Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Płacisz na to podatki, to jeszcze za ten podatek musisz zapłacić
djkomuna  15-09-27, 22:33 Zgłoś
+ 245 -
Dodano: 2015-09-27, 22:33:02   przez: djkomuna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nietoperze
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
  •  Wykopki
  •  Na jesienne chłody
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kawalrafala
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-10-24 11:29:15
Tak, tyle że w krajach takich jak Austria, Niemcy płacisz raz na rok i możesz jeździć do usrania, a tu płacisz za każdym razem, a żeby przejechać Polskę wzdłuż i wszerz zapłacisz na tych bramkach, za jeden raz chyba tyle, ile tamci przez cały rok. I jeszcze kiedy jest duże natężenie ruchu, to wystoisz się w korku, chociaż jadąc autostradą chciałeś tego uniknąć. Widzisz różnicę?

Mr_Bond
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-25 11:35:10
Niestety jesli nie zacznie sie reagowac agresja na takie bzdury to bedzie ich coraz wiecej. Gwalcenie zasady 'common sense' jest w Polsce codziennoscia. Ciezko uwierzyc ze blisko 40 milionow obywateli nie umie jej wyegzeksowac od garstki kryminalistow.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-10-24 20:02:45
Dla wszystkich niezadowolonych z płatnych autostrad prosta rada - nie jeździjcie nimi. Z podatku drogowego utrzymuje się drogi, remontuje i buduje nowe ekspresówki (darmowe) i różnego rodzaju regionalne drogi. Pewnie żaden z krytykantów nie zadał sobie trudu i nie sprawdził ile wpływa z tego podatku a ile RP wydaje na budowę nowych i utrzymanie już istniejących dróg. Łatwiej jest marudzić.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-24 20:31:34
Ty jestes taki matol ze nawet tego nie ogarniasz.Wlasnie z czystego sentymentu po 15 latach jchalem dawna jedynka z Gdanska do Lodzi.NASA mniej wydaje niz kolesiowskie firmy na rozblyszczenie tych drog.Ekrany,wysepki,mrygadla na wysepkach i nad wysepkami,kilka mrygadel przed i nad przejsciem.Zakretasy i zawijasy.Las Vegas jest mniej zbajerowane niz ta droga.Kazda popierdolka na tej drodze kosztuje tysiace lub dziesiatki tysiecy zlotych a glupol sie cieszy ze mu kolorowo.

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-24 20:45:37
M1CLAY19 to typowy przygłup, olać tą kacapską onucę.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-24 20:46:14
Wracaja do trudu jaki sobie zadajesz.Korwin kiedys mowil ze wolny rynek to konkurencja i w efekcie nizsze koszty.GOoWNO PRAWDA.Dzisiejszy rynek to zmowa glownych wykonawcow i trzymanie cen i terminow.Gdy najwieksi opanuja rynek wtedy ABCrobi to a SK bierze inny kawalek tortu.Wszystko ma trwac jak najdluzej i najdrozsze materialy.Najlepiej jeszcze zielonych debili zatrudnic by wstrzymali prace i wymusili zmiane projektow bo pajaczek ma gniazdo albo dinozaurom trzeba przejscie zrobic.

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-24 20:55:19
Nie pamietam juz kiedy zniesli podatek drogowy platny w kasie Urzedu Miasta wliczajac do go do ceny litra paliwa ale podejrzewam ze wtedy jeszcze nie byles w planach.Od tego dnia wciskaja mi ze pieniadze ida na budowe autostrad.Wszyscy zaplacili za budowe tych autostad a teraz mafia za nie kasuje. TYLKO GLUPOL MOWI -NIE PASI CI TO NIE ROB-ZAMIAST ZWALCZAC ANORMALNOSC.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-24 21:03:03
Widziales drogi w Czechach,na Wegrzech,Austrii czy Wloszech itp. Ilu turystow z przyczepami kempigowymi na obcych blachach zostawia tam kase kazdego lata? Widziales takich w Polsce? NIE.Bo caravanning club w kazdym kraju odradza wyjazd do POyebanego kraju gdzie za jazde z przyczepa po drodze klasy B jest oplata jak za jazde ciezarowka w systemie viatoll.(kara 3000 zl za bramke).Cale zycie ci przeleci na omijaniu(czytaj poddawaniu sie).

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-24 21:19:25
m1clay19 matoł to cię zrobił! Napisałeś laborat ale cóż z niego wynika? Nie podoba ci się oznakowanie polskich dróg? Mi też. Nie zmienia to jednak istoty rzeczy. Wiesz w ogóle ile kosztuje kilometr budowy zwykłej drogi gminnej? Bez tych bajerów i świecidełek, ba nawet bez pasów? Mam mimo młodego wieku 33 lat, dobrze pamiętam podatek drogowy, który płaciło się osobno. Dziwię się że 74 latek w ogóle coś pamięta. Pewnie twój wiek to taka sama prawda jak to co tu napiąłeś. Zmowa cenowa to zjawisko stare jak gospodarka wolnorynkowa. Ty wychowany za komuny z tym się dopiero oswajasz.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-24 21:26:48
Zapewniam cię że równie często dotyczy krajów zachodnich. Autostrady płatne są nie tylko w Polsce i nie tylko w Polsce pobiera się podatek paliwowy w takiej czy innej formie. Tylko głupol wierzy że wszystko może być za darmo w kraju na dorobku. Nie było autostrad ty ludzie narzekają, są to też narzekają bo trzeba płacić za przejazd. A z czego te autostrady miały być wybudowany i utrzymywane? Jesteś przeciwnikiem podatków to skąd wsiąść pieniądze na bieżące utrzymanie? Każda działalność musi się bilansować. Jeżeli prywatne firmy budowały autostrady to po prostu chcą zarabiać.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-24 21:31:31
Widziałem, ba jechałem autostradami w krajach których pisałeś i cóż z tego. pamiętam jak jechałem na wakacje i natknęliśmy się w Austrii na remont. Utknęliśmy w niezłym korku i ludzie przyznali że takie rzeczy nie tylko w Polsce. Wiesz dlaczego tyle przyczep w tych krajach? Myślisz, że to przez ich drogi? Oj głupiutki jesteś! Po prostu ludzie przemieszczają się na południe Europy, bardzo często z Polski z przyczepami jeżdżą na Chorwację. Tobie życie leci na wiecznym marudzeniu, ale cóż taki wiek.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-24 21:32:48
Buahahahah jak zawsze rzygnąłeś inteligencją. Zawsze coś masz coś inteligentnego do powiedzenia. Przygłup to cie zrobił!

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-24 21:55:03
Ty takze lubisz pisac. Jezeli bedzie ciche przyzwolenie na budowanie i utrzymanie drog w stanie jak to ma miejsce dzisiaj to mozesz przekazac przyszle podatki odprowadzane w przyszlosci przez Toje dzieci a i tak zabraknie.Pamietasz akcje z likwidacja swiatel za skrzyzowaniem? Najpierw nakryli czarnymi workami a potem powycinali zmieniajac instalacje i system sterowania...bo weszlismy do UE....tymczasem w krajach zalozycielskich po dzis dzien funkcjonuja semafory za skrzyzowaniem i wszystko pasi.Rozumiesz o czym mysle i kto za to placi?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-25 09:34:34
m1clay19 problem z tobą jest taki że żyjesz w abstrakcyjnym świecie, w którym wszyscy ludzie są uczciwi, rząd powinien być idealny, przepisy jasne i zrozumiałe, nie ma afer, nie popełnia się błędów. Nie chciałbym zburzyć twojej Nibylandii ale tak nigdy nie będzie, nawet jak będzie rządził Kukiz, Korwin, Kowalski czy inny bajkopisarz. Wynika to po prostu nie tyle z polskiej co z ludzkiej natury. Zapewniam cie że w innych krajach jest podobnie. Możesz się z tym pogodzić lub być niczym Don Kichot. Mi też się wiele rzeczy nie podoba, z niektórych się śmieje, niektóre mnie wkurzają

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-25 09:39:03
Różnimy się tym że ja nie pluje na swój kraj. Zawsze trzeba zacząć od siebie. Czy ty zawsze jesteś tak krystalicznie uczciwy? Nic nigdy nie podwędziłeś, nawet jabłko sąsiadowi, nie przekroczyłeś prędkości albo w inny sposób nie złamałeś prawa? Czy jakbyś dochrapał się dobrej np. rządowej fuchy to w pierwszej kolejności nie pomyślałbyś o swoich dzieciach, rodzinie? Czy wolałbyś aby dziecko pracowało ci na kasie czy na stanowisku do spraw zbędnych za kilka razy tyle? Jeżeli nie jesteś taki to jesteś mamutem marzycielem.

JRB67
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-24 19:36:58
Nie jechałem i nie pojadę płatną autostradą w Polsce. Przez lata płaciłem podatek drogowy (teraz jest doliczony do paliwa), gdzie sa te pieniądze?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-24 19:55:31
A po czym jeździsz? Chyba, że do Ciebie jeszcze asfalt nie dotarł.

ak47
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-24 17:36:02
a ja krajówką mykam. pzdro

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-10-24 17:30:21
Spolki zarzadzajace autosteadami to eSBecko-komusze twory. W najbiedniejszym kraju najdrozsze autostrady ale Polakowi z tym dobrze.Gdzie indziej byle niepopularne posuniecie rzadu to rolnicy blokuja i zarzucaja obornikiem parlament czy rzadowe instytucje;byle niepopularna decyzja i ludzie od robotnika po inteligenta milionami manifestuja -paralizuja miasta pokazujac swoja sile i niezadowolenie.Bojkoty firm,ktore nie szanuja konsumenta.....a w Polsce....TVN i Wyborcza zrobi z ludzi bandytow i kiboli a reszta doope wypina do dymania.

Buahahahah
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-24 20:47:25
Jesteś debilem po mamusi czy tatusiu?

Antycyponek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-24 17:30:16
komentarz usunięty przez moderatora

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-24 15:54:42
Mam pytanie jeśli państwo polskie buduję autostradę czyli my wszyscy płacący podatki to z naszych pieniędzy idzie więc dla czego jeśli my wybudowaliśmy ją z własnych pieniędzy to dla czego za nie ponosimy kolejne koszty płacimy za każdym razem ja rozumiem opłata jedno roczna opłata serwisowa więc może wytłumaczy mi czy to nie jest kradzież???

Jarewa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-24 17:04:25
Utrzymanie drogi tez kosztuje nie wystarczy wybudować. Weście się w garść płaczecie jak małe dzieci nikt cie nie zmusza byś jechał jak żałujesz tych 10zł to możesz ominąć autostradę za darmo.

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-24 17:14:56
dobrze zgodzę się kosztuje napisałem o serwisowaniu dróg tak to inaczej budujemy drogi krajowe powiatowe gminne no nie płacisz za nie nie ma bramki gdzie jest pobór opłat następnie jeśli mówimy ze kosztuje utrzymanie ale państwo z podatków cały rok nam zabiera pieniążki a i do tego domaga się byśmy dalej płacili ściągną to z podatków i dodatkowo z prywatnego portfela

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-24 17:31:35
komentarz usunięty przez moderatora

Jarewa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-24 17:37:55
Powiatowe krajowe gminne fakt darmowe ale przy gminnych się nawet nie wypowie bo o nich nikt nie pamięta a odśnieżają dopiero na wiosnę jak przyjdzie ciepło i się roztopi. Powiatowe podobnie jak gminne z tym ze ciut szybciej bo odśnieżarka po tygodniu się pojawi:) o łataniu dziur czy sprzątanie poboczy koszenie rowów to chyba tylko krowy. Jedynie na krajowych jako tako to działa ale i tak z wieloma minusami. A na autostradach praktycznie wszystko od ręki. Naprawy i konserwacje.

Jarewa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-24 17:39:45
Tak dentyście

nissin
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-24 14:59:07
Kazdy polak czuje sie okradany. Ale kto was okrada? Inni polacy.

Falcone86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-24 22:12:11
Jak śpiewał Grabarz "żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch*ja"

yeromine
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-24 14:21:50
niedługo to zapłacimy podatek od luksusu, że w ogóle jeździmy po nich i podatek od podatku za podatek od podatku

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-24 23:43:33
Bylo na wiosce w sprawie dzierzawy jakiegos garazu chyba w Gdansku. Podatek od gruntu i od tego podatek VAT. Tylko debilom mozna sprzedac podatek od podatku a debile merdaja ogonkami ze maja robote by oplacac takie podatki.

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-24 10:24:48
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-10-24 11:29:15
Tak, tyle że w krajach takich jak Austria, Niemcy płacisz raz na rok i możesz jeździć do usrania, a tu płacisz za każdym razem, a żeby przejechać Polskę wzdłuż i wszerz zapłacisz na tych bramkach, za jeden raz chyba tyle, ile tamci przez cały rok. I jeszcze kiedy jest duże natężenie ruchu, to wystoisz się w korku, chociaż jadąc autostradą chciałeś tego uniknąć. Widzisz różnicę?

mingus33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-24 11:46:21
a jeszcze w innych nie ma autostrad wcale i żyją, ale nie w tym rzecz. problem polakom sprawia bandycko wysoki taryfikator, w szwajcarii za równowartość 160 zł masz abonament na 14 miesięcy na wszystkie autostrady, a szwecja ma drogi bezpłatne. można?

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-24 11:51:16
Bo może w tamtych krajach rządzą jakieś mniej pazerne Żydy, albo coś... Polacy chcą do Europy, a władza jest tak POstępowa, że kopiuje z Europy nie to co trzeba - zamiast gospodarowanie finansami, minimalizm urzędniczy, niskie podatki lub jeśli wysokie, to w zamian przyzwoitą opiekę państwa, to rząd kopiuje solidarność w sprawie finansowania kozoyebców, gdzie multi-kulti w żadnym miejscu na ziemi się nie sprawdziło. Ale po co uczyć się na cudzych błędach, skoro można je powielać...

evender
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-24 12:38:05
mityczni " żydy " , raczej nie mają na utrzymaniu pazernego kleru z episkopatem rządzącym politykami

homo_sapiens
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-10-24 10:12:55
Jak to "musisz"? A kto Ci każe jechać autostradą?

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-10-24 11:22:36
a po co ona jest? skoro już płacę podatek drogowy to mam prawo, tak?

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-24 13:00:24
Zawsze możesz drogą rowerową ;)

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-24 13:27:54
@mingus - Rozumiem, że nie dostrzegasz subtelnej różnicy między "muszę" a "mam prawo".

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-24 14:54:28
To wy, lewaki, popieracie tę degrengoladę polską, więc niestety, przy łbach takich jak wasze, nic się w tym kraju nie zmieni, niezależnie od wyborów. Czytajcie co napisał Mingus - że już zapłacił za autostradę, kupując paliwo z kilkoma podatkami, w tym podatkiem drogowym, który z założenia jest przeznaczany na ten cel - budowę, koszty obsługi i remonty dróg, w tym i autostrad. A skoro kupił sobie samochód, zalał bak i zapłacił PODATKIEM za drogi, to dlaczego musi płacić za nie kolejny raz przy bramce?

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-24 15:22:51
@kawalrafala - Dlaczego? Otóż dlatego, że w przeciwnym razie te autostrady by w Polsce w ogóle nie powstały. Mnie też się to nie podoba, stwierdzam tylko fakt.

mingus33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-24 17:21:16
sapiens spójrz na to tak, skoro już jade gdzieś daleko, to raczej daruję sobie wycieczki po zatłoczonych i wyniszczonych drogach lokalnych, przez wszystkie wioseczki i pod czujnym okiem straży "wiejskiej" z suszarką. chce skorzystać z autostrady, to logiczne i cywilizowane rozwiazanie komunikacyjne. musze skorzystać z tej płatnej, ponieważ nie ma innej.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-24 17:24:38
niemcy np. mają darmowe autostrady i jest spoko. co prawda wprowadzają opłaty w przyszłym roku, ale w zamian za to mieszkańcy niemiec bedą mieli zniesiony podatek drogowy. da się?

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-24 20:26:41
@mingus - Uwielbiam te porównania Polski do Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji. Szkoda, że porównujący zawsze zapomną porównać PKB, PKB per capita i inne wskaźniki makroekonomiczne Polski i tych krajów. Zapomną, albo nie wiedzą w ogóle co to takiego.

edekzkrainykredek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-25 01:42:36
A, że autostrady są budowane za pieniądze z podatków, następnie sprzedawane(?) za symboliczną kwotę prywatnemu "zarządcy", który musi pobierać opłatę na "utrzymanie". To to jest w porządku? To ja też chętnie zostanę "zarządcą", skoro to takie postępowe i mądre. Na pewno będę w tym dobry. Obiecuję WSZYSTKO, ale nie wywiążę się z obietnic, bo przecież "liczą się dobre chęci"... Eh, rokefelery Polskiej sfery...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500