Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-09-28, 21:48 Zgłoś
+ 537 -
Dodano: 2015-09-28, 21:48:26   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 537  Zgłoś nadużycie
268
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  W temacie
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Jedyne media, które nie kłamią
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bierut1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-29 19:11:28
I dlatego repatrianci(niemalże odbice nas...nie Ciebie) a nie dzikusy...zastanowiłem się 13 razy zanim napisałem dzikusy. Ps. Nie pisz nas, kształcimy, jesteśmy ect- już ileś razy pisałeś o Polakach per Wy. I chyba rozwijasz moje komki :) :) to nie zaprzeczę...plagiat :) :)

Daroeu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-30 00:37:33
Jakby cytat korwina. Brawo orban.

ANTYallah
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-29 21:17:07
Orban nikt nie wchodził Putinowi d..!Bo Węgry prowadzą politykę balastu między UE a Rosją! Tak na poważnie po co walczyć za banderowską ukrainę,gdyż prowadzi antypolski kurs polityki historycznej,embargo na Polską wieprzowinę nakłada i od Ruski węgiel kupuję(niby agresor)można wymieniać i wymieniać!

nissin
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-09-29 21:27:42
Jaroslaw (zawsze dziewica) wchodzi i Orbanowi i kazdemu zeby tylko dostac sie do koryta.

ANTYallah
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-09-29 21:30:24
Ale pis jest pro banderowski!

nissin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-29 20:26:12
"Według Fundacji, „aby w Polsce nie zabrakło rąk do pracy, do 2060 r. musi się u nas osiedlić aż 5,2 mln osób”. Z kolei szacunki NBP mówią o potrzebie 100 tysięcy imigrantów rocznie. Ten cel nie będzie dla Polski łatwy do osiągnięcia. Pamiętajmy jednak osiągnięcie przez Polskę choćby obecnego poziomu krajów zachodnich to kwestia dziesięcioleci." - The Economist

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-30 18:08:04
komentarz usunięty przez moderatora

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-09-29 17:02:19
Ile jeszcze razy ten dvpowłaz putina bedzie na głównej?

nissin
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-09-29 16:54:51
Europa Wschodnia może nie lubić uchodźców, ale potrzebuje ich bardziej, niż inne kraje pisze brytyjski Economist.Starzejące się społeczeństwa i firmy, które borykają się ze znalezieniem pracowników. Tak wygląda gospodarcza rzeczywistość w krajach naszego regionu według tygodnika. Jako przykład kłopotów nowej UE Economist podaje m.in. Polskę, a konkretnie szpital w Bydgoszczy. Wyposażona w sprzęt za prawie 20 milionów dolarów placówka ma aż 236 łóżek. Tylko co z tego, skoro z braku personelu tylko połowa może być obsadzona.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-29 16:57:29
W Polsce jest pięć pielęgniarek na tysiąc mieszkańców (za Odrą – 13), z których tylko co setna ma mniej niż 25 lat. Ale problemy mają nie tylko szpitale. Problem ze znalezieniem odpowiednich pracowników dotyka dwie piąte polskich firm. Kłopoty mają zwłaszcza branża budowlana, firmy z sektora IT czy rzemieślnicy. Dlatego zdaniem „Economist” opór przeciwko przyjęciu imigrantów jest, z punktu widzenia gospodarki, nielogiczny.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-29 16:59:18
Brak rąk do pracy był zresztą odczuwalny wcześniej. Już w 2014 r., a więc zanim ktokolwiek mógł sobie wyobrazić nadchodzące kłopoty, naszym firmom IT brakowało aż 50 tys. pracowników. Nawet jeśli kształcimy świetnych informatyków, to i tak wyjeżdżają za granicę. Nie jesteśmy w stanie konkurować o nich nie tylko z amerykańskimi gigantami z Doliny Krzemowej, ale nawet z firmami europejskimi – z Berlina czy Londynu.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-29 17:01:06
Kryzys na rynku pracy związany ze zmianami demograficznymi mają także nasi sąsiedzi z regionu. Ostatnio przegraliśmy ze Słowakami rywalizację o wielką inwestycję: nową fabrykę Land Rovera za 1,4 mld euro. Zyskać mieli przede wszystkim lokalni podwykonawcy. Tyle że według firmy Pricewaterhouse Coopers aż 80 proc. z nich ma problemy, by znaleźć wykwalifikowaną siłę roboczą.

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-29 19:11:28
I dlatego repatrianci(niemalże odbice nas...nie Ciebie) a nie dzikusy...zastanowiłem się 13 razy zanim napisałem dzikusy. Ps. Nie pisz nas, kształcimy, jesteśmy ect- już ileś razy pisałeś o Polakach per Wy. I chyba rozwijasz moje komki :) :) to nie zaprzeczę...plagiat :) :)

nissin
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-29 20:07:48
@bierut - od 30 lat z Polska laczy mnie tylko miejsce urodzenia, dlatego pisze Wy. Powinienes zrozumiec ze polskie spoleczenstwo jest oceniane przez innych.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-29 20:13:05
@nissin - Masz rację co do diagnozy, ale receptą na to nie są imigranci z AFRYKI lub z BLISKIEGO WSCHODU, gdyż przykłady państw zachodnich pokazują, że więcej z nimi problemów niż korzyści, również ekonomicznie. Zupełnie inaczej zachowują się imigranci ze Wschodniej Europy, Indii czy krajów Dalekiego Wschodu.

nissin
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-29 20:49:40
@homo_sapiens - zyje w Szwecji, dzisiejsza Szwecja liczy 9,7 miliona mieszkancow , 16% z nich to obcokrajowcy urodzeni poza Szwecja an kolejne 5% to ich dzieci, ktore przyszly na swiat po ich przyjezdzie. W sumie srednia krajowa to 21,5 %. Dzieki imigracji Szwecja wzbogaca sie ekonomicznie,kulturowo i intelektualnie. Mieszkancy Sztokholmu pochodza ze 183 krajow swiata. Od 1950 roku Szwecja zarobila dzieki imigrantom 100 miliardow euro. Bez rzeszy imigrantow szwedzka ekonomia byla by o 20% gorsza.

nissin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-29 21:39:54
@homo_sapiens - kto jest dla Was recepta, jezeli wszystkich nienawidzicie, przez wrodzony nacjonalizm?

kapsell
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-29 16:51:12
Sklonować Orbana i przysłać do Polski!

nissin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-29 16:51:00
komentarz usunięty przez użytkownika

nissin
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-09-29 16:44:57
Neofaszysci, krzyczacy:"Buk honor ojczyzna", nie wnosza niczego pozytywnego dla spoleczenstwa. Najczesciej bez wyksztalcenia, z rodzin toksycznych (alkoholiczno - nakomani), ogoleni i tatuowani z najnizszych grup spolecznych. Ich retoryka jest prymitywna ale trafia i straszy reszte bezmyslnego narodu.

stasiek0000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-29 20:12:26
Teraz zabłysnąłeś. Nie jestem ani bez wykształcenia, ani z toksycznej rodziny, ani ogolony, ani wytatuowany, ani z najniższej grupy społecznej a hasło "Bóg, honor, ojczyzna" jest mi wyjątkowo bliskie. Z resztą nazywając innych faszystami sam sobie wystawiasz świadectwo. Jeśłi ktoś tu jest prymitywny to jesteś to Ty.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-29 21:21:04
@stasiek - albo jestes wyjatkiem, potwierdzajacym regule, albo caly swiat jest prymitywny a Ty masz racje faszysto. Moze masz cos z glowa?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-29 16:36:34
"Imigranci coraz częściej wybierają nasz kraj jako miejsce, w którym chcą pracować, płacić podatki i rozpoczynać nowe życie. To dobrze, bo mogą oni być ratunkiem dla naszej gospodarki, która coraz dotkliwiej zaczyna odczuwać problemy związane ze starzejącym się społeczeństwem i emigracją Polaków."

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-29 16:55:41
Zwłaszcza imigranci zasiłkowi, niepiśmienni Afrykańczycy bez żadnych kwalifikacji będą ratunkiem dla naszej gospodarki ;)

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-29 17:50:27
@malgolina - nie traktuj innych swoja miara...Obama tez jest z Afryki.

stasiek0000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-29 20:14:06
Chcą pracować? Kpisz sobie? Zapytaj któregoś czy chce zostać w Polsce i czy che w ogóle pracować. Oni ciągną do Niemiec po zasiłki. Żaden z nich się pracą nie skala.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-29 21:13:38
@stasiek - Wy ich nie chcecie, dlatego uciekaja. W Szwecji pracuja i dostosowuja sie do spoleczenstwa , placa podatki i konsumuja. Wystarczy przeczytac komentarze na wiocha. To chory kraj.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-29 21:35:21
A dlaczego np. w Szwajcarii ok. 90% imigrantów nie podejmuje żadnej pracy tylko wolą żyć z zasiłków?

nissin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-29 21:49:34
@malgolina - podaj zrodla, Twoich pogladow.(masz ciote?)

morefun
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-29 16:03:23
Znowu to nadęcie na wiocha

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-09-29 14:25:56
Fajnie, ze sobie walicie konia przy zdjęciu Orbana. Ale trochę to dziwne. Po pierwsze Orban jest takim połączeniem Kaczyńskiego i Tuska. Poza tym przy każdej okazji osłabia UE (a silna Unia jest w interesie Polski) i staje po stronie Rosji (która nie jest do Polski przyjaźnie nastawiona). Mimo swojego pieprzenia o przyjaźni polsko - węgierskiej, przy każdej okazji szkodzi interesowi Polski.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-29 14:39:34
Taki już urok polskiej "prawicy", w myśl zasady: im gorzej (dla państwa), tym lepiej (dla nich). Przecież w PE PiS jest członkiem tej samej frakcji, co brytyjscy izolacjoniści, którzy chcą ograniczać unijne fundusze m.in. dla Polski. Ale grunt to mieć usta pełne frazesów o patriotyzmie i interesie narodowym. "Ciemny lud to kupi", jak powiedział klasyk (wówczas z PiSu).

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-29 17:57:19
Jaroslaw - zawsze dziewica (jeden z tych co juz ukradli ksiezyc), popiera Orbana. Czego sie nie robi zeby sie dostac do koryta? Doly spoleczne zawsze popieraly PiS.

Pablo93csw
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-29 12:24:30
Nasza pani premier,tusk, schetyna zamiast stać po stronie Polaków, stoją za swoimi posadkami z unii, godząc się na wszystko to co im władze z UE powiedzą (5ty?,12 tys?, nie ma problemu, na wszystko się zgodzimy - odpowiadają nasze władze) Troche to wygląda jak "Pan(władze EU) mówiący do psa". Kopacz jest od służenia Polakom i słuchania ich!(nawet w spotach wyborczych udaje, jak to słucha Polaków..) a w rzeczywistości jest jak każdy widzie! żenada. Zazdrościć Węgrom, że mają takiego premiera jak Viktor Orban!

fhurer88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-29 12:13:56
Właściwa osoba na właściwym miejscu!!

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-29 12:07:32
Popieram w 100%.

wartberg
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-29 11:49:49
Wielki Szacunek dla Pana Orbana!!! On się nigdy nie sprzedał za stołek w Brukseli. Dobro Wegier jest dla niego najważniejsze!

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-29 11:24:32
Największy debilizm jaki usłyszałem to "stały mechanizm rozdzielania uchodźców"...no kurw@ jeb@n@ to tak jak komuś zabrać kurtkę i czapkę w zimie, ktoś zachorował, żaden lek mu nie pomógł a merkel mówi że kupi się po kartonie każdego to wyzdrowieje...a koleś jak czapki i kurtki nie miał, tak nie ma. Co oni całą Afrykę chcą wyludnić...brawo Orban, a ŚWINIE Z WIEJSKIEJ DO CHLEWA.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-29 11:31:41
Zaraz przylecą trole minusować, te co piszą że to nie zdrada, że wyszechrad się rozpada, że trzeba trzymać z silniejszymi ble ble ble, a ja się pytam gdzie jest w ich myśleniu i argumentach Polskie społeczeństwo które nie chcę tych "uchodźców" bo oni tylko szkodę przyniosą a pożytku żadnego.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-29 12:07:28
"Stały mechanizm..." rzeczywiście jest bez sensu, choćby dlatego, że po rozdzieleniu ci ludzie i tak powtórnie wyemigrują do bogatszych krajów UE. Wyszechrad rzadko mówił jednym głosem - chyba tylko w sprawie wejścia do UE i NATO. Poza tym niektórym obecnym i byłym rządom krajów wyszechradzkich bliżej do Moskwy niż do Brukseli i Warszawy. A co do uchodźców, to z definicji są to ludzie potrzebujący pomocy (przynajmniej teoretycznie), a nie "przynoszący pożytek". To tak, jakbyś odmówił przyjęcia np. bezdomnego na wigilię, bo "żadnego z niego pożytku".

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-29 13:06:00
Homo, bo to jest na zasadzie: przyjmiesz do siebie kogoś, kto nie tylko zostanie w Twoim domu, ale zacznie Ci przestawiać Twoje meble, wyrzucać coś, co się nie podoba, pouczać domowników i układać wszystko po swojemu. A Ty stój z boku i patrz na to wszystko, patrz jak Twoja wieloletnia praca się rozsypuje. Nie wiem czy porównanie do bezdomnego jest trafione. Wigilia jest jednorazową sytuacją, taki bezdomny naje się, ogrzeje i pójdzie dalej. Twoja pomoc dla niego w tym momencie się kończy.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-29 14:34:08
@malgolina - Zgadzam się z Tobą. Zwróciłem tylko uwagę na nielogiczny argument bieruta, jakoby uchodźcy mieli przynosić jakiś "pożytek".

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-29 14:38:28
Malgo 100%racji.Homo tak po krótce polityka imigracyjna czy z uchodźcami przynosi pożytek taki że bogate kraje zachodnie potrzebują tanią siłe roboczą która nie wybrzydza z płacą i warunkami pracy, dodatkowo nie liznęła dobrobytu który rozleniwia i żyją "po staremu"- duża dzietność, a dzieci to przyszłość kraju. Taki pożytek wbrew pozorom w Polsce jest potrzebny, to bezrobocie u nas to trochę fikcja. Pytanie rodzi się tylko czemu nie bierzemy repatriantów...jest ich od groma i skamlą o powrót, pożytek większy bo pracowici, a szkód żadnych bo ta sama kultura.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-29 14:40:49
@bierut - Jak większość ludzi, mylisz "uchodźców" z "imigrantami".

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-29 15:19:13
Homo wróć do komka malgo...a dwa to niestety świat opiera się na zasadzie zjedz, albo będziesz zjedzony, tylko oderwani od życia lewacy wymyślili równość i tolerancję, a w podzięce "uratowani" demolują, palą,kradną ect itd - zaprzeczysz? Uchodźców a emigrantów rozróżniam, z tym że ani jedni ani drudzy nie są za to wdzięczni, pierwszych mi szkoda ale wiem co to asertywność. Wszyscy uchodźcy są grubymi nićmi szyci...terroryzm w Syri zlikwidowali, a kiedy ISIS wyrzyna ludzi jak koszerne bydło to w sumie się tylko patrzą- zaprzeczysz?

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-29 15:51:04
Dziś na pasku Tvn24 widziałam info, że Austria obawia się problemów związanych ze zbyt wysokimi kosztami utrzymywania imigrantów (uchodźców). Koszty, przy pojawiających się dziesiątkami tysięcy imigrantów w ciągu kilku lat wzrosną do kosmicznych kwot. Wtedy będzie ogromny problem do rozwiązania. Prawda jest taka, że mało kto podejmie pracę zarobkową, trzeba będzie utrzymywać większość tych ludzi na koszt podatnika. O tym się teraz nie mówi.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-29 20:07:41
@malgolina - Oczywiście. Przecież tak już się dzieje we Francji czy UK z ich obecnymi obywatelami pochodzenia afrykańskiego lub bliskowschodniego. Dlatego kosmicznym błędem byłoby przyznawanie imigrantom i uchodźcom obywatelstwa państw Unii. No, chyba że w pojedynczych przypadkach jakichś wybitnych jednostek, ale na masową skalę - byłby to kompletny zanik instynktu samozachowawczego.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-29 10:41:53
A Janusz Korwin Mikke to wariat, chce znieść podatek dochodowy, zlikwidować przymus płacenia na ZUS,zredukować liczbę zbędnych urzędników i wsadzić do więzienia tych co podnieśli wiek emerytalny...

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-29 10:44:16
I mało tego, też jest przeciwny sprowadzaniu tej chołoty.

lukaszo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-09-29 10:57:22
Bo to nie naród go nie lubi tylko "wolne media" deprecjonują i przyrównują do wariatów.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-29 18:12:02
Masz racje, Korwin Mikke to wariat i populista.

stasiek0000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-29 20:22:40
Chce też odebrać prawa wyborcze kobietom i przywrócić karę śmierci. Szczerze mówiąc Korwin w wielu sprawach ma rację, ale niektóre jego poglądy nie pozwalają mi na niego zagłosować.

wiesniakpawlo
    Ocena: 23 (glosow:27)
2015-09-29 10:13:52
komentarz usunięty przez moderatora

czarnyjacek3
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-29 08:44:14
Jeden co ma oczy !!! A ,, Polskie" złodziejstwo ślepe !!!! Dla smolucha i nieroba pieniądze SĄ , A co z nami ? Może emigrujmi do Brukseli !???Ja się pytam za co mój dziadek walczył ?????!!!! ZA ZŁODZIEJI !!!!!

wojti.olsztyn
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-29 07:31:38
brawo ten pan

bodan
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-09-28 22:33:07
100 procent

krewky
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-28 23:31:15
86.7 procent, bo się trochę cykam.

evender
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-29 14:06:30
jak pogonimy vatycańców to będzie 100 %


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500