Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
czorny10  15-10-02, 10:07 Zgłoś
+ 145 -
Dodano: 2015-10-02, 10:07:31   przez: czorny10
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 145  Zgłoś nadużycie
26
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
elkomaro
    Ocena: 17 (glosow:17)
2015-10-02 10:59:25
przepuklina

migerofco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-11 18:13:37
Co jutro robisz?? A nic,odkurzam ściany :D :)

migerofco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-11 18:11:15
O skurwisyn!!!wykładzine ma na ścianach!!!!

panwow
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-09 16:04:53
czy tylko mi sie wydaje, ze te drzwi po lewej sa krzywe?

sara1310
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-09 13:49:37
Może jądra ciągle jeszcze próbują zstąpić do moszny ;p

Wojekv
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-10-09 11:09:42
Nie przepuklina tylko mięśnie greckie. Gdyby miał przepuklinę to brzuch byłby asymetryczny (byłaby np. tylko po prawej gula jakby wychodził obcy). Miałem tak samo kiedy miałem wyćwiczony porządny kaloryfer. Mogłem spiąć górną część a dolną (mięśnie greckie) wypchnąć jak ten kolo. Najczęściej tą partie mają mocno rozwinięte sprinterzy. Na co dzień ten brzuch wygląda u kolesia rewelacyjnie tylko na potrzeby filmu brzuch został tak dziwnie "spięty". A więc nie dosyć że wieśniaki tutaj się wypowiadają to jeszcze głąby i pewnie spaślaki bo ci co ćwiczą wiedzą że nie ma tutaj nic nienormal

Wojekv
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-09 10:59:04
Nie przepuklina tylko mięśnie greckie. Gdyby miał przepuklinę to brzuch byłby asymetryczny (byłaby np. tylko po prawej gula jakby wychodził obcy). Miałem tak samo kiedy miałem wyćwiczony porządny kaloryfer. Mogłem spiąć górną część a dolną (mięśnie greckie) wypchnąć jak ten kolo. Najczęściej tą partie mają mocno rozwinięte sprinterzy. Na codzień ten brzuch wygląda u kolesia rewelacyjnie tylko na potrzeby filmu brzuch został tak dziwnie "spięty". A więc nie dosyć że wieśniaki tutaj się wypowiadają to jeszcze głąby i pewnie spaślaki bo ci co ćwiczą wiedzą że nie ma tutaj nic nienormaln

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-09 01:33:57
Widać co było brane... To wcale nie jest fajne.

yeromine
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-08 23:18:21
nawet idiota nie załapał, że "coś" poszło nie tak, widać nie tylko sylwetkę ma zdeformowaną, mózg też

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-08 20:53:41
hahaha przepuklina synthol'owa xD

Harley33
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-08 19:34:57
Kaloryfer i bojler jednocześnie. Szacun...

zrytymis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-08 18:55:49
cos poszlo nie tak z jego telefonem hahahahhah

hana777
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-02 12:09:31
zamiast kaloryfera wyszło bezrowne dupsko.....

elkomaro
    Ocena: 17 (glosow:17)
2015-10-02 10:59:25
przepuklina

koreperytor12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-02 10:47:27
wątroba znacznie powiększona

BOBY102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-02 10:34:18
Jest w ciąży z "metanabolem" hahahahha

Arixx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-02 10:21:54
?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400