Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
PO_chwa  15-10-06, 22:05 Zgłoś
+ 212 -
Dodano: 2015-10-06, 22:05:30   przez: PO_chwa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 212  Zgłoś nadużycie
320
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Guardian1486
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-10-07 09:05:27
A ja tam wolę, żeby Asad trzymał ich nadal za mordę. Jak to robił poprawnie to nikt i nic się tam nie rzucało z jakimiś rewolucjami. Dokładnie taką sama sytuacje miałeś w Libii. Kaddafi za pysk cały ten islamski towar trzymał i był w miarę sensowny spokój. Tylko się Zachód w ten temat wmieszał i już zrobił się tam burdel. Wy nadal nie rozumiecie, że tamci ludzie akceptują tylko przywódcę, który trzyma za mordę i leje batem po plerach bo wtedy ma respekt i szacunek. Ci ludzie mają taką mentalność. A demokracja jest idiotycznym systemem, który kompletnie się tam nie sprawdzi.

hajabongo86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-12 14:50:52
Ciekawe jak ruskie będą zaglądać do granic Polski będziecie błagać amerykanów na kolanach...

tomi2000
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-10-08 09:46:50
Prawda jest taka, że dobra bomba to ta zrzucona przez politycznych sojuszników, a zła to ta, której właściciel wskazuje Polskę jako jednego z trzech głównych wrogów. Nie lubię Amerykanów, ale sytuacja polityczna jest jaka jest

polskistudent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-07 23:06:42
komentarz usunięty przez użytkownika

zygmunt1952
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-10-07 18:07:03
Ta górna jest tak mądra że wybiera tylko terrorystów a jak czasem pitolnie w szpital to co takiego,gdzie drwa rąbią itd.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-07 17:51:30
Przypomne tylko ze Rosja jes blizej niz Hameryka...O tym powinni pamietac Polscy politycy, miedzy innymi PiS.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-07 17:37:54
Rosja wchodzi do gry, najwyzszy czas. Konkurencja jest wskazana w kazdej dziedzinie.

slawek06052
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-10-07 14:42:59
Coraz bardziej jestem przekonany( pomijając rok 1943 i 1945 kiedy nas zdradzili),że USA uważa nas za debili Słowiańskich.Na baczność mogą ich postawić tylko Rosja i Chiny.Bo może wtedy zrozumieją,że nie są pępkiem świata,i że nie w każdej części świata można zaprowadzić demokrację(gdzie jest ropa).

terrorparty
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-10-07 17:35:07
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-07 17:39:57
A kto Was lubi?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-07 17:43:47
Kim jest polak w filmach amerykanskich? Posmiewiskiem.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-07 18:15:41
Ten kto postawqil minus, prosze przytocz jakis film z USA , gdzie polak nie jest oszolomem.( pomijajac JPII)

krewky
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-07 19:26:32
"Sztuka zrywania"

nissin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-07 20:57:42
@krewki - nie ogladalem, juz znalazlem i chetnie zobacze, podobno dobry.

barbarella123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-07 13:50:38
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-10-07 13:52:28
Racja, jak spadasz na nich to wszystko dookoła się rozbryzguje ;)

krewky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-07 19:29:17
Chyba kaloryczna, hue hue :)

zitto1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-07 12:01:36
komentarz usunięty przez moderatora

mariuszencja
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-10-07 11:25:02
O i uaktywniło się stado wyznawców putina

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-10-07 10:26:52
To USA, jako jedyna swiatowa policja, postanawia co jest dobre a co zle. Jak to powiedzial Bush: "Kto nie jest z nami ten przeciwko nam" (czyli terorysta)

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-10-07 10:34:21
Gdyby nie ta "światowa policja", nie byłoby dwóch interwencji amerykańskich w Europie w I i II wojnie światowej, i co za tym idzie, powstanie II RP, cały Daleki Wschód byłby jednym wielkim komunistycznym "rajem", nie byłoby ochrony Europy Zachodniej w czasie zimnej wojny i prawie nic nie stałoby ZSRR na przeszkodzie do ekspansji na zachód itd.

caleanka
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-10-07 10:50:26
Juz na konferencji w Jalcie, Roosevelt "przydzielil" Polske pod opieke Stalina.

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-10-07 10:55:32
Prawda, Roosevelt był zafascynowany Stalinem i nie lubił Polaków. Ale w żaden sposób nie podważa to faktów, o których napisałem.

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-10-07 11:11:18
Podważa. USA zawsze czekali aż sie zagotuje. Gdyby nie klęska Niemców pod Stalingradem to dalej by czekali. Mieli dowody na ludobójstwo w obozach, ale ich to nie obchodziło. Dla nich im gorzej w Europie tym lepiej dla USA. Zarobią na handlu bronią, a potem na odbudowie. Im więcej zniszczeń, tym dla nich lepiej. Zniszczyć czyjś przemysł nieswoimi rekami, a potem sprzedawać tam swoje produkty. Wprowadzają embargo na broń, a sami potajemnie handlują. Co innego mówią, a co innego robią. Ale jak ma sie obrzezanego siurka, to się tych bandytów popiera.

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-07 11:16:41
Wczoraj "król europy" Donald Posłuszny oświadczył, że ISIS może wykorzystać problem uchodźców w wojnie hybrydowej. Dlaczego wcześniej na to nie wpadł, tylko teraz. Kiedy ruskie zaczęli już rozwalać pozycję ISIS. Jankesi natomiast boją się, żeby nie udało im się wyzwolić tego kraju. Bo wtedy ruskie przejmą tamten teren. A chodzi nie tylko o Syrię, bo i Irak zwrócił się do Rosji o pomoc. W tamtym rejonie już wszyscy mają dosyć pomocy USA. My też niedługo im podziękujemy.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-07 12:46:10
@Stach - W żadnym punkcie nie podważyłeś faktów, o których pisałem. A opinia, że im gorzej u sąsiada, tym dla nas lepiej była słuszna w XIX wieku. W XX i XXI wieku w dobie międzynarodowego handlu na ogromną skalę zamożna i stabilna Europa jest w interesie USA, tak samo jak zamożna i stabilna Ukraina i Białoruś są w interesie Polski. Gdyby było inaczej, USA nie zawracałyby sobie głowy ochroną Europy i innych państw przez kilkadziesiąt lat zimnej wojny. A bronią nielegalnie handlują wszyscy, również Polska (co wyszło na jaw kilkanaście lat temu).

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-07 17:16:15
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-07 17:19:31
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-07 18:13:14
@terrorparty - A tak poza ogólnym przekonaniem, że to, co mówię, to "bzdury", to masz jakieś merytoryczne argumenty? Chociaż po tym zdaniu: >>...czym byłby gorszy "komunistyczny raj" od tego marazmu...

homo_sapiens
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-10-07 10:18:09
Różnica polega na tym, że Putin nie walczy z ISIS, tylko broni swojego sojusznika, zbrodniarza Asada, przed utratą władzy i co za tym idzie przed stratą rosyjskiej strefy wpływów na Bliskim Wschodzie. Z Asadem nie walczy jedynie ISIS, ale również inne grupy, które są tak samo wrogie fanatykom, co Asadowi. Poza tym, jeśli Amerykanie zabijają cywilów, to zazwyczaj przez pomyłkę, bo nie mają w tym interesu i muszą się liczyć z opinią publiczną w USA, a Asad morduje obywateli swego państwa dziesiątkami tysięcy z premedytacją. Putin natomiast z op. pub. liczyć się nie musi.

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-10-07 11:20:16
Wpisz sobie w YT to:'Russians going to succeed where West did not ... or didn't want’ i zamknij swoja syjonistyczna morde.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-10-07 12:48:35
Naprawdę rysy mordy mojego awatara są tak wyraźnie syjonistyczne? A tyle czasu spędziłem w photoshopie by to ukryć...

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-07 12:57:13
@Stach - Syryjskie Obserwatorium Praw Człowieka podało właśnie, że od środy rano Rosjanie bombardują cele w północno-zachodniej Syrii, na terenach, na których nie walczy ISIS.

informatyk26
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-07 15:23:57
Araby nie maja tradycji demokratycznych i cywilizacyjnie do demokracji nie dorośli. W ich przypadku sprawdza się tylko dyktatura w świeckim lub islamskim wydaniu. Za to próby wprowadzenia demokracji kończą się zawsze przechwyceniem władzy przez islamistów. Z naszego punktu widzenia lepiej żeby za mordy trzymał ich świecki dyktator niż jakiś imam, ajatollah czy kalif. Czy Ruscy bombardują "niedemokratycznych" islamistów czy "demokratycznych" islamistów, wszystko jedno, bomby lecą tam gdzie powinny.

polskistudent
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-07 17:32:44
homo_sapiens : co do Syryjskiego Obserwatorium Praw Człowieka to mam pewne wątpliwości, bo jak można mówić o organizacji, prowadzonej przez ex-syryjczyka który Syrię nie widział od 15 lat że jest rzetelna i przekazuje prawdziwe, sprawdzone info? Na te pytanie nie trzeba odpowiadać, co do tzw. "demokratycznej opozycjy": ona nie istnieje, to wymysł Zachodu, deja vu; oni są tak samo niebezpieczni jak DAESH, proszę się odwołać do masakry z miasta 'Adraa oraz Malula na alawitach, sunnitach i chrześcijanach.

polskistudent
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-07 17:36:25
zapomniałem dodać jeszcze jedno homo_sapiens: Asad i jego "rezim" to demokratycznie wybrana władza, w 2014 z wynikiem 88,7 % poparcia Syryjczyków. Asad został wybrany demokratycznie a Zachód musi jego uznać (jeśli tego nei zrobi kto wie, może Syryjczycy na Zachdzie sami zaczną się mścić i podkładać bomby w Europie i USA). Co do samych domniemanych zbrodni Asada i jego wojska - prosze podac choć jeden przypadek zbrodni (wiarygodny, udokumentowany) przez Asada. Wtedy porozmiawiamy.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-07 17:58:00
Assad to prawnie, prawomocna wladza w Syrii.Jego obowiazkiem jest sprawowanie wladzy i obrona panstwa.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-07 18:03:41
@homo_sapiens - "Yankee Lover".

homo_sapiens
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-10-07 18:22:50
@caleanka - "Assad to prawnie, prawomocna wladza w Syrii.Jego obowiazkiem jest sprawowanie wladzy i obrona panstwa." - Hitler i Stalin też byli "prawnie prawomocną władzą", więc to kiepski argument.

nissin
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-07 18:27:52
@homo_sapiens - jakim prawem, ktokolwiek ma prawo wtracac sie w wewnetrzne sprawy innego panstwa? Tym sposobem mozna obalic kazda wladze, pod jakims pretekstem.

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-10-07 18:28:12
@informatyk - Przykład Turcji pokazuje, że demokracja w kraju muzułmańskim jest trwale możliwa. Ale to głównie dzięki reformom Ataturka i jego idei świeckiego państwa.

nissin
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-07 18:34:47
"Turcja przez długi czas stawiana była za wzór powodzenia demokracji w warunkach islamu. Krzysztof Strachota powiedział w Polskim Radiu 24, że Turcja była uosobieniem europejskich nadziei odnośnie demokratycznego kraju islamskiego. Obecnie Turcji bliżej do autorytaryzmu niż demokracji. Gość Polskiego Radia 24 przyznał, że wielką rolę w zmianach wewnątrz kraju odegrał jego obecny prezydent Recep Tayyip Erdogan.Erdogan mierzy bardzo wysoko, co jednak oddala Turcję od Europy i generuje jej problemy – wyjaśnił Krzysztof Strachota. "

homo_sapiens
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-10-07 18:36:03
@polskistudent - Poszukaj sobie w necie o opisanych zbrodniach reżimu Asada. Ja powiem tylko tyle, że o jego zbrodniach mówią m.inn.: Biuro Wysokiej Komisarz ONZ ds. Praw Człowieka, Human Rights Watch i MSZ Francji, która jest tradycyjnie w opozycji do USA. O tym, że zbrodni nie ma, mówi reżim Asada i Rosja. Mając taki wybór, nie mam wątpliwości, której stronie wierzyć.

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-10-07 18:44:07
@nissin - A ja zapytam, jakim MORALNYM prawem władze cywilizowanego świata mogą biernie przyglądać się zbrodniom przeciw ludzkości dokonywanym w innym państwie i nie reagować? Jeśli ofiary są mordowane, torturowane i prześladowane przez własne państwo, to ja nie mam nic przeciwko temu, by inne państwa adekwatnie zareagowały. Ciekawe, że przeszkadza Ci to, że obecny premier Turcji oddala się od Europy w kierunku religii, ale gdy to samo robi premier Węgier, to jest to wzór do naśladowania. To hipokryzja. Zresztą takie fluktuacje w demokracji są niegroźne, dopóki nie są trwałe.

nissin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-07 20:44:47
@homo_sapiens - wlasnie reagowaly i taki jest rezultat, miliony uciekinierow i dziesiatki tysiecy zabitych, cywilnych ofiar.

nissin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-07 20:50:15
W spoleczenstwach, gdzie dominuje jakakolwiek religia, trudno muwic o funkcjonujacej demokracji. Religia jest jak "joker". Przykladem tego jest miedzy innymi Polska. Dlatego wprowadzanie "demokracji" w krajach islamskich jest obledem.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-07 20:51:29
mowic

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-07 21:25:53
@nissin - W prawie wszystkich zachodnich społeczeństwach dominuje religia chrześcijańska (nawet w laickiej Francji jest 60% katolików), a demokracja ma się u nich nie najgorzej. Oczywiście wprowadzanie demokracji na siłę nie wszędzie ma szansę powodzenia, jeśli obok istnieją silne grupy religijnych radykałów. Niestety doświadczenie historyczne w tej kwestii jest prawie żadne, gdyż ten proces rozpoczął się niedawno. Ty na podstawie dotychczasowych niepowodzeń twierdzisz, że to nie ma sensu. Ja nie byłbym taki pewny, jeszcze nie. Nie od razu Kraków zbudowano.

polskistudent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-07 23:16:26
komentarz usunięty przez użytkownika

polskistudent
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-07 23:19:02
homo_sapiens : czyli dowodów na zbrodnie brak, więc sobie lepiej daruj. Co do samych raportów ONZ, Humans Rights Watch i MSZ Francji to przedstawiają oni tylko zeznania rebeliantów/wahabickich szczurów, bez podania jakichkolwiek dan osobowych (choćby adresu), tylko liczby. Dziwne, że Czerwony Krzyż oraz Syryjski Półksiężyc nic na temat tych domniemanych zbrodni nic nie wie (dziwne do prawdy). Ja za to przypominam o mordach na Ormianach(zwolennikach Asada) w mieście Aleppo i Dajr ez Zor, masakrach na alawitach i druzach w Idleb i Daraa...

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-08 01:13:04
@polskistudent - Pierwsze z brzegu: "The pictures, most of them taken in Syrian military hospitals, show corpses photographed at close range—one at a time as well as in small groupings. Virtually all of the bodies—thousands of them—betray signs of torture: gouged eyes; mangled genitals; bruises and dried blood from beatings; acid and electric burns; emaciation; and marks from strangulation." - Jeśli nie rozumiesz, to nie mamy o czym rozmawiać. A nazywanie uchodźców -świadków relacjonujących, co widzieli -"wahabickimi szczurami" jest na poziomie

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-08 01:14:47
... propagandy reżimu Assada.

polskistudent
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-08 11:51:24
Tak tak, czytałem wszystkie raporty - stek bzdur, niesprawdzone info i wielka mistyfikacja. Też zdjęcia i filmy, które ponoć ukazują jakieś masakry i mordy, tyle że pochodzące z Libanu, Iraku, Palestyny i... Meksyku(porachunki z mafią) z lat 2006, 2007, 2008... polecam odwołać się do dokumentacji syryjskiej zakonnicy Agnes Mariam. Co do szczurów Asad powinien ich wymordować do ostaniego, bez pardonu, bez litości oraz bez patrzenia się na jakiekolwiek prawa międzynarodowe. Koniec spamu. Pozdrawiam i życze mądrości!

MontyPython
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-10-07 07:18:52
Brakuje jeszcze napisu SUPER BOMBA z flagą Izraela.

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-10-06 22:52:21
Dla mnie to oby dwie bomby są dobre. Bo jedna jest rzucana na reżim dyktatora a druga na nowy reżim teokratyczny. Ja już zanim Putin wmieszał się w tą wojnę pisałem ze NATO powinno bombardować obie strony konfliktu w Syrii.

Guardian1486
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-10-07 09:05:27
A ja tam wolę, żeby Asad trzymał ich nadal za mordę. Jak to robił poprawnie to nikt i nic się tam nie rzucało z jakimiś rewolucjami. Dokładnie taką sama sytuacje miałeś w Libii. Kaddafi za pysk cały ten islamski towar trzymał i był w miarę sensowny spokój. Tylko się Zachód w ten temat wmieszał i już zrobił się tam burdel. Wy nadal nie rozumiecie, że tamci ludzie akceptują tylko przywódcę, który trzyma za mordę i leje batem po plerach bo wtedy ma respekt i szacunek. Ci ludzie mają taką mentalność. A demokracja jest idiotycznym systemem, który kompletnie się tam nie sprawdzi.

irek285
    Ocena: 6 (glosow:22)
2015-10-06 22:48:33
To zdjęcie pokazuje jak chcą żebyśmy myśleli.A rzeczywistość jest odwrotna.

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-10-07 10:28:47
Odwrotna, czyli rosyjskie bomby są dobre, a amerykańskie złe?

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-07 17:22:24
komentarz usunięty przez moderatora

camovi
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-10-06 22:45:38
Jeśli ktoś nie widzi różnicy, pomiędzy bombardowaniem antydyktatorskiej opozycji, a muzułmańskimi terrorystami, to nie powinien się wypowiadać!

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-07 15:29:03
Ja widzę różnicę miedzy terrorystami a rebeliantami antydyktatorskimi: jedni obcinają przeciwnikom łby nożami a drudzy kulturalnie ich rozstrzeliwują

harlem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-06 22:45:25
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Damski bokser obrywa od przypadkowego przechodnia
  •  No właśnie
  •  Śmieszna wiocha
  •  Mina premiera Litwy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600