Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kilka obrazków, a tak wiele mówią
stranger  15-10-21, 11:35 Zgłoś
+ 131 -
Dodano: 2015-10-21, 11:35:25   przez: stranger
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 131  Zgłoś nadużycie
33
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół to zacofanie?
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Siekierezada w wersji hard
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marekkkkk
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-10-23 13:12:36
Głosujcie na Kukiza Lub Korwina to może w końcu coś się zmieni

morusek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-23 23:41:54
Wystarczy, żeby złodzieje z Wiejskiej nie kradli !!!!!!!

GrzesiekACM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-23 19:52:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-23 16:18:20
To Kopaczowa mówiła 'Polacy powinni zarabiać'. dno

piotrulek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-10-23 13:29:46
Najmądrzejsza odpowiedź - JKM.

GrzesiekACM
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-10-23 16:36:53
Chyba najgłupsza. Jeżeli chcesz coś rozwijać (państwo, firmę itp) to musisz w to inwestować. Jeżeli nie masz własnego kapitału to musisz się zadłużyć. Polska żeby się rozwijać musi zaciągać kredyty, a na szczęście obecnie dzięki gwarancjom UE dostajemy je bez problemu. Tylko tak powstają największe gospodarki! Myślicie dlaczego największe przedsiębiorstwa są na giełdzie? Przecież akcje to nic innego jak zaciągnięcie pożyczki w celu rozwoju firmy. Podobnie jest z państwami i obligacjami.

pancerny39
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-10-23 19:22:40
A co jeśli ci powiem że państwa od Tysięcy lat rozwijały się bez kredytów hamujących rozwój ?

GrzesiekACM
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-23 19:55:23
pancerny - tylko zapominasz jak się rozwijały - przez podbój. Teraz są inne czasy i inne reguły gry. To że przez tysiące lat w wojnach używano mieczy, luków i dzid nie oznacza że obecnie na polu walki będą najskuteczniejszym narzędziem. Chcesz przykładu rozwoju przez zadłużenie? Spójrz na Dubaj. Powiesz pewnie oni mają ropę tylko że ropa to tylko kilka procent w PKB Dubaju. Reszta to wpływy z turystyki, handlu i finansów. A zadłużenie Dubaju szacuje się że jest większe niż ich roczne PKB czyli procentowo dużo większe niż Polski!!! Zainwestowali zadłużając się i teraz mają z tego zyski.

pancerny39
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-24 07:53:13
USA rozwijało się praktycznie bez większych wojen oprócz wojny z Meksykiem i Hiszpanią rozwijały się gospodarczo budując fabryki i linie kolejowe za I WS skorzystały na tym jak nigdy Co do Dubaju to jest to monarchia czyli oni mogą wziąć kredyty bo je zwyczajnie wykorzystają nie pytając się 460 posłów na co mają one być dysponowane. P.S: gdyby nie rabunki emerytów i lasów państwowych zadłużenie wyniosło by 50 % PKB i wtedy nie są udzielane kredyty czyli mówiąc po ludzku Polskę czekało by recesja.

GrzesiekACM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-30 16:53:01
No teraz to się dopiero ośmieszyłeś podając za przykład kraj który ma największe zadłużenie :)

marekkkkk
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-10-23 13:12:36
Głosujcie na Kukiza Lub Korwina to może w końcu coś się zmieni

GrzesiekACM
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-10-23 16:28:58
Ta tylko że na gorsze.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-10-21 12:49:30
I jak myślecie, kto ma rację?

MontyPython
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-23 12:20:34
Piechociński?:)

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-24 14:41:41
Cholera jasna... Zgadłeś.

geniuszczura
    Ocena: 11 (glosow:23)
2015-10-21 12:03:40
komentarz usunięty przez użytkownika

acer326
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-10-21 11:40:48
Pobożny koncert życzeń

wiocha_user_13
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-10-21 11:47:39
Anglicy zakazali deficyt budżetowy a w Polsce to pobożny koncert życzeń?

marco47
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-10-21 11:54:43
Gdyby u nas - przy obecnym stanie finansów publicznych zakazać deficytu, najbardziej ucierpieliby emeryci i renciści (zawsze pierwsi do cięć), potem służba zdrowia, kultura. Nie porównujmy się z krajem, który od wieków karmił się koloniami a II wojny wyszedł praktycznie bez szwanku, zdradzając nas przy okazji.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-10-21 12:47:59
Marco Ty pleciesz kompletne bzdury, czy Ty wiesz co to jest deficyt budżetowy? Natychmiast należy zakazać zadłużać Państwo! Należy zredukować koszty w postaci likwidacji zbędnej nam biurokracji, to ponad 800 tyś. Urzędników Państwowych, należy zlikwidować podatki dochodowe, od kupna sprzedaży, przymus płacenia na ZUS. To wysokie opodatkowanie pracy i zbyt duża liczba urzędników,jak i roztrwanianie pieniędzy przez posłów zmusza rząd do zaciągania kredytów. Nasze dzieci i wnuki będą to spłacać. Opamiętajcie się w końcu i przestanie siać takie bzdury.

marco47
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-10-21 12:57:38
To co piszesz to wpędzenie Polski w totalny chaos i katastrofę ekonomiczną. Nie mamy tak silnej gospodarki jak Anglia (właściwie nie mamy swojej gospodarki - decyzje podejmuje Unia - czyli Angela) - myślisz, że czemu Anglia rozważa wystąpienie z Unii i nie przyjęła Euro? Taki ruch totalnie osłabiłby Państwo Polskie - stalibyśmy się bardzo łatwym celem. To byłaby totalna katastrofa i być może koniec naszej suwerenności. Ale cóż - Korwin chwali Putina, więc może mu po prostu służy?

marco47
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-21 13:03:27
Deficyt trzeba zlikwidować, ale przez stopniowe racjonalizowanie wydatków budżetowych. Wywalisz 800 tys. urzędników na bruk i co? Pójdą po zasiłki? Wyjadą? Wprowadzisz dobrowolność ZUS i co? Ty sobie odłożysz, a co z obecnymi świadczeniobiorcami? W ZUSie trzeba ograniczyć koszty administracyjne ale nie tak brutalnymi i nieprzemyślanymi posunięciami. I tak dalej...

marco47
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-21 13:05:41
Populizm i oderwanie od rzeczywistości Korwinistów są przerażające.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-21 16:39:18
Marco nie masz racji. Nie będzie przymusu płacenia na ZUS, każdy będzie mógł się dobrowolnie ubezpieczyć, a obecni emeryci, oczywiście będą emerytury otrzymywać, bo umów należy dotrzymywać i będzie to finansowane między innymi z VAT. Trzeba zlikwidować również i podatki dochodowe, dla czego człowiek musi być karany za pracę. O urzędników się nie martw, Polska to 36 milionowy kraj. Jak niezadłużanie można nazwać chaosem?

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-21 16:51:54
Może dobry z ciebie elektronik, ale ekonomista słaby.

JetFire
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-10-23 11:29:56
Czyli co? Trzymamy bezproduktywnych urzędników i tworzymy nowe stanowiska w urzędach tylko po to by zmniejszyć bezrobocie? Idąc tym tropem zatrudnijmy wszystkich w urzędach i bezrobocie będzie zerowe. To tak jak utrzymywaniem bezsensownych gimnazjów tylko po to by nauczyciele mieli pracę. Z tego co wiem do pracy w urzędzie potrzebne jest wykształcenie, więc ktoś z wyższym wykształceniem powinien poradzić sobie na rynku pracy. No chyba, że mgr zarządzania, politologii, socjologii itp. Więc proszę nie pisz bzdur, że niby nie można urzędników zwolnić, bo nie tylko można ale i trzeba.

marco47
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-23 14:53:20
Nie JetFire - stopniowo ograniczamy zatrudnienie w budżetówce, jednocześnie usprawniając jej funkcjonowanie. Jednocześnie tworzymy miejsca pracy tak, aby rynek mógł wchłonąć darmozjadów z budżetówki. Trudne - ale konieczne. W żadnym razie terapia szokowa.

marco47
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-23 14:57:40
maciek - to ludzie obecnie pracujący płacą emerytury i renty ludziom. Jak pozwolisz ludziom nie płacić ZUSu - system się zawali. Dojdzie do zamieszek. Weźmiesz z VAT-u -braknie na inne rzeczy - chcesz podniesienia VATu? zlikwidujesz podatek dochodowy - czym załatasz dziurę? Populizm i puste hasła. Wszystko szyte grubymi nićmi.

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-23 17:06:08
A Kukiz nam zaśpiewa, zatańczą w koło drzewa....

JetFire
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-23 17:25:45
Ok Marco, zgadzam się, ale puki co to z każdym kolejnym rokiem zatrudnienie w budżetówce wzrasta i mało tego tylko pracownicy budżetówki ciągle udają poszkodowanych i domagają się większych praw. W urzędach tworzy się coraz to nowe posady by zatrudniać znajomych i utrzymać żelazny elektorat. Bez radykalnych kroków w tym temacie nic się nie zmieni. A według obecnego rządu żeby zwolnić jednego urzędnika trzeba zatrudnić pięciu, którzy się tym zajmą. Niestety tak to działa.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-24 15:15:18
Marco, żaden populizm, to już kiedyś funkcjonowało. Nie wiem czemu tak bardzo martwisz się o urzędników. Ci zamiast produkować dobra i usługi, przejadają nasze pieniądze. Zapamiętaj, nie traktuj ludzi dorosłych jak małe dzieci. Wolny rynek, bez zbędnej biurokracji i ucisku fiskalnego może uratować Polskę. Obecny system prowadzi nas w przepaść zwaną bankructwem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400