lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 21.10.2015, 12:21:56   przez: PawelJarosz89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hagen24
2015-10-21 13:09:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Trzeba pierwsze zacząć od siebie o swojego otoczenia.Budżet Sejmu i Senatu (czyli niepotrzebnego Sejmu Bis) w 2015 wynosi 850 mln zł.Kancelaria Sejmu zwiększyła w 2015 budżet o 51 mnl.Szacuje się że kilkadziesiąt mln będzie kosztować zmiana kadencji.Polska to bogaty kraj i posłowie nawet po zakończeniu kadencji mogą liczyć na różne przywileje.Legendarne kilometrówki które zakończyły kariery kilku pieniaczy to kropla w morzu.

sebutza
2015-10-22 15:16:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co za idi0ta to wymyslił - przeciez Lewy został sprzedany wiele lat temu do niemiec...

PawelJarosz89
2015-10-22 16:09:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ty jednak jestes idiotą ;D

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 12:35:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
KORWIN i KUKIZ zaorali towarzystwo.

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 13:55:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zamiast minusem, wyraź to słowami.

predi888
2015-10-22 16:24:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
A i tak wygra po/pis...

KSUT
2015-10-22 17:56:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 18:43:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Korwin był współautorem ustawy lustracyjnej w roli ścisłości. Oczywiście, że wygra PIS, PO będzie drugie, bo głupich faktycznie jest więcej, nawet po debacie, w której widać było, że Panie Szydło i Kopacz plotły bzdury a mimo to ludzie chcą na nich głosować. Rzekłbym,że jest to przykre.

tomi2000
2015-10-22 19:30:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Korwin sprawi, że jak ciężko zachorujesz to umrzesz

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 20:49:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
A teraz przedstaw argumenty poświadczające słuszność postawionej przez Ciebie tezy, która przyznam szczerze, że mnie rozbawiła.

tomi2000
2015-10-22 22:09:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Już wyjaśniam. Korwin postuluje zostawienie w kieszeni obywateli pieniędzy, które teraz płacą na NFZ, ale zlikwidowanie bezpłatnej służby zdrowia. Masz więcej kasy - stać cię na leczenie. Tylko, że to jest parę stówek miesięcznie, jeśli dobrze zarabiasz. Leczenie białaczki w początkowym stadium to kilkaset tysięcy. I nie mów mi o prywatnych ubezpieczeniach, bo te firmy chcą przede wszystkim zarabiać, a młody człowiek jak mu zostanie nawet 500zł miesięcznie to kupi mieszkanie a nie ubezpieczenie. Bądźmy dumni z Europy i tego do czego doszła, bo w USA pasali krowy, gdy tu była cywilizacja

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-23 21:53:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak ,,darmowa,, służba zdrowia, ,,darmowa szkoła,,. Zastanawiałeś się może dla czego wszystko jest takie drogie, paliwo, produkty w sklepach? OOo właśnie gdyby nie było NFZ czyli wszystkich tych urzędników, dzięki którym ze 100 zł płaconych na lekarza trafia do niego jakieś 60zł, a czemu? Bo ci urzędnicy przecież kosztują. Więc gdyby nie byłoby NFZ, to z pewnością byłoby taniej. Ceny operacji i badań są w tej chwili kilkukrotnie zawyżone. Leki w aptekach również. Weterynaria jest prywatna i jakoś kolejek nie ma, działa prawidłowo.

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-23 22:06:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po drugie. Z jakiej racji, Ty masz się leczyć za moje, a ja za Twoje? Czy sprawiedliwe jest to, gdy ktoś pracuje ciężko, przez kilka lat płaci składki, nie korzysta z tego, a jakiś nierób zarejestrowany jako bezrobotny, np. Alkoholik idzie na trzy miesiące do szpitala na odwyk za czyjeś pieniądze? Przez dwa lata opłacałem ZUS, potem zawiesiłem działalność i tak się złożyło, że musiałem iść do dentysty i co? Musiałem zapłacić z własnej kieszeni.

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-23 22:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po trzecie, wszędzie tam gdzie się Państwo wtrąca, gospodarka, szkolnictwo, służba zdrowia, to jest źle i drogo.

tomi2000
2015-10-24 09:48:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale tu nie chodzi o dentystę tylko o prawdziwie ciężkie choroby, których leczenie kosztuje setki tysięcy złotych. Albo taka sytuacja: co będzie jeśli nieubezpieczona osoba trafi na SOR w sytuacji zagrożenia życia? Tylko odpowiedz na pytanie, bo dotychczas czytam tylko kalkę z chłopskiej filozofii JKM

tomi2000
2015-10-24 09:54:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
A po drugie są rzeczy, których nie należy zmieniać w interes. Wyobraź sobie prywatną szkołę, w której rodzice chcą, żeby uczyć że Ziemia jest płaska, bo za to płacą. Zresztą zobacz ile warte są dyplomy większości prywatnych uczelni. Kiedyś wyższe wykształcenie to było coś, a teraz? Szkoda gadać. A prywatna służba zdrowia? Leczą tylko to co się najbardziej opłaca, a powikłania odsyłają do publicznej. Ciekawe gdzie będą odsyłać jak publicznej nie będzie.

tomi2000
2015-10-24 12:25:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do weterynarii, to działa prawidłowo, bo jak zwierzak jest poważnie chory to się go usypia. W osiedlowych gabinecikach weterynaryjnych nie operuje się psom guzów mózgu, nie robi się chemioterapii chomikowi, a konia usypia się nawet jak złamie nogę. Więc argument z weterynarią jest trafiony, bo pokazuje krótkowzroczność korwinistów, którzy wskaźniki ekonomiczne szacują w Excelu

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-24 13:49:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę,że ciężko jest Ci przeczytać coś ze zrozumieniem bo przesiąknięty jesteś socjalizmem i nie da się przekonać Cię do spraw oczywistych takich jak odpowedzialność. Masz rację lepiej jest jak PAN nam zapewni szkołę, zapewni nam leczenie, zapewni nam godną starość. To nic, że dzieci nie mogą jeść drożdżówek, to nic że ludzie czekają miesiącami, a nawet latami na operacje, to nic, że emerytów nie stać na normalne życie, to nic, że PAN nam zabiera tyle pieniędzy. Masz racje, dobrze jest być niewolnikiem.

tomi2000
2015-10-24 16:58:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znowu korwinizmy zamiast odpowiedzi. Ja Cię doskonale rozumiem. Chodzi Ci o to, że w tej chwili zarabiając np 120 zł, do ręki dostaję 100 bo resztę przeżera biurokracja. Też mnie to mierzi. Tylko, że najniższa krajowa to bodajże 1600 brutto, a netto ok. 1300. Jeśli dobrze pamiętam, Twój idol chce pobierać 110 zł podatku. No to w kieszeni sporej rzeszy Polaków zostanie 190 zł na szkołę, szpital i godną starość. Czy naprawdę uważasz, że to ma sens? Pomyśl i odpowiedz od siebie, a nie wyuczoną formułką z wiecu JKM

tomi2000
2015-10-24 17:03:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aha, i nie łudź się, że w systemie, o którym marzysz nie będzie Pana. Będzie i JKM głośno mówi, że to on chce nim być. Do tego Panem będzie pracodawca, bo niby co go zmusi, żeby dać pracownikowi to, co kiedyś musiał wpłacić do ZUS, NFZ czy US? Nie ma systemu idealnego, ale ten, o którym mówimy był w czasach dzikiego zachodu

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-24 17:40:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Właśnie pracuję bez państwowej umowy( legalnie) i jakoś mój pracodawca nie chce mi dać mniej niż 2000 na rękę, ciekawe dla czego? A co do najniższej krajowej, koszt pracodawcy to ok. 2000zł. To rynek reguluje płace. Są tacy w społeczeństwie, których praca warta jest i 800zł, są tacy co zarobią 1200, są tacy co zarobią 2000zł, a są i tacy, których praca warta jest i 5000zł. Sprawdź może kto to jest Milton Friedman, poczytaj sobie o tym jak działa wolny rynek i jakie są jego zalety. Przypomnę tylko,że to laureat nagrody Nobla w dziedzinie ekonomi.

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-24 17:42:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
W czasach dzikiego zachodu powiadasz? To ciekawe dzięki czemu USA stały się potęgą?

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-24 17:47:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak poczytasz sobie co na ten temat, sądzi Noblista z ekonomi, to porównaj z populizmem korwinistów i się odezwij. Pozdro

tomi2000
2015-10-24 23:12:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
USA stały się potęgą m.in. dzięki niewolniczej pracy najpierw normalnych niewolników, a później nielegalnych imigrantów. Ja nie jestem wrogiem wolnego rynku, tylko wolnej amerykanki. Stany są mocno zapóźnione względem Europy jeśli chodzi o budowę społeczeństwa (mówię o tzw. starej Europie). To dlatego, że Amerykę odkryto w XVw. Zobacz na rozwarstwienie społeczne. W Detroit jednego dnia ludzie mieli normalne życie, a drugiego lądowali pod mostem. Tak ma wyglądać świat w XXI wieku? Obama próbuje to zmieniać, Ameryka ewoluuje. Zresztą też dostał Nobla

tomi2000
2015-10-24 23:18:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najśmieszniejsze jest to, że Nobla dostała też, że zacytuję klasyka "tfu, Unia Europejska". A Milton Friedman, cóż jako jeden z wielu ekonomistów dostał nagrodę za wybitne osiągnięcia naukowe, za swoją pracę i badania dotyczące wolnego rynku, ale myślę, że w 1976 roku najważniejszym argumentem była jego wrogość do socjalizmu jako systemu ekonomicznego. Niestety dla wielu, zwłaszcza w okresie Zimnej Wojny było to równoznaczne z wrogością do określonego systemu politycznego. W krajach postkomunistycznych też wielu solidarność społeczna miesza się z komunizmem

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-25 12:49:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak dobrze, że wspomniałeś starą Europę i zasady w niej obowiązujące, które w tamtym czasie rządziły światem. Morderca wisiał, złodziej miał ucinaną rękę, każdy żył za swoje. Bez podatków dochodowych i przymusowych ubezpieczeń... Bez wolnej amerykanki ale z wolnością gospodarczą.

tomi2000
2015-10-25 13:58:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pisząc "stara" Europa miałem na myśli Unię Europejską sprzed akcesji krajów byłego bloku komunistycznego, a nie tą średniowieczną

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-25 18:47:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty udajesz czy na prawdę jesteś taki głupi? Ostatni przykład Ci podaje- XIX wiek, Anglia. I więcej nie będę z Tobą dyskutował bo to jak siłowanie się ze świnią w błocie.

tomi2000
2015-10-26 08:33:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mimo swojej głupoty zauważyłem, że mamy XXI w a nie XIX. Jestem dumny z tego, że ewoluujemy, a nie cofamy się. Zresztą to i tak nie ma znaczenia, bo mamy pisuary, które cofną nas do średniowiecza pod każdym względem

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-26 11:02:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Boże... Widzisz i nie grzmisz!

tomi2000
2015-10-26 11:54:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Boga bym w to nie mieszał. JKM, jak nie ma argumentów to wyzywa adwersarzy od lewaków i grzmi, że życie to powinna być ciągła walka, natomiast Ty zamiast odpowiedzieć na jakiekolwiek moje pytanie, wyzywasz mnie od głupców i podajesz przykład dziewiętnastowiecznej Anglii, gdzie bogaci przemysłowcy zarabiali gigantyczne pieniądze, a pracownicy żyli na granicy ubóstwa, a jeśli któryś miał wypadek bądź zachorował, trafiał z całą rodziną na bruk. Ja znam postulaty JKM, ale uważam, że to cofnięcie społeczeństwa o co najmniej 150lat.

tomi2000
2015-10-26 11:58:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jeśli już mamy się cofać w czasy gdy było lepiej, to cofnijmy się do starożytnego Egiptu, gdzie było super, bo faraon - wcielenie Boga siedział, a rzesze niewolników mu usługiwały. Warunek - trzeba by być faraonem. I to mnie zawsze u korwinistów dziwi. Oni wszyscy są przekonani, że będą takimi faraonami, a ja się obawiam, że zgodnie z rozkładem Gaussa większość będzie niewolnikami

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-26 16:05:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
To w takim razie odpowiedz mi na kilka pytań: czy chciałbyś, by rząd nie zaglądał Ci do kieszeni, ile zarobiłeś, co i od kogo kupiłeś? Chciałbyś by rząd nie zabierał Ci 40% twojej wypłaty, twierdząc, że zapewni Ci emeryturę i komuś świadczenia zdrowotne? Czy chciałbyś by rząd nie decydował o Tobie i Twoich dzieciach? TAK czy NIE

tomi2000
2015-10-27 08:25:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tendencyjnie zadane pytania, jak zwykle zresztą. Bo odpowiedź teoretycznie nasuwa się sama, o ile się nie pomyśli o jej konsekwencjach. Zadajesz mi coś takiego unikając odpowiedzi na konkret, np. o tym nieubezpieczonym na SORze. Wiadomo, że lepiej być bogatym i zdrowym niż biednym i chorym, ale świat nie jest czarno - biały i zazwyczaj prosta odpowiedź tak lub nie nie wystarczy

olokaloryfer
2015-10-22 12:23:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
pisiory sprzedadza kota jara ponoc jest w cenie

waniasor
2015-10-22 10:32:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak już nie będzie co sprzedać bo zabraknie majątku narodowego , zawsze można sprzedać naród na organy bogaty zachód kupi :-) :-) :-)

LeSaux
2015-10-22 10:32:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
Szydło musiałby jeszcze sprzedać Ronaldo i Messiego.

Pablo93csw
2015-10-22 10:05:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
żadna partia nie mówi nic o aferze kilometrowej! Afera typowo złodziejska, która dotyczy wszystkie partie w sejmie i cisza!! a tak to walą na siebie ząb za ząb, afera za afere! peło/pis bansa złodziei i kłamców.

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 14:21:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeden wielki układ mafijnych, więc co tu się dziwić. Ręka rękę myje.

gluchy123
2015-10-22 09:52:42
Ocena: 4(glosow:10)-+
CIEKAWE SKĄD PIS WEŹMIE PIENIĄDZE NA SWOJE OBIETNICE. ZOBACZYMY JAKIE BĘDĄ KOMENTARZE NA WIOCHA PO ROKU RZĄDÓW PIS-U. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ. LICZĘ NA RÓWNIE MOCNE ZAANGAŻOWANIE CO WOBEC PO I PEŁEN OBIEKTYWIZM :))))

skalarx
2015-10-21 14:19:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
teraz prezes wyłoży przecież 1.4 biliona!!!!

hagen24
2015-10-21 13:09:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Trzeba pierwsze zacząć od siebie o swojego otoczenia.Budżet Sejmu i Senatu (czyli niepotrzebnego Sejmu Bis) w 2015 wynosi 850 mln zł.Kancelaria Sejmu zwiększyła w 2015 budżet o 51 mnl.Szacuje się że kilkadziesiąt mln będzie kosztować zmiana kadencji.Polska to bogaty kraj i posłowie nawet po zakończeniu kadencji mogą liczyć na różne przywileje.Legendarne kilometrówki które zakończyły kariery kilku pieniaczy to kropla w morzu.

ziarko1
2015-10-21 12:42:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
skad wziasc pieniadze? proste - ukarac wszystkich urzednikow panstwowych dzialajacych na szkode panstwa - przepadek mienia i kara wiezienia . i pieniazki spowrotem wroca tam naleza

Rewolucyjny
2015-10-21 13:03:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pamiętaj, że to PO. Oni by najchętniej zapewne podnieśli podatki albo wyliczyli zadłużenie na każdego polaka, dodali z 20 tys zł na każdego na nagrody dla siebie za rozwiązanie problemu i kazali nam płacić

masik_86
2015-10-22 12:29:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
2015-10-22 12:49:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Redukcja zbędnej biurokracji, likwidacja NFZ,ZUS, podatków dochodowych, podatku od kupna-sprzedaży. I się okaże, że na wszystko Polakom starcza. Wypłaty emerytur z VAT i sprzedaży majątku państwowego. Zakaz zadłużania Państwa. Dla czego niektórym tak ciężko zrozumieć takie proste rzeczy

bodan
2015-10-21 12:35:46
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2015-10-21 12:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pablo1122334455
2015-10-21 12:25:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Typowa kobieta
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 629Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0