Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
montesuma  15-10-25, 22:57 Zg這
+ 80 -
Dodano: 2015-10-25, 22:57:55   przez: montesuma
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 80  Zg這 nadu篡cie
99
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
heerind
    Ocena: 15 (glosow:35)
2015-10-26 10:37:36
JESZCZE CZEKAMY, KORWIN WEJDZIE!!!KORWIN, KORWIN, KORWIN!!!

AgentSmith87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-29 10:24:37
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

vectorius12.80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-27 21:13:47
I jaka w tym wiocha pe這wska gnido to jest tak naprawde smutne 瞠 po raz kolejny do w豉dzy dopuszczono pe這 i pipko zamiast da doj軼 do g這su ludziom kt鏎ym zale篡 na KRAJU i OJCZY烤IE. Teraz polacy bed wyje盥za a wasze miejsca zajm imigranci.

depech2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-26 22:37:56
4,75 :(

hanauer
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-10-26 22:10:56
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

lemmingz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-10-26 15:32:32
komentarz usuni皻y przez moderatora

admin_to_pedal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-26 15:25:19
komentarz usuni皻y przez moderatora

Zbowidowiec
    Ocena: -15 (glosow:25)
2015-10-26 14:04:53
Ca造 Sejm jest prawicowy jeszcze by tego brakowa這 瞠by czubki od Korana Mekki weszli do niego.

admin_to_pedal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-26 15:45:36
komentarz usuni皻y przez moderatora

vectorius12.80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-27 21:15:17
Pe這wsko pisowska gnida ......

AgentSmith87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-29 10:26:12
Czubkiem to jeste Ty. Wida, 瞠 masz problemy z u篡waniem m霩gu.

ikswohceicjow
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-10-26 12:46:58
Nie wiem kto powinien si cieszy a kto p豉ka, Korwin siedzi sobie w Brukseli a jednak by豚y w stanie zrezygnowa z posadki na rzecz ojczyzny, dlatego startowa, a wy nadal nie rozumiecie 瞠 PO i PiS to ta sama banda. PS. youtube: "Korwin Mikke Nowa Si豉" gdyby軼ie nie potrafili rozr騜ni programu partii od osobistych pogl康闚 na pewne sprawy, kt鏎e zostaj dodatkowo przekszta販ane w celu manipulacji ot瘼ia造ch mas, do zobaczenia za 4 lata.

lemmingz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-26 15:34:55
komentarz usuni皻y przez moderatora

barbarella123
    Ocena: -24 (glosow:32)
2015-10-26 11:22:46
komentarz usuni皻y przez moderatora

WiochMan696
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-26 12:44:50
Szczerze? Z checia bym cie zabi :). I tobie podobnych te.

leszkowaty
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-10-26 10:43:56
zastanawiaj帷o niski % g這s闚 dosta Korwin :( czy瘺y gimnazialisci przekonali si ze jednak nie maja jaszcze prawa do glosowania?

GanGstaRR
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-10-26 11:56:28
Twoi gimnazjali軼i maj w豉sne firmy b康 pracuj w renomowanych firmach i maj do嗆 robienia za ch這pk闚 pa雟zczy幡ianych, gdzie 1/2 leci do 鈍i z koryta z podatku od efektywnej i ci篹kiej pracy. Tw鎩 Lesiu Miller te si nie dostanie, chyba, 瞠 za spraw niewidzialnej r瘯i :(

rav_007
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-10-26 12:27:24
Co ty opowiadasz GanGstaRr ? Wystarczy pojsc na wiec korwinowcow zeby sie przekonac ze klamiesz. Zdecydowana wiekszosc sympatykow korwina nie ma jeszcze prawa glosu. Sam korwin wspominal to wielokrotnie.

WiochMan696
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-10-26 12:49:26
GanGstaRR Cz這wieku nie probuj ludziom tutaj na wiosce przem闚ic do rozsadku, bo oni go nie maj. Tu jest zgraja lewicy, ludzik闚 og逝pionych przez tv, wierz帷ych 瞠 swiat jest cacy, kt鏎zy nawet nie wiedz, kto tak na prawde rzadzi swiatem i co sie na nim dzieje. Pokazuj to w komentarzach i wida to w wyborach. Mowie tutaj o elektoracie nie tylko totalnego lewactwa jak razem, zlew i po, a tak瞠 o pis, psl i nowoczesna - tak jak KOrwin mowi, demakracja to rz康y g逝pich, bo g逝pich jest wiecej w narodzie ni m康rych.

GanGstaRR
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-10-26 14:25:24
rav_007 ja k豉mi? Chyba twoja partia lewicowc闚. Klikam na pierwszy lepszy wiec Korwina i widz ludzi w r騜nym wieku - od 18sto latk闚 po 40sto paro latk闚. Rozumiem, 瞠 moja rodzina, moi znajomi, ich wsp馧pracownicy oraz koledzy r闚nie s gimbusami nie maj帷ymi praw wyborczych? Druga sprawa to taka, 瞠 jeste t瘼ym manipulantem bo Korwin nic nie m闚i, 瞠 jego sympatycy nie maj praw wyborczych, za to m闚i, 瞠 przej掖 m這dych ludzi z innych partii, na kt鏎ych pok豉dali nadzieje, a si sko鎍zy這 jak zawsze. Trzecia sprawa - co jest z貫go w m這dych ludziach?

GanGstaRR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-26 14:34:12
To zazwyczaj m這dzi ludzie wiedz na kogo chc g這sowa i ZA CO. Sp鎩rz ma zwolennik闚 PiS-PO-SLD. Zwolennikami tych partii s zazwyczaj stare piernikusy, kt鏎e na pytanie "czemu ta partia?" odpowiadaj "A nie wiem", "Bo zawsze na nich g這sowa貫m" "Bo nie chcia豉bym, 瞠by wygra PiS/PO" "Bo s mi bardziej bliscy przekonaniami" reporterka: "A jakie to przekonania?" - tak w豉郾ie to wygl康a w rzeczywisto軼i, natomiast nie zauwa篡貫m ani jednego zwolennika KORWiN czy KUKIZ, 瞠by nie potrafi logicznie i szczeg馧owo argumentowa CZEMU. P

GanGstaRR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-26 14:42:52
*reporterka: "Jakie to przekonania?" (nastaje cisza). Polski wyborca w wi瘯szo軼i nie odrobi lekcji z patriotyzmu i z wiedzy o kandydatach, st康 taki a nie inny wynik. Poza tym non stop by造 lansowane tylko dwie partie w TV, ju od razu wiedzieli, 瞠 wygra PiS i PO. Za takie manipulacje powinien by sprawiedliwy os康 wszystkich odpowiedzialnych,a p騧niej wi瞛ienie. Teraz zapewne kr璚 przy g這sach - norma. Wcale nie 篡jemy w wolnym kraju, tylko zidiocia造m i skorumpowanym, gdzie przeci皻ny Polak chce by ch這pem pa雟zczy幡ianym i zasuwa na pa雟two.

rav_007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-27 07:28:18
Gangsatrr oczywiscie ze klamiesz. Korwin zawsze po przegranych wyborach mowi ze jego przyszli wyborcy ktozy nie maja jeszcze prawa glosu zmienia wynik w przyszlosci i ze tego juz nie mozna powstrzymac. Nie nazywaj mnie tepakiem bo po twoim nicku widac kim ty tak naprawde jestes gimnazjalisto. To ze wpisales sobie ze masz 29 lat nic nie znaczy gangsterze hahah. Napewno sluchasz taze krula albani co ? Pomimo mojej osobistej sympati do korwina nie glosowalem na niego. Glosowalem na kukiza poniewaz z calego serca popieram jowy ktore obowiazuja we wszystkich krajach niezaleznych i bogatych.

GanGstaRR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-27 08:46:22
W豉郾ie zrobi貫 z siebie lewicowego pajaca po podstaw闚ce, bo m鎩 nick to Gang Starr, a nie gangster. Tw鎩 Kukiz prawdopodobnie zawinie dupsko do PiSu i tyle z tego b璠zie. Jeste za JOWami? A co innego w og鏊e ci interesuje, czy zacz掖e i sko鎍zy貫 na tym temacie? A mo瞠 trzeba by這 si zorientowa o pogl康ach tego ruchu, o tym, 瞠 ka盥y z "cz這nk闚" ma inne? :) Typowy Polski debil...

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-27 08:48:31
Aha, zapomnia貫m, 瞠 przecie niczego logicznego nie przedstawili, wi璚 sk康 masz wiedzie o ich pogl康ach :( Wystarczy zobaczy kto tam startowa... pewnie nie zada貫 sobie takiego trudu, c騜 - norma w tych wyborach jak i we wcze郾iejszych.

rav_007
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-27 09:38:58
Naprawde nie mam zamiaru dyskutowac z taka choragiewka jak ty. Twoje slowa :"natomiast nie zauwa篡貫m ani jednego zwolennika KORWiN czy KUKIZ, 瞠by nie potrafi logicznie i szczeg馧owo argumentowa CZEMU" a teraz oczerniasz kukiza no niezla zmiana pogladow. Poza tym masz fobie i wszedzie widzisz lewakow ;) nigdy nie bylem lewakiem i nie bede ! Skoro uwazasz ze kukiz nic "logicznego" nie przedstawil to kompletnie nie masz pojecia co przedstawial !

rav_007
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-27 09:40:28
Gang star czy gangster co za roznica i jedno wiocha i drugie wiocha. Nick prosto z gimnazjum

GanGstaRR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-27 13:26:40
Gdyby nie by這 r騜nicy to by dvp mia w miejscu g這wy, a g這w w miejscu dvpy co i tak usilnie starasz si mnie przekona do takiej sytuacji. A propos mojej wcze郾iejszej wypowiedzi - pisz帷 SZCZEG茛OWO, g堯wnie chodzi這 mi o przytaczane postulaty partii Korwin, co nie zmienia faktu, 瞠 przy wypowiedziach PiSior闚 i POwc闚 typu "bo tak", to i tak zwolennicy Kukiza wykazali si wi瘯sz interpretacj i elokwencj. Tak瞠 osio趾u...mam dla ciebie dobr rad... najpierw zacznij my郵e i wyci庵a wnioski, a dopiero p騧niej r鏏 si czerwony i odpisuj bez przesadnej emocji to mo瞠 uniknies

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-27 13:35:30
unikniesz kompromitacji. Poza tym naprawd nie zale篡 mi na je盥瞠niu po KUKIZ'ie, to jest partia anty-systemowa i jedyna w jakiej mo積a obecnie pok豉da nadzieje. Co nie zmienia faktu, 瞠 nie mam prawa do zmiany zdania w jakiej kwestii, 郵edz szczeg馧owo Kukiza, jego zachowania i wypowiedzi i wyci庵am wnioski, wi璚 je郵i to jest z貫 no to sorry bardzo - nie mam przede wszystkim z kim i o czym gada. W ka盥ym razie martw si lepiej, 瞠by tw鎩 Kukiz nie okaza si chor庵iewk, nie ma do鈍iadczenia i si niestety ch這paczyna gubi. Ale 篡cz mu jak najlepiej.

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-27 13:46:32
Aha, chcia貫m jeszcze doda, 瞠 zachowaniem przypominasz mi t瘼ego lewusa ni anty-systemowca. Anty-systemowcowi zale篡 przede wszystkim na obaleniu wsp馧czesnego rz康u i jego nieudolnego funkcjonowania, a nie sianie propagandy urojonej w chorym czerepie i wypisywanie g逝pot na parti, kt鏎ej zale篡 dok豉dnie na tym samym - na dobru kraju i wolno軼i ludzi tu 篡j帷ych. Tak瞠 min掖e si w powo豉niem jako wyborca, zmie sobie parti na lewicow, towarzysze b璠 z ciebie dumni :)

rav_007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-28 05:16:30
Mialem nie rozmawiac z choragiewka ale nie moge ! Facet poczytaj sobie jakie glupoty ty wypisujesz ? Zero spojnosci wypowiedzi. Raz piszesz ze kukiz nic nie przedstawil potem ze go jednak popierasz wez sie ogarnij.

rav_007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-30 06:47:29
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

heerind
    Ocena: 15 (glosow:35)
2015-10-26 10:37:36
JESZCZE CZEKAMY, KORWIN WEJDZIE!!!KORWIN, KORWIN, KORWIN!!!

rav_007
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-27 07:33:04
No to juz skonczcie czekac bo nie wejdzie . . . wielka szkoda. Zamienilbym korwina z pslem ta mafia zawsze dostaje sie. Korwin naprawde powinien zastapic w sejmie zgnily psl

lemmingz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-10-25 23:19:26
komentarz usuni皻y przez moderatora

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-10-25 23:31:36
Ja to jestem jak Asterix kt鏎y kiedy wpad do kot豉 z magicznym napojem. Od tamtego czasu natchnienie zosta這 mu ju do ko鎍a 篡cia bez potrzeby picia magicznego napoju. Wyjedz na 5 lat do Holandii. Tam jaraj codziennie dobr traw a nie to g.no co od diler闚 w Polsce dostaniesz. A wtedy mo瞠 wejdziesz na wy窺zy stan 鈍iadomo軼i i zacznie dzia豉 nie 3% twojego m霩gu a 12%.

hagen24
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-10-25 23:38:47
Po tych pierdo豉ch co wypisujesz wnioskowa mo積a 瞠 raczej wpad貫 do gnoj闚ki.

bentleyem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-25 23:53:24
to dlaczego wr鏂i貫, na leczenie ?

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-10-26 00:17:40
Nie mog貫m sobie od tak siedzie na d.pie na emigracji i jara spokojnie. Gdy m鎩 kraj by rozbierany kawa貫k po kawa貫czku przez pazerny kler. Wr鏂i貫m jak Polscy 穎軟ierze po IIWS. By mo瞠 wr鏂i貫m w paszcze psa ale wr鏂i musia貫m.

bentleyem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-26 00:20:46
ok. Szanuj to, Cho nie zawsze masz racj to lubi twoje komentarze

gibbonx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-26 10:30:28
vacarius, ale do kot豉 to wpad Obelix :-)

lemmingz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-26 15:35:56
komentarz usuni皻y przez moderatora

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-10-25 23:09:42
Korwin to taki po篡teczny idiota. Po篡teczny dla PISu. PIS dzi瘯i korwinistom kt鏎zy prowadzili kampanie any PO, anty Nowoczesna i anty TR ma 10% wi璚ej poparcia. Korwini軼i swoim sposobem kampanii ca造 czas bardziej wspomagali PIS ni swoj partie. Bo ma這 kto wiedzia ze ci co machaj krzes貫m i zak堯caj wiece nie s z PISu tylko to kuce od Korwina.

WiochMan696
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-26 12:42:33
Dosta貫m raka od czytania tych g逝pot... Czyli jak ktos (na pewno 95-99% korwinowc闚) jecha PO za ich rz康y to znaczy 瞠 dzia豉 lepiej na rzecz PIS ni KORWIN? :D Cz這wieczku skad Ty takie newsy wziales? Juz przestan jarac bo ci wszystkie kom鏎ki mozgowe usch造, jak wida. PO samo to 10% da這 PISowi za swoje nieudolne rz康y, kt鏐 okazaly sie byc nawet niebezpieczne (bliscy byli juz wziecia tysiecy islamist闚 i ewidentnie wykonania ka盥ej woli UE). Jakbys sie troche pointeresowa 簑czku to by zobaczy, ze mnostwo korwinowc闚 jedzie PIS i PO po r闚no. Ale ty masz swoj bajke to w ni wierz!

Cyber69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-25 23:03:32
No lepiej gdyby wszed do koalicji z piskiem...mo瞠 by這by nawet dobrze, wariat ale patrzy by na raczki!

bentleyem
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-25 23:11:06
To bardzo ponuro wyglada, je郵i jest wi璚ej takich jak ty - pora wia, niestety

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-10-25 23:12:39
A czyta貫 program PISu i Korwina? Widzisz tam jakie wsp鏊ne punkty do realizacji bo ja nie! Przecie wed堯g Korwina PIS to partia lewacka! A lewak闚 wed堯g Korwina powinno si wiesza!

bentleyem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-25 23:51:44
powinno, tylko 瞠 przest瘼cy si zabezpieczaj

lemmingz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-10-25 23:01:34
komentarz usuni皻y przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Post瘼
  •  Co by tu zaje...?
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Jestem ju


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.2000