Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maran_hand  15-10-28, 15:55 Zgłoś
+ 650 -
Dodano: 2015-10-28, 15:55:19   przez: maran_hand
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 650  Zgłoś nadużycie
1340
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Bardzo wymowne
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(116)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hagen24
    Ocena: 46 (glosow:54)
2015-10-28 16:57:32
Do tolerancji jak do wszystkiego trzeba podchodzić z rozsądkiem. Jednak słowo to jest obecnie bardzo nadużywane przez wszelkiego rodzaju mniejszości oraz ludzi w jakiś sposób odstający od ogółu. Powoduje to sytuację odwróconej ksenofobii gdzie najbardziej nietolerancyjne są osoby z różnych mniejszości. Takie osoby są nietolerancyjne i roszczeniowe a to powoduje że nawet najrozsądniejsza tolerancja zanika. Mniejszości same sobie kręcą bat na siebie a jak wybuchnie konflikt to będą winni wszyscy oprócz nich.

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 23:15:02
Na swoje potrzeby przerobili tolerancje na akceptacje.Różnica polega na tym że toleruje pedzia byle mnie nie zaczepiał,ale nie akceptuje jak ide z dzieckiem a on lata w stringach z dildo na czole itd.

jk84krk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-31 19:02:28
Ktoś tu nie wie czym jest tolerancja... istotą tolerancji jest właśnie brak uprzedzeń. Nikt Ci nie każe zgadzać się na wszystko, ale jeśli piszesz, że nie chcesz mieć Cygana za sąsiada tylko dlatego, że jest Cyganem, to nie jesteś normalny.

book_ash
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-10-31 14:59:57
A ja muszę tolerować idiotę nie umiejącego pisać w języku polskim... Poprawnie powinieneś napisać "żydzi ciągną profity", chyba że chcesz napisać "za kasę ciągnął bym żydowi pałę" Miłego ciągnięcia debilu...

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-01 17:18:24
Niech będzie. Za kasę ciągnął byś żydowi pałę

book_ash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-31 14:57:55
komentarz usunięty przez użytkownika

kacha.74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-30 22:09:37
100% poparcia!!

wisz35
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-30 19:41:39
jako 560-ąty przybijam na zielono

mc2krd
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-30 10:42:21
powolna(?) destrukcja Europy i rasy białej...

Mr_Bond
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-10-30 00:00:11
Cywilizacja europejska zostala sprzedana na czesci i za bezcen. 500 milionow ludzi do kasacji za kilka lapowek od ciapatych wodzow i zydowskich faszystow. Jak sami nie utopimy w gownie pani Anieli i jej podopiecznych to ciapaci zrobia to z naszymi dziecmi i wnukami.

killing_joke
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-10-29 23:13:51
Tolerancja (łac. tolerantia – „cierpliwa wytrwałość”; od łac. czasownika tolerare – „wytrzymywać”, „znosić”, „przecierpieć”) ---> nie ma nic wspólnego z "szanować" "uznawać" "pochwalać" czy "popierać" Zapamiętajcie przynajmniej to!

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-10-29 22:15:14
Co innego powiedzieć, że "homoseksualizm jest obrzydliwy" (o gustach się nie dyskutuje), czy "żydzi ciągną profity..." (fakt choć zbytnio uogólniony), a co innego obrażać, wyzywać, atakować werbalnie i fizycznie, czy dyskryminować z powodu orientacji lub religii. Masz prawo do swojego zdania, ale twoja wolność (słowa) kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność innych ludzi. Jeśli chodzi o meczety, to nie ma racjonalnego powodu ani prawa, które zabraniałoby wspólnocie wiernych (jakiegokolwiek zalegalizowanego związku wyznaniowego) posiadania świątyni.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-29 22:21:40
c.d.: Może wolisz, by modlili się na ulicy? I żeby było jasne, nie chciałbym, by w Polsce osiedliła się liczna zbiorowość muzułmańska. Mamy już wystarczająco dużo problemów. Ale ci, którzy już tu są, mają prawo do swojej świątyni i tyle. Co do cyganów, to też by mi się nie podobało, gdyby biedota cygańska zamieszkała po sąsiedzku - stereotypy w wypadku tej mniejszości mają wyjątkowo mocne odzwierciedlenie w rzeczywistości. Ale to też oznacza, że nie mam moralnego prawa obrażać się na Niemców za to, że w każdym Polaku widzą potencjalnego złodzieja.

Object140
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-10-29 21:40:08
Ta cała moda z zachodu odebrała ludziom rozum, szczególnie młodym. Teraz na modzie są jakieś obcisłe spodnie, szaliczki.. I to dla chłopaków? Debilizmem, bo już inaczej tego nie ujmę jest rozpowszechniane homoseksualizmu. Nawet nie wiecie ile dzieci to czyta i widzi. Jeb*ć faszystowską unię, wolę komunę.

rusek211
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 21:48:07
I tak nic z tym nie zrobisz, póki mamy taki rząd.

wisz35
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-30 19:44:08
rurkowcy cię zaatakowali ostro,łap +

Object140
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-31 14:48:45
wisz35 Nie sądze aby to byli tylko "rurkowcy", bo wyraziłem swoją opinię, a mam nieco inne poglądy na świat.

Mskowal16
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-10-29 21:17:35
Najbardziej żałosna wrzuta, jaką tutaj chyba spotkałem. Debilizm nie jest normalny! A, nieeee...JEST NORMALNY: W POLANDII CEBULLLADNIII

Object140
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-31 14:45:34
Gdyby nie ta cała posrana Unia Europejska to nie byłoby takich cyrków.

lalecznik
    Ocena: -10 (glosow:22)
2015-10-29 20:19:54
Prawda. Jesteś normalny. Normalny antysemita, rasista i ksenofob. I mam cie w d...

jamez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-29 20:58:40
oo kakaowe oko

jacek.jacek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-10-29 18:54:18
Najlepsi są lewacy tolerują wszystkich o takich samych poglądach jakie oni mają.

POYebacTUSKA
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-10-29 18:54:04
Nikt nie będzie mi wmawiał ,że pedałowanie jest ok a islam jest cacy . A jacy są i kim są żydki to każdy myślący polak wie i żadne przekręcanie historii tego nie zmieni . Yebac islam .

tomi2000
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-10-29 18:06:41
Po pierwsze jeśli faktycznie jesteś nazistą, to nie jesteś normalny. Po drugie nie mogę zrozumieć, dlaczego dla prawaków uznanie faktu, że istnieją homoseksualiści, równa się uznaniu, że mogą razem począć dziecko. Chcą się pukać, niech się pukają. Wyobraź sobie, że nie każdy stosunek, nawet hetero musi kończyć się poczęciem

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-10-29 18:08:46
A co do tolerancji, to ciężki temat. Przykładowo ja nie toleruję idiotów, a muszę z nimi obcować, zwłaszcza w necie

maran_hand
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-10-29 18:16:16
ja nazistą ? niezły demagog z Ciebie. nie mam nic przeciwko homo do puki mi się z tym nie narzucają, tłumacząc że to przecież normalne. "ja nie toleruję idiotów, a muszę z nimi obcować, zwłaszcza w necie" - rozumiem, że to aluzja do tej wrzuty i do mnie ? otóż nie musisz tylko chcesz.. no bo jak inaczej wytłumaczyć tu Twoją obecność ? a to znaczy, że pierd...sz co Ci ślina na język przyniesie.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-29 18:50:59
no ale wybitna lewaczka Płatek nawet profesor stwierdziła,że w związkach jednopłciowych rodzi się więcej dzieci niż w związkach Hetero. I tolerować nikogo nie musisz wiążą cię przy kompie?

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-10-29 19:09:29
maran, sam napisałeś, że zostajesz nazistą. Rozumiem, że to taka prowokacja, więc napisałem, że "jeśli faktycznie". Przeglądając wiochę, idioci sami mi się narzucają, a żaden gej jeszcze tego nie zrobił, więc nie rozumiem problemu. Z tymi idiotami to było tak ogólnie, nie do Ciebie, ale uderz w stół. A prof. Płatek musiała się przejęzyczyć, nie znam całej wypowiedzi, ale rozumiem, że to był błąd, podobnie jak Twoje do puki, zamiast dopóki

hagen24
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-29 19:56:46
Problemem nie jest sam fakt istnienia homoseksualizmu bo te i różne inne dewiacje ludzkość zna od tysięcy lat na co są dowody. Problemem też nie jest wielki "coming out" homoseksualistów z różnych środowisk. Problemem jest pozorna emancypacja całego środowiska LGBT. Pozorna bo realnie mają takie same prawa jak reszta społeczeństwa (w cywilizowanych krajach). Oraz zmuszanie ludzi do uznania tych dewiacji za jak najbardziej normalne i naturalne.

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-29 20:22:33
Tomi czytaj że zrozumienie. Napisałem, że w momencie gdy wyrazem swoje zdanie przez niektóre środowiska zostaje nazwany nazistą. Tyle.

tomi2000
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-10-29 23:02:32
Maran - no tak, tylko, że właśnie to zdanie wypowiedziałeś

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 23:10:15
@hagen, wszystko rozbija się o to, co nazwiemy normalnym i naturalnym. Wg. mnie naturalne jest to co stworzyła natura. Skoro te dewiacje znane są od tysięcy lat, nie tylko zresztą w obrębie naszego gatunku, to można uznać, że są naturalne chociaż nie prowadzą do prokreacji. Co innego gdyby homoseksualizm został wymyślony "chodź Krzychu, zrobię ci loda, będzie fejm" Ale nie, to wymyśliła natura. Nienaturalne jest za to golenie łba na łyso i chodzenie w wysokich butach latem, nap!erdalan!e się na stadionach, rozwalanie stolicy w akcie patriotycznego zrywu w Święto Narodowe itp

hagen24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-30 06:20:08
Masz rację. Dewiacje są tworem natury. Zarówno jak choroby umysłowe, choroby i wady wrodzone. Wszystko to stworzyła natura, lecz są to odstępstwa od normy. Gdyby to było normą sama natura umożliwiłaby przedłużanie gatunku w obrębie jednej płci. A jednak przez tysiące lat to się nie zmieniło.

tomi2000
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-10-30 07:15:36
Jakoś nie słyszałem, żeby narodowcy robili demonstracje pod przychodniami czy szpitalami, a przecież chorzy czy posiadający wady wrodzone też się z tym specjalnie nie kryją.

Humulus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-30 08:36:00
Chorzy ludzie nie chodzą po ulicach w demonstracjach (często delikatnie mówiąc poprzebierani) i nie narzucają swoich praw innym.

tomi2000
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-10-30 18:43:29
Może dlatego, że ich troglodyci nie zaczepiają. Ja nawet nie mówię, żeby gejów tolerować, tylko u nas brak tolerancji jest równoznaczny z taką czy inną agresją

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-29 17:52:34
mam nadzieje że ci ,których nie toleruje tolerują mnie ,a zasadniczo to mam to w doopie a wstawka konkretna

martin987
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-10-29 17:52:22
No tak nie ma to jak wszystkich wrzucic do jednego worka i podpisac 'nie toleruje'. To ze media pokazuja kilku fanatykow muzulmanskich znaczy ze wszyscy muzulmanie sa tacy sami i nie bedziesz ich tolerowal? poznales wogole ktoregos? miales okazje porozmawiac, nie sadze. Siedzisz na zabitej dechami wiosce, info czerpiesz z mediow i krzyczysz o nie-tolerancji. Jak twoj syn okaze sie gejem tez go nie bedziesz tolerowal? Niektorzy naprawde maja waski/ograniczony punkt widzenia.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-10-29 17:58:17
"jak twoj syn okaże się gejem " jak mnie wkoorwia to gadanie ,jak się ma takie geny jak ty pajacu to pewnie twoje dziecko będzie ciotą lub już jest

martin987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-29 20:22:14
wole zeby bylo ciota niz twoje bedac idiota majac geny po ojcu

jamez
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-29 21:01:09
zastanów się człowieku co piszesz ,życzysz własnemu dziecku żeby go pupa bolała i się od niego odwracali normalni ludzie ,tfu wstydź się

martin987
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-29 22:08:40
normalni ludzie akceptuja czyjas odmiennosc, wiesniakow takich jak ty to przerasta - dobitnie dowodzi tego cala historia ludzkosci. Gdyby istnieli tacy jak ty nie byloby postepu, gdyz glupi ludzie boja sie tego czego nie znaja i to co jest im nowe, lepiej im zyc we wlasnej biedzie i zacofaniu, co ciekawe tacy jak ty potrzebuja akceptacji, ludzie inteligentni nie

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-30 07:01:38
byku jakby nie tacy ludzie jak ja to nie było by historii ludzkości ,bo jakbyście nie byli tępieni to byście nie przetrwali bo jak byś się cioto rozmnażał

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-29 17:47:27
komentarz usunięty przez użytkownika

gizi291
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 17:24:52
ja też jestem normalny

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-10-29 17:08:25
Skoro nie tolerujesz innych, nie oczekuj że inni będą tolerować ciebie.

maran_hand
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-10-29 17:17:14
nie toleruję ale również nie narzucam, nie wpieprzam, nie przekonuję do rzeczy absurdalnych itd.. i tego samego oczekuję od innych

Martana
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-29 16:53:19
Tolerować to znaczy jakoś znosić na dupościsku, niech wreszcie bezmózgi tego świata to zrozumieją. Słowo, którego ma dość autor - analfabeta to akceptacja. Akceptować trzeba rzeczy, które są niegroźne, nikomu nie wadzą, a że nie mieszczą się w zakutych pałach gawiedzi, która ma mentalność "Chłopów" Reymonta, to już inna sprawa. Jeśli ktoś nie umie akceptować nieszkodliwej odmienności, jest gnidą i idiotą.A, jeszcze coś: żenujący analfabeto, autorze tekstu, "Żydzi ciągną profity"? Czytałam to trzy razy, zanim pojęłam sens. "Ciągnął" to czas przeszły od "on cią

karsin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-10-29 16:45:12
Tylko musisz pamiętać, że inni mogą również nie chcieć wstrętnego białasa za sąsiada, nie powinieneś się ślinić ze starą na ulicy bo to obrzydliwe oraz nie nosić krzyżyka bo kłujesz nim w oczy innowierców. Poza tym spoko.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-29 16:40:09
jak będziesz pracował i mieszkał na obczyżnie to szybko zmienisz zdanie

Gruber
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-29 16:26:38
Nikt nie ma prawa dyktować drugiej osobie kogo ma kochać, z kim żyć i z kim się pieprzyć

ladyem88
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-29 17:15:42
komentarz usunięty przez moderatora

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 22:54:18
@ladyem88 Porównujesz miłość do żarcia gówna. Nie toleruję cię

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-30 04:51:39
komentarz usunięty przez moderatora

Humulus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-30 08:38:37
Gruber masz rację nikt nie może narzucać swoich poglądów, praw innym oraz wymuszać na innych.

Humulus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-30 08:39:40
To powinno działać w obie strony.

nissin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-10-29 15:57:28
Jaroslaw to juz "kult jednostki", na wsiach i wsrod "mocherow", dlatego konstruktywna dyskusja niebawem zamilknie. Populizm bedzie gloszony prosto z ambony, Radio Ma-ryja i TVTrwam.

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-10-29 15:53:47
Możesz powiedzieć że homoseksualizm jest dla ciebie obrzydliwy tak amo, jak możesz powiedzieć, że heteroseksualizm jest dla ciebie obrzydliwy. Możesz zabronić mieszkać komu chcesz w Twoim mieście, jeśli takowe bedziesz miał. Możesz wybrać sobie sąsiada, jeśli będzie on na twojej działce czy mieszkaniu, a nie jeśli on mieszka na swojej ziemi czy w swoim mieszkaniu. Twój tok myślenia jest zbliżony do myślenia Hitlera. A pojęcia tolerancji nie znasz.

yetick
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-29 15:32:05
komentarz usunięty przez moderatora

Pshepyoor
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-29 15:27:26
Częściowo się zgadzam :) Ale dwie lesbijki w pornolu już są ok :> ?

coloolo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-29 16:22:44
nie wiem czy masz świadomość, że te dwie lesbijki w pornolu robią to dla Twojej podniety a nie swojej przyjemności :)

wirus0666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-30 20:11:49
komentarz usunięty przez użytkownika

andrzej67k
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-10-29 15:16:15
To jest wykrzywiony obraz pojęcia tolerancji, albo stworzony na potrzeby jakiejś grupy ludzi.

Andrzej-Mazury
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-10-29 14:46:55
Cieszy mnie to, że w końcu ktoś powiedział głośno to co większość myśli. Duży szacun Popieram

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-10-29 14:24:03
Zgadzam się TEŻ NIE JESTEM TOLERANCYJNY I NIE MAM ZAMIARU SIĘ ZMIENIAĆ !!

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-10-29 12:41:23
"Gdy wieczorne zgasną zorze, zanim głowę do snu złożę, modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi. Dopie.dolcie sąsiadowi! Dla siebie o nic nie wnoszę, tylko mu dos.ajcie, proszę! Kto ja jestem? Polak mały! Mały, zawistny i podły! Jaki znak mój? Krwawe gały! Oto wznoszę swoje modły do Boga, Maryi i Syna! Zniszczcie tego sku..wysyna! Mojego rodaka, sąsiada, tego wroga, tego gada! Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym i w ogóle żeby miał marnie! Żeby miał AIDS-a i raka, oto modlitwa Polaka!"

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-10-29 12:50:31
Sugerujesz coś stary pierdzielu ? czy starasz się dopasować do ogólnych trendów ? Ilu już do tej pory uchodźców przyjąłeś pod dach ? ilu żydom pomogłeś wykupić własności polskiej ? ile razy podłożyłeś komuś nogę by stracił bo ty tego nie masz ? Caleanka jesteś dalej tak samo głupi jak dawniej.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-10-29 14:59:22
Rozumiem dlaczego tak nienawidzisz uslamu, w tej religji obcinaja rece za zlodziejsywo. W Polsce ludzie by chodzili bez rak...

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 17:55:57
on sam jest uchodźcą, zawszonym zapchlonym i pewnie ma jeszcze aids a o hemoroidach to już nie wspomnę przez grzeczność - tak ty celeanka

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 19:50:28
A ty caleanka bez głowy... i nie straciłbyś jej z rąk islamistów.

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-10-29 12:31:50
Ale jak by ci zaproponowaly dwie kolezanki trojkat to bys odrazu polecial.

maran_hand
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-10-29 15:26:59
nie jest to takie oczywist, od Ciebie różni mnie to, że potrafię pohamować swój popęd seksualny

jamez
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-10-29 18:02:25
ja bym je brał od razu ,jedna do garów druga ze śmieciami ot taka filozofia

maran_hand
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-29 18:17:27
piękna riposta :)

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-30 07:56:17
Widzisz bo niektorzy nie dorosli do posiadania w domu kobiety.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-30 17:26:44
skąd wiedziałaś ? ja trzymam swoje kobiety w garażu i nie narzekają

brudny18
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-29 12:27:32
w tych czasach choć się chce cięzko być tolerancyjnym

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-10-29 12:24:31
"Polak – mieszkaniec Polski, któremu nic się nie podoba, na wszystko umie umiejętnie narzekać, wyzyskiwacz, nierób i ciamajda, głęboko wierzący, ale niepraktykujący chrześcijanin. Aby być Polakiem, musi urodzić się w Polsce, w polskiej, katolickiej rodzinie i mieć żal do życia. Gdy ów Polak budzi się, od razu zaczyna narzekanie się, że już nie śpi. Gdy wstanie, narzeka, że nie siedzi. I tak się zaczyna jego dzień, a kończy noc. Musisz powtarzać, że jesteś tolerancyjny.Jeżeli jesteś naprawdę tolerancyjny, to jesteś pedałem. Nie możesz być pedałem."

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 18:00:58
dlatego ty zostałeś uchodźcą,a co za tym idzie ? czytaj wyżej

rage100
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-29 12:18:47
Tolerancja (łac. tolerantia – „cierpliwa wytrwałość”; od łac. czasownika tolerare – „wytrzymywać”, „znosić”, „przecierpieć”) niestety lewica wypaczyła znaczenie tego słowa, mylą tolerancję z akceptacją

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-10-29 12:06:14
Prawdziwa "tolerancja" to ta ktora wyznaje prezes Jaroslaw. czyli nienawisc do wszystkich i wszystkiego co inne.

przycinator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-29 14:37:27
nie jestem fanem Jarka, ale ile w tej kampanii czy nawet przez ostatnie lata stosował Jarek jakkolwiek obraźliwych czy zniesławiających słów w stosunku do koalicji rządzącej, a ile takich poszło w drugą stronę? Kto tu jest nienawistnikiem? za dużo sobie dajesz wmówić a sama nie myślisz

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-10-29 15:04:32
Prezes Jaroslaw, ostatnio chce wydac Polanskiego dlatego ze jest Zydem i popelnil pedofilstwo w 1977 roku. Dziesiatki ksiezy pedofili jest tylko przenoszonych do innej parafi. Gdzie logika?

przycinator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-29 15:32:42
kler jest zbyt zagłaskiwany, to fakt. każdy pedofil powinien zostać wykastrowany i to bez żadnych znieczuleń, niezależnie od tego czy jest murzynem, księdzem czy eskimosem. a to że zbyt długo nie dostał żadnej kary z niej nie zwalnia. i tak wszyscy będziemy osądzeni.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-10-29 15:34:12
Rozumiem minusy , wierni bronia ksizy pedofilii, mimo dowodow. To jest polskie spoleczenstwo i elektorat PiSu. Indoktrynacja jest silniejsza niz rzeczywistosc.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-10-29 15:38:43
Wiocha to obecnie ciemni wiesniacy, elektorat PiSu. Dlatego dyskusja nie ma sensu. Rzeczywistosc niebawem nabierze realiow. Prezes pokarze swoje prawdziwe oblicze i zamiary.

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-29 17:24:33
komentarz usunięty przez moderatora

Wistblade
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-29 19:52:45
Boże zadzwońcie po jakiegoś lekarza, mamy tu ciężki przypadek niedoj.... mózgowego. W sumie nie wiem caleanka czy dobić Ciebie czy wystarczy tylko wysterylizować ale jeśli twój wiek jest prawdziwy to pewnie już zdążyłeś złożyć jaja.

aio13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-29 11:16:43
Już Duda poleciał do francuskich żydów by zapewnić ich że Pis będzie dbał o ich interesy tak samo jak PO.

stiller1
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-10-29 11:11:40
Ale jak wyjedziesz za granicę to oczekujesz tolerancji. Czyli uchodźcy ekonomiczni z Polski mogą zalac Wielką Brytanię czy Irlandię i oczekują tolerancji. Ale ty w Polsce nie musisz nikogo tolerować? Jesteś prawdziwym polskim obłudnikiem.

aio13
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-29 11:22:17
Głosowaliśmy w referendum za Unią Europejską by być w Unii z państwami Europejskimi! Zapłaciliśmy za to nie mały koszt. Przemysł rozwalony. NIE GŁOSOWALIŚMY ZA UNIĄ AFRYKAŃSKĄ! W takiej formie to Unia może się rozpaść nawet i dziś.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-29 15:58:25
a co z uchdźcami polskimi w USA czy Kanadzie?

Menel_z_Pragi
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-10-29 11:05:13
tolerancyja jest w pozondku co wy chceta od niej jestescie ciemnotom a nie nowoczesym europejskim narodem dumnym z swojej tradycyji i chistorii jestescie zalosni bo co wam homosapiensy przeszkadzaja przeciez oni was nie wala w odbyty tylko panstwo i plitycy i strasz menelska bo nic nie robimy a pensja jest hahahah cebulaczki zal mi was i tych waszych homogenicznych poglonduw serio mi was zal mam nadzieje ze nasi przyjaciele z syri zaleja polske i wtedy beda tu mieszkac normaln i ludzie a nie homogeniczne kserofoby

saderwa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 12:03:08
komentarz usunięty przez moderatora

gazetny
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-10-29 12:03:15
HAHAHA jak ktos nie toleruje zboczenstwa to jest zacofany i nienowoczesny. Ludzie opamietajcie sie! Przyszlosc to nie "facet" w rurkach i w stringach.

yeromine
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-29 16:03:52
saderwa, menel to zwykły troll, on ma tu wiecej nicków niż ty włosów na głowie, jego życie to trolling

Dario77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-29 10:46:01
w 100% się zgadzam

plkwn
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-10-29 10:37:57
Ale jak Anglik powie, że nie chce polskiego buractwa to już bee :) Ktos może też nie tolerować dresów, wysokich, niskich, brzydkich, grubych itp. Ktoś gruby dla kogoś też może być obrzydliwy.

szprocior
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-29 11:15:24
co za pierdzenie. Tak pierdzenie i dzielenie włosa na 1234412412424124.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-10-28 20:11:55
I jeszcze osoby z tytułem profesora jak Pani Magdalena Płatek, na wykładzie przy pełnej sali studentów śmią mówić, że ,, w związkach jednopłciowych rodzi się tyle samo, a nawet i więcej dzieci niż w związkach dwupłciowych,,

Guardian1486
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-28 21:40:45
Na szczęście "Pani profesor" sobie może tylko pogadać a natury i tak w jajko nie zrobi. No ale zapytałbym na miejscu jakiejś studentki jak to sobie mądra profesorska głowa wyobraża zapłodnienie w związku jednopłciowym.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-10-29 09:14:37
U lesbijek, in vitro. U gejów... Potrafisz sobie wyobrazić jak się główka pokazuje?

Asteroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-29 10:43:25
@maciek85 - nie wazne czy potrafie, nie chce! Za poznooooo - wlasnie zobaczylem oczyma wyobrazni 2 gejow i porod kleszczowy. Szczypce do kurczaka juz nigdy nie beda takie same...

Menel_z_Pragi
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-10-29 11:07:32
kurwin powiniene wyemigrowac do magagaskaru tam moze by co lemingi wybraly hahahahahahah

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 11:38:43
Menel z Pragi zabłysnąłeś niczym chrząstka w salcesonie. Jestem pod wielkim wrażeniem.

Menel_z_Pragi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-10-29 12:15:55
chrzonstka w salcesonie ma wiencej do powiedzenia i wiencej w glowie niz ten twuj guru janusz typowy janusz co nie ma pojecia o niczym a sie wymondrza hahahahahah tylko grazyny brakuje do pary fajnie ze znowu nie wszedl do parlamentu bedzie spokoj i porzondek

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-29 12:58:00
Menel jesteś słaby jak sanki w maju...

Menel_z_Pragi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-10-29 14:03:23
sanek sie nie uzywa w maju baranie

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-29 15:28:05
a mózgu nie używasz niezależnie od dnia, miesiąca czy pory roku..

hagen24
    Ocena: 46 (glosow:54)
2015-10-28 16:57:32
Do tolerancji jak do wszystkiego trzeba podchodzić z rozsądkiem. Jednak słowo to jest obecnie bardzo nadużywane przez wszelkiego rodzaju mniejszości oraz ludzi w jakiś sposób odstający od ogółu. Powoduje to sytuację odwróconej ksenofobii gdzie najbardziej nietolerancyjne są osoby z różnych mniejszości. Takie osoby są nietolerancyjne i roszczeniowe a to powoduje że nawet najrozsądniejsza tolerancja zanika. Mniejszości same sobie kręcą bat na siebie a jak wybuchnie konflikt to będą winni wszyscy oprócz nich.

Guardian1486
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-10-28 21:43:40
A no sprawdza się stare a dobre i oczywiste stwierdzenie, że najbardziej nietolerancyjni są ci, którzy walczą najgłośniej o tolerancję. No ale wytłumacz przeciętnemu lewusowi, że ktoś może nie akceptować jego poglądów i ideałów i ma do tego pełne prawo...prędzej beton zębami skujesz niż do takiego zakutego łba coś dotrze.

hagen24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-29 20:35:33
I tu jest właśnie paradoks tej całej "bezwzględnej tolerancji". Często jest tak że osoba która wymaga od wszystkich tolerancji nie toleruje poglądów innych uważając je za "zacofane i zaściankowe".

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-28 16:37:57
komentarz usunięty przez moderatora

slimak69
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-10-28 16:34:22
Zgadzam się z tekstem ale "...żydzi ciągnął profity..." nie pasuje mi ortograficznie, gramatycznie i stylistycznie. Największa wiocha to Polak, który nie potrafi używać swojego języka. Dobra, może się czepiam.

lemmingz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-10-28 16:19:21
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-10-28 16:11:48
BOLI WAS LEWAKI?BEDZIE DLUGO...LEKARSTWA NIE PO-moga

gazetny
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-10-29 12:07:21
Swiat nie dzieli sie na lewakow i nie lewakow. Kazdy ma prawo do swoich wlasnych pogladow a ja sie w zadne wasze ramki nie mieszcze. Chcecie to sie podporzadkowujcie opiniom politykow ale mnie do tego nie mieszajecie bo ja z rzadna w 100% sie nie zgadzam i nazywam to samodzielnym mysleniem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400