Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
zwidi  15-11-03, 12:14 Zgłoś
+ 88 -
Dodano: 2015-11-03, 12:14:15   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 88  Zgłoś nadużycie
33
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bardzo wymowne
  •  Bez komentarza
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(10)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-06 14:58:56
Moral taki :nie jezdzi sie w TopGunkach w pochmurny dzien....a tak powaznie. Kazdy moze zdac na prawko a po prawdzie 2/3 debili powinno miec zakaz zblizania sie do samochodu.

kardinalen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-08 13:47:17
minuta filmu a tu gówno chwyć się roboty a nie licz na tantiemy frajer

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-07 13:53:06
chyba jestem złym człowiekiem, pierwsza myśl : 'mam nadzieję, że go zabił' :(

wlocho1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-06 20:47:17
Po takim czyms bym dobil tego delikwenta...

cyc1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-06 19:53:39
brak wyobraźni i ślepota jest na porządku dziennym kierowców,

ciocia_iwonka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-11-06 18:32:10
A zdajecie sobie sprawę że ten idiota który zawracał choć wybrał sobie co najmniej słabe miejsce do zawracania był poszkodowanym w tym wypadku?

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-07 01:55:22
ja myśle że mógł nawet zginąć ale jakoś mi go nie szkoda bo albo pijany albo przygłupi tak czy owak jego geny nie są naszemu gatunkowi potrzebne

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-07 14:49:08
zdajesz sobie sprawe jakie brednie opowiadasz? zjechal na pobocze wiec nie moze sobie bez trosko wjechac z powrotem na ulice majac w dupie czy ktos z tylu jedzie czy nie.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-06 14:58:56
Moral taki :nie jezdzi sie w TopGunkach w pochmurny dzien....a tak powaznie. Kazdy moze zdac na prawko a po prawdzie 2/3 debili powinno miec zakaz zblizania sie do samochodu.

NecrosDeus
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-11-06 12:24:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Slevin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-06 12:16:00
omg, aż mnie ciarki przeszły... miałem podobną sytuację, ale na mieście, facetka przede mną wjechała na przystanek autobusowy i od razu zawracała. żadnych kierunkowskazów, nic. miała szczęście że zatrzymałem się dosłownie 2 centymetry przed jej samochodem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400