Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ebry2000  15-11-04, 15:10 Zgłoś
+ 104 -
Dodano: 2015-11-04, 15:10:24   przez: ebry2000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 104  Zgłoś nadużycie
34
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Tak to wygląda.
  •  Bardzo wymowne
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-11-06 14:02:14
W II RP gimnazja funkcjonowały i miały się dobrze. Różnica polega na tym, że w tamtych czasach nauczyciel miał autorytet, zarówno wśród uczniów, jak i wśród rodziców. A gdy autorytetu nie miał, to przynajmniej miał możliwości, by zapobiegać rozwydrzeniu młodzieży. Nie twierdzę, że kary cielesne są dobre, mówię tylko, że przeszliśmy z jednej skrajności w drugą. Teraz nauczyciel w starciu z problematyczną młodzieżą ma przeciwko sobie również rodziców, dyrekcję i cały system oświatowy. A dziecko jest praktycznie bezkarne, bo kary, które można na nie nałożyć są kpiną.

camovi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-06 18:25:47
Mój autobus, którym dojeżdżam do centrum miasta wciąż się spóźnia. Rozwiązanie? Zlikwidować autobus - nie będzie się spóźniał!

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-11-06 14:02:14
W II RP gimnazja funkcjonowały i miały się dobrze. Różnica polega na tym, że w tamtych czasach nauczyciel miał autorytet, zarówno wśród uczniów, jak i wśród rodziców. A gdy autorytetu nie miał, to przynajmniej miał możliwości, by zapobiegać rozwydrzeniu młodzieży. Nie twierdzę, że kary cielesne są dobre, mówię tylko, że przeszliśmy z jednej skrajności w drugą. Teraz nauczyciel w starciu z problematyczną młodzieżą ma przeciwko sobie również rodziców, dyrekcję i cały system oświatowy. A dziecko jest praktycznie bezkarne, bo kary, które można na nie nałożyć są kpiną.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-07 09:34:24
i to jest sedno sprawy, nie powinno się likwidować gimnazjów tylko nauczyć dzieciaki szacunku do nauczyciela. Wydawanie kasy na kolejne zmiany w naszej sytuacji to głupota. Najpierw mówi się coś o zadłużonym kraju a potem rozdaje kasę na prawo i lewo.

barbarella123
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-11-06 13:38:53
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-06 15:52:13
Do czego robolom potrzebne wyksztalcenie? Oni bez niego maja dostemp do internetu i na wiocha przedstawiaja swoje racje...

NecrosDeus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-06 13:05:31
komentarz usunięty przez użytkownika

linaxis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-06 12:32:22
Gimbusem, gimbusie a nie bimbusem

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-06 12:31:14
"Durnym narodem rządzi się łatwiej."

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-06 16:03:06
Ostatnie wybory sa tego dowodem.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-06 19:57:59
Może masz rację cepanka. Ale naród mądrzeje patrz ostatnie wybory.

binder69
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-11-06 11:58:25
Kochani, idzie ku dobremu.. Rozwalili cały PRL a teraz doszli do wniosku że tam nie wszędzie było źle. Powrót do starego szkolnictwa, służba zdrowia w szkołach, szczepienia obowiązkowe i darmowe, refundowane kolonie i obozy, obronność granic i służba wojskowa .. Kochani, wraca komuna..

rafalemilian
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-06 11:33:26
Tu chodzi o to by ludzie szybciej kończyli szkoły i mogli co po niektórzy po zawodówkach i technikach zacząć pracę. Teraz mamy system 6+3+3/4 co daje nam średnio 12 lat nauki o darmozjadach z studiów i wiecznych studentów na etatach w Mc się nie wypowiem. Stary system 8+3/4 daje jeden rok, pewnie jakieś wyliczenia są już zrobione ilu będzie więcej ludzi gotowych do pracy w przyszłości. Same gimbazy zostały stworzone by upchnąć gdzieś nadmiar belfrów a jak wspomnę że to pomysł geniuszy z SLD to już chyba więcej nie trzeba tłumaczyć.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-06 11:59:25
Dokładnie, tak jak gimnazja były głównie by przedłużyć okres kształcenia i "zmniejszyć" bezrobocie, tak teraz ręce do pracy potrzebne. Druga rzecz to to że dzieci szły do gimnazjum w najgłupszym wieku...potem udowadniali przed nowymi kolegami/koleżankami jak to potrafią palić, pić czy lody robić. Tak to przetrzymają ten głupi okres w podstawówce z kolegami/koleżankami od 1 klasy..."takie będą rzeczypospolite jakie ich młodzieży chowanie"

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-11-06 11:12:31
"Prezes PiS przyznał, że w szkole nie zawsze mu - jak to mówią - szło. - Moje czasy szkolne kryją pewną tajemnicę. Otóż zdarzyło mi się nie zdać z 10. do 11. klasy i mimo to wylądowałem w ostatniej klasie, a następnie po odkręceniu tego znalazłem się w liceum na Woli - pisze w swej książce. Nie precyzuje specjalnie, co to znaczy "odkręcić niezdaną klasę" i pozostawia czytelnika z pewnymi wątpliwościami, które można wyartykułować pytaniem: kto, u licha, dał mu maturę?"

bierut1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-06 12:03:33
A ja miałem 2km do szkoły podstawowej i średniej. :) :) ale wiem, że i tak nie zrozumiesz.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-06 16:05:58
@bierut i pewnie pod gorke (obie strony), teraz tego rezultat...

pacan2012
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-06 10:38:58
patologia gimbazy polega na zmianie ?rodowiska i ludzi. Chca oni potem jeden przed drugim kozaczy?. A jrzeli grupa znajacych si? jak lyse konie ludzi chodzi z sob? do klsy 8 lat. ....... to pzed kim maja kozaczy? ? I dlatego wroci normalno??. Gimnazja przewracaj? dzieciom w glowach i dupach. Z powazaniem 43-latek.

spacz
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-11-04 15:37:41
komentarz usunięty przez moderatora

ebry2000
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-11-05 10:42:23
Kolego kilka spraw muszę ci wyjaśnić. Nie jestem dzieckiem, nie chodzę już do szkoły, i nie mam neostrady. Ale najważniejsze jest to że jesteś zwykłym pisowskim mongołem i tyle w temacie różnic między nami.

spacz
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-11-05 16:50:24
komentarz usunięty przez moderatora

bajbusADHD
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-11-06 10:49:15
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-06 11:37:42
Czy tej k.rwy zapryszczonego zbuka admin nie może wyeliminować?

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-06 12:04:57
Nie, bo płaci 11zł za vipa :)

bajbusADHD
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-11-06 14:09:56
komentarz usunięty przez użytkownika

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-11-04 15:15:15
W końcu WRACA NORMALNOŚĆ

maxicoveri
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-11-04 15:34:32
to będzie normalne jak taki naćpany i po dopalaczach piętnastolatek będzie w podstawówce razem z takim dzieciakiem z pierwszej klasy nie mówiąc już o przemocy...

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-11-04 15:36:06
Maxi w sumie jak czytam twoje wypowiedzi, to CHYBA PADŁEŚ OFIARĄ takich 15 latków

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-04 15:41:01
a będzie inaczej?chyba zasadnicza różnica jak była szkoła 8 klasowa naście lat temu niż teraz.jak sobie wyobrażasz tę NORMALNOŚĆ?

spacz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-04 15:41:03
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-11-04 15:47:42
NO TO TERAZ SOBIE POMYŚL CO TA ROZWYDRZONA,SPÓŁKUJĄCA MŁODZIEŻ PO KIBLACH ZROBI Z TYMI PIERWSZAKAMI

spacz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-11-04 16:16:27
komentarz usunięty przez moderatora

Guardian1486
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-05 08:04:55
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-06 10:40:36
O qurwa, ten maxi jest w czołówce największych przygłupów nie tylko wiochy, ale chyba całego świata:)

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-06 11:18:32
@maxi - Wcale nie trzeba sobie "pomyśleć". Wystarczy sięgnąć do faktów - przemoc, wyłudzenia, "kocenie" itp. Tak było w mojej 8-letniej podstawówce na przełomie lat '80-'90. A w dzisiejszych czasach dojdą też inne rzeczy, których wtedy nie było. Ciekawe, że w II RP gimnazja mogły jakoś funkcjonować, tylko w III/IV RP nie mogą.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-06 11:20:43
Problemem nie są gimnazja, tylko związane ręce nauczycieli w stosunku do rozwydrzonej młodzieży.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-06 11:34:51
System podstawówki 8-letniej w naszych czasach sprawdzał się wyśmienicie, przynajmniej nie streszczało się podstawówki w 1 klasie gimnazjum, a gimnazjum w 1 liceum. Co do związanych rąk nauczycieli, to trudno się nie zgodzić z Tobą. Wśród rodziców dominuje postawa typu: "moje dziecko by tak nie zrobiło/powiedziało". Kiedyś karciło się dzieci za przewinienia, a dziś się im pobłaża, bo kiedyś "wyrosną". No i wyrastają, ale na przygłupów i lalusiów.

NecrosDeus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-06 13:01:16
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-06 13:51:12
@Necros - Oczywiście, że nie w W-wie. W prowincjonalnym miasteczku.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600