Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
1200 zł miesięcznie to dobre zarobki, nic tylko tyrać i dziękować za tak godne zarobki. POLSKA
DevSov  15-11-10, 11:45 Zgłoś
+ 134 -
Dodano: 2015-11-10, 11:45:40   przez: DevSov
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 134  Zgłoś nadużycie
40
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  PROSTO
  •  Na jesienne chłody
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Liberte
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-11-12 19:24:51
Bredzicie hipolicie... ci frajerzy to ludzie, którzy godzą się na stawke dopuszczalna przez państwo bo nie są świniami nauczonymi kraść. Nie kombinuja, mają poczucie własnej wartości by nie prosić o jałomużnę bo maja dom, dzieci i rodzinę. Raz dumą nikogo nie nakarmisz a dwa to o co ci ku...wa chodzi o szanowanie się czy o zatrudnianie za bezcen bo błądzisz w poście.

Humulus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-15 11:09:08
Dobrze ze tak jak w innych marketach nie zatrudnia się na pół/ćwierć etatu (a pracujesz po 12 godzin), jeszcze z grupa niepełnosprawności oraz za mniejszą stawkę. Ale i tak stawka jest marna nie ma co ukrywać.

doman800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-13 09:56:14
komentarz usunięty przez użytkownika

NIEN0RMALNY
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-13 09:33:46
prawdziwa wiocha to fakt że jak na tą branżę to 7,50 netto to rzeczywiście spora stawka... zwykle widzi się tam coś koło 5 :(

vroneck
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-13 01:21:20
A ile według tępej gimnazjalnej leniwej choloty ma zarabiać ktoś z minimalnym podstawowym wyksztalceniem? 30 na godzine? Za chodzenie i nic nie robienie? Wam to się już w tych młodych dupach poprzewracalo. Stawki minimalne wam się marzą. A może tak ruszyć dupe i umysł i nie liczyć na jamluzne od państwa tylko samemu do czegoś dojsc? Pieprzeni socjalisci...

informatyk26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-13 09:37:44
W cywilizowanych krajach - a do takich aspirujemy jakieś 30-50 zł na godzinę. Na tle innych nacji mamy niski udział płac w PKB co oznacza że Polak zarabia marnie w stosunku do tego co wypracuje.

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-13 10:09:44
Tak, tak niech się wszyscy wykształcą i zostaną magistrami pierdzącymi w stołoki. A ciekawe kto wtedy będzie ochraniał, sprzątał, czy pracował na budowach? Takie zawody też są potrzebne i też powinny być godnie opłacane. Tak jest w całym, cywilizowanym świecie. Oczywiście wiadomo, że nie zarabia się tam np na stanowisku sprzątaczki, czy ochroniarza tyle samo co na jakimś stanowisku wymagającym lepszego wykształcenia, ale zarabia się tyle, żeby móc godnie żyć na podstawowym poziomie. Poza tym, g..wno wiesz o pracy jako ochroniarz. Ty byś pewnie nawet kilku dni nie wytrzymał w tej pracy.

krist6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-13 20:46:22
Po pierwsze naucz sie czytac nie podstawowym tylko zawodowym,po drugie pisze "dobre zarobki7,50 na h"co zakrawa na kpinę a po trzecie to nic tylko spróbować "chodzic i nic nie robić"ochroniarz szczególnie na sklepie to praca bardzo niewdzięczna wymagająca silnej psychiki a do tego trzeba sie użerać z takimi baranami jak ty(nie obrażając tych sympatycznych zwierząt

olo2411
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 23:45:28
dlatego Polske stać aby pompować grube euro Afrykę,

konji
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-11-12 21:43:41
A co przepraszam taki ochroniarz ma w zakresie obowiązków? Wygodne buty i spacer po obiekcie. A kto powiedział, że musi pracować tylko 8h dziennie? Zawsze są nadgodziny i wtedy pensja wzrasta do powiedzmy 1600 "do ręki" - a to już pensją dla pracownika po studiach - to dopiero żałosne

pawel1710
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-12 23:21:50
Spróbuj sobie przez 10-12 godzin non stop (poza króciutką przerwą) "pospacerować" po "obiekcie", do tego cały czas będąc czujnym i mając oczy niemal dookoła głowy (bo jak za dużo będą wynosić, to pojadą ci po wypłacie) i jeszcze użerać się z jakimiś brudnymi, śmierdzącymi i często agresywnymi menelami wynoszącymi alkohol za pazuchą. Zobaczymy czy to takie "wygodne". Pewnie po tygodniu byś miał dość i stamtąd spier...

kejdzi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-11-12 21:27:23
Chciałbym przypomnieć, że PIS już wygrał wybory. Możecie przestać wstawiać te pierdoły o niskich płacach i generalnie jak to w Polsce jest źle i nie da się żyć. Teraz będzie już tylko lepiej. Cieć będzie zarabiał 18 zł na godzinę. Tak słyszałem.

krist6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-13 20:50:54
ja też

ucho103
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-12 20:20:13
znam jednego z 'ochrony' na kopalni ma 5,5zł/h na rękę, a z tego co mówił stawka normalna na Śląsku to 3,7-4,0zł/h na rękę

krist6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-13 20:49:23
To na umowy śmieciowe,a tak na marginesie to emeryci szczególnie górnicy powinni miec zakaz pracy a jak chca pracować za 5 zeta to zawieszona emerytura

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 17:10:16
chłopak ma 23lata, ale zgadzam się z tymi emeryurami, policja i inne klawisze tak samo zakaz pracy albo obniżona emerytura powinna być

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 19:48:36
Dlatego ja jestem za wprowadzeniem minimalnej stawki godzinowej.

mariusz-1103
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-11-12 19:05:15
1200 zł za miesiac dla ciecia to i tak duzo

bom8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-12 20:17:39
U nas na Warmi cieć dostaje do 800 zł max na czysto ja jako tapicer stolarz zarabiam tyle na czysto i ciężko jest od 10 do 10 ale jakoś trzeba sobie radzić

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 18:48:27
Nudne są ogłoszenia typu: praca w młodym i dynamicznym zespole - czyli oznacza to, że w firmie jest duża rotacja i co kilka lat zmieniana cała załoga. Zresztą ogłoszenia swoją drogą, a praca swoją...

wiochapl
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-12 18:02:10
Hmh, jak na PL na tym stanowisku to dobra stawka (w porównaniu do innych). W porównaniu ogólnym bieda.

s0nar
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-12 12:41:53
Gdyby nie było frajerów godzących się na takie stawki to nikt by takiego wynagrodzenia nie proponował - musiałby je zwiększyć. Problem w tym, że zawsze znajdzie się jakiś jeleń, stary dziadek albo inny przyjezdny przygłup, który zgodzi się pracować za taką miskę ryżu. Ludzie, trzeba się szanować, a nie pracować za darmo. A swoją droga jak jesteś taki hojny to załóż firmę ochroniarską i płać swoim inwalidom po 20tys. zł miesięcznie. Zobaczymy jak długo utrzymasz się na rynku :D

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-12 19:05:56
Dokładnie, meiszkam w Łodzi i widze kto pracuje za te 7zl na godzine.. wiesniary ktore przyjechaly do miasta bo tu lepiej i tyraja za grosze

Liberte
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-11-12 19:24:51
Bredzicie hipolicie... ci frajerzy to ludzie, którzy godzą się na stawke dopuszczalna przez państwo bo nie są świniami nauczonymi kraść. Nie kombinuja, mają poczucie własnej wartości by nie prosić o jałomużnę bo maja dom, dzieci i rodzinę. Raz dumą nikogo nie nakarmisz a dwa to o co ci ku...wa chodzi o szanowanie się czy o zatrudnianie za bezcen bo błądzisz w poście.

Popmean
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-12 19:36:47
To jak ktos nie ma i pojdzie tyrac za 1200zl to dalej nie bedzie miec... gdyby ludzie nie chcieli przyjsc do roboty za 1200zl to musieliby podniesc bo nie mial by kto pilnowac danego marketu lub kto siedziec na kasie. Po za tym co ma niegodzenie sie na prace za 1200zl do tego czy ze ktos nie jest nauczony krasc? To albo pracujesz jak murzyn w ameryce lat 20tych albo jestes zlodziejem?

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-13 18:25:52
Popmean@ widać,że nie wiesz co to odpowiedzialność za rodzinę. Jeśli masz dziecko to nie wpadasz na poronione pomysły typu "nie bede robic za tyle" tylko tyrasz tam gdzie można za ile dadzą. A dają tak bo Państwo; które powinno troszczyc się o obywatela na to pozwala przy głupim poklasku tychże obywateli... Bo jak inaczej nazawć naród, który jeśli jakaś grupa zawodowa walczy o swoje zamiast wspierać to pluje jadem?

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-13 18:29:04
Ja kolego pracowałem za 760PLN miesiecznie, pracowałem na emigracji nie dlatego, że tak chciałem ale właśnie dlatego że czułem się odpowiedzialny za rodzinę a innej pracy nie było. No jasne powinienem powiedzieć żonie z dzieckiem na ręku - weź nie histeryzuj za tyle to ja robić nie będe... jeszcze tylko kilka lat jak wszyscy to zrozumieją i będzie dobrze! Kolego weź ty się puknij.

Popmean
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-11-13 20:22:53
Własnie napisałes ze jestes nieodpowiedzialny bo tyrales za grosze bo zmajstrowales dzieciaka bez zadnego zaplecza finansowego i musiales brac co kto daje zeby udowodnic sobie wtedy "odpowiedzialnosc". Wlasnie na takich jeleniach przycisnietych do sciany kase robia cwaniacy.

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 22:22:36
Oczywiśce ty bedziesz lwem biusness'u a nie jeleniem przyciśniętym do ściany.... Ja panie lew uczciwą pracą doszedłem do zarobków rocznych 135tys na PIt a ty tygrysku ile masz 45? czy mama płaci za szkołę?

JaPierdole0qw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-10 14:19:37
ostatnio przeglądałem oferty pracy odnośnie ochrony i w Krakowie były oferty gdzie stawka wynosiła 6,50-7 zl za 1h BRUTTO a dziadek na osiedlu co pilnuje na bramie dostaje 4 zl na rękę i musi robić bo mu emerytury nie wystarcza

Wiesniak_Krul 
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-11-10 13:52:53
Pracownicy marketów mają niezłe "wałówki". Co 2-3dni wolne, pierwsze lepsze święto i dostają bony dla każdego członka rodziny, na wielkanoc i boże narodzenie 3x tyle, pierwszeństwo w promocjach itp. Za te 7.50 na śmieciówce nikt by tam nie robił. Pomijając emerytowanych mundurowych dorabiających na waciki dla młodej kochanki.

DevSov
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-10 12:14:47
Każda praca powinna zapewnić godny byt. Za 1200 zł nie jest się wstanie wynająć mieszkania i mieć co jeść. Siła nabywcza złotówki jest tak mała, że do względnego minimum egzystencji potrzeba około 2300 zł. Ludzie na poważnych stanowiskach powinni zarabiać poważne pieniądze. Niestety jest tak, że Ci wykształceni w większości zarabiają to minimum w postaci około 2500 zł, a tacy ochroniarze 1200 zł. Wiochą jest proponować takie pieniądze za cały etat zwłaszcza z dopiskiem w postaci "dobre zarobki".

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-12 18:43:49
Człowieczku, zejdź na ziemię. To, że rodzice kupują ci jogurty fit i inne fit gówna, które więcej kosztują, a ch*j tego fit u nich jest nie znaczy, że to co napisałeś to prawda objawiona. 2,3 k do minimum egzystencji :D

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 18:44:51
To już wiem skąd się biorą takie łby, co zaraz po szkole chcą zarabiać po 5 tysi:)

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-12 19:07:15
komentarz usunięty przez moderatora

DevSov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-11-12 21:26:16
Nie wiem gdzie Ty mieszkasz, ale tu gdzie ja mieszkam za wynajem kawalerki trzeba zapłacić mimimum 900 zł + rachunki. Policz ile zostanie Ci na jedzenie, a gdzie buty, spodnie, kurtka? Nie wspominając już o piwie raz w tygodniu czy kinie. Na kredyt też nie ma co liczyć prz zarobkach 1200 zł i umowie na 3 lata. Żeby jeść jogurciki fit to trzeba zarabiać z 3 koła.

vroneck
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-13 01:27:11
Jak się nie uczyło i się zarabia 1200 to się nie myśli o piwie czy kinie tylko o tym jak wyjść z kurwidolka...ale nowe pokolenia nie kumaja czaczy...mnie się należy bo się urodziłem i juz...oj biedactwa, nie dziwne że większość współczesnych młodych ludzi mieszka w wieku 20 kilku i 30 lat dalej z rodzicami...hahaha żal mi was nieudacznicy

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-13 04:49:49
A czy do tego twojego minimum egzystencji to znaczy, że każdy ma mieć mieszkanie? Mieszkanie jest to swego rodzaju luksus, ale pewnie macie sprany łeb poprzednim systemem, w którym rozdawano mieszkania za psie pieniądze i takie są tego efekty. Sprawdź sobie definicję minimum egzystencji, a potem zweryfikuj to co nabazgrałeś.

Nasi
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-11-10 11:57:46
Ciekawe ile byś chciał zarobić, za chodzenie po sklepie? 8000 PLN? jaka praca taka płaca..

DevSov
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-10 12:12:04
Każda praca na pełen etat powinna zapewnić godne życie. W przypadku Polskich wydatków jest to minimum 2300 zł. Za chodzenie po sklepie nikt nie oczekuje 8 tysięcy ale 1200 zł i umowa zlecenie to jest wstyd komuś proponować, zwłaszcza z dopiskiem "dobre zarobki". Oczywiście osoby na lepszych stanowiskach z lepszym wykształceniem powinni zarabiać adekwatnie więcej, niestety dziś jest tak, że takie osoby zarabiają minimum do przeżycia czyli około 2500 zł natomiast ochroniarze i tego typu pracownicy dostają połowę z tego, za taką kwotę to nawet nie da się mieszkania wynająć i mieć co je

wiobis
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-11-10 13:11:01
dokładnie , guzik umie to i guzik zarabia

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-10 14:38:48
proponuję żebyś tak płacił w swojej firmie, wcześniej sobie policz ile kosztuje zatrudnienie pracownika, płacąc mu 2300 netto :D najlepiej płać mu tyle za składanie długopisów:P nikt Ci nie karze pracować za takie pieniądze, nie podoba Ci się oferta sam zatrudnij siebie i nie płacz.

DevSov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-10 16:01:17
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300