Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pablo1122334455  15-11-10, 18:41 Zgłoś
+ 202 -
Dodano: 2015-11-10, 18:41:33   przez: pablo1122334455
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 202  Zgłoś nadużycie
220
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Magia uczuć.
  •  Perfekcyjnie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 19 (glosow:73)
2015-11-10 19:20:00
W 2015 roku sam fundusz kościelny otrzymał z budżetu państwa około 130 milionów złotych. Są to pieniądze publiczne, które zamiast na emerytury osób, które nawet przez 1 dzień nie skalały się pracą, mogłyby zostać przeznaczone na przykład na służbę zdrowia lub poprawę stanu dróg. Doliczmy do tego kwoty wydawane na nauczanie religii w szkołach, również na mocy konkordatu. To jest 1 343 921 000 PLN rocznie. Gdyby te pieniądze przeznaczyć choćby na remonty szkół i ich wyposażenie, nie musielibyśmy się obawiać posyłania 6latków do szkoły, bo szkoła nie byłaby taka straszna.

Daroeu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-13 01:38:36
A Jurek zostałby grodzkim.

anthari
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-12 23:52:19
Taaaa napewno , tak samo jak pieniaze z lasów państwowych miały isc na budowe dróg do nich i utrzymanie. Pieniadze jak nie na konkordat poszly by gdzie indzie ale napewno nie na szpitale i szkoły tylko zaginely by gdzies w budżecie ...

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-12 18:32:05
zwykłe piexdolenie i tyle. Znajdź sobie facet jakieś hobby czy coś...

dorota444
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-12 17:00:13
Jak nie było konkordatu to też mieliśmy kryzys

onet12
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-11-12 14:44:24
Tusk ukradł 150 mld pln z OFE i gdzie sa te szpitale i szkoły??? nawet nikt nie wie co sie stało z tymi pieniędzmi....

Mr.Spook
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-12 13:06:20
Gowno prawda, ci co kradną teraz, mieli by więcej kasy do wyprowadzenia, przez lewe przetargi...

kirer2
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-11-12 10:09:26
kler nie powinien byc utrzymywany z kasy publicznej!!!!!!kupa leni i nierobow!!!!

dommik78
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-12 06:36:02
idę o zakład, że ta kasa poszła by na coś innego - np na diety poselskie

maciejos78
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-11-11 21:26:46
500 000 000 zł - tyle kosztował dwór strażnika żyrandola Komorowskiego.

kopyto12
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-11-11 20:55:43
Szczekajcie "oświeceniowcy", szczekajcie. Nawet Krzyża nie umieliście zdjąć. A zresztą kto was tam słucha. Słyszę lewacki ból d*py...

mckrzysiek007
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-11-11 20:25:17
Nie popieram finansowania kościoła, ale tekst pod zdjęciem wyssany z palca jakiegoś półgłówka. Co nam da miliard zł, skoro przy obecnych wydatkach brakuję nam w budżecie na przyszły rok 50 miliardów? To już lepiej rozwiązać armię. Kosztują nas kilkadziesiąt miliardów rocznie, a pożytek w przypadku jakiejkolwiek wojny żaden.

lemmingz
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-11-11 18:32:40
komentarz usunięty przez moderatora

antony
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-11-11 17:53:22
kosciuł utrzymują szpitale , szkoły ,hospicja , stołówki dla biednych i kościół utrzymuje i prowadzi wiele domów dla samotnych matek, wiele domów dla bezdomnych i chorych

barbarella123
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-11-11 17:42:05
komentarz usunięty przez moderatora

atony
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-12 02:07:34
barbarella twój przypadek jest beznadziejny ,a więc na tobie szpital nic nie straci , bo cię od razu wypiszą

jontek1234567890
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-11-11 16:00:09
Tak walczycie z lewactwem, a popieracie największych złodziei i oszustów jakim jest kk. Doi nas wszystkich a wy głosicie Polska Katolicka. na kolana przed nimi i całujcie ich kuski. A wasze dzieci będą bezkarnie gwałcone. Precz z lewactwem

ocieraf
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-11 15:58:42
PIS da nie pozwoli zlikwidować tego czegoś

tomic1
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-11-11 14:28:13
Bo to nieprawda! Choćbyśmy na wypowiedzeniu konkordatu zyskali i 20 mld to i tak nasze szpitale, szkoły i inne państwowe instytucje pozostałyby zadłużone. Tak samo jak kiedyś zmniejszono armię z 429 tys. do 100 tys. i obiecywano, że jak będzie mniej żołnierzy to armia będzie miała więcej kasy na super sprzęt. Dziś nie mamy ani żołnierzy, ani super sprzętu. Już Ty się nie martw. Państwo znajdzie sposób na zmarnotrawienie każdych pieniędzy. Przy okazji napuchną kasy samych swoich. Konkordat należy renegocjować, ale nie spodziewałbym się, że szary obywatel zobaczy z tego choć złotówkę.

mariusz669
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-11-11 15:56:40
Prawda. Obsadzi sie parę stołków, podniesie pensję prezesom i kasy dalej nie będzie.

grigore
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-11-11 14:24:21
Nie wyszlyby, tak samo jak przed konkordatem nie byly luksusowymi osrodkami.

nowus12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 13:52:00
Też jestem za tylko dlaczego tego PO+PSL nie zrobiło bo trzeba by było rozwiązać jeszcze KRUS zająć się mundurówkami itd. kij w mrowisko...

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-11 13:44:11
oczywiscie :)idz sie rozpędź i zayeb glowa w mur . Gdyby rząd nie chapał za darmo kasy za wszystko to bysm mieli lepsza place ;)

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-11-11 13:21:45
Nie licz na to, przecież niedawno okazało się, że 40% Polaczków jest za udogodnieniami dla czarnej zarazy.

onet12
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-11-11 12:59:20
autor niema pojecia o ekonomii i finansach. Dla przykladu konkordat rocznie to 100 mln, a Tusk ukradł 150 MILIARDOW i ja sie pytam, gdzie sa te szpitale??? nie ma nawet tych pieniedzy a dziura budzetowa jak byla tak jest

kapelushnikov
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-11 12:17:57
Nie jestem za konkordatem, ale i tak uważam, że ta wstawka to w najlepszym wypadku piękne gdybanie. Nie ma żadnej gwarancji, że kasa z kościoła poszłaby na pożyteczne cele. No i pozostaje kwestia zadłużenia szpitali prywatnych - je też mamy spłacać?

anabarbara
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-11-11 11:34:50
Swiete slowa a jakie prawdziwe;

Arakiel666
    Ocena: 6 (glosow:22)
2015-11-11 11:22:18
Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem, Polska będzie biedna a Polak żebrakiem.

podlas2
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-11-11 11:22:18
Konkordatu nie rozwiązuje się. pablo... ukończył podstawówkę ?

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-11-11 11:21:16
Nikt nie powie głośno, bo większość religii to mafia ufundowana z pieniędzy ogłupionych wyznawców, która jest nastawiona nie na okazywanie ludziom wsparcia tylko na zysk i władzę. Dla mnie najgorsze plagi to islam i chrześcijaństwo. Pojedźcie sobie do państw Azjatycki i poobserwujcie buddyzm i jego nastawienie co do reszty- tak powinno wyglądać wsparcie religijne, a nie wsparcie w postaci zbijaniu pieniędzy i wojny o władzę.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-11 11:38:15
A judaizm to nie? Każda religia to mafia, działa z takich samych powodów i obiera podobne metody strzyżenia - zastraszenie, obietnice, permanentna kontrola, zawładnięcie każdą sferą życia od odżywiania na seksualności skończywszy. Jak już dawno zauważyli specjaliści od marketingu - od firmy watykańskiej, zwanej KK marketingowcy mogą się uczyć sztuki manipulacji, wizji, planowania strategicznego i fachowców od PR. Firma ma chwytliwe logo, na "boga" wiele się da zarobić.

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-11 11:15:10
Jak nie kościół to te pieniądze ukradł by ktoś. Nic by się nie poprawiło...

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-11-11 11:12:12
Nie ma się co martwić, juz niedługo kościoły zastąpia meczety a nauka islamu bedzie tańsza bo tylko dla chłopców.... ehhhh czego chce ten naród?

brumby
    Ocena: -9 (glosow:17)
2015-11-11 11:11:46
W cywilizowanym świecie finansuje się religię. Stalin nie finansował. Obecnie nie finansuje Kim Dzong Un, więc autor tej wrzutki ma już zapewne obrany kierunek emigracji?

zielunahaluna
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-11-11 11:51:42
Ze Stalinem to sprawa dyskusyjna. Wiesz zapewne, że gdyby nie wysokie czesne w seminarium, w którym się Stalin kształcił, to zostałby księdzem? :) Niestety, nie chcieli mu odpuścić czesnego, musiał zrezygnować i skończyło sie tak jak wiadomo.

brumby
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-11 12:10:16
A powinno się skończyć tak jak sugerujesz na obrazku: krajem miodem i mlekiem płynącym, pełnym uśmiechniętych ludzi. A skończyło się najbardziej brutalnym, totalitarnym reżimem w historii, w którym człowiek był traktowany gorzej niż zwierzę. Naprawdę dobry wzorzec kraju bez religii...

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-11 13:22:03
Kraj bez religii - ale Stalin był przecież bardzo religijny i głęboko wierzący. No inaczej by do seminarium nie wstąpił i nie pretendował do roli księdza.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-11 23:27:43
czerwonahalina ty po prostu pierdo.isz bez sensu albo kaszanki jeść nie możesz lub twoim guru jest Adrian Kim Zand Berg.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-13 00:07:08
zieluna, ty jesteś tak głupia, że twoje wpisy jarzą się tu na różowo. Spróbowałaś kiedyś myśleć? Warto, naprawdę.

puszka666
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 11:09:11
Kolejny :wiejski" ekonomista. Jeżeli zadłużenie szpitali to około 10 mld zł a fundusz kościelny to około 130 mln (chociaż średnia to ok 100 mln) to jak w 6 lat z tego spłacić szpitale? Wiem, niektórzy dokładają do wydatków na kościół np finansowanie religii, ale jak się to zlikwiduje to: 1. albo dojdzie masa bezrobotnych, którym będą się należeć odprawy i zasiłki (które lewak dodający obrazek na pewno popiera) albo przekwalif. się nauczycieli np. na etykę, ale wówczas i tak te pieniądze nie pójdą na wspomniane szpitale. Osobiście jestem antyklerykałem (ale wierzącym) więc generalnie kości

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-11-11 11:12:29
Wierz mi na słowo, że w tym kraju można o wiele lepiej wykorzystać te około 130 mln. niż na promowanie zabobonów.

puszka666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-11 11:13:44
... kościół jako instytucja i jego postępowanie mnie drażni, jednak będąc obiektywnym nie widzę tutaj jakiegoś "cudownego środka" do zgromadzenia kasy w budżecie

puszka666
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-11-11 11:16:15
@terroparty. Ty mi uwierz, w perspektywie wydatków państwowych te 130 mln to prawie nic. A część ludzi potrzebuje kościoła. Natomiast ludzie nie potrzebują np. siedzących na zasiłkach nierobów, na których idzie znacznie więcej pieniędzy.

Bazyl73
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-11 11:33:39
Fundusz Kościelny to kropla w morzu. Dolicz finansowanie religii w przedszkolach, szkołach (od podstawówki po licea), kapelani w wojsku (są jednostki w których nie ma już wojska ale kapelan jest), policji, straży pożarnej, służbie celnej, szpitalach, więzieniach (choć w szpitalu i więzieniu powinni zostać - ludzie którzy tam są nie mają możliwości iść do pobliskiego kościoła), strażach miejskich, w sejmie, senacie, w pałacu prezydenckim. Dołóż do tego zwolnienia z podatków: od nieruchomości, podatku dochodowego od prowadzonej działalności gospodarczej, jeżeli przychód przeznaczony jest na cele

Bazyl73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-11 11:39:41
religijne (nie jest to sprawdzane - wystarcza deklaracja kościoła), podatku dochodowego księży (płacą ryczałt, który jest śmiesznie niski i dal wikariusza wynosi od 127 do 486 zł _kwartalnie_! Do tego dołóż przekazywanie gruntów ze zniżkami od 90 do 99% jak np grunt dla arcybiskupa na którym założył hodowlę danieli. Gdy zarzucono mu, że zniżka jest na grunt związany z kultem to na środku wybiegu postawił kapliczkę. Nie bez znaczenia jest pobieranie mocno ponadrynkowych opłat za szkoły czy szpitale umieszczone za komuny w budynkach kościelnych, gdy sami otrzymali budynki po innych kościołach na

Bazyl73
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-11 11:44:04
"Ziemiach Odzyskanych". Dołóżmy do tego kurioza takie jak to, że lokalny biskup cofnął pozwolenie na prowadzenie religii kobiecie w ciąży przez co straciła pracę (nie można uczyć religii bez zgody biskupa) a odszkodowanie za zwolnienie kobiety w ciąży - co jest zabronione prawem - zapłaci szkoła czyli my. Kolejnym kosztem jest oświetlenie kościołów - ostatniej zimy miałem okazję przejeżdżać koło jednego koło którego choinka zapalała się _dokładnie_ w momencie gdy zapalało się oświetlenie miejskie. Ciekawe kto plłaci za podpięcie się do miejskiej sieci oświetleniowej... Mógłym tak nap

brumby
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-11-11 12:15:12
W Polsce jest 96% katolików i może 1% lewactwa. I ten 1% chce zlikwidować dotacje na religię wszystkim innym. Drodzy lewacy: demokracja nie polega na tym, iż 1% dyktuje warunki 99%. W ostatnich wyborach nawet żadna lewicowa partia nie weszła do sejmu, co pokazuje jak ludziom pasują postulaty "świeckiego państwa"... I tyle w temacie.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-11-11 13:14:28
@brumby, nieźle pie*dolisz. Jak może być 1% lewactwa skoro w wyborach ZL otrzymała chyba 7 czy 8 procent.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 13:26:25
:@ brumby, a umiesz liczyć? Skoro jest rzekomo 95% katolików - to wytłumacz, jak to możliwe, że zaledwie niewiele ponad połowa społeczeństwa jest za utrzymaniem obecnego stanu rzeczy? Nie wiem jak ty, ale pomiędzy 95% a 50% widzę 45% rozbieżności... A wytłumacz mi, skoro mamy rzekomo 95% katolików - to jak wyjaśnisz fakt, że rodzi się coraz więcej nieślubnych dzieci (według ostatniego rocznika demograficznego liczba ta przekroczyła magiczny próg 20%). Jeżeli mamy tylko 5% niekatolików - to dlaczego co 5 dziecko rodzi się poza związkiem małżeńskim?

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 13:34:13
Albo statystyki ktoś przekłamuje z tym 95% - albo "katolików" mamy tylko na pokaz. Idźmy dalej. Dlaczego według tegoż samego rocznika demograficznego wśród ludzi 20 - 24 lata śluby kościelne to zaledwie 50% zawartych małżeństw? No nijak nie mieści się to w tych 5% niekatolików. Jak wytłumaczysz galopujący wzrost wskaźnika rozwodów? Jest ich w liczbach więcej, niż zdołałoby udźwignąć to 5% niekatolików. To przeanalizuj teraz oficjalne dane statystyczne i wytłumacz mi, jak ty możesz twierdzić, że mamy 95% katolików. Nie ma to przełożenia w żadnych innych danych.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-11 13:41:14
@zielunahaluna, bo brumby wziął pod uwagę tylko te dane, które są dla niego wygodne. Zresztą z lewactwem to zmyślisz podczas pisania komentarza. Ja, mimo, że ochrzczony katolik to pluję na tę religię. Ochrzczony dlatego, że rodzice są katolikami i niestety, ale wykazali się typowym Polactwem, bo zapisali mnie jako katolika nawet nie pytając o zdanie. Apostazji nie podpiszę, bo sprawiłbym im wielką przykrość. Uznaliby to za jakąś tam porażkę w wychowaniu mnie.

brumby
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-11 13:43:03
No to precyzyjniej: wg GUSu 86,9%. Co do tego mają nieślubne dzieci i rozwody? Jak ktoś się rozwiedzie to nie jest katolikiem? Znam mnóstwo par, które uważają się za katolików a mają dziecko/dzieci i nie mają ślubu. Tak czy 86,9% to ogromna większość i 1% czy 2% osób nienawidzących kościoła i wypisujących brednie nie ma prawa zabronić jego finansowania. To co tutaj wypisujesz to sianie lewackiej propagandy. I w ostatnich wyborach Polacy powiedzieli "Nie" takiej ideologii. Jeżeli szanujesz demokrację to szanuj jej decyzje.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 14:04:02
komentarz usunięty przez moderatora

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-11 14:08:40
@brumby - ty jesteś upośledzony, synku - czy tylko się droczysz? Jak co ma wspólnego rozwód, życie bez ślubu z katolicyzmem? Kpisz sobie? To bronisz mafii niczym Reytan sejmu, a nie znasz nawet zasad panujących w tej organizacji? To teraz wczytaj się dobrze, uprzednio wygoogluj sobie trudne słowo: "analogia". Czy złodziej może twierdzić, że jest uczciwym człowiekiem? Zasady TWOJEGO kościoła wszak jasno ustosunkowują się do 6 przykazania, które brzmi: "nie cudzołóż". Cóż to oznacza? Wyjaśni ci to TWÓJ elementarz, zwany katechizmem kościoła katolickiego.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-11 14:34:10
@haluna, szkoda klawiatury na ludzi tego typu. Oni jak to Polaczki, wybierają sobie z których zasad korzystają, tworzą swoje i hardo bronią czegoś czego nie spełniają kryteriów. A 'wierzą' dlatego, że tak im wmówiono od dziecka, że trzeba wierzyć.

koreperytor12
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 10:55:36
Koszty związane z Konkordatem-nauczanie religii w szkole-1,150 mln,dotacje do szkół religijnych-521 mln,Fundusz Kościelny-98 mln,dotacje do remontów zabytków kość.26,6 mln,Ordynariat W.P-19,2 mln,Caritas-5,5 mln,kapelani szpitalni-3 mln,więzienni-2,4 mln,straży gran.-842 tyś,straży poż.745 tyś, policji-441 tyś, kapelan B.O.R-150 tyś.W sumie kosztuje to podatników-1 miliard,800 milionów złotych rocznie.Dla myślących inaczej podaje żródło-money.pl

puszka666
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-11-11 11:12:08
Jak zlikwidujesz religię to trzeba będzie tym nauczycielom dać zasiłki albo przekwalifikować na inne przedmioty, sumarycznie i tak nic nie pójdzie na wspomniane szpitale. Podobnie z uczelniami, Państwo łoży na masę uczelni, więc te kościelne wiele nie zmieniają.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-11 11:54:30
Przecież religii w 90% uczą księża, a jedynie 10% nauczycieli religii to świeccy nauczyciele. Co świeccy mają zazwyczaj i tak po 5 podyplomówek do nauczania innych przedmiotów, religii nauczają dodatkowo, więc nie widzę problemu. Jakoś 25 lat temu księża nie musieli nauczać religii na państwowych etatach, żeby żyć.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-11-11 12:16:52
Tak, tak - 25 lat temu było genialnie. Za pojawienie się w okolicach manifestacji trafiało się na 3 miesiące do aresztu, a mięsko było na kartki. Ale to nieważne, bo przynajmniej księża mieli gorzej, dlatego 25 lat temu wspominasz dobrze? Za bardzo lewakujesz.

Lizard1488
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-11 12:49:13
Brumby 25 lat temu mięso było na kartki?Ile ty masz lat?13?

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 13:36:24
Dla kolegi brumby 25 lat to jak dla niektórych 2 wieki! :) Nie wie, nie pamięta, ale pyszczy jak ten psiaczek, co to ma go w awatarze.

bajbusADHD
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-11-11 10:31:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Selop
    Ocena: -10 (glosow:14)
2015-11-11 10:19:49
Powiedzieć można wszystko. Niech Pablo poda jakieś konkrety, dowody. Ale pewnie takich nie ma, tylko chciał coś wrzucić na wiochę, zanim zacznie wzdychać do portretów Jaruzela, Kiszczaka i innych potomków Lenina

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 10:51:04
Ale na co potrzebujesz dowodów? Koszty konkordatu są oficjalnymi danymi, dostępnymi dla wszystkich. Odrobina fatygi i sam możesz to sprawdzić. A dodawanie liczb chyba nie jest zaawansowaną matematyką, prawda?

Selop
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 12:39:02
Koszty kosztami. Niech przedstawi jakiś argument konkretny, że rozwiązanie konkordatu rozwiąże problemy żłobków i szpitali.

brumby
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-11 13:47:57
Za pytanie o konkrety dzisiaj lecą tylko minusy. Lewacy dzisiaj aktywni w Internecie ... bo reszta odpoczywa przy okazji święta.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 14:21:36
@brumby, czyli rozumiem, że skoro ty się tu tak aktywnie udzielasz,to też jesteś lewak? No, porządni ludzie mają święto - co ty zatem tutaj robisz? :) A święto, kundelku, jest narodowe - a nie kościelne.

Ravca
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-11-11 10:18:57
tak, hejtuj za te pare złotych lemingu na Kościół bo tak ci kazali twoi azjatyccy panowie ja wiem jedno gdyby nie ta sowiecka żydokomuna co pasożytuje na naszym kraju, żylibyśmy w luksusie cała Polska nie wiedziała by co to dług a propos beznadziejny mem

bodan
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-11-10 21:12:08
A GDYBY PIENIADZE Z RZADOWYCH OGLOSZEN W KOSZERNEJ GW SZLY NA ZBOZNY CEL/o prenumeracie obowiazkowej tego g nie mowiac/??????

budrysio
    Ocena: 4 (glosow:22)
2015-11-10 20:51:56
tyle minusów przy komentarzach chyba całe seminaria zalogowały się na wiosce

marco47
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-11-10 19:36:34
Tak sądzisz? Nie spodziewałem się po Tobie takiego chłamu.

zielunahaluna
    Ocena: 19 (glosow:73)
2015-11-10 19:20:00
W 2015 roku sam fundusz kościelny otrzymał z budżetu państwa około 130 milionów złotych. Są to pieniądze publiczne, które zamiast na emerytury osób, które nawet przez 1 dzień nie skalały się pracą, mogłyby zostać przeznaczone na przykład na służbę zdrowia lub poprawę stanu dróg. Doliczmy do tego kwoty wydawane na nauczanie religii w szkołach, również na mocy konkordatu. To jest 1 343 921 000 PLN rocznie. Gdyby te pieniądze przeznaczyć choćby na remonty szkół i ich wyposażenie, nie musielibyśmy się obawiać posyłania 6latków do szkoły, bo szkoła nie byłaby taka straszna.

dudus54
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-11-10 22:47:38
gdyby zainwestowac w jakis skuteczny zastrzyk dla takich med swiat bylby napewno piekniejszy~~

dudus54
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-11-10 22:48:57
óczywiscie mam na mysli autora tekstu zielonahaluna

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-11 10:34:32
dudus54 typowy polski katolik...

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 11:10:07
@dudus54- a co? Niewygodna prawda zbyt bolesna? A może to wpojone przez ojca dyrektora, katolickie "miłujmy się" wyszło przez ciebie? Jesteś żałosny.

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-11 11:20:29
dudus Ty zainwestuj w słownik.

szpajder
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 11:27:51
haluna ma rację, ale naiwnie zakłada, że pieniądze z funduszu kościelnego nie zostały "przeżarte" przez władzę! Zrozumcie! Rząd przeżre wszystko (podobnie jak kościół)! Im trzeba zabierać pieniądze, a nie dawać więcej.

brumby
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-11-11 12:13:15
Piękna lewacka opowieść... Tylko, że ci sami ludzie, którzy chodzą do tych szkół, chodzą też do kościołów. W Niemczech jakoś religie są finansowane a i służba zdrowia działa. Pisanie, iż gdyby nie dotacje na fundusz kościelny to w Polsce byłby dobrobyt są lewackim bajdurzeniem. Przypominam, iż lewicowe i lewackie organizacje też ciągną kupę kasy z budżetu...

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 13:40:19
@ brumby, to poczytaj jeszcze jak są finansowane kościoły w DE. Tam każdy obywatel ma wolny i realny wybór, na którą wspólnotę chce przeznaczyć część swojego podatku. Dostaje druczek na którym deklaruje, który kościół wspiera swoim podatkiem. Ale ma też możliwość nie wspierania żadnej wspólnoty, co nie oznacza, że wtedy zapłaci mniejszy podatek. A wiesz jak jest w Polsce? Możesz być rodzimowiercą, buddystą, wyznawcą potwora spaghetti - a nikt cię nie pyta, na jaki kościół chcesz płacić, tylko bez pytania bierze twoje pieniądze i daje je watykańskiej mafii. Rodzimowiercy nic nie dostają.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-11-11 13:46:46
Watykańskiej mafii? Skończ ten lewacki bełkot. Trzeba było startować w wyborach i tam prezentować tego typu poglądy. Dostałbyś ze 100 głosów od betonu lewackiego i tyle. Jest jeszcze taki aktor - Pieczyński się zwie, co też wszędzie opowiada, iż za wszystko co złe odpowiada Kościół Katolicki. Rozumiem, że to Twój idol? EOT.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 14:11:57
Ów katechizm mówi jasno, że katolik jest zobowiązany do zawarcia małżeństwa sakramentalnego, bo żadnego innego kościół katolicki nie toleruje i każde inne uważa za życie w grzechu. Tak samo poważnym grzechem jest życie w konkubinacie. Zresztą dla kościoła katolickiego konkubinat cz ślub cywilny to jedno i to samo, bo i tak związek niesakramentalny i życie w takim samym grzechu. A seks przed ślubem? Skoro kościół katolicki uważa konsekwentnie i jednoznacznie, że seks jest tylko dla małżonków - to KATOLIK JEST ZOBOWIĄZANY DO PRZESTRZEGANIA ZASAD WYBRANEJ PRZEZ SIEBIE ORGANIZACJI.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-11 14:15:29
@brumby, analizujmy dalej dane z rocznika (czyli oficjalne dane statystyczne). Skoro mamy 95% katolików, to skąd co 5 dziecko jest ze związków niemałżeńskich. A skoro mamy 95% katolików, to dlaczego galopująco wzrasta wskaźnik dzieci nieochrzczonch? 95% katolików i nieochrzczone dzieci? Przecież nie przybyło w 2014 roku (bo z tego jest rocznik ostatni) tak wielu muzułmanów,ludzie radykalnie nie przeszli na protestantyzm, nie podpisano aż tak wielu aktów apostazji - no to jakim cudem rzekomi katolicy dzieci nie chrzczą?

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-11 14:19:51
@ brumby, psino, nie mogę kandydować w wyborach z lewego ramienia, bo ja nie mam lewicowych poglądów. To nie moja bajka i nie moja ideologia. Ale ty za głupi póki co jesteś, żeby to swoim małym rozumkiem ogarnąć. Dla ciebie każdy, kto kościółka nie pieści, nie zlizuje księdzu piany z kolan i wypłaty mu w zębach nie niesie - to tylko i wyłącznie lewak? Aha. To skoro masz tak czarno - białą wizję świata, opartą wyłącznie na własnej ignorancji, zacietrzewieniu i chorych stereotypach - nie będziesz miał mi za złe stwierdzenia, że każdy ksiądz to złodziej i pedofil? Łap analogię.

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 17:07:10
brumby skończ ten prawacki bełkot.

nexus4610
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-12 01:56:52
130 mln? to sa grosze w porownianu z tym co jest kradzione w Polsce


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300