Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nietolerancja  15-11-11, 02:00 Zgłoś
+ 488 -
Dodano: 2015-11-11, 02:00:52   przez: Nietolerancja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488  Zgłoś nadużycie
150
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Co to będzie
  •  Edukacja
Ukryj komentarze(138)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
peterka71
    Ocena: 62 (glosow:108)
2015-11-11 09:14:09
A ja się urodziłem POLAKIEM i jestem z tego DUMNY.

sp4wnersiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 20:15:20
Urodziłem się POLAKIEM, sprawdziłem nawet swoich przodków (kosztowało) i jestem rodowitym POLAKIEM! A tą tępą sukę na stos.

mojekonto23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-14 00:16:29
Idiotą jest autor opisu pod fotką. Narodowością, kulturą czy religią trzeba nasiąknąć. Nikt nie rodzi się patriotą, Polakiem czy katolikiem. Nawet... debilem trzeba się stać w oczach innych [najprościej napisać durny i nieprzemyślany komentarz na przykład]. Dla niedowiarków pytanie: Żyd urodzony w Polsce, to Polak czy Żyd??? Przecież w Polsce urodzony... A jednak dla większości jednak nie Polak:(

bierut1
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-11-12 11:20:40
Bo to "obywatelka świata" z gówn@m zamiast mózgu...czyli lewaczka z krwi i kości.

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-12 10:06:23
a kim sie ku....a rodzi skoro w Polsce???co za je...ęta s*ka!!!!!!!

rozpruwacz78
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-11-12 08:42:26
Znaleźć mordę ze zdjęcia i wysłać jako pomoc dla uchodźców.

gurool
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-12 08:38:19
Przyjadą imigranci to zła karma jej nie ominie. Taki chętne lewaczki są gwałcone w pierwszej kolejności.

kosma1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-12 03:44:41
Bo to Rumunka jest. Jeszcze idiotka do yego, niezły set KROPKA

zonkumariano
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-12 01:09:58
Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę !!!

kasiunia31188
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-11-12 00:21:16
mimo iż dziecko ma poskich rodziców i urodziło się w Polsce nie musi mieć świadomości Polaka, takie przekonania nabiera sie z wiekiem wiec ten transparent jest jak najbardziej trafny tyko trzeba do niego podejsc w odpowiedni sposob

willager666
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-11-12 07:28:38
Jeżeli podejść z odpowiedniej strony, to pedofilia, gwałt i morderstwo w bzdurnym afekcie też jest w porządku. Patrz ISLAM. Więc twoje lewackie tłuamczenie, jest co najmniej idiotyczne...,

luki1986
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-12 00:19:38
niech wyp z Polski

sphinx125
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-11-11 22:53:20
Jak się rodzina dowiedziała to pewnie stary zapłakał że nie dał te 10 zł za dobre gumy do dymania.

Wonderwall1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 21:36:32
komentarz usunięty przez użytkownika

kontroler
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-11-11 20:44:22
Dziwne, bo ja się urodziłam.

barbarella123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-11-11 21:01:35
komentarz usunięty przez moderatora

kontroler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 23:45:10
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: -7 (glosow:25)
2015-11-11 19:51:26
Wielkie oburzenie... Ale to przecież logiczne. Jakby polskie dziecko, zostało adoptowane w wieku 1 miesiąca przez hiszpańską, arabską czy chińską rodzinę, to na pewno nie byłoby Polakiem. Ale chyba rozumki wiochmenów trochę za ciasne, żeby takie rzeczy zrozumieć.

kontroler
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-11-11 20:45:54
Co Ty chrzanisz? A kim by było skoro miałoby by rodziców Polaków?

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 21:13:59
komentarz usunięty przez moderatora

ZeuS112
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-11-11 23:14:53
@kontroler a jakby ten dzieciak poznał swoją tożsamość jeśli przykładowo porwano by go wtedy i wywieziono do innego kraju? Przecież nowa rodzina zrobiłaby z niego Hiszpana/Belga/Niemca i nie miałby on żadnej świadomości, że coś takiego mialo miejsce.

kontroler
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-11-11 23:47:00
Kuzwa zacznij gościu bajki pisać. :)

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-11-11 23:57:28
A ta nowa rodzina zrobiłaby też z niego np. Etiopczyka albo Chińczyka?:)

grigore
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-11-12 00:17:48
Nie musi byc adoptowane, popatrzcie na te wszystkie dzieci polskie urodzone w Pl ale wywiezione do UK, Irlandii, Niemczech itd, w Polsce bywaja tak samo czesto jak w innych krajch na wakacjach, mowia, ale rzadko znaja polska pisownie, historii nie znaja wcale, chodza do zachodnich szkol i zyja dorastac beda w kulturze obcej - w paszportach maja nib obywatelstwo polskie ale nie sa zadnymi polakami, nigdy sie nimi czuc nie beda i zawsze beda miec ojczyzne w krajach w ktorych dorastaly a nie urodzily sie.

grigore
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-11-12 00:19:53
@kontroler, kimkolwiek by twoi rodzice nie byli to i tak ty zawsze musisz sie czyms wykazac zeby pokazac kim jestes, narodowowsc to nie tylko rubryka w dowodzie osobistym, to cos wiecej, i nie kazdy jest rawdziwym polakiem tylko dlatego ze sie urodzil miedzy Wisla a Bugiem.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-15 01:29:08
Zaldbag pochodzenie a obywatelstwo na szmacie nie jest tym samym i chyba nie jest to dla Ciebie zbyt trudne do zrozumienia, co ? Na szmacie możesz być i wietnamcem, ale jeśli urodziłeś się w Polsce to i tak jesteś Polakiem, nawet jeśli masz staruszków Polaków a urodziłeś się w piz*dochlewiu to masz polskie korzenie. OMG, obecnie myślenie i logika wielu ludzi to dno.

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-16 08:18:55
Obywatelstwo to tylko kwestia definicji prawnej. A narodowość to tylko i wyłącznie kwestia tożsamości. Jak ktoś się czuję Niemcem to jest Niemcem i obywatelstwo nie ma tu nic do rzeczy. A szmata to Ty jesteś.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 19:38:54
komentarz usunięty przez użytkownika

czerkasow
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-11-11 18:39:08
Jak taka cwana, to niech zrzeknie się polskiego obywatelstwa.

lemmingz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-11 18:25:22
komentarz usunięty przez moderatora

Zygantus
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-11-11 23:33:53
No właśnie! I znów potwierdza się reguła, że na rudych trzeba uważać. A swoją drogą, trzeba być naprawdę debilem, aby z takim hasłem maszerować...

tolka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-12 15:38:47
No co Wy.. Rude są fajne :(

barbarella123
    Ocena: -12 (glosow:24)
2015-11-11 17:28:27
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-11-11 17:52:17
Lepiej się urodzić Barbarellą ;*

jacek.jacek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-11-11 18:10:57
berbelucho ja rozumie,że nie chciałaś ale rodziców się nie wybiera.

lemmingz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-11 18:23:31
komentarz usunięty przez moderatora

Jan-Jan84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-11 19:25:20
Ty BabaRela, sama się ujawniasz, jaką miałaś rodzinę.

JoannaUrszula
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 19:28:28
Hahaha! "BabaRela"

barbarella123
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-11-11 19:47:47
komentarz usunięty przez moderatora

barbarella123
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-11-11 20:05:07
komentarz usunięty przez moderatora

enter69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-11 20:38:52
jak się nie prosiłaś na świat to szkoda ze twoja mama nie poroniła czy nie podała sie aborcji a by takiej głupiej istoty by nie było na świecie. masz coś do Polaków to wypi*dalaj gdzie mieszkasz i skończ ze swoimi głupotami. albo jesteś trollem albo po prostu liczysz na poklask tłumów ze swoimi głupotami. i dziwię się że admin ciebie nie zablokował bo ty przeginasz naprawdę pałę.

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-11-11 20:57:50
komentarz usunięty przez moderatora

enter69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-16 19:32:35
barabella ty i twoja rodzina jest poj*bana na maksa. twoja mama to pewnie koza? hahahahahaha

caleanka
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-11-11 16:59:23
Stemplowane lyse kibol - katole wiedza co mowia, to dzieki nim jest zachowane polactwo.

jacek.jacek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-11-11 18:11:57
cepanka jak zwykle wypowiedział się mądrze jak ch.j

krkLol
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-11-11 16:32:02
I pod spodem powinien być dopisek: nie każdy rodzi się z mózgiem/nie każdy z mózgu potrafi korzystać...

Jaham
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-11-11 16:30:05
A co w tym niezwykłego?

zbigi
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-11-11 16:06:50
ciekawi mnie co to za idiotka????

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 18:14:32
z pewnością od Adriana Kim Zadnd Berga tam razem albo bandyta albo idiota

Asteroth
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-11-11 16:04:43
Bycie Polakiem to odpowiedzialnosc i cos na co w rzeczywistosci trzeba pracowac, nie odziedziczony spadek! Ma racje (choc sama o tym nie wie) - urodzenie sie w Polsce czyni Cie polakiem tak jak stanie w garazu czyni Cie samochodem. Bycie Polakiem to stan umyslu - poczucie przynaleznosc, szacunek do wlasnej historii i tradycji, poczucie odpowiedzialnosci za kraj i kierowanie sie w zyciu dobrem nie tylko wlasnym ale tez kraju.

awesomebeauty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-11-11 16:20:27
Raczej nikt nie rodzi sie polakiem tylko ziemianinem wszyscy jestesmy jedna caloscia. Odkad zaczeto tworzyc podzialy na kontynenty potem panstwa te podzialy owocuja jedynie wojnami I cierpieniem ludzkim. Kiedy ludzie zrozumieja ze za granica sa ci sami ludzie, ze my to oni, a oni to my. Wtedy na swiecie bedzie lad I harmonia. Inaczej sie nie da I nieliczni zawsze beda wykorzystywali innych bardziej naiwnych wierzacych w te podzialy.

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-11-11 16:28:10
Asteroth -"Bycie Polakiem to odpowiedzialnosc i cos na co w rzeczywistosci trzeba pracowac" - opowiedz nam w szczegolach, jak pracujesz i jaka odpowiedzialnosc ponosisz? Twoja retoryka siega Stalina...

Asteroth
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-11-11 16:50:23
Odpowiedzialnosc - na dobry poczatek nie niszcz mienia publicznego, nie oszukuj na podatkach, wyrzuc to opakowaie do kosza zamiast na trawnik. Nie olewaj wyborow - ani lokalnych ani krajowych. Jesli jestes urzednikiem - przestan traktowac petentow jak smieci. Postaraj sie byc milszym dla innych, za granica pokaz sie jako ten ktory uczciwie pracuje a nie np kradnie rowery. Naucz sie bezinteresownie pomagac i ciesz sie z sukcesow innych(nie bez powodu powstal dowcip "Kowalski kupil nowy samochod. Dorobil sie zlodziej jeden"

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-11-11 17:03:27
Asteroth - serdecznie dziekuje za odpowiedz. Ale co to ma wspolnego z polskoscia, to normalne zachowanie ludzi w cywilizowanych spoleczenstwach.

pawellt
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-11-11 15:54:16
Śmieszy mnie nieodmiennie, jak spora grupa pieniaczy na wiocha, każde zło, każdy przejaw degeneracji czy głupoty (jak ta dziewusia na zdjęciu) nazywa z braku wiedzy LEWACTWEM. Ci "geniusze" nie znają nawet definicji lewicowości i nie mają pojęcia, że taki Józef Piłsudski (pamiętacie jaki dzisiaj jest dzień?) był właśnie działaczem lewicowym, a lewicowość nie ma nic wspólnego z brakiem patriotyzmu, pedal.stwem, czy paradami równości. Polecam się trochę douczyć zanim zaczniecie szczekać i minusować.

pawellt
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-11-11 16:01:34
...i żeby było jasne, nigdy nie byłem za lewicą (uważam że ich pomysły są mało realne). Po prostu mam rozum i potrafię odróżnić kretyński demoliberalizm i socjalliberalizm, od poglądów czysto lewicowych. Lewica to określenie pochodzące z okresu rewolucji francuskiej, używane dla ruchów żądających zmian polityczno-ustrojowych, społecznych i gospodarczych. Założeniem lewicy jest dążenie do wolności, równości i sprawiedliwości społecznej. Na początku wieku lewica obstawała m.in za prawami wyborczymi kobiet i powszechną edukacją.

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-11 16:07:43
Raczej Chodzi o to, ze niektorzy nie umieja zyc nie majac wroga, kogos na kim mozna wyladowywac SWA frustracje w swoim nieszczesliwym zywocie. Plus telewizja ktora dziala dwubiegunowo, metoda myslenia albo jestes z nami albo przeciw i mamy mieszanke wybuchowa.

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-11 16:09:36
komentarz usunięty przez moderatora

OlaU
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-11 16:15:26
ladyem88, jasne że to utopijne hasełka, ale nie przesadzaj. Piłsudski był lewicowy i uważasz że pozwoliłby dzisiaj gejom na małżeństwa? Poza tym jakby nie ci wstrętni lewicowcy, to byś mogła dzisiaj co najwyżej siedzieć przy garach i podawać "panu mężowi" obiad po pracy. To Piłsudski i jego obóz był za wprowadzeniem kobiet na wysokie stanowiska w kraju i za prawami wyborczymi. W Polsce kobiety uzyskały prawa wyborcze 28 listopada 1918, właśnie ma mocy dekretu "lewaka" Piłsudskiego.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 16:21:10
Wiejscy debile tak maja...

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 16:40:42
komentarz usunięty przez moderatora

OlaU
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-11 16:48:16
ladyem88, to popieraj dalej prawicowców w stylu Kaczora, który żeby zrealizować swoje populistyczne hasełka dorobi Ci większego garba. Sprawiedliwy Prawicowiec z PiS chce np. pomóc frankowiczom, tyle że za tę pomoc zapłacimy wszyscy z naszej kieszeni. Pytanie tylko dlaczego? Czy jak frank miał rewelacyjny kurs, to frankowicze oddawali to co extra zarobili innym? Nie. A teraz płaczą i Dobry Kaczor ich spłaci. Z naszej kieszeni (bo banki odbiją sobie i tak tę nową ustawę)

OlaU
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-11 16:51:40
Reasumując KAŻDA skrajność jest błędem. Zarówno skrajna prawica jak i lewica. Ale tutaj chodzi o coś innego. Nazywanie każdej głupoty na jaką się trafi lewactwem (a tak robi autor absurdu) to oznaka totalnie spranego mózgu i braku elementarnej wiedzy

plomien1234
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 17:52:32
OlaU"ladyem88, to popieraj dalej prawicowców w stylu Kaczora". Z Kaczora taki prawicowiec jak Demokratyczna Republika Chin jest demokratyczna.

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 17:53:32
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-11 15:50:27
Komus udalo sie was poroznic o glupoty. Z tej malej wojenki nieliczni wiedza jak korzystac, a co niektorzy daja sie niestety podpuszczac jak male dzieci. Jedni maja takie poglady, a inni nieco inne co to za roznica na koniec dnia wszyscy jestesmy tacy sami.

nissin
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-11 15:25:43
Caly system polityczny w Polsce opiera sie na przekrentach. Bez wzglendu na kolor. To nie zawsze jest wina politykow, tego oczekuje od nich rodzina , poplecznicy i znajomi, inaczej nie zostana wybrani. Nacjonalizm zawsze prowadzi do konfliktow i wojen, Polska historycznie jest mistrzem, jezeli chodzi o konflikty i przelewanie krwi, w dziejach. Caly system jest skorumpowany, jeden drugiego drapie po plecach a KK jest zawsze w centrum.

RobertK20
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-11 15:24:09
kur.wą też się nikt nie rodzi

wisz35
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 15:40:51
ooo , i tu byś się zdziwił jak byś znał moją sąsiadkę

cozabzdet
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-11 14:42:32
Obiektywnie rzecz biorąc hasło jest prawdziwe. Tożsamość jest nam podawana w trakcie procesu socjalizacji. Człowiek jak czsta karta jest zapisywany doświadczeniami przekazywanymi mu przez otoczenie. Natomiast w kontekście sytuacji ze zdjęcia, jak nabardziej mamy do czynienjia z idiotką, całkiem ładną z resztą :-D.

nissin
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-11-11 14:29:12
Polska zawsze byla rolniczym krajem i dalej jest. Najlepsze polskie produkty to produkty rolne. Wiekszosc spoleczenstwa to "wiesniacy", nawet jezeli mieszkaja w miastach. Mentalnosc "wiesniakow" zawsze byla konserwatywna i tradycyjna. Bez wzgledu na wyksztalcenie czy srodowisko. Trzeba pokolen zanim to sie zmieni. Wiesniak wyjechal ze wsi ale wies nigdy z niego nie wyjedzie. Dlatego PiS u KK zawsze znajdzie podloze dla swojego elektoratu. Trzeba pokolen zeby sie pozbyc "ciemnoty".

szprocior
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-12 08:52:53
mam prośbę używaj ogumienia i nie rozmnażaj się. Dziękuje

gregor400
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-11-11 14:12:32
RozpowszechniC w całej Polsce wizerunek tej ......Niech wszyscy zobaczą jaj twarz.

grigore
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-11-11 14:09:32
Cos w tym jest, bo bycie prawdziwym Polakiem to nie tylko obywatelstwo nabyte przy urodzeniu w losowo wybranym miejscu na swiecie. Bycie Polakiem to konkretne czyny, slowa, podejscie do zycia, ktore nie kazdy potrafi na codzien reprezentowac. Mamy rzad "Polakow" ktory niszczy Polske, od lat, nikt mi nie powie ze to prawdziwi Polacy. Nie wystarczy sie w Polsce urodzic by moc nazwac sie prawdziwym obywatelem tego kraju, trzeba jeszcze cos soba reprezentowac, poza rubryka w dowodzie osobistym.

nowus12
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-11-11 13:43:05
No niestety wg nich chłopiec nie rodzi się chłopcem a dziewczynka dziewczynką. W ogóle mają zryte banie nie wiem kim oni się rodzą....

vamos77777
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-11 13:40:03
Ona jest twarza roku prezerwatyw pękuś

Rapunzel
    Ocena: -6 (glosow:22)
2015-11-11 13:32:12
ma rację dziewczyna

KurdePL
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-11-11 12:23:08
Nie ważne jaka partia polityczna rządzi teraz, a już wiem, że bez lewactwa będzie lepiej, niż było.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-11 23:10:27
przecież w Sejmie masz lewaków, nie bądź tak krótkowzroczny.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 12:19:33
komentarz usunięty przez moderatora

ASY37
    Ocena: 10 (glosow:22)
2015-11-11 12:09:35
O raju, ale napad lewaków w komentarzach. Nie chcecie być Polakami to przecież nikt was tutaj nie trzyma siłą. Idźcie za swoimi bogami Marksem, Engelsem, Leninem i Stalinem. A po drodze niech wam towarzyszy towarzysz-morderca Che Guvara.Oto jego cytat : " My marksiści, uważamy, że współistnienie narodów nie jest równoznaczne z pokojowym współistnieniem między wyzyskiwanymi a wyzyskiwaczami, między ciemiężcą i ciemiężonym."

LeSaux
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-11-11 13:44:58
"Dopiero kiedy Polska znowu zdobędzie swą niepodległość, dopiero kiedy znowu będzie mogła sama o sobie stanowić jako naród niezawisły, dopiero wtedy może się znowu zacząć jej rozwój wewnętrzny i Polska będzie mogła samodzielnie uczestniczyć w dziele społecznej przebudowy Europy". - zgadnij prawacki durniu z kogo to cytat.

ASY37
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-11 15:09:22
To cytat twojego boga Marksa, ale dokończ lewaku, że mówiąc to miał na myśli Polskę lewacką, która przejdzie rewolucję i będzie czynnie uczestniczyć w przebudowie Europy na Europę lewacką. Cytacik pochodzi z konferencji w Londynie 22 stycznia 1863. Wybacz lewaku, ale jesteś za cieniutki Bolo aby to zrozumieć.

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-11 15:40:29
komentarz usunięty przez użytkownika

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-11-11 15:43:30
Gdyby nie ci znienawidzeni lewacy walczący z odwiecznym, bożym porządkiem społecznym to byś dzisiaj u dziedzica w polu robił i ani czytać ani pisać tych swoich debilizmów nie potrafił. To dzięki lewakom inspirowanych myślami między innymi Marksa nawet prawackie bezmózgi uważają dziś za oczywiste prawa pracownicze, powszechną edukację, ubezpieczenia społeczne, prawa wyborcze kobiet, to w konsekwencji poglądów "wywrotowego lewactwa możesz się zachwycać swoją wspaniałą Szydło na fotelu premiera. Ale wybacz, zbyt tłusty Pinochet jesteś żeby to zrozumieć.

simson943
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-11 15:48:43
I płaciłby 10% podatku i tyle (dziesięcina) A ile teraz płaci - lewaczku? na "darmowe" szkoły, szpitale ośmiorniczki i inne "darmowe" dobra ?

ASY37
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-11 17:04:28
Wybacz lewaku, najwyżej bym robił na swoim polu. Ale ty nie rozumiesz, co to jest własność. Nauczono ciebie że koryto jest wspólne dla wszystkich, nawet dla tych, co nie robią.

brumby
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-11 17:41:32
LeSaux dobre żarty. USA to kraj, który nie odziedziczył lewackiego garba i do czasów Obamy wszystko tam było prywatne i miało się świetnie. Szpitale prywatne - nikt nie przejada pieniędzy na NFZety, nikt nie płaci 50% podatków od wynagrodzenia a VAT jest kilka razy niższy niż w Europie. I realna pensja (REALNA!) jest największa na świecie. Wystarczyłoby tam wprowadzić lewackie porządki czy zasiłki, darmową służbę zdrowia i sfinansować to VATem na poziomie 25% ... i po 20 latach mieć gówno.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-11 20:38:26
Tak brumby USA to świetny przykład. Może gdybyś uważał w szkole to byś ogarnął, że tamtejsza struktura społeczna niewiele miała wspólnego z europejską, że w USA nigdy nie było dziedzicznego władcy, feudałów, arystokracji, chłopów pańszczyźnianych czy mieszczaństwa w europejskim tego słowa znaczeniu. Że USA od początku istnienia było republiką demokratyczną, zmieniał się tylko zakres ludzi mogących z tej demokracji korzystać. W USA nie było, bo nie było potrzeby, rewolucji społecznej, która dokonała się w Europie w XVIII i XIX wieku.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-11 20:40:40
I powiedz mi jeszcze brumby jak w USA wyglądałoby hasło Ameryka dla Amerykanów ?? Tzn dla kogo ? Indian, białych, murzynów, Azjatów, Latynosów ? Chrześcijan, muzułmanów, buddystów ? Dla kogo ?

air_jordan_show
    Ocena: -12 (glosow:22)
2015-11-11 11:54:37
sram na lewaków nawet nie wiem kto to jest, głosowałem na Korwina ale popieram ten napis z transparentu -autor wrzuty to zwykły debil

Gruber
    Ocena: -14 (glosow:26)
2015-11-11 11:40:43
Ja się niestety urodziłem polakiem. Było mi tak wstyd że spierd*liłem na zachód

nissin
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-11-11 11:35:08
"Gdy wieczorne zgasną zorze, zanim głowę do snu złożę, modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi. Dopie.dolcie sąsiadowi! Dla siebie o nic nie wnoszę, tylko mu dos.ajcie, proszę! Kto ja jestem? Polak mały! Mały, zawistny i podły! Jaki znak mój? Krwawe gały! Oto wznoszę swoje modły do Boga, Maryi i Syna! Zniszczcie tego sku..wysyna! Mojego rodaka, sąsiada, tego wroga, tego gada! Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym i w ogóle żeby miał marnie! Żeby miał AIDS-a i raka, oto modlitwa Polaka!"

jeekoo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 12:40:59
Powinieneś zmienić retorykę! Życie stało by się dla ciebie przyjemniejsze. A nie tylko sączenie jadu i jątrzenie.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-11 14:17:19
Moim zdaniem to sama prawda i w Polsce i poza jej granicami. Zazdrosc , zawisc i nienawisc to cechy polskosci, pomijajac zlodziejstwo i alkoholizm. Zyd predzej pomoze polakowi niz polak. Jestescie zdegenerowanym narodem poprzez historie. Im predzej to zrozumiecie tym predzej Polska bedzie cywilizowanym narodem,.

Kor222
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-11-11 16:34:58
nissin, nie wiem gdzie Ty mieszkasz, ale wyglada na to, ze jestes mega bucem, u mnie jakos nie ma problemu z pomoca, i w pracy i w szkole i od sasiada. Jedyne osoby ktore maja problem z innymi polakami to ludzie ktorzy otwarcie tych polakow obrazaja, lub okazuja brak szacunku. Jest tak w kazdym kraju. Ty za to jestes swietnym przykladem szajsu, ktore nie ma przyjaciol w zadym cywilizowanym panstwie czy grupie, moze za wyjatkiem antify.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-11 18:29:33
@jeekoo - tylko krytyka moze cos zmienic w spoleczenstwie, inaczej dalej bedziecie sie uwazali za wspanialych, "pempek swiata". Czas poznac realna rzeczywistosc.

fiorehencerbin
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-11-11 11:31:01
Nie kur..a Polakiem stajemy się po mutacji w mitochondrium podczas gejowskiego seksu z osłami zza naszych zachodnich granic. Poj.ani ludzie i ich "mądre inaczej" hasełka :/

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-11 23:08:04
czekaj czekaj, a jakby Ciebie Polaka mającego około roku porwano/wywieziono do jakiegokolwiek innego kraju i tam wychowano to dalej byłbyś Polakiem? Czy w jakikolwiek sposób odczuwałbyś w sobie polskie pochodzenie? To rzecz nabyta, tak samo jak polska mowa, jak polskie narzekanie na wszystko. Nie rozumiem jak można kwestionować coś tak oczywistego.

wiosenka0
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-11-11 11:24:00
Widzę że niektórzy gówno zrozumieli :) ot taki iloraz inteligencji ;)

wiosenka0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-11 11:50:44
Już jeden oburzony z pełnym pampersem :)

wiosenka0
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-11 20:39:31
Panie i Panowie - już 8 czopków myśli, że miejsce urodzenia stanowi o narodowości ;)

Mlody_ndm
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-11 11:22:19
Przykro patrzeć... Gdyby wszyscy mieli takie podejście jak ona to dzisiaj w zależności od tego w której części kraju by była szła by z szyldem np. "Nikt nie rodzi się austro-węgrem" albo "Nikt nie rodzi się rosjaninem"

dzieci_proboszcza
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-11-11 12:21:11
Gdyby wszyscy mieli takie podejscie to bysmy zapieprzali do meczetu a ta idotka bylaby ukamienowana za to ze dala sie zgwalcic 60 smierdzacym arabom.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:21)
2015-11-11 10:55:20
Ale wy jesteście tępi. Jej chodziło o to, że nawet jeśli się urodzisz w danym kraju to nie rzutuje to na to czy będziesz dalej jego dumnym obywatelem i patriotą (patrz: Cejrowski, który mimo tego, że ma polską krew zrzekł się obywatelstwa i spi3rdolił do Ekwadoru) a to czy zasługujesz na bycie "Polakiem" zależy tylko i wyłącznie od Ciebie i tego co zrobisz dla ojczyzny. Takie trudne?

palkora79
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-11-11 11:02:46
Dobrze to ująłeś, Cejrowski = nikt. Cyniczny burak, a kiedyś go lubiłem.

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-11-11 11:05:10
Tak naprawdę kto jest polakiem a kto nie okaże się gdy zakatują nas Ruscy tak jak Ukrainę. Nie Polacy spi.rdolą na zachód. A Polacy będą iść na wschód walczyć. I na pewno wielu z tych którzy niby się urodzili Polakami spi.rdoli.

nissin
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-11 11:27:39
vacarius - w 1939 "prawdziwi polacy" spierd@lili do Londynu.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-11 14:23:35
Kierunek ich spierd@lania był trochę inny nim ostatecznie trafili do Londynu ale ogólnie masz rację.

vacarius
    Ocena: -12 (glosow:16)
2015-11-11 10:52:14
A ja nie tylko urodziłem się polakiem ja byłem płodem polakiem już przed narodzinami!!! Rządom aby moja emerytura była liczona od poczęcia a nie od urodzenia!

Zaklepaniec
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-11-11 10:51:12
Ja urodziłem się biały, a to że Polak to taki bonus od życia

Sinirlan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-11 10:48:33
Technicznie rzecz biorąc jest w tym jakiś sens. To czy jesteś polakiem (pomińmy na moment samo obywatelstwo) definiuje to jak zostałeś wychowany, od rodziców uczymy się języka, oni nas uczą "Kto ty jesteś? Polak mały". Czekam na minusy :)

pichorek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-11-11 10:47:59
I tu się zgodzę nikt nie rodzi się Polakiem,Rosjaninem,Niemcem,Chińczykiem czy Japończykiem. Każdy z nas rodzi się człowiekiem a przynależność do narodu jest mu narzucona z góry :)

Garfild11955
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-11-11 10:37:57
Lewicowość to nie jest kręcenie gołą pupą na paradach równości, to nie jest multikulti, to nie są niepatriotyczne zachowania, lewicowość to pewien sposób myślenia o sprawiedliwości społecznej przestańcie nazywać lewackimi wszystkiego co głupie i złe, tylko dla tego że nie rozumiecie co to znaczy lewicowość . Najbardziej znanym polskim lewakiem jest Piłsudski, to jego obrażacie, szczególnie w tym dniu

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-11 11:03:24
Pierwsza definicja z brzegu, z wikipedii: "Lewica – określenie pochodzące z okresu rewolucji francuskiej, używane odnośnie ruchów żądających zmian polityczno-ustrojowych, społecznych i gospodarczych. Głównym założeniem lewicy jest dążenie do wolności, równości i sprawiedliwości społecznej" A czymże jest parada równości, multikulti jak nie dążeniem do równości? Mój pogląd na lewicę jest dość wąski, bo nie czytałem książek o założeniach teoretycznych, ale lewica zawsze kojarzyła mi się ze zmianami, dążeniem do tzw. równości, co jest w społeczeństwach sprzeczne, bo od zawsze s

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 11:05:59
[ucięło]... bo od zawsze społeczeństwa są zhierarchizowane. Lewica to utopia też z tego względu, że ludzie są zwyczajnie różni i nie znajdziesz społeczeństwa identycznego, identycznie pracującego, wyznającego identyczne wartości.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-11 11:08:19
Krótko pisząc: czysta lewica, moim zdaniem, nie ma racji bytu z powodu różnorodności ludzi i każde ich działanie jest nonsensem.

Garfild11955
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-11 13:16:41
Różnorodność ludzi występuję również na prawicy, gdyby różnorodność miała być kryterium istnienia jakiejś partii, to nie byłoby żadnych. Definicja z okresu rewolucji francuskiej jest bardzo nieaktualna. wspólną ugrupowań lewicowych są wartości takie jak egalitaryzm, sprawiedliwość, wolność, pokój i współpraca między narodami. Dawniej wspólne dla lewicy były również poglądy gospodarcze - aktywna roli państwa w gospodarce, rozbudowa programów socjalnych państwa, zwiększenia wydatków na oświatę, służbę zdrowia oraz opiekę społecznązmieniło się to jednak w latach 80. gdy część tradycyjnej lewicy

Garfild11955
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 13:18:06
...w sprawach gospodarczych przyjęła kurs bardziej wolnorynkowy. To też wiki

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 13:54:51
No przecież prawica jest za tym, by człowiek miał to na co zapracował. Więc w założeniach jest zawarta nierówność. Prawacy wiedzą, że nie ma równości. Bo nie ma, możesz zaprzeczać ile się da, ale taka ludzka natura. Co do egalitaryzmu to tę kwestię reguluje prawo, co jak wiesz jest często naginane dla tak zwanych 'elyt'. Sprawiedliwość współistnieje z pieniądzem. Zje*anie ludzi dotyczące ich przywiązania do rzeczy materialnych sprawia, że równości, sprawiedliwości nie będzie. Równość pod względem koloru skóry istniałaby, gdybyśmy mieli ten sam poziom empatii. A wiesz, że każda kultura ma swój.

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 17:55:49
komentarz usunięty przez moderatora

rzeznianumer5
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-11-11 10:37:23
Najwyraźniej idiotką można się urodzić.

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-11 10:27:43
komentarz usunięty przez użytkownika

peterka71
    Ocena: 62 (glosow:108)
2015-11-11 09:14:09
A ja się urodziłem POLAKIEM i jestem z tego DUMNY.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-11 10:50:22
komentarz usunięty przez użytkownika

Bazyl73
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-11-11 11:20:43
"Najmniej wartościowym natomiast rodzajem dumy jest duma narodowa. Kto bowiem nią się odznacza, ten zdradza brak cech indywidualnych, z których mógłby być dumny, bo w przeciwnym wypadku nie odwoływałby się do czegoś, co podziela z tyloma milionami ludzi. Kto ma wybitne zalety osobiste, ten raczej dostrzeże braki własnego narodu, ponieważ ma je nieustannie przed oczyma. Każdy jednak żałosny dureń, który nie posiada nic na świecie, z czego mógłby być dumny, chwyta się ostatniej deski ratunku, jaką jest duma z przynależności do danego akurat narodu; odżywa wtedy i z wdzięczności gotów jest b

Bazyl73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-11 11:25:38
c.d. gotów jest bronić πυξ και λαξ [rękami i nogami] wszystkich wad i głupstw, jakie naród ten cechują" Arthur Schopenhauer

kapelushnikov
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-11-11 11:43:33
Ja tam nie rozumiem, jak można być dumnym z czegoś, na co nie ma się wpływu. Dumę jako Polak jak dla mnie można zyskać tylko przyczyniwszy się do lepszego bytu naszego państwa.

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 15:30:17
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-11 16:34:30
@peterka - nie jestes sam, takich debili sa miliony, wlasnie dzieki wam politycy egzystuja i zgarniaja pieniadze.

Bazyl73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-11 16:47:15
ladyem88. Matury to ty chyba nie masz. Mam przynajmniej taką nadzieję, gdyż przejawiasz głębokie upośledzenie w rozumieniu czytanego tekstu. Zdolności plastyczne czy uczciwość to są cechy _indywidualne_ zależne od jednostki. "Duma narodowa" to coś co w najmniejszym stopniu nie zależy od jednostki i _jedynym_ powodem jest wspódzielenie z innymi tej cechy. Jaki był twój wpływ, że urodziłaś się tu i teraz?

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-11 18:00:21
komentarz usunięty przez moderatora

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-11 18:06:12
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-11-11 09:07:03
LEB PUSTY OGOLIC NA 0./jak podczas okupacji/

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-11 10:57:23
Twój zapewne jest już od dawna ogolony, łysy karczku z ONRu.

Falcone86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-11-11 11:05:59
Te twoje wynurzenia są żałosne bodan

rwd7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-11 08:43:07
nie obrazaj idiotek

kuty111 
    Ocena: 0 (glosow:22)
2015-11-11 02:42:05
Rude Qrwa to wredne i głupie,skąd ja to znam już nawet Parlament UE twierdzi że rude od nas to głupie jak but

bajbusADHD
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-11-11 10:28:49
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400