Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Brak stosownego komentarza ale główna jak nic !
iwooona  11-07-19, 20:59 Zgłoś
+ 807 -
Dodano: 2011-07-19, 20:59:28   przez: iwooona
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 807  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szkolana łazienka
  •  Daj odpisać
  •  Doda, Duda i ...
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
simihho
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-26 22:44:47
glina Stasiek ich ścignął

exta111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-13 12:09:45
hahah, chlopaki szacun i pozdro, zajebista fota;D

SAHARA23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-20 17:27:39
koksy xD

kermit91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 13:24:21
Gdyby chłopaki trafili na policjantów z mojego miasta, to raczej nie byliby tacy weseli.

Asdasiq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-10 16:54:45
:D

kunegundadob666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-07 15:45:37
jaki hardkor hehe no nieźle ja bym tam srała a ci fotke sb strzykneli niezłe kozaki szacun dla nich^^

Erde
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-02 21:03:16
Boże, od razu komentarze "walą z dupy", "chusteczka w ręce, pewnie się popłakał", a widać że mogą to być nieźli wariaci, kto by podczas przesłuchania robił sobie fotki? Sądzę, że większość by była zestresowana przynajmniej trochę, do tej części ja też się zaliczam.

nec112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-29 16:56:18
czy ja ich przypadkiem nie znam??? Hmmm...

taison1231
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-29 13:29:46
pewnie wala z dupy!!!

prawy3333
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-07-28 15:04:10
znam ich,i wiem za co tam byli i raczej byście się z tego tak nie śmiali...była gruba akcja.Pozdro kumaci i z forcikiem nadal!

neposz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-28 02:43:16
totalna wiocha..

mirek629
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 22:56:41
Takie tam na komisariacie

Konan456
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-27 21:27:02
Hahaha . Cały czas się z tego śmieje ;D.

Camper21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 21:12:28
Żeby tacy byli mądrzy na komendzie cwaniaczki z miodem w uszach:)

andrzejc
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-27 15:01:20
Kozak, Kozak fota

blomson
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-27 10:14:42
Słit focia na komisariacie...

Tarlama
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-07-27 09:58:21
A ja nie wiem czym tu się chwalić :/ co w tym zabawnego, że Policja aresztowała dwóch rozrabiaczy? W czym tu kozactwo? Męstwo? Jak to takie dwa kozaki to niech idą do hospicjum i tam pokażą co potrafią.... Zobaczymy jacy z nich mężczyźni, a jacy chłopcy....

winiacz_Pro
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-27 05:44:38
Tego w szarej bluzie chyba do grzejnika przykuli :D

Rudol
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-27 00:35:19
Nie ma bata, totalna poza...zatrzymani raczej rączki mają w "bransoletkach", mistrz pierwszego planu nieudolnie to symuluje

Defqon.1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-27 18:10:41
przyjrzyj się dobrze to i bransoletki (a przynajmniej jedną) zobaczysz

tommyziom
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-27 00:06:07
Chusteczki na stole i w ręku. Widać od razu że koleś na komendzie wylał wodospad łez.

Bloker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-26 23:36:46
Chwila nie uwagi i można pstryknąć fotke xD

adom21
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-07-26 23:32:28
Będzie szpan na ośce przed kolegami. I czym tu się chwalić, żal...

nimrag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-26 23:20:49
Dobre!!!!!

Marcus312
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-07-26 22:58:15
"JP na 100%" Takie tam .... u taty w pracy ;)

simihho
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-26 22:44:47
glina Stasiek ich ścignął

omen100
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-07-26 21:07:38
komentarz usunięty przez użytkownika

czapik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-26 20:31:24
musieli upamiętnić tą chwilę dla przyszłych pokoleń

Wojtas81
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-07-26 19:01:52
o brawo widzę, że zwerbowano kolejnych dwóch informatorów

Piasek1992
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-26 18:37:04
hahaha przekoty

likessch
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-26 18:28:45
Nie dość że na komendzie, to jeszcze do sweet foci pozują .;p.

Martinos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-26 17:30:18
chłopaki na oględzinach

Nigori
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-07-26 17:16:36
Sexualni , Niebezpieczni i Zamknięci. -.^ :>

jaycutler
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-26 17:16:13
Ja myślę, że chłopaki są powiązani z zamachami terrorystycznymi w Oslo

Obserwator24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-26 16:34:40
Gdyby wszystko dałoby radę załatwić przeprosinami, to po co byłoby nam prawo i policja?

sarna
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-26 16:34:27
pamiątkowe foto ;] pewno bedą się tym chwalić przed kolegami jak wrócą do szkoły

mana
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-26 15:42:04
ja byłam kiedyś świadkiem gdy "młodzi i gniewni" tacy jak tutaj, zwymiotowali policjantowi pod nogi gdy zostali zatrzymani;/

nalesnik1994
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-26 15:15:34
a kto im robił to zdjęcie? może drugi posterunkowy ? ;d

xsw123
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-07-26 15:02:17
zjadłbym batona ;(

pozostalomyslec
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-26 14:55:54
haha, hardkor ;P Dobre typy ;)

mateu1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-26 14:49:46
no i co to jest?

Setsuna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-26 14:19:48
Jeszcze pamiątkową słit focie musieli sobie pstryknąć, hehe dobrzy są :P

Ulkaxd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-26 14:06:04
Ciekawe za co ?? :D

longcock
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-26 13:46:47
gownazeria cwaniakuje na komisariacie, chyba nie jest to warte glownej

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-26 13:12:01
Cóż za poza żeby fotę pstryknąć!Może na YT już jest filmik z tej zacnej wizyty?

KamilekPL
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-26 12:29:27
takie tam :d

IceStea12354
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-26 12:11:41
Haha xD Pianie xD

kobra2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-21 00:04:28
haha dobre cwaniaczki :D

zurka4
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-20 00:54:57
Nawet nie kretyni!!!! Zal!!!!

grzech31k
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-07-19 22:26:44
wyluzowani goście

BandaJanka
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-19 21:42:23
teraz już wiemy czemu fryzjer siedzi....

ginter
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-07-19 21:24:53
ciekawe za co ich powineli, z pewnością sikali z miejscu niedozwolonym - faktycznie kozaki

beata912333
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-19 21:16:45
dobrzy sa :D

zryciu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-19 21:08:38
hahaha ; )) na główna z tym !

Kate_Lee
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-07-19 21:06:09
Haha dobre ;D ciekawe co by było jakby to policjant zobaczył ;p?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300