Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
fenikss899  15-11-17, 16:47 Zgłoś
+ 900 -
Dodano: 2015-11-17, 16:47:00   przez: fenikss899
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 900  Zgłoś nadużycie
175
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Tak to wygląda.
  •   UK: Polacy,
Ukryj komentarze(10)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
awesomebeauty
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-11-17 17:13:00
Nikt sie mnie nie pytal czy chce 500zl na dziecko. Chce zeby Panstwo mi nie zabieralo 70% moich zarobkow w podatkach lub w innych zlodziejskich daninach, bo to co teraz jest to jest podatek od podatku za ktory trzeba zaplacic podatek. A to zeby mnie ktos uczyl w szkole indoktrynacji tez sie nie prosilem, a wrecz zostalem zmuszony przez co zabrano mi dziecinstwo szkolac na niewolnika tego zapyzialego systemu. A dlug zostal zaciagniety po to by teraz oddac za niego cala infrastrukture za bezcen w obce rece

mor2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-21 00:18:35
Bedzie dobrze wiochmeni moi

waclawwaclaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-19 23:12:34
jedna z bardziej inteligentnych dyskusji na wiocha.pl...w końcu

georgeet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-18 15:32:39
460+rodziny, znajomi...

deeeemeeeed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-18 11:24:13
Słabe może wcisnąć powyżej 550 osób gdyż liczba posłów w parlamencie na obecną chwilę przekracza konstytucyjną ilość Panów posłów.

waniasor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-11-17 21:55:44
Naród tego nie pożyczył więc posłowie niech oddają że swoich, pomysł dobry a wykonanie tylko tu , dług jest polityczny a nie społeczny żebym spłacał 50 lat. Śmiechu warte :-) :-) :-)

wiocha_user_13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-17 17:10:42
Nie, bo zaraz zaczną go dzielić na dług POlityczny, PISlityczny i nikt nie będzie nic z tym fantem robić, tylko dzielić.

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-17 16:52:27
Typowy leming który powie ze dług to nie jest jego a potem chce po 500zł na każde dziecko od Państwa. Dostałeś choćby darmową edukacje od państwa no to dług też jest twój!!!

awesomebeauty
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-11-17 17:13:00
Nikt sie mnie nie pytal czy chce 500zl na dziecko. Chce zeby Panstwo mi nie zabieralo 70% moich zarobkow w podatkach lub w innych zlodziejskich daninach, bo to co teraz jest to jest podatek od podatku za ktory trzeba zaplacic podatek. A to zeby mnie ktos uczyl w szkole indoktrynacji tez sie nie prosilem, a wrecz zostalem zmuszony przez co zabrano mi dziecinstwo szkolac na niewolnika tego zapyzialego systemu. A dlug zostal zaciagniety po to by teraz oddac za niego cala infrastrukture za bezcen w obce rece

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-11-17 17:25:51
A kto chce oddawać infrastrukturę w obce ręce? Chyba tylko krowin jest za prywatyzacją dróg. Ja bym nie prywatyzował dróg a co więcej uważam ze prywatne autostrady to też jakiś idiotyzm. A co dopiero wszystkie inne drogi. Powinno być jak w Niemczech. Wszystkie autostrady państwowe, darmowe i utrzymywane z akcyzy na paliwo bo po co jakieś głupie bramki. Ciężko sobie wyobrazić to co by było za krowina po prywatyzacji nie tylko autostrad. Przy każdej wiosce byłaby bramka. Ja już wole płacić akcyzę na paliwo niż co 5 km płacić w jakiejś bramce.

Danielpotas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-18 16:21:00
A ja od dzisiaj jestem zwollenikiem Korwina i juz mam dość wspolnych wlasnosci na ktore ja place a socjalni kombinatorzy wykorzystują.Juz czas zeby ten kraj sie okresil jaką gospodarke chce prowadzic do k.. nedzy.Albo wszyscy!!! zyjemy w socjalizmie albo wszyscy w kapitalizmie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300