Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
extraper  15-11-23, 23:12 Zgłoś
+ 460 -
Dodano: 2015-11-23, 23:12:17   przez: extraper
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 460  Zgłoś nadużycie
164
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
predi888
    Ocena: 29 (glosow:35)
2015-11-23 23:23:58
Petycje podpisałem, ale śmiem wątpić czy przejdzie. Ludzie bardziej się boją rodaków z legalną bronią, niż bandytów i terrorystów z bronią z przemytu.

pbax4400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-30 09:46:03
Tak na prawdę zdobycie pozwolenia na broń nie jest bardzo trudne. I nie mówię tutaj o broni czarnoprochowej (tak wiem na nią nie potrzeba pozwolenia) czy myśliwskiej. Wymaga tylko podjęcia pewnego wysiłku, między innymi umysłowego. Dlatego nie jestem zwolennikiem zmian przepisów. Ludzie, którym na prawdę zależy i potrafią myśleć będą w stanie pozwolenie zdobyć, ale dzięki temu że do informacji "jak" i żeby to "jak" wykonać ten wysiłek jest potrzebny, nie mamy w Polsce idiotów latających po mieście z bronią... No dobra paru by się znalazło :)... I nie pytajcie jak. Jak chcec

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-28 13:47:16
a w USA znów strzelalanina tym razem w klinice aborcyjnej,dalej chcecie dostępu do broni w Polsce ?

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-26 11:55:02
@extraper-lobbujesz firmy pogrzebowe ?

Nokian098
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-25 12:52:27
Ogólnie rzecz biorąc chyba nie chciał bym kogoś zabić i żyć z tym że zrobiłem to świadomie, więc chyba bym nie chciał broni, po za tym szybko zrobiło by się jak w stanach nie dostaniesz po prostu w gębę tylko kulkę, oraz znaczny wzrost sprzedaży nie legalnej broni co by oznaczało że nawet 10 latek jak byś go wq...wił mógł by cię posłać do piachu:)

honda_syfik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-25 08:42:50
Jakby to przeszło to połowa polaków się powybija sama...

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-25 20:05:03
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-11-25 08:31:55
Jeśli to przejdzie to bede sie czuc znacznie mniej bezpiecznie

jontek1234567890
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-11-25 07:56:35
Jestem za. Dać idiotom popierającym pis kukiza i korwina bron, to się sami powybijają. Już teraz "prawdziwi polacy" czyli kibole leją się między sobą, a co będzie jak dostaną broń! W USA mają broń i co z tego? Najwięcej bezsensownych strzelanin, nawet nie potrzebują do tego imigrantów bo sami się powybijają.

zaldbag
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-11-25 07:39:49
Zgadzam się! W Polsce dochodzi tylko do 17 zabójstw rocznie na 1 mln. mieszkańców. Też uważam, ze powinniśmy dążyć do amerykańskiej średniej czyli 51 - 53 zabójstwa na 1 mln. mieszkańców. Rozumiem, że każdy kto się pod tym podpisuje zgadza się ze mną.

zubeks
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-11-25 16:39:58
NIE PORÓWNUJ NAS DO CZARNUCHÓW, KTÓRZY TAM SIĘ WYBIJAJĄ, CO LEDWO Z DRZEWA ZESZI I DOSTALI BROŃ, NORMALNI SIĘ BEONIĄ. W SZWAJCARJI KAŻDY MA BROŃ I CO WYBIJAJĄ SIĘ? NIE.

Epy0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-25 22:34:45
Zaldbag za wygadywanie takich bredni powinni karać i to boleśnie. Głupoty w ten sposób się nie wypleni, ale za to nauczy się milczenia takich filozofów od siedmiu boleści.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-01 13:01:57
hujeks, nie powybijali się. Ale w Szwajcarii jest taka sama przestępczość jak w Polsce. Więc do czego ta broń ma służyć?!

interna
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-11-24 22:20:35
Nie przejdzie, bo Bieńkowska nie pozwoli. Ps. w Starożytności, tylko niewolnicy nie mogli posiadać broni. Jakieś aluzje?

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-11-24 21:55:49
W tej sprawie lepiej byłoby zwrócić się do Antoniego Macierewicza, ponieważ on jest zwolennikiem uzbrojenia społeczeństwa (ułatwienia dostępu do broni dla ludzi prawych).

lipa414
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-24 21:37:04
jest takie fajne państwo Andora się zwie tam to dopiero jest podejście do posiadania broni przez obywateli ;d

hardydemon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-24 20:57:19
Jestem jak najbardziej ZA aby był ogólny dostęp do broni. Dla czego nie będę się wypowiadał bo mądrzy ludzie doskonale wiedzą dlaczego... Ale drodzy Polacy to nie przejdzie. Na referendum będzie garstka ludzi którzy będą ZA. A grom ludzi przeciwnych. Większość Polaków to ahh... szkoda mówić...

O105N
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-24 20:44:14
Podpisałabym :)

Suzzi86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-24 19:45:07
podpisałam.

kapsell
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-11-24 19:36:12
Podpisałem i wysłałem do wszystkich znajomych!

woooj
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-11-24 17:46:47
Co za matoły..Dać gimbazie na dopalaczach giwerę..albo oszołomionym moherom...lub tym pseudo krytykom teatralnym z Wrocławia..Puknijcie się w łeb... Chcesz postrzelać zapisz się do woja lub do ISIS tam ci dadzą..

shellah
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-24 19:36:57
Ty chyba nie pojmujesz w ogóle sensu tego?! jakim gimbusom,jakim moherom i jakim krytykom? Nie wiem jak ty ale ja gdyby mi wpadł na osiedle terrorysta i latał i strzelał do wszystkich wolałbym mieć legalną broń aby z ukrycia zabić dziada. Tak też by się stało w Francji i nie zginęło by 130 dusz.. Ale oczywiście jesteś pewnie z tych co barwy pepsi na profilowym sobie ustawiają bądź łażą po marszach Pokoju. Chcę tylko wspomnieć że ruskie mają z turkami spięcie a my w nato siedzimy jak i turcja!

terrorparty
    Ocena: -6 (glosow:20)
2015-11-24 17:23:42
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-24 21:00:52
To ty jesteś tępy -Polacy to najbardziej zaradny i mądry naród tylko przez takich idiotów jak ty co tylko mózg ci stoi i masz problem chapnij worek gipsu i będziesz męski.

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-24 23:01:35
komentarz usunięty przez moderatora

Adrian2712
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-25 01:02:52
terrorparty widze,ze masz złe wspomnienia z pracy na zmywaku za granicą,co?

gangnam10
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-11-24 16:32:57
Bzdura. Posiadanie w Polsce broni jest całkowicie niepotrzebne. Nie spowoduje to żadnego zwiększenia bezpieczeństwa a wręcz przeciwnie. Jestem absolutnie przeciwny.

lolo88888888
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-24 15:43:32
czytam co po niektóre komentarze i mam ochotę strzelić sobie mega facepalma. nikt nie mówi, żeby dawać każdemu broń, lub pozwolenie zaraz po 18. wiadomo że to by się źle skończyło. powinny być testy psychologiczne, określona ilość godzin na strzelnicy z instruktorem. a nie dawać każdemu jak leci. czy wy ludzie nic już nie potraficie myśleć samodzielnie?

woooj
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-24 17:55:21
"powszechne" czyli ogólnodostępne..Karki, kibole i inne kasiaste oszołomstwo nie będzie miało problrmu z tymi papierkami..więc strzel sobie mega facepalma

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 21:13:21
po pierwsze to myślę że będą mieli problemy, bo by testów nie przeszli, po drugie - ci co mają kasę to sobie już teraz mogą załatwić pozwolenia czy też broń na lewo, po trzecie - każdy chyba zdaje sobie sprawę, że jak ktoś (np. wspomniany przez ciebie kibol) zacznie machać pistoletem, to sam jest narażony na odstrzał przez osoby trzecie, to nie to samo co bójka, w której może wyjść cało i zdrowo. nikt by nikogo nie zaczepiał od tak, bo każdy by przemyślał 3x zanim by coś zrobił. i tak jak już napisałem,broń nie powinna być dostępna dla każdego, ale powinna być bardziej dostępna dla normalnego

lolo88888888
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-24 21:14:30
społeczeństwa. PS facepalma sobie oszczędzę, ale tobie chętnie bym strzelił

Tom-Star
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-24 14:12:09
Znieśli obowiązkową służbę wojskową a broń wam dadzą, już to widzę ;)

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-11-24 13:11:46
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 13:26:38
A zgadnij od kogo byśmy zaczęli?

lamparcica
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-24 13:54:05
Od tłustej klępy oczywiście.

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-24 15:14:29
komentarz usunięty przez moderatora

roman2272
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-24 21:05:46
Sciereczka

gurool
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-11-24 12:58:43
w Szwajcarii każdy może mieć pukawkę i dzięki temu jest mniej napadów i przestępstw związanych z naruszeniem nietykalności cielesnej. A to dlatego bo się każdy boi kogoś zaatakować bo ktoś może mieć pukawkę i jej bez problemu użyć.

Free.80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-24 13:37:58
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 13:47:54
komentarz usunięty przez użytkownika

wisien91
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-11-24 15:24:01
Free.80 popieram! a zobaczcie jeszcze jaka policja w stanach jest agresywna i ile osób często niewinnych ginie z ich rąk. Jak ma nie być agresywna jak każdy jest potencjalnie uzbrojony?

rav_007
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-25 08:33:39
Akurat w usa najwiecej zabojstw i napadow z bronia w reku jest w stanach w ktorych nie ma powszechnego dostepu do broni.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-24 12:28:42
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-24 11:23:58
to na posiadanie broni trzeba mieć pozwolenie... a jak ktoś nie ma to co mi grozi... laptop i internet powinien być dostępny po okazaniu zezwolenia wydawanego po pozytywnym przejściu specjalistycznych badań...

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-24 10:54:28
Powszechny dostęp to chyba głupi pomysł, mogło by zostać po staremu, z tym że jeśli się przejdzie wymagane procedury to komendant nie może powiedzieć nie bo nie.

hanauer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-11-24 10:47:54
komentarz usunięty przez użytkownika

ziomal19922
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-11-24 10:24:13
Polska jest jednym z najbardziej rozbrojonych krajów w europie. Na 1000 mieszkańców przypada 13 sztuk broni, z czego większość to bron gazowa i myśliwska. Jak w takiej sytuacji mamy sie bronic?

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-27 19:48:15
modlitwą

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-24 10:21:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Guardian1486
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-11-24 09:10:11
Powszechny dostęp do broni palnej to pomysł bardzo fajny tylko, że niestety w Polsce kompletnie się nie sprawdzi. Nie przy naszym kalekim i ułomnym wymiarze sprawiedliwości i sądownictwie, które najpierw należałoby zreformować pod tym kątem. Już teraz jak oklepiesz mordę kolesiowi, który cię napadnie możesz iść siedzieć albo płacić odszkodowanie za "przekroczenie warunków obrony koniecznej" to pomyślcie ile dostaniecie jak np strzelicie typowi w nogę i trwale ją uszkodzicie. Będziecie jeszcze płacić odszkodowania do śmierci typowi, który was napadł bo takie durne są polskie sądy.

wichura84
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-11-24 08:46:16
Broń czarnoprochowa??? Można również bronić się procą... Efekty podobne!!!Jesteśmy "ubezwłasnowolnieni"przez politykierów (Takie stado baranów z nas uczynili-Byle sakwy w ich kieszeniach wypełnione były.A ty Kowalski zapierdal.. od rana do wieczora i "żyj" za 1200 brutto na miesiąc).Nawet że by bronić własnego życia i rodzin musimy pisać petycje?referenda? (A "imigrantów" w skrócie ISIS chcecie szkolić i dawać im broń???PARANOJA!!!Nowa władzo obudź się!!!Bo będzie za późno aby min.bronić wasze dupy w przyszłości!!!Czas nagli...

sztefanhunter
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-24 01:30:43
Jestem 100% za, ale szczerze wątpię czy przejdzie, ale zawsze jest większa szansa niż bez petycji.

lodazajeansy
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-11-23 23:57:01
Legalna broń? nie ma sprawy ale pod warunkiem że jak zginę jako ofiara napadu to takie lemingzy, perdi88, GaleScud wyżywią i utrzymają moją rodzinę w ramach odszkodowania.Powiedzcie mi ile jest w polsce przypadków użycia broni przez przestepców? a ile w USA, gdzie broń jest legalna jak narazie to nie spotkałem dresa z pistoletem ale po waszej durnej petycji wszystko będzie możliwe.

CzuowiekBanan
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-24 00:08:31
a co jak ci powiem ze czarnoprochowce sa legalne i moze je kupic kazdy janusz i seba... tylu ludzi biega i strzela ze ja bym sie bal wychodzic z domu...

lodazajeansy
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-11-24 00:12:45
Czarnoprochowiec to nie zwykły pistolet. Taka broń ma jedną kule a naładowanie trwa bardzo długo tylko idiota użyłby jej do napadu.

lodazajeansy
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-11-24 00:16:39
Ponadto czarnoprochowce mogą zwyczajnie nie wypalić myślisz że skąd wzieło się powiedzenie spełzło na panewce?. Z tą broni jest więcej kłopotów niż pożytku. Wciąż mi jednak nie odpowiedziałeś na moje pytanie w pierwszym komentarzu ile jest przestepstw z użyciem broni w USA a ile w Polsce no cwaniaczku?

michalng
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-11-24 07:09:52
Poza czarnoprochowcami legalne są też łuki ;-) taki nowoczesny łuk bloczkowy jest bardziej niebezpieczny od czarnoprohowca ;-)

twardy87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-24 07:45:12
Używaliście rewolwerów że tak sie mądrzycie?? W bębnie masz 6 strzałów i zawsze możesz mieć kilka gotowych naładowanych przy sobie. Jest to broń która w niczym nie odbiega od współczesnej broni poza czasochłonnością naładowania bębna 3-5 min w moim przypadku.

twardy87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-11-24 07:47:07
Gdy na mojej ulicy zjawi się ciapaty wykrzykujący coś o jakimś allanie czy allachu i mówiący że ma duże jaja i potrzebuje z tym pomocy chętnie mu jej udzielę...pif-paf po jednym na każde:)

twardy87
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-11-24 07:58:24
Dlaczego gdy mowa jest o udostępnieniu prawnie broni palnej zawsze jest taka sama mowa. Zanim zaczniesz powtarzać liberalną lewicę proszę dogłębnie się zainteresować tematem. Bez przerwy to samo chore gadanie.Każdy boi sie o własną skórę KAŻDY!! Nawet bandzior zastanowi się 100 razy zanim zechce użyć broni by czasem ktoś przypadkowy nie ustrzelił mu tego i owego.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-11-24 08:28:42
Nie każdy się boi. Duża część ludzi jest nieskalana zadną refleksją. Tyczy się to zarówno bandytów, jak i 'kowbojów'. ;-) Posiadanie broni nie rozwiazuje zadnego problemu. Generuje natomiast duzo nowych. 'Kowalski' w większosci sytuacji obronic przed przestępcą i tak. Przestępca jest najczesciej bardziej brutalny, zdeterminowany, jest też najczęsciej 'twardszy' i sytuacja w której sięznajduje nie jest dla niego 'nowa' ani nie jest zaskoczeniem. Zawsze też będzie 'lepiej uzbrojony' niz jego ofiara.

twardy87
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-24 08:39:09
Do wszystkich którzy chcą posłużyć jako"tarcze strzeleckie" zapraszam do Francji! Ja chce mieć możliwość obrony własnej,rodziny oraz jesli przyjdzie taka konieczność obrony Polski.AMEN

twardy87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-24 08:50:01
Michalng ... Poprostu zainteresuj się tematem dogłębnie zanim zaczniesz wypisywać rzeczy które zostały Ci "wszczepione" propagandą. "nie każdy się boi" ... Mówisz to z własnego doświadczenia czy na podstawie własnej wyobraźni? Uprzednio oglądając gwiezdne wojny?

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-11-24 09:17:59
twardy ja nie mam zamiaru chodzić po bułki do sklepu z bronią na wszelki wypadek bo moge trafić na wariata. Pracowałem kiedyś na stacji benzynowe. Właściciel stanowczo zakazał sprzedawania alko osobą nietrzezwym co było zgodne z prawem, bał się o licencje. Paru kolesi chciało mnie pobić za to że nie sprzedałem i alkoholu i to nie byli menele a z pozoru normalni ale pijani ludzie. Gdyby tym furiatom dać broń na pewno by się to zle skończyło dla mnie. Nim by się schylił pod lade już dawno miałbym kule w głowie a tak skończyło się na niegorznej bójce. W polsce nie potrzeba broni palnej

lodazajeansy
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-11-24 09:25:42
normalnego prawa które pozwoli mi bez konsekwencji się obronić. Mnie wystarczy nóż co więcej przed bandytą z nożem można uciec ale przed kulą już nie. Za dużo filmów amerykańskich się naoglądaliście, pojedzcie do USA pomieszkajcie tam i poczujcie ten strach wracając nocą. Amerykanie nie boją się zamachów oni boją się innego amerykanina z bronią. Najśmieszniejsze jest to że u nas dyskutuje się o legalizacji broni a u nich o delegalizacji tylko wpływy firm zbrojeniowych są tak duże że nie da się tego zrobić. Te wszystkie informacje o pozytywach płynących z legalnej borni są stworzone przez lobby

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-24 09:29:02
.. firm zbrojeniowych. Wiecie skąd pochodzi najwięcej nielegalnej broni w Meksyku, gdzie jest ogromna przestępczość?. Właśnie z USA a konkretniej z Teksasu, gdzie broń jest legalna. Zresztą z kim ja tu dyskutuje większość ludzi chcących legalizacji broni to dorosłe dzieci które chcą mieć zwyczajnie nową zabawkę.

lodazajeansy
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-11-24 09:32:31
A i jeszcze jedno wciąż nie uzyskałem odpowiedzi ile jest przestępstw dokonanych w Polsce z bronia w ręku na 100 mieszkańców a ile w USA?. Widzę że unikacie tej odpowiedzi jak ognia dlatego wam przypominam.

twardy87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-11-24 09:48:34
Lodazajeansy odpowiedz mi ile w ostatnich kilku miesiącach dokonało sie zabójstw w USA i w Polsce przy użyciu siekiery w której ofiarą jest nikomu winna dziewczynka ??

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-11-24 10:01:47
Nie odwracaj kota ogonem odpowiadając pytaniem na pytanie. Co to jest za porównanie. Siekiera jest narzędziem i tak jest sprzedawana. Broń służy do zabijania i do niczego innego. Na 13 636 morderstw w 2009 r.w USA kroniki policyjne odnotowały śmierć 801 pobitych gołymi pięściami. Co prawda w tym samym roku z broni palnej zabito 9146 osób !!. Teraz porównaj sobie skale 9 tysięcy morderstw z broni palnej a 801 zgonów od pobicia reszta to zabójstwa właśnie z użyciem takich narzędzi jak nóż, siekiera itp. Broń palna napędza ludzi do zabijania jak żadna inna.

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-24 10:02:44
Zanim zaczniesz nazywać dorosłych mężczyzn dziecmi wyłżyj przez okno! Może w 2016 zobaczysz jak obok domu ktoś będzie ucinał twojemu sąsiadowi głowę lub gwałcił czyjąś bądź twoją córeczkę... Mówisz że jesteś dorosły a w obliczu zagrożenia utraciłeś najważniejsze! Chęć obrony

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 10:05:00
Przepraszam Ty jesteś z tych nowoczesnych obrońców... Będziesz rzucał kwiatki na grób poległych lub ustawiał flagę na profilowym na FB...

twardy87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-11-24 10:09:28
Broń służy do zabijania.... Wracaj do swojej loży byc tam fajnym. W życiu wystrzeliłem pewnie dobrych kilka tysięcy kul różnego kalibru i o dziwo nikt nie zginął.

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 10:15:29
Co argumenty się skończyły? teraz będę słyszeć wyzwiska od lewaków, pedałów ?. Po to mamy rząd, służby specjalne żeby nie dochodziło do takich akcji. Jak Francja rozdaję komu popadnie obywatelstwo to tak pózniej jest. Polakiem powinno zostawać się z urodzenia albo jak na przykład obcokrajowiec poślubił polkę. Obywatelstwo to nie jakiś szmaciany dokument. Teraz Beata Szydło zakwestionowała kwoty uchodzców i to jest dobry kierunek. Stworzyć Państwo Narodowe, gdzie inni mogą przyjechać tu ale mając wizę. Zrobić taką filtracje jak USA.

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-24 10:32:02
Skoro pokazujesz ile ludzi zginęło od broni może tez pokażesz ile dzieki niej ocalało??Wyzwiska do niczego nie prowadzą, ale proponuje "uzbroić" sie tzw. "gwizdek gwałtu" i liczyć na pomoc służb specjalnych. Kto wie może w niedalekiej przyszłości moja kula będzie tą która obroni Twoje życie i Twoje mądrości.Pozdrawiam

Sir_Gorg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-24 11:00:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Sir_Gorg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-24 11:04:02
Lodazajeansy, wygoogluj sobie "Broń, niewygodna prawda" oraz "mniej broni - mniej zabójstw i generalnie bezpieczniej?" - miłej lektury. Przyda się - przestaniesz powtarzać oklepane komunały i pleść bzdury.

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 11:48:17
Spoko jak Ci szurnięty gościu zabije kogoś z rodziny inaczej będziesz śpiewać, pierwszy będziesz do delegalizacji broni.

lodazajeansy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-11-24 11:54:35
Zanim zaczniesz nazywać dorosłych mężczyzn dziecmi wyłżyj przez okno! Może w 2016 zobaczysz jak obok domu ktoś będzie ucinał twojemu sąsiadowi głowę lub gwałcił czyjąś bądź twoją córeczkę... Mówisz że jesteś dorosły a w obliczu zagrożenia utraciłeś najważniejsze! Chęć obron Polska to nie afryka nikt nie odcina ludziom głów pod blokiem a gwałty były i będą a broń nie jest sposobem na nie. Ja mam nóż i to mi wystarczy wiem że ktoś inny też będzie musiał do mnie podejść i go wyciągnąć a kula nadleci i nawet nie bede wiedziec skąd

lodazajeansy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-11-24 11:58:48
Ta dyskusja jest nie potrzebna tracę czas na bzdury bo bron i tak w tym kraju nie bedzie nigdy zalegalizowana i bardzo dobrze a wy możecie pisac te swoje petycje hahaha.

Sir_Gorg
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-11-24 12:25:53
Tracisz czas na gadanie głupot... Skoro tylko statystyka do Ciebie dociera to masz - USA 38000 sztuk broni na 1 zabójstwo, Polska - 11900 sztuk broni na jedno zabójstwo z jej użyciem... CBDU - im bardziej uzbrojony zwykły obywatel, tym bezpieczniejszy. A w Polsce - no cóż - narodem rozbrojonym łatwiej się manipuluje...

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-11-24 12:53:39
Ciekawa logika ... Najpierw mówisz że masz nóż, a następnie ze nie jesteś dzikusem z Afryki:D hehehe i co myślisz zrobić z tym nożem? kromeczkę chleba posmarować terroryście? Naprawdę polecam Ci gwizdek gwałtu przynajmniej jak go użyjesz zagłuszysz jęki jakie będą wydawać Twoi domownicy

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-23 23:41:33
komentarz usunięty przez użytkownika

lemmingz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-11-23 23:30:21
komentarz usunięty przez moderatora

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-11-24 00:05:35
w dupie byles gowno widziales

predi888
    Ocena: 29 (glosow:35)
2015-11-23 23:23:58
Petycje podpisałem, ale śmiem wątpić czy przejdzie. Ludzie bardziej się boją rodaków z legalną bronią, niż bandytów i terrorystów z bronią z przemytu.

michalng
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-11-24 07:02:49
I chyba słusznie ? Większość nigdy nie miała do czynienia z zadnym uzbrojonym bandytą albo terrorystą tylko z pijanym awanturującym się sąsiadem , agresywnie zachowującym sie kierowcą, dresiarzem rozrabiającym w pubie czy bandą gównierzy demolujących przystanek i to posiadania broni przez nich się boją.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-24 21:58:18
W tym sęk, że największymi wrogami w tej sprawie są bandyci z rząd*u i ludzie ze spranymi mózgami, którzy mają gów*niane pojęcie o temacie i rzetelnych statystykach.

GaleScud
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-11-23 23:23:33
Przydałoby się, a prawdziwi bandyci czy mafia którzy mogliby kogoś zabić i tak i tak już mają broń, zatem im by to życia nie ułatwiło.

CzuowiekBanan
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-11-23 23:21:26
referendum nic nie da bo zawsze sie znajda nawiedzone osoby ktore w dupie byly gowno widzialy a bron widzialy jedynie w westernach albo innych bondach vs jaszczury z kosmosu... pewnie ta wstawke zaleje fala durnych komentarzy ze jak kazdy bedzie mial dostep do broni to sebixy beda sie na ulicach zabijac..

WyznawcyAslana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-23 23:31:18
Prosta sprawa. Z posiadaniem broni powinno być tak jak jest z prawem jazdy, czyli że każdy może ją mieć, ale trzeba przejść test na umiejętność posługiwania się nią(żeby nikt przez przypadek nie skrzywdził siebie, ani innych), mieć ukończone 18 lat, oraz być osobą nie ubezwłasnowolnioną i poczytalną

michalng
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-11-24 07:06:36
Czyli mniej więcej tak jak jest teraz? bo teraz dodatkowo trzeba jeszcze wyjasnić po co broń jest nam potrzebna.

rav_007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-11-25 08:46:41
Niestety teraz tak nie jest. Aby posiadac i legalnoe nosic ze soba bron potrzebujesz ja na zezwoleniu o ochronie osobistej, a zdobycie jej przez normalnego obywatela jest niemozliwe. Moga sobie na to pozwolic jedynie bardzo bogaci biznesmeni oraz oczywiscie politycy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy wracasz do domu,
  •  Grażynka wysiada na przystanku
  •  Nie drażnij byka!
  •  Taka prawda


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400