Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
prusak22  15-11-28, 11:43 Zgłoś
+ 48 -
Dodano: 2015-11-28, 11:43:53   przez: prusak22
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 48  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szaleństwo poprawności politycznej.
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
fhurer88
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-12-23 13:54:12
To tak naprawdę Sąd określi czyja byłą wina, ale wkurza mnie podpis "bardzo się spieszyli"..... może się spieszyli żeby uratować komuś życie!!!!!

morales212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-25 21:02:29
Zgadzam się z fhurer88. Mówisz o Rosji a Polsce nie daleko do takiego stanu. Ambulans jeszcze przepuścicie, ale radiowóz policyjny...?? hm... ciężko wam zjechać z drogi. sam byłem świadkiem dwóch sytuacji, w jednej brał udział ambulans a w drugiej jednostka policji. Cóż sanitariuszom bardziej ufamy :P

chrisling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-24 15:00:51
Rosja jak widać stan umysłu !!!!!!

gothu123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-24 09:08:52
sygnał było słych już przy wyjeździe pierwszego pojazdu wiec wina leży po stronie kierowcy który nie ustąpił pierwszeństwa samochodowi uprzywilejowanemu (karetka policja straż pożarna ) na sygnale wiec to nie wina policji i tyle, tylko kretyna który nie ustąpił.

fhurer88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-25 19:58:01
gdybyś znał przepisy to wiedziałbyś, że co prawda pojazd uprzywilejowany ma pierwszeństwo, ale MUSI zachować też SZCZEGÓLNĄ ostrożność, bo nie stosuje sie do znaków i sygnałów drogowych. dlatego Sąd okresli czy winny jest kierowca radiowozu cza osobówki......

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-29 14:16:26
pojazd uprzywilejowany nie ma pierwszeństwa. Może nie przestrzegać przepisów, ale musi zachować szczególną ostrożność. Inne pojazdy mają obowiązek ułatwić przejazd pojazdą uprzywilejowanym, ale to nie to samo, co ustąpienie pierwszeństwa.

Huntsman
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-12-23 16:20:48
Jadąc na sygnale pojazdy uprzywilejowane mają pierwszeństwo więc wina leży po stronie kierowcy łady...Po dwa jak ma się oczy w dupie i nie widzi takich ładnych niebieskich światełek że o sygnale dźwiękowym nie wspomnę, to należało by kluczyki odwiesić na gwoździk...

yaiba83
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-23 14:19:39
Przynajmniej byli pierwsi na miejscu zdarzenia :)

fhurer88
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-12-23 13:54:12
To tak naprawdę Sąd określi czyja byłą wina, ale wkurza mnie podpis "bardzo się spieszyli"..... może się spieszyli żeby uratować komuś życie!!!!!

martenscool
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-23 12:45:34
Na sygnale ma pierwszeństwo ale nie bezwzględne, tzn. musi się upewnić, że kierowca, który ma ustąpić, widzi go i ma możliwość ustąpienia. Ale to w Polsce, a ten wypadek nie u nas ;)

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-23 12:26:16
zgodnie z obecnie obowiązującymi w Polsce przepisami, wina po stronie Policji. Ale wypadek nie był w Polsce, a i w Polsce kilkanaście lat temi wina byłaby po stronie kierowcy osobówki. Kiedyś pierwszeństwo miał pojazd uprzywileowane, obecnie go już nie ma.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-23 21:31:10
od kiedy w polsce sa przepisy ktore mowia ze pojazd uprzywilejowany nie ma pierwszenstwa ? to jest poprostu rosja gdzie nie ustepuje sie pierwszenstwa nikomu

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-29 14:09:26
od bardzo wielu lat. Pojazd uprzywilejowany może nie stosować się do przepisów, ale musi zachować szczególną uwagę (art. 53, ust. 2 PoRD). Czyli może wjechać na czerwonym świetle i nie dostanie mandatu, ale jeśli skutkiem tego będzie wypadek, winę ponosi upywilejowany. Mam tylko nadzieję, że nie masz prawka, bo jeśli masz, a twoja znajomość przepisów zatrzymała się na etapie robienia prawka sprzed 20 lat, to tlko się modlić, żeby ciebie nie spotkać na drodze. I jesteś kolejnym przukładem, że w Polsce prawka powinny być wydawana na maksymalnie 5 lat ...

sebastian_y
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-23 11:44:28
komentarz usunięty przez użytkownika

blmusik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-23 11:09:24
@ladydwarf, po części masz rację, ale tak naprawdę koguty są tylko informacją dla innych użytkowników, a kierowca uprzywilejowanego pojazdu powinien zachować większą ostrożność (gdy przejeżdża np. na czerwonym), bo nie zawsze ktoś z bocznej ulicy ma pełną widoczność zwłaszcza gdy nagle z za innego auta wyskakuje rozpędzony "kogut". W tej sytuacji winnym jest policja... oczywiście wiem, że w praktyce będzie inaczej, ale takie są fakty.

ladydwarf
    Ocena: 5 (glosow:27)
2015-12-23 10:18:10
Z jakiej winy? Przeciez jada na sygnale!!!!

MArcin11122_1M1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-23 15:19:47
jadąc na sygnale możesz łamać przepisy KRD po upewnieniu się że nikomu to nie zagraża

Spiderjo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-23 23:56:56
Jazda an sygnale nie zwalnia z świateł drogowych, tak muszą się zatrzymać. Polecam zapoznać się z prawem nim coś napiszesz


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400