Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Punkt widzenia świata
ASY37  15-11-30, 08:31 Zgłoś
+ 363 -
Dodano: 2015-11-30, 08:31:19   przez: ASY37
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 363  Zgłoś nadużycie
400
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
perla139
    Ocena: 10 (glosow:24)
2015-12-05 18:13:46
problem w tym że staż przyjedzie na pewno i to szybko,a policja po 3 godzinach albo wcale!!!

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 17:18:10
A ile dzieci ginie rocznie zastrzelonych przez kolegę na podwórku gaśnicą?

GrzesiekACM
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-06 13:23:28
Co roku w USA ginie od broni palnej ponad 30 tysięcy ludzi (dane do sprawdzenia od ręki). W ciągu ostatnich trzech lat W USA zginęło więcej amerykanów niż podczas wojny w Wietnamie, Korei, dwóch wojen w Iraku, Afganistanie razem wziętych. W mojej opinii jest to super argument żeby w Polsce rozpowszechnić broń i mieć sytuację taką jak w USA.

SIMII
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 11:03:35
Wpiszcie sobie w wyszukiwarke: Prawo pariasa. Broń czarnoprochowa Niestety nie mogę dodawać linków.

SIMII
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 10:58:40
komentarz usunięty przez moderatora

SIMII
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 10:54:19
Odpowiedź do tematu o czarnoprochowcu.... "Ustawa o broni i amunicji w art. 45 stwierdza, że broń, która jest zdolna do rażenia celów na odległość, może być używana w celach szkoleniowych i sportowych tylko na strzelnicach. Pistolet, rewolwer czy karabin czarnoprochowy (wytworzone przed rokiem 1850 lub repliki takich przedmiotów) są nadal bronią. To, że ich posiadanie nie jest uwarunkowane zdobyciem pozwolenia, nie ma tu żadnego znaczenia. A skoro jest to broń, więc stosuje się do niej przepisy dotyczące broni, w tym. o strzelaniu na strzelnicach. Strzelanie z broni czarnoprochowej

gluchy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 09:43:05
Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby kierowcy BMW mieli broń?

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 09:58:26
komentarz usunięty przez użytkownika

plemiona1234
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-06 10:35:23
w Polsce taki że andrzej ten z bmw nosił przeładowany i niezabezpieczony i przy wyciąganiu za paska postrzelił się w jaja a mietek z fiata dla bezpieczeństwa klamkę miał w schowku ale magazynek już w bagażniku usłyszawszy strzał andrzeja pobiegł po magazynek ale przy przeładowani wsadził palucha do komory zamkowej i powracający zamek pierdyknął go w palec i obaj skończyli na sor najbliższego szpitala czekając tam 8h na przyjście chirurga z oddziału

plemiona1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-06 10:44:47
a co będzie jak leszekowi z opla duńczyk hondą drogę zajedzie? albo janusz na rowerze zawadzi o lusterko w meśku zdzicha

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 19:07:49
komentarz usunięty przez użytkownika

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 22:35:35
z reguły nie ale jak wiesz od reguły są wyjątki

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 09:38:51
dobra a podyskutowali a teraz mi powiedzcie ilu z was ma gaśnicę w domu i ilu z was myśli , że wożenie gaśnicy w aucie to czysta głupota a tak na poważnie powszechne udostępnienie broni ludziom - choć jestem za i nawet swego czasu takową posiadałem to po podrośnięciu dzieci/synów stwierdziłem , że nie jest to najlepszy pomysł by trzymać broń w domu a przy powszechnym dostępie do broni połączony z brakiem wieloletniej "kultury"/tradycji jej posiadania w początkowym(kilkuletnim) okresie skutkowa będzie zwieszoną ilością wypadków oraz "przypadkowych" postrzeleń

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 09:46:01
bo jednemu będzie się coś wydawało a drugi będzie na tyle głupi/nieostrożny , że wejdzie mu w drogę. Co do obrony domu to powiem wprost przyda się ale na łachmytę jeśli przyjdzie "prawdziwy" bandyta który będzie się liczyć z tym że wchodzi do domu gdzie jest broń to jeśli mu się to będzie "opłaciło" to by zminimalizować ryzyko najpierw zneutralizuje zagrożenie - czytaj unieszkodliwi posiadacza broni - znam ludzi którzy mimo posiadania broni w domu zostali okradzeni nie tylko z pieniędzy ale i tej broni - po prostu ne zdążyli nawet pomyśleć , ze mogą jej użyć

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 09:52:37
a po fakcie stwierdzali , że mieli i tak szczęście bo ocalili swoje życie i bliskich. Jestem za posiadaniem broni ale do tego potrzebne jest "oswojenie z jej posiadaniem " i wyszkolenie jej przyszłego posiadacza oraz wszystkich członków rodziny i nauczenie go , że inni też mają i mogą jej użyć nieracjonalnie. Jest jeszcze jedno pytanie , ja chcę mieć broń ale jednocześnie godzę się na to , że tą broń będzie posiadał ten "walnięty" sąsiad z płotu , mój pracownik którego zwolniłem i kierowca auta w które walnąłem .

Zygantus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 15:46:47
Oczywiście, że wożenie gaśnicy w aucie jest czysta głupotą, bo jeszcze nie widziałem, żeby ktokolwiek takąż gaśnicę wykorzystywał, gdy mu się auto zapali. A w ogóle to warto wiedzieć, że obowiązek posiadania gaśnicy w samochodzie istnieje wyłącznie w Polsce, bo kiedyś w naszym sejmie okrutnie mocno lobbował za tym jeden z posłów, a potem sie okazało, że sprowadzał gaśnice z Izraela. No i tak już zostało...

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 09:19:28
w USA dawno się opamiętali że swobodny dostęp do broni był błędem.Silne lobby producentow broni ma na garnuszku polityków którzy nie dopuszczą do zmiany ustawy W konsekwencji tego non stop są krwawe jatki z użyciem broni-czy na pewno chcemy tego ?

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 09:06:05
Zapominacie że pistolet jest bronią obosieczną.

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 13:57:38
a to jest jakaś broń jednosieczna

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 21:37:12
Jest, choćby szabla, japońska katana, kordelas i to są bronie występujące jedynie w wersji jednosiecznej, ale także różnego rodzaju miecze, noże, występują jednosieczna jak i obosieczne.

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-07 10:06:28
heerind to to ja wiem ( a floret jest bronią kolną) ale tu nie chodzi o konstrukcje broni i sposób posługiwania się ale o przeznaczenie zbowidowiec pisząc, że pistolet jest bronią obosieczna miał na myśli, że może służyć zarówno do ataku jak i obrony - a swoja droga to taki paradoks w języku polskim słowo broń pochodzi od słowa bronić (się) a broń służy też do ataku

martin987
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-06 08:39:38
Niektorzy sie tu powoluja na statystyki np Stany lub Niemcy. Rzecz w tym ze calosciowo w USA odsetek ludzi zabitych od broni jest niewielki (w stosunku do calego kraju), ale gdyby wziasc pod uwage statystyki z ubozszych miast/dzielnic USA to odsetek jest ogromny. Dlatego bogaty niemiec czy amerykanin nie potrzebuje napadac z bronia na sklep. Polska nie jest bogatym krajem i mozliwosc posiadania legalnie broni moze miec fatalne skutki. Poza tym jesli ktos naprawde uwaza ze bron za pazucha obroni go przed terrorysta to jest po prostu glupi (macie zamiar ja nosic ze soba do kina, pracy, szkoly?)

Danielpotas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-06 12:46:47
Cioty będą nosić nawet do WC.

podlas2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-06 08:37:46
Jeżeli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy gaśnicą i jej przeznaczeniem, a bronią i jej przeznaczeniem, to niech zwróci koszty edukacji. W USA możecie sobie zabijać ludzi do woli. A tu jest EUROPA !

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 08:31:12
Rzecz w tym ze wiekszosc (podejrzewam ze tutaj tez) nie rozroznia gasnic i do jakiego typu pozaru sa przeznaczone. Gaszac gasnica z woda np plonaca patelnie lub pozar spowodowany zwarciem elektrycznym moze delikwenta nawet zabic (wiec dla niektorych jest lepiej wyrzucic gasnice i dla wlasnego dobra zadzwonic po straz)

ispo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 06:58:19
Jasne że logiczne. Skończy Ci się gaśnica zadzwonisz po Straż Pożarną, przyjadą dogaszą. Zastrzelisz kogoś, zadzwonisz po policję. Tak czy siak DZWONISZ - bo masz za darmo

Danielpotas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 12:52:26
Taaa, przyjadą dostrzelą.Buahaha.

lis111
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-06 00:13:57
Gdzie tu logika co za baran to wrzucił a ty bardziej dał na główną

Danielpotas
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-05 23:31:12
Broń jest dla ciot.

aspidom
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-05 23:22:50
Nie masz gostek pojęcia o czym piszesz. poczytaj statystyki ze stanów. W ilu przypadkach legalnie posiadana broń służy do przestępstw, ile powoduje wypadków, w ilu przypadkach służy do popełnienia samobójstwa a w ilu wreszcie służy do obrony... Tych ostatnich przypadków nie ma prawie wcale... Zanim sięgniesz po swoją broń to bandzior który kupił swój karabin szturmowy legalnie w sklepie po okazaniu dowodu, już dawno Cię rozwali. Dziękuj bogu że w Polsce są takie przepisy jakie są.

simson943
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-05 23:44:29
Bzdura, statystyki chyba robione przez demokratów ...Tych ostatnich przypadków jest od groma tylko w lewackiej Europie się o nich nie mówi,za to nagłaśnia strzelaniny itp. Pozatym jak ktoś chce popełnić samobójstwo i i tak to zrobi

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-05 23:22:07
W Polsce już jest powszechny legalny dostęp do jednego specyficznego typu "broni", z której Polacy zabijają rocznie tysiące swoich rodaków. W 2013 roku w Polsce wydarzyło się 35385 wypadków drogowych w wyniku których śmierć poniosło 3291 osób a rannych zostało 43471 osób. I co? Nikt, kto martwi się o ofiary wypadków z użyciem broni palnej, nie postuluje zakazu powszechnego dostępu do samochodu?

merfi9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 10:31:27
Ty jak cos napiszesz to jednak napiszesz.... Masz w ogole kolegów?

Chrupinio
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-05 22:44:18
Gaśnica jest podręczny środek gaśniczy który służy do zduszenia pożaru w zarodku. I jeżeli zdusisz pożar w zarodku to może nie być konieczne wzywanie straży pożarnej. Natomiast broń nieodpowiednio zabezpieczona może spowodować przypadkowo tragedię. Ostatnio jeden dzieciak zabił drugiego z broni swojego ojca. Pewnie tego nie chciał ale jednak to zrobił. Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to Państwo powinno szkolić swoich obywateli w strzelaniu, żeby w razie potrzeby mogło im wydać broń.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-05 22:19:17
Logika z dupy. Gaśnicą nikogo nie zabijesz w przypływie złości, bronią palną owszem, i to zanim zdążysz pomyśleć.

pawel-wod
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-05 22:30:26
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-05 21:50:30
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-05 21:58:39
komentarz usunięty przez moderatora

romeck
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-05 22:29:36
twójdrugi post to akurat nieprawda. W szwajcarii jest wolny dostęp do broni i jest bardzo ok. stany sa akurat wyjatkiem bo tam jest masa frustratow/terrroystow. i u nas będzie podobnie.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-06 00:01:46
komentarz usunięty przez moderatora

Kaczor13
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-05 21:29:19
pdonn.Zgadzam się z tobą tą wiochą rządzą pisiory.Najwięcej trolli mają pisiory i to prawda

Ingenue87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-05 22:39:29
W wyborach na pis głosowały trolle i to prawda.

Kaczor13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-05 21:25:58
uniwersal.Pewnie pójdzie ciota maciora w rurkach.Daj mu broń .

pdonn
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-05 21:22:47
Zauważyłem że wszystko co jest wrzucane na Dudę albo prezesa szybko jest wyminusowane i automatycznie usuwane w kilka minut! Pisowcy wzorem Putina zatrudnili trolli do tego zadania czy wiocha już też jest w rękach PiSu?

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-05 22:21:42
Po prostu jak coś jest głupie, to zbiera minusy, tak ciężko ci to pojąć?

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-05 23:15:18
@pdonn - Tak jest mniej więcej od ostatnich wyborów. I jak napisał Ingenue powyżej - dla sympatyka PiS-u (pojęcie szersze niż "wyborca PiS-u) głupie z definicji jest wszystko, co godzi w dobre imię partii, i jej polityków (włączając w to najbardziej upartyjnionego i ubezwłasnowolnionego prezydenta w historii - Dudę). A jeśli coś godzi w opozycję, to z definicji jest mądre.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 00:03:37
Dostosowuję swoją wypowiedź do tego co komentuję. Ciężko przejść obojętnie obok komentarza kogoś przekonanego o tym, że jeżeli ktoś myśli inaczej od niego, to na pewno jest trollem. Sugeruję delikatnie, że może zamiast doszukiwać się teorii spiskowych, należałoby zwrócić uwagę na poziom tych "absurdów", rzekomo automatycznie usuwanych.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 03:18:38
@Ingenue - A więc możliwości są dwie: albo jest grupka pro-PiS-owskich użytkowników (nieważne czy opłacanych, czy niekoniecznie - raczej nie, bo osoby o mocno prawicowych poglądach robią takie rzeczy z poczucia "misji"), która pilnuje by pewne absurdy nie dostawały się na główną, albo przytłaczająca większość absurdów godzących w partię rządzącą ma tak niski poziom, że nie trafia w gusta wiochowiczów. Co jest bardziej prawdopodobne? Po której stronie stoi zwykła statystyka? Wiedz tylko, że "poziom" nie ma tu nic do rzeczy, co wiem z własnego doświadczenia...

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 03:21:12
... Moje absurdy, w których stawiałem niewygodne dla PiS-owców pytania i przedstawiałem niewygodne dla nich fakty bardzo szybko były minusowane i spadały do archiwum, mimo że toczyła się pod nimi długa i ciekawa dyskusja.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 16:24:37
Większość ludzi jest pro-coś, wszyscy chodzący na wybory mają jakieś zdanie, na podstawie którego dokonują wyboru. Wydarzenia ostatnich lat sprawiły, że wielu ludzi jest aktualnie pro-pisowskich, ale są też pro-powcy, pro-nowocześni i inni, nic odkrywczego. Jeżeli w społeczeństwie jest najwięcej zwolenników pisu, to odbije się to również na portalach takich jak wiocha. Nie ma potrzeby zwalać winy na trolle, powoływać się na putina i wymyślać innych teorii spiskowych.

bentleyem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-05 21:20:24
Broń jest potrzebna, ale skoro takie prawo policja też nie powinna posiadać broni, bo i tak nas przed niczym nie obroni, a broń służy policji do samoobrony. Gaśnicę mogę posiadać,ale jeśli zrobię tym komuś krzywdę to odpowiem za mandatem, tak samo jak w przypadku poślizgu i kolizji na mokrej lub dziurawej drodze. W przypadku zagrożenia mienia, życia wezwać policję. W przypadku pożaru straż pożarną. W przypadku obrażeń cielesnych wezwać pogotowie. Taka jest instrukcja wg prawa. Bo gdybym otworzył gabinet lekarski-kara. Posiadanie broni-kara.Gaszenie- kara,chyba że ogień cie spali to wtedy nie

universal1988
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-05 21:12:57
komentarz usunięty przez moderatora

saminacpaniludzie
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-05 21:10:06
Po pierwsze to byś się prędzej obsrał niż nacisnął na spust, po drugie sprawdź sobie statystyki liczby zabójstw w krajach z powszechnym dostępem do broni.

Dune
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-05 21:00:11
Obetnij sobie penisa, w razie potrzeby zadzwoń po sąsiada.

pawel-wod
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-05 19:38:51
komentarz usunięty przez użytkownika

wwwmarek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-05 19:38:39
firmy produkujące broń zacierają ręce z myślą o rynku zbytu w Europie, muszą tylko przekonać idiotów, że naprawdę potrzebują broni !!! m. in. dlatego wysyłają brudasów na pontonach ....

heerind
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-05 20:08:18
Źle mówisz, prawda jest taka, że broń jest nielegalna bo leży to w interesie mafii.Jak broń jest nielegalna to mają na nią monopol,jak ktoś kogoś z niej zabije to nic ich to nie obchodzi nie muszą się nikomu tłumaczyć, a politycy dostają gigantyczne łapówki za przepychanie ustaw "ograniczających" dostęp do broni no i mają "czyste" sumienie no bo przeciez zrobili wszystko żeby ludziom dostęp do broni.I wszyscy zadowoleni oprócz nas zwykłych ludzi.

CzuowiekBanan
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-05 20:08:48
a swiatem rzadza jaszczury z kosmosu...

Danielpotas
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-05 23:20:34
Tak jak w USA cztery karabiny na głowe a mieszka w przyczepie.

simson943
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-05 23:48:50
W przyczepie mieszkają tylko odpowiednicy polskich żuli i cyganów. Karabin w USA to 300 dol, tyle zarobisz myjąc podłogę w McD przez 3 dni (A używany to może z $70)

Danielpotas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 12:49:48
Nie wiedziałem ze kapitan poławiaczy krabów był żulem.

mamcar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-05 19:31:29
Wywal kapok bo zadzwonisz po straż wodną

pajakpajonk
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-12-05 19:30:12
komentarz usunięty przez moderatora

morosek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-05 20:09:58
Tak samo ciekawe ilu z nas do tej pory gasiło dom czy mieszkanie... myśl

CzuowiekBanan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-05 20:11:13
a ile razy gasiles pozar ?

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-05 20:26:15
Ja ugasiłem pożar i to bez gaśnicy. Gdybym leciał po gaśnice zamiast gasić tym co jest pod ręką to cała chata by się spaliła. Włamywacza tak samo bym obezwładnił lub zabił tym co jest pod ręką. A ten kto ma pistolet i będzie go szukał po szufladach to w tym momencie zostanie zabity. Gdy się pali alko ktoś ci się włamuje to najlepiej improwizować. Kubek, łyżka którą masz akurat w ręce jest lepszą bronią niż pistolet w szufladzie. Bo i tak nie zdążysz po niego sięgnięć.

elpe81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-05 20:27:06
nie gasiłem i nie posiadam gaśnicy w domu a pomyśl że każdy kibol czy koleś w barze siedzi z bronią pewnie ubaw po pachy by był

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-12-05 20:30:37
Gdyby każdy kibol chodził z bronią to jeden plus tego taki by był ze ta banda kibolska sama by się powystrzelała pomiędzy sobą i PIS nie wygrywałby wyborów. Chyba zmienię zdanie i zacznę być za powszechnym dostępem do broni.

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-06 09:37:54
komentarz usunięty przez moderatora

piotr.dombrowski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-05 19:05:59
to po co nam tabletki od bólu głowy skoro przyjedzie lekarz

Danielpotas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-05 23:24:12
W sumie racja, miałbys broń to strzeliłbys se w łeb i po bolu.

tom89ek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-05 18:34:14
powiem jedno, łatwiejszy dostęp do broni nie oznacza że każdy będzie mógł ją mieć, dodatkowo wielu złodziejaszków mając świadomość że właściciel posesji ma broń kilka razy się zastanowi. Jeśli chodzi o gaśnice mam i w aucie i w domu a dokładnie w garażu...dla własnego bezpieczeństwa i tyle w temacie! a wy się kochajcie i wierzcie w prawo...ps najpierw sprawdźcie co to słowo oznacza...

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-05 18:22:11
Sama właśnie tymi słowy skomentowałam pewien absurd jakieś 2-3 tygodnie temu.

Danielpotas
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-05 18:21:32
Ja bez gasnicy z domu nie wychodzę a jak się pali to dzwonie do tvn.

pejopejo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-05 18:21:06
a co ze skalpelem też wyj...ć,i w razie czego zadzwonić po pogotowie?

dominiq21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-05 18:20:42
a ja szukam sobie dobrego czarnoprochowca, colta może remington kal 44 lufki minimum 8 cali może ma ktoś?

cozabzdet
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-05 18:50:49
Po co ci? Broń czarnoprochowa nie może być cały czas w stanie gotowości. Musisz ją ładować przed strzelaniem. Proch pochłania wilgoć i nie nadaje się do użytku. Pod poduszką takiej broni nie będziesz trzymał.

dominiq21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-05 19:37:17
cozabzdet magazynek załadowany tydzień spokojnie wytrzyma (przypis dla policji końca 18wieku) i to mi wystarczy raz w tygodniu z dzieciakami postrzelam przynajmniej będą wiedziec co i jak bo zetka w woju to już raczej nie wróci.

CzuowiekBanan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-05 20:24:07
strzelalem z remingtona bardzo fajny i celny

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-05 20:35:46
Zdajesz sobie sprawę ze z broni czarnoprochowej (tak jak z każdej innej palnej) wolno strzelać jedynie na strzelnicach ?

dominiq21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-05 21:05:49
michalng znajdz mi paragraf że tylko na strzelnicy! konkretnie teraz...bo perdolisz!

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-05 21:44:52
Art. 45 ustawy o broni i amunicji

CzuowiekBanan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-05 22:08:36
a ten kolejny raz probuje udawac madrego... juz sie popisales pisaniem ze proca jest grozniejsza od czarnoprochowca... artykul mowi jedynie o celach szkoleniowych i sportowych...

michalng
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-05 22:18:47
No tak. Poza strzelnicą możesz używać broni palnej w celu polowania oraz samoobrony. ps: nigdy nie pisałem ze proca jest groźniejsza od czarno prochowca.

dominiq21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-05 22:38:29
michalng czyli jednak perdolisz! przytocz nam tą ustawe i nas oswieć:) a mam pytanie..wszelkie rekonstrukcje bitew z użyciem czarnoprochowców odbywają sie na strzelnicy?! a myśliwi to tłuką np lisy tylko na strzelnicy?! ten twój artykół mówi o celach szkoleniowych i sportowych i jest tak samo precyzyjny jak twój bełkot.

michalng
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-05 23:20:14
Przecież pisałem ze polować można poza strzelnicami ? A na rekonstrukcjach bitew uczestnicy nie strzelają do siebie . Bron do rekonstrukcji historycznych musi być konstrukcyjnie przeznaczoną do strzelania wyłącznie ślepakami. Przeczytajcie ustawę o broni i amunicji. Tam jest wszystko napisane.

michalng
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-06 00:01:02
A swoją drogą to to ze ktoś planuje zakup broni palnej wcześniej nie zapoznając się z 'Ustawą o broni i amunicji' i nie mając pojęcia jak i gdzie broni tej może używać to jest to skrajna głupota.

dominiq21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-06 07:17:57
michalng slepaki w broni czarnoprochowej buhahaha! a tak sypiesz paragrafami artykułami to czy jest ustawa na głupote jesli tak to sie zastosuj do niej.jeszcze raz pytam gdzie pisze że nie mogę przestrzelic broni czarnoprochowej na swoim podwórku np raz w tygodniu?! repliki broni do 1850r!

plemiona1234
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-06 10:23:33
dominiq21 no to kup sobie taki egzemplarz i postrzelaj u siebie na podwórku a sąsiad nie zadzwoni to przyjedzie do ciebie kilku panów położą cię na ziemi i wytłumaczą ci czy możesz się nią bawić na podwórku czy nie

michalng
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-06 13:33:10
Broń czarnoprochowa rozdzielnego ładowania jest bronią palną. W ustawie masz wyszczególnione w jakim celu można broń palną posiadać (w rodziale o pozwoleniach). Masz też zapisy gdzie i w jakim celu możesz broni używać. To ze nie musisz posiadać pozwolenia nie oznacza ze możesz strzelać w swoim domu, na ulicy w lesie czy gdziekolwiek indziej. Proszę cie przeczytaj ustawę. Slepaki nie w broni czarno-prochowej tylko broni posiadanej w celu uczestnictwa w rekonstrukcjach historycznych. W Ustawę nasz wszystko napisane. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrozumieć skonsultuj się z prawnikiem.

michalng
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-06 13:38:27
możesz tez zapytać googla "Gdzie wolno strzelać z broni czarnoprochowej?" albo udać się na Policje i ich zapytać. ps. nie 'gdzie pisze' tylko gdzie jest napisane.

perla139
    Ocena: 10 (glosow:24)
2015-12-05 18:13:46
problem w tym że staż przyjedzie na pewno i to szybko,a policja po 3 godzinach albo wcale!!!

barbarela123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-05 18:11:51
komentarz usunięty przez moderatora

kias
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-05 18:10:38
policja jest bespieczna bo maja bron.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-02 18:46:32
masz w domu gaśnicę?!? zboczeniec...

amenhotep
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-11-30 12:37:11
Pomóż policji - pobij się sam.

GaleScud
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-11-30 10:27:52
Wyrzuć lodówkę! W razie niebezpieczeństwa zadzwonisz po pizze!

GaleScud
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-11-30 10:26:34
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak nas rząd doi
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Witamy w USA
  •  Brawo k... antyszczepionkowcy.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400