Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Da się bardziej gardzić Polakami?
kuty111  15-12-04, 11:00 Zgłoś
+ 147 -
Dodano: 2015-12-04, 11:00:22   przez: kuty111
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 147  Zgłoś nadużycie
54
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda.
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(127)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Domino1970
    Ocena: 40 (glosow:68)
2015-12-04 12:45:51
Kuczok nie powinien generalizować, ale oczywiste jest,że po 500 zł weźmie i bogaty,któremu nie jest to potrzebne, i patologia, która przechleje,a ich dzieci nic z tego mieć nie będą. Ktoś tu jednak nie myśli, rozdając nasze pieniądze.

JAREK.M
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-12 19:51:20
komentarz usunięty przez użytkownika

agiii26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-11 19:53:45
Ja uważam że te pieniądze jeżeli w ogóle to będzie prawda, nie pójdą tylko do patologii, mam mnóstwo znajomych z wieloma dziećmi co pracują i nigdy nie pobierali żadnych świadczeń na dzieci jest nas naprawdę masa, tak się tylko wydaje ale dla normalnych ludzi będzie to jakiś zastrzyk gotówki.

marcinko83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-11 15:13:38
Wyborcza to śmieć

k73k73
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-11 09:15:49
Kiedy to PRAWDA. Smutne, ale prawdziwe.

gluchy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-11 08:46:27
Prawdziwe i smutne niestety. Jak łatwo oszukać ludzi. No, ale wystarczy spojrzeć ile jest wyłudzeń "na wnuczka", czy "na policjanta", albo ile osób wciąż kupuje "cudowne" koce w wełny wielbłąda lub lamy. Na pięć stów też polecieli.

zaldbag
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-11 08:30:25
No ale prawda jest taka, ze PiS pierwszy w historii przekupił wyborców. W dodatku bezczelnie ich oszukał. Bo na pewno nie będzie to 500 zł na KAŻDE dziecko.

kamila6272
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-12-11 07:02:21
Kolejny dowód że to antypolska gazeta zresztą jak praktycznie wszystkie media w naszym kraju.Prawdziwy Polak i Patryjota nigdy by tak nie napisał o swoich rodakach.Nie wiem kto to jeszcze kupuje i czyta chyba ta nasza tzw."ELITA"

zonkumariano
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-12-11 01:28:11
Adam Michnik- redaktor naczelny Gazety Wyborczej tuba propagandowa PO, syn Ozjasza Szechtera, członka Komitetu Centralnego Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy przyrodni brat Stefana Michnika kapitana Ludowego Wojska Polskiego, oskarżanego o zbrodnie stalinowskie- sędzia i adwokata w jednej osobie. Matka Michnika zagorzała "komunistka". I dalej uważacie że mamy do czynienia z obiektywizmem w mediach typu GW, TVN, itd, czy już raczej grą do jednej bramki na rzecz PO!! To nie są polskie media, sprawdźcie kapitał założycielski firm medialnych kto , gdzie , ile, skąd a poznacie ich

Darro69
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-12-10 23:58:29
o takich gostkach można śmiało napisać: kundel bury, kundel bury, kundel bury fajny pies... choć to może być obraza dla kundla jeśli chodzi o porównywanie go z takim "mędrcem" (prawie drugi sretru w swetru balcerkoteczkinoszacz)....

savage1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-10 23:54:02
Głos pracowitego warty tyle co głoś "nizin społecznych". Tylko na końcu pracowitemu zabiorą 3000, żeby wypłacić 2000 patologii i 500 pracowitemu.... A ja się pytam, gdzie zniknęło 500 zł!!!

ariel12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 22:54:32
najlepsze jest to "trzeba walczyć o te 50% ,którym nie chciało się pójść do urn" czyli co? oświeconych i inteligentnych którzy losy Polski mają w dupie nie idąc na wybory? a "głupi motłoch poszedł bo chciał coś zmienić?"

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-10 22:44:11
A skąd to przekonanie, że nieuki głosowały akurat na PiS? Śmieszne jest rozumowanie zagorzałych przeciwników PiS. Jak PiS wygra, to znaczy, że głosowała patologia i nieuki, jak PiS przegra, to głosowali młodzi, wykształceni i nowocześni. Co za brednie. Ja znam na przykład kilku nieuków, którzy od lat jawnie popierają PO. Trzeba walczyć o 50% procent wyborców, którzy nie głosowali? Kto ma walczyć i w czyim imieniu?

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-10 22:45:49
To co reprezentuje ten pan swoimi wypowiedziami to pospolite chamstwo i prostactwo. Żenada.

magda713
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-10 22:09:23
dają to trzeba się cieszyć bo Tusk albo coś zabierał albo sprzedawał

munios123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-10 20:55:56
Ja tu nic nie widzę o Polakach!!! Chyba, że dla kuteg111 i innych pisiorów: "nieuk" = Polak. Dla mnie nie!!!

munios123
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-10 20:53:28
"A ja tam nie mam zamiaru płacić alimentów na cudze dzieci ukrytych w wyższych cenach w supermarketach" - nie moje, gdzieś to wyczytałem. I zgadzam się z tym w 100%-tach.

M1CLAY19
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-12-10 19:39:37
Kuczok -ruda palo- nawet nie ogarniasz dlaczego ludzie odsuneli od wladzy zlodzeji /bandytow/mordercow/zaqmochowcow/prostytucje polityczna/sabotazystow i zawsze glodne swinie.Zdrajcow Polski i Polakow. Zdrajcow mojej Ojczyzny i zdrajcow Narodu Polskiego.Jezeli tego nieogarniasz to przestan sie pocic i jako pierwszy bez pomocy idz sie powies.

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-10 19:47:53
czy zdrajcą nie jest ten kto porzuca swój kraj, nie płaci tu podatków, nic nie robi dla ojczyzny - a to tylko dlatego by żyło mu się lepiej?

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-12-10 20:32:04
Czy glupolem jest ten ktory nie moze ogarnac ze stanowisko pracy ,ktore ja zostawilem to miejsca pracy dla pieciu takich jak ty? Glupolowi nie bede tlumaczyl ze daje utrzymanie kilku polskim rodzinom na wyjezdzie ,ktore utrzymuja rodziny w Polsce. Nie bede dokladnie opisywal ze jeden przelew do polskiej firmy to kasa jakiej nie zarobisz do konca zycia.Daje zarobic tylko Polakom i na Wyspach i w Polsce a potem taka glupia kuvwa jak ty pisze takie texty.Bardzo to przykre. Wiesz .....jak sie obcuje z takimi jak ty ...wtedy wlasnie sie odechciewa.Tacy jak ty szybko lecza z tesknoty za Polska.

M1CLAY19
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-10 20:45:30
Codziennie widze ludzi ,ktorzy w starych kempingach koczuja niedaleko od plotu firmy w ktorej pracuja.Pracuja na maxa-tyle ile im pozwola bo to lepsze niz odpocazynek w zagrzybialym barakowozie.I ty jestes czelny takich ludzi nazywac zdrajcami? Ludzi ktorzy w rozlace z rodzinami ciezko pracuja by je ratowac?Nejednokrotnie wydymani przez urzednika,kooperanta czy leasig pracuja na POwskie walki. I ty takich ludzi nazywasz zdrajcami ,smieciu ?

vahanara
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-10 21:04:54
oj frajerze, widzę że trafiłem. @m..9 to taki szczur który opuścił swoją ojczyznę, by na zmywaku chrzanić o polityce i o kraju o którym ma takie pojęcie jak pigmej o giełdzie papierów wartościowych. a to że się dałeś - jak to powiadasz - wyd..ć leasingowi to tylko świadczy o twojej "intelygencyji"...

M1CLAY19
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-11 17:19:39
Nie pisalem glupku o sobie tylko o ludziach , z ktorymi rozmawiam. Zwrot "zmywak" uzywany jest albo przez gnoji albo przez tych ,ktorzy w d...byli i g...widzieli. Znam dziesiatki Polakow od dyrektora po kierownika zmiany ale nie znam nikogo ze zmywaka. Dyskusje z toba uwazam za zakonczona bo jestes za cienki by tracic na ciebie czas.

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-12 18:07:32
frajer do końca nie zrozumiał że "z małpą w cyrku" się nie dyskutuje tylko można ją bananem do rozrywki nakłonić. ciekawe dlaczego tacy "pseudo-narodowcy" nigdy nie używają znaków diakrytycznych, być może nie wiedzą jak je zainstalować? albo nie mają uprawnień w angielskiej kafejce internetowej? intrygujące...

gmital1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-10 19:34:15
PO obiecało nieukom "Zieloną Wyspę"

maxicoveri
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-10 19:26:04
jeszcze dopisać że jak te wybrane rodziny dostaną te 500 zł to stracą inne wszystkie ulgi a druga sprawa to właśnie przegłosowali rozluźnienie finansowe wydatków państwa o 5 miliardów złotych!

BigBex
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-10 18:24:00
Szczera prawda! A czy nie lepiej dać rodzinom 90% dofinansowania do żłobka czy przedszkola? Koszt podobny, a jakość 100% inna...

Karolu69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 18:48:01
Idea świetna, tylko już po części funkcjonująca. Nadliczbowe godziny płatne po 1zł. Dlatego też, żłobek czy przedszkole kosztują 150zł miesięcznie, a nie 500.

Czaplak
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-12-10 17:56:06
I jak słusznie mówi Korwin, żeby dać nam po 500 zeta, PiS musi zabrać nam wcześniej po 700. Nie chce być inaczej.

greg8lui
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-10 17:46:14
nic dodac nic ujac jestez czystej wody Debilem z duzej litery bo jestes najwiekszym

homo_sapiens
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-12-10 17:26:46
A gdzie w tej podkreślonej wypowiedzi jest cokolwiek niepochlebnego na temat "Polaków"? No, chyba że autor wrzutki utożsamia Polaków z "nieukami". A co do pogardy, to szczytem hipokryzji jest biadolenie, jak to GW pogardza ludźmi, którzy choćby na tym portalu zieją niebywałą pogardą i agresją do wszystkich, którzy myślą lub wyglądają inaczej.

atikus1234
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-10 17:20:00
To szczera prawda jest

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-10 16:56:54
Jezeli 90% sie zgadza, to kto glosowal na PiS?

xxx454
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-10 17:26:59
Tyle z tego wynika, ze na PO glosowal bezuzyteczny, slabo wyksztalcony motloch. Dajacy sie latwo manipulowac. Typu sekretarka z urzedu gminy. Pawda?

kary1977
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-10 16:48:57
Najprościej i sprawiedliwie byłoby ulokować to 500 na dziecko w odpisach od podatków rodziców.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 16:58:00
Tak samo zamiast darmowych leków.

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-10 17:00:26
Zdjąć vat na dziecięce i niemowlęce artykuły.

Karolu69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-10 18:50:33
Vat na dziecięce i niemowlęce artykuły wzrósł z 8 do 23% za rządów PO. Program powrotu do tej stawki zapowiada PiS.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-10 16:38:07
I facet ma niestety racje.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-12-10 16:27:34
Polska patologia popiera PiS i liczy na pieniadze, dlatego glosowali.. Ciekawe jak system polityczny PiSu przetrwa w oparciu na "moherach" i patologii spolecznej? W miedzy czasie, nakradsna sie i KK. Biedne spoleczenstwo...

xxx454
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-12-10 16:31:09
Oddaj mi pustaku kase z odszkodowania dla Sawickiej.

xxx454
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-12-10 16:58:23
Dopuscic motloch do internetu potem widac skutki. Batem was i do orania pola.

julu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-10 16:59:11
xxx454 a dlaczego on ma oddawać. Niech odda ten ułaskawiony kolega tego co pracuje jak prezydent.

xxx454
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-10 17:06:16
Buhahahaha, a co ma piernik do wiatraka?

greg8lui
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-10 17:42:43
jestes głupi i płytki wez sie do pracy ,a nie cały dzien na tych marnych komentarzach, bo mama i tata dadza

Student344
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-12-10 16:15:15
Może bolesna ale prawda bo znam takie osoby które na to poleciały oraz całą armię moherów które głosowały jak ksiądz kazał. I teraz żeby nie było że się nie da dowalą fajne podatki by budżet wytrzymał 500zl bo z rękawa kasy nie wyciągną

xxx454
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-12-10 16:28:26
Jezeli masz dzieci, to moge dac uciac sobie reke, ze pierwszy bedzuesz stal po te pieniadze.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-10 16:43:22
@xxx - potem staniesz w kolejce po wodke...

xxx454
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-12-10 16:11:08
Mam pytanie? Czy Wy macie tylko w swojej rodzinie i znajmoych tylko i wylacznie patologie lub bogaczy? Nie ma juz w Polsxe ludzi wedlug waszych chorych umyslow, ktorym przyda sie i to bardzo te 500 zl na dzieci? Zawistni, mali Polaczkowie? Odpowiedzcie. Czy po prostu jestescie tak ograniczeni intelektualnie?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-10 16:32:28
@xx - wez sie za robote, moze zostaniesz bogaczem, zamiast narzekac...

xxx454
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-12-10 16:40:45
O moja prace to nie martw sie jelopie. No i sam widzisz jaki jestes ograniczony przed tym swoim zaplutym monitorkiem.

julu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-10 17:02:08
Buraku zanim zaczniesz wyzywać innych pomyśl. Może ktoś ma rację. Bo twoje argumenty to tylko wyzwiska. Patologia jakaś czy co?

xxx454
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-10 16:09:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Bartodj
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-10 15:24:13
Człowiek biedny = patologia? Boże, jakich czasów dożyłem ...

nissin
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-10 15:34:41
No masz rodzine to trzeba sie nia zajac, pracowac i dbac o nia, inaczej patologia... Alkohol nigdy nie rozwiazuje problemow, tylko stwarza nowe.

nissin
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-10 15:23:14
"Lustereczko, lustereczko... powiedz mi , kto jest najbardziej przewrotnym i manipulatywnym politykiem w Polsce?"

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-12-10 15:04:13
Teraz dopiero ludzie zaczynaja przecierac oczy i widza na co glosowali...Biedne polskie spoleczenstwo, zawsze manipulowane...

Bartodj
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-10 15:27:02
50% uprawnionych do głosowania nie ruszyło nawet dupska by do tego nie dopuścić! Więc do nich powinno być skierowane całe narzekanie

Pablo93csw
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-10 15:28:40
nie głosowałem ani na peło, ani na pis... ale lepiej się kłócić wewnątrz niż żeby Polska była zalana falą imigrantów zalana przez tuska, kopacz i merkel. Sprzedany jesteś tuskowi jak lis z tvp.. to się nazywa dopiero wyprany mózg. Twoja jedna partia PEŁO z Bredzisławem na czele, który nawet sokowirówki nie przeoczył uciekając z pałacu.

nissin
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-10 15:40:51
@pablo - widze ze swoje wiadomosci czerpiesz z propagandy na wiocha.pl, czas sie obudzic i zobaczyc rzeczywistosc. Moze Tomasz Lis ma racje w swojej krytyce?

Pablo93csw
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-10 18:32:39
lis sprzedany tuskowi, ryczący na łamach niemieckiej telewizji jak to będzie miał i że straci program za brak obiektywizmu i słuchanie swojego tuska..., nawet mu śpiewał "100 lat" przed wyborami w jednym ze swoim odcinku, w którym odwiedził go własnie jego szeryf tusk. Swoje wiadomości czerpie z różnych źródeł, omijając niemiecki tvn szerokim łukiem, który tylko pieprzy jak to ziomek imigrant wzbogaca kulture europejską paląc i zaśmiecając wszystko po drodze, również to się dotyczy ekipy kraśko z tvp. jedna niemiecka propaganda. Akurat to co Bredzisław wywiózł z pałacu było podane na

Pablo93csw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-10 18:34:21
Akurat to co Bredzisław ze swoją szlachtą wywiózł z pałacu było podane na wielu portalach informacyjnych.

mikolajwe
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-12-10 14:53:40
Zgadzam się z panem Kuczokiem w 100%! Najlepiej dajmy jeszcze darmowe apartamenty bezrobotnym, Ferrari biedocie i zasiłki dla wszystkich! Bo są równi i równiejsi!

greg8lui
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-10 17:54:28
Pan Kczok niech nie generalizuje ,bo sa pisarze Mickiewicz,Reymont,Sienkiewicz i tez jest jakaś taka sobie coś Kuczok, także i ci co głosowali to nie musi byc patologia. a darmowe ferrari chata i zasiłki, nie poszły by na biedotę gdyby PO wygrało .Tylko na imigrantów których wpuściła zwierzchnik poprzedniego rządu niejaka Angela

gazetny
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-12-10 14:53:10
Są inne metody aby pomóc ubogim rodzicom. 500 zł dla każdego to chyba faktycznie trafia skutecznie tylko do bezmyślnych idiotów, bo cała reszta rozumie, ze trzeba komuś najpierw zabrać. Tym bogatym 500zł niepotrzebne a biednym podniesie dochód i nie będzie im się należał zasiłek. Stracą zamiast zyskać. A słyszał ktoś o ulgach podatkowych dla ubogich rodzin? Moim zdaniem to najlepsze narzędzie ale nie trafi do debilnych wyborców jak obietnica kwoty gotówkowej.

Vertigooo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-10 14:48:04
To jest właśnie najsmutniejsze. Kupili ludzi jakimiś abstrakcyjnymi obietnicami. Usłyszał, że dostanie 500 zł, to poszedł zagłosować, a że przez to zabiorą mu może inny zasiłek to już trudno. Takie nieuki nie zastanawiają się skąd wziąć na to pieniądze w budżecie. Każdy normalny człowiek wie, że państwo może być socjalne, jak jest bogate, a nie taka Polska. To jest właśnie najgorsze, że prosty człowiek ma gdzieś, że GPW ma już od maja 30% do tyłu. Szczerze współczuję akcjonariuszom spółek Skarbu Państwa. Ja byłby w tej chwili w plecy ponad 60% na jednej spółce. Smutne, co dzieje się w tym kraj

muuka1
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-12-10 14:47:53
żeby nie internet, to by człowiek nie wiedział ilu go otacza idiotów..... Patologia owszem, ale to tylko odsetek. Tych pieniędzy potrzebują zwykli ludzie, którym życie nie ułożyło się tak jak by chcieli. Jakim prawem wrzucacie wszystkich do jednego wora?! Na przykład moja córka ma malutkie dziecko i póki co nie pracuje,studiuje i musi z narzeczonym wynajmować mieszkanko. Chłopak utrzymuje ich z własnej ciężkiej pracy. Nie są patologią, ani nieukami, ale skromnymi ludźmi na początki swej drogi. Są młodą rodziną, przyszłością i nadzieją tego państwa i tacy ludzie potrzebują i zasługują na pomoc

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-12 13:56:45
To może zamiast dawać im czyjeś pieniądze lepiej by było nie zabierać im ich własnych, hm? Nie rozumiem, dlaczego ludzie zawsze reagują na słowo "dać", a w ogóle nie dostrzegają, że im się zabiera...

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-10 14:45:44
Dlaczego w komentarzach nie widzę świętego oburzenia naczelnych wioskowych pisiorków np. wielce elokwentnego marco47 znawcę tematów wszelakich? Pewnie jakiś tam szczątkowy rozsądek im pozostał i nawet zgadzają się ze słowami Kuczoka ale nie mogą przecież słowa powiedzieć przeciwko Prezesowi ..to kłóciłoby się z ich wiarą.

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 15:44:46
A co tu komentować? Pogarda i brak szacunku w stosunku do drugiego człowieka oraz przekonanie o własnej nieomylności nie potrzebują komentarza, to mówi samo za siebie.

greg8lui
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 17:56:23
oj sokół daj spokój

barbarela123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-10 14:40:02
komentarz usunięty przez moderatora

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-10 14:32:36
Dla takiego cymbała jak kuty taki np. pisarz musi faktycznie być nadczłowiekiem.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 14:26:23
No i @kuty nie dostaniesz pochwaly od "prezesa".

BB55
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-10 14:26:14
Dlaczego ja mam się dokładać do jakichś alimentów dla patologi

BB55
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-12-10 14:24:06
"500 złoty na dziecko" to był mistrzowski chwyt PiSlamistów. I patologia poszła zagłosować na PiSlam. 90 % wyborców to właśnie ta patologia.

kenio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 14:13:21
100% :)

kyrymynyhyry
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-10 14:08:08
Jeśli chodzi o dawanie kasy "patologi" to coś mi się o uszy obiło, że osoby które otrzymają ten zasiłek będą kontrolowane. I tak powinno być. Ja razem z mężem mamy ponad 5 tys zł miesięcznie, a mieszkająca ulice dalej baba z 3 dzieciaków dostaje z zasiłków 3500 zł (oczywiście nie pracuje) :) także taka jest nasz sprawiedliwość. A mi przez okres jak nie pracowałam należało się aż 77 zł rodzinnego !

greg8lui
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-10 18:01:43
dwa domy dalej mieszka facet bez nóg ma 5000 miesięcznie jemu tez zadroscisz? napisz szczerze czego?

galka666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-10 13:42:57
Ale co on złego powiedzial? Taka prawda. Zamiast zainwestować chociażby polowe tej kasy w przedszkola, zlobki, swietlice lub chociażby hajs do przedsiębiorcy z powodu przebywania pracownicy na zwolnieniu lekarskim lub na macierzyńskim, chcemy ja rozdać każdemu bez wyjątku. I tej milionerce z poznania co ma 5 czy 6 dzieci, i patologii spolecznej. Gratuluje pomyslu!

brumby
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-12-10 13:40:26
Z wyników Exit-Polls wynikło, iż PiS wygrał tym razem zarówno w dużych miastach jak i wśród osób z wyższym wykształceniem. Ale i tak pokutuje mit, że wyborca PiSu to bezrobotny wieśniak po podstawówce, który jest alkoholikiem. GW nie pierwszy raz dzieli ludzi na "swoich" i tych gorszych.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-10 13:52:41
"PiS okazał się pierwszą siłą polityczną we wszystkich grupach ze względu na poziom wykształcenia; najwyższe poparcie zyskał wśród osób z wykształceniem podstawowym i gimnazjalnym - 55,9 proc.W przypadku wykształcenia średniego i pomaturalnego na PiS głosowało 39,2 proc.,Najlepiej wykształceni (licencjat i wyżej) głosowali nieco inaczej niż reszta. W tej grupie PiS zdobył 30,4 proc."

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-10 13:55:00
"Na wsi na PiS głosowało 46,8 proc. uprawnionych, W miastach liczących od 51 tys. do 200 tys. osób na PiS głos oddało 36,2 proc. uprawnionych do głosowania".

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-10 14:02:02
Biorac pod uwage ze glosowalo tylko ca. 50% spoleczenstwa...

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-10 15:00:26
Biorac pod uwage statystyke, PiS ma niewielkie poparcie w calym spoleczenstwie, tylko w wiejskim spoleczenstwie z niskim wyksztalceniem. To druga strona "demokracji".

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-10 13:38:41
Nadszedl czas, nowej wladzy absolutnej. Teraz kazdy majacy odwage do krytyki, bedzie wysmiewany i szkalowany na wiocha.pl. W typowo prymitywny wiejski sposob,zgodnie z dyrektywami "prezesa". Doly spoleczne przejely wladze.

mopshtein
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-10 13:24:15
Jeśli ktoś nie potrafi zarobić na siebie i swoje dzieci, a na manifestacjach wrzeszczy, żeby mu dać ukradzione od podatników 500 złotych na swoje bachory, to wychowa równie nieproduktywne dziecko. To fakt. Jeśli dzieciak od małego widzi, że jego starzy gówno robią, pracują za najniższą krajową bo nie chce im się rezygnować z zasiłków, to będzie robił to samo jak dorośnie. PiS gada, że to "inwestycja w przyszłość". Gówno prawda, to inwestycja w kolejnego nieroba. Nie stać cie na dzieci to ich nie rób i tyle.

greg8lui
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 18:06:00
takich nierobów to chciało nam zafundował PO z tego co wiem na początku tylko 7000 sztuk z syrii ,erytrei takich tego podobnych ,prawda?

kamuimac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-10 13:23:37
każdą reowlucje zaczynało sie zawsze od podburzania niezaradnej chlopskiej biedoty przeciwko tym zamożnym/radzącym sobie w zyciu - tak sie zaczela rewolucja pazdziernikowa w taki sposób do władzy doszedł hitler i inni watażkowie - niestety ale ogromna czesc psłeczenstwa ma w genach przekazywaną z pokolenia na pokolenie mentalnośc niewolnicza i do konca zycia bedą czekali na manne z nieba zamiast wziasc sie do pracy nad sobą i spwoim zyciem - a na tym zawsze do konca zycia bedą zerowac polityzni oportunisci który rozpieprza caly swiat byle dorwac sie do władzy

Pablo93csw
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-10 13:04:30
500zł na dziecko pogłębi tylko bardziej patologie.. zazwyczaj patologia występuje w biednych rodzinach wielodzietnych, które powstają z powodu bezrobocia, ponieważ nie mają co robić z czasem w długie zimowe wieczory. I tak sobie ciągną całe bezrobotne życie na zasiłku popijając amarene i rozmnażając się z nadmiaru czasu, a te 500zł da takim rodzinom więcej amareny i innych jaboli. A taki bogacz najwyżej kupi następną pare najków dla swojej Jessici albo Brajanka. 500zł na dziecko to głupi i bzdury pomysł. Druga sprawa Gazeta wyborcza jest gówna warta, sprzedajna niemiecka propaganda...jak tvn.

mc444
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 13:15:27
Z twojego komentarza (i kilku wcześniejszych) wynika że w Polsce mamy dwie główne grupy społeczne: 1. Wielodzietna patologia 2. Bogacze I to oni według was zgarną największą część tego zasiłku. A gdzie według was normalni, zwykli ludzie którzy skorzystają na tym zasiłku i zainwestują go rozwój własnych w dzieci? Ile według was jest w Polsce tych bogaczy i wielodzietnej patologii??

g6307844
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-10 13:20:24
normalni, zwykli ludzie nie skorzystają bo wg naszego państwa są bogaczami. ktoś kto zarabia nieco ponad 2000 już się nie łapie.

Pablo93csw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 14:17:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Pablo93csw
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-10 14:23:40
Normalni ludzie będą za to płacić..., przecież muszą na to skądś wziąć pieniądze... rząd dysponuje tylko pieniędzmi z podatków. Więc taki ja będę utrzymywał dziecko sąsiada lub jakiegoś Brajanka, ewentualnie Jessice z patologii z moich podatków.

klaus28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 13:00:52
jak to mówią,uderz w stół a nożyce się odezwą.zrozumiałeś kuty?

pabblo70
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-10 12:55:56
A gdzie tu Wiocha? Jakoś nie widzę. Prawda i oczywista oczywistość.

kapitan89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-10 12:55:48
Wojciech Kuczok - pisarz no tak, czyli nie dziennikarz

Kaczor13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 12:51:13
mc444 przez takich nieudaczników ja ty.

mc444
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-10 12:36:21
No ale chwila, dzięki komu mamy teraz rządy PIS? To właśnie 8 lat rządów PO przyczyniło się do ich zwycięstwa i do tej partii pan Kuczok i cała GW powinna wylewać swoje żale.

manamanam
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-12-10 12:34:43
A nie ma, w tym wypadku racji? Kto pierwszy pobiegnie po te pieniądze? Pewnie, że Mietek spod monopolowego! Narobi sobie piątkę bachorów i już ma, luźno, 2500 zł, na wódę i to za siedzenie i pierdzenie pod siebie. Oczywiście na flachę dla tych nierobów, będziemy ciężko zapie*dalali my, na nadgodzinach.

Kaczor13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 12:17:52
Taka prawda.

awika
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 12:33:04
...smutna prawda:(

fhurer88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-10 11:39:45
"...piórem, pędzlem, kamerą...." szkoda że Kuczok nie walczy mózgiem.....

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-12-10 10:52:56
Przeciez to oczywiste, wystarczy zobaczyc statystyke powyborcza elektoratu PiSu.

Zbowidowiec
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-12-10 10:48:43
No przecież to najświętsza prawda, że większość polskiego społeczeństwa jest prymitywna do granic możliwości. A patologia dziwnie często idzie w parze z niekontrolowanym rozmnażaniem się.

stoney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 19:20:16
Polskie społeczeństwo niczym nie różni się od okolicznych narodów, bo niby czemu by miała?

robsonic
    Ocena: -10 (glosow:22)
2015-12-10 10:38:17
GW z nowym rokiem się skończy, jak i lisia prasa :)

awika
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-10 12:34:07
i już wiadomo czyj WYZNAWCA:)

matys601
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-10 10:35:27
widzę, że nawet tytuł w pełni przeniosłeś ze swojego źródła wiedzy "wpolityce". Oryginał tekstu też czytałeś, czy zdanie wyrabiasz sobie tylko na podstawie jedynych słusznych prawicowych źródeł?

vahanara
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-12-10 10:33:16
w końcu ktoś napisał prawdę - i obnażył machlojki-socjotechniczne tej dziwnej partii i nagle taki szum...

Tomekbenz
    Ocena: 7 (glosow:21)
2015-12-10 10:23:00
Święte słowa, wykorzystując biedę Polaków doszli do włądzy obiecując najgłupszym po 500zł i oni za to zmienili poglądy

Vitas91
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-12-10 10:22:17
Mam szczerą nadzieję, że PiS nie wywiąże się z tej obietnicy.

bajubaju
    Ocena: 15 (glosow:25)
2015-12-10 10:12:11
Bredzisz. On pisze w jaki sposób PIS dotarł do nieuków a nie że wszyscy jesteście nieukami.

g6307844
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 13:22:03
ale skoro nie zrozumieli to być może są :D

roman2272
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-04 19:29:50
TY palancie niedouczy

waclawwaclaw
    Ocena: 0 (glosow:36)
2015-12-04 14:54:35
Na szczęście skończyły się ogłoszenia za miliony , dotacje itp. Leci ten szmatławiec na łeb na szyje. Zamykają już 10 oddziałów terenowych. Dlatego taki kwik m.in . Mam nadzieję ,że szybko zniknie ten jeden z większych szkodników i pasożytów żerujący na naszym kraju. DO siebie nie spie....do Izraela

Domino1970
    Ocena: 40 (glosow:68)
2015-12-04 12:45:51
Kuczok nie powinien generalizować, ale oczywiste jest,że po 500 zł weźmie i bogaty,któremu nie jest to potrzebne, i patologia, która przechleje,a ich dzieci nic z tego mieć nie będą. Ktoś tu jednak nie myśli, rozdając nasze pieniądze.

Fakeeye
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-12-10 10:46:05
To prawda - świetna zagrywka socjotechniczna obecnej partii u władzy. Najlepiej dać rybę, zamiast wędki. Szkoda, że tyle fajnych programów aktywizacyjnych poszło do kosza.

Eliach
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-10 17:58:39
Na podstawie Twojego komentarza stwierdzam...Nie masz zielonego pojęcia o temacie na który się wypowiadasz. Przeczytaj lub zapoznaj się najpierw z ustawą a dopiero potem pisz. Głupoty pisać każdy umie i jak widać głupi lajkują ten komentarz. Pozdrawia nieuku. Weź się lepiej za lekcje.....No chyba, żeś dorosły...W taki razie Stary a głupi...

mckrzysiek007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-13 00:34:23
I tu się mylisz. Bogatemu oczywiście jest wszystko jedno czy dostanie 500 zł na dziecko czy nie, ale dla klasy średniej która nie ma za dużo pieniędzy, a na zasiłki się nie łapię 500-1000 zł miesięcznie to niezły zastrzyk gotówki. Patologia z kolei żyjąca głównie z zasiłków, dostając powiedzmy 1500-2000 zł straci część lub cały zasiłek i praktycznie wyjdzie na zero. Oczywiście wg mnie lepszym rozwiązaniem od dopłat byłby większe ulgi podatkowe dla rodziców, ale pięć stów na miesiąc brzmi lepiej niż procent mniej vatu na pieluchy czy książki:(

robert358
    Ocena: -3 (glosow:35)
2015-12-04 11:28:30
Ciemny lud to wyborcy PO baranie

matys601
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-10 10:46:41
powiedział Robert lat. 30, wierny wyborca PiS mieszkający wciąż z mamą :)

Fakeeye
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-12-10 10:47:59
Bez konta w banku, z kotem w łóżku :)

sceptyk65
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-12-10 11:32:54
Taaa... A jak już tak wielbisz miniprezeSSA i okrutnie "yntelygentny" jesteś (bo z piSS) to wyjaśnij taki oto fenomen; Tatko "braci K" - Rajmund był żołnierzem AK. Komuniści nie wahali się skazać na śmierć np. gen.Skalskiego. Rajmund K. w ramach represji dostał posadę na wyższej uczelni i apartament (jak na owe czasy) w W-wie. Za co? Czemu "bracia K" (podobno zaciekli bojownicy o wolność) - nie byli nawet porządnie internowani? Czy byli aż tak mało ważni dla "komuny" czy może byli jej potrzebni? Takich pytań jest więcej - np. kto zyskał na katastrofie sm

BBudowniczy
    Ocena: 8 (glosow:42)
2015-12-04 11:16:28
gość ma oczywistą rację, wyborcy pisu to prostacy i tyle. Jak to mawiał jaruś kurski : ciemny lud wszystko kupi..

Pooly00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-10 23:34:42
debilu jeden sam jestes prostakiem wyborco POpapranców razem z nimi pod sąd za oszczerstwa i kradzieze!! tylko cos sie lewakowi nie spodoba juz cisnie chcecie uchodzic za swiatowców a pustaki z was i durnie!!!

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-31 16:49:30
I Pooly00 znowu wykazała się kulturą godna wyznawców PISlamu. Młodaś a głupiaś !!!

wiolkor
    Ocena: 6 (glosow:42)
2015-12-04 11:09:12
Ale to PiS gardzi ludźmi, Duduś to właśnie pokazał olewając wyrok TK. Cofnęliśmy się o jakieś 50 lat, była sobie partia, rząd itp. a rządził i tak Gomułka mają c w dupie wszystko i wszystkich. Kiedyś durny naród skandował Wiesław Wiesław Wiesław, teraz skandują Jarosław Jarosław.....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600