Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Olać ich i produkować na masową skalę !!!
thor102  15-12-09, 17:58 Zgłoś
+ 383 -
Dodano: 2015-12-09, 17:58:09   przez: thor102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 383  Zgłoś nadużycie
298
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
magus1972
    Ocena: 43 (glosow:61)
2015-12-10 10:09:11
NATO nie może zabraniać produkcji. Po prostu ten czołg nie istnieje. To tylko makieta. Jest tylko ogólny zamysł czołgu i makieta stworzona na potrzeby marketingowe na podwoziu istniejącego wozu bojowego. Autor wiochy nie ma pojęcia o czym pisze. Równie dobrze sam może kupić jakiegoś złoma na gąsiennicach, za pomocą sklejki i szpachli wyrzeźbić futurystyczny pojazd a potem krzyczeć, że NATO nie pozwala go produkować.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-09 17:41:19
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-09 17:45:12
komentarz usunięty przez użytkownika

zbigniewboniek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-02 21:45:05
Autorze jesteś jakimś lewackim debilem czy po prostu nie chciało ci się niczego przeczytać na ten temat????:))

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 00:10:17
pl-01 to koncept tyle w temacie... To nie jest czołg w samym znaczeniu...

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-12 22:31:07
OBRUM zaprezentował w 2013 roku ten cncept wozu wsparcia bezpośredniego. Były projekty rozwojowe, idea budowy razem z Niemcami ale projekt zwyczajnie nie znalazł zainteresowania wśród przyszłych kupców.... między innym WP nie wyraziło zainteresowania a to zawsze podcina skrzydła wszystkim projektom (skoro własna armia nie chce). Ps. Nie wiem czy NATO wogóle wie o tym czymś.

GrassMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-12 09:47:01
Produkcji czego? To jest tylko makieta.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-11 08:38:02
Kurczę... I jak się teraz mamy bronić bez plastikowych makiet?!

greturt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-10 23:54:48
Hahaha to tak jakby napisac, ze telewizja polsat zabronila produkcji nowego serialu z canal+.

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-10 21:19:26
dla wszystkich ktorzy pisza ze to makieta, makieta i pomysl zostal pokazany kilka lat temu na targach militarnych chyba w katowicach od tego czasu caly czas trwaja prace nad prototypem czolgu i nikt niczego nie zabronil z tego co pamietam to produkcja byla planowana na 2020 rok, i tak jak pisalalo rowniez kilka osob nato niczego nam nie zabronilo, czolg bedzie swietnym towarem eksportowym i skorzysta na tym tez nato

Czaplak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 17:58:15
Hasło z naszego Studium Wojskowego: Trep: - Co emituje czołg ??? My: - Eee... Spaliny ? Yyy... Hałas ? Trep: - Nie ! Czołg emituje makieta !

qurix
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-12-10 17:25:01
Twój komentarz ten czolg to fikcja jak samochod batmana

drago70
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-12-10 16:47:58
Ten "czołg" dla niewtajemniczonych to tylko makieta, demonstrator, który de facto z czołgiem nie ma nic wspólnego tyle że jezdzi.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-10 16:04:58
Bzdura, trwają prace rozwojowe przed wdrożeniem do produkcji, wszystko można znaleźć w necie

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-10 16:51:04
Program WWB własnie zaliczył kolejny poślizg z winy wykonawcy, a jest na etapie dokumentacji technicznej.

hanauer
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-12-10 15:40:38
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-10 16:52:08
Czego, makiety.

a6weider
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-10 14:57:53
PL-01 – projekt polskiego czołgu wsparcia bezpośredniego tworzony przez firmę OBRUM we współpracy z brytyjskim BAE Systems[2]. Makieta pojazdu została zaprezentowana na targach MSPO w Kielcach 2 września 2013 roku[3]. Według założeń projektantów pełny prototyp ma zostać ukończony w 2016, a produkcja seryjna ma ruszyć w 2018 roku WIKIPEDIA

saviola1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-12-10 14:48:00
może coś się zmieni u nas na lepsze w końcu ;] co prawda nie popieram PIS'u ale jeżeli niemcy i amerykanie do kupy z francuzami i brytyjczykami trzęsą dupami to znaczy tylko tyle ze idzie to w dobrym kierunku ;] to i czołg będą robić potajemnie albo jakoś ;]

barbarela123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-10 14:46:36
komentarz usunięty przez moderatora

atena110
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-12-10 14:08:18
Bzdura. Wiocha dla wstawiającego.

klos74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 13:56:12
komentarz usunięty przez moderatora

kulkaoolo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-10 12:04:27
co ma nato do zabawek?

krewky
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-12-10 11:07:12
Co za głupoty. NATO nie może niczego zabronić, zwłaszcza produkcji własnego uzbrojenia. Pytanie powinno brzmieć, czy w ogóle jesteśmy w stanie opracować i wyprodukować własny czołg, skoro z prostszymi konstrukcjami mieliśmy spore problemy. Mam na myśli pełnowartościowy czołg, a nie makietę z obrazka opartą o wizualizację projektantów. Nawet nie był w pełni polski, bo wieżę opracowało BAE systems. Dobrze się stało, że OBRUM w porę wycofał się z tego kuriozalnego projektu, dość już utopili w nim pieniędzy podatników. Dalsze wydawanie kasy na projekt bez przyszłości, byłoby już skrajną głupotą.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-10 12:30:59
W program WWB topimy jeszcze kaskę i utopimy sporo, bo nowa władza lubuje się w takich rodzinnych gniotach.

krewky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-10 17:05:17
Właśnie, do programu Gepard bardziej pasowałby rozwinięcie WWF- Wóz Wsparcia Finansowego spółek PGZ. Nie chcę się już spierać czy sama koncepcja WWB jest właściwa, bo wychodzimy tu przed szereg i jakoś nikt na świecie poza nami nie opracowuje wozu takiej klasy i przeznaczenia. Może zamiast trzymać się tego projektu jak pijany płotu, lepiej byłoby zainwestować te pieniądze w sensowną modernizację parku Leopardów i nowych bwp-ów. Trzeba mierzyć siły na zamiary i trzeźwo oceniać swoje możliwości. Bez transferu technologii i możliwości produkcyjnych nie stworzymy niczego nowoczesnego.

pajakpajonk
    Ocena: 16 (glosow:20)
2015-12-10 10:58:00
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-10 10:55:01
Ale ma dupny wygląd. Poza tym to nie czołg tylko pojazd do którego można różne moduły dołanczać.

sewenap
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-10 10:44:14
Co za bzdura!! Nato nic Polsce nie zabroniło i podobno za 2 lata ruszy pełna produkcja.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 17:33:03
Nie ruszy produkcja czegoś, co nie istnieje nawet na papierze.

magus1972
    Ocena: 43 (glosow:61)
2015-12-10 10:09:11
NATO nie może zabraniać produkcji. Po prostu ten czołg nie istnieje. To tylko makieta. Jest tylko ogólny zamysł czołgu i makieta stworzona na potrzeby marketingowe na podwoziu istniejącego wozu bojowego. Autor wiochy nie ma pojęcia o czym pisze. Równie dobrze sam może kupić jakiegoś złoma na gąsiennicach, za pomocą sklejki i szpachli wyrzeźbić futurystyczny pojazd a potem krzyczeć, że NATO nie pozwala go produkować.

JaPierdole0qw
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-10 13:13:17
dla twoich niedoszłych wiadomości na targach zbrojeniowych pokazano makietę ale potem zbudowano 2 prototypy w pełni sprawne które przeszły testy poligonowe jednak były by to najnowocześniejsze czołgi średnie w europie i robiła by je polska i właśnie dlatego rządy PO pod naciskiem NATO (Ameryki która chwila nam opchnąć swoje stare czołgi jak F-16 )nie zgodziła się na produkcje tych czołgów a najważniejszym argumentem był pancerz termoaktywny czyli wszystkie nowoczesne pociski naprowadzane na ciepło nie widziały by tego czołgu

marcinek235
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-10 13:22:36
To pan poda link do tych wiadomości.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-10 13:27:26
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 13:29:37
Największe zastrzeżenia to miało WP, bo nie chciało tego typu wynalazków.

atena110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-10 14:06:43
Podaj linka do tych newsów o testach. O ile mi wiadomo to w pełni sprawny prototyp powstanie dopiero w 2016 r.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-10 14:29:45
Może mu chodzi o poligonowe strzelania Andersa.

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-22 17:28:42
To ty jesteś nie doinformowany. Czołg jest zbudowany nie wiem ile dokładnie bo nikt tego nie powie ale jeden egzemplarz jest gotowy do działań, poczytaj gogle nie gryzie YT. To jest tak jak z syrenką a raczej całym FsO nie oszukujmy się robią to co komuniści dławią naszą Polską myśl by sprzedać nam swoją Francja, Ameryka, Anglia i za chwile będzie jak ze o Litwy będziemy kupować

markofun
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-10 06:50:20
W czasach Ukladu Warszawskiego/to takie NATO za PRL-u i RWPG/to taka unia za PRL/ radzieccy towarzysze tez pilnowali aby Polacy sami nic nie produkowali, w liczacych sie zakladach pracy byly stanowiska konsultantow radzieckich

crissq
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-10 03:12:00
Moze dlatego bo wyglada jak zabawka z serii GI-Joe

JetFire
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-10 10:55:03
Bo co? Bo wygląda inaczej niż klasyczne czołgi? Bo ma opancerzone (zakryte) gąsienice? Bo ma nowoczesny i odbiegający od tradycyjnego wyglądy pancerz? Bo lufa nie ma klasycznego wyglądu rury? Ważna jest funkcjonalność i zdolności bojowe. A swoją drogą w moim odczuciu wygląda dużo lepiej od klasycznych konstrukcji.

Czaplak
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-12-09 22:55:09
Brawoooo Pan Minister Macierewicz !!! Tylko tak dalej - rozpieprzyć służby, wstrzymać produkcję, unieważnić przetargi, a potem to lecieć do Jankesów z płaczem po bombę atomową, bo Ruscy nas biją !!! A miał być rząd, który się obcym nie kłania. WSTYD !!!

thor102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-09 23:25:44
akurat ten rząd kładzie ogromny nacisk na modernizacje i zbrojenie armij poczytaj.

matys601
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-10 10:18:48
nie wiem o co ci chodzi Czaplak, w mojej ocenie dla Macierewicza to my Polacy jesteśmy obcy, tak więc teza że nie będzie się kłaniał obcym jest jak najbardziej prawdziwa.

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-10 12:28:28
I dla tego już obciął budżet MON-u 0 209 mln zł by wykupić węgiel ze zwałów, a zagrożone jest 1,5 mld. W spółkach zbrojeniowych powoływani są ludzie z gówna i styropianu jak nowy szef ZM Tarnów, do niedawna szef miejscowej Solidarności, a uwala się świetnych ludzi jak szefowie Łucznika czy HSW.

klaus28
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-09 21:41:54
wejdź na stronę OBRUM i poczytaj

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-09 20:09:24
BO POLSKA DLA UNII I NATO TO TRZECI SWIAT A TACY W PEJSATEJ BRUKSELI SIE NIE LICZA !!.

camovi
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-12-09 19:56:03
Dlaczego nikt o tym nie pisze??? BO TO BZDURA!!!!

predi888
    Ocena: 4 (glosow:26)
2015-12-09 18:00:29
Bo nato to żydy, tak samo jak unia.

marcinek235
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-12-09 18:14:04
Bo to był demonstrator techniczny i nie NATO tylko WP nie chciało takiego gniota, a program WWO upadł z winy ich pomysłodawców, czyli Obrumu i Łabęd.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400