Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafal8  15-12-13, 20:56 Zgłoś
+ 132 -
Dodano: 2015-12-13, 20:56:52   przez: rafal8
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 132  Zgłoś nadużycie
242
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Piąteczek piątunio .
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
egon68
    Ocena: 42 (glosow:80)
2015-12-13 22:15:04
nie złapali go bo spierd..ał miedzy nogami zomowcom

Zygantus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-16 22:43:12
Poczytaj sobie książkę Tadeusza Lupara p.t. Złota klatka, czyli 344 dni internowania Wałęsy. Niejeden by tak chciał...

dog29
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-15 23:52:11
Jak chodzi tych po lewej to większość to ludzie którzy się sprzedali.Dlaczego Kuroń dwa razy jest wpisany.

Mr_Bond
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-16 23:22:41
Bo sie sprzedal dwa razy.

farloon
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-15 17:56:43
To przecież proste do wytłumaczenia. W samej Warszawie mieli do zamknięcia kilkanaście tysięcy osób. Brakowało sbków i milicjantów, dlatego używano trójek złożonych z zomowca i dwóch żołnierzy. Taka trójka mając listę z klientami do zamknięcia, na której byli Kaczyńscy uznała, że ktoś tworzący listy musiał się pomylić. Bo adres ten sam, data urodzenia taka sama, imię ojca też, tylko imiona się nie zgadzały. Dlatego pokręcili tylko Leszka. Poza tym najlepszą metodą uwiarygodnienia wtyk w środowisku opozycjonistów było represjonowanie tych wtyk: "dostaniecie czasem łomot ale wam się to opła

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-12-15 21:37:01
Tylko, że Lech Kaczyński mieszkał i pracował wtedy w Gdańsku a nie w Warszawie. I cała misterna konstrukcja legła w gruzach...

martenscool
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-15 15:41:24
Mieli brata, to myśleli, że go mają, proste...

net244
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-12-15 12:37:57
olali jarecka ciepłym moczem, czyżby z powodu, że był jednym z nich, czy że w opozycji nic nie znaczył?

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-15 12:08:44
komentarz usunięty przez moderatora

puttin24
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-15 10:58:34
A skąd ty to wiesz co ?????????

latrell
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-15 08:37:31
09.12.2012 - Lech Wałęsa podczas internowania wypił ponad tysiąc butelek alkoholu - informuje dziennik.pl.

pawcio75
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-12-15 08:05:05
Gdyby w szkole uczono o tym albo gdyby rodzice by ci powiedzieli że wiekszość tych internowanych podpisała lojalki z ubekami twoja lista wyglądała by zupełnie inaczej. Walentynowicz,Kaczyńscy i inni nie podpisali nigdy żadnej lojalki więc nie pasują do układu z "Magdalenki"Warto czytać książki a nie czerpać wiedzę wyłącznie z tv !!!!

rafalemilian
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-12-15 08:00:39
Byli tak internowani jak bartoszewski xD

Guardian1486
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-15 09:57:11
Ahahaha no bez kitu. Wygrałeś tym komentarzem. A poważnie...jak powiedział, że został zwolniony z obozu ze względu na "zły stan zdrowia" to już odpadłem. Wtedy to już na pewno zostałby z niego zwolniony ale kominem. A następny jego komentarz o tym "ze bał się bardziej polskich sąsiadów niż Niemców" powinien już wyjaśnić zdecydowanie wszystko^^

Humulus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-15 07:55:31
Do internowanych dodaj też Maciarewicza, a tak na marginesie ciekawe masz kryteria.

megakruker
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-15 05:59:01
Walesa? Niesiolowski? Kuroń?itp. Ja tez umiem kopiowac i wklejac ale bez wiedzy jakiejkolwiek wychodzi to smieszne.

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-15 01:00:16
I co z tego?

bystry_kaziu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-14 22:30:59
Lech Kaczyński internowany , Jarosław nie - widocznie Jaruzel nie wiedział że jest ich dwóch

extraper
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-14 21:56:30
I tu jesteś niekonsekwentny albo nieczytaty niekumaty obok Jarka brakuje Zbysia Bujaka

shellah
    Ocena: -10 (glosow:20)
2015-12-14 20:38:32
części z tych internowanych wcale nie żałuje bo nie są to ludzie godni szacunku. Sprytny Jaro nie dał się złapać i tyle.

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-14 23:03:47
Masz całkowitą rację! Oto jak Kaczyński sam wspomina swe sprytne uniki przed polującą na niego SB-cją 13. grudnia '81 ("Odwrotna strona medalu"): "Obudziłem się więc w południe i poszedłem do kościoła w kompletnej nieświadomości". A po powrocie do domu pewnie wziął kota na kolana i patrząc mu głęboko w oczy, powiedział z dumą w głosie: "widzisz, jaki twój pan jest sprytny? Nie dał się złapać!".

Selop
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-14 20:11:54
Niech milczą Ci, co się przeszłością szczycą. Każda qrwa też kiedyś była dziewicą

samthebludger
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-12-14 20:04:55
Fajnie że prawdopodobnie TW Bolek też był internowany super. A co z tysiącami zabitych przez komuchów, o których min. pan Michnik zabrania się upominać i nie pozwala rozliczyć komunistów? Do tej listy internowanych proponuję dodać jeszcze Władysław Gomułka i Edwarda Gierka internowanego przez Wojciecha Jaruzelskiego. Co w ogóle ta grafika ma przedstawiać? Dlaczego odpowiedzialni ze te internowanie nigdy nie zostali osądzeni?

art-b
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-12-14 19:45:48
Jarek spał do południa. Dopiero w kościele na kazaniu pokapował się, że coś jest nie tak :)

ghore
    Ocena: -7 (glosow:23)
2015-12-14 18:48:33
Inernowani- "i 10 000 innych" no a w nie internowanych powinno byc i dziesiatki milionow innych. To ze ktos dal sie zlapac ubekom nie jest samo w sobie zadnym osiagnieciem zjeby. Murzyni tez dawali sie zlapac handlarzom niewolnikow i z tej przyczyny nie zosatli jakimis mitycznymi herosami dla ludow afrykanskich. Inny przyklad gdyby wszyscy partyzanci z czasow 2WS dali sie zlapac okupantom to ktos moglby ich oskarzyc o celowa wspolprace z okupantem bo woleli siedziec w wiezieniu niz walczyc. Wniosek jest jak zwykle dla tego typu plucia wybiorczego jeden lemingi to idioci.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-12-14 20:21:50
Oj ghore... Ręce opadają. Chodzi o to, że Kaczyńskiego nikt NIE CHCIAŁ internować (w przeciwieństwie do jego brata), bo był nic nie znaczącą płotką. "Obudziłem się więc w południe i poszedłem do kościoła w kompletnej nieświadomości" - miał wspominać Jarosław Kaczyński w wywiadzie-rzece, którą dziennikarka Teresa Bochwic opublikowała w książce "Odwrotna strona medalu". Jeśli dla Ciebie to to samo co "partyzantka", to gratuluję poczucia humoru.

angelliam0
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-14 18:34:24
To Kuroń był dwa razy internowany? :D

antony
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-14 18:20:28
jak wałesa wspomina te internowanie Nie ukrywa: wtedy, w 1982 r., był traktowany dobrze, jadł najlepsze potrawy i pił najlepsze trunki. W książce "Droga nadziei" opowiada: "Kuchnia była luksusowa. Stawiali masę dobrych rzeczy i patrzyli, co ja najbardziej lubię, i wtedy podawali to tak długo, aż znielubiłem (…). Wątróbka? To codziennie przez miesiąc była wątróbka oprócz normalnego obfitego jedzenia. Podobnie z rybami, węgorzami. Poza posiłkami, lodówka zawsze była pełna. Był także szampan". - Zimnego szampana lubiłem sobie strzelić, ale nieprawdą jest, że często i

neurotyczny_jan
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-12-14 18:11:09
swoich nie brali

piterek8419
    Ocena: -1 (glosow:23)
2015-12-14 17:59:15
szkoda że większość z tych internowanych ma teczki pełne zasług jako TW służby bezpieczeństa. A umieszczanie na jednej liście Gwiazdy i Szechtera(Michnika) to jakaś totalna ignorancja

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-14 19:22:03
Którzy konkretnie z tych wymienionych tu z nazwiska (poza Wałęsą, o którego teczce wszyscy wiedzą)?

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-14 20:15:43
@homo_sapiens Myślę że dopóki pan Michnik żyje, to nie pozwoli na ujawnienie TW. Sam jako jeden z pierwszych pogrzebał w teczkach i co tam znalazł nigdy nie ujawnił. Jednocześnie wszyscy inni którzy chcieli lustracji zostawali przez niego obrzucani błotem. Pan Michnik to w ogóle ciekawy przypadek. Gdy był internowany jak sam mówił zgłębiał dzieła Lenina. Gdy był zamknięty pisał książki. Ilu walczących o demokrację mogło wtedy oficjalnie pisać? Co więcej wcześniej jako "znany opozjocjonalista" dostał paszport i mógł normalnie podróżować po świecie. To wszystko tak się trzyma kupy że h

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-14 20:23:31
@sam - Chcesz powiedzieć, za Zbigniewem Ziobro, że "brak dowodów jest najlepszym dowodem"?

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-14 22:54:39
Chce powiedziec ze cos tu nie pasuje. Logiczne jest ze zwykłemu człowiekowi nie daliby takich wygód. Dlaczego jestesmy chyba jedynym panstwem w ktorym nie przeprowadzono lustracji. I niestety to się cały czas ciągnie za nami.

latrell
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-15 08:42:38
ANN ale niestety opłacone lewo-lemingi będą hejtować, bo tylko oni mogą opluc komus zyciorys. Reszta (ta prawa) pisze tylko prawdę.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 21:08:13
@homo_sapiens Jaki brak dowodów? Dowody są tylko nie można ich przedstawić.

nissin
    Ocena: 5 (glosow:23)
2015-12-14 17:10:53
Juz tylko niedobitki aktywistow PiSu, walcza o swojego "prezesa - naczelnika". Moze oczy im sie otwieraja, na co glosowali... Wiocha przestaje byc megafonem propagandowym PiSu.

WladekB1992
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-12-14 17:22:14
Za to zostaje, jak to określiłeś "megafonem propagandowym" PO i Petru, w sumie to jedno i to samo. A "aktywiści PiSu" się nie wypowiadają, bo z BANEM ciężko cokolwiek dodać.

Ingenue87
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-14 17:29:25
Widać po komentarzach, że jednak więcej użytkowników z ma oczy otwarte i potrafi odróżnić prawdę od kłamstwa i hipokryzji, co dla ciebie może wyglądać jak propaganda pisu. Nie ma propagandy pisu, po, nowoczesnej. Jest prawda i kłamstwo i tego należy się trzymać.

jacek-torun
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-12-14 16:56:56
Radzę wam dobrze poczytać troszkę na temat na przyklad tuska.To on byl glownym prowokatorem obalenia rządy Olszewskiego.To on z bieleckim i buzkiem sprzedali za bezcen najwiecej majatku narodowego.To on skorzystal z pomocy WSI do zalozenia trzeciej juz swojej partii,zwanej PO.Przedtem KLD i UW,,które zrujnowaly nasz kraj i nie weszly do pralamentu...Tylko i wylacznie dzieki czerwonym mediom i czerwonej WSI osignal pozycje ktora ma teraz...

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-14 17:18:46
Nie zapominaj kto głosował na Donalda Franza Tuska:-)

zbigniewboniek
    Ocena: -1 (glosow:21)
2015-12-14 16:53:57
Po lewej prawie wszyscy to tajni współpracownicy SB z pokaźnymi teczuszkami! :)) Bohaterowie dla wszystkich głąbów, nieuków i złodziei.

kicior2
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-12-14 16:25:49
Ci po lewej podpisali lojalki i wpierdalali banany

ziomal19922
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-12-14 16:22:01
Nie złapali go bo Jarek ma kota a kot ma Jarka.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-12-14 16:19:02
Rafałek, wioskowa pi*da i wiadomo jaka będzie wrzutka. Gdyby taka wstawka była o mnie to cieszyłbym się, że nie jestem wymieniany obok takich chwastów jak bolek, bul, osiołowski, bartoszewski, kuroń, michnik.

Rycerz1990
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-14 16:08:36
Piękna wiocha!

jacek-torun
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-14 16:08:03
tuska koledzy juz byli wowczas internowani.On sam juz byl zaangażowany w politykę...Liczy się fakt.Internowany był natomiast Wałęsa,ale co z tego,skoro okazał się jednak "Bolkiem" i kapusiem SB-eckim...

barnaba15
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-12-14 15:30:07
Po stronie nie internowanych jeszcze trzeba umieścić dzisiejszą gwiazdę Henrykę Krzywonos

bialikp
    Ocena: 5 (glosow:21)
2015-12-14 15:03:39
Ciekawe dlaczego sami z pewnej opcji politycznej. Jakby nie było innych jak Walentynowicz , Korwin-Mikke, Macierewicz, Szeremietiew i tysiące innych.Wiocha i propaganda. PS. Nie jestem za PiS ale to chamstwo zapominać o tych co walczyli za wolną Polskę

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:20)
2015-12-14 16:37:39
Wystarczy, że o tych, których wymieniłeś, pamięta PiS. Szkoda, że nie pamięta o wszystkich pozostałych. Dlatego takie wstawki są potrzebne.

samthebludger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-14 20:19:27
@homo_sapiens Teraz to dowaliłeś.

hanauer
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-14 14:54:47
komentarz usunięty przez użytkownika

remp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-14 21:20:52
mi też się takie porównanie nasuwa

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-14 14:33:32
komentarz usunięty przez użytkownika

EmeraldApple
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-12-14 14:16:05
Bartoszeskiego wypóścili z obozu. Chańba! Tszeba go otkopać z powonskuw

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-14 14:18:40
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek-torun
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-14 14:12:59
Dodaj jeszcze Tuska,też nie był internowany...

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-12-14 14:34:51
Tusk w '81 miał 24 lata a dziś nie robi z siebie największego bohatera w walce z komuną, jak Kaczyński.

Karolu69
    Ocena: -10 (glosow:18)
2015-12-14 15:16:59
homo czy ty naprawdę wiesz co mówisz? Tusk i internowanie, buhahaha

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-12-14 15:19:18
@Karolu - A w którym miejscu napisałem, że Tusk był internowany?

Krzysztofd55
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-12-14 14:03:02
Czyli wynika z tego że Tusk to zdrajca bo nie był internowany.

pajakpajonk
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-12-14 14:30:44
komentarz usunięty przez moderatora

Krzysztofd55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 19:11:26
To sprawdź debilu jeden.

anabarbara
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-12-14 14:02:43
Co wy nawijacie,przeciez caly czas sie chwali jak to mu bylo zle gdy byl internowany.Czyzby Jareczek klamal,nie to nie jest w jego stylu,skadze,on taki porzadny,sprawiedliwy,to chyba jakas pomylka.

andrzejmorda
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-12-14 13:51:01
Ci internowani to w babinktona z SBkami grali w ośrodku wczasowym nad morzem i przygotowywali się tam i szkolili do objęcia władzy, dlatego dobrze akurat że Jarka nie ma w tym "zacnym" gronie...

informatyk26
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-14 16:04:23
Ale ś.p. Lech Kaczyński jest. Szach i mat bolszewiku.

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-12-14 13:47:45
Zgodnie z wczorajszym jego przemówieniem, od 26 lat jesteśmy zniewoleni (włącznie z dwoma latami jego rządów !!!), więc wcześniej, przed 1989 rokiem było OK. Czyli wraca PRL?!?

GumowyRocco
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-12-14 13:37:47
Rozumiem, że to na wiocha.pl może wejść??? Nie jest to polityczne? A jak Petru zakłada partie z Pro Civilii to wszystko jest w porządku... Co do internowania :DDD Nie jeden by chciał tak mieszkać jak Wałęsa był internowany... Większość tych rzekomo internowanych dogadywało się potem ze swoim "wrogiem" Druga sprawa ciekawe ilu z nich naprawdę było internowanych, a z ilu zrobiło się sztucznych bohaterów.

BOBY102
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-12-14 13:41:14
NIE skądże , BANA dostaniesz jak wypisujesz takie na wiocha. Normalnie ja bym się nie ważył za 7 dni "internowania"

GumowyRocco
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-12-14 13:45:07
W dupie to już mam :) Mam wiele innych rzeczy do robienia, a wiem, że ludzi podobnie myślących jest więcej niż idiotów... Admin sorry, ale jesteś niekonsekwentny i swoją niekompetencją doprowadzasz do większych "rozruchów" Gratuluję. Administrować to trzeba umieć, a nie wybiórczo wrzucać co Ci się podoba wedle swoich sympatii..

bobas102
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-12-14 13:37:13
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-12-14 13:42:21
SWETRU teraz "drukuje" życiorys ... bo musi COŚ DOPISAĆ PO GRUBEJ KRESCE

Darro69
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-12-14 13:06:38
AHA, Może podasz jeszcze ich PRAWDZIWE NAZWISKA???

misiador
    Ocena: 1 (glosow:19)
2015-12-14 13:03:09
Sporo kanalii jest po lewej stronie i wyjątkowych szkodników! Niech wspomnę, nieświętej pamięci: Geremek, Mazowiecki czy z żyjących: Niesiołowski, Wałęsa

dlugi1974
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-12-14 13:17:08
Skoro po lewej stronie nazwiska, to dla Ciebie szkodniki a pewnie po prawej patriota to co Ty jeszcze w Polsce robisz ?????

GumowyRocco
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-14 13:39:31
Długi to powiedz mi jak Wałęsa mógł wziąć swoją teczkę do domu??

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-12-14 14:07:09
gumowy to powiedz mi jakim cudem :1Tuż po wojnie żołnierzy AK, rozstrzeliwano, osadzano w więzieniach, sadzano na nogach od stołka, torturowano, w najlepszym razie wykluczano z życia społecznego. Tymczasem Rajmund Kaczyński, żołnierz AK, tuż po wojnie, dostaje od stalinowskiej władzy wypasiony apartament na Żoliborzu, jak na tamte czasy rzecz poza zasięgiem zwykłego obywatela, nawet szarego członka PZPR.

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-12-14 14:08:23
2-żołnierz AK, mąż sanitariuszki AK, dostaje posadę wykładowcy na Politechnice Warszawskiej i oboje żyją sobie z jednej pensji jak pączki w maśle. W tym czasie gdy w Polsce rządzi Bierut, a właściwie Stalin rządzi Bierutem, posada dla AKowca na uczelni brzmi jak ponury żart, jednak rzecz miała miejsce.

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-12-14 14:10:25
3- rodzą się bliźniaki i jako dzieci akowskiego małżeństwa, na początku lat 60, kiedy większość dzieci akowców opłakuje swoich rodziców, albo czeka na ich powrót z więzienia, nasze orły zabawiają się w reżimowej TV. 4- Jarosław Kaczyński jako jedyny działacz opozycji, kręgu doradców Lecha Wałęsy nie zostaje internowany. 5-Jarosław Kaczyński odmawia (tak twierdzi) podpisania lojalki, jako jedyny opozycjonista odmawiający władzy PRL zostaje zwolniony do domu, co więcej nikt go nie nęka, w okresie 1982-1989

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-12-14 14:11:45
6-Jarosław Kaczyński jako jedyny opozycjonista ma sfałszowaną teczkę i jako jedyny opozycjonista domagający się powszechnej lustracji, ujawnia swoja teczkę dopiero po naciskach prasy 7-cud zagadka. Jaki jest związek między ofiarowanym Rajmundowi Kaczyńskiemu przez PRL apartamentem na Żoliborzu, pracą w czasach stalinowskich na Politechnice Warszawskiej, karierą filmową bliźniaków i brakiem internowania Jarosława Kaczyńskiego w stanie wojennym?

dlugi1974
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-12-14 14:12:47
Kto wie? Czym aż tak bardzo mógł zaimponować władzy ludowej żołnierz AK Rajmund Kaczyński, że władza otoczyła jego samego, jego żonę z AK i dzieci szczególna troską. Opowieściami o wykańczaniu bolszewików? Kto wie, czym mógł zaimponować oficerowi SB Jarosław Kaczyński, że ten po odmowie podpisania lojalki wypuścił go wolno i nigdy już nie nękał?

GumowyRocco
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-12-14 14:32:31
Mhm a Ty informacje o sfałszowanej teczce masz z ...?

cozakraj7
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-12-14 15:08:21
Długi skąd masz te informacje? Od samego źródła z SB czy jak? Nie mam za bardzo teraz czasu, ale te mieszkanie, o którym tak długo tu nawijałeś to Kaczyński wynajmował od osoby fizycznej i wykupił w roku 1981 czyli jak to jest dostał je od SB czy nie?

dlugi1974
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-14 18:29:52
cozakraj7 posadę na Politechnice też wynajmował ??? dzieciaku na marginesie w tamtych czasach nikt nikomu mieszkań nie wynajmował, miałeś mieszkać tam gdzie byłeś zameldowany!!

cozakraj7
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-14 23:55:38
I po co siejesz propagandę ? Kaczyński odkupił te mieszkanie w 1981 roku co jest potwierdzone. Widzisz Kaczyński studiował jeszcze w czasie drugiej wojny światowej więc może stamtąd miał znajomości ? Co do tego dzieciaka itd to możesz sobie ubliżać, ale czy w wynajętym mieszkaniu nie można być zameldowanym? Otóż zawsze było można i można również teraz. Wysnułeś jakieś teorie z tyłka bez żadnego potwierdzenia, które obalić jest tak prosto, że już w pierwszej odpowiedzi próbujesz mi ubliżać. Nawiasem moi ŚP Dziadkowie również wynajmowali mieszkanie, bo na wojnie stracili wszystko i byli

cozakraj7
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-14 23:58:53
i byli w nim zameldowani aż do śmierci, bo widzisz ten kto naprawdę walczył na Wojnie raczej nic z tego nie miał chyba, że przetrwały pewne kontakty i się komuś poszczęściło. Myślisz, że ludzie nawet wchodzący do czerwonych pająków nie pomagali dawnym znajomym z Wojska czy też jakiejś pracy? Mało kto wchodzący do partii robił to z pobudek ideologicznych, a przetrwanie po wojnie i zapewnienie rozwoju szczególnie demograficznego w Polsce również było bardzo ważnym zadaniem więc daruj sobie te wypociny.

Darro69
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-14 12:58:44
no tak... same tuzy waleczności o lepsze koryto!!! Niech wałęsa pochwali się ile ćwiartek i pólitrówek wychlał podaczas pobytu w Arłamowie (podczas tzw. internowania, ha, ha, ha, ha)... a tak ukochał to miejsce, że wykupił całe piętro w nowo postawionym budynku w tym kompleksie... Reasumując: wszyscy wymienieni (oprócz Gwiazdy) po lewej stronie wydymali Polskę i PRAWIE WSZYSTKICH POLAKÓW (Nie licząc UB-eków, SB-ków - bo oni się ustawili w nowej rzeczywistości)...

net244
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-14 12:48:48
olali jarecka ciepłym moczem, czyżby z powodu, że był jednym z nich, czy że w opozycji nic nie znaczył?

BOBY102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-12-14 12:40:05
Wasz KOD, podarował mi INTERNOWANIE 7 dni, więc TYLE WIECIE co ten co daje BANa

GumowyRocco
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-14 13:40:45
Też byłem, bo odniosłem się do Petru i KODu :))) Ale jak obraża się inną partię lub ugrupowanie to proszę - i główna się znajdzie :DDD

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-14 17:41:55
Ja jeszcze nie dostałam bana, ale mój absurd dotyczący KODU wylądował w archiwum z 60 głosami, kolejny utknął w poczekalni. Moje dni są policzone...

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-14 18:16:32
Zobaczmy w takim razie materiał o WSI :) youtube.com/watch?v=Oc_miSvXsFc

Krystian_mati
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-14 12:35:38
a TUSK miał wtedy 24 lata działał w parakomunistycznym staowarzyszeniu

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-12-14 12:16:32
13 grudnia 2007- utrata suwerenności Polski na rzecz eurokołchozu. Ratyfikowane i podpisanie Traktatu Lizbońskiego przez braci Kaczyńskich. Też warto pamiętać!

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-12-14 12:21:30
Wiem, wiem...Prawda boli PiSowcy. Kryzys nadchodzi i to będzie Wasza i POwców wina. Niczym się nie różnicie.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-14 12:24:40
komentarz usunięty przez użytkownika

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-14 12:32:34
Minusujcie, minusujcie... Brakuje wam słów?

willager666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-14 12:59:13
a twój guru z tej nienawiści do EU pobiegł pieprniczyć androny i kasować za to unijny hajs. Gdyby taki był antysystemowy, przeznaczyłby to na jakiś szczytny cel. No ale frajerzy nadal wierzą w zbawczą moc "krula"...,

GumowyRocco
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-14 13:42:49
Warto pamiętać bo to całe media cisnęły Lecha Kaczyńskiego, że jak to nie podpisze? Przecież była cała ustawka medialna, która pokazywała Polskę jako zadupie świata, bo nie chce być "EUROPEJSKA" Krótka pamięć widzę... Nie, nie brakuje nam słów, po prostu nie ma o czym gadać z człowiekiem co kiepsko pamięta co się wtedy działo...

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-14 15:06:17
I ten bohaterki Lech który POLEGŁ pod Smoleńskiem uległ tej "medialnej ustawce"?

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-14 15:35:17
Przed wejściem do Uni mieliśmy tempo rozwoju ok 7%. Teraz od 0-2%. Czy Wy nadal nie potraficie zrozumieć, że ani PiS, ani PO nie są w stanie zmienić Polski? Dla czego żadna z tych partii nie chce zlikwidować podatków dochodowych, przymusu płacenia na bankruta zwanego ZUS, nie z redukuje ponad 680 tyś. zbędnych i kosztownych urzędników, dla czego nie chcą wzmocnienia polskiej armii tylko nawołują o utworzenie armii europejskiej? Dla czego zajmują się pierdołami typu zakaz solenia zup i sprzedawania drożdżówek w szkołach? Dla czego kłamią, że dadzą 500zł na każde dziecko?

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-14 15:47:43
Jak to powiedział mój ,,guru,, ,,Wam się oczy otworzą, kiedy mnie się zamkną,, I ma rację. Obcy naród musi chyba wam stanąć z lufą przy skroni, byście zrozumieli w jakim kierunku nas oni prowadzą. Ale już wkrótce się przekonacie, bo systemy padają tylko dla tego, że bankrutują. A Wy będziecie się zapewne śmiać, ale baranim głosem. Historia lubi się powtarzać. Ale co tam historia ważne jest co tu i teraz... Nie jest tak? Żałośni jesteście.

mapa292
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-12-14 12:10:54
A gdzie był Petru wtedy, czy również spał ?! Lemingi czy on tez niczym Jarek nie został internowany?! A Zandberg, Tusk Sierakwoski gdzie byli?! La Boga co robili?!

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:25)
2015-12-14 11:52:51
Internowanie było tylko wstępem do urobienia słabszych osobników z opozycji, wyodrębnienia ich z reszty i metodą prośby, groźby, obietnicy lepszego życia, stanowisk w przyszłym rządzie, przygotowano ich do objęcia władzy przychylnej bandytom z PZPR. Jarka nie zamknęli właśnie dlatego żeby go zaszantażować zamknięciem brata i w ten sposób zmusić do współpracy, bo to Jarek był mózgiem a Lech wykonawcą wszystkich ich zamysłów. Powyższa lista jest dokładnie listą tajnych współpracowników komunistycznej bezpieki i zdrajców idei Solidarności o czym wszyscy doskonale wiedzą.

piotrek_12346
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-12-14 12:00:01
ha, ha długo nad tym myślałaś? czy dostałaś instrukcję z centrali? jarek jak sam napisał spał do południa, potem poszedł do kościoła i się dowiedział że jest stan wojenny. Czołowego działacza w walce o demokrację nikt nie poinformował rano że został wprowadzony Stan Wojenny???

willager666
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-12-14 13:02:50
Lemmingom i Kurwinistom nie dogodzisz. nie odpiszesz im, to szczekają że brak argumentów. Odpiszesz im, to szczekaja że jesteś opłacanym trolem. Po prostu nie ma możliwości polemizowania z tym betonem...,

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-14 16:26:32
Klasyka, skowyt lewactwa kompletnie pozbawiony argumentacji. Wystarczy koleżko poczytać o działaniach w tamtych czasach służb i do jakich rozgrywek się uciekały. Jeśli chcesz podam tytuły, konkretne artykuły historyków i badaczy tematu, a nawet dokumenty z IPN, tylko obawiam się że nie przeczytałeś jeden z drugim nigdy żadnej książki w swoim życiu, a swoją dziecinną wiedzę czerpiecie z nagłówków w Fakcie lub z TVN.

piotrek_12346
    Ocena: -2 (glosow:22)
2015-12-14 11:40:28
Przecież ten "PRZYWÓDCA" do dziś chowa się za plecami innych. Za dudą, za szydło, za kuchcińskim, za kempa. Wszystkim wydaje rozkazy ale za nic nie odpowiada!!! To taki przywódca bez jaj, który boi się wziąć na siebie odpowiedzialność. Do swoich spółek powsadzał swoich przydupasów w razie jakby co to nie on. Trybunał Stanu dla innych ale nie dla niego.

mapa292
    Ocena: -1 (glosow:27)
2015-12-14 11:26:29
rafalala8 po jednej stronie wymieniłeś zdecydowaną większość agentów UB i nawet jednego gestapo a po prawej gościa, któremu nie możesz nic zarzucić i tu twój bull dupy lemingu bez wiedzy!

Qba_866
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-14 13:12:36
Owszem można i to wiele. A tak dla twojej wiadomości, to co piszesz to sam prezes wymyślił. Nie mogąc się niczym pochwalić to zaczął innych w dość małostkowy sposób dyskredytować. A spytaj prezia ile nakradł w FOZZ-zie i TELEGRAF-ie.

Kircholm1605r
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-12-14 11:22:31
komentarz usunięty przez moderatora

cozakraj7
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-12-14 11:20:15
Większość z wyżej wymienionych mości panów potem uczestniczyła w planie 'sorosa' dla niewtajemniczonych inna nazwa to 'plan balcerowicza' i tak oto z drenażu rosyjskiego trafiliśmy pod drenaż zachodnioeuropejski w połączeniu z amerykańskim. Zrobili z Nas dojną krowę i doją sobie, doją w zamian rzucając ochłapy.

BloodyFace
    Ocena: -5 (glosow:21)
2015-12-14 10:57:24
Jarosław polske zbaw! Ah te czasy kiedy kaczorek podjezdzał na centralny i regularnie zapraszał chłopców...(Tajemnica poliszynela) Teraz taki nieprzystępny. Co ta impotencja i starość robi z ludzmi. :(

rav_007
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-12-14 10:51:06
W tych nie internowanych nalezy wpisac "pozostale 38 milionow polakow"

klos74
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-14 11:18:08
te pozostałe 38 kk niekoniecznie ustawia się cokole, mówiąc że dziś stoi tam gdzie wtedy, a pozostali tam gdzie ZOMO ... choć to właśnie 38 kk byłoby bliżej prawdy, bo rzeczywiście dziś są tam gdzie wtedy, czyli ... w domu ....

klos74
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-12-14 10:49:51
jedyny bohater, który nie był internowany ..... jedyny w Polsce, któremu prawdomówna SB sfałszowała teczkę ..... jak mawiał klasyk od kultury - "ciemny lud to kupi" ....

wieslav
    Ocena: 10 (glosow:28)
2015-12-14 10:35:23
Co z tego, że byli internowani jak większość to zwykłe kapusie i sprzedawczyki?

willager666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-14 13:05:00
dlatego byli internowani. WSI pilnowała, żeby "swoim" nic się nie stało gdy lud szaleje na ulicach...,

bobas102
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-12-14 10:32:59
komentarz usunięty przez moderatora

bobas102
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-12-14 09:18:15
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek_12346
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-14 11:30:01
komentarz usunięty przez użytkownika

wordeck
    Ocena: -5 (glosow:19)
2015-12-14 08:39:53
A może im tak źle było w tych internatach? Jedzenie było, wódka też... Tyle, że na panienki nie można było wyskoczyć... Za to można było spokojnie omówić z towarzyszami z SB plan przemian i zawłaszczania majątku po zmianie władzy.

matys601
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-14 11:11:32
ty już nawet myślisz jak Dżarek, wszyscy opozycjoniści wiedzieli że ustrój padnie i dzielili już kraj między siebie? Puknij się i tyle. a panienki im ponoć podsyłali "najlepszego sortu", bo po dobrym seksie lepiej się kraj rozkrada.

mysliwy
    Ocena: -15 (glosow:25)
2015-12-13 23:29:11
A może to Jarosława mieli internować, tylko pomylił dowody i wział ten Lecha, skad Ty możesz wiedzieć jak było.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-13 23:34:11
Ale żeś wymyślił :)

mysliwy
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-12-13 23:54:51
Podobnie jak i ty, totalne bzdury...

nkosi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-13 23:11:07
Balbiny nie zamknęli, do dziś twa ta trauma.

lemmingz
    Ocena: -10 (glosow:22)
2015-12-13 22:39:36
komentarz usunięty przez moderatora

zbigi
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-12-13 22:36:50
Cały jestem w strrachu bo też nie byłem internowany...

Jaham
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-13 23:06:28
No co ty,koledzy cię nie internowali??? Lepiej powiedz jaki miałeś stopień. We Wojsku musiałes być. Chyba, że...jesteś kobietą...

elrondpl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-13 22:32:11
no faktycznie dziecko w wieku 30 lat z groszem

egon68
    Ocena: 42 (glosow:80)
2015-12-13 22:15:04
nie złapali go bo spierd..ał miedzy nogami zomowcom

plkwn
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-12-14 10:23:29
Nie złapali, bo nie mieli powodu. Po prostu nigdy nie był opozycjonistą... Raz go zawinęli to się bronił, że to na pewno chodzi o jego brata...

drewus
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-12-13 22:05:48
vaginarius masz tyle mózgu co twój ptak

drewus
    Ocena: 9 (glosow:23)
2015-12-13 22:00:16
Ja bym raczej nie patrzył na tą listę tylko na majątki i jak się zmieniały w tym okresie.

zyndramik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-13 22:01:09
słuszna uwaga

Jaham
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-12-13 22:06:31
Aaaa...To oto chodzi Jarusiowi...Za mało kasy? No wiesz, mając limuzynę z ochroną...No, trochę to kosztuje.

Gorilla1984
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-12-13 21:56:36
Widzicie jaki z niego genialny strateg? 10 tys. dało się złapać i internować, ale nie nasz cwany lis!

zyndramik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-13 22:02:23
Lis? gdzie lis?

zyndramik
    Ocena: -1 (glosow:17)
2015-12-13 21:54:11
gdzie jest Tusk? w 10 000 innych? :D

Wonderwall38
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-13 21:45:24
julu dobra rada idź i nie wracaj

Gregory2509
    Ocena: -8 (glosow:32)
2015-12-13 21:39:54
tego, ze Kaczynski to patriota nie mozna negowac, w przeciwienstwie do takich jak Tusk-zdrajca, czy wielu z PO.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-12-13 21:52:44
Patriota bo tak wszystkim wmawia?

Gregory2509
    Ocena: -2 (glosow:20)
2015-12-13 22:29:31
patriota, bo widze jak postepuje. patriota jest tez Korwin, w przeciwienstwie do zlodziei Tuska i innych z PO i PSLu i nie pisze, bo popieram kaczynskiego, bo popieram Korwina, wiec daruj sobie jurek1102, bo posadze cie o to, ze jestes wsrod tych zlodziei.

Jack_Bauer85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-14 12:09:08
Tak po jego postępowaniu tak tak masz rację Jorgus my nie mamy z nim prawa się nie zgadzać toś my Polacy gorszego sortu nie zapominaj

waclawwaclaw
    Ocena: 3 (glosow:33)
2015-12-13 21:28:51
ha ha Wałęsa internowany. Na polowaniu z Kiszczakiem w Arłamowie. Nie znam sposobu internowania tej reszty ale z tym Wałęsą to dałeś.Tak jak i Krzywonos jest bohaterką. Żeby tylko kaczorowi dowalić ludzie przestają myśleć

zyndramik
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-12-13 21:57:52
SB skrupulatnie odnotowała, że spożył kilkaset butelek wódki i może piwa, wczasy w Arłamowie na koszt państwa :) W tym czasie też została nagrana słynna rozmowa braci, w której twierdził, że jest wielki ponieważ jest potomkiem włodarza z czasów rzymski o nazwisku Walens :)

Jaham
    Ocena: 7 (glosow:37)
2015-12-13 21:06:41
Jaruś Kaczyński oprócz tego,że jest żądny władzy za wszelką cenę i chciałby zostać dyktatorem, ma niesamowitą umiejetność, mianowicie niezwykle skutecznie odwraca kota ogonem,sic! Jak go atakują mówiąc ,że kłamie, twierdzi, że to oni kłamią. Jak ktoś twierdzi,że niszczy Polskę, Jarek twierdzi ,że Polska jest zniszczona i on ją naprawia. Jak ktoś twierdzi,że niszczy TK, to on twierdzi, że TK zostało zniszczone i on to naprawia itd., etc. Naprawdę jest prostę, ale niezwykle skuteczne. A ciemny motłoch nie wie komu wierzyć...

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:29)
2015-12-13 21:10:28
Tak to jest u bliźniaków jeden zawsze jest fałszywy. A niestety został nam ten gorszy.

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:27)
2015-12-13 21:05:33
Bo Jarosław grywał w filmach za komuny. Milicja go wypuszczała bo go znała. W końcu miało się tych rodziców którzy załatwili rolę w filmie.

Karolu69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-14 15:14:14
Nie grywał w filmach, tylko zagrał w filmie, a co do załatwienia roli, to nie przypominam sobie, żeby środowisko niepodległościowe miało jakieś wpływy w wytwórni filmowej

urocza80
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-13 21:03:56
Nie mógł być internowany,bo w tamtym czasie był pod postacią nasienia jakiegoś zomowca.

urocza80
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-13 21:06:52
Mam oczywiście na myśli rafaele8.

rafal8
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-12-13 21:13:06
No, u tego samego któremu brałas z połykiem i omało mnie nie połkłaś

ksiaze99
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-13 21:17:59
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-12-13 21:21:04
Komuchy nie internowały dzieci! Tak jak wy katole za posiadanie marihuany internujecie nawet 16 latków!

ksiaze99
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-12-13 21:23:18
komentarz usunięty przez moderatora

julu
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-13 21:34:55
Jaśnie Panie. Nie wcinaj się nie proszony.

amblin
    Ocena: 9 (glosow:19)
2015-12-13 21:36:25
prostaku? kolejny inteligentny inaczej z deficytem argumentów i pytaniem na poziomie szympansa. Idź lepiej na jakiś pislamski wiec. Tam się skomponujesz z otoczeniem.

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-13 21:47:44
Mam nadzieje ze kiedys bohaterami będą ci co są dziś w katolickim panstwie wsadzani za posaidanie marihuany tak jak dziś internowani za komuny. Szkoda tylko ze ja jestem dla was za mądry abyście mnie wsadzili mohery za marihuanę haha. Bo kiedyś jeszcze będę się musiał tłumaczyć dlaczego ja nie siedziałem.

sexmasterka
    Ocena: -7 (glosow:29)
2015-12-13 21:03:43
komentarz usunięty przez moderatora

ksiaze99
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-12-13 20:58:34
komentarz usunięty przez moderatora

Wonderwall38
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-12-13 21:02:03
Jak mógł być głąbie internowany w tym wieku , myślenie nie boli

ksiaze99
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-13 21:06:50
komentarz usunięty przez moderatora

julu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-13 21:37:51
Jaśnie Panie. Nie wcinaj się to trochę nie tak. M


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700