Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
nicnowego  15-12-16, 12:00 Zgłoś
+ 249 -
Dodano: 2015-12-16, 12:00:36   przez: nicnowego
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 249  Zgłoś nadużycie
66
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Tak bardzo chciał
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Nietoperze
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wuja
    Ocena: 40 (glosow:56)
2015-12-16 16:32:39
Popieram w 100%, nikt ich nie wyrzuca z knajp, chodzą na wybory, korzystają z tych samych przywilejów jak reszta społeczeństwa a nawet mają ich więcej, bo np. jeżeli hetero spóźniania się do pracy albo jest po prostu leniem to szef wyrzuca go na zbity pysk a homosia wyrzucić z dnia na dzień się nieda bo odrazu TVN24 czy inna "uwaga" zjawia się pod domem prezesa i oskarża o homofobie itp.

camovi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-01-01 23:40:54
Czyli najpierw odebrać prawa homoseksualistom, potem biseksualistom, a skończy się na odebraniu praw tym, którzy z kumplami idą na piwo!

mikoss
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-18 12:32:12
zamiast okresu ma sraczke.

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-18 00:34:48
Mają takie same prawa jak każdy Polski obywatel. Prawa te opisuje i zapewnia Konstytucja RP. A to że nie mogą zakładać rodzin to nie jest prawo Polski tylko prawo natury. Homo sapiens jest gatunkiem u którego prokreacja odbywa się za pośrednictwem osobników odmiennych płci. A płcie w gatunku homo sapiens są dwie. Tak to ustaliła natura i nie ma z tym dyskusji. Wszelkie odstępstwa od tej normy to po prostu zaburzenia o różnym podłożu.

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-18 06:41:35
Co do zakładania rodzin to mają również takie same prawa. dwóch heteroseksualistów też nie może zawrzeć małżeństwa w Polsce.

Vitas91
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-18 07:17:33
Dwóch nie ma potrzeby bo wtedy już nie są hetero. Ale dwoje hetero już może.

hagen24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-18 11:47:25
degenerat9 Wyjaśnij mi proszę w jakim celu dwie osoby heteroseksualne tej samej płci (bo chyba o to Ci chodzi)chciałby zakładać rodzinę?

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-19 00:22:32
Zakładanie rodziny to nie to samo co małżeństwo. Małżeństwo można chcieć zawrzeć na przykład w celu obniżenia podatków i zwiększenia możliwości kredytowych. Ale zgadzam się z degeneratem, że pod tym względem osoby homoseksualne nie są w żaden sposób poszkodowane. Przy zawieraniu małżeństwa nikt nie pyta o orientację seksualną.

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 09:32:09
Hagen24 Nie mam pojęcia w jakim celu osoby heteroseksualne miałyby zawierać związki małżeńskie. Zaznaczyłem jedynie, że nie mogą tego zrobić podobnie jak homoseksualne. Czyli pod tym względem prawo również traktuje wszystkich jednakowo.

hagen24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 15:07:21
degenerat9 Napisałem że według prawa obowiązującego w RP związek małżeński mogą zawrzeć osoby tylko przeciwnych płci. I jest to niezależne od preferencji seksualnych. Nikt o to się nie pyta w urzędzie, natomiast trzeba się wylegitymować potwierdzając tym samym swoją płeć. Czyli osoby hetero, homo lub biseksualne są traktowane tak samo. Mój błąd że dałem znak równości pomiędzy małżeństwem a rodziną.

Mr_Bond
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 22:40:44
Bo oni by chcieli miec wieksze prawa. Swoja droga co moze byc fajnego we wkladaniu fiuta w meski odbyt? Przeciez to slaba akcja jest. Chyba juz nawet najwiekszym euroentuzjastom sie takie akcje przejadly.

tda2003
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 20:59:39
Wszyscy jesteśmy homofobami, tylko "NORMALNI" mają odwagę nam to powiedzieć. Dziwne...

lalecznik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-17 20:11:43
I to jest właśnie wiocha.

degenerat9
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 19:51:34
co za bzdura. Homoseksualiści w Polsce mają dokładnie takie same prawa jak hetero, także w ogóle nie rozumiem po co takie wstawki

max996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 19:41:04
Na teranie dzisiejszej polski to bym się zgodził ale przez ponad 500lat to granice trochę bardzo się pozmieniały .

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 19:40:25
Jak to nie mają praw? Przecież ludzie mają prawa z tego tytułu, że są ludźmi, a nie z powodu orientacji seksualnej. Homoseksualista ma dokładnie takie same prawa jak hetero. Czego homoseksualiści oczekują i dlaczego ciągle narzekają? Chcą dodatkowych przywilejów?

ladyem88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 19:30:26
komentarz usunięty przez moderatora

BloodyFace
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 18:57:06
To nieprawda. Polska była jednym z najbardziej oświeconych obyczajowo krajów aż do 1945 dopiero za komuny i po komunie wszystko sie zmieniło. I wy w tej komunie obyczajowej wciąz tkwicie. Szarzy ludzie

Kilek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-12-17 18:01:41
Ja tam myślałem, że na przestrzeni lat granice państwa się zmieniały

krkLol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 19:45:57
No raczej."Trochę"inaczej wyglądały granice w 1410 r....w 1939 r.zresztą też:P No ale cóż - jedyna słuszna władza pisze historię na nowo, więc mogę się "mylić":P

wwwmarek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-17 16:55:37
Nie dla pedałów ! Polska nie pozwoli na patologię !!!

dj_mario_dj
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-17 16:02:23
wreszcie Polska jest wzorem dla innych krajw :)

ironik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-17 15:44:53
Ciekawa ta mapa Polski z 1410 :)

antypisowiec
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 15:20:55
ani jedna parafia ani seminarium?

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-12-17 15:09:01
Ludzie o innej orjentacji seksualnej moga byc w kazdej rodzinie, nikt nie ma na to wplywu. To tacy sami ludzie biologicznie, mimo ze inni. Najwyzszy czas na tolerancje i akceptacje nawet w polskim spoleczenstwie. TO MOZE SIE PRZYDAZYC W WASZEJ RODZINIE.

ErmIN656
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-17 12:59:18
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-12-17 12:28:24
Homofobia zawsze byla ale teraz brak tolerancii wzrasta. Ludzie na poziomie opuszczaja i opuscili Polske, zostalo badziewie intelektualne. Plebs doszedl do wladzy.

Calvus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 13:16:30
Kto wymyślił słowo "Homo-Fobia"? "Fobia" to jest lęk. Ja nie myślę że się ktokolwiek ich boi. Powinno być "Homo-Obrzydzenie" albo "Homo-Agresja"

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-17 13:44:42
@calvus - masz slusznosc, to strach zeby byc posadzonym o inna orientacje seksualna.

pancerny39
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 14:49:30
"Homofobów" jest mało tyle ile w ONR i RN każdy inny protestuje tylko przeciw tego aby nie paradowali po ulicach odnosząc się z swoim homoseksualizmem poza łóżkiem.

irou84
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-17 15:05:57
Jesteś nietolerancyjna dla heteroseksualnych. JESTEŚ NORMALNOFOBEM!!! Obrażasz innych, czujesz się lepsza od innych - może rasistka? Cytuję: "zostało badziewie intelektualne" - rozumiem że TY wyjątkowo piszesz z zagranicy? Bronisz mniejszości jednocześnie ich wyzywając.

Pablo93csw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-17 15:21:03
caleanka, udający raz kobietę, raz mężczyznę. Sam pewnie jesteś gejuchem i nie rozstajesz się z swoim analnym gumowym torando. Wyzywasz ludzi od plebsu, a sam jesteś plebsem, który nie potrafi nawet poprawnie pisać po polsku. Nawet plebsie pełowski poprawnie nie potrafisz napisać "tolerancji", a pier**sz bzdury w imię swojego pana tuska.

Bat1122
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 16:15:15
Boże, aż się zalogowałem żeby Ci wyjaśnić że homofobia nie oznacza stricte strachu, fobia to nie tylko strach ale i awersja, nieufność, nienawiść, wrogość oraz dyskryminacja. Calvus dlaczego wypowiadasz się na temat nic o nim nie wiedząc.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 19:44:22
Bo caleanka to naczelny hipokryta tego portalu, zgrywa się na obrońcę mniejszości, jednocześnie nazywając ludzi badziewiem intelektualnym. Sam dzieli ludzi na lepszych i gorszych, obraża i wyzywa.

ivy88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-12-17 12:13:07
to jakieś żarty! geje są obecnie ponad prawem! nie wciskajcie nam na siłe tego lewactwa nawet na wioch!! minus

mc2krd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 11:53:48
abstrahując, właśnie przeczytałam w Newsweeku artykuł "dlaczego kazirodztwo jest zakazane". To co znalazłam w tekscie i w komentarzach skłania mnie do zadania sobie pytania; NA JAKIM ŚWIECIE K***A MY ŻYJEMY?!

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 11:39:47
A co z prawem do życia>? Przez okras katolickiego średniowiecza nawet i tego prawa nie mieli dziś mają i mogą sobie żyć.

okido
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-17 12:02:18
Hę? Z tego co wiem to w Polsce nigdy nie zabijano gejów w majestacie prawa.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-18 15:31:06
Historia nie zapamiętała takiego faktu aby wykonano taką egzekucje. Ale oficjalnie było karane śmiercią. Po prostu nikogo ważnego czyli żadnego szlachcica nie skazano na śmierć za sodomie. Na zachodzie były takie przypadki za sodomie sądzono nawet Leonarda Da Vinci ale udało mu się w sądzie wybronić.

szwajceneger
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-17 10:37:24
komentarz usunięty przez użytkownika

kieleksamozlo
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-12-17 10:36:28
Nie wiem czy to tylko mnie uczono alternatywnej historii, ale od 1410 roku Polska parę razy zmieniała przebieg granic...

berger
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-16 17:33:13
I niech nadal tak pozostanie!

waldas81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 16:59:50
komentarz usunięty przez moderatora

Vitas91
    Ocena: 8 (glosow:26)
2015-12-16 15:14:47
Przecież pedały i lesby mają takie same prawa jak każdy inny. Nie rozumiem o co chodzi w tej wrzucie.

wuja
    Ocena: 40 (glosow:56)
2015-12-16 16:32:39
Popieram w 100%, nikt ich nie wyrzuca z knajp, chodzą na wybory, korzystają z tych samych przywilejów jak reszta społeczeństwa a nawet mają ich więcej, bo np. jeżeli hetero spóźniania się do pracy albo jest po prostu leniem to szef wyrzuca go na zbity pysk a homosia wyrzucić z dnia na dzień się nieda bo odrazu TVN24 czy inna "uwaga" zjawia się pod domem prezesa i oskarża o homofobie itp.

noktowizor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-17 16:42:01
Dla Ciebie jełopie każdy jest pedałem więc Twój głos się nie liczy.

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-18 07:21:09
Nie każdy tylko ten co wstawia piękne kobiety na wioche. Tak, ciebie to też dotyczy tyle, że skasowałeś swój absurd.

poczta-wiocha
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-16 13:52:08
i tak powinno być

polak30
    Ocena: -2 (glosow:24)
2015-12-16 13:10:37
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-17 12:39:13
żeby tacy jak ty kryptogeje mogli pisać takie pierdoły.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-17 13:04:06
@polak30 - Jak widać, wielu rzeczy nie rozumiesz. Nie przejmuj się, niektórzy już tak mają.

corvus_pl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-17 14:52:35
ty za to homo.... rozumiesz wszystko tylko przez pomyłkę ci nobla nie dali

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-17 15:23:43
@corvus - Nie wiedziałem, że nobla dostaje się za "rozumienie". Zawsze myślałem, że za wyjątkowe osiągnięcia. Dzięki za sprostowanie.

polak30
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-18 13:31:38
komentarz usunięty przez moderatora

polak30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-26 23:50:23
komentarz usunięty przez moderatora

Meloman1
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-12-16 12:44:45
Albo popsuł mi się monitor i źle pokazuje kolory, albo to jakieś bzdury. W Polsce homoseksualiści mają pełne prawa i zawsze takie mieli. Prawo w żaden sposób nie krzywdzi homoseksualistów ani w ogóle nie traktuje ich inaczej niż heteroseksualistów.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-17 13:01:24
Zgadzam się, że tak jest obecnie, choć nie wiem, czy "zawsze" tak było. Aż tak mocny z historii prawa nie jestem.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 17:59:16
Możliwe, że państwa zaborcze miały jakieś prawa wymierzone w homoseksualistów, ale poza tym takich praw w Polsce raczej nie było i nie ma.

BOBY102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-16 12:21:39
BO WSZYSCY zginęli POD GRUNWALDEM w 1410! Ci z KRZYŻAMI - KRYPTOGEJE!

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 12:58:12
Jak to "wszyscy"??? A to mało zakonników jest dzisiaj w Polsce?

merfi9
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-17 13:53:15
jak to wszystcy Homo-kretyn zyje i ma sie dobrze


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400