Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Organistus  15-12-16, 14:09 Zgłoś
+ 228 -
Dodano: 2015-12-16, 14:09:08   przez: Organistus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 228  Zgłoś nadużycie
136
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Wyjaśniona poza
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
beszczelnyH
    Ocena: 22 (glosow:32)
2015-12-17 07:52:54
w zamian za zerwanie konkordatu i nałożenie podatku na klechy z radością pójdę do pracy w święta.

dosiag70
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-18 22:42:36
Klerykalizm- dążenie do uzyskania instytucjonalnego wpływu duchowieństwa na życie społeczne, polityczne oraz kulturalne aż do podporządkowania go duchowieństwu- nie widzę związku z tradycją

dcd84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-18 11:05:16
Ja właśnie pracuję w święta. W pełnym wymiarze godzin.

edzio82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 22:25:29
kosciol + podatki = brak dziury w budzecie !!! klechy do roboty a nie tylko dzieci obrabiac !!

koreperytor12
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-17 16:02:13
najlepsze święto 3 króli których w rzeczywistości nie było(3 mędrców) a to nie to samo

lewinski
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 14:42:32
A wówczas , gdyby tak - tych co nie przyszli do pracy wybierając świętowanie - potraktować jako nieobecnych nieusprawiedliwionych , to ok. idę do pracy w święta

diodus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 14:37:32
bardzo chętnie,ten jeden dzień mnie nie zbawi, ale żeby było sprawiedliwie, to zabierzcie z mediów i z ulic te wszystkie tandetne świecidełka i cały ten komercyjny szał. Aha i przestań tankować auto w niedziele i robić zakupy;-)

Kaczor13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 13:20:24
Niedługo jeszcze jedno święto 10 kwietnia.

betatester
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-17 13:14:16
A gdyby tak opodatkować wiernych na rzecz kościoła? A państwo uwolnić od obciążeń na rzecz kleru? Jak już obieramy taki tok rozumowania.

okko1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-17 12:12:36
Pewnie napisał ten Katolik który tylko w te święta do kościoła chodzi, a biblii w życiu nie przeczytał , pokłóci się z rodziną na wigilii a od rana w święta ( jakiekolwiek ) będzie pił wódkę , typowe....... Po za tym jak dla kogo, dla jednych to święta, dla innych dzień ustawowo wolny.

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-17 10:10:43
Gdyby tak zrobić to by więcej zarabiali i katole by się buntowały, że dyskryminacja kościoła i świętokradztwo.

manamanam
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-12-17 09:39:13
Gdyby iść tym tokiem myślenia, to ateiści idą do pracy w święta, a katolicy rezygnują z prezentów, choinki, dwunastu potraw, jemioły, kolęd i dodatkowego nakrycia - bo, podobnie, jak u ateistów, te wszystkie zwyczaje także nie wywodzą się z religii, w którą wierzą. Więc wypominanie świąt ateistom, to hipokryzja w wydaniu wierzących.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-17 09:32:55
no i pojechali ci katoliku po rajtach,nikt i nic nie zmieni zdania o klerykaliżmie kraju

eltechbiur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 09:13:53
hehe, (mimo mojej kulejącej wiary)święta mogłyby być co miesiąc...

beszczelnyH
    Ocena: 22 (glosow:32)
2015-12-17 07:52:54
w zamian za zerwanie konkordatu i nałożenie podatku na klechy z radością pójdę do pracy w święta.

sprinterr2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-29 13:51:23
I co dałeś "dobry przykład" w minione święta??? Jak smakował opłatek??? Kolacja wigilijna?? I tak właśnie całe życie okłamujesz samego siebie. I pewnie codziennie mówisz sobie: jestem cool.... a założę się, że nawet dziewczyny nie masz.

kamil84wroc
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-12-17 07:43:58
Narzekasz, bo masz za dużo dni wolnych? Takie rzeczy tylko w Nowoczesnej PO-lsce...

dejveet
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-16 23:57:48
Pamiętaj, że święta kościelne są świętami wolnymi USTAWOWO - także przy takiej zmianie jak proponuje autor wiochy, każdy poszedł by do pracy, niezależnie czy wierzący,czy nie.

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-12-16 23:55:31
A myślisz Organistus, że wszyscy mają wolne w święta? Powiedz to tym, którzy pracują w trybie zmianowym. Ja nie mam nic przeciwko pracy w święta, pod oczywistym warunkiem, że ilość dni wolnych w roku pozostałaby taka sama, jak u obchodzących święta. Inaczej byłaby to dyskryminacja z powodów religijnych.

Policov
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-12-16 23:20:32
A gdyby tak wszystkich wierzących przestać leczyć... Ja mogę pracować w święta, a czy wierzący przeżyją bez leków i lekarzy?

wolk0
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-12-16 23:44:12
Możesz no coś takiego, no do do pracy .

gizmowisla
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-12-16 23:18:35
a jakby tak nakazac Katolikom wierzacym w mitologie chrzecscijanska placic na swoich idoli a Fundusz Koscielny przemienic w Fundusz Zdrowia ??

cozakraj7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-16 22:54:39
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-12-16 22:28:26
I jednocześnie zabronić każdemu katolikowi robienia zakupów w niedziele. Oczywiście kino, knajpa i inne takie rozrywki tez powinny być dla nich zakazane. W końcu katolik nie moze pracować w niedzielę i jak zmuszać innych katolików żeby pracowali w dzień święty. Super pomysł!

miikee18
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 22:25:55
Ja pracuje w domu dziecka i świątek piątek czy niedziela tak jak mi wypadnie grafik to idę do roboty...

dommik78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-16 23:48:36
ale masz płacone za tzw. świętówki

miikee18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 23:49:45
No niby tak ale mieszkam w takim regionie że podstawa jest tak zmanipulowana w ten okres, że dostaje koniec końców tyle co zwykle...

pejopejo
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-12-16 21:53:25
ja marzę tylko żeby wszyscy katolicy przestrzegali dekalogu

cozabzdet
    Ocena: 5 (glosow:27)
2015-12-16 21:07:17
Hej, kościelni! Zabierajcie sobie swoje święta, ale też swoje wartości i przekonania ze sfery publicznej. Niczego od was nie chcemy. To wy siłą prawa narzucacie wszystkim swoje zwyczaje. Ostatnim tego typu zachowaniem było zrobienie z trzech króli dnia wolnego ustawowo.

davidstar
    Ocena: -5 (glosow:25)
2015-12-16 21:11:51
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-12-16 22:30:08
Ty gościu poważnie masz cos z glowa. Kolo o jednym a ty wyskakujesz ze swoja stara śpiewką o po.

pdonn
    Ocena: 10 (glosow:18)
2015-12-16 23:51:48
davidstar jesteś świetnym przykładem tego co z mózgu robi religia! Wiesz czym się różnisz od islamistów? Tylko tym że wychowałeś się w innej kulturze o innym przyzwoleniu społecznym i w kraju w którym cywilizowane prawo jest przestrzegane. I dlatego z pianą na ustach ograniczyłeś swój atak wrogości do obrzucenia kogoś o innym poglądzie obelgami. Ale agresja jest ta sama, tylko strach przed konsekwencjami czynu Cię powstrzymuje.

kawalrafala
    Ocena: -11 (glosow:11)
2015-12-17 02:06:19
Chłopaki, proponuję, żeby @gałka oqurwił gałczana panu donnowi, i będą wszyscy szczęśliwi.

kamil84wroc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 07:42:54
komentarz usunięty przez użytkownika

pdonn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-17 09:37:12
kawalrafala również jest świetnym przykładem jak negatywne emocje budzą się w człowieku. I to wszystko w imię religii.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-17 21:26:51
Ależ ja podsuwam wam pomysł, jak możecie szczęśliwie i rozkosznie spędzić czas razem, bo zakładam, że to lubicie. Gdzie tu negatywne emocje? To, że mnie to zniesmacza, jest jedyną negatywną emocją, ale przeżyję to bez reperkusji, jeśli nie będę tego widział.

budrysio
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-12-16 20:32:13
fajnie jest w święta pooglądać tv ale mało kto pomyśli ile osób pracuje w owej tv w elektrowniach ,gazowniach kierowców i chociażby ja dwa lata temu w Wigilię jak inni siedzieli przy stole wycinałem człowieka z samochodu bo strażacy też pracują w święta

Kelller
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-16 19:43:13
w większość świąt kościelnych pracujemy...

Qba_866
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-12-16 19:35:25
Są jeszcze święta państwowe, a nie sorry, to przecież jedno i to samo.

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-16 19:31:10
Najpierw sobie własne święta wymyślcie, a potem szczekajcie, faryzeusze.

fulis
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-12-16 18:54:49
Państwo wyznaniowe – państwo w którym zasady religii przekłada się na struktury państwowe. Dochodzi wówczas do fuzji struktur państwa ze strukturami danego wyznania. Wikipedia. Konkordat i religia w publicznych szkolach...wszystko w temacie.

mc444
    Ocena: 10 (glosow:24)
2015-12-16 18:48:32
No ale chwila, z jakiej to racji katolicy mają mieć większe przywileje w państwie świeckim niż wyznawcy innych religii? Dlaczego WAM katolikom się należy coś a innym nie? Może nie-katolicy to "ludzie gorszego sortu"???

kawalrafala
    Ocena: -14 (glosow:22)
2015-12-16 19:01:58
Muzułmanie i ateusze, oraz sataniści to jasna sprawa, że są gorsi. Coś jakby przyrównywać amebę do człowieka.

davidstar
    Ocena: -17 (glosow:23)
2015-12-16 21:14:43
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-16 22:55:27
kawalrafala muzułmanie pochodzą z tej samej religii Abracamowej co katolicy są tylko parę wieków z tyłu.Wierzą w tego samego boga co katolicy tylko inaczej.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-17 02:09:01
Kary, srallah czy allah to jakiś pustynny bożek księżyca. Koran różni się od Pisma Świętego zasadniczą rzeczą - nie uznaje Jezusa za Boga, więc to nie jest ta sama religia. A poza tym Mahomet nie wiem, czy lubił kozy, ale na pewno był pedofilem, więc zastanów się nad tym co piszesz, bo zrównujesz go z Autorami Biblii lub nawet z Synem Bożym.

pdonn
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-17 09:57:41
kawałrafała, Machomet nie był bogiem, to po pierwsze. Po drugie, dlaczego nie zwrócisz uwagi na skalę pedofilii w kościele katolickim która niedawno wyszła na jaw?! I to pedofilii homoseksualnej! A po trzecie to jestem ciekawy ilu z Was czytało lub miało w ręku biblię? U mnie stoi na półce z książkami. Przeczytałem biblię mimo że nie jestem katolikiem.

pdonn
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-17 10:05:22
A nie jestem katolikiem od czas gdy przez 3 lata byłem zatrudniony przez proboszcza w jednej z parafii w moim mieście. Byłem d/s poza kościelnych oraz jego osobistym kierowcą, w czasach gdy nie było internetu, bankomatów, komórek... Do kontrahentów jeździło się i osobiście załatwiało interesy. Nie wiem jak duży był bezgotówkowy przepływ pieniędzy, ale wiem z jakimi sumami jeździło się doi z banku! Jeździłem z "szefem" po innych parafiach, seminariach, caritasach... To co się nasłuchałem i to co zobaczyłem doprowadziło mnie do upadku wiary.

hubertberger
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-17 10:15:23
@davidstat dawno takiego idioty jak ty nie widziałem, jakie tym masz IQ chłopcze. Kaloryfer przegoniłeś, a może nawet toster?

irekpszk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-17 19:38:56
@hubertberger - to Cię fantazja poniosła. Taki debil, to nie przegoni nawet próżni.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-17 21:32:08
Panie donn, gdzie napisałem o boskości Mahometa? Zrównując religię chrześcijańską i muzułmańską stawiasz znak równości pomiędzy Jezusem i Mahometem, a to przecież niemożliwe. Nie czytałeś mnie zbyt uważnie, nie przeszkadzało ci to jednak dać mi minusa, a co. A swoją drogą, dlaczego nie wierzysz w Boga, skoro zawiodłeś się na człowieku? Chyba wierzyłeś w księdza, a nie w Boga, znawco Biblii.

anga007
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-12-16 18:16:24
Weź cwaniaku spójrz na tv, światełko, kaloryfer a potem zapomnisz gówniarzu co to jest nie pracować w święta, jesteś głupszy od tego co go nie internowali ale to trzeba myśleć debilu.

maniool
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-12-16 18:04:13
Głupia gadka.Niech każdy sobie będzie kim chce,ale niech się nie narzuca innym z swoim wyznaniem.Jak ten księżulo co właśnie napi...ł z kolendą do moich drzwi

krewky
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-16 18:17:22
To księża w Twojej parafii chodzą po kolędzie przed świętami?

slesz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 23:10:39
@krewky - w dużych miastach gdzie parafie mają po kilkanaście tysięcy parafian to normalne - zaczyna się już w grudniu przed świętami, a skończyć się może nawet w marcu.

krewky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-16 23:19:05
Tego nie wiedziałem, dzięki za wyjaśnienie. Nigdy się z czymś takim nie zetknąłem.

martin987
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-16 18:04:09
A co ma jedno do drugiego? W Niemczech czy UK kler nie ma nic do powiedzenia a mimo wszystko swieta sa obchodzone

masztalsenior
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 18:04:06
a gdyby tak katolicy nie mieli długiego weekendu w maju?

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-16 18:09:00
a dlaczego ? 1 maja św Józefa Robotnika, 2 dzień Flagi (naszej) 3 maj Matki Boskiej Królowej Polski

elpe81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-16 20:01:05
a kto ma długi weekend ja co roku między 1a 3 normalnie pracuje nie mówie już ze nieraz w te dni też musze

Sealtiel
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-16 23:03:11
tak, tak jacusiu. Katolicy to w zasadzie mają co dzień święto któregoś z pomniejszych bożków. A to bożka od strażaków, a to bożka od górników. W zasadzie to nie powinni pracować w ogóle. Strawa duchowa powinna im wystarczyć i prostą krótką drogą doprowadzić do jak to sami określacie Boga Najwyższego. Monoteiści hehehe.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-17 02:10:31
komentarz usunięty przez użytkownika

energyman00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-16 15:16:31
Polacy i tak zapierdzielaja ponad normę średnio po 10-12 h 5-6 dni w tygodniu za maren grosze to chociaż niech odpoczną sobie parę dni

maxicoveri
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-12-16 14:38:11
a tych co deklarują się że są katolikami sprawdzić czy pracowali!jeśli pracowali do więzienia!

tomi2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 18:28:44
I za niedziele po 500 zł mandatu

Andy1313
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-12-16 14:29:38
Niedługo dni świątecznych będzie więcej jak roboczych. Przecież pani prezydentowa sama nie będzie świętować.

kenio
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-12-16 14:28:50
Wierzącym prawdziwie i szczerze przypominam, że w niedzielę i święta idzie się do kościoła a nie do marketu na zakupy oraz to, że jeśli należysz do takiego czy innego związku wyznaniowego i deklarujesz się jego członkiem to należy przestrzegać jego "regulaminu" i zasad w nim panujących.

kamil84wroc
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-16 14:33:10
Doczytaj najpierw. A kto broni po mszy iść Ci na zakupy? Gdzie to jest napisane?

kenio
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-12-16 16:57:38
Środowiska katolickie wraz z biskupami KK apelują, aby zakazać handlu w niedzielę. A skoro hierarchia kościelna mówi, że niewłaściwym jest robienie zakupów w niedzielę to każdy członek Kościoła Katolickiego powinien się temu podporządkować. I nie chodzi tu o zakupy przed czy po mszy. Tak więc ty doczytaj jakie jest stanowisko w tej sprawie KK, bo chyba go nie znasz.

g6307844
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-16 18:22:47
wiara i instytucje kościelne to 2 różne sprawy. pan w sukience nie będzie ustanawiał prawa

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-16 20:45:42
Teraz to JE Najprzewielebniejszy Pan w Sukience

kamil84wroc
    Ocena: -4 (glosow:20)
2015-12-16 14:21:51
Pięknie ujęte. Ba! Wszystkich niewierzących zostawić w pracy bez dodatków świątecznych.

Jaham
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 09:54:29
Spoko. Tylko ani grosza z moich podatków na kościoły, katechetów, imprezy organizowane przez kościół itd. ZGADZAM się.

omcio
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-16 14:18:46
Gdyby każdy wyznawca innej religii mógł mieć wolne na takich samych zasadach jak my, katolicy, to wtedy można by było mówić, że nie jesteśmy klerykalni. Ale póki co np moja koleżanka prawosławna jest zmuszona do bezczynnego siedzenia w domu podczas katolickiego Bożego Narodzenia a 2 tygodnie później musi brać urlop(!), żeby spędzić swoje święta. No niech mi ktoś to wytłumaczy i nie przyzna racji, że jest to chore, niesprawiedliwe i dzielące obywateli. Także jesteśmy krajem klerykalnym. Bo na Święta kościelne (każdej religii oficjalnie uznawanej przez PL) powinni być zwalniani tylko jej wyznawc

marco47
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-16 14:24:22
To samo ma katolik w Rosji.

ender011
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-12-16 14:26:38
komentarz usunięty przez moderatora

omcio
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-16 15:07:25
Ender, masz rację, Katolików jest najwięcej. Ale to, że jest nas najwięcej nie sprawia automatycznie, że musimy być krajem klerykalnym. W świetle konstytucji każdy obywatel jest równy. A jednak okazuje się w praktyce, że obywatel np. mieszkający na podlasiu, gdzie prawosławnych jest najwięcej jest obywatelem drugiej kategorii od tego z innych regionów. Tylko dlatego, że jest zmuszony przez świecki rząd do wolnego w nie swoje święto. Poza tym dla gospodarki byłoby lepiej, bo zachowana byłaby ciągłość pracy. Liczby nie mają tu znaczenia, nieważne ilu jest katolików a ilu innych wyznawców.

M1CLAY19
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-12-16 18:17:15
omcio-zacznij tak pievdolic to bediesz wiecej religii niz obywateli. 1-demokracja to wiekszosc.2-Polska jest krajem jednolitym 3-W Polsce nikt nikomu nie nakazuje i nie wybiera wiary.4-mozesz przejsc na islam i wtedy masz swieta 365 dni w roku. 5.6.7.8.9.i10-w dobie islamskiego najazdu na Europe,w dobie zydowskicj roszczen tylko IDIOTA szczeka na wiare,w ktorej zostal wychowany mimo.... tak zlej komuny i zyciodajnego octu.Kler nie jest OK.Mochery z PiS to chorzy ludzie ...ale do kurvy nedzy nie potrafisz zrobic prostego rachunku korzysci i strat ?

tomi2000
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-16 18:34:00
M1CLAY Demokracja to rządy większości z poszanowaniem praw mniejszości, inaczej to dyktatura większości. Jednak trudno wymagać, żeby robić wolne z okazji świąt każdej religii. A w Polsce katolickie Boże Narodzenie jest najbardziej intuicyjne, że tak się wyrażę. Jednak umówmy się, z Bogiem i Narodzeniem te święta mają coraz mniej wspólnego, a coraz więcej ze żniwami galerii handlowych

muttley13
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-12-16 14:13:58
A gdyby tak katolicy zamiast leczyć się u lekarza modlili się o zdrowie?

leszkowaty
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-16 14:20:23
a czy katolicy walczą z medycyna, i na każdym kroku powtarzają ze medycyna nie istnieje? A jak to jest z tymi kopertami dla lekarzy? prawie jak taca :p

marco47
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-12-16 14:21:16
A czy katolicy nie płacą składem zdrowotnych albo uważają że medycyna to zło?

ender011
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-16 14:22:51
komentarz usunięty przez moderatora

kamil84wroc
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-16 14:24:48
Przy obecnej służbie zdrowia (NFZ) samo płacenie składek nie wystarczy, trzeba jeszcze się modlić o to by dożyć terminu operacji.

muttley13
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-16 14:30:42
Świat chrześcijański przez wiele stuleci powtarzał za Tomaszem z Akwinu: Deus et natura nihil faciunt frustra (Bóg i natura nie robią nic na próżno).Po co badać i oglądać coś, co Stwórca celowo ukrył pod powłoką skóry? To objaw pychy i grzechu. Swój krytyczny stosunek do tego typu praktyk wyraził w dziele „O duszy” pisarz chrześcijański Tertulian około 200 r., w niewybredny sposób nazywając starożytnych ojców anatomii „rzeźnikami”, więc dla papieża Bonifacego VIII ustanowienie w 1299 r. zakazu sekcji zwłok i nazwanie jej czynnością bezbożną było już tylk

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-16 18:12:16
o twoje na pewno trzeba się modlić. Medycyna w twoim przypadku jest bezsilna.

marco47
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-12-16 14:13:10
Jestem za. To samo Trzech Króli i wszystkie inne święta w które mamy ustawowo wolne. Wszyscy zapaleni ateusze powinni wtedy zapieprzać tylko gwizd. Niedziel też nie powinni mieć wolnych.

yinyang 
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-16 14:32:31
To może 1 maja pójdziesz do roboty a my sobie na grillika ?

muttley13
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-12-16 15:05:24
A wszystkie kapitalistyczne kuce i inne łajzy powinny zrezygnować ze wszystkich praw socjalnych takich jak płatny urlop, ośmiogodzinny dzień pracy, ubezpieczenie zdrowotne.

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-16 23:06:24
Zgadza się muttley, przecież to wszystko wymysły szatańskiego komunizmu. Prawdziwy katolik powinien tak jak w XIX wieku dygać od 6tego roku życia po 16h. nie chce mi się sprawdzać czy wówczas były jakieś święta.

Sir_Gorg
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-17 11:30:14
W związku z tym widzę Cię w pracy odpowiednio - 01.01, 01.05, 03.05, 11.11. Jak czytam takich niedojebów, jak z tej notatki na samej górze strony, to się słabo robi. KK przypierdala się do sklepów, bo mu wiernych wyciągają z mszy i taca się kurczy - tyle. Dla PRAWDZIWEGO wierzącego fakt otwarcia sklepów w niedziele nie powinien mieć żadnego znaczenia - i tak pójdzie do kościoła. Co do reszty pracujących w niedziele, wolne dla 100% pracujących w święta i niedziele oznacza paraliż państwa jako gospodarki i organizmu społecznego, ale tego pisiorskie lemingi nie są w stanie skumać.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400