Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dawno powiedziane, a jakże aktualne...
Qba_866  15-12-19, 13:10 Zgłoś
+ 275 -
Dodano: 2015-12-19, 13:10:16   przez: Qba_866
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 275  Zgłoś nadużycie
634
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bardzo wymowne
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Wyjaśniona poza
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maciejos78
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-19 21:28:10
Co ty bredzisz, jakie demolowanie demokracji? Czy manifestacje KODu były w jakiś sposób ograniczane? Czy w tłum wkręcali się prowodyrzy, nasłani przez Antka? Puszczono z dymem jakąś ruską budkę? Nic takiego nie miało miejsca w przeciwieństwie do czasów rządów PO! Może zniesiono prawo wolności wypowiedzi albo prawo do zgromadzeń? Tak! Ale zrobiła to PO! Wolność wypowiedzi ograniczono "mową nienawiści", a wolność do zgromadzeń ustawą B.Komorowskiego! Gdzie wtedy byliście obrońcy wolności i demokracji? Demolowanie demokracji to według was odrywanie świń od koryta czy wyrywanie Polski zł

elektryk53
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-30 08:45:25
i to się sprawdza drugi sort jest opętany

ralf100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-20 22:03:03
KOD -garstka opętanych wizją odcięcia od żłobu

Darro69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-20 14:42:57
Powiem jedno: dlaczego taki mądry nie był jak zamiatano większość spraw pod dywan, związanych z gostkami w czarnych kieckach, robiących krzywdę niczego nie świadomym dzieciom... Ile ogromu cierpień doznały dzieci na przestrzeni kilkudziesięciu lat??? I nikt za to nie odpowiedział, mało tego!!! tym który chcieliby cokolwiek opowiadać na te tematy groziła ekskomunika...

idiot678
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-20 14:06:38
Przecież my to mamy od wieeelu lat. Zmieniła się jedynie ta garstka opętanych.

ikswohceicjow
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-20 12:29:33
PiS na pewno jest silniejszą(przeciwstawną dyrektywą UE i innych mocarnych władz) partią od PO, które było dla UE tym samym czym dla PO było PSL, Nowoczesna to zmiana barw PO czyli najprostszy i najbardziej prymitywny chwyt marketingowy polegający na zmianie opakowania tego samego produktu dając jednocześnie 10% więcej w gratisie. PiS mimo źródeł bardziej patriotycznych i mniej toksycznych dla Polski niż PO, wygrywa jednak dzięki tym samym chwytom co Platforma(3x15) nazwanym "500+" czyli zabierzmy bogatemu 1000 oddajmy mu 500, drugie 500 dajmy patologii która i tak nam zwróci w monop

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-20 12:31:19
... i tak nam zwróci w monopolowym 250 z wódy i browarów, przy okazji tego 1000 zabranego bogatemu uczkniemy dyszkę dla naszych urzędników...

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-20 12:38:15
Liczyłem że KUKIZ rozumiał właściwy przekaz starszego kolegi z filmu "Wtorek" jednak gdzieś w tym całym syfie skończyła się chyba dla niego logika, więc gdzie szukać nadziei, bo na pewno nie w tłumie otępiałych mas w przedziale wiekowym 50-70 lat bojących się o własną demokracje i miejsce w kolejce sklepowej, mimo że większość życia spędzili pod obcą okupacją z radością czekając na rzucony w sklepie towar

anabarbara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-20 11:54:53
W osobistym odczuciu,po przeczytaniu tego cytatu,doszlem do wniosku ze naleze do niewolnikow garstki opetanych.Ktos zapyta dlaczego,proste wytlumaczenie,narod dal sie opetac "czerwonym beretom" ktorzy za przyzwoleniem wladz robili i robia co chca.

alkaidaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-20 11:51:55
Juz nie będzie.. *

alkaidaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-20 11:50:09
Tak kryl pedofilie ze go kgb dobre i zwalczające przemoc prawie zabilo bo tylko cud go uratował następnie tak byl za pan brat z wladza komunistyczna ze owa wladza za pomocą medii chciała go za wszelka cenę oczernić np.robiono różnego rodzaju prowokacje itp. Warto poczytać np. Jan Pawel w aktach sb itp. Nie mogli go zabić zniszczyć to wymyślili ze chronil pedofili ze byl taki owakim.. Pomyśleli napiszemy ze chronil pedofili ze miał kochanke ciemny lud to kupi.. Żal mi tych wszystkich zmanipulowanych ktorym jan Paweł 2 kojarzy sie tylko z kryciem pedofilii.. Gdyż takiego wielkiego Polaka juz nie

sambakicikici
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-20 10:48:13
Ale tu ateiści na tej wiosze...Będziecie się smażyć w piekle!!!!!!!!!!!!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-12-19 23:15:05
JPII jako wiocha... Oczywiście daje plusa :)

kary1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-19 23:42:06
Ja też.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-20 00:16:20
Ale trzeba przyznać że był wizjonerem i przewidział co PIS będzie robić z naszym krajem.

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-12-19 23:05:18
Jan prawiciel drugi wypowiadał małe mądrości.

czlowiek_kciuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-22 19:37:19
spjerda*** na kanał urbana

traffick
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-19 22:34:06
To nie ma sensu

jacek1157
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-19 22:33:00
Chyba mówił o garstce sobie podległych.

marcus346
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-12-19 22:25:00
Zakładam że ci opętani to z marszu kod... No przecież jak można chronić panów z trybunału co stwierdzili : pieniądze na emerytury nie są naszą własnością czy zezwolili na wejście obcej policji czy wojska.

zzziutek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-19 20:50:41
Nie dotyczy panów w czarnych sukienkach :/

bystry_kaziu
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-12-19 20:48:51
zawsze mnie dziwiło jak trzeba mieć wyprany mózg żeby na pokazach kupować kołdry po pięć koła czy też garnki za cztery - szpece od pokazów zarobiliby dzisiaj krocie na manifestacjach zwolenników KOD :)

Qba_866
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-20 11:03:44
Najpierw kupowali kołdry lub garnki, a potem zagłosowali na PiSlimów. Ci kupujący i ci głosujący na nich to ten sam typ ludzi. Wierzą we wszystko.

luzak1977
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-19 20:39:30
Powiedział przywódca opętanej sekty.

barbarela123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-19 19:59:39
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-20 10:39:34
lud taki od bula

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-12-19 19:57:49
@greg199 tak PIS demoluje demokrację-przykładem są dzialania pod osłoną nocy,nie liczenie się z ludżmi o innych poglądach narzucanie na siłe t.z.w wartości chrześcijańskich,przykłady można mnożyć,zaraz odezwą się głosy że PO to czy tamto,czy jakiś ,,swetru" to czy tamto przeszłośc mam w tyłku i interesuje mnie przyszłość nawet nie mnie bo swoje przeżyłem,ale dzieci.Od czasu gdy się zawiodłem na Solidarności nie popieram żadnej opcji politycznej,choć na każde wybory chodzę

JetFire
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-12-19 20:12:39
Pytam kolejny raz gdzie byłeś gdy PO kręciła większe wały? Gdzie byłeś gdy NOCĄ próbowano przepchnąć ustawę o sprzedaży lasów państwowych? Jeśli nie popierasz nikogo to dlaczego krytykujesz jednych a o drugich milczysz?

Greg199
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-19 20:24:33
Wiele praw jest ustanowione dla złodzieji, przez złodzieji i żeby je zmienić trzeba zadziałać nie czysto(jak złodziej) Ja też nie zgadzam się z wszystkim, uważam np że in vitro powinno być dostępne. Akurat opozycja przypomina cyrk i nie dziwie się że nie ma między nimi dialogu. Ps zacznij wyciągać wnioski z przeszłości bo na nowoczesnych też się przejedziesz.

Greg199
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 20:25:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Greg199
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-19 20:31:08
JetFire obawiam się że nie wiedział i nie walczył o demokrację. Mówiąc wprost - media go nie ukierunkowały

maciejos78
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-12-19 21:28:10
Co ty bredzisz, jakie demolowanie demokracji? Czy manifestacje KODu były w jakiś sposób ograniczane? Czy w tłum wkręcali się prowodyrzy, nasłani przez Antka? Puszczono z dymem jakąś ruską budkę? Nic takiego nie miało miejsca w przeciwieństwie do czasów rządów PO! Może zniesiono prawo wolności wypowiedzi albo prawo do zgromadzeń? Tak! Ale zrobiła to PO! Wolność wypowiedzi ograniczono "mową nienawiści", a wolność do zgromadzeń ustawą B.Komorowskiego! Gdzie wtedy byliście obrońcy wolności i demokracji? Demolowanie demokracji to według was odrywanie świń od koryta czy wyrywanie Polski zł

JetFire
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-12-19 21:45:24
maciejos każdy normalny rozumie, że masz rację. Jedynie zmanipulowani i ogłupieni przez media ludzie nie dostrzegają tego o czym piszesz.

fulis
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-12-19 19:15:13
Wiocha to idealne miejsce dla JP2. Ten niby bojownik o wolnosc stal wspolnie na balkonie z Pinochetem z ktorym blogoslawil lud bozy.Zwalczanie antykoncepcji( dzieki niemu wybuchla epidemia AIDS w Afryce)Pedofilia w kosciele.Produkowal swietych jak opetany.. 420 !..wiecej niz wszyscy inni papierze w 1000 lat.JP2 to dla mnie kwintesencja wiochy.

kurwamac02
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-12-19 18:46:42
"Raz w dupę to nie pedał, drugi raz się nie liczy, a po trzecim się kasuje" Paolo Coelho.

kurwamac02
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-12-19 18:48:01
Heheszky, papieżak, pedo-feel, taki mądry.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-19 20:53:27
Lecą minuski od Polaczków, którzy myślą, że zagłuszając prawdę poprawią sobie humor:-) Szczam na czarną zarazę ciepłym, rannym moczem.

krewky
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-19 22:49:46
"No i ja się pytam człowieku, dumny Ty jesteś z siebie? Zdajesz sobie sprawę z tego co robisz? Masz Ty w ogóle rozum i godność człowieka? Ja nie wiem, ale żałosny typek z Ciebie, chyba nie pomyślałeś nawet co robisz i kogo obrażasz. Możesz sobie obrażać tych co na to zasłużyli, ale nie naszego papieża Polaka, naszego rodaka, wielką osobę".

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-19 23:55:44
@krewky, dobra pasta nie jest zła;-)

mirga
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-12-19 18:11:46
Można być wierzącym lub nie, praktykującym lub nie, ale wrzucać papieża na wiochę- bez względu na cytat, jest po prostu słabe. Tylko totalny debil mógł to wrzucić (Qba) i drugi debil (admin) dać to na główną

Qba_866
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-20 11:13:42
Nie bądź świętszy o d papieża. Polska to jedyny kraj gdzie ludzie tak ocipieli na jego punkcie. A wdowa po papieżu pokazała szczyty debilizmu. Jest dla ciebie idolem, autorytetem, to twoja sprawa i nikt to tego nic nie ma. Dla mnie nie ma czegoś takiego, że kilkudziesięciu dziadków wybiera z pośród siebie jednego i twierdzą potem, że on jest nieomylny. Człowiek jest tylko człowiekiem. Także JPII był człowiekiem z całym tego dobrodziejstwem i ułomnościami.

koreperytor12
    Ocena: -4 (glosow:20)
2015-12-19 18:02:31
jeśli uważacie że PIS demolując demokrację robi to dla Polski i jej obywateli to jesteście w błędzie,to następne oszustwo zakompleksionego prezesa,któremu tylko w głowie rewanżyzm.Żaden kraj na świecie nie poparł działań PIS-u , a wy z uporem maniaka twierdzicie , że wszystko idzie w dobrym kierunku.Wstydcie się że was kupili za 500zł,oddacie 600 w inny sposób Co do złodziejów z Platformy należy ich osądzić dlaczego tego jeszcze Ziobro nie robi ?

Greg199
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-12-19 18:22:45
Pis demoluje demokracje? Populizm na najwyższym poziomie. Łatwo wam Petru wbił te hasełka do tych głów. Kolorujesz trochę. Węgry popierają władzę w Polsce. Po za krytykującymi niemcami inne kraje jakoś oszczędnie się wypowiadają o tym co dzieje się w PL i nie są jednomyślni.

JetFire
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-12-19 19:34:01
No proszę. Nie popieram PiS ale nie rozumiem o czym piszesz poza osądzeniem złodziei. Jakie demolowanie demokracji? Dlaczego tak wiele osób powtarza bzdury zasłyszane od Swetru? Dlaczego tak wielu ludzi daje sobą manipulować kolesiowi, który reprezentuje jedynie interesy banków. To Swetru robi zamieszanie i skłóca naród, dla własnej korzyści. A 500zł? No cóż osobiście wolałbym żeby rząd zamiast dawać przestał zabierać. Co do innych państw, to PiS krytykują najgłośniej niemieckie władze bo działania PiSu zwyczajnie nie są im na rękę. Moim zdaniem żadne inne państwo nie powinno mieszać się w wew

JetFire
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-19 19:36:22
...w wewnętrzne sprawy Polski ani żadnego innego państwa. To są sprawy Polski i Polaków. Nigdy w historii ingerowanie obcych mocarstw w nasze sprawy nie kończyło się dobrze. A obsadzanie swoich pachołków na wysokich urzędach w Polsce przez naszych sąsiadów już raz skończyło się rozbiorami.

JetFire
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-19 19:40:28
Aha i najważniejsze. Gdzie byli ci protestujący kiedy PO demolowała demokrację przez zmianę ustawy o TK w czerwcu? Gdzie był KOD kiedy PO okradła OFE? Gdzie był KOD kiedy PO chciała sprzedać lasy? Przykładów można podawać bardzo wiele. Ale odpowiedź jest prosta. Wtedy media milczały. Wtedy nikt nie nagłaśniał tych spraw tak jak teraz. Wtedy nikomu nie zależało na skłóceniu narodu.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-20 10:44:53
Greg199 swetru nic nie musiał wbijać samo wpadło do pustych czaszek tak pustych,że jeszcze podciśnienie było.

mxii
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-19 16:10:00
Wiedział o kim mówi.

koreperytor12
    Ocena: -4 (glosow:26)
2015-12-19 13:45:39
garstka opętanych to Jarosław ,,Mądry" zawsze dziewica oraz jego poplecznicy,jednak Papież to wielki wizoner.

ksiaze99
    Ocena: 6 (glosow:18)
2015-12-19 13:49:05
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-12-19 15:21:57
Ale ta garstka miala wiecej niz inne garstki to tak jak jakas przywiązana garstka kradła pieniadze miala wszystkich w du..e ( słowa pani bienkowskiej) i nie podoba sie tej złodziejskiej garstce ze dobre sie zakończyło

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-20 10:46:59
i jeszcze niech ten koprofilator12 gów.o z siebie zmyje bo śmierdzi przez ekran

ToSaJakiesJaja
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-19 13:45:10
Żeby tylko kolejna garstka dorwala się do koryta. Sprzedać koryto to jedyne rozwiązanie.

panikracy111
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-12-19 13:42:36
Tak tylko papież mówił to o komunie. Wtedy wrogami "opętanymi" byli komuniści. Zauważ że w Polsce jest tak że jak wszyscy Polacy mają tego samego wroga to wtedy wszyscy jesteśmy zjednoczeni, gotowi do poświęceń. Np na czas zaborów przypadają największe polskie dzieła, tylu było działaczy itd.

Qba_866
    Ocena: 3 (glosow:17)
2015-12-19 14:06:51
Orwell pisząc folwark też co innego miał na myśli, a zobacz jakie aktualne. Niektóre wypowiedzi i cytaty są ponadczasowe. Trzeba było 8 lat aby młodzi ruszyli dupę i poszli do urn aby coś zmienić (szkoda, że na gorsze). Obecnie już po trzech tygodniach mamy wstępną mobilizację do obalenia opętanych. Alt niestety masz rację. My Polacy musimy bardzo dostać po dupie aby potem móc się zebrać i coś zrobić. Wlecze się to za nami od czasów Krzyżaków.

marcus346
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-19 22:31:37
Qba - co się po tych 3tyg zmieniło dla ciebie?? Poproszę konstruktywne argumenty.

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-20 00:09:14
Pewnie to się zmieniło, co za poprzednich 8 lat.

Qba_866
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-20 11:30:34
marcus proszę cię bardzo. Chociażby tyle, że gdyby wonczas taki numer odwaliliby pomarańczowi z arbuzami to skończyłoby się na darciu ryja w necie i może paroma artykułami w prasie. Ninie ludzie ruszyli dupska sprzed TV i wyszli na ulicę. Ale to chyba taka nasza tradycja narodowa, że każda następna ekipa zaczyna rządy o mniej lub bardziej małostkowego i mściwego rozliczenia poprzedników. Gdzie kaczor robi szopki po raz trzeci. Najpierw w PC, potem w 2005 z przystawkami i teraz.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-19 13:40:15
komentarz usunięty przez użytkownika

ToSaJakiesJaja
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-19 13:39:20
"Garstki opętany" tu jest słowo klucz do wypowiedzi.

nowus12
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-12-19 13:30:13
Naród właśnie garstkę opętanych oderwał od koryta.

Qba_866
    Ocena: 0 (glosow:24)
2015-12-19 13:35:17
Tamci to byli złodzieje. Ci byli, są i będą opętani.

ksiaze99
    Ocena: -1 (glosow:23)
2015-12-19 13:17:44
komentarz usunięty przez moderatora

Qba_866
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-12-19 13:39:50
Jeżeli dla ciebie 5 z 38mln to jedność narodu, to jak ty zdałeś maturę? No chyba, że zdawałeś za Giertycha. To by wiele tłumaczyło.

ksiaze99
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-12-19 13:46:42
komentarz usunięty przez moderatora

ksiaze99
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-12-19 13:58:14
komentarz usunięty przez moderatora

wordeck
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-12-19 14:46:25
Qba_866 - dlaczego uważasz, że wszyscy pozostali (łącznie z niemowlętami) poparliby KOD? Ci co nie poszli do wyborów, w większości mieli dosyć PO-PSL-SLD.

Qba_866
    Ocena: -6 (glosow:18)
2015-12-19 15:26:13
Ano mieli. Ja też. Ale to nie powód aby się zachwycać wyższością kiły na syfem. Wpadliśmy z deszczu po rynnę. Wonczas było jeno wk.rwienie na złodziejstwo i pychę rządzących. Ninie masz judzenie jednych przeciw drugim. Są za.jebiste igrzyska. Pytanie, kiedy braknie chleba?

nowus12
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-12-19 17:12:14
Do Qba_866 myślę że ten absurd się trochę do ciebie tyczy, widać to po komentach o twoim avatarze nie będe wspominać mam tylko nadzieję że to nie twoja papa.

ksiaze99
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-19 17:45:49
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500