Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
olka2158  11-07-20, 22:19 Zg這
+ 862 -
Dodano: 2011-07-20, 22:19:07   przez: olka2158
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 862  Zg這 nadu篡cie
3
 Udost瘼nij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zako鎍zy造 imprez
  •  Jaki ten 鈍iat ma造...
  •  Portfel mu odda, a telefon rozwali
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
Akusia123
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-02 20:10:11
B豉gam was. Upewniajcie si najpierw co jest na tym zdj璚iu przedstawione. To model abstrakcyjnego domu, wykonany przez fotografa w Niemczech. Buduje on takie modele. To zdj璚ie nie powinno si znale踵 na wiocha bo ni nie jest. -.-' Ten kto to doda jest poprostu kretynem.

yrlana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-08 16:32:20
no to na galileo by這 to jest miniaturka xD a nie prawdziwy dom;p

lolex434
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 13:45:27
to z plasteliny sprycie nawet w Galileo by這!?

Ysss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-07 23:17:44
Ludzie popatrzcie si na te drzewa na 1 rzut oka wida ,瞠 to jest makieta .Galileo ogl康a trzeba by這

mariom1996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-07 13:07:28
spadochroniarze. ale powiesi tam pranie to dopiero sztuka

jagabrz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 00:29:44
ciekawe kto podlewa kwiaty...

Mixus69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-06 22:41:31
haha xddd!

awaru83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-06 21:09:15
no dobra to nie jest prawdziwy budynek tylko fotografia bardzo dobrze wykonanej makiety...robi je fotograf niemiecki albo austriacki...by o tym ca造 program w Galileo :) sprawdza wiochy a nie wrzuca jak popadnie!

saguarooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-06 00:18:24
Ogl康a貫m o tym program Galileo. To tylko ma造 model. Nie wiem kto to dok豉dnie robi, ale ten go軼iu skleja bardzo ma貫 elementy np. jak mamy tutaj doniczk i potem to fotografuje. To nie jest jego jedyne dzie這. Ale gdzie z tym na wioch no AUTORZE -_-

zznajomyy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-05 02:22:12
co za wiochmen to wrzucil? niby oczekujesz dyskusji? Wiocha na maksa dla wrzucajaceo !!!! wr鵵... wista wio wrzucacz prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

xxxjarek9405xxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-04 20:14:10
To jest model zrobiony przez jakiegos anglika By program Galieo czy cos takiego...; )

tobiasz336
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-04 20:46:04
dokladnie tez to widzialem w galileo;)

Pamelcia28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-04 19:47:39
Jakiem cudem cos na balkonie sie znajduje?

cipciripci
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-04 16:47:37
To makieta , w Galileo by這 . XD

kwidzyniak25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-04 13:30:12
do kazdego mieszkania drabina gratis

Hezjod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-04 08:54:07
to makieta by這 kiedy o nim w telewizji

kaktus56
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 22:55:14
makieta niemieckiego kogo tam od makiet :p

bartek93-14
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-03 19:20:16
nom zgadzam si makieta a nie 瘸den dom i te sztuczne drzewa

switelolo121
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-03 18:20:09
@mirek2 m闚i prawde te to widzia貫m tagi gosciu z niemiec to lepi z gliny jakis tam bibelot闚 maluje robi zdj璚ie przerabia na titl-shift i lekko poprawia i tak wychodzi

krzysjarzyna1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-03 18:11:32
To teraz takie filozoficzne pytanie...jak te r璚zniki znalaz造 si na balkonie?

karp952
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 17:41:25
ten dom mi sie kojarzy z tymi debilami z tej czeskiej bajki ''s御iedzi''

ignacy.borkowski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-05 08:44:03
Tak bo oni byli w animacji poklatkowej te na makiecie :|

mirek2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-03 15:35:50
By這 o tym w GALILEO..To jest r璚znie robiony model domu... Ku*wa!!!! Jak ja co wrzuce na ten portal (prawdziw wioche) to minusujecie ;/ a takie g闚no ma ju 600 豉pek. Ide si przejecha 真kiem bo mnie a trafia!!

Azalkmar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 14:35:00
Jestem ciekaw jak oni tam na g鏎ze co powiesili?

lelka5321
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 21:14:51
Ogl康a豉m Galileo tam by這 o tych domach fotografa ;p

piotrekg290796
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 20:42:04
no wida drzewa s tak jakby naklejone

piotrekg290796
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 20:43:05
wida* sorki za b陰d xD

ElizallDark
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 22:31:24
te drzewa nie s " naklejone " tylko to s plastikowe drzewa od takiej ma貫j kolejki, czy czego, bo ca造 ten budynek jest malutki :P

Akusia123
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-02 20:10:11
B豉gam was. Upewniajcie si najpierw co jest na tym zdj璚iu przedstawione. To model abstrakcyjnego domu, wykonany przez fotografa w Niemczech. Buduje on takie modele. To zdj璚ie nie powinno si znale踵 na wiocha bo ni nie jest. -.-' Ten kto to doda jest poprostu kretynem.

oruz3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 21:08:07
zgadzam si z Tob. Widzia貫m program o tym fotografie

audifan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 20:05:48
Sora3 ma racje jakis Niemiec robi tego rodzaju foty

ketchupTortex
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 19:46:32
photoshop ale i tak ladnie wykonane. na balkonie sa reczniki i kwiatki ;p

naffee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 19:35:42
Sora dobrze Gada Specjalnie Zrobione

Sora3
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-02 19:28:21
to bylo w Galileo palstyczna miniaturka i dobrze wykokane Foto :]...

aq2164
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 19:06:28
jak na moje oko to polscy architekci j projektowali ;)

unity
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-02 18:59:25
w tym szale雟twie jest matoda,tesciow na balkon i chata wolna

Toksyczna66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 18:50:08
No by這 by這 w Galileo. To nie jest prawdziwy dom :)

mmmmmmary
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 19:04:43
tak, potwierdzam :)

filozofiaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 18:47:52
hahahha xD U mojego s御iada jest podobnie ;D

siwy1122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 18:22:17
Minecraft

mixja2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-02 18:09:14
FAKE

kielek1123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 17:36:01
Fejk

drdos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-02 17:26:15
surrealistyczna budowla, kiedy j narysowa Sadlvador Dali a w dobie XXI wieku sobie powsta豉, mieszkaj w niej ekscentryczni ludzie... chyba.

przemo1669
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 16:58:52
hahaha w Galileo to kiedy widzia貫m ;*

szymon-szymon30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 18:37:38
ja tez

Reynal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 16:58:44
Fake zrobiony w Niemczech z kartonika :)

Miya
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-02 16:30:05
fakeeee... Po prostu nowy photoshop poszed w ruch :P

asita887
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:14:38
Hahaha, ciekawe kto wymy郵i takie mieszkanie?

filipma2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 16:09:52
To jaka typiara robi豉 r璚znie :D W Galileo by這 o niej ....

Tala19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 17:02:03
Nie ona tylko ON ... :) ale faktycznie by這 w Galileo :)

Zdzir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:05:14
to jest makieta...widzia貫m w galileo...fotograf pasjonata zrobi t

ela335
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 15:54:51
jak na tych " balkonach " znalaz造 si : kwiatek, r璚zniki i krzes這 .. ?

Gabrychula1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:14:36
W豉郾ie...

Aquatarion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 15:49:28
Na balkonie s kawalerki letniskowe ^^

vbnm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 15:35:30
g闚no prawda

X-e-n-a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:56:26
prawda. G闚no

Ouuuu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 15:33:45
Dom dla hardore'ow :D version hard ;p

kaka1234567890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-02 15:28:27
No w豉郾ie lecia這 w "Galileo"

Radzio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-02 15:27:24
FAKE ...

NIekApujepL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-02 15:20:20
Jakim cudem wziol sie recznik na balkonie i kwiatki jak niema wejscia na balkon ?

mariusz_1399
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-02 14:52:12
To jest makieta.! By這 w Galileo..!

Maciejka111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 15:21:21
Dok豉dnie tak. Te ogl康a豉m :).

dagonaira
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 14:48:11
ekipa montuj帷a okna najwyra幡iej rozmin窸a si z tw鏎cami balkon闚 :D

Katrina505
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 13:46:37
To przecie blok wujostwa Harrego Pottera :D

klansman
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-02 12:03:55
Robienie makiet to wiocha ? olka2158 to niewydymana dzifka.

myszunia85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-02 12:03:52
bardzo zabawne :) wr璚z 鈍ietne...

aykro7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 12:00:39
Frank Kunert wpiszcie w google to on robi takie makiety...

klaudusssia92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 11:34:48
a ja proponuje isc na balkon..xD

szampon666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-09 15:19:37
to nie dom tumoku olka2158

olka2158
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 13:40:32
a co samolot ?

ajpi123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-21 15:30:41
ostatnio ogl康a豉m galileo i tam znale幢i t fot p騧niej okaza這 si 瞠 taki facet robi makiety niezwyk造ch dom闚 a potem cyka im foty

badyl17k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 11:50:30
Tak dokladnie tak jak napisales

max101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 09:56:49
yyyy...Wtf??

s_angela
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 09:45:32
facet naprawd niez貫 foty robi, makiety wykonane rewelacyjnie

karolla_x
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 08:03:38
Ha ja te ogl康a豉m ten program:D Niesamowite ze tak prawdziwie wygladaja:D

KrystianVincis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-20 23:10:16
ja tez ogl康a貫m ten program,facet robi niesamowite foty.

przemasem
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-20 22:56:07
Dzisiaj w Galileo o tym by這, ten budynek na prawd ma oko這 p馧 metra wysoko軼i. Jest to dzia這 jakiego niemieckiego fotografa kt鏎y lubi robi takie modele, a p騧niej w studiu robi im zdj璚ia.

JAREK.M
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-02 13:22:25
Na dzia這 mi to nie wygl康a ha ha

tymek_131
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-20 22:33:13
przej軼ia dla uczni闚 szko造 hogwart

ironiatubyla
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-20 22:30:52
Taka ma豉 komuna :)

kobra2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-20 22:26:04
zastanawia mnie fakt czy to autentyczne zdj璚ie , aczkolwiek zabawne jest :)


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400