Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kamilkamil83  15-12-25, 17:21 Zgłoś
+ 155 -
Dodano: 2015-12-25, 17:21:32   przez: kamilkamil83
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 155  Zgłoś nadużycie
122
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Pomysł na biznes
  •  Big News
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Hubertx
    Ocena: 44 (glosow:52)
2015-12-25 19:07:25
Takie bzdury wrzucają ci którzy w wojsku nigdy nie byli.A w 90 procentach to parówy których kręcą mundury.

stoney
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-27 21:00:29
Jak chłop wyszedł z woja to mu nawet składki do KRUSU przez ten okres nie liczyli. W latach '80 w marynarce traciło się 2 lata z życia, rurek nie było ale dzwony owszem.

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 16:12:26
Zpiz..y 9 mcy wojska (w schyłkowym czasie służby poborowej) nie zrobi faceta ale danie szeregowym zawodowym szansy na dosłużenie do emerytury to krok w dobrym kierunku-pomyślcie sami - jedna głowica do SPIKA to 340 tys zł-ile zatem kosztuje profesjonalne wyszkolenie operatora tych rakiet? A operatora przeciwlotniczych GROMÓW? I takich kosztownych fachowców armia traciła dzięki dotychczasowej ustawie o szeregowych zawodowych.

edzio82
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-27 15:08:32
A co niby dawala sluzba wojskowa ??? Rok zycia zmarnowany, stres, alkoholizm, nauka mycia toalet ? Rezerwa siedziala i pila od rana do wieczora. A powinna o ile sie nie myle szkolic mlodego zolnierza. Poza tym czy ktos kogo zmuszono do sluzby bedzie bronil kraju ???? hehe nie wydaje mi sie

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-27 12:17:16
Jeśli ktoś chce ubierać rurki to ma do tego prawo. Wojsko nie ma nic wspólnego z modą

tomi001
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-12-27 11:20:59
Pobór 99 Marynarka Wojenna RP .Wojsko to sprawdzian osobowości , bywało ciężko i tak powinno być wojna to nie zabawa. A wy co teraz robicie ? depresje bo ktoś kogoś zjechał na facebooku brakło żelu i fryzura się nie układa ...kto nie był niech nie komentuje bo h....j wie o tym . A w razie potrzeby wole walczyć z najgorszym z poboru bo on będzie wiedział jak się trzeba zachować i nie będzie naparzać wroga kijem do selfie czyt. samojebki :)

krewky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 18:34:42
No nie wiem czy taki rezerwista, który był w woju wiele lat temu, będzie wiedział jak się zachować w razie W. Często nawet zawodowym żołnierzom, nie jest łatwo się dostosować do wojennych realiów. Statystycznie żołnierze w czasie odbywania ZSW, mieli częściej miotłę w ręku niż kałacha. Wojna nie polega na codziennym zapieprzaniu na rejonach zewnętrznych i wewnętrznych. To też nie zabawa w dyżurnego kompanii czy stołówki. Pobór nie jest czymś złym, pod warunkiem że szkolenie jest intensywne i MON ma pomysł jak je przeprowadzić. Przypomnij sobie ile czasu w woju spędziłeś na zbijaniu bąków.

grzesto1985
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-27 06:46:42
Rurek nie noszę, jestem zwykły gość w wojsku nie byłem a znam ludzi po wojsku co rurki noszą znam również ludzi którzy nabawili się traumy, nie mierzcie ludzi swoimi miarami:-P jak autor chce wojska to niech jedzie na Ukrainę napewno bedzie się dobrze "bawił" wojna to nic dobrego ale jak się już zacznie to napewno nawet " rurkowiczow" szkolenie nie ominie.

kopyto12
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-26 21:04:31
Bo jak chłop wyszedł z wojska to najczęściej popadał w alkoholizm. Taka prawda.

Buahahahah
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-12-26 20:34:42
Służba wojskowa jest dla pedałów i ciot xD

mingus33
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-26 18:55:39
bełkot. przede wszystkim na mężczyzne składało sie pare innych rzeczy, 20 lat wstecz było inne wychowanie, inna kultura młodzieży i podejście do wielu spraw. służba w wojsku i "fala" nadawała ostatni szlif młodemu charakterowi, który już miał zadatki na solidnego chłopa z jajami. dzisiaj to sie zwyczajnie nie uda.

E1000000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-26 18:25:15
z mojej ekipy większość wróciła alkoholikami i zaczęli palić, ale to wyjątki pewnie, powinni przywrócić.

KWKsmiech
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-26 17:12:35
Obrażasz mnie :/ Nie jestem za wojskiem tylko za pokojem i raczej źle nie myślę tylko pamiętam o człowieczeństwu. A rurki niech se noszą :/ Dla mnie to gejzery :/

gladiator2805
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-12-26 15:11:56
Pokolenie gimbusów tzn wszyscy urodzeni w 1986 roku i wzwyż, nie nadaje się do wojska, dla nich ważne są spodnie rurki i pieniążki mamusi.

maras2604
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-26 18:15:15
powiedziala jakas pryszczata cipka z 1985 co dalej z mamusia mieszka

erroro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 16:05:58
komentarz usunięty przez moderatora

boston111
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-26 15:04:12
jeszcze raz bym poszedł

barbarela123
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-12-26 14:14:00
komentarz usunięty przez moderatora

oryginalgabber
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-26 14:19:14
No taka bambaryła jak ty to napewno woli szczupłego cipciusia z fryzurką i napewno stanie w twojeje obronie czy spier***li pierwszy od ciebie, czy pomadką albo lakierem do włosów ciśnie w napastnika. Jak myślisz?

bula76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 17:04:56
Zapomniałaś napisać o wydepilowanych pachach i nogach.

barbarela123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-26 17:25:22
komentarz usunięty przez moderatora

KWKsmiech
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-26 20:30:52
Z tym się zgodzę :/ Yhhhh taki "mężczyzna" z futrem pod pachą a jak przechodzi obok to aż oczy pieką...

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-27 12:37:56
O dobrodziejstwie ogolonych pach mówi wam baba z wąsem. Ale rację ma. Nic tak nie rozwala systemu jak konkretna jarzynówa spod pach.

Leouch
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-12-26 13:51:23
Chyba autor nie był we wojsku... gwarantuje ci, że OBOWIAZKOWA sluzba wojskowa w czasie pokoju to debilizm

pancerny39
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-26 14:14:34
Powiem tylko jedno bo więcej nie warto Si vis pacem, para bellum

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-26 19:03:05
Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny- niby madre, ale szkolenie dzieciaków przez kilka miesiecy to nie przygotowanie do wojny, tylko marnotrawstwo środków. jesli wojsko to zawodowe.

pancerny39
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 19:51:14
Myślisz że żołnierze zawodowi będą walczyć przez całą wojnę ? przecież uzupełnienia wymagają szkolenia przynajmniej minimalnego a tak mamy prawie gotowca unitarka by wystarczyła po takiej służbie.

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-12-26 13:43:28
Co dwa tygodnie absurd z takim samym mottem, o takiej samej tematyce tylko, że z innym obrazkiem- moje szczere gratulacje (y). Was powinno się leczyć cebulaki i wasze kompleksy odnośnie ubioru innych. Żal mi was.

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-26 13:33:36
Tak, dodaj jeszcze ze nauczyli cie tam klnąc, ćpać, palić fajkę za fajka i pic na umór.

krewky
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-26 13:54:02
Jeżeli ktoś ma rozum i silny charakter, to wcale nie musi pić, ćpać ani palić w wojsku. To mit z poprzedniej epoki, że wszyscy w woju piją na umór. Równie dobrze mógłbyś powiedzieć że studia degenerują, bo w każdym akademiku palą, ćpają i piją na umór. Prawda jest taka że robi to tylko część, nie ma co wrzucać wszystkich do jednego wora.

bula76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 17:07:58
hubertberger:tego to akurat w gimnazjum uczą.

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-28 11:55:28
Widać, że w wojsku nie byliście... Ja na szczęście uczyłem się w czasach wolnych od gimnazjum i takich rzeczy uczyli w wojsku. Wynika z tego, że gimnazjum to zamiennik wojska.

wodnik80
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-12-26 13:23:01
A JA CIĘ POPIERAM W 100% kamilkamil83!!!! Czytam te wasze komentarze o pacyfistach, pomyłkach, i wywalaniu kasy i wiem kto to pisze: same obsrańce, wyżelowane ciepłe kluchy, fryzurki na cebulki i kozaki z gimbazy krzyczące że policja bije. JEB*ć WAS CIENIASY! -albo nie... bo życie was wyje*ie

kurwamac02
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-12-26 13:26:00
Niestety, wieśniaku, masz za ciasny umysł, by pojąć takie coś jak różnorodność. Myślisz, że to co dla 'ciebie jest dobre' jest dobre dla każdego. Mało tego, obrażasz innych za odmienne podejście do życia.

terrorparty
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-26 14:04:32
@wodnik80- w dvpie byłeś, gówno widziałeś. Mundur i broda nie czyni faceta mężczyzną tylko jego czyny i podejście. Ty pewnie też jedynie jakie wojsko widziałeś to hamerakńskie w filmie sensacyjnym puszczonym na polsacie o dwudziestej, więc nie pi3rdol mi tu biedaku umysłowy o rzeczach, o których nie masz ni grama bladego pojęcia.

kopyto12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-26 23:23:49
Większym ch*jem i ciotą nie jest ten, który nosi rurki, ale ten co porzuca rodzinę.

pichorek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-12-26 13:05:53
Gówno prawda żołnierz to powinien być żołnierz z zamiłowania i powołania a nie pierwsi lepsi z ulicy. Niektórzy są pacyfistami i co wtedy? Chcesz zepsuć człowiekowi psychikę? Weźcie się gimbusy za naukę a nie na wstawiacie idiotyczne absurdy. Jeżeli ktoś będzie chciał to pójdzie i dostanie sie do wojska i dobrze ,że jest selekcja jeden żołnierz zawodowy jest więcej warty niż 100 poborowych!

antylewak
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-26 13:02:26
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-26 12:50:00
Przepraszam, czemu taka popi..na wstawka ma tyle plusów?

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-26 13:58:23
Bo duża część użytkowników "wiocha.pl" to stare, zakompleksuone zgredy nie mające żadnego życia i młoda, patologiczna bieda intelektualna, której ubiór ogranicza się do dresu po starszym bracie.

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-12-26 12:08:09
Tylko totalny idiota zgadza się z tym tekstem, a jest ich trochę w tym przykrym kraju kwitnącej cebuli.

maras2604
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-26 11:47:41
po 1 to nie obecny rzad zlikwidowal obowiazek sluzby wojskowej. po 2 lepiej miec 100 tysiecy zolnierzy z zamilowania i z pasji niz pol miliona zmuszonych cipek ktore tam siedza jak za kare.

Valter76
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-12-26 11:46:44
BZDURA. Wychowuje ulica a wojsko to strata czasu, wiem bo byłem. A jak chcesz przeżyć szkołę życia to idź na śledczaka.

mirrolsaadd
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-12-26 11:01:52
zacznijmy od tego ze wojsko polskie to najwieksza porażka Polski od 89 zkorumpowana i zwiazana na kolesiostwie wywalanie kasy w błoto na bande jeleni i leniów. Walcie sie trepy

cavefalcon
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-12-26 10:41:14
komentarz usunięty przez użytkownika

jksiazek82
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-12-26 13:08:18
To w jakim ty wojsku byłeś że lekcje w szkole porównujesz do unitarki w wojsku,a może ty byłeś w harcerstwie a wydawało ci się że to wojsko ?

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-26 13:35:11
Chłopie, przy polskiej zasadniczej jaka była, to harcerstwo jest szkolą przetrwania.

cavefalcon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-26 15:21:14
komentarz usunięty przez użytkownika

seru1125
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-12-26 10:36:56
Ja byłem i popieram!Rosół bez mięsa to zupa!chłopak bez wojska to dupa!;)

ErmIN656
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-12-26 10:26:08
komentarz usunięty przez użytkownika

jksiazek82
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-26 13:18:33
Może i nie wyniosą ale w razie wojny jakieś zamieszanie zawsze zrobią ,a z drugiej strony to nie od razu stajemy się wielkimi mistrzami nad wszystkim musimy pracować więc i z takimi też można sobie poradzić i zrobić z nich ludzi.

krewky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-26 13:39:34
"W razie wojny jakieś zamieszanie zawsze zrobią"- tak, Stalin też tak uważał i posyłał setki tysięcy niewyszkolonych, nieprzygotowanych i nędznie uzbrojonych sołdatów na front, gdzie byli dziesiątkowani. Tylko że czasy trochę się zmieniły i już nie toczy się wojen totalnych i nie rzuca wielkich armii do boju. Jeżeli byłeś w wojsku, powinieneś wiedzieć, że tylko część ludzi faktycznie czegoś się nauczyła i coś wyniosła. Niestety w znacznej mierze, dawna ZSW była tylko wylęgarnią szwejów, a nie pełnowartościowych wojaków.

jksiazek82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 20:41:43
krewky- a chciałbyś nadstawiać karku za takich ludzi,bronic ich ,oddać życie ,zobacz ilu takich młodych tzw.Rurkowców jest w naszym kraju w razie jakiegokolwiek ataku wrogiego państwa ci ludzie są bezużyteczni,a jeżeli chodzi o wojsko to byłem i zgłosiłem się na ochotnika i stalowo do samego końca więc o żadnych szwejach nie mamowy ,miałem 010 do cywila a w du..e ,jak na unitarce i tak było każdego dnia. Kawaleria Powietrzna pozdrawia.

krewky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-28 00:01:54
Jeszcze raz powtórzę, co już wcześniej pisałem. Pobór nie jest czymś złym, ale tylko wtedy jeśli szkolenie jest intensywne i MON wie jak je przeprowadzić. Dawna służba zasadnicza nie zdawała egzaminu. Wiedzy praktycznej można się było nauczyć w miesiąc, może dwa, reszta czasu upływała na różnych służbach i paleniu głupa. Jestem przeciwny takiej przestarzałej formie ZSW, bo jest niepotrzebna i kosztowna, a jej efekty mierne. Ochotników do wojska dziś nie brakuje, problem w tym że nie ma dla nich etatów. A to właśnie ochotnicy są najlepszym materiałem na żołnierza, a nie ludzie z przymusu.

bmw320i
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-12-26 10:22:45
Byłem i to był zmarnowany rok ....

jksiazek82
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-26 13:24:53
To zależy w jakiej jednostce służyłeś ,jak miałeś same warty to faktycznie czas zmarnowany.

bentleyem
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-12-25 21:07:44
to nie prawda. Z wojaka tylko wychodził cham. Ale zawodowy wojakowy dobrze płatny

Ross
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-25 20:49:14
komentarz usunięty przez moderatora

ragdoll
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-12-25 20:48:28
W ciemno mogę powiedzieć, że jesteś albo na tyle młody, że nie byłeś w wojsku, albo siedziałeś u mamy pod spódnicą, bo z doświadczenia własnego widzę, że najbardziej, przywrócenia zasadniczej służby pragną ci, którzy w wojsku nie byli. A rurki to kwestia towarzystwa i wychowania rodzinnego, więc kończ waść, wstydu sobie oszczędź.

Wolfghar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-25 20:47:22
rurki z kremem rozumiem, ale co to zerówki?

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-12-25 19:47:15
Patrzę na to wojsko na zdjęciu i smuce się że brak kasy na poczciewe wyposażenie tych paru tysiakow żołnierzy brakuje kasy, a co dopiero wyposażyć żołnierzy służby zasadniczej? Te smier... Lubawy? Nakolanniki brukarskie z leroya...:-(

Hubertx
    Ocena: 44 (glosow:52)
2015-12-25 19:07:25
Takie bzdury wrzucają ci którzy w wojsku nigdy nie byli.A w 90 procentach to parówy których kręcą mundury.

Gruber
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 22:37:59
Mundury są spoko, ale ja jednak wolę klimaty skórzane

mark336
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-12-25 18:50:49
jesteś tak samo wiarygodny, jak Ci młodzi posłowie robiący insynuacje o stanie wojennym

cozabzdet
    Ocena: 17 (glosow:25)
2015-12-25 17:38:33
Gów...o prawda. Żyłem w czasach, gdy do wojska szły największe niemoty, które nie potrafiły się od służby wywinąć. Wtedy się mówiło, że 2 lata w wojsku, to 2 lata wyjęte z życiorysu. I nie pieprz głupot. To, że starych dzidków męczą sentymenty jest rzeczą normalną. Ale gwarantuję ci, że jakbyś trafił na kompanię, to po tygodniu żałowałbyś swoich słów. To że nie ma ZSW jest dobrem naszych czasów, kretynie. Armia powinna być zawodowa i tylko dla chętnych. Pospolite ruszenie jest myśleniem XIX wiecznym. A jak brakuje ci ogłady, to znaczy, że miałeś dysfunkcujną rodzinę. Miej pretensje do rodziców

gizmo88
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-12-25 17:46:07
Racja.

ingelpingel
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-25 18:12:14
Jestem tego samego zdania, kiblowałem 2 lata

Carat
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-12-25 18:19:36
Popatrzyłem na Twoje dane. 23 lata. Więc albo kłamałeś wypełniając formularz, albo łżesz teraz. Pomijając parę większych miast, to dlaczego w większej części Polski młodego człowieka uważano za mężczyznę dopiero wtedy, jak wrócił z wojska? Więc nie sugeruj mi, że aby zostać mężczizną (celowo dałem "i"), to wystarczy chodzić w rurkach. Bo na to Szkoci?

ulfe
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-12-25 18:19:42
plusik; wiekszosc tych, co tak gadaja, to cwaniaki internetowe, co kalacha nigdy nie czyscily

cozabzdet
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-12-26 00:42:26
Carat Ocena: 2 (glosow:2) Nie podaję swoich danych w internecie, nie mam fb i wszelkiego g..na. Jestem dużo starszy. Jeżeli pamiętam służbę 2 letnią, to możesz mniej więcej określić że mam min. x lat i w zwyż. Masz pojęcie o czymś takim jak wpływ społeczny? Czego się spodziewałeś po ludziach, którzy przeżyli wojnę lub urodzili się tuż po niej? Że będą apologetami pacyfizmu? Wojsko czyniło mężczyznę, ale tylko teoretycznie. Niewiele jednostek dawało praktyczne wyszkolenie. Raczej było się mięchem, które można było ideologicznie indoktrynoweać i być wykorzystywanym dla potrzeb kraju i kadry.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400