Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pasuje jak "ulał".
kazia1233  15-12-26, 02:34 Zgłoś
+ 117 -
Dodano: 2015-12-26, 02:34:50   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117  Zgłoś nadużycie
216
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hakuna Matata...
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Nietoperze
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
de_vall
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-26 21:52:05
niejedna laska będzie ubijała mu śmietanę i zapewniała o dozgonnej miłości - kobiety są bardzo pragmatyczne jak poczują zapach kasy

betatester
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-04 16:47:17
Drugi raz w życiu poczuł się jak nowonarodzony. :D

zbigniewk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-28 09:18:45
kupcie se cepy okulary , bo kierownica jest po drugiej stronie

Monia82a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-28 00:10:47
Jak sie jest takim wieprzem, jak on, tonie dziwota, ze wysiasc sie nie da...

sztefanhunter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-27 11:21:42
Qwa i trzeba będzie auto rozciąć żeby go wyjąć :D

qra666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-26 22:16:22
mialem przed chwila to samo jak po swietach wrocilem do domu

de_vall
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-26 21:52:05
niejedna laska będzie ubijała mu śmietanę i zapewniała o dozgonnej miłości - kobiety są bardzo pragmatyczne jak poczują zapach kasy

astaii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-26 17:52:07
On ma problem żeby wyjść,a barbarela123 miałaby problem żeby wogóle wejść błehehehe

PlToCeb
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-26 14:41:18
Wasz stary też tak wygodą jak wysiada z fiata 125p.

NIEN0RMALNY
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 13:56:20
no samochodzik idealnie dopasowany :) gość wypełnia sobą całe wnętrze pojazdu :)

cozabzdet
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-26 12:38:31
Tyle mu brakuje, żeby być normalnym człowiekiem. Bo dla takich właśnie wyprodukowano ten samochód.

POYebacTUSKA
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 12:18:49
A jak już się wygramolił to poleciał pędem do McDonalds'a .Jeszcze trochę a będzie to najbardziej znienawidzony naród na świecie . Skundlony naród pomiotu europejskiego , który uważa się za króla świata .TFU

bolo37
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-26 12:04:20
kup sobie chłopie autobus łatwiej się wysiada

Saczers
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-26 11:50:42
Kalectwo... Jak trzeba nie kochać siebie samego żeby doprowadzić sie do takiego stanu - jedynym wytłumaczeniem są lekarstwa które w pewnym stopniu powodują otyłość, i nie pisze tu o lekkiej nadwadze ale o Otyłości która teraz jest wszechobecna, wystarczy spojrzeć na dzieci są albo bardzo otyłe albo bardzo szczupłe za moich czasów (nie tak odległych) było ich ok 10%, teraz gdy wysiłek fizyczny zastępuje internet myślę że nie przesadzę że ten wskaźnik jest na poziomie 30-40 % - smutne!

wujej1966
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-26 11:49:19
on pasuje do tego auta jak wół do karety

szymon2160
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-26 09:42:44
To wygląda jak żółw na plecach

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-26 08:27:27
To jest pasazer... Nie kazdy jezdzi z kierownica po lewej stronie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300