Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
robsonic  15-12-29, 12:12 Zgłoś
+ 367 -
Dodano: 2015-12-29, 12:12:26   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 367  Zgłoś nadużycie
254
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kapsell
    Ocena: 25 (glosow:41)
2015-12-29 20:47:33
500 stowek dla rodzicow meneli. Dziecko nawet nie powącha pieniedzy. A zrzucimy sie na patologie my wszyscy.

slawek804
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-11 19:30:14
Proszę bardzo krótko powiedziane i mocno powiedziane. Popieram na 100%.

ambroszp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-03 12:33:04
Też jestem za polityką prorodzinną ale po co tu islamistów w to mieszać, bo modne? Taki cytat "Jacek S. 28-letni Polak - był jednym z kilku terrorystów Państwa Islamskiego, którzy przeprowadzili w czerwcu skoordynowany atak na irackie miasto Bajdżi, gdzie zginęło 11 osób" i w pi zdu cała Twoja logika.

marvicio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-12-31 19:21:03
Więc życze Ci, żebys miał mozliwosc sie wychowac wsrod takiej patologi.

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-01 13:49:21
zesrałes sie

jamez
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-12-31 19:19:34
ale najbardziej upominają się ci ,co ich stać na wszystko łakome parszywe świnie

Humulus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-31 09:18:41
Tak może mówić tylko oderwany od rzeczywistości ktoś, kto ma problem z nowym samochodem, ktoś kto ma problem czy w tym roku oprócz nart w alpach Kanary czy Tunezja itp.

vego1985
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-30 21:14:55
Ale pojechałeś z tym Chopenem i Kopernikiem :D:D:D:D:D

Python013
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-30 18:52:34
Drogi autorze absurdu, tak ku ścisłości to kilka światowej sławy umysłów było autystami, a nie dziećmi meneli.

sarna
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-30 17:50:44
może i się samo nie wysadzi ale może zechcieć wysadzać bankomaty

verbatim0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-30 17:40:36
5 stówek pójdzie na wódkę dla rodziców patoli, a nie dla dziecka.

kulkaoolo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-30 16:23:19
po pierwsze, to nie dzieci są patologią, tylko ich rodzice, którzy te 500 zł wezmą i przechlają

paullla17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-03 20:24:12
w tym czasie w dupie będą mieć wychowanie dzieci a te wyrosną na dwa razy większa patole niż rodzice

Sawyer95
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-12-30 14:05:40
Już widzę jak te 5 patologia wydaje na dziecko. Kaszka , pampers i krata wódy , jak to z patologią bywa.

ucho103
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-30 13:42:42
W irlandii sąsiad z Ghany ożenił się z Irlandką (azyl). Mieli 5 dzieci, co miesiąc dostawali 250eur na dziecko, + ok 700eur na mieszkanie/miesiąc +300eur dodatku mieszkaniowego. (koszt utrzymania 200m2 domu ze wszystkim to ok 800eur) A wy się o 500zł pozabijacie.

doody
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-12-30 06:41:20
Szkoda tylko, że Chopin był Francuzem a Kopernik Prusakiem. Łączy ich jedynie to, że urodzili się w Polsce.

Beatmaker24
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-30 01:02:25
''Nie wysadzi sie z bomba..''Mickiewiczem to Ty nie jestes i nie zostaniesz;]p.s.przymiotniki typu''polskie''piszemy z mala litera na poczatku;/Ajnsztajn k.wa jego mac.

paullla17
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-30 01:00:45
super że moja mama dostanie 500 na brata ale wolała bym żeby zamiast tego miała wypłatę na jaką zasługuje, szkoda że od zawsze całe dnie spędza w pracy

ucho103
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-30 13:26:46
to otwórz firmę i ją zatrudnij za godziwą wypłatę, ciekawe kto kupi twoją usługę/produkt jeśli koszty pracownicze będziesz miał 2x wyższe niż inne firmy w danym sektorze gosp. a cenę będziesz mieć 1,5-2 x większą od konkurencji

paullla17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-03 20:22:24
ucho103 od rzeczy gadasz, chodzi o to by zmienić w kraju to aby ludzie dostawali na co pracują a nie jałmużnę od państwa i ja nie będę się w to zagłębiać bo nie znam się na tyle na gospodarce ale to jest kwestia którą powinni się zając rządzący a nie tworzeniem państwa opiekuńczego.

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-29 23:55:33
to jakby woleć dżumę od eboli

Gruber
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 23:49:31
Z drugiej strony może też się okazać drugim Cejrowskim lub drugą Pawłowicz

Agrippa
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-12-29 23:21:55
Nie wysadzi się. Nie. Zadźga po prostu przypadkowego człowieka (jak w Toruniu), skopie babcie, żeby jej zawinąć emeryturę. Patologia zobowiązuje.

sewerynk2000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-29 23:14:27
Niemy?lcie sobie ?e PIS wyczaruje te pieni?dze, narpierw je wam zabior? a potem oddadz? tylko ?e miej.

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-12-29 22:49:22
mam 3jke dzieci, przyznaje się jesteśmy patologiczną rodziną. dzisiaj poszło mi sprzęgło i nie mam kasy na wymianę (600-700zł), pracuję na dwie umowy o pracę i trzy zlecenia.. na 4 stycznia muszę mieć auto sprawne do pracy (40km) a potem do drugiej (25km) próbowałem kiedyś autobusem jechać to wyszło 4,5h w jedną stronę więc odpada :/ kumpel kawaler nie patologiczny nie miał by takiego zmartwienia - po prostu nie poszedł by raz na balety i by sobie wymienił, a my patole mamy jakieś urojone patologiczne problemy. Bym zapomniał - żona czeka 4 miesiące na wypłatę zasiłku z ZUS

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-12-30 04:35:50
To znaczy, że nie stać cię było na trójkę dzieci. I nie obrażaj się za to.

bobas102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-30 10:57:58
komentarz usunięty przez moderatora

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-30 13:16:45
Stać mnie było kiedy planowałem rodzinę. Losy się inaczej potoczyły. Np. przeniesienie dobrze płatnej pracy o 200km z dnia na dzień. Utrata dorobku 15 lat pracy w jeden dzień. Choroba nowotworowa żony i wstrzymana wypłata chorobowego przez ZUS. Są sprawy na które nie ma się wpływu... Najgorszy jest ten zupełny brak pomocy rodziny, kiedyś wszyscy żyli pod jednym dachem, a my od teściów usłyszeliśmy 'wypier@#$@' jak żona była w 9 miesiącu ciąży, a ja straciłem pracę. I wiecie co? Dajemy radę,oprócz becikowego nigdy nie wziąłem grosza z mopsu czy innego urzędu.Nazywanie mnie patologia mnie obraża

vampir28
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-12-29 22:34:05
Gorzej jak się okaże następnym bliźniakiem

koreperytor12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-12-30 19:18:16
albo Pawłowicz

MAKACAKA
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 21:23:11
a wiesz zeby te 5 stowek dac patolom(i nie tylko)panstwo musi zabrac 800 zwyklym rodzicom(i nie tylko)

ucho103
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-30 13:39:45
ta patologia o której piszecie i tak już od dawna dostaje dużo więcej niż te 500zł.. mieszkania socjalne za które nie płacą, albo w spółdzielniach od kilkunastu lat nie płacą za czynsz - przecież wy już za nich płacicie, sam mając mieszkanie czynszowe płaciłem co miesiąc kilka stów ekstra za sąsiadów

kapsell
    Ocena: 25 (glosow:41)
2015-12-29 20:47:33
500 stowek dla rodzicow meneli. Dziecko nawet nie powącha pieniedzy. A zrzucimy sie na patologie my wszyscy.

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-30 13:23:42
Patologia to osoba w wieku >30 lat bez dziecka, albo z jednym dzieciaczkiem bo 'nie stać', a jeździ taki/a najnowszym autem, a dom ma 300m2. Widzę takich codziennie - to jest patologia. Mamy chyba inne wartości moralne.

unizima
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-30 17:43:26
ucho103 masz żal do wszystkich, bo myślałeś że jak raz złapałeś pana B. za nogi to całe życie będziesz miał z górki?

sarna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-30 18:04:33
te 500 zł to pikuś ja słyszałam coś gorszego że bezrobotni pracujacy na śmieciówkach i inny tacy podobni(w tym i pewno menele ) mają dostawać po 1000 zł przez pierwszy rok ,no to się zaczne płodzenie armii z zespołem FAS

piotrek2015new
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-30 19:37:37
@ucho103 to nie jest patologia, to są księża.

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 00:46:17
pomagam rodzinie, między innym ciężkocałeżyciepracującym emerytkom! a jakaś miękka faja mnie nazwie patologią bo rodzice nie byli zamożni żeby dać hajs na start w życiu. więc 500 na dziecko, wogóle umożliwi mi jego posiadanie. Jak ktoś się zastanawia to koszt początkowy pieluch i ewentualnego mleko to 600zł. więc 500 powoduje, że 100 zł muszę dołożyć. Akurat z 300 które zostaje mi po opłaceniu rachunków i wykupieniu leków

Bolek_lolek80
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-12-29 20:42:42
Wszystkich wyznawców polityki prowadzonej przez PO,pytam się co oni zrobili dobrego dla kraju?PO miało 8 lat i tego nie wykorzystało do zrobienia czegoś dobrego!PiS od kiedy rządzi?Ledwo zaczęli urzędować a wy już pretensje o wszystko macie!500 zł na dziecko to inwestycja która ma na celu podwyższenie przyrostu naturalnego który jak wiadomo w Polsce jest ujemny,a właśnie te dzieci będą kiedyś pracowały na nasze emerytury.Wiadomo że jest wiele rodzin patologicznych,ale są też ludzie mniej zamożni którzy kochają swoje dzieci i właśnie taka suma pieniążków ułatwi utrzymanie dzieci a koszta są duż

lodazajeansy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-12-29 21:59:18
500 zł to tak niska kwota że na pewno rozsądni ludzie nie zdecydują się dla tych pieniedzy na założenie rodziny. Zwłaszcza jak metr kwadratowy mieszkania kosztuje 5tyś złotych a wynajem trzy pokojowego lokum około 2 tysiące. Wiesz dlaczego tak jest? bo tym krajem od początku rządzą socjaliści takie lewaki jak PO,PIS,SLD. Nakładają duże podatki i dysponują naszymi pieniędzmi dla "naszego dobra".

manikosi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-29 20:25:07
Pewny to ty możesz być podatków i śmierci. Może i nie wysadzi się w powietrze ale może ci wpierdzieli nóż wieczorem pod żebro, a tak z nudów...

kurde26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-29 20:08:33
Ale dziecko na zdjęciu nie jest patologiczne tylko szczęśliwe. Najpewniej z tatą na spacerze.

ASY37
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-30 09:10:00
Na pewno z tatą. Mama nie pozwoliłaby na takie umorusanie.Ważne że jest szczęśliwe, uśmiech na to wskazuje. W domu się umyje i wypierze.

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-12-29 19:31:27
Co za d3bilne i płytkie poglądy a la "mniejsze zło". A nie lepiej by ta kasa poszła na rozwój medycyny czy zmianę systemu szkolnictwa? bo na razie jesteśmy 10 lat za murzynami. A części z "Kopernikiem i Chopinem" jest tak żałosna, płytka i oderwana od rzeczywistości, że nawet nie zaszczycę ją komentarzem.

MAKACAKA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-29 21:25:48
wystarczy ze pojdzie na zerowy podatek na arty dla dzieci,obiady dla wszystkich dzieci(bo dla biednych,to trzeba kolejnych urzedasow ktorzy spr czy sa biedne,a wtedy biedny i tak bedzie bogatym a bogaty az tak biednym ze dostanie koryto)i np stomatologa w podstawowkach za free

mirga
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 19:30:25
Porównanie z dupy to raz, kto wierzy jeszcze w jakieś 500 zł to dwa i autor to gimbus to trzy

RzonatyWonsz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-29 19:23:45
jeżeli ktokolwiek myśli że dostanie 500 zł obiecane na dziecko ..... to jest osłem .... dług publiczny rośnie... emerytury marne.... zabrane dofinansowanie za in vitro .... za 20 lat będziemy kompletnie w d(u)pie ... a wy wierzycie w obiecane 500 zl .... normalny człowiek nie da sobie zamydlić tym oczu .... jak już chcą pomóc to niech zrobią darmowe wszystkie przedszkola żłobki oraz darmowe książki do szkoły od klasy 1 do końca gimnazjum

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-12-29 19:26:00
'darmowe'... a dług rośnie...

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-29 18:50:17
Hhaahahahahha, co za debil zrobił ten 'absurd'. Radzę wyłączyć w końcu kreskówki i zejść na ziemię. PS w świecie rzeczywistym cuda się nie zdarzają.

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-12-29 18:52:51
Niech ałtorzyna zapozna się z czymś takim jak dziedziczność. Ile znasz osób, w których rodzice stanowią biedę umysłową, natomiast dziecko jest geniuszem? Może napiszesz mi, że jak kiedyś wybijali inteligencję ze społeczeństwa to był to chybiony krok, bo powinni wybijać patologię? :D

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-29 19:33:34
patologię wybija się co i rusz, byle masowa wojenka oszczędza najchytrzejszych:)

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-12-29 19:38:35
Weź jeszcze pod uwagę dwie sprawy: 1) patola mnoży się jak króliki, 2) nie ma aktualnie wojen, poza kilkoma wyjątkami.

seru1125
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-12-29 18:36:49
Chopinem,Kopernikiem lub kolejnym alkoholikiem!:)

maxicoveri
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-29 18:22:26
ktoś tu pisał ze woli patologię niż ośmiorniczki!a jak się ma do tego że prezydent helikopterem z Wisły do Warszawy poleciał złożyć podpis pod poprawką?wasz złodziej zły nasz dobry...

ladyem88
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-29 18:09:38
komentarz usunięty przez moderatora

smok.wawelski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-29 15:11:51
człowiek nie rodzi się zły, zło jest wyuczone

Rasier
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-12-29 13:59:26
Albo następnym Trynkiewiczem.

vahanara
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-12-29 13:19:51
dobre chłopie, tylko popracuj nad porównaniami bo chopin to raczej francuz, a kopernik to niemiec. a może ten dzieciak o którym mówi będzie drugim adolfem, albo stalinem? kto wie...

stoney
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-12-29 18:01:30
Chopin (Fryderyk) to Francuz? Nawet Francuzi wiedzą, że Chopin to Polak.

barbarela123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 20:23:46
komentarz usunięty przez moderatora

AgentSmith87
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-12-29 12:48:45
Polski nie stać komukolwiek dawać 5 stówek za nic. Czy wy nie rozumiecie, że trzeba pracować i samemu sobie na wszystko zarobić. Polityk ma Ci umożliwić pracę za godne pieniądze, a nie dawać coś za darmo. Nie rozumiesz, że na te 5 stów musi pracować kilku podatników. Po drugie nikt za darmo tymi pieniędzmi nie będzie się zajmował. Trzeba doliczyć koszty urzędników. Zobacz sobie jaki mamy dług publiczny.

tfk5
    Ocena: -8 (glosow:12)
2015-12-29 13:18:11
komentarz usunięty przez moderatora

AgentSmith87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 13:26:44
Ja nie bronię PO. Dla mnie PIS, PO, PSL, Nowoczesna to to samo. Chodzi im tylko o obstawienie stołków swoimi ludźmi. Polsce potrzebna jest rewolucja zmiana systemu. Myślisz, że 500 zł na dziecko zrobi z nas krainę mlekiem i miodem płynącą? Państwo zabierze Ci 700 zł z tego odda 500. Dwieście weźmie dla siebie i tyle. Państwo nie ma dawać, ale nie ma też zabierać.

AgentSmith87
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-12-29 13:31:27
Jeszcze jedna rzecz sam myślę o dziecku i mnie te 500zł nie przekona. My powinniśmy więcej zarabiać. Pomyśl następne wybory wygra inna partia i zabierze Ci te pieniądze i co wtedy?? Partie coś dają zabierają.

tfk5
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-12-29 13:49:15
komentarz usunięty przez moderatora

vahanara
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-12-29 15:04:52
@t...5: niestety ale przez takich nierobów co to każdego miesiąca do mopsów łazą i pod budką z piwem całymi dniami o zadłużeniu państwa i wyższych aspektach ekonomii debatują, polska musiała się zadłużyć. wziął byś się chłopie do pracy to i twoi rodzice się w końcu ucieszą że darmozjad na swoje poszedł...

nowus12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-29 15:54:06
Polskę stać tylko tak wszystkim wpojono że jest bieda i nas nie stać. To skąd ten dług na niego nas stać.

trepek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-12-29 18:32:54
Państwo (czy politycy) nie zrobią by z dnia na dzień coś się poprawiło. Na to potrzeba lat, dziesięcioleci. A o dzieci czy przyrost naturalny trzeba myśleć już i starać się inicjować ten przyrost obecnymi możliwościami i środkami. Czy 500zł to dobre rozwiazanie? Ile osób tyle zdań na ten temat. Obecna ekipa tak zadecydowała, trzeba czekać i patrzeć czy to dobra droga.

AgentSmith87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-29 18:52:33
Po pierwsze od dawna jestem już na swoim po drugie Polska się nie zadłużyła tylko cały czas się zadłuża, a rozrost socjalu w niczym nie pomaga. Jakby Ci politycy nie zabierali 70% dochodów to byś nie myślał o pięciuset złotych.

KowaI
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-12-29 22:44:05
Święte słowa AgentSmith87. Socjal żadnemu Państwu jeszcze nie pomógł. Z resztą to widać teraz gdzie się pcha nieróbstwo w postaci uchodźców. Jak to powiedział Korwin - Podatek dochodowy to kara dla ludzi pracujących a wszelkie zasiłki to nagroda dla nierobów.

gajcy
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-12-29 12:42:33
Mówienie ze kazda rodzina z dziecmi jest patologia , to wystawia rachunek mówiącym , bo oni tez pochodzą z rodziny z dziecmi:) a idąc tokiem myślenia tych po...bow wychodzi ze oni sa z patologi, :)

Sealtiel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-12-29 19:36:25
Czasem gadasz z sensem nawet. Często to właśnie tu powtarzam że taki wizerunek, rodzina z dziećmi to patologia, jest w mediach kreowany a zachwalane wygodne życie najlepiej bez żadnych zobowiązań.

KowaI
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-12-29 22:56:08
Nie każda rodzina z dziećmi to patologia, ale jak już jest brak na wychowanie dwójki, i bez żadnego zastanowienia i odpowiedzialności płodzi się następne dzieci "bo chłop wrócił z roboty podcięty i na amory mu się zachciało". I potem do Jaworowiczowej bo jej dzieci chcą zabrać, to jak to nazwać jak nie patologia. Teraz to dopiero się zacznie jak te 500 zł dadzą.

yinyang 
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-12-29 12:21:19
Durne porównanie - 500 zł dostaną rodzice a dziecko z tego zazwyczaj nic. W większości wypadków brać kasę będą właśnie patologiczne rodziny a tam na pewno nie kupią dziecku tylko przepiją. Co do tego mają ciapate?

bobas102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-12-29 12:26:46
komentarz usunięty przez moderatora

krissokrizisso
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-12-29 12:32:39
Skąd teoria, że w większości przypadków kasę brać będą patologiczne rodziny? Uzasadnisz jakoś swoją wybitną tezę? "500 zł dostaną rodzice a dziecko z tego zazwyczaj nic"- a co ty myslałeś że to ma byc rodzaj kieszonkowego? Te pieniądze przydadzą się rodzinom na pieluchy, jedzonko, ubrania itp. Lemingu, twój śmieszny rząd nie zrobił w zakresie polityki prorodzinnej nic i to cie boli, ale sorry taki klimat.

nowus12
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-12-29 15:56:00
yinyang niezły z ciebie ignorant mierzysz wszystkich w Polsce swoją miarą i przeżyciami oraz pewno znasz to z doświadczenia.

trepek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-12-29 18:29:28
Czy w kraju każda uboga rodzina jest patologiczna? Czy to ładnie i miło wszystkich wrzucać do jednego wora? Czy rodzina, gdzie tylko ojciec pracuje i zarabia średnią krajową, czyli ok 2500zł na rękę to bogata rodzina, dla której 500zł nic by nie znaczyło? Strasznie niekulturalne jest to, co mówisz, bo ciężko ma mężczyzna utrzymać całą rodzinę ze średniej krajowej.

KowaI
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-12-29 23:04:39
I strasznie nierozsądne "trepek" przy takich dochodach decydować się na dziecko. Ten rząd da 500 następny zabierze, a dziecko trzeba wychować. Więc nie szukał bym problemu w tym czy dadzą czy nie tylko w tym czy nas stać czy nie.

bobas102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-12-29 12:20:25
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-12-29 15:12:34
Niech pan pożyje z tydzień w tej "biednej" rodzinie, to pan szybko zmieni zdanie.

krissokrizisso
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-12-29 12:20:11
Na patologie? Moim zdaniem jest to dobry (co prawda maly, ale jednak) krok w stronę polityki prorodzinnej. No ale Polak malkontent wszystko wie najlepiej..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400