lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkoda, że przysługuje tym, których poglądy są "słuszne"
główna
Dodano: 29.12.2015, 19:01:40   przez: WladekB1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 328  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
voxen6
2015-12-29 19:07:14
Ocena: 24(glosow:36)-+
obrazanie czarnych/zoltych/czerwonych/zielonych to rasizm a obrazanie bialych to wyrazanie zdania... pozdrawiam niedoje.ow ktorzy stworzyli takie prawo

pawel-wod
2016-01-05 20:17:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Milcz Herodzie , judaszu jeden

thc84
2016-01-03 15:59:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
prosta recepta na pokój na świecie: wytępić wszystkich żydów

pawel-wod
2015-12-31 09:58:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czym się różni Żyd od Katolika . Przeciez wszyscy katolicy więrzą w Jezusa Chrystusa , a przecież on był żydem .

Antykleryk
2015-12-31 08:20:17
Ocena: -7(glosow:7)-+
Katocholicy obrażają się na każde słowa

pedalek23i4
2015-12-31 01:10:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wladek wyliż mi zadek

M1CLAY19
2015-12-30 17:15:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
Pedalstwo i ciotyzm zawsze poprawne.Wiekszosc sie tym brzydzi ale w demokratycznej UE wolnosc zboka najwazniejsza.Wolnosc normalnego nieistotna bo godzi w wolnosc zboka.Zimportowaliscie miliony zwierzakow ,ktorych celem jest obciac wam glupi leb.Sprowadza oni swoje owlosione kukly chowane w szmatach,ktore rodza szybciej niz szczury.Za 20 lat demokratycznie wyebia was z gminy,sejmu czy parlamentu EU.Jak jako nielicznym(bo ktos musi pladzic dzizije)pozwola wam zyc bedziecie zalowac ze zyjecie. Na tym to polega? TO JA SERDECZNIE PIEBDOLE TAKA WASZA WOLNOSC jezeli mamy znow zaczynac od piesciaka.

kopyto12
2015-12-30 15:24:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niekiedy samo użycie słowa "Żyd" przez goja jest antysemityzmem.

krewky
2015-12-30 15:01:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Niezłym przykładem specjalnego traktowania Żydów, był chyba niedawny suchar Ady Fijał o karpiu w DDtvn. Jeszcze nie dokończyła opowiadać, a prowadzący Prokop już przepraszał wszystkich urażonych. Oczywiście tego filmu próżno szukać na yt, został już zdjęty.

nissin
2015-12-30 14:46:22
Ocena: -5(glosow:13)-+
Nienawisc do wszystkich innych, pochodzi z ambony. To strach przed konkurencja i dochodami dla Watykanu.

nissin
2015-12-30 14:52:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
PiS polaczyl sie z kosciolem, w walce o wladze i dochody. Wiesniacy sa tylko owieczkami i trzeba je strzyc.

sinobrody
2015-12-30 19:57:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hymieweiss
2015-12-30 14:20:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Probelm polega na tym - i to właśnie łaczy katolików, Żydów i muzułmanów - że jakąkolwiek, nawet uzasadnioną krytykę, bądz kpinę pod własnym adresem traktują jako obrazę.

mikmas
2015-12-30 14:09:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja tam mam wyebane na jednych i drugich ^.^

mariusz-1103
2015-12-30 12:37:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
Żydy i potomkowie tych zydowskich ludzi ustalili u nas prawo i mamy tego konsekwencje

zaldbag
2015-12-30 11:35:12
Ocena: -1(glosow:17)-+
Tylko, że obrażanie katolików to mówienie, że biblie napisał ktoś po pijaku, a obrażanie Żydów to mówienie, ze Hitler dobrze zrobił, że wymordował połowę i że dobrze jakby wrócił. Chyba jest jednak różnica...

krewky
2015-12-30 14:39:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Powiedzenie że Żydzi lubią pieniądze, też jest przez nich uważane za obrazę. Wcale nie musisz wytaczać od razu ciężkich armat i wyjeżdżać z holokaustem Żydów. Gdybyś publicznie napisał, że torę napisał ktoś po pijaku, gwarantuję Ci że Żydzi zrobiliby o wiele większy shitstorm niż katolicy i miałbyś spore problemy.

caleanka
2015-12-30 15:14:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nikt tak obecnie nie lubi "kasy" jak Polacy.

krewky
2015-12-30 15:28:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
caleanka, mam dziwne wrażenie, że Ty też poczułeś się obrażony moim komentarzem :)

caleanka
2015-12-30 16:02:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
@krewki - mialem tylko na mysli ze "kasa" to najczesciej uzywane slowo w Polsce. "kasa" okresla szacunek w Polsce. Nawet zlodzieje z "KASA" SA SZANOWANI.

caleanka
2015-12-30 16:11:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zlodziejstwo stalo sie cecha narodowa Polakow. Od dolu do gory. Od papieru toaletowego do milionow. Oni kradna to ja tez moge... Praca na czarno, "wszystko co wieksze jak wesz to bierz" i tym podobne.

caleanka
2015-12-30 16:35:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Polacy zawsze wydawali wiecej niz zarabiali...To Polski fenomen.

thc84
2016-01-03 15:41:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
@zaldbag @celanka reprezentacja gwiazdy davida, mają żal do wszystkich Polaków bo przy obrzezaniu rabi ciapną o centymetr za dużo:D

homo_sapiens
2015-12-30 11:28:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Antysemityzm to obrażanie Żydów, czyli narodowości, a nie żydów, czyli wyznania. Narodowości się nie wybiera.

JetFire
2015-12-30 12:35:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
Kiedy piszą "polskie obozy zagłady" nikt nie reaguje a to czysty przejaw zakłamania historii i obrażania Polski i Polaków.

homo_sapiens
2015-12-30 13:17:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
"(...) nikt nie reaguje" - Nieprawda. Polski MSZ prawie zawsze reaguje. Nawet organizacje żydowskie reagowały w kilku takich przypadkach.

JetFire
2015-12-30 13:35:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale jak te reakcje mają się do medialnej burzy wybuchającej za każdym razem gdy ktoś obrazi Żydów? No i czy ktoś te reakcje traktuje poważnie? Czy ktoś publicznie w mediach przeprosił za takie określenie? Takie sprawy zawsze są spychane a boczny tor.

homo_sapiens
2015-12-30 14:51:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czasem redakcje po interwencjach przepraszają, ale nie zawsze.

caleanka
2015-12-30 10:55:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zyd to nie religia, sa Zydzi katolicy. Porownanie z d... wziete.

nissin
2015-12-30 14:59:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jezusik byl Zydem, jego matka Maryja (zawsze dziewica) byla Zydowka, podobnie jak Juzef. Trzej krolowie byli Arabami. Tylko osiolek byl Polakiem.

maxicoveri
2015-12-29 19:25:31
Ocena: -4(glosow:8)-+
proste pytanie:dlaczego nie ma ateista paragrafu na wzór paragrafu 196 kk?

WladekB1992
2015-12-29 19:36:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
A od kiedy ateizm jest religią?

gruzawik
2015-12-29 19:44:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
bo światopoglądu broni się argumentacją, a nie kijem :)

homo_sapiens
2015-12-30 11:26:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Wladek - Ateizm to religia w tym sensie, że jak wszystkie religie, opiera się na WIERZE, w tym wypadku w nieistnienie Boga.

gruzawik
2015-12-30 12:53:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
trudno wierzyć w nieistnienie:) ciężar dowodu na postulatorze, więc tylko głoszenie istnienia może być wiarą, sceptycyzm-nie. nie rodzi stosunku emocjonalnego, bo zwisa i powiewa malowniczo.

homo_sapiens
2015-12-30 13:22:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
@gruzawik - Od kiedy to wiara opiera się na dowodach??? A po drugie ateizm to nie to samo co obojętność. "Trudno wierzyć w nieistnienie" - wcale nie tak trudno - zapytaj pierwszego lepszego katolika, czy wierzy w istnienie Wodana, Swarożyca albo Neptuna.

gruzawik
2015-12-30 13:46:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
wierzyć w nieistnienie a nie wierzyć w istnienie to jednak nie to samo. ateizm to niewiara w istnienie, choć różnym takim wygodniej by było na odwrót. miara wierzących w jakiegoś boga w odróżnieniu od innych, w których nie wierzy niespecjalnie nadaje się do przykłądania do ludzi nie wierzących w żadnych bogów. inny typ rozumowania: nie ma dowodów-nie ma co sobie głowy wydumką zaprzątać. fakt, gdyby były dowody była by to wiedza. tak jak nie ma dowodów na nieistnienie słynnego czajniczka, ale przesłanki są, więc można między bajki włożyć i spokojnie spać snem sprawiedliwego.

homo_sapiens
2015-12-30 15:01:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gruzawik - "Wierzyć w nieistnienie a nie wierzyć w istnienie to jednak nie to samo" - w tym wypadku to to samo, ponieważ jedyną sytuacją, w której te wyrażenia nie byłyby tożsame, jest przypadek, gdzie "nie wierzę w istnienie (...), bo WIEM (...)". Ale tu obracamy się w kategoriach, które nie podlegają obiektywnej WIEDZY. Poza tym mieszasz ateizm z agnostycyzmem. Zerknij do słownika, by przekonać się, że to zupełnie odmienne idee.

gruzawik
2015-12-30 16:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie całkiem: nie uznawać istnienia bogów to tyle, co mieć sam pomysł za absurdalny, a nie wiedzieć, to tyle, co dopuszczać taką ideę. nie uznaje się, bo są pewne argumenty natury logicznej, więc zalatuje wiedzą płynącą z wnioskowania. dopuszczanie takiej opcji wymaga najpierw określenia cech inkryminowanego bóstwa, a tu już gorzej, co tam komu w duszy gra. ateista nie określa cech bogów, bo i po co, skoro są wymysłem, chyba dla celów kulturoznawczych jedynie.nie potrzebuje takich konstrukcji do wyjaśniania świata i nie zajmuje się nimi bardziej serio niż Muminkami,co uznaćza światopogląd trudn

gruzawik
2015-12-30 16:23:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
inaczej: agnostyk zajmuje się pewnym problemem, ateista ma go za wydumany. miło z rozumnym, nie tylko naczelnym, wymienić myśli kudłate:)

WladekB1992
2015-12-30 17:24:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Homo_sapiens, ja wierzę, że jutro, jak każdego ranka pójdę do kibla. To też jest religia? ;) Fakt, religia w dużej mierze opiera się na wierze (w coś) ale nie można nazwać religią wszystkiego w co wierzymy.

homo_sapiens
2015-12-30 19:02:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Wladek - przykład, który podałeś, to nie WIARA, tylko WIEDZA wynikająca z logicznego wnioskowania opartego na dotychczasowym doświadczeniu.

homo_sapiens
2015-12-30 19:13:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
@gruzawik - "nie uznawać istnienia bogów to tyle, co mieć sam pomysł za absurdalny" - zgadzam się. A skąd wynika absurdalność tego pomysłu? Na pewno nie z wiedzy, bo nauka z zasady nie wypowiada się na temat czegoś, czego nie może zbadać, opisać, doświadczyć. Jeśli chodzi o pośrednie argumenty (poszlaki), jakich dostarcza nauka w tym sporze, to są to zarówno argumenty na rzecz teizmu, jak i ateizmu. A więc absurdalność pomysłu wynika z przekonania. A to właśnie WIARA.

homo_sapiens
2015-12-30 19:17:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teista mówi "Bóg istnieje" (choć nie może tego udowodnić). Ateista mówi "Bóg nie istnieje" (choć również nie może tego udowodnić). Agnostyk mówi "nie wiem, czy Bóg istnieje, bo nie da się stwierdzić istnienia bądź nieistnienia Boga". W związku z tym uważam, że agnostycyzm jest jedynym racjonalnym podejściem spośród tych trzech, choć to ateiści uważają się za jedynych racjonalistów.

gruzawik
2016-01-01 15:02:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
taki agnostycyzm mocno zalatuje ateizmem: nie da się stwierdzić, czyli można między bajki włożyc. nauka dostarcza rozumowych przesłanek za istnieniem? ciekawym, jakich. wszak zajmuje się wyjaśnianiem świata nie odwołując się, nie potrzebując bogów, i odnosi sukcesy, więc jakby samoistnie zaprzecza, samym powodzeniem metody naukowej.

gruzawik
2015-12-29 19:22:40
Ocena: 1(glosow:11)-+
katolicy są samoobrażalni, "nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę" nawet ich obraziło... niby nie o nich, a jednak...

voxen6
2015-12-29 19:07:14
Ocena: 24(glosow:36)-+
obrazanie czarnych/zoltych/czerwonych/zielonych to rasizm a obrazanie bialych to wyrazanie zdania... pozdrawiam niedoje.ow ktorzy stworzyli takie prawo

ingelpingel
2015-12-29 19:18:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dołączam się do voxen6

zangieff
2015-12-29 21:53:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
popieram i podpisuję się pod życzeniami
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  A w Collegium Tumanum same cuda ...
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
główna
Dodano: 31.07.2018, 20:59:41   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0