Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
strpo  16-01-02, 19:02 Zgłoś
+ 123 -
Dodano: 2016-01-02, 19:02:05   przez: strpo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 123  Zgłoś nadużycie
372
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Pomysł na biznes
  •  Perfekcyjnie
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
Ukryj komentarze(110)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
voxen6
    Ocena: 62 (glosow:100)
2016-01-02 19:07:02
jak juz wstawiasz takie rzeczy to napisz ile w tym czasie pobralo po... i nie zapomnij napisac w ilu placowkach te sprzety sa uzywane a w ilu stoja bo lekarze nie maja odpowiednich szkolen do ich uzywania...

QualityStreet666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-09 15:15:35
komentarz usunięty przez moderatora

mckrzysiek007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-06 00:15:30
Zapłać i za mnie w tym roku na owsiaka. Daj minimum 500 zł bo jestem hojny:)

maciejos78
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-01-04 22:32:01
Albo bezczelnie kłamiesz albo mylisz się. Po pierwsze na WOŚP płacą wszyscy, czy tego chcą czy nie w postaci finansowania naszymi podatkami organizacji oraz zabezpieczenia całej tej hucpy (polcja, pogotowie, koncerty, "światełka do nieba", czas antenowy...). Po drugie, te 50 baniek które przypisujesz PiSowi: w 2014 na WSZYSTKIE partie budżet wynosił dokładnie 50 baniek, z czego PiS dostał równo 16.7 mln. Reszta partii, króre łącznie pobrały 33.3 mln zdaje się gorąco popiera "Jurasa". BTW. Juras nie zbiera wcale 50 baniek - to jest kreatywna księgowość, a i tak to pikuś prz

lodazajeansy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-05 14:58:17
Protesty narodowców też są zabezpieczane przez słuzby jak i każda "impreza" masowa. A ministerstwo pracy właśnie podało wyniki rozliczenia WOŚP za 2012 rok i 92% zebranej kwoty poszło na cele statutowe a 8% na cele administracyjne. Prywatnie Owsiak otrzymywał pieniądze ale od sponsorów!. Tak więc Pisowcom znowu nie wyszło jak całe ich socjalistyczne rządy.

maciejos78
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-01-05 21:13:48
Podaj koszty zabezpieczenia demokratycznej demonstracji/manifestacji oraz impry Owsiaka, zdaje się w pierwszym przypadku będzie to max kilkaset tysięcy a w drugim idzie w *GRUBE* miliony, btw nie pamiętam, żeby jakakolwiek manifestacja miała zapewnione 5h godzin w ogólnokrajowej TV (zdaje się 15 minut reklam kosztuje 1,5 mln). Co do tych 92% - w celach statutowych, na pozycji "działalność propagatorska" jest kwota ~ 8 baniek - to hajs który nie idzie na na sprzęt medyczny, ale prywatny festiwal ludowy Owsiaka w Kętrzynie. Takich kwiatków jest więcej.

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-06 00:04:20
Teraz porównaj te kilka milionów wydanych na zabezpieczenie imprezy owsiaka z tym co zebrał i ile sprzętu zakupił. Woodstock o którym piszesz jest podziękowaniem ludziom za zaangażowanie w WOŚP a w czasie tej imprezy realizowane cele charytatywne, edukacyjne itp. Nie ma się czego przyczepić to wy szukacie dziury w całym, taki naród tworzycie. Dobrze że stąd wyjechałem w polsce dalej polak do polaka zionie nienawiścią za wszystko.

maciejos78
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-06 18:33:56
Kolego, jedna uwaga do tych rzekomych 92% - pan minister Kosiniak-Kamysz podał taką informację, bo sam jest umoczony w podlewanie Złotego Melona. Grzech pierworodny polega na tym, że WOŚP powinna rozliczyć się z całego *PRZYCHODU*, natomiast pan minister zrobił czary-mary i rozliczył tylko puchę, uwalając na starcie coś koło 14 melonów pozostałych przychodów. Uwzględniając to, festiwal ludowy, koszty administracyjne i 1% z podatku wyjdzie efektywność zbiórki na poziomie 59% - resztą podlewa się Złote Melony. Tu chodzi o przyzwolenie na zwykłe przestępstwo skarbowe.

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 19:11:00
Nie, nie rozliczył tylko puszek bo prawo na to nie pozwala. Rozliczony został CAŁY dochód WOŚP nie manipuluj. Zamiast tego polecam poczytać o Caritasie który też otrzymuje z budżetu państwa pieniądze i nie tylko bo gminy również sie dorzucają. Poczytaj sobie o aferach związanych z Caritasem jak to księża z Płocka wyłudzili 1,7 mln złoty. Takich kwiatków jest więcej. Nagonka na WOŚP jest spowodowana tym że Owsiak to konkurencja dla księży a pisowcą to nie odpowiada bo jakim prawem świecka organizacja ma być lepsza o kościelnej.

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 19:28:00
Ponadto Owsiak konrolowany jest przez państwo caritas nie bo to organizacja kościelna i rozlicza się sama. W sprawozdaniach Caritasu nie ma wyszczególnione na co idą zebrane pieniądze ani rzeczy. Informacje które poszły do sieci jakoby Owsiak wyprowadzał pieniądze są zmanipulowane. Pisałem już o tym że Matka kurka nie umiejętnie posługiwał się danymi, nie uwzględniając całej struktury finansowej WOŚP. Jesteś manipulowany i to do tego stopnia że sam wmawiasz to samo innym. Przeglądnij rozliczenia finansowe Caritasu a WOŚP to jest ogromna różnica chociażby co do szczegółowości tych rozliczeń.

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 22:08:46
Co ty mi tu z Caritasem wyjeżdżasz?! Wątek dotyczy WOŚP, helloł! Sęk w tym, że fiskalnych rozliczeń Owsiaka nikt postronny do tej pory nie widział i nie zobaczy najdalej do 13.01.2016, a to co publikuje na stronch WOŚP ma *ZEROWĄ* wartość fiskalną. Wskaz mi w którym z tych sprawozdań są zamieszczone wydatki na "działalność propoagantorską" i przede wszystkim, dlaczego obejmują one okres 12 miesiecy (1.I - 31.XII), mimo 18-miesięcznych cykli rozliczeń? Tak na marginesie... audyty, za grube pieniądze robi firma... jednego z członków zarządu WOŚP!

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 00:06:33
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 00:12:57
komentarz usunięty przez użytkownika

kalikuxy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-04 21:45:24
Tak za przeproszeniem Ku*wa głosowaliście... to teraz wypierd*lajcie z takimi memami. Trzrba było zagłosować na kukiza albo na korwina

camel81
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-04 21:36:28
widze ze PO pracuje na całego

dolent13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-04 21:12:58
Ile PO zapłaciło CI za te bzdury Ciekawe ile Oni sami wydali ile TOBIE UKRADLI z Twoich naszych pieniędzy, czemu tak krzyczą czemu bo po gaciach robią. Nie oglądaj TV, nie słuchaj radia, nie czytaj prasy tylko dokumenty rządowe do dużej ilości mamy dostęp i dojdziesz gdzie są pieniądze.

jasiufasola
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-04 20:25:12
W trakcie IV, V, VI i VII kadencji Sejmu Platforma Obywatelska otrzymała 254,3 mln zł

gregory77
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-04 16:55:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Popmean
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-04 17:09:23
Ale PiS to partia korzystajaca z NASZYCH pieniedzy pisowski kmiocie wiec nie ma prawa ich trwonic na co chce.

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-04 18:17:16
zawsze lepiej wydać tę kasę na wino za 1600 zł tak jak Radek Sikorski. Albo na cygara 200 tys. zł (2013 r). Na koszt Rady Ministrów oczywiście. A czy to nie przypadkiem NASZE pieniądze?

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-06 19:48:51
Oliolo ale czy ja gdzies napisalem ze uwazam ze PO dobze wydaje pieniadze? Tak samo nie miala prawa ich wydawac jak to robila. Moj komentarz byl do odpowiedzi ze PiS to partia a nie organizacja charytatywna. czyli skoro jest partia to nie ma obowiazku pomagac a ma prawo wydawac miliardy na co chce tak?

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-04 16:00:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Comrack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-04 14:56:04
komentarz usunięty przez moderatora

kinio87
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-04 10:50:11
W ostatnich 8 latach rządziło PO, nie PIS i swoimi przewałami ściągnęło do własnej kieszeni jakieś 1000 razy tyle. Ostatnio byłem z dziadkiem w takiej placówce gdzie WOŚP kupił sprzęt, kazano mi zapłacić za prywatną wizytę, lub czekać 8 miesięcy, zapłaciłem sprzęt na siebie zarabia jak widać... w dupie mam takie podarki grosza w tym roku nie dam.

Arkail
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-01-04 10:03:30
Ty popatrz lewaku ile PO nakradło przez 8 lat. Komorowski opróżnił kancelarie niew tylko ze środków ale nawet z mebli... Myśl zanim coś wstawisz.

Qba_866
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-01-04 11:12:26
Jak już się cofasz to bądź skrupulatny do końca i podaj ile nakradł (lub przepił - kupując wina) ten co nie wylądował, ile nakradli ci z PiSis w latach 2005-2007, że o TELEGRAF-ie i FOZZ-ie nie wspomnę. Okradają ten kraj od 25lat, a ty jak mantrę po PiSuarach powtarzasz PO i PO.

jasiufasola
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-04 20:33:52
Qba_866, FOZZ to afera w żaden sposób nie związana z PIS. Pineiro i Kalemba sugerowali, że pieniądze trafiły do PC - sami skazani za wyłudzenie 2mln. Kalemba, a później TVP musiała przepraszać Kaczyńskich (decyzją sądu)za nieprawdziwe informacje.

Qba_866
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-05 09:26:04
jasiu bądź więc tak miły i przypomnij mi który sędzia zamknął sprawę FOZZ korzystnie dla kaczora? Kim ów sędzia potem został? Kto go mianował i w jakim rządzie? Jak już to sobie przypomnisz to możemy wrócić do dalszej dyskusji.

jasiufasola
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-05 20:56:03
Qba_866, w skład zarządu FOZZ wchodzili : Grzegorz Żemek jako Dyrektor Generalny oraz Janina Chim jako zastępca dyrektora partnerka życiowa Dariusza Przywieczerskiego założyciela obecnego Banku Millenium , oraz Rada Nadzorcza w składzie: Janusz Sawicki (przewodniczący), Jan Boniuk, Grzegorz Wójtowicz, Dariusz Rosati, Zdzisław Sadowski, Jan Wołoszyn, Sławomir Marczuk oraz Wojciech Misiąg. Przecież większość z nich to trochu inna opcja polityczna niż PIS.

zbigniewboniek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-04 09:37:13
Admin wstawił sobie nowego mema o jurku owsiku bo ostatni słabo wypadł i wszyscy go zjechali. Zrozumcie wreszcie że na tym portalu to admini nakręcają, wybierają i pompują memy, a wasze wrzucą czasem dla niepoznaki żeby wyglądało że jest demkratycznie. Co więcej firma Goldbach Audiance robi na tym konkretną kasę bo nabijacie tylko odwiedziny na tym załganym faszystowski portalu

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 00:16:00
Dlaczego nie piszesz z swojego głównego konta?

Kasardas
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-01-04 08:14:18
a PO zabralo tez 50, ale miliardow

stoney
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-04 21:24:58
jak już to 65 i nie miliardów a kwadryliardów... dolarów!

Daroeu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-04 03:59:25
Juz kolejne multikonto siurka. Owsik jaki jest wystarczy poczytać. A siurek znow bedzie trolowal.

jendrek.28
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-04 01:22:42
Sinobrody jak nie byłeś z dzieckiem w szpitalu i nie widziałeś sprzętu ratującego życie kupionego przez Owsiaka to się pajacu nie odzywaj jak będziesz w takiej sytuacji to wtedy docenisz co on zrobił przez te lata .napewno więcej niż rząd kutry pomaga tylko dam sobie.

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-04 08:47:52
ŁASKI OWSIAK NIE ROBI!!! W KOŃCU to NASZE ODDANE DOBROCZYNNIE PIENIĄDZE!

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-04 17:12:16
No wlasnie o to chodzi ze łaske to ci rzad robi jak czekasz na badanie rok czasu a tez do chu**a placisz skladki zdrowotne wiec ci sie nalezy ! A owsiak sprzet kupuje bo stoi w kazdym szpitalu.

jendrek.28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-04 01:09:38
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-04 00:54:23
Poczytaj lemingu Owsiak kontra Matka Kurka i zadaj sobie pytanie - kto robi ciebie i tobie podobnych w ch*ja !!!!!!!!!!!

adammaster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-04 00:49:07
Dajcie już spokuj z tą orkiestrą. To już zaczyna być nudne...

castagir
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-01-04 00:42:46
Autorze, było uwzględnić jeszcze ile w tym czasie podatnicy dołożyli do owsiakowej szopki. "Nie wrzucam do puszek WOŚP - robią to za mnie przymusowo".

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-04 17:13:41
Ale gdyby nie dolozyli bo owsiak by nie zbierał to te pieniadze nie trafilyby na sprzet do szpitala... wiec w czym problem?

castagir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-04 00:41:01
komentarz usunięty przez użytkownika

sewerynk2000
    Ocena: -6 (glosow:10)
2016-01-03 23:03:59
Wreszcie jaki? nie propisowy obrazek. Hura.

Cosmicleaf
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-01-03 23:00:32
Gardzę taką kreaturą jaką jest Owsiak. Dla mnie to zwykły oszust i naciągacz, który sobie zrobił z chorych dzieci źródło utrzymania - siebie, całej rodzinki, kolesi, lewych firemek tych kolesi. To jak ten cham kłamie nie mieści się w głowie że jeszcze go nie aresztowano! Jak widzę jego cwaniacką, prostacką gębę chama i słysze jego nienawistne wulgarne wypowiedzi to po prostu rzygam. Lepiej jest kupić samemu jakieś produkty do domu dziecka czy biednej rodzinie bez grosza niż dać chociaż złotówkę temu cwaniaczkowi.

Cosmicleaf
    Ocena: 9 (glosow:15)
2016-01-03 22:51:15
Tylko za rok 2014 Ewa Kopacz rozdała swoim współpracownikom 95 milionów złotych Waszych pieniędzy i to samych tylko Ewunia. Pozamiatane?

extraper
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-03 21:45:54
Pogadaj z Matką Kurką

doman800
    Ocena: 9 (glosow:27)
2016-01-03 21:20:49
komentarz usunięty przez użytkownika

sinobrody
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-03 21:52:25
Mądry komentarz!Brawo ,tak trzymać!

AgentSmith87
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-03 22:43:11
Jakbyś nie wiedział to Owsiak kupuje i daje sprzęt szpitalom. Nie daje im kasy i mówi kupujcie co chcecie.

saqigar
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-01-03 22:56:30
Bardzo mądry komentarz, tyle, że kłamliwy.

Cosmicleaf
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-03 23:11:13
Owsiak kupuje sprzet szpitalom i im go daje? Pewnie jeszcze z własnych pieniędzy które w pocie czoła wypracował robiąc witraże?;) jednak oszołomione lemingi bawią do łez swoją głupotą. Pewnie dotacje też Wam daje Unia Europejska matoły?:))

saqigar
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-03 23:41:17
Tak, jedną z form działalności WOŚP jest kupowanie sprzętu i przekazywanie go szpitalom. Nie, sprzęt jest kupowany z pieniędzy zebranych przez fundację.

BlackHare
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-01-03 23:54:27
Wyobraź sobie ze w szpitalu blisko mojego miasta (w moim szpitala nie ma) jest masa urządzeń z ponaklejanymi serduszkami WOSP. No ciekawe skąd się one tam wzięły skoro Owsiak sponsoruje tymi pieniędzmi limuzyny, hm? Pie*dolisz głupoty, a inni kretyni ci przyklaskują.

castagir
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-04 00:39:07
@BlackHare, to jeszcze dowiedz się ile z tych urządzeń jest używanych a ile stoi dla ozdoby, albo po prostu na nim zostało przyklejone serduszku(bo i tak robią dla zabawy). Ahaaa... Sprawdź od razu ile jeszcze budżet państwowy dokłada do całej ściepy WOŚP i ile rzeczywiście trafia na sprzęt.

siup94
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-03 21:15:32
Ludzie , czy wy macie pojęcie jak te pieniądze z WOŚP są wydawane ?

jendrek.28
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-01-03 21:14:39
Lookas1982 sam się jeb gówniażu idź daj ojcu dyrektorowi bo Maybach się starzeje niech sobie kupi maseratti

sinobrody
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-03 21:55:48
je..........ć jendrek.28

lookas1982
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-03 23:09:44
A ile ty w ogóle masz lat PAJACU?

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-03 21:10:01
nie róbcie już z Jerzego Owsiaka Jurka Kilera z Fundacją Wspierania Budżetu bo jak czytam te wasze infantylne wpisy to mnie odrzuca. Zrobił Orkiestrę - zrobił, zachęcił młodych ludzi do akcji chartatywnej - zachęcił. Ale podajcie choć raz prawdę - ŚRODKI WYDAWANE PRZEZ BUDŻET PAŃSTWA PRZEKRACZAJĄ WARTOŚĆ KWOT ZEBRANYCH PRZEZ WOŚP. A sam Owsiak już chyba się nie łapie w firmach, które utworzył wokół Orkiestry - po co chyba nie muszę pisać.

martin987
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-01-03 21:08:01
Te 50 mln to jakies drobne. PIS planuje wydać ok. 510 milionów złotych na „utrzymanie stosunków państwa z Kościołem” w latach 2016-2018.

Sealtiel
    Ocena: 1 (glosow:17)
2016-01-03 20:52:00
Do wszystkich skomlących tutaj "A ile inni", "A ile PełO". Subtelna różnica jest taka że ci inni Jurkowi jeśli nie pomagali, to przynajmniej nie przeszkadzali. A Pisiorki? No cóż, klechom rowek trzeba wylizać żeby życzliwie z ambony lud indoktrynował. To wasi wybrańcy chcą zniszczyć tą akcję, więc to z nimi jest to porównanie. Bawi mnie obecne kwilenie, "a pamiętasz ile PO?". To oznacza tylko tyle że "wasi" niczym nie różnią się od poprzednich.

lookas1982
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-03 20:51:02
je..........ć owsiaka

Jack_Bauer85
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-04 08:23:21
Je......c ciebie

jendrek.28
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-01-03 20:48:37
Jak wolicie dać księdzu na audi a8 to wasza woła tak się składa że mam dziecko i gdy było w szpitalu to widziałem sporo rzeczy kupionych przez Wośp

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-01-03 20:37:28
Jak to jest możliwe, że takie prymitywne absurdy trafiają na główną? Jak można porównywać finansowanie jednej z partii politycznych z budżetu państwa do przewałów finansowych człowieka, który chore dzieci i schorowane osoby starsze uczynił zakładnikami swojego bogacenia się kosztem pieniędzy dobrych ludzi?

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-03 20:24:42
Wszystkie partie powinny być pozbawione dotacji z budżetu bo to niesprawiedliwość wobec partii pozasejmowych lub nowo powstałych. Tymi dotacjami sitwa trzyma się przy korycie za te dotacje najmują autokary, którymi przywożą do Warszawy demonstrantów.

Lisek85
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-03 20:19:07
dla mnie jest to wiocha że politycy kościół i inni zaślepieńcy wtrącają się w tak szczytną idee. Owsiak i jago WOŚP zrobili tyle dla dzieciaczków a i teraz dla ludzi starszych no to jest przepaść ja nie wiem gdyby nie było tej kwesty top szpitale by całkowicie leżały. Odziały dziecięce i geriatryczne w czasach PRL za trzymały by się. Pomijając fakt że cała służba zdrowia leży ale są odziały wyremontowane dzięki takim ludziom jak Owsiak. Na miejscu Jurka nie zwracał bym uwagi na tych pomyleńców i zachłannych batmanów rób co robisz do końca świata i jeden dzień dłużej.

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-03 20:17:19
komentarz usunięty przez użytkownika

ken299
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-03 20:14:35
ty płacisz....a na PO nie płaciłeś...tylko tobie płacili....co działo się przez osiem lat z naszymi pieniędzmi,jak Polska jest zadłużona po same uszy,wypłacali sobie premie a obywatel do lekarzy tylko prywatnie,ma pracować do śmierci a obywatel starszy jak go nikt do pracy nie przyjmnie to państwo nawet na rachunki nie da...tacy my równi w tej unii i Niemcy nam jeszcze grożą.... to zawdzięczamy Tuskom którzy dbali o swoje stanowiska w unii dla dużych pieniędzy dla siebie a obywateli mieli głęboko....jeszcze się okaże że Lis zostanie pomocnikiem komisarza w unii za zasługi PrOpagandowe...

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-03 20:10:11
Najlepsze biznesy w Polsce to LOTTO (ktore ma monopol na gre hazardową) i WOŚP gdzie owsiak liczy pieniądze z puszek, w przypadku pierwszego biznesu ludzie jak bydło kupują zakłady na loterie mimo że szansa na trafienie to 1 na 14 milionów (praktycznie zerowa dla każdego z nas), a drugi biznes to wyłudzanie pieniędzy od ludzi obrazkami chorych dzieci, wmawiając nam jednocześnie że pieniądze te uratowały komuś życie..

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-03 20:17:52
wośp jest tak genialne bo zazwyczaj nikt nie oskarża osobę która wyręcza rząd w pewnych sprawach, jednak gdy się temu przyjrzeć to fundacja zebrała od początku swojego istnienia zaledwie 1/5 kosztu budowy stadionu narodowego, zebrane pieniądze są w zasadzie bezwartościowe dla całej służby zdrowia czyli NFZ którego roczny budżet wynosi około 60 miliardów złotych...

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-03 20:09:51
A ile wzięło PO na kampanie, ośmiorniczki, obiadki, konferencje i wczasy, kilometrówki, diety i biura poselskie, na hejterów takich jak maxijurki z wiochy, na delegacje itp. z budżetu?

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-04 08:27:22
dlaczego przytaczasz zawsze to samo pis kradnie bo po kradło kogo to obchodzi wybraliscie pis po to zeby pokazało sprawiedliwosc i uczciwosc a wy ich teraz bronicie bo przecie wszyscy kradna

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-05 16:48:18
A ty dopłacasz do firmy, w której pracujesz, czy może dostajesz wypłatę? Myślisz, że ktoś będzie pracował za darmo? Takie coś tylko w demokratycznej, wolnej Polsce za czasów PO.

ikswohceicjow
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-01-03 19:53:39
kolejny idiota z marszu KOD, jak już piszesz o tym kto ile zabrał to pisz o wszystkich, bo przez ostatnie 8 lat najwięcej z korytka miała akurat platforma i nie chodzi o jakieś 50 milionów tylko o 150 miliardów które w postaci gówno wartych obligacji trafiły do ZUSU...

lodazajeansy
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-03 21:56:40
Teraz rządzi PIS nie PO i gówno mnie Po obchodzi.

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-03 23:24:51
jak Głowno Cię obchodzi ze z PO przez najblizsze 4 lata beda brali miliony złotych za to że w 8 lat swoich rzadow zadluzyli kraj na 500 miliardow to ok twoja sprawa ale jak sobie wyobrażasz ze partia która wybrali obywatele będzie rządzić za darmo? zejdź na ziemię

cozakraj7
    Ocena: 6 (glosow:14)
2016-01-03 19:50:00
ja przymusowo płacę na wośp i nie pisz bzdur, że na wośp płaci się dobrowolnie.

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-04 17:15:00
Ja przymusowo place na Twoje przywileje takie jak ratowanie ci zycia, czy twoje leczenie i zyje....

baranek84
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-01-03 19:37:55
wiocha spada na psy na PIS juz nadaja a co Tuski kopaczowe zabrali sprzedali to sie niepamieta

DXPac
    Ocena: 11 (glosow:17)
2016-01-03 19:29:03
Hahaha 50mln nawet jak by to była prawda to wymiękają na całej linii przy lemingach z PO i PSL które "ukradły" z naszych podatków na te cele pare miliardów !!!! i guzik widać z ich inwestycji. Kopacz daj sobie już spokój i odwałaj liska chytruska ze swoimi lemingami piszącymi takie bzdety za pieniądze.

kaszu
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-03 19:16:48
Chyba nie trzeba nikomu przypominać ile PO zaje.ało z OFE

ketrab1
    Ocena: 10 (glosow:22)
2016-01-03 18:14:03
Pis jest u władzy raptem kilka miesięcy demolke państwa prowadziło wcześniej po i ciekawy jestem ile komuchruski nakradał z bandą... ponadto na informacji temat wospu polecam poszukać w dobrych źródłach a nie na tvn. Nigdy ani grosza na 'wosp'

kopyto12
    Ocena: 12 (glosow:20)
2016-01-03 18:11:47
A gdzie reszta partii idioto ? To już ewidentny dowód, że admin dawno dał d*py. Chyba czas pożegnać się z wiochą, bo... wiocha i manipulacja gorsza jak w GW.

admin1944
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-03 12:35:25
A ILE PLANUJA WYDAC W TYM ROKU NA BAMBUSOW, NIEROBOW,OBIBOKOW I OGLUPIACZY Z XIV WIECZNYMI INTELEKTAMI ????

bruchacha
    Ocena: 1 (glosow:15)
2016-01-03 11:00:36
Co prawda to prawda - WOŚP = Wiocha

ja1ja
    Ocena: 12 (glosow:20)
2016-01-03 06:37:28
PO 92 mln na nagrody tylko w 2014 r. tylko dla rządu.

HybrydXXL
    Ocena: 14 (glosow:24)
2016-01-02 20:34:05
Durna mendo jak robisz zestawienia to dopisz też po i psl. te sur...ny na same obiadki przesra.ły w milionach NASZYCH pieniędzy

pe_ka_0
    Ocena: 9 (glosow:21)
2016-01-02 20:10:39
A po co chcecie to porównywać z PO? Porównajcie z kombinatem Owsiaka - jeśli trzymał stały poziom, to w ciągu trzech lat przepalił jakieś 75-80 milionów. Na samego siebie.

Humulus
    Ocena: 4 (glosow:18)
2016-01-03 08:20:48
Za bystry to ty nie jesteś, WOŚP może legalnie 10% maksymalnie wydać na swoja działalność tak jak każda fundacja zarejestrowana w Polsce ( średnio max 5mln ray 3 to jest max.15). Co innego pseudo-pomagające fundacje zarejestrowane za granicą np. stany mogą na siebie wydać 80%. Można go nie lubić, a głupie porównania może tworzyć każdy. Moje dziecko doświadczyło bezpośrednio pomocy zakupionego przez WOŚP sprzętu, a to czy daje na Owsiaka, księdzu po kolędzie czy na cokolwiek innego to moja prywatna sprawa.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-03 18:50:49
@Humulus, podziękuj całemu społeczeństwu, bo wszyscy dołożyli się, czy tego nie chcieli czy chcieli, do sprzętu wośp. Mam na myśli pieniądze idące z miast na organizację tego festynu.

QualityStreet666
    Ocena: 10 (glosow:22)
2016-01-02 19:56:28
wypadałoby napisać ile MIASTA muszą wydać na organizację imprezy owsiaka...

saqigar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-03 00:31:33
Ile?

Zetar
    Ocena: -5 (glosow:11)
2016-01-03 18:16:00
Nic.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-01-03 18:47:57
@Zetar, mam nadzieję, że masz czym podeprzeć ten krótki komentarz. Mam na myśli dowody.

saqigar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-03 22:55:23
To tak, jak wypadałoby podać fakty na temat wydatków. I wykazać, że rzeczywiście muszą.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-04 15:30:21
@saqigar, oczywiście, że miasta nie przyznają się do tego. Po pierwsze prawie nikt o tym przez lata nie gadał. Dopiero kilka lat temu pierwsze zespoły zaczęły mówić, że biorą kasę za to. Po drugie, kieruję się cytatem: "Koszty organizacji koncertów i imprez są w całości pokrywane przez sponsorów - prywatne firmy, instytucje oraz urzędy miast". Mi to wystarczy, bo jeśli nie byłaby to prawda to zaraz kazaliby sprostować to zdanie.

JOANNA10061987
    Ocena: 9 (glosow:9)
2016-01-02 19:43:56
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: 5 (glosow:19)
2016-01-02 19:43:38
A OWSIK z tego WZIAL 12 procent.ROZLICZYC !!!!!!!!!!!...MUZEUM ZYDOWSTWA KOSZTOWALO 300 mln/12 mln dal kulczyk i za to bul dal mu medal/ ludzi w srodku0

Maximus38
    Ocena: -11 (glosow:27)
2016-01-02 21:31:30
Weź ty się odpier..o od Owsiaka , idź sobie poczytaj gazetkę walczący katolik

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-03 17:56:38
i znów przypominam o cegiełkach na ratowanie stoczni przez o.dyr.

egon68
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-01-03 20:10:58
Katoliku tak plujesz nienawiścią do żydów a zadaj sobie pytanie kim był Jezus.

doman800
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-01-03 21:24:36
komentarz usunięty przez użytkownika

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-04 08:30:05
staruszkubogdan wymysliłes to w przerwie jak robiłes sobie wodzionke

strpo
    Ocena: -12 (glosow:20)
2016-01-02 19:12:21
A gdzie stoja zakupione przez PIs

voxen6
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-02 19:13:23
a pis cos zakupywal dla szpitali ?

voxen6
    Ocena: 62 (glosow:100)
2016-01-02 19:07:02
jak juz wstawiasz takie rzeczy to napisz ile w tym czasie pobralo po... i nie zapomnij napisac w ilu placowkach te sprzety sa uzywane a w ilu stoja bo lekarze nie maja odpowiednich szkolen do ich uzywania...

roman2272
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-01-02 19:42:29
A ile pobrały PO PSL SLD ile kosztowało utrzymanie kleru w szkołach ile poszło na sanktuaria ile poszło na mauzoleum zydowskie a ile wyszło z dotacji UE do Niemiec a ile banki zwineły a teraz dolicz domowych czyli korytkowskich .

jachnyc
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-03 17:56:55
I jeszcze trzeba dopisać kto zarabia na serwisowaniu tego sprzętu zakupionego przez Owsiaka .

Jack_Bauer85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-04 08:25:12
A czy PO kiedyś próbowało zablokować WOSP no właśnie nie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600