Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale wiara to wiara, aby wierzyć to trza wierzyć że wszystko gra
vacarius  16-01-05, 22:01 Zgłoś
+ 178 -
Dodano: 2016-01-05, 22:01:36   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178  Zgłoś nadużycie
249
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bedajaja
    Ocena: 62 (glosow:72)
2016-01-06 19:28:40
Jezus urodził się w grocie (stajence) umownej dacie 25 grudnia, natomiast w Ewangelii wyraźnie pisze że mędrcy przyszli do domu Maryji i Józefa aby oddać mu pokłon. Więc nie było to tego samego dnia. Wystarczy posłuchać kazań w kościele albo poczytać Ewangelię. Chcąc z czegoś szydzić upewnij się że masz racje bo w innym przypadku robisz z siebie kretyna

wftr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-15 03:51:15
Druga sprawa to przejścia kalendarzowe. Dlatego 25 i 6 jest przyjęty symbolicznie... Jak i wiele innych dat.

kaem84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-08 11:19:53
Wstawiający to na siłę próbujący urągać kościołowi. Nigdzie w biblii nie jest napisane że trzej królowe przybyli tego samego dnia

MimiAyres
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 00:48:04
W Biblii wiele rzeczy nie jest powiedziane wprost, ale można je wyczytać między wierszami. Tak więc Jezus urodził się najpewniej w lecie (skoro po okolicy kręcili się pasterze z owcami; w grudniu by tego nie robili). Natomiast Mędrcy ze Wschodu dotarli na miejsce wiele miesięcy po fakcie (po ich przybyciu Herod ich wysłuchał, z czasu ich podróży i z faktu, że wyruszyli w momencie narodzin Jezusa ekstrapolował jego wiek, po czym kazał wymordować wszystkich chłopców z okolicy w wieku do lat dwóch - Jezus musiał więc mieć niecałe dwa lata w momencie ich przybycia). Aha, a Herod w ogóle zmarł kilk

andkoj
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-07 15:33:50
Cejrowski jest bardzo religijnym gościem i nieraz występował puplicznie w obronie wiary katolickiej. Ten wers jest wyrwany z kontekstu jego szerszej wypowiedzi. Po prostu płaska manipulacja godna TVN i "nowoczesnych." "postępowych" lemingów...

sp4wnersiak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-07 14:37:47
Mnie się wydaję, że oni albo wyruszyli 6 stycznia i doszli na 25 grudnia, albo doszli do tej całej stajenki 6 stycznia. Myślenie nie boli baranie który to wstawiał.

roman0504
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 14:10:01
To była noc polarna :)

Domino1970
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-07 12:43:33
W wigilię w TV dziennikarz zapytał księdza skąd wiadomo,że Jezus urodził się 25 grudnia, a on na to,że nikt nie wie, kiedy się urodził. To taka data umowna, dzień zaczyna się wydłużać, więc jest jaśniej, a Jezus to światło/ść itp. Do tego trzeba jeszcze dołożyć ludzkie zwyczaje ubierania choinki, strojenia miast i kupowania prezentów, a wyjdzie na to,że święto z d..py wzięte ku uciesze kościoła i sklepów, bo oni na tym zarabiają.

payet7
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-01-07 12:02:09
6 stycznia nie jest swietem Trzech Kroli tylko Objawienia Panskiego

diku1987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-07 10:16:57
6 stycznia to oni wyszli od siebie, i dymali z buta praiwe rok zebybyc na miejscu 25 grudnia. :-D

gibbonx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-07 08:40:45
Data datą, ale dlaczego "trzej królowie", skoro w Ewangelii jest napisane o "trzech mędrcach ze wschodu". Chyba po to, żeby lepiej pasowało do kolęd :-)

shaman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 08:50:20
W Ewangelii jest napisane o "Mędrcach ze wschodu", nie jest napisane że było ich "trzech". Przyjmuję się tylko, że tylu ich była ze względu na dary.

Vlad32
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-07 09:21:42
Mogło być ich więcej tylko zapomnieli darów ?? Takie chytruski ze wschodu :)

ketrab_eu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-07 09:45:08
@Vlad32: W tamtych czasach liczba 3 była symboliczna i oznaczała niewiele. Więc nieścisła jest też ilość darów. Było ich niewiele. To samo tyczy się postu Jezusa. Nie spędził 40 dni i 40 nocy na pustyni. Liczba 40 w tamtych czasach (też symbolicznie) oznaczała bardzo dużo. Żeby nie było zdziwienia, tego wszystkiego nauczycie się w szkole średniej (nie gimnazjum). No ale trzeba uważać na lekcji.

Vlad32
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-01-07 10:51:39
ketrab to jest wiocha.pl ... taki portal prześmiewczy :) Nie naukowy :) śmiech to zdrowie :) nie bierzmy wszystkiego tu na poważnie :) Oryginalnych wersów biblii i tak nie znasz ... bo przez 1500 lat kościół je skutecznie przekręcił na swoją modłę :)

c_in_a
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-07 14:04:44
6 Stycznia jest świętem Objawienia Pańskiego a w naszym kraju obowiązuje potoczna nazwa Trzech Króli. Na drzwiach też nie piszemy ich pierwszych liter imion tylko: Christus Mansionem Benedicat, co w tłumaczeniu oznacza : Chryste błogosław temu domu + rok. Wszystko jest ogólnie dostępne wystarczy poklikać choćby na wiki.

Vlad32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-08 10:48:59
Mędrcy królami ze Wschodu zostali nazwani w III wieku n.e. przez jakiś tam kapłanów, natomiast ich imiona są nieznane - po raz pojawiły się ok. roku 520 na obrazie w kościele San Apollinare Nuovo w Rawennie. Większość jednak pisze K+M+B i nie ma tu na myśli ich imion tylko - Koperta Musi Być :)

doman800
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-01-07 07:30:18
komentarz usunięty przez użytkownika

alehandro1980
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-01-07 00:48:26
Gdzie moj maybach??? Oj biedna ta Polska , oj biedna. Co amnezja polaczki?

alehandro1980
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-07 00:31:25
Ok to tamto sramto a gdzie dinozaury. Kto to zrobil??? Allah?????????

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-06 22:58:50
Co wy pierd..licie za farmazony, Jezusa urodziła Maryja której nikt nie przyjął do domu, musiała urodzić w stajni. Po narodzeniu zwiastowała gwiazda która wskazała drogę trzem królom, jechali oni akurat tyle czasu aby przywitać Jezusa.

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-06 23:01:05
I dodam że nie ma nigdzie wspomniane że tego samego dnia narodzin, odwiedzili go trzej królowie, nie wiem co za debil wymyślił ten demot, już bardziej wiarygodne były by te Polskie obozy koncentracyjne.

Beatmaker24
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-01-07 00:49:18
Czyli non stop szli za gwiazda..nawet w dzien..no swietnie;-)Maryja urodzila,ale nikt jej nie bzyknal..farmazony powiadasz...to czym jest biblia jak nie zbiorowiskiem farmazonow?Latwiej uwierzuc w trudne sprawy,dlaczego ja i innym tego typu gniotom niz wierzyc w to vco napisane w bibli.czekam na hejt owieczki.

raziosx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-07 13:15:53
Akurat gwiazdy w dzień idzie obserwować, ba 2000 lat temu też się dało... ;p

Arabal
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-01-06 20:38:16
Za brak wiedzy na ten temat i za bezmyślne kopiuj->wklej obrazka z internetu ocena idzie -1. Na drugi raz wpierw myślimy, potem zapoznajemy się z tematem a potem wrzucamy.

bedajaja
    Ocena: 62 (glosow:72)
2016-01-06 19:28:40
Jezus urodził się w grocie (stajence) umownej dacie 25 grudnia, natomiast w Ewangelii wyraźnie pisze że mędrcy przyszli do domu Maryji i Józefa aby oddać mu pokłon. Więc nie było to tego samego dnia. Wystarczy posłuchać kazań w kościele albo poczytać Ewangelię. Chcąc z czegoś szydzić upewnij się że masz racje bo w innym przypadku robisz z siebie kretyna

alesprinter
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-07 06:38:28
Z całym szacunkiem do Twojego komentarza. Ewangelia nie pisze, w Ewangelii jest napisane.

bigszu99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 10:04:17
Vacarius przeciez wie lepiej. On tam byl i wino pil razem z Petru.

drazu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 10:05:07
Tak jak napisał bedajaja jest to data umowna. Chrześcijanie wprowadzający religię na tereny naszej "pogańskiej" Polski dopasowali tę datę do naszych tamtejszych świąt i obrządów, by wszystko przebiegło elastycznie. Na całym świecie są inne tradycje i przyjęte inne daty umowne ów świąt. W Bułgarii dla przykładu święta zaczynają się 20 grudnia i trwają 6 dni. W znacznej części tradycji chrześcijańskich i datach umownych są korzenie wcześniejszych wierzeń na danym obszarze.

perun12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 08:13:56
Drazu ta data była uznana za dzień narodzin już w 525 roku przez papieża, więc nie ma to nic wspólnego z wejściem chrześcijaństwa na teren Polski. A w Bułgarii święta trwają tyle co u nas;)

artisabang
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-06 19:26:35
Bo 6 Stycznia to jest Święto Objawienia Pańskiego potocznie tylko zwane świętem Trzech Króli i dotyczy ono również objawienia Pana Jazusa w Kanie Galilejskiej.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-06 18:42:01
komentarz usunięty przez użytkownika

miszatka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-06 20:27:38
No wiemy już, było ich sześciu.

artisabang
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-06 21:37:25
Było 6 Petru ma zawsze rację

barbarela123
    Ocena: -9 (glosow:13)
2016-01-06 18:17:24
komentarz usunięty przez moderatora

Terfice
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 22:13:33
Pisać głupoty to umiesz ale wpierw by się przydało zaglądnąć do słownika ... "kłucą" hahahahahaha:D

tomnbb
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-06 18:10:11
a gdzie jest napisane, że trzej królowie przyszli tej samej nocy?

pawel-wod
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-06 18:33:27
Mateusza 2:11-16 Przekład Nowego Świata

piotrek2015new
    Ocena: 2 (glosow:22)
2016-01-06 18:36:58
"Natenczas Kacper z Melchiorem, oddając pokłon maleństwu, zderzyli się łbami i z bólu zakrzyknęli: O Jezu!!! na co Maria do Józefa: - O, widzisz jak ładnie, a ty chciałeś dać mu na imię Stefan. -Stefan, nie Stefan-odpowiada Józef, ja się pytam, co tu robi trzech obcych facetów, skoro podobno to duch święty cię zapłodnił!!!"

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-06 19:53:50
Na co licznie zgromadzeni pasterze chórem zawołali: sp13rdalamy

perun12345
    Ocena: 7 (glosow:9)
2016-01-06 08:17:18
Nie wiedzą dokładnie w którym roku i miesiącu, a mają wiedzieć w którym dniu? Daty świąt to ustalenia głównych władz kościoła i wcale nie muszą mieć pokrycia w historii. Dodatkowo to nie byli królowie tylko mędrcy, a święto właściwie nazywa się "Objawienie Pańskie", po za tym nawet nie wiadomo ilu ich było, wiadomo tylko ile było darów. A mędrcy, którzy na pewno znali proroctwa Micheasza, oczekiwali na narodziny nowego króla żydowskiego w Betlejem. Spora część wielu religii, to tylko domysły i ustalenia "głów kościołów".

krewky
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-06 20:14:42
Masz rację. Dodam tylko że pewne święta różnych religii, nie zawsze są domysłami i ustaleniami głów kościoła. Czasem są to po prostu zaadoptowane obrzędy pogańskie i dostosowane do określonego wyznania. I tak np. dzisiejsze Święto zesłania Ducha Św. to dawne pogańskie obrzędy święta wiosny. Podobnie data narodzin Chrystusa też jest umowna i prawdopodobnie jest związana z przesileniem zimowym.

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 04:04:45
otoz to krewky. nie ma to jak sie chelpic ze jest sie narodem chrzescijanskim kiedy to wszyscy byli poganami a chrzescijanstwo przyjeto tylko ze wzgledow politycznych. poza tym inaczej by im to nie przeszlo i musieli przerobic poganskie swieta na swoje bo ludzie i tak obchodzili by swoje swieta a nie jakies chrzescijanskie ktore z dnia nadzien im nakazano. teraz malo kto wie ze te nasze tradycje z ktorych tak jestesmy dumni braly sie z poganskich zwyczajow. flaszka dla tego kto znajdzie stricte chrzescijanskie swieto albo tradycje.

Cosmicleaf
    Ocena: 7 (glosow:17)
2016-01-06 07:22:21
Przecież to wstawił vacarius. Dajcie spokój, szkoda klawiatury,

krissokrizisso
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-01-06 00:20:46
Zacznijmy od tego, że Jezus nie urodził się 25 grudnia, te wszystkie daty są umowne, wie to każdy kto poważnie podchodzi do kwestii swojej wiary, a nie jest np: ganiany przez rodziców do kościoła.

potmar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-06 20:38:53
Moja mama urodziła się 10 grudnia 47r a ma wbite 13.12 Bo wtedy została zgłoszona do urzędu. To jest przykład z 20 wieku!!! To o co się ludziska czepiacie? Za chwile jakiś bycyfał napisze, że jak Jezus nie ma konkretnej daty urodzenia to go nie było. Do tego dążą lewuski.

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 06:48:11
Udowodniono że Jezus jest postacią historyczną, ale cała reszta z gwiazdą co wskazywała drogę i gadającymi owieczkami to już czyste sci-fi.

konio1979
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-05 23:50:14
ty chyba nie chodziłeś bo gówno wiesz!

Danielpotas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-05 22:52:50
Tak nie gra ale kalendarz miszczu.

bodan
    Ocena: -4 (glosow:18)
2016-01-05 22:25:38
TRZEBA BYLO CHODZIC NA RELIGIE.ZRESZTA ZAPYTAJ KSIEDZA JAK CIE ODWIEDZI PO KOLEDZIE......

gibbonx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 08:37:27
Aha, czyli jak ksiądz coś powie to jest święte, nawet jeżeli tego nie ma w Biblii, albo jest inaczej? Super.

miszatka
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-05 22:12:24
Aj Ty mały Teologu!

antypisowiec
    Ocena: -3 (glosow:23)
2016-01-05 22:11:03
tak balowali z powodu urodzin że im się przedłużyła impreza z czwartku na wtorek?jak w Kac Vegas?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500