Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
http://aukcje.wosp.org.pl/wiocha-pl-dla-wosp-ipad-mini-16gb-gadgety-i2679880
stranger  16-01-07, 14:10 Zgłoś
+ 237 -
Dodano: 2016-01-07, 14:10:54   przez: stranger
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 237  Zgłoś nadużycie
265
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(312)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gurool
    Ocena: 22 (glosow:62)
2016-01-07 14:37:44
Prezydent Duda oddał narty na aukcję mimo ogólnego sprzeciwu jarka do WOŚP. Brawo Panie Prezydencie.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 04:55:18
komentarz usunięty przez użytkownika

zonkumariano
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-12 00:49:14
Pomagać zawsze trzeba, ale szlak trafia człowieka że pieniądze przeznaczane dla potrzebujących trafiają do prywatnej kieszeni pasożyta, który znalazł sobie patent na dostatnie życie !

martin987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-12 04:56:38
tez nie moge zniesc Rydzyka

borwielki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-12 23:20:41
No i właśnie dlatego nie chodzę do kościoła - nie mogę patrzeć na tych pasożytów!

slawomirek1234
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-11 21:49:18
WOŚP TO OWSIAK DAWAJCIE OWSIAKOWI KAPUCHE A ON BEDZIE GADAŁ ZE ODDA WSZYSTKO DZIECIOM HEHEHE FANTAZJA WAM SIE URUCHOMI I DACIE WIECEJ DAWAJCIE DAWAJCIE BEDZIE MIAŁ ZA CO NASTEPNY DOM ZA CO POSTAWIC NA WAKACJE WYJECHAC WIECEJ RODZINY ZATRUDNIC I PO 10 KOŁA IM ZA MIESIAC PŁACIC WOODSTOK NASTEPNY WYPRAWIC BO TAK TO LIPA BYŁBY DAWJCIE WIECEJ TO TAK SAMO JAK BYSCIE SZOGUNOWI BRONKOWI DAWALI IDENTYCZNIE TO DAWAJCIE OWSIAKOWI WIECEJ

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-11 22:59:01
A teraz wracaj do pokoju bez klamek.

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 22:42:15
komentarz usunięty przez użytkownika

matmixmix
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-01-10 21:26:05
najlepiej platna praca. jeden dzien w roku i caly rok z tego zyje. gdyby owsiak byl naprawde taki wspanialomyslny i dobry jak to wiekszosc uwaza i dalo by sie za niego pochlastac,to pracowal by jak kazdy normalny czlowiek a zbiorke przeprowadzal by bezinteresownie. ale po co. lepiej wzias jakis procent zebranej kwoty i lezec caly rok dupa do gory.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-10 22:36:10
To "wzies" załóż fundację i "lez caly rok dupa do gory".

gazetny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-11 07:06:45
Masz rację. Jakby był taki wspaniałomyślny to by tyle pieniędzy nie brał i oddawałby jeszcze ze swoich. Tyle tylko, że robi wiele dobrego na co nikt inny się nie zebrał. Politycy biorą o wiele więcej nic nie dając w zamian. Kościoł katolicki cały czas zbiera pieniądze rzekomo na zbożny cel a sam opływa w luksusie. Owsiak bierze pieniądze oficjalnie a w stosunku do tego ile dobrego zrobił nawet trudno go porównać do księży lub polityków.

castagir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-11 08:50:45
Retoryka lewaków broniących innych lewaków, pokroju Owsiaka. Bo politycy i bo księża. Nie widzicie różnicy, że pomiędzy tymi trzema gatunkami podludzi nie istnieją praktycznie żadne różnice? Wszyscy są siebie godni, każdy jest złodziejem i żeruje na uczciwych ludziach. Robi zamieszanie i rujnuje to co pokolenia budowały. Bronicie jednego złodzieja, przytaczając przykład innego złodzieja i wpierając innym, że jeszcze jest za nim i pochwala ich działalność. To tylko pokazuje jak ogłupieni jesteście i ciągle macie klapki na oczach.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-11 09:00:01
castagir, tak powie ktos kto nie wie jak wygladaly polskie szpitale przed WOSP i teraz, nie wiesz o czym mowisz, nie odzywaj sie. Poki co kolejne kikladziesiat milionow pojdzie na ulepszenie sprzetu i ratowanie zycia i twoj bol dupy i zawisc tego nie zmienia, wiec uciekaj do swojej nory popiskiwac z zalu na widok czlowieka bo tyle tylko potrafisz. Rozliczac to by kazdy chcial, ale pomoc to juz raczke do panstwa albo pana boga wyciagajcie.

grigore
    Ocena: -5 (glosow:7)
2016-01-11 09:04:38
Bedziesz mial chore dziecko pojdziesz sobie do ksiedza i zobaczysz ile ci da, pojdziesz do urzednika i zobaczysz czy ci da, i pojdziesz do szpitala ze sprzetem WOSP i zobaczysz ze dziecku pomoga. I za to Owsiaka powinni ozlocic, i uczynic milionerem, za to ile w ciazu 24 lat dzieciakow uratowal. Rzady sie zieniaja, kosciol coraz bogatszy, a WOSP jak gral tak gra i pokazuje ze mozna mimo wszystko pomagac. A wam wszystkim w glowach tylko zeby jednego czlowieka rozliczac i zeby mial jak najmniej choc bez niego nie bylo by tyle dobrego. Ot polska mentalnosc, jak ktos jest dobry to go zdeptac.

Vitas91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-11 09:16:14
Grigore, jeśli Ja lub moje dziecko pójdę do szpitala to jest to ich zasrany obowiązek mi pomóc ponieważ płace obowiązkowe składki. I nie obchodzi mnie czyj to jest sprzęt. Ja już raz zapłaciłem. I nie ma dowodów na to, że gdyby nie Owsiak to nie byłoby tego sprzętu. Byłby, tylko kupiony tak jak powinien być. Przez państwo.

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-11 13:14:24
Pewnie kupił by je szpital z 30 mln długu.

gazetny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 22:54:41
komentarz usunięty przez użytkownika

gazetny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-12 03:41:24
Castagir: Po pierwsze to nie wyzywaj tutaj ludzi od lewaków czy prawiczkow bo tylko ty takie pojęcia rozumiesz. Nikt poza tobą nie ma pojęcia co masz na myśli bo można do tego dopasować wszystko. Lewica to komuna! Wracając do tematu to jakby nie Owsiak to mało kto by się zrzucał na ten szczytny cel. Chwała jemu, że potrafi zebrać tyle pieniędzy. Nie chcesz to nie dawaj ale nie szydź z tych co dają. Wiele osób daje na tacę i to też ich wybór a pożytku żadnego.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 10:31:42
Vitas, panstwo zapewnia tylko podstawowy sprzet, ktory bardzo czesto ni ewystarcza do leczenia wielu przypadkow, ludzie przez to umieraja i to nie sa male liczby.Sprzet nowoczesny z najwyzszej polki, nie jest obowiazkiem panstwa, bo ze skladek na to nie wystarcza - a tylko taki sprzet kupuje WOSP. Tu jest ta roznica, miedzy twoimi skladkami a tym co sponsoruja fundacje takie jak WOSP. I tak to funkcjonuje w kazdym kraju. W UK jest najlepiej zaopatrzony szpital dzieciecy na swiecie, i sprzet nie jest ze skladek czy od rzadu a wlasnie od prywatnych sponsorow i fundacji charytatywnych.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 10:34:40
M.in. to u nich Owsiak sie konsultuje co nalezy kupic, jaki sprzet najpotrzebniejszy i gdzie go zdobyc. A jesli mimo wszystko uwazasz ze fundacje ktore sie czyms takim zajmuja nie maja sensu bo to te twoje skladki maja takie rzeczy pokrywac to prosze bardzo, korzystac tylko z tego rzadowego sprzetu i zobaczysz jak to tobie i twoim dzieciom na zdrowie wyjdzie. To co robi WOSP to nie jest obowiazek rzadu, ani cos na co wystarcza skladki, to jest cos ponad to i dodatkowe i cieszyc sie tylko ze to mamy i ktos cos takiego organizuje.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 10:38:40
Tym bardziej ze fundowane jest z DOWOLNYCH wplat czyli ty nie dasz i tobie podobni jeszcze opluja OWsiaka za to co robi, a mimo to jak przyjdzie co do czego to i ty i twoje dzieci skorzystaja, i zycie wam uratuje. Na szczescie WOSP nie musi pokrywac kosztow masci na bol dupy u wielu osob i to kazdy moze sobie fundowac na wlasny rachunek :) Nie dac na cele charytatywne (WOSP czy inne) i mowic ze to rzad powinien na to dac, to zwykle przykrywanie wlasnego skapstwa i znieczulicy. Nie daj dziecku czego i powiedz mu ze panstwo mu powinno dac, niech sie tym naje.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-12 16:13:09
Nie ma dowodu ze bylby ten sprzet gdyby nie bylo WOSP...Sprzetu i lekow nadal brak, niech rzad udowodni ze moze go zakupic. 24 lata mial na to, juz wszystkie mozliwe opcje w tym czasie rzadzily, i co ? I co roku coraz krotsza lekow refundowanych, coraz dluzsze kolejki do badan, w tym roku wzieli sie za pacjentow po przeszczepach, ktorzy musza byc do konca zycia na lekach bo inaczej umra. Rok temu taki lek kosztowal 200zl, tyle to jeszcze kazdy znajdzie. Od stycznia 2016 ten lek kosztuje 1500zl. Tyle masz od rzadu, oto dowod jak dbaja o ciebie. Powodzenia.

castagir
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-12 20:01:06
@Grigore, z twojego bełkotu wynika, że gdyby nie Owsiak to by w ogólnie było czegoś takiego jak opieka medyczna. Prawda jest taka, że Owsiak i jego zgraja to jest zaledwie kropelka w morzu. Mówisz, że nie wiem jak wyglądały szpitale? Wystarczy, że popatrzę na wojewódzki z mojego szpitala. Był zadłużony i gdy na dyrektora posadzili porządnego ekonomistę, a nie lekarza, dopiero zaczął wychodzić z długów i się rozwijać. Dodatkowo zrobili w ostatnich latach generalny remont i dobudowali oddział zakaźny, a sama opieka poprawiła się kilkakrotnie. To wszystko jest zasługa Owsiaka?

castagir
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-12 20:06:46
Widzę, że masz tak chłopie sprany mózg i zmanipulowany, że nie ma sensu Tobie czegokolwiek tłumaczyć. Widać także, że nie wiesz jak świat działa i nasze prawo. Nie twierdzę, że WOŚP niczego dobrego nie robi, ale prawda jest taka, że mógłby więcej. Bo pomaga dzieciom to już nie można go ruszyć i musi być święty. Gdyby był taki uczciwy za jakiego się uważa i jak się przy tym upieracie to by pokazał wszystkie księgi, a nie robi szopki. Sąd również orzekł, że dochodzi do defraudacji. Robi sobie alibi z dzieci i dobrą kasę.... Szkoda słów.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-12 20:13:03
A powinna byc? Na to zbieral? I czy to o czym mowisz swiadczy o tym ze Owsiaka sprzet jest niepotrzebny tam gdzie jest uzywany, bo polskie szpitale sa tak swietnie zarzadzane ze wszystko maja? Chyba przeoczyles ze prawda jest gdzies po srodku. Nie chcesz nie dawaj, czekaj na genialnych dyrektorow co to odmienia polska sluzbe zdrowia, i na rzady ktore beda im to ulatwiac, i zwiekszac fundusze. Skoro Polska to taki kraj ze juz organizacje charytatywne nie sa potrzebne hehehe

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-12 20:59:14
Chyba jakies pisowskie "oswiadczenia" sadu czytales, bo ja widzialem inne. I bylo wszytsko w porzadku. Jak wiesz jak prawo dziala to bys wiedzial ze w przypadku defraudacji dzialalnosc WOSP bylaby zawieszona, a poki co 44 miliony ktore bola takich jak ty. I uwazam ze te 4 Owsiak powininien wziac dla siebei dla rodziny bo mu sie nalezy bardziej niz zlodziejom z NFZ i ZUSu ktorzy wieksza kase co miesiac zbieraja i dzialaja jawnie na niekorzysc calego narodu i sluzby zdrowia - idz ich rozliczaj a nie fundacje charytatywne.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-12 21:03:08
Owsiak nie tylko na dzieci zbiera tak na marginesie. I zbierajac na dzieci wcale nie musi byc swiety, tak jak sie od niego oczekuje. Bol dupy tych wszystkich co nie moga sie do tych 44 milionow dobrac a kusi jak nie wiem. Ludzie chca to daja, nikt ich nie zmusza, wglad do ksiag jest latwy, ja tez bylem ciekaw i raz dwa sie dowiedzialem gdzie mozna takie dane zdobyc. Jak zobaczylem jakie sumy poszly na zakup sprzetu to juz mnie nie obchodzilo czy Owsiak jest swiety czy nie - stwierdzilem ze zasluzyl na pozadna nagrode za to ze taka zbiorke organizuje.

Vitas91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-13 09:12:05
Już mi się nie chcę odpisywac na to wszystko, ty masz swoją rację a ja swoją. Napiszę tylko o tym leku. Mówisz że teraz kosztuje 1500 zł. A sprawdź czy rząd nie znalazł zamiennika który refunduje zamiast niego. Jest zamiennik? Jest. Jest refundowany? Jest, więc o co chodzi?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 09:46:26
A problem w tym ze zaden szanujacy sie lekarz nie przepisuje lekow generycznych bo obiecanki producenta ze sa tak samo dobre jak oryginaly to pic na wode. Generyczne to sobie mozna brac na przeziebienie ale nie po transpalnatacjach, bo to nie jest to samo. Wiem bo w mojej rodzinie sie bierze takie leki, i po translplancie serca i w przygotowaniu na nowa nerke i nie ma mowy o mozliwosci generycznych lekow. Gdyby to bylo to samo to by nie zmieniali cen, wez pomysl sam.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 09:52:06
A tym bardziej gdy mowimy o przeszczepach u dzieci, gdzie w ogole dozwolony jest tylko jeden lek. Juz nie mowie o zwyklych sercowcach czy cukrzykach ktorym co roku podnosi sie ceny. Cukrzyk ma mierzyc glukoze kilka razy dziennie, paski do glukometru kosztowaly kiedys 1 grosz za opakowanie, dzis 50zlotych za 50 sztuk, czyli potrzeba kilka opakowan na miesiac, i to sa tylko paski, zadne lekarstwo. Tyle dobrodziejstwa maja chorzy w Polsce odgornie. Zarabia sie na chorych a jak cie nie stac to umieraj, zus sie ucieszy bo ci renty nie bedzie musial wyplacac - taka jest rzeczywistosc.

arbuzowamamba
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-01-10 21:15:47
Ja nie jestem za WOŚP bo to jedna wielka klika która połowę z uzbieranych pieniążków bierze dla Siebie Owsiak dzieli się kasą z innymi znanymi ludzimi których znają wszyscy a niewiem czy połowa z tego idzie na te faktyczne rzeczy, które PRAWDE MÓWIĄC POWINNY BYĆ KUPOWANE PRZEZ SZPITALE I PAŃSTWO A NIE Z ŻEBRANINY! nikt się nie rozlicza z tej kasy nie mówi co kupił itp... wiec jak to nazwać? ZŁODZEJSTWO! TAKIE MOJE ZDANIE!

anabarbara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 21:11:39
do W4ski-kolego to co piszesz ze bezdomny poprosil jakas pania ze pomoze itd.to nic innego jak zbieranie nie na kromke chleby czy bulke tylko na jabola lub temu podobne.Codziennie takich widze wlasnie na parkingu przy markecie i wcale ci bezdomni jak ich nazwales nie wygladaja na lumpiarstwo a wrecz przeciwnie sa ogoleni i umyci z tym tylko wyjatkiem ze pod wieczor mozna ich spotkac zdrowo nabuzowanych.

w4ski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 23:34:02
Koleżanko ,nie wiem czy na jabola czy na kromkę chleba ,nie oceniam tego człowieka , nawet go nie znam , ale wiem jedno pomoc to pomoc i jak tylko mogę komuś ułatwić cokolwiek ,a mnie to dużo nie kosztuje ,to czemu nie ...kto powiedział że puszki to jedyny właściwy sposób ,najlepsza forma ,czy to WOSP czy caritas ,bez różnicy , ja nie wspieram zadnej wolę pomagać bezpośrednio ,a w najbliższym otoczeniu jest sporo ludzi którzy tej pomocy potrzebują ...

w4ski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 23:46:27
Ale żeby nie zostać posadzonym o hipokryzję , nie oceniam też ludzi co wspierają takie organizacje każdy wie najlepiej i sam decyduje Smieszą mnie te przepychanki , ogarnijcie się...

Titik88
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-10 20:59:24
Popieram gorąco pomoc WOŚP dla dzieci, nie popieram za to żadnej z głównych walczących partii. Mimo to zostałem za same poparcie dla WOŚP nazwany PeOwską k***ą na innym portalu. Ktoś umie to wyjaśnić?

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-10 21:06:32
no jak to ? nie jestes z nami to jestes przeciwko nam logiczne nie ? tak jak dla korwinowcow jesli masz inne zdanie na jakis temat to juz jestes lewakiem tak dla pisiorow jesli sie z nimi nie zgadasz to jestes z PO

w4ski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 23:21:24
Ja też nie popieram żadnej z partii ,a jak za rządów PO rozmawiałem z kolegą,że słabo , że to źle ,że to mi się nie podoba , to mnie nazwał pisiorem i koniec on wie lepiej ,że bardziej na prawo ,więc to działa chyba w obie strony ,ale co wy małe dzieci ,nie wiecie że lepiej , jak się argumentów nie ma ,to szybko zaszufladkowac niech się broni ... Najglubszy wymyk w dyskusji

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 11:44:45
w4ski nie popeirasz zadnej partii czyli rozuymiem nie chodzisz na wybory? dziekuje ci a taki syf w kraju :)

w4ski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-11 16:44:41
asd nie popieram , ale chodzę na wybory regularnie , mogę się założyć , że częściej niż ty , nie ważne za kim glosuje czy przeciwko komu , ale hipotetycznie jeśli mój głoś oddany jest na przegranych , to raczej ja tobie dziękuje za syf... żałosne...:):)

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-13 21:39:33
rozumiem ze specjalnie dla ciebie sa jakies wybory oranizowane zebys byl czesciej niz ja, nie bylem tylko na 2 turze wyborow prezydenckich bo nie mialem na kogo glosowac

Maxx72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 20:56:55
komentarz usunięty przez moderatora

w4ski
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-10 20:48:57
Dzisiaj byłem na zakupach , taka miła serdeczna pani dała do puchu ,dumnie odeszła z sercem na piersi , na parkingu podszedł do niej bezdomny facet nie smierdzial bryma ,nie wyglądał na żula , zmarzniety , poprosił czy może odwieść wózek , smutne było jak ta wspaniała osoba zwyzywala go jak psa i obrzucila mięsem ... Pozdrawiam

Vlad32
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-11 01:16:25
Tez byłem dziś na zakupach i taki pan w czarnej długiej sukience z mnostwem guzikow z przodu przepychał sie w kolejce do puchy nic nie dał tylko probował jeszcze wypchnac ludzi z puszkami z tego sklepu wyzywajac ich od złodzieji i ateistow i pijakow i nastepnie pojechal w strone kosciola swoim lexusem za 300 k ... Pozdrawiam

w4ski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 16:58:19
widać taki sam ch*j jak ta paniusia ... a może to pani pisze , przecież obłuda jest wszędzie , ale widzę że nienawiść do czegoś cię oślepia ...

madzibryl
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-10 20:32:35
Wolę dać na WOŚP niż na tacę dla księdza!!

Laudanum
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-11 05:43:23
A dawaj komu chcesz i jak chcesz i gdzie chcesz. Nie musisz nam się zwierzać.

mapa292
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 20:20:28
komentarz usunięty przez moderatora

maciek7430
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-10 19:50:42
Na pohybel idiotom,dałem dwa razy więcej niż rok temu

Titik88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-10 20:56:27
Pięknie! Ja również! O dziwno - na pewnych portalach zostałem zwyzywany od PeOwskiej k***y tylko za to, ze popieram WOŚP, mimo tego, że żadnego PO nie popieram. Podobnie jak nie popieram PISu.

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:18)
2016-01-10 18:07:34
Tylko PISlamskie bydło jest przeciwko WOŚP. Nikt NORMALNY (czyli zdrowy psychicznie) nie staje przeciwko WOŚP, nie nawołuje do nie dawania pieniędzy na tą organizację.

olokaloryfer
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-10 18:18:14
@buahahahah i najlepsze jest to ze to bydło to wiekszosc katolicy co niby boga na ustach mają

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 21:38:33
Nie porównuj katoli do katolików.

castagir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 08:57:07
jak olo zauważył. Retoryka bojowników proowsiakowych w internetach. Najpierw nawychwalają tych co są za wośpem, jacy to madrzy, uczynni i szlachetni, a tych co nie dadzą do puchy na rachunki dla owsiaka znawyzywają od katoli itp. Idzcie nastepnym razem na wolontariuszy i zobaczcie kto wrzuca do tych puszek. Aż się zdziwicie.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 12:50:58
Trudno jest uwierzyć, że w Polsce są ludzie, którzy wiara wycierają sobie mordę, i to własnie są katole. Co innego mówią, a co innego robią.

hanauer
    Ocena: -1 (glosow:15)
2016-01-10 17:59:31
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-10 18:29:59
A to co tobie ma osobiscie przyniesc takie rozliczenie pod nos i jeszcze na glos przeczytac? Przeciez te rozliczenia sa co roku oficjalnie podawane do wiadomosci, jak jestes ciekaw to sobie poszukaj. Ja czytalem te sadowe i przedstawione i zaakceptowane przez NIK i powiem ze bylem w szoku bo nie myslalem ze az tak dobrze obchodza sie z tymi pieniedzmi. Owsiak sie smieje ze wiekszosc osob ktora go podejrzewa o szwindle, nigdy nie zglasza sie po te rozliczenia, a one sa do wgladu jak ktos chce.

Ingenue87
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-10 19:46:07
Bądźmy obiektywni, Owsiak nie pracuje raz w roku, bo organizacja tego przedsięwzięcia to pewnie cały rok roboty. Co nie zmienia faktu, że finanse fundacji i należących do niej spółek nie są transparentne, a Owsiak ma ewidentnie coś do ukrycia. Pieniądze zebrane w czasie wośp przelewają się z jednego konta na drugie, nabijają sztuczny wynik zbiórki, to są fakty wynikające bezpośrednio z ogólnodostępnych dokumentów. Działalność charytatywna powinna być jasna, a nie tak zagmatwana, jak wośp. Za sprawą fundacji nie powinni zbijać kasy członkowie rodziny Owsiaka, w tym jego zięć. Tak nie powinno by

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 21:43:41
To ja pana nie rozumiem. Raz pan twierdzi, że Owsiak zapieprza cały rok, a drugim razem, że musi pracować za free. I czemu pana nie interesuje oświadczenie MP z ubiegłego roku o WOSP.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 22:24:36
Nigdy w żadnym komentarzu nie twierdziłam ani nawet nie sugerowałam, że za pracę Owsiakowi nie należy się zapłata. Oczywiście, że się należy, to oczywiste. I to nie minimalna krajowa, lecz porządna pensja. Nie jestem w stanie jednak zaakceptować przepływu kasy między spółkami Owsiaków, sztucznego pompowania rekordów, kreacji księgowych, machlojstwa na licytacjach na allegro, zatrudniania rodziny, znajomych, zięcia, robieniu rodzinnego biznesu z akcji charytatywnej. Wośp służy rodzinie Owsiak do dojenia kasy i to jest cholernie przykre.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 23:03:53
Chcialo by sie zeby cos co dziala na taka skale i obraca takimi sumami bylo proste i sprowadzone do jednego przelewu i koniec kropka. Chcialoby sie zeby bylo idealnie, bo malo wam tego co juz jest, sprzet z wyzszej polki, na najwyzszym swiatowym poziomie (WOSP nigdy nie kupuje byle czego)w kazdym z ponad 300 szpitali w Polsce, ratujacy zycie przez caly rok, wyrazne podniesienie standardow leczenia w PL w porownaniu ztym co bylo 24 lata temu. Malo? Za utrzymanie jednego czlowieka? Ja bym z niego milionera zrobil za to wszystko, bo mu sie nalezy!

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 23:09:36
I pamietajcie ze to wszystko z dobrowolnych datkow ludzi, dobrowolnych. A co miesiac od pensji oddajecie obowiazkowo kupe kasy na NFZ i ZUS i jakos nie rzada nikt jawnego lub nawet w polowie tak jawnego rozliczenia co sie dzieje z tymi pieniedzmi i gdzie jest sprzet medyczny na ktory powinna isc ta kasa, wasze leczenie, emerytury itd. Jakos nikt sie nie czepia ze ta banda urzedasow z tego zyje a wy nic z tego nie macie i to jest ok? Owsiakowi daleko do naciagacza i oszusta. Powinien miec pensje i emeryture prezydencka albo wyzsze bo robi duzo wiecej dobrego.

stranger
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-10 17:44:07
Spójrzcie na wszystkie wasze komentarze i zastanówcie się nad tym jak jeden człowiek potrafił podzielić własny naród. Polacy zawsze byli jednością w całe swojej historii. Ehhh. Szkoda słów. Jest to bardzo przykre.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-10 17:54:22
Święte słowa.

hector1923
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 17:58:17
Dobrze powiedziane...

hato92
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-10 18:00:18
Polacy byli jednością w całej swojej historii? To ty chyba inną historię czytałeś. Czy to mości Rejtan, czy też o sejmie elekcyjnym.

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-10 18:08:40
Polacy potrafia sie zjednoczyc tylko wtedy jak jest wojna.!ćos ci sie pomyliło z ta jednoscia w histori

uroczy71
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-10 18:46:42
Tak jest,Polacy są i będą podzieleni.Ale masz rację admin.Swetru jeszcze oliwy do ognia dolewa.

panikracy111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 22:59:44
To jest przykre i to jeszcze dzielenie się w takiej sprawie... Z tą jednością bym nie przesadzała, właśnie z historii to my nie jesteśmy zgodni chyba że mamy wspólnego wroga, oj to wtedy jesteśmy bardzo zgodni np. zabory, wojny itp. I teraz niestety też tak jest, potrzebny wspólny wróg do zjednoczenia.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 12:52:21
A kto tą szopkę zaczął i kto ten cały cyrk zradykalizował.

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-11 14:29:08
Sam baranie podzisliłeś nazywając tych co nie dają na wosp burakami.

Dave133
    Ocena: 9 (glosow:11)
2016-01-10 17:26:52
Jaki nasz kraj cudowny - nawet akcje charytatywne potrafią wzbudzić w ludziach wyłącznie nienawiść i kolejny powód do wyładowania się w sieci. Zasada jest prosta - chcesz? - dajesz pieniądze na WOŚP, nie chcesz? - TO NIE DAJESZ. Po cholerę strzępić język (w tym wypadku klawiaturę) i się kłócić bez sensu. Sprawia wam radość wyzywanie się i udowadnianie na siłę swoich racji? To, że "pokrzyczycie" tutaj, jaki to Owsiak jest zły, czy dobry, nie zmieni opinii ludziom, którzy wyrobili sobie własną.

Titik88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 21:04:44
Sporo racji w tym masz. Jednak głupota ludzka i to czym nie raz się kierują sprawie, ze nie raz trudno przeczytać coś obojętnie. Może najlepsze wyjście to nie czytać wcale komentarzy :)

barbarela123
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-01-10 16:34:03
komentarz usunięty przez moderatora

Ludzka_Stonoga
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-10 15:58:37
Pierd...olenie płacę ponad 1000zl zusu co miesiąc mało kuwa daję na tą je,ba,ną służbę zdrowia ? Dam drugi raz a i tak będę musiał iść prywatnie i płacić trzeci raz .

GorszySort
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-01-10 16:21:21
O to jeszcze więcej dasz bo PIStaliban już na dniach podniesie ci opłaty bankowe za firmowe konto, podatek od przychodów, podatek od środków transportu i podatek od nieruchomości. Jak Broszka - Szydło twierdziła pieniądze na 500+ są tylko trzeba po nie gospodarnie wyciągnąć rękę :)

w4ski
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-10 16:28:33
PO podnosili podatki systematycznie i progresywnie połowa ludków w naszym kraju nie narzekała , PIS na dniach ma podnieś , jeszcze tego nie zrobili , a już płaczesz , cierpliwości w osądach ...

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-10 21:41:31
To się nie zdziw jak niedługo podniosą ci ZUS i to x 3-4.

GorszySort
    Ocena: 5 (glosow:21)
2016-01-10 15:14:32
WOŚP co roku składa zeznania podatkowe i sprawozdania, Caritas nie bo purpuraci nie widzą takiej potrzeby. WOŚP na administracyjną obsługę pobiera 8%, Caritas 69%. I racją jest że jeśli krytykujesz i nie dajesz to nie korzystaj. Po po łapę wyciągasz po nie swoje.

kurnachatawiocha
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-10 17:24:24
Dodam, że caritas w ciągu roku zbiera 3x więcej od WOŚP, więc jest co dzielić... Odczepcie się od WOŚP - nie dajesz, nie dawaj. Hipokrytom przypominam, że ŚDM = koszty ze środków publicznych (99%) + koszty ze środków kościelnych (1%), w których jest zawarte jedynie paliwo do prywatnych limuzyn hierarchów. Miesięcznice smoleńskie też kosztują budżet państwa... Na Lednicy pewnie jak co roku również będzie wojsko i harcerze... JA nie mam nic do tego, byłem na Lednicy służbowo kilka razy, niech się ludzie bawią i tam i na finale WOŚP. Politykom od tego WARA!

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-10 18:35:59
Mala poprawka, WOSP ma prawo do pobierania 8% z tego co uzbieraja na dzialania administracyjne (na tyle pozwala im ustawa) ale tego nie robia - z Finalu CALOSC jest przekazywana na cel charytatywny. A na administracje i koszta finalu, woodstok i inne dodatkowe koszta zbieraja poza finalem od prywatnych sponsorow, w ciagu roku, ktorzy doskonale wiedza ze na to przekazuja kase i robia to bardzo chetnie. Ile Caritas przeznacza i na co to trudno okreslic bo sie nie rozliczaja az tak dokladnie i publicznie jak WOSP. Rowniez maja prawo do tych 8%, jesli biora wiecej, to juz nielegalnie.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 21:45:20
Caritas z mojej diecezji bierze 10 %, a jego rozliczenia są na stronie MPiPS.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 23:16:34
I very good, nawet jesli lekko przekraczaja ten prog 8%. Niech zbieraja, i daja biednym te 90%, ale niech zachowaja przy tym twaz i nie pluja na WOSP bo WOSP na nich nic nie mowi i dyplomatycznie i kulturalnie sie odnosi. Caritas sam sobie szkodzi bo ludzie sie od nich odwracaja, a jest mnostwo osob ktore by daly i na Caritas i na WOSP. Najwazniejsze ze ludzie chca dawac a na ktora organizacje to juz niech kazdy sam wg siebie wybiera.

kapsell
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-01-10 15:08:34
Nie bede sponsorował Mrówki Całej i Złotego Melona i właścicieli tych przedsiębiorstw.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 21:46:41
A sprawdziłeś chociaż w KRS kto jest ich właścicielem.

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-10 14:49:03
Jeśli chodzi o kwestię pomocy/pomagania to zacznijcie od siebie , bo pierd@licie jak bezmózgie ogry.

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-01-10 14:28:23
Słyszałam głosy, że ten kto nie daje na orkiestrę, ma nie korzystać z zakupionego przez nią sprzętu. Albo wspierasz biznes Owsiaka, albo będziesz traktowany gorzej w szpitalu, to już jest szczyt absurdu i obrzydliwy szantaż. Ciężko jest mi to zaakceptować, ale chętnie poznam zdanie osoby która coś takiego akceptuje.

rafal8
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-01-10 14:40:06
Idz do psychiatry jak juz słyszysz głosy

grigore
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-10 14:49:59
To sa glosy ktorym publicznie sprzeciwil sie Owsiak. Powiedzial kilka dni temu w wywiadzie z Olejnik, ze sprzet jest dla wszystkich potrzebujacych i nie zyczy sobie zeby mowic przeciwnikom akcji ze ich dzieci nie beda mogly z niego korzystac. Dodal rowniez ze nie popiera hasla "w tym roku dam podwojnie na zlosc kosciolowi, pisowi itd" - ma dawac kto chce i ile moze i zeby nie dac sie wciagnac w te polityczna burze ktora jego przeciwnicy probuja wywolac i podzielic ludzi.

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-10 14:51:06
Za taką interpretację "usłyszanych głosów" należy Ci się nagroda Darwina i zaszczytne miejsce w muzeum chorób psychicznych w Parzybudkach ... Ja pierd@le.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-10 15:02:20
Większość zwolenników wośp, z którymi miałam do czynienia, właśnie tak mówi, stąd moje wątpliwości. Mówią tak również osoby publiczne wspierające wośp. Słaby sobie znaleźli argument, skoro nawet Owsiak się od tego odcina.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-10 15:05:19
Nie interpretuję tego, co usłyszałam, powtarzam to wprost. A ty naucz się znaczenia zwrotów, których używasz, bo się kompromitujesz. Nagroda Darwina, dobre sobie.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-10 15:06:07
Nie sluchac niczego co nas dzieli - tak mowi Owsiak i kazdy kto jeszcze nie poddal sie rzadowemu praniu mozgu w ostatnich miesiacach. Niestety takich osob jest coraz mniej.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-10 15:13:41
Sprzęt zakupiony przez wośp to pieniądze ludzi, nie Owsiaka. Wośp to ludzie, nie Owsiak. Tacy to są właśnie ludzie, o których napisałam. Czegokolwiek Owsiak nie powie, nie zmieni to prawdziwych intencji i nastawienia ludzi.

GorszySort
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-01-10 15:19:25
Słyszałaś głosy ? Wow. Trzeba cię w takim wypadku leczyć. A słyszałaś takie że biznes Owsiaka to robienie witraży a WOŚP to działalność społeczna. Po wtóre dlaczego dając na WOŚP mam sponsorować ujadający PIStaliban ? Nie dajesz to odpiernicz się od tej aparatury. Kaczor już cię wyleczy z tych głosów co słyszysz

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 15:25:30
@grigore, patrz na to powyżej, właśnie o tym mówię...

anemik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 17:31:00
A ja słyszałem że jarek i pawłowicz na jednorożcu sraj.... tęczą siedzą cicho w lesie bo ich grzyby usłyszą i odlecą w kosmos

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 18:15:02
Ja słyszałem ze wczoraj w biedronce był elwis presley bo ziemniaki były w promocji,ale w przeciwienstwie do ciebie nie wierze we wszystko co usłysze

rafal8
    Ocena: -4 (glosow:14)
2016-01-10 14:21:51
Pomagaj nie bądz PISlamistom powinno być napisane!!

kontroler
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-01-10 14:47:18
Odmiana przez przypadki się kłania. Braki w podstawowym wykształceniu z klasy 4.

matmixmix
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-01-10 14:11:52
buraki to wszyscy ktorzy daja kase. hehe

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:13)
2016-01-10 14:02:48
Żal mi tych wszystkich pustych ludzi, którzy potrzebują maksymalnie nagłośnionej w mediach ogólnopolskiej akcji, żeby wpaść na to, że można wesprzeć finansowo jakiś cel czy akcję. Puści ludzie tak obnoszący się poparciem dla wośp nie wesprą niczego anonimowo i po cichu, trzeba trąbić na prawo i lewo, że się wrzuciło do puszki, a ludzi nie angażujących się w pomoc akurat tej głośnej fundacji nazywać burakami. Jak widać wośp istnieje w dużej mierze po to, żeby puści ludzie mogli poczuć się jak zbawcy świata i móc się z tym obnosić.

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-10 14:05:13
Owsiak wiedział jak zachęcić ludzi do dawania pieniędzy, uderzył w ich czuły punkt- próżność i kompleksy. Chcesz dać na wośp- daj, ale w milczeniu, bo akcje charytatywne nie służą zaspokajania twojego dobrego samopoczucia tylko służą konkretnemu celowi- pomocy dzieciom (a przynajmniej temu służyć powinny).

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-01-10 14:18:20
nie wiem czy masz faceta,meza lub partnera ale jak masz to musiał byc bardzo zdesperowany chwytajac sie takiej zawistnej osoby

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 14:21:21
olo jak zwykle nie masz nic do powiedzenia, daj już spokój.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-10 14:53:32
Ludzie dobrze sie czuja z tym ze pomogli komus i chca o tym glosno mowic - co w tym zlego, ze sa dumni z siebie? Czy w tym kraju mozna tylko glosno narzekac a juz cieszyc sie z niczego nie wolno ani chwalic? Niech kazdy poczuje jak to fajnie pomoc komus a bedzie to robic czesciej i o to chodzi. A w milczeniu to co to da, co komu z jakiejs wymuszonej skromnosci czy nawet wstydu ze sie cos dobrego zrobilo? A niech beda te fajerwerki, koncerty, radosc i halas, jak raz w roku mamy cos pozytywnego.

GorszySort
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 15:33:27
Rydzyk też nagłośniał swoją pomoc dla Stoczni i wyłudzał po tysiąc zeta od swoich baranków. Do dzisiaj się z nich nie rozliczył a ani myśli tego czynić. Ujadał w telewizorni że komuna się na niego uwzięła a on taki biedaczek że na drugiego Maybacha go nie stać

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 18:20:02
jak czytam twoje wpisy to tez mi sie wydaje ze piszesz tylko po to by pisac dla zabicia czasu bo argumety to nie sa

marcinko83
    Ocena: -4 (glosow:18)
2016-01-10 14:00:29
Biznesmen Owsik wysyła dzieci na mróz,żeby żebrały na niego ,jego rodzinę , kolesi i imprezę w błocie z narkotykami.Stoją biedactwa pod marketami i kościołami nie zdając sobie sprawy,że zaangażowanie państwa ,czyli telewizji ,wojska ,policji,straży itp.kosztuje prawie tyle co pierwszy żebrak na świecie zbierze.Sprzęt zakupiony przez owsiaka to mniej niż 1% więc tyle co nic ,poza tym każdy płaci podatki ,czyli to państwo ma nam zapewnić sprzęt i łaski nie robi.Dlaczego pan Owsiak nie pokazuję dokumentów ,które nakazał mu sąd i usuwa siłą dziennikarzy ,którzy zadają niewygodne pytania?

A.Hofman
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-01-10 14:11:04
Ty jakoś stoisz na wylotówce cały rok i mróz ci nie przeszkadza,ciipo.

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-10 14:12:29
moja córka tez zbierała bo chciała i nikt jej na siłe nie wysyłałm jak piszesz. teraz widze jaka z ciebie miernota i zawistna osoba

A.Hofman
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-10 14:14:55
olo szkoda czasu na dyskusję z takim durniem.

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-10 14:23:02
A.hofman szczekaj psie Owsika,może rzuci ci zeta z puszki,a ty olo pozwalasz córce żebrać wstyd

Nightcrawler39 
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-10 16:03:04
marcinko83 bodan to twój tatuś ?

GorszySort
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 16:28:26
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-10 16:50:51
Night twój tato to kijewski z KODu

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 18:25:07
@marcinko83 Tak pozwalam, widac ze nie masz dzieci ale to dobrze ludzie twojego pokroju nie powinni sie rozmnazac

olokaloryfer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-10 18:28:14
MARCINKO83 wstyd to bedzie jak sie pochorujesz i wyladujesz pod aparatura wosp

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-10 22:19:20
Olo ja płacę podatki i mam mieć zapewnioną opiekę medyczną,co do dzieci to moje nie będą żebrać po to ,żeby Owsiak żył w luksusie ,puścisz córkę też na ten przystanek Owsiaka ,gdzie dzieci uczą się ćpać i gdzie kilkoro do roku umiera,a może o tym nie wiesz bo nie było w tvn itd.mam nadzieję ,że mając dzieic nie jesteś chociaż lewakiem i nie kochasz islamistów?

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 12:13:09
@marcinko83 jestes załosny.wiem co dzieje sie na przystanku owsiaka i tam dzieci nie puszcze bo nie chce ich wychowac na takich jak ty jestes walniety i to zdrowo stawiajac na jednej szali wosp a na drugiej przystanek owsiaka jak nie widzisz miedzy nimi róznicy to twój problem..2 sprawa jak masz tyle lat i nie masz jeszcze dzieci to sie pilnuj bo jarek wprowadzi bykowe i bedziesz płacił

EmeraldApple
    Ocena: 2 (glosow:18)
2016-01-10 13:52:38
Dlatego dziś wpłaciłem kwotę na Caritas :)

GorszySort
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-10 16:31:45
I bardzo dobrze. Purpuraci wymieniają flotę samochodową tak więc każdy grosik na nowe bryki się przyda. 69% wpłat ich baranków to obsługa administracyjna.

Nightcrawler39 
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 17:32:14
komentarz usunięty przez użytkownika

oryginalgabber
    Ocena: -1 (glosow:17)
2016-01-10 13:35:36
Do tych wszystkich pierdzielniętych niedowiarków bedziecie mieli dzieci, znajdziecie sie w szpitalu dzieciecym zobaczycie MOŚKI ile sprzetu stoi WOŚP. Nie chcesz dawać to kij podpisz deklaracje że nie chcesz zeby w przyszłości twoje dziecko było podłączone i ratowane tym sprzętem, a nie bedziesz później latał jeden z drugim i ratujcie moje dziecko. A to że Owsiak coś ma z tego to i słusznie odwala kawał dobrej roboty, należy mu sie. Od razu widac kto nie ma dziecka i nie korzystał z tego typu pomocy. KTO NIE WSPIERA TEN BUROOOOL

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-10 13:54:55
Fakt- sprzęt ratuje życie chorym dzieciom, tego nie da się ocenić ani podważyć. Kolejny fakt- Owsiak na pomaganiu dzieciom rozkręcił wielki biznes rodzinny. Mając na uwadze chore dzieci i niesienie im pomocy, fakt, że ktoś na tym robi biznes jest niewiarygodnie przykry, chyba się ze mną zgodzisz?

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-10 14:02:23
Ingenue87 Niech nawet bedzie jak piszesz. Fakt-sprzet ratuje zycie dzieci Fakt- owsiak sie na tym bogaci. Nie wplacisz kasyna fundacje? Fakt-owsiak nie bedzie mial Fakt-dzieci tez ! Co wolisz?

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-10 14:08:53
No właśnie i w ten o to sposób Owsiak zrobił z dzieci zakładników swojego lukratywnego biznesu. Jest dokładnie tak jak piszesz, ludzie usprawiedliwiają finansowe machloje rodziny Owsiak, bo szpitale dostają sprzęt na ratowanie dzieci. Coś tu jest jednak nie tak. Dzieci nie powinny być zakładnikami tego biznesu.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 14:27:06
Słyszałam też głosy, że ten kto nie daje na orkiestrę, ma nie korzystać z zakupionego przez nią sprzętu. Albo wspierasz biznes Owsiaka, albo będziesz traktowany gorzej w szpitalu, to już jest szczyt absurdu i obrzydliwy szantaż. Ciężko jest mi to zaakceptować, ale chętnie poznam zdanie osoby która coś takiego akceptuje.

fati65
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-10 15:16:55
Dla mnie to Owsiak może i połowę ze zbiórki schowac do kieszeni . Tylko nieech ci co tak szczekają niech też tak zrobią . Zbierają i połowa na dzieciaki . Najwięcej ryj piłują ci co są przychylni sekcie PiSu i szabrownika z Torunia .

podlas2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-10 13:33:59
Na blogu Galopującego majora polecam wpis z 7-ego stycznia. Są tam wyjaśnione wyroki sądów obydwu instancji. Transparentność poczynań Owsiaka jest solą w oku czarnych.Sędziowie o tym wiedzą i dlatego chcą uniknąć kłopotów podczas spowiedzi. I dlatego tak wyrokują.

adammmaster
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-01-10 12:39:07
Nie, no znowu to gOwno? Sam jesteś burak! Za obrażanie userów masz bana sqrwysynu! xD

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:12)
2016-01-10 12:35:11
castagir 1- WOSP działa cały rok a nie tylko w styczniu ale skad ty to mozesz wiedziec -2- piszesz ze znajdziesz fundacje i dasz! a te inne fundacje to niby jak działaja tepoto. Twój argument to-nie dam na owsiaka bo zabiera 12% ale dam na inna fundacje co zabiera 11%żal mi ciebie (specjalnie z małej)

air_jordan_show
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-01-10 12:34:57
polecam na youtube materiał o nazwie "Matka Kurka o procesie z Owsiakiem (w Klubie Ronina)" to cała prawda o owsiaku

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-10 12:38:54
Typowy polaczek, nie wiesz kto to jest ten caly bloger matka kurka, nie wiesz czy mowi prawde czy nie ,nie wiesz jaki ma interes w byciu anty WOSP ale juz internet podpiera sie nim jako wyznacznikiem prawdy bo jest przeciwny. Jak my polacy lubimy we wszystkim widziec tylko cos zlego a jak pojawi sie ktos kto oficjalnie tak gada to stajemy za nim murem nie wiedzac o tej osobie absolutnie nic.. DNO. POLSKIE DNO

air_jordan_show
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-10 13:23:37
Popmean typowy polaczek cebulaczek to ty jesteś nawet nie obejrzałeś całego materiału a już chamiesz ryjem-jak typowy obywatel pl

Popmean
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-10 14:04:03
Ryj to maz ty gnoju i nie oceniaj mnie czy obejrzalem czy nie. Nie chcesz pomagac wsioku to nie pomagaj ale korzystaj jedynie ze sprzetu kupionego w calosci przez nasz cudowny kraj.

Kor222
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 16:45:34
Popmean spox, bylem w szpitalu w wieku 12 lat i normalnie ze 4 lozkna na 10 w sali byly z wosp, damy jakos rade :)))))

air_jordan_show
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 17:12:13
Popmean ty pół-mózgi leszczu...śmiać mi się chce z takich jak ty oszołomów

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 17:28:52
ciekawe czy powiedzial bys mi to w twarz pajacyku

joker8600
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-10 12:29:13
25 lat zbierają i uzbierać nie mogą. No cóż, NFZ nie takie miliony marnował...

bananowepole
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-10 12:27:06
Po tym wszystkim, to co oddaje Owsiak i spóła dla dzieci to tylko ilosciowe slady

Popmean
    Ocena: -6 (glosow:10)
2016-01-10 12:40:49
Ty głąbie, jak co roku 30-40 milionów to dla ciebie mała suma to jestes tak głupi jak piszesz.,.. Co to znaczy ilosciowe slady deklu z IQ cegły? Chyba sladowe ilosci !

gibbonx
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-10 12:16:33
Jeżeli zamiast na tacę dasz pieniądze na WOŚP, robisz dwa dobre uczynki: z jednej strony pomagasz chorym dzieciom, z drugiej ustrzeżesz swojego proboszcza przed otyłością, miażdżycą itp... :-)

oloff
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-10 12:22:21
do wieszjak: Oni obaj siebie warci to dlaczego akurat dawać Owsiakowi który wyrzuca dziennikarzy siłą bo zadają niewygodne pytania

Vlad32
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 14:11:34
O ty pislamisto piszesz ? O tych Waszych prowokatorach z tv republika nasłanych przez kalksteina?? To są dziennikarze :) ??? Akredytacje to chyba od Łukaszenki dostali :)

SierzantYelonek
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-10 11:50:30
Przecież Owsiak kłamie chociażby z tymi rękawicami Mike Tysona . Patrzysz na zdjęcie a tu nówki sztuki nawet nie przetarte. Co mi po takich rękawicach co kupił je wczoraj w sklepie za 50 dolarów . Nikt normalne nie da 4000zł tej bandzie naciągaczy.

vonSupremo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-10 11:44:42
ale dlaczego kogos kto się w to nie angażuje nazywać burakiem? czy WOŚP to jedyna organizacja pomagająca ludziom???

lukaskzm
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-10 11:42:54
wsadz sobie w dupe tego buraka i całego owsiaka jego spółki itp. mam nadzieje ze cie nie rozerwie od tej rozkoszy

oloff
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-10 11:32:46
czy uczciwy człowiek wyrzuca siłą z konferencji dziennikarza zadającego niewygodne pytania ???

Vlad32
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-10 14:13:43
Dziennikarza nie ... Prowokatorów pislamu udających dziennikarzy jak najbardziej tak.

kurwamac02
    Ocena: -8 (glosow:10)
2016-01-10 10:56:18
Warto pomagać uczciwym ludziom i w uczciwy sposób. Żeby dać na owsiaka to musiałbym być w stanie bardzo częstym wśród Polaczkowych tłuków. Mam na myśli tutaj amok alkoholowy. PS ciekawe czy tę wypowiedź też mi admin usunie i da mi bana jak kilka dni temu:-)

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-01-10 11:29:34
Ale Owsiak już się sądowo ze wszystkiego rozliczył. Nie mówiąc już o tym, że on ciągle ma się rozliczać, a Caritas i innego katolickie organizacje nie. Ja dam do puszki po to by poza wsparciem medycyny chociażby pokazać swoje wsparcie dla organizacji niezwiązanych z kk, pisem itp.

SierzantYelonek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-10 11:52:47
"Ale Owsiak już się sądowo ze wszystkiego rozliczył" za sądów PO to wszystkich kolesiów rozliczali tak aby nie było afery.

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-10 12:15:12
a ty kto jak nie Polaczek.wyjechałes pewnie za robotą za granice i myslisz ze jestes lepszy a z Polski konserwy i smalec zabierasz tłuku

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 13:05:22
@terrorparty, a możesz mi napisać czemu jak ktoś krytykuje wośp to zaraz wyskakuje ktoś z jakimś caritasem czy czarną zarazą? Przedstawiłeś tutaj typowe Polaczkowe myślenie, tzn. 'może i ci za którymi jestem nie są święci, ale tamci to dopiero są be'. Czyli taka forma usprawiedliwiania. @olo, na czym jak na czym, ale na jedzeniu nie oszczędzam.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 10:58:38
@kurvamac02- pokaż mi miejsce, w którym ja napisałem, że "ci z którymi jestem są be". I tak. Zestawiam kontrolę WOŚPU z kontrolą Caritasu ponieważ ni podoba mi się to, żw PiS terroryzuje jakąś organizację tylko dlatego, że ta nieodpowiada jego światopoglądom gdy inne są bezkarne. Więc nie wiem co w moim myśleniu jest polackiego.

sivert
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 10:49:09
komentarz usunięty przez moderatora

Ratto
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-01-10 10:34:15
komentarz usunięty przez użytkownika

slawomirek1234
    Ocena: -10 (glosow:22)
2016-01-08 22:54:51
JELENIE DAJA NA OWSIAKA UTZRYMANIE

wieszjak
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-01-09 00:37:54
nie na Rydzyka dam

Nightcrawler39 
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-10 10:24:47
Zlicytuje słownik języka polskiego i dam ci w prezencie

slawomirek1234
    Ocena: -8 (glosow:14)
2016-01-08 22:53:28
hehehehehehehhe kto oddał narty wali was hehe O TEPE LEMINGI łykaja hhehehehe olac ciepłym moczek wielka orkiestrę srania w banie nie dawajcie do koryta OWSIAKA PO WARIOWALISCIE TO CPUN JEST A TEPE LUDZISKA JESZCZE MU KWIT SAMI ŁADUJA DO KIESZENI TO TRZEBA MIEC NA SRANE CARITAS JEST OD POMOCU I TO JEST PRAWDZIWA POMOC A NIE JAKIEGOS OWSIAKA SZOGUNOWEGO

VC89
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-10 10:50:28
Gadasz, że dasz na Caritas, ale przypadkiem pośrednikiem ustanowisz Radio Maryja hehehe.

magda713
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-01-08 21:03:02
Ja jestem burakiem, w świecie lemingów

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 12:17:22
i jeszcze kims ale nie napisze tego

panikracy111
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-01-08 16:19:53
Nie rozumiem o co ta cała nagonka. Jeśli ktoś nie chce pomagać - jego sprawa, jak ktoś chce - to super. Głupi są Ci mówią "Nie pomogę na złość". Każdy ma rozum i oczy niech sam oceni co robi WOŚP i czy warto im pomóc. Ja myślę że warto.

Paszeko
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-01-08 18:03:52
Jeśli ktoś nie chce pomagać - jego sprawa, jak ktoś chce - to TEŻ JEST JEGO SPRAWA! Nie agituj bo to nieładnie! Jak chcesz agitować to idź do wośp i tam się spełniaj.

GeorgeMichael
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-01-08 21:59:02
komentarz usunięty przez moderatora

panikracy111
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-08 23:50:56
Paszeko, nie agituję a wyrażam swoją opinię, na końcu zdania napisałam: "Ja myślę...", uraziłam Cię tym ?

GeorgeMichael
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-09 08:10:06
komentarz usunięty przez moderatora

sivert
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 10:41:43
komentarz usunięty przez użytkownika

sivert
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 10:44:13
komentarz usunięty przez moderatora

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 22:45:50
Według ciebie ktoś kto nie pomaga to jego sprawa ale jak pomaga to jest super. Według autora kto nie pomaga to burak. Kwintesencja debilizmu. Agitujesz, nie jesteś neutralna za jaką chcesz uchodzić.

DarkDaro
    Ocena: 8 (glosow:22)
2016-01-08 13:10:17
Moim zdaniem jeśli Owsiak np. zebrał 36mln to 36 powinno iśc na pomoc a nie do spólki złoty melon i mrówka cała. A Owsiak? Lokatki, oprocentowania jakieś koszty ze spólek jego żony i sobie żyje z tych pieniędzy, a nie powinien! Kiedy Caritas oskarżano o machlojki, pokazali papiery. WOŚP do dziś nie pokazał nic poza... no właśnie - FILMIKIEM ANIMOWANYM! To jest po prostu żałosne. Skoro nie zabiera tych pieniędzy to co ma do ukrycia jako organizacja non-profit? Powinien powiedzieć: biore z orkiestry np. 10% na koszty i tyle a nie odsyłać do jakiś sprawozdań w internecie.

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-10 11:33:28
Od lat wspiera rozwój medycyny w tym przykrym kraju, walczy z tą całą sądowo-urzędową sraką, organizuje duży festiwal muzyczny. Z jakiej racji ma nie brać z tego wszystkiego procentu?

Vlad32
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 14:18:32
Cały bol pislamu i czarnej mafii to fakt ze bierze za malo ... Gdyby jak Elbanowscy brak dla siebie 60% czy jak Caritas 90% ... I sie dzielił z kalksteinem i czarnuchami w sukienkach to byłby swój chłop :)

Vitas91
    Ocena: 6 (glosow:28)
2016-01-08 09:15:02
Co to do cholery za durna nagonka? Skoro kurna mać daje już na służbę zdrowia to żaden frajer nie będzie wyzywał mnie od buraków tylko dlatego, że nie mam zamiaru płacić dwa razy na to samo. Jak będę chciał to spale moje pieniądze a tobie gówno do tego. I na caritas też nie daje, od razu mowie, żeby nie być wyzwany od pisowców.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:15)
2016-01-08 12:06:08
Ja jestem gorszym sortem bo nie głosowałem na PIS i nie narzekam.

fekaliator
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-08 12:57:39
Nie wolno palić pieniążków, bo one nie do Ciebie należą

Vitas91
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-08 15:22:54
Sam je zarobiłem i mogę z nimi robić co chce.

Danielpotas
    Ocena: 8 (glosow:10)
2016-01-08 15:26:25
A co w tym socjalistyczno komunistycznym kraju należy tak naprawde do człowieka.Place multum podatków za posiadanie rzeczy które i tak nie są moje a i tak zawsze znajdzie sie pajac który będzie robił mi wyrzuty ze cos mi nie wolno bo nie place.

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-13 11:32:19
Mylisz się Vitas, zarobiłeś, ale nie możesz ich spalić. Art. 69 KW zabrania

alkaidaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 00:19:51
komentarz usunięty przez użytkownika

krupas
    Ocena: 3 (glosow:17)
2016-01-07 23:28:34
C**j ja położył na tą orkiestrę.

alkaidaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-07 23:23:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Gamirr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 23:32:24
komentarz usunięty przez moderatora

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-07 23:51:17
Kościół przez setki lat tego nie potrafi i nikt go nie pogonił.

alkaidaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-07 23:21:06
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-07 23:52:39
KoSciół nie robi tego od początku swej działalności.

dosiasamosia
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-01-08 00:02:58
Winny się tłumaczy, kręci i mota,,,niewinny ma to głęboko w...poszanowaniu. A Ty alkaidaa chciałbyś zweryfikować faktury, znasz się na tym? Wyznajesz zasadę, dajcie mi człowieka a ja znajdę paragraf na niego...kto Ci tak wyprał mózg? Domyślam się,nie będę pisała, bo bym obraziła obrońców hmm radyjka czy tv wiadomo jakiego, media mają jednak wielką siłę "rażenia", dajesz sobą manipulować a szkoda.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-08 00:08:22
Jakoś Duda nie musiał się tłumaczyć z zagubionych dokumentów o kumplu Dubienieckiego a został prezydentem.

erwin32
    Ocena: 14 (glosow:16)
2016-01-07 21:29:12
Prezydent oddał narty bo meteorolodzy dalej twierdzą że zimy w tym roku nie będzie.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:18)
2016-01-07 21:20:27
No to w tym roku Lepszy sort na miesięcznice a ten gorszy na WOŚP.

WladekB1992
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-08 15:30:48
Kurde, będę musiał się rozdwoić.

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:13)
2016-01-07 21:02:24
ktos w komentarzach napisal ze duda oddal narty, i dla tego od poniedizalku kaczynski oficialnie zostaje prezydentem, juz dzis wyreczal pania premeir na spotkaniu z orbanem ale o tym na wiosce nie uslyszycie bo nikt tu nie nqajezdza na jedyna sluszna partie

Kafarex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 20:32:37
komentarz usunięty przez moderatora

curt76
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-07 20:25:09
a co ,duda chory że oddał?

Danielpotas
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-07 20:39:58
Tak bo jak dasz to Cie uratują......Szpitale po 30 mln dlugu maja.Tu trzeba prywatyzacji albo gospodarza z prawdziwego zdarzenia.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-07 21:44:47
PIS i prywatyzacja szpitali, pan chyba na głowę upadł.

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 23:05:35
Curt zimy nie ma!

Danielpotas
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-07 23:42:42
marcinek a PO sprywatyzowało.Już mnie to całe pieprzenie że PIs to Pis tamto wk.... mówicie jakby PO coś zrobiło.Donek tyle naobiecywał i tak się ciężko brał za robotę ze w końcu wyjechał i gówno zrobił. Ja mówie co trzeba zrobić żeby było lepiej i gówno mnie obchodzą układy partyjne.

Vlad32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 11:48:54
Ale to właśnie na układach partyjnych pis się dorobił :) W 2007 roku ustawę o komornikach przyjęła komisja Solidarne Państwo składająca się z przedstawicieli PiS, Samoobrony i LPR. Z projektu ustawy zniknął zapis korzystny dla szpitali, ograniczający zarobki komorników do 15% Od momentu wejścia ustawy w życie komornicy zarabiają fortuny na długach szpitali. Prawnicy Lecha Kaczyńskiego z Wybrzeża z kancelarii Greenhouse handlowali długami setek szpitali o wartości dziesiątek milionów złotych sprzedając je np Bankowi Komunalnemu w Gdyni, przez co długi szpitali rosły w zastraszającym tempie ...

Vlad32
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-08 11:54:39
ale ty psiocz na po :) i wychwalaj pislam :) za te wszystkie machlojki pislamu z długami szpitali - zapłaciliśmy my podatnicy bo gwarantem tego było państwo polskie ... dlatego bardzo chętnie długi skupowały banki - bo miały gwarancję spłaty i nie mały zarobek. Wszystko dzięki sprytnym kalksteinom :) W Greenhouse pracował wcześniej Lech K., później aplikację robiła Martusia :) a także wielu pislamistów w tym Marek Głuchowski prezes PKO itd. itd.

Danielpotas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-09 01:46:12
Ale ja jestem Kukiziorem a nie Pisiorem lub co gorsza Popaprancem.Wiec do k.nedzy nie mogę wychwalać partii które rozpier.moje podatki i składki.

Vlad32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-11 01:30:59
Kukiz = pislam ... Ot taki przydupas prezesa :) ze niby z opozycja tez sie dogaduja :)

grog
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-01-07 19:00:19
nie chcesz nie dawaj, przymusu nie ma, po co te spory

Vlad32
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-08 12:00:12
Bo Caritas na tym nie zarabia :) ot cały powód sporów :)

Paszeko
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-08 18:23:04
Chcesz, dawaj. Kogo to obchodzi. Po co o tym tak trąbicie? Ostatni wośp przed odsiadką?

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:29)
2016-01-07 18:17:28
Brak słów, żeby opisać ten żal, jaki powstał po uświadomieniu sobie, że clue działalności Owsiaka to prywatny biznes. Po co te spółki wokół WOŚP, te domy i samochody, cała rodzina i znajomi czerpiący korzyści z działalności Orkiestry? Po co to ukrywanie finansów i powiązań między fundacją i spółkami należącymi do rodziny Owsiaka? To co się stało jest paskudne, wręcz obrzydliwe. Tyle dobrych ludzi chcących nieść pomoc, tyle dzieci potrzebujących tej pomocy i po środku łapczywe świnie, które niczego nie potrafią uszanować. Owsiak, zrobiłeś coś niewiarygodnie złego, wykorzystałeś ludzką dobroć i

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-01-07 18:18:34
dziecięce cierpienie do rozkręcenia lukratywnego biznesu i czerpania korzyści. Po prostu wstyd.

grog
    Ocena: 2 (glosow:24)
2016-01-07 18:53:47
zawsze mozesz dac na caritas, tam nie ma spolek i ukrytych pociotkow, wszystko idzie na bozkow z Watykanu

lodazajeansy
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-01-07 19:36:10
Poczytaj o Caritasie z Płocka jak to księża wyłudzili 1,7 mln złoty albo o finansowym wsparciu tej organizacji ze strony państwa. Wiesz że Caritas nie rozlicza się z Państwem bo jest organizacją kościelną nie podlegającą Ministrowi Pracy a WOŚP już tak?.

erwin32
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-07 21:31:17
Pieprzenie, a co tylko caritas jest żeby pomagać w Polsce.

marcinek235
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-01-07 21:46:10
A jakie to firmy należą do Owsiaka., bo ten słynny Złoty Melon należy w 100 % do fundacji.

stranger
    Ocena: -1 (glosow:15)
2016-01-07 22:57:31
Owsiak pomógł uratować życie wielu dzieciom bo państwo miało je w dupie. Choćby za to należy mu się szacunek. Rydzyk zbiera kasę od najbiedniejszych i pasie nią własną dupę. A jeżeli chodzi o biedne i pokrzywdzone dzieci to są te molestowane i wykorzystywane przez księży w czym nikt nie widzi problemu i zamiatają to pod dywan tłumacząc zwyrodnialców.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-01-07 23:03:19
Owsiak stworzył coś z czego każdy Polak może być dumny i nawet przez samo to powinniśmy to szanować.

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-08 08:48:56
Marcinek ale ty jesteś tępy. A kto jest właścicielem fundacji? Podmioty gospodarcze to nie są niezależne samokierujące sobą byty. Jeżeli prezesem spolki złoty melon jest żona owsiaka i prezesem WOŚP jest owsiak i między tymi spolkami przeplywaja pieniądze zbierane NA DZIECI to zapewniam cię, że nie o dzieci tu chodzi. To jest po prostu biznes rodziny owsiak.

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-08 08:52:19
Grog czy istnienie Caritas usprawiedliwia finansowe machloje owsiaka? Chyba nie? Poza WOŚP i Caritas istnieją setki fundacji i placówek potrzebujących pomocy. Nie trzeba pomagać tylko raz w roku bo WOŚP.

Ingenue87
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-01-08 08:55:30
Jurek, owsiak stworzył machinę na której zarabia ogromne pieniądze i zatrudnia rodzinę i znajomych pod przykrywką pomagania dzieciom. To zwykle skur.wysyństwo.

castagir
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-08 08:59:07
Nie rozumiem Waszych porównań i idiotycznych uprzedzeń, bo jak ktoś przeciw Owsiakowi to zaraz musi być katolem wspierającym Rydzyka albo Caritas. Dla mnie oni wszyscy są złodziejami po jednym "wuuju". Jeżeli chcecie pomóc potrzebującym to dajcie bezpośrednio na potrzebującego. Jest cała masa fundacji, która wspiera i pomaga bezpośrednio potrzebującym. Chcecie pomagać dzieciom? To znajdźcie jakieś chore dziecko, którego rodzice prowadzą fundację. Ci raczej jak Owsiak raczej nie wydadzą tych pieniędzy na wille i drogie samochody, tylko w 100% na leczenie...

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-01-08 09:11:07
Jedynym argumentem zwolenników owsiaka jest Caritas. Nic więcej do powiedzenia nie mają i myślą że pomagać można tylko raz w roku.

Vlad32
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-08 12:44:35
Gdyby nie Caritas i pislam nie było by tej rozmowy :) Więc nie dziw się argumentom :)

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-08 13:50:43
Gdyby nie Caritas, to Owsiak nie kręciłby biznesu na chorych dzieciach? Ciekawe wnioski wyciągasz.

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-08 16:05:56
@ingenue- caritas to nie jeden argument, drugi to tv trwam rydzolika jak myslisz kto tam siedzi i zarabia

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-08 17:08:40
Aha czyli jeden "argument" to caritas, a drugi to rydzyk, super argumenty na tolerowanie zbijania kasy na chorych dzieciach.

VC89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-10 10:54:07
Ingeneue87 jedynym "argumentem" tępo myślących jak Ty są spółki, jakieś "niejasności" finansowe. Nie chcesz, to nie pomagaj, nikt cię nie zmusza do tego. Popieraj sobie Caritas, tylko zamknij przy tym jadaczkę. Jakoś nie widzę, żeby zwolennicy Owsiaka regularnie najeżdżali Caritas. Wy "katolicy" od siedmiu boleści robicie to regularnie, przy każdej okazji. Zachowanie żałosne, tak jak ISIS obraża muzułmanów, tak tacy "wyznawcy" obrażają chrześcijaństwo i ideę pomocy.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 12:05:22
Nie jestem katolikiem, nie wspieram caritas, zdaję sobie sprawę z tego, że są tysiące placówek potrzebujących pomocy cały rok i to im pomagam, w przeciwieństwie do ciebie, przekonanego, że pomagać można raz w roku za sprawą Owsiaka. "Jedyny argument" to niejasności finansowe? To mało? Faktem jest, że Owsiak wraz ze swoją rodziną zbija fortunę na chorych dzieciach.

olokaloryfer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 12:28:14
ingenue 1-piszesz ze sa tysiace placówek i im pomagasz,ale ty naiwny jestes , jak myslisz ze one funkcjonuja inaczej jak owsiak! to to samo co wosp tylko na mniejsza skale- 2 nie dziwie sie ze nie pomagasz bo jak dostaniesz od mamusi lub tatusia 20zl to wolisz dac na wóde i wesprzec palikota

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 14:24:37
ingenue nie tylko na dzieci zbieraja laluniu

Danielpotas
    Ocena: 13 (glosow:21)
2016-01-07 17:33:35
Ocho z dobrowolności stal sie przymus a przynajmniej szantaż.Jak nie dasz to zdychaj bo ci sie nie należy.

barbarela123
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-01-07 16:46:39
komentarz usunięty przez moderatora

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-07 23:54:45
nie wiem za co te minusy skoro prawda....

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-08 11:20:17
chyba za wygląd

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-08 13:26:45
WOŚP również pomaga za kasę podatników, to są nasze pieniądze, i te wrzucane do puszek WOŚP, i te zabierane nam w postaci składek na NFZ.

ToRnADo147
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-01-07 16:46:09
Zaczyna się.Nagonka i przymus.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:9)
2016-01-07 16:43:51
Dobra, pomogę, wrzucę złotówkę, nie chcę być burakiem.

voxen6
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-07 16:47:50
ty jestes koniem

sinobrody
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-01-07 17:09:56
Nie zapomnij o paragonie!

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-07 17:14:08
Zawsze mogą mnie nazwać buraczanym koniem ;) Może "wrzucę" kartą, będę miała potwierdzenie na swoim koncie ;)

BigBertha
    Ocena: 11 (glosow:21)
2016-01-07 16:43:04
WOŚP jest jak Penis. Możesz być z niej dumny. Możesz o nią dbać i ją wspierać. Ale nie obnoś się z nią publicznie ani z tym, że wrzuciłeś marnego dychala raz w roku do puszki. Nie wciskaj jej na siłę innym ludziom ani tym bardziej dzieciom...

hubertberger
    Ocena: -3 (glosow:13)
2016-01-07 17:02:24
Bardziej to pasuje do kościoła katolickiego niż do WOŚP.

BigBertha
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-07 17:13:19
Ten cytat pierwotnie był wymyślony i skierowany przez ateistów w stronę kościoła katolickiego. Ale bardzo dobrze pasuje również tutaj.

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-07 17:28:35
Pewnie, że pasuje BigBertha.

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-07 17:48:12
Acha ok spoko.

mecenas19
    Ocena: 5 (glosow:23)
2016-01-07 16:34:00
nie jeżdżę na Woodstock to nie daje-PROSTE

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:19)
2016-01-07 18:58:49
Ciemna masa z ciebie, do tego nie przyswajasz wiedzy. Po raz enty, Woodstock nie jest sponsorowany z pieniędzy zebranych przez WOŚP durniu bez szkoły, pewnie jeszcze w podstawówce jesteś.

SzeResZ
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-01-08 01:32:23
Panie jasna masa, proszę ładnie wytłumaczyć z czego jest finansowany woodstock? Zapewne z prywatnych pieniędzy pana Owsika i dzięki sponsorom... Jeśli w to wierzysz, to chyba n-ty raz do podstawówki zdać nie możesz...

hubertberger
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-01-09 22:50:34
Nie z prywatnych sponsorów którzy to chcą pozostać anonimowi i jak widzę te wasze żałosne, pełne jadu komentarze to się nie dziwie. Ciołek będzie ciołkiem, co nie napisze. Sterują tobą katolickie media, brawo, jesteś debilem. Mam news do ciebie, twoje dzieci też będą głupie, tak że będziesz mógł być z nich dumny. Pozdrawiam

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:15)
2016-01-07 15:52:56
ci co są na nie to faktycznie buraki!nie chcesz dać na WOŚP twoja sprawa.chcesz dać na Caritas twoja sprawa...ale buraki link z opisu to aukcja chyba na allegro,czytać nie umiecie?

przesortowany
    Ocena: -7 (glosow:31)
2016-01-07 15:17:09
Ja się tylko zastanawiam jak zaawansowane pranie mózgu trzeba zrobić ludziom żeby uwierzyli że nie warto raz w roku dać kilka zł na pomoc chorym dzieciom? Życzę WOŚP samych sukcesów!

castagir
    Ocena: 6 (glosow:22)
2016-01-07 16:14:36
A takim sposobem, że Owsiak i jego kumple z tych kilku złotych odbierają/wyłudzają sobie pokaźny procent, aby mogli sobie przez resztę roku żyć w luksusie pod pretekstem pomocy chorym dzieciom. Druga sprawa, że oni nie pomagają dzieciom bezpośrednio tylko poprzez zakupienie sprzętu, który nie zawsze jest wykorzystywany. Jeżeli będę chciał pomóc choremu dziecku to znajdę sobie fundacje, która zbiera na konkretne dziecko z konkretną chorobą pieniądze i przynajmniej mam pewność, że w 100% trafi na leczenie tego dziecka.

przesortowany
    Ocena: -6 (glosow:20)
2016-01-07 16:32:47
Ech... Rozumiem, że wierzysz we wszystko co jakiś jadowicie prawilny prawilniak zmyśli w internecie. Otóż WOŚP jako fundacja podlega bardzo restrykcyjnym przepisom. Serio myślisz, że jedna z najlepiej rozpoznawalnych osób w tym kraju nie znajdzie innego sposobu na zarabianie niż okradanie dzieci? :) Zakupują sprzęt bo taki jest cel statutowy WOŚP i raczej każdy darczyńca o tym wie... I nie, nie założysz fundacji bo nie będzie ci się chciało... Tak jak nie chciało ci się poszukać przejrzystych, skontrolowanych rozliczeń WOŚP w internecie

sinobrody
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-01-07 17:20:09
przesortowany-zmień login na odsortowany,będzie bardziej pasował do twej krótkowzrocznej postawy.Wydaje mi się że chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś.

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-01-07 17:58:44
Dziwne, bo sąd stwierdził co innego, ale co sie mamy przejmować wyrokami sądu w tej sprawie.

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-01-07 19:00:41
przesortowany to nie chodzi o pranie mózgu, ci ludzie po prostu są debilami. Pranie mózgu tutaj nic nie zmienia, a na pewno nie pogarsza.

SzeResZ
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-08 01:38:36
WOŚP jako fundacja może sobie podlegać czemu tam tylko chce. Owsiak jako kumpel Donalda nie musi podlegać niczemu. Ich znajomość nie jest tajemnicą. Owsiak co roku odwraca uwagę od tego, że od leczenia tych dzieci i staruszków jest zasrany NFZ, który ma budżet co najmniej 10 razy większy niż zbiorą na tych corocznych zbiórkach, a wykłada laskę na pacjentów. Są też podejrzenia, że wspiera PO finansowo (kaska ze zbiórki leży przez rok na koncie i zbiera odsetki, w tym czasie nie pomaga nikomu potrzebującemu). W funkcjonowaniu WOŚP jest cała masa nieprawidłowości, o których Owsiak nie chce mówić.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-08 08:53:50
Otóż przesortowany i reszta, która już na mnie pluje. Sam byłem za gnoja wolontariuszem i myślałem, ze to jest szczytna akcja, bo co może być lepszego i piękniejszego niż pomoc potrzebującym nie mającym szans z życiem. Tylko, że gdy dorosłem i zacząłem inaczej patrzeć na świat dojrzałem, że wiele rzeczy nie jest takie piękne, jak przedstawia je "okno na świat"(TV). Szybko zrozumiałem, że Owsiak z tych dzieci robi sobie po prostu alibi do robienia kasy, a durnie nie chcą go ruszyć, a na dodatek wierzą w jego szlachetność, bo "przeca pumaga dzieciom, tu nie może być zły człowiek&q

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-08 10:14:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-08 11:01:21
Jak sprany trzeba mieć mózg, żeby myśleć, że pomagać dzieciom można tylko za sprawą Owsiaka raz w roku. Owsiak nie ma monopolu na "pomaganie" chociaż taka bzdura wciskana ludziom od lat jest dla niego i całej jego rodziny łącznie z zięciem bardzo dochodowe. Pomagać możecie cały rok, a alternatywą dla WOŚP nie jest tylko Caritas, są setki placówek i fundacji, setki rodzin potrzebujących pomocy, hospicjów dziecięcych, domów dziecka. Tysiące możliwości.

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-09 22:57:28
Lepiej pomagać za sprawa Owsiak niż tak jak ty i tobie podobne półgłówki nic nie robić. Do kościoła i na kolana, może sobie respirator wymodlisz, ale osobiście mam nadzieje że nie. Jak można na tak szczytny cel pluć, katolicy to jednak ścierwo najgorsze na tej ziemi.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 01:05:34
A jakim prawem wypowiadasz się na temat mojej pomocy tępy durniu? Jesteś zwykłym osłem, który myśli że zbawia świat wrzucając dwa złote do puszki Owsiaka. Nie jestem katolikiem baranie, tym samym wybijam ci twój jedyny, nędzny argument z ręki. Zamilcz, bo się kompromitujesz. Takiego steku bzdur jak twój komentarz dawno nie widziałam.

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-10 01:07:09
Jeżeli z czystym sumieniem akceptujesz fakt, że ktoś w obrzydliwy sposób bogaci się wykorzystując tego biedne, chore dzieci, to bardzo ci współczuję.

AdamToAdam
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-01-07 15:11:22
Wrzucę do puszek tyle ile mi sie podoba. Gówno mnie obchodzi, co sądzą o tym politycy i inni ze swoimi teoriami spiskowymi. Boli ich to, że tyle pieniędzy przelatuje im koło dupy.

plemiona1234
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-07 16:43:44
i to bez ich kontroli

kurwamac02
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-01-07 15:01:18
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-07 15:01:05
Nie bądź PIĘTA by wystarczyło. Bo wielu PISorów wspiera ta akcję, na pewno ja. Dziś zwróciłem uwage tylko, że blok reklamowy POLSATU, kilkunastominutowy dał 1 560 000 zł dla fundacji Polsat. Może cały dzień reklam w TVP2 a nie studio Owsiaka?

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-07 15:06:06
A o ile większe są wpływy reklamowe TVP w tyn dniu w porównaniu do typowych wpływów z niedzieli.

Zbowidowiec
    Ocena: -2 (glosow:28)
2016-01-07 14:47:15
Siema. W tym roku całą kasę z puszek przeznaczymy na alkohol i narkotyki, które rozdamy uczestnikom Przystanku Woodstock. Pozdrawiam Owsiak

plemiona1234
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-01-07 16:28:57
a to już wiadomo skąd twoja frustracja - nie załapiesz się

gurool
    Ocena: 22 (glosow:62)
2016-01-07 14:37:44
Prezydent Duda oddał narty na aukcję mimo ogólnego sprzeciwu jarka do WOŚP. Brawo Panie Prezydencie.

piotrek2015new
    Ocena: -3 (glosow:21)
2016-01-07 15:23:02
Antoni oddał kaftan-też szacun XD

prarock
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-07 17:22:39
a bronek ma podobno jakiś mikser oddać

WladekB1992
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-07 18:57:40
A i tak powiedzą, że Kaczyński mu kazał.

stoney
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-07 19:03:51
Świetna wiadomość: można nabyć narty światowej sławy alpejczyka. Myślę, że za tytuł doktorski uzyskał by wyższą kwotę na licytacji.

Vlad32
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-01-08 12:15:34
Podobno też na aukcji będzie dostępne ułaskawienie Dudy ... in blanco :) ale kwota za nie będzie oszałamiająca :)

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-10 11:27:49
Taaaa bo te narty były jego. Buhahaha

adam0873
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-07 14:30:41
@giaur500 Nie pomyliles portali? To nie Fronda.

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:17)
2016-01-07 14:30:37
Pan Prezydent oddał swoje ukochane narty na aukcje i co pisdzielce ? nie dajecie wasza sprawa ,obyście nigdy nie zachorowali.

Vitas91
    Ocena: 2 (glosow:28)
2016-01-07 14:32:36
Płace już na służbę zdrowia i nie mam zamiaru dawać dwa razy na to samo.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-07 14:38:30
I masz gówniana służbę zdrowia.

marcinek235
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-01-07 14:38:30
I masz gówniana służbę zdrowia.

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:20)
2016-01-07 14:42:28
Od tylu lat jest wosp i jakoś nic się nie zmieniło.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-07 14:55:37
To WOSP ma walczyć z łapówkarstwem i chamstwem w naszej służbie zdrowia.

Pablo93csw
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-01-07 15:24:48
vitas płacisz? sądząc po twojej inteligencji to pewenie jesteś bezrobotnym na utrzymaniu podatników..

Bolek_lolek80
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-01-07 15:24:57
Nic się nie zmieniło?serio?a skąd jest tyle sprzętów w szpitalach?dlaczego na 3/4 sprzętów jest oklejone serduszkiem?!

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-01-07 17:32:28
Bolek jak ja ci nakleje to serduszko na czolę to też można mówić,że jesteś kupiony przez WOŚP?.Vitas mylisz się co roku zmienia się ,ale kwota zgromadzona na kontach rodziny Owsiaków.Dla mnie symbolem pomocy dla biednych był ś.p pan Kotański ,który to obracał milionami ze zbiórek ,ale żył w ubóstwie,niestety pan Owsik obraca milionami ,ale z pieniędzy ze zbiórek jego rodzina żyje w luksusie

Vitas91
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-01-07 17:51:30
@Pablo, to mógłbyś się zdziwić.

Vlad32
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-08 12:10:15
Matka Teresa z Kalkuty też żyła w ubóstwie ... i co się później okazało jej podopieczni też ... a kasa na koncie się zgadzała :) Coś robi ktoś dobrze to musi zarabiać ... takie są prawa gospodarki. A jak to ktoś zauważył nie ma przymusu dawania kasy na WOŚP ... tylko ta nagonka caritasu i pislamu rozpoczęła ten niepotrzebny spór. Ja daję na WOŚP nie daje na caritas ... jednak nie dzielę ludzi na tych co są za wośp i przeciw .. tylko na mądrych i głupich :)

PawelJarosz89
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-01-07 14:27:56
link w opisie ? brawo admin

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-07 15:02:58
Ku*wa, ty tępy tłuku, nie widzisz, że to konto admina?

PawelJarosz89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-07 16:31:57
Ja nie siedze Tyle na necie co Ty pajacu

hector1923
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-07 18:16:50
Bez urazy Jarosz ale skończ pyerdolić,zacznij myśleć:)

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-10 12:10:50
a ciebie nikt o zdanie ni epytal :D

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:17)
2016-01-07 14:21:02
Raczej powinno być nie bądź PISdzi.lec.

Vitas91
    Ocena: -4 (glosow:20)
2016-01-07 14:20:11
No i już na głównej. Admin, dlaczego tak szybko nie czyscisz tej strony z kwejków i multi kont? Przyznaj się, że jesteś tępym gimbusem który nie ogarnia profilu tej strony.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-07 23:05:45
No tutaj bystrością nie zgrzeszyłeś.

giaur500
    Ocena: 0 (glosow:20)
2016-01-07 14:18:01
Owsiak żre za pieniądze z orkiestry. A potem za te same pieniądze organizuje te żałosne harce, przystanek woodstock - pijaństwo, narkomania i każdy z każdym się bzyka, w alkoholowo-narkotycznym amoku. Gdzie ten człowiek pracuje? Jaki zawód wykonuje? Z czego żyje? Odpowiedzcie sobie na to pytanie.

plemiona1234
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-01-07 14:30:08
"oj sodomia i gomoria" ( wybierz się tam to może zaliczysz lub ciebie i nie będziesz już tak sfrustrowany/a)

gurool
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-07 15:18:20
Pijaństwo, narkomania i bzykanie w alkoholowo-narkotycznym amoku..... HAHAHAHAHAHAHA niezła reklama na Woodstock :D Przypomniał mi się film JOB czyli ostatnia szara komórka... rejs do Szwecji - nic tylko bzykanie i drinki w kółko :P

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 23:54:04
giaur Ty opisałeś to co się dzieje na dyskotekach tłuku.

Vitas91
    Ocena: -6 (glosow:16)
2016-01-07 14:15:59
O jak ładnie admin podbił. Dopiero było -2 głosy a teraz nagle 70 na plusie. Admin, jesteś żałosny.

koreperytor12
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-01-07 14:28:16
a dlaczego żałosny ? bo nie po twojej myśli nie dajesz ? gitara i zamilcz

Vitas91
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-01-07 14:30:30
Żałosne bo zamiast wyczyścić tą stronę z kwejków i multi kont to pcha na główną takie coś. Gdyby to normalnie było w poczekalni to nawet nie byłoby na głównej.

WladekB1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-07 19:03:19
To nie wiocha, a informacja. A konto "stranger" należy do administratora.

hadwaok
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-07 14:13:29
nie dam

plemiona1234
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-07 14:31:18
nie musisz ....

mrpower
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-01-07 15:06:47
Też nie dam !!! To co Owsik zasponsoruje to jest budżet jednego średnio-mniejszego szpitala. Dla ogółu to tyle co kot napłakał ale dla Owsiaka i 10% to już gruba kasa do kiełdy. Jak dam na Caritas to przynajmniej widzę że biedny sąsiad coś dostanie i mam tą świadomość że nikt za moje pieniądze orgii seksualno-alkoholowo-narkotycznych nie urządza.. pozdrawiam

plemiona1234
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-07 16:41:06
mrpower to ty widzę nie znasz schematu działania caritasu wejdź na ich stronę tam jest wszystko opisane kto przyjmuje środki i kto je dystrybuuje po zasięgnięciu obowiązkowej opinii ks proboszcza ( zapominałeś co działo się w płocku w latach 2006-8 podczas poprzedniej kadencji pis)

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:24)
2016-01-07 14:12:55
Pomagam, płace podatki. Na nic więcej nie dam.

kotkefir
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-01-07 15:36:24
Ja też. Chcę być burakiem.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-01-07 23:07:28
Vitas to prezes Kaczyński jest z ciebie dumny.

Vitas91
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-07 23:42:21
Kiedyś jak się nie było za po to było się pisowcem. A teraz żeby być pisowcem wystarczy nie dawać na wosp. Typowe. Ciekawe co będzie następne?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-07 23:46:11
Vitas ja nie nazwałem cię PISowcem. To ze nie popieram twojego zdania w tym temacie nie oznacza że będę ci ubliżał.

Danielpotas
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-07 23:52:29
Wiesz co Vitas nie wiem czy jest tu sens w ogóle zaglądać.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700