lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Upolitycznienie Piotra Dudy i solidarności?
główna
Dodano: 07.01.2016, 16:52:50   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 123  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
saqigar
2016-01-07 22:59:51
Ocena: 16(glosow:38)-+
1. Sprawozdania są dostępne na stronie WOŚP 2. Podatnicy ponoszą również koszty pracy służb porządkowych, itp. w przypadku miesięcznic smoleńskich i marszów pisu, nie wspominając o marszach w dniu Święta Niepodległości. 3. Tak, Owsiak i wszystkie osoby pracujące w fundacji najprawdopodobniej zarabiają w ramach tej pracy. Robią tak również inne fundacje, np. fundacja Elbanowskich.

oloff
2016-01-09 21:54:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2016-01-09 17:22:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie lubię ani dudy, który nie zasługuje na tytuł prezydenta, nie lubię też Owsiaka (choć nie aż tak mocno, więc wielka litera), którego nie nazwę filantropem, dobroczyńcą czy też wolontariuszem, ale najbardziej nie lubię przekręcania i naciągania faktów, lub pomijania niewygodnych szczegółów. Nie jestem w tej chwili w 100% pewny, ale coś Owsiak mówił wczoraj, że ma do licytacji dary od wszystkich (żyjących) Prezydentów RP, a więc i od dudy.

Sopelek1
2016-01-09 12:13:08
Ocena: 4(glosow:6)-+
Kto temu czemuś dał tytuł profesora??

vinyll
2016-01-09 08:33:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dlatego dam 3x więcej w tym roku na orkiestrę.

PawelB330
2016-01-09 21:08:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja też.

maciejos78
2016-01-08 23:38:18
Ocena: -5(glosow:13)-+
Brawo prof. Gliński! Owsiaka można określić mianem reprezentanta PRL-bis. Lada moment Matka Kurka ujawni Jurasowe machlojki, bo parasol ochronny jest już od jakiegoś czasu zwinięty. 1) 13.01.2015 rusza proces, w którym Owsiak jest oskarżonym z art 212 i 216 kk.; 2) Dzisiaj nowy prezes TVP dostał zapytanie w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej o umowę zawartą z WOŚP i związane z tym koszty; 3) równolegle jest drążony temat umowy marketingowej zawartej między PLAY a Owsiakiem oraz producentami kilku innych "produktów osadzanych".

magda713
2016-01-08 20:32:29
Ocena: -5(glosow:13)-+
Brawo Gliński , nie ma co patrzeć na opinię ludzi zmanipulowanych przez media rozgarnięty człowiek sam potrafi myśleć

homo_sapiens
2016-01-08 22:05:15
Ocena: 8(glosow:14)-+
To przeurocze, jak PiS-owcom i innym prawakom WYDAJE SIĘ, że myślą sami i nikt nimi nie manipuluje.

Andy1313
2016-01-08 19:58:48
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dziwne, ze tego cymbała nie bulwersuje Caritas. Przecież kościół, nie tylko Toruński też jest zaangażowany w politykę. Tak oto punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Niby profesor a jednak debil.

Sealtiel
2016-01-08 20:38:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anubisgd
2016-01-08 18:47:25
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2016-01-08 18:17:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
płacimy ogromne pieniądze na NFZ, budżet NFZ jest tak ogromny ponieważ ma obowiązek ratować nasze życie i zdrowie, jeżeli ktoś mi napisze że te grosze które ludzie wpłacają na WOŚP komukolwiek uratowały życie czy zdrowie, oznacza to tylko tyle że jest zmanipulowanym idiotą... Koszt budowy Stadionu Narodowego - 2 miliardy złotych, Roczny budżet NFZ - 60 miliardów, Ferrari 250 GTO - 100 milionów złotych, Pieniądze zebrane przez WOŚP podczas finałów - 580 milionów złotych (wartość 5 ferrari 250GTO). Kpiną jest to że pieniądze z WOŚP powinna iść na umierającej z głodu dzieci z Afryki

ikswohceicjow
2016-01-08 18:24:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
jednak nie idą na dzieci umierające z głodu tylko idą na sprzęt do szpitali, sprzęt który powinien być uwzględniony w każdym budżecie państwa, gdyby nie to że wpłacaliśmy przez te wszystkie lata te 580 milionów... mielibyśmy dokładnie to samo co mamy, różnica polega na tym że Owsiak jedynie wyręcza złodziei, jak nie wierzycie to sprawdźcie naszą "szlachetną" konstytucje i prawo do opieki medycznej

Andy1313
2016-01-08 20:07:05
Ocena: 3(glosow:9)-+
Zobaczymy jak będziesz szczekał jak twoje dziecko trafi na OIOM i będzie podłączone do sprzętu orkiestry. Oczywiście ci tego nie życzę. Jednak jak jest każdy widzi. Skoro jest jak jest, a gość wyręcza tych którzy sobie z tematem nie radzą to szacun dla niego. Moja żona pracuje na OIOM-ie dla dzieci i wiem ile jest tam sprzętu od Owsiaka, a ile od państwa. Przykro to mówić, ale to ty jesteś zmanipulowanym kato-pisowskim idiotą.

VC89
2016-01-08 21:08:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Następna zbiórka powinna być przeznaczona na leczenie schizofrenii paranoidalnej i zespołu odmóżdżenia z nienawiści. Padnie rekord i wtedy spokojnie się załapiesz.

ikswohceicjow
2016-01-08 22:37:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
VC89 odpisał tak bardzo nie na temat że nie warto tego komentować, jednak ty Andy1313 patrząc już po twoim awatarze jesteś tak tępy że nawet nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi... mówiąc krótko Polacy rocznie płacą 60 miliardów złotych na opiekę medyczną, Owsiak przez 23 lata zebrał od ludzi 580 miliardów co stanowi 1/100 rocznych funduszy na opiekę zdrowotną jednak taki kretyn nadal będzie uważał że gdy dziecko trafi do szpitala to uratuje je... OWSIAK

ikswohceicjow
2016-01-08 22:46:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale ok Andy1313 według tego co wmówili tobie i innym tumanom wynika, że w Polsce która od 12 lat należy do Unii Europejskiej, Polsce która jest na 23 miejscu na świecie pod względem PKB, służbę zdrowia utrzymuje fundacja charytatywna... bez której dziecko trafiające do szpitala skonało by w przejściu korytarzowym szpitala. PS. z całym szacunkiem dla światowych fundacji charytatywnych walczących z umierającymi z głodu dzieci

marcinek235
2016-01-08 22:46:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Bez nowoczesnego sprzętu raczej to będzie trudne.

ikswohceicjow
2016-01-08 22:54:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
PS. Owsiak zebrał od nas 580 milionów nie miliardów, co stanowi 1/100 rocznego budżetu NFZ (mój błąd w komentarzu wyżej)

Vlad32
2016-01-08 23:20:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
I wyobraź sobie ze te 60 miliardów w 50% idzie na urzedasów i utrzymanie infrastruktury ... Kolejne 25 % na spłatę długów, 15% na wypłaty lekarzy i innych, 5% na zusy i zostaje tyle ze albo kupią nowy sprzęt albo zapłacą rachunek za prąd ... Ot Polska ... Dane wyssane z palca ... Tak jak u Ciebie :) ale pewnie niewiele się pomyliłem ... A tu konkret idzie na sprzęt ... Sprzęt którego brakuje ... Wiec zamknij mordę i nie dawaj jak nie chcesz ale przestań pisać te głupoty pod dyktando posłami i pedofili w czarnych sukienkach.

VC89
2016-01-08 23:28:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wojciechowski, czy potrafisz choć jeden post napisać bez obrażania kogokolwiek? Wątpię, bo takie pseudopatriotyczne skundlone polaczki nie potrafią nic innego poza kierowaniem żałosnych i oklepanych epitetów. Mało kto podejmie z tobą polemikę, bo z taką tępotą intelektualną, to możesz próbować pogadać najwyżej z obrazami, albo figurkami. Co poradzić, od dzieciństwa deficyt umysłu, do tego otumanienie papką propagandową. Ciemnoty nie trzeba szukać daleko, sama się wyłoni haha. Brak argumentu = obrażanie, chamstwo, czyli norma. Mniej niż zero.

ikswohceicjow
2016-01-08 23:52:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Vlad32 i VC89 kretynów zawsze będę nazywał kretynami i gówno mnie obchodzi czy ktoś daje na owsiaka czy na rydzyka bo to ich sprawa, nie rozróżniam żadnych kretynów i nie utożsamiam się z żadną partią polityczną, a jedynie z korzystnymi zmianami w kraju. Moja wypowiedź do wośp dotyczy faktu że pieniądze zbierane w orkiestrze nie powinny być przekazywane na to co mamy zagwarantowane w konstytucji, płacąc na to niewyobrażalne kwoty pieniędzy

ikswohceicjow
2016-01-08 23:59:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak rozmawiać z kimś kto napisze mi "Zobaczymy jak będziesz szczekał jak twoje dziecko trafi na OIOM i będzie podłączone do sprzętu orkiestry." mimo że rocznie tylko za siebie jako przedsiębiorca płace ponad 12 tys. składek ZUS miesięcznie za same paliwo płace około 2 tys złotych z czego połowa to podatki, dotego 23% od każdego towaru który kupie w sklepie gdyby to wszystko zliczyć wychodzi że płace około 40 tys samych podatków rocznie ; D

ikswohceicjow
2016-01-09 00:03:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
po co to piszę? właśnie po to żeby nikt mi nie pisał że moje dziecko ratowałaby orkiestra którą de facto utrzymują obywatele ... orkiestra ktora w rok zbierze tyle pieniedzy ile jedna osoba mogla wygrac w lotka... to co zbierze orkiestra jest kompletnie niczym w porównaniu z miliardami potrzebnymi na sluzbe zdrowia i nie mial bym nic do tego aby orkiestra zbierala pieniadze na dzieci z afryki kumata czy nie kumata?

Vlad32
2016-01-09 00:03:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2016-01-09 00:13:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
vald32 jak chcesz spamowac jak jakis troll to spamuj ale nie pod moimi komentarzami jak ci cos nie pasuje to idz sie bawić do innej piaskownicy

Vlad32
2016-01-09 00:16:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Idź do szpitala i policz inkubatory ... Idę o zakład ze z NFZ są maxx 2 ... A mimo to jest ich tam więcej .... Zajrzyj do książeczki dziecka i zobacz czy nie miało przesiewowego badania słuchu ... Zgadnij dzięki komu :) a płacąc podatki nie masz wpływu na co idą pieniądze ... Bo to barany w rządzie o tym decydują i do nichmiej pretensje ze są potrzebne takie akcje a nie do organizatora. Czy nie mam racji?

Vlad32
2016-01-09 00:18:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z jakiś względów komentarz został powtórzony ... Nie wiem czemu wiec go wykasowałem ... Ale ta Twoja śmieszna reakcja :) ni cóż jak to mówią wyszło szydło z wora (Kalksteina wora) :))

ikswohceicjow
2016-01-09 00:22:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie masz racji dlatego że gdyby wielka orkiestra nigdy nie powstała to dziecko potrzebujące inkubatora znalazło by się w inkubatorze, ja urodziłem się w 1987 i trafiłem na 3 dni do inkubatora, a to była komuna zbliżająca się do upadku, czy naprawdę uważasz że bez owsiaka nie było by inkubatorów ? uwazasz ze dziecko trafiajace do szpitala skonałoby na korytarzu?

ikswohceicjow
2016-01-09 00:27:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
wyobraź sobie że jesteś ministrem zdrowia, masz do zakupienia inkubatory za pieniądze obywateli, jednak powstaje fundacja która cie wyręcza, co robisz z pieniędzmi które były na to przeznaczone? dajesz wysokie premie swoim urzędnikom i czekasz dalej ile to w tym roku zaoszczędzimy na owsiaku

Vlad32
2016-01-09 00:32:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie uważam że każde dziecko ... Ale jeśli w PL jest np 100 inkubatorów a rodzi się 120 wcześniaków to co zrobią? Po 2 do jednego inkubatora? Kiedy żona rodziła na 1 inkubator szpitala 7 było od WOŚP ... To są fakty ... córka ma wbite w KZ ze badanie przesiewowe słuchu tez miała robione sprzętem WOŚP ... wtedy służba zdrowia państwowa nie robiła noworodkom takich badań ... To jest kolejny fakt ... Wracając do meritum ... dlaczego masz pretensje do Owsiaka ze organizuje takie akcje które są potrzebne a nie do rządu że nie robi nic aby działania WOŚP stały się niepotrzebne i??????

Vlad32
2016-01-09 00:34:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Będąc Ministrem zdrowia zadbałbym o to aby jak najmniej urzędasy dostawali i aby jak najwiecej zebrał kasy Owsiak ... Proste bo to leży w interesie pacjenta ... Każdy kto robi inaczej jest politykiem a nie odpowiedzialnym ministrem zdrowia dbającym o interesy pacjenta.

homo_sapiens
2016-01-09 00:42:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
@ikswohceicjow - Trudno uwierzyć, że można pisać takie dyrdymały, jakie wypisujesz. Gdybyś miał rację, to sensu nie miałoby istnienie WSZELKICH instytucji charytatywnych, pozarządowych itp. na całym świecie, bo według Ciebie one tylko "wyręczają" rząd. Nie mam pojęcia, na jakiej podstawie zakładasz, że gdyby nie Orkiestra, to NFZ kupiłby ten sprzęt, skoro na całym świecie finansowe potrzeby służby zdrowia są znacznie większe niż możliwości budżetów państw, nawet w bogatych Stanach, a będzie coraz gorzej, bo nowoczesne terapie i diagnostyka są coraz droższe.

homo_sapiens
2016-01-09 00:48:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co się tyczy inkubatorów, to właśnie pod koniec komuny moja kuzynka urodziła wcześniaka. W szpitalu w Warszawie, w którym leżała, nie było wówczas odpowiednich inkubatorów, choć w niektórych szpitalach w Polsce już takie były. Dziecko zmarło po kilku dniach. Od lekarzy usłyszała, że w nowoczesnym inkubatorze miałoby szansę.

ikswohceicjow
2016-01-09 00:48:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
ja nie piszę że wośp nie kupuje sprzętu do szpitali i że zbierają pieniądze w szczytnym celu tylko piszę że bez tych pieniędzy mielibyśmy dokładnie to samo tylko że bez przyklejonego serduszka. Mamy Owsiaka, mamy ogromne fundusze na opiekę medyczną a mimo to na głupi zabieg czeka się czasami 2 lata, dlatego piszę że zbieranie dodatkowych pieniędzy w celu wyręczania organów państwa to marnotrawienie pieniedzy

ikswohceicjow
2016-01-09 00:53:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
homo to napisz mi w jakim szpitalu w Warszawie bo tak się składa że jestem z Warszawy i w ktorym roku to bylo. co do organizacji charytatywnych to te najwieksze jak np. fundacja Bill Gatesa nigdy nie pomagała własnym obywatelom, fundacje te najbardziej prestiżowe pomagają zazwyczaj konkretnym krajom które borykają się ze sprawami np umieralnosci z glodu

ikswohceicjow
2016-01-09 01:02:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
jeszcze raz napiszę... wielka orkiestra od poczatku zebrała 580 milionów złotych w skali rocznego budżetu kraju jest to 1/600 czyli w jeden rok nasza władza zbiera od nas 600 razy więcej niż owsiak zebrał przez te 23 lata, sam stadion narodowy był wydatkiem 4 razy większym niż wszystkie pieniądze z wośp i kosztował ponad 2 miliardy, jeżeli my stawiamy stadion narodowy na za 2 miliardy to czym jest te 580 milionow przez 23 lata?

Vlad32
2016-01-09 01:11:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisz lepiej ile z tych 60 mld idzie na zakup nowych sprzętów ... A będzie to miarodajne porównanie ... I wcale a wcale nie przekonałeś mnie tym Billem g i jego fundacja ... Bo 100 razy wole pomagać Polakom niż innym ... Od taki jestem samolub :))

VC89
2016-01-09 10:00:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wojciechowski, powiem wprost, tak pie...isz, że aż śmiech ogarnia, momentami mam wątpliwości, co do twojej "przedsiębiorczości". Gdyby te rzekome "ogromne fundusze" rzeczywiście były, to 80% szpitali miałoby dziś nowiutki CAŁY sprzęt, kolejki byłyby krótkie, a część leków np. za darmo. Tych pieniędzy jednak NIE MA. Twoja teza o ich wielkości to są dyrdymały, bo znasz realia, no ale jak widać propaganda skutecznie ci zadymia umysł. Gdyby nie Owsiak i jego akcje, to wielu ludzi wąchałoby kwiatki od spodu, albo zmagało się z kalectwem. Nie jest ideałem to fakt, ale zrobił więc

ikswohceicjow
2016-01-09 12:43:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
VC89 wybacz ale twoje komentarze są żałosne i nie opierają się na konkretnych danych... wpisz po prostu hasło w google "budżet państwa" np na rok 2015 albo 2016, średnio wychodzi około 300 miliardów złotych, następnie wpisz "stadion narodowy" wikipedia poda Ci cenę bez odszkodowań dla właścicieli gruntów pod stadionem - 2 miliardy złotych, most który spaliła Hanna Gronkiewicz-Waltz (łazienkowski) kosztował 100 milionów.

ikswohceicjow
2016-01-09 12:53:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli wiesz już ile kosztował nas Stadion Narodowy to pomnóż sobie wszystkie zebrane pieniądze WOŚP przez cztery i wyjdzie ci na jeden zasrany Stadion Narodowy do którego co rok musimy dopłacać ponieważ nie jest dochodowy i koszty utrzymania znacznie przekraczają przychody z organizowanych imprez..

ikswohceicjow
2016-01-09 13:10:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeżeli dalej nie widzisz tych ogromnych pieniędzy wpisz sobie "resort skarbu przelał na konto LOT-u 400 mln zł" następnie "Gigantyczne pieniądze z OFE zostały przelane do ZUS" idąc dalej wpisz "300 milionów na projekt elektrowni atomowej" i "800 milionów na utrzymanie systemu informatycznego ZUS" gdy sobie poczytasz fakty o których nie mówi się na TVN zrozumiesz czym jest "rekordowe" 50 milionów złotych zebrane podczas finału WOŚP i kto odpowiada za te całe marnotrastwo niewyobrażalnych kwot pieniężnych

ikswohceicjow
2016-01-09 13:16:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
PS. nie kompromituj się pisząc "Tych pieniędzy jednak NIE MA. Twoja teza o ich wielkości to są dyrdymały, bo znasz realia, no ale jak widać propaganda skutecznie ci zadymia umysł" bo odkąd pamiętam to propaganda od zawsze głosi że pieniędzy brakuje na wszystko dlatego należy zwiększyć daniny dla obywateli, a żeby było śmieszniej to OWSIAK stworzy WOŚP który wyłuska od nas jeszcze te 0,5 miliarda....

ikswohceicjow
2016-01-09 13:22:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
no ale okej niech już tak zostanie wydawajmy na kolejne Euro 100 miliardów złotych, dofinansujmy kolejne upadające spółki skarbu państwa setkami milionów, wydajmy kolejne 300 milionów na projekty których nie realizujemy, później wrzućmy Owsiakowi 50 milionów i głośmy że bez niego umieralibyśmy na korytarzach, a na koniec idźmy na wybory i zagłosujmy na PO, PSL, PiS, albo Nowoczesną która nas zbawi ; D

Vlad32
2016-01-09 22:42:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wylewasz żale na Owsiaka za nieudolność rządu? Bez sens ... A na kogo głosować ? Daj nam jakąś odpowiedź a nie tylko bzdurne teorie co by bylo gdyby :) Wiadomo ze gdyby od 45 roku ludzie nie kradli tylko pracowali uczciwie to byśmy Owsiaka nie potrzebowali. Ale jest jak jest i chwała mu za to że robi to co robi :)

dibo2
2016-01-08 18:04:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Skoro Owsiak Jerzy jest tym Złym to kim jest tadek rydzyk ?

VC89
2016-01-08 21:09:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tadeusz Rydzu to jedyny słuszny, najprawdziwszy, najczystszy z najprawowitszego łoża Ojciec Narodu Polskiego, prawdziwy ostatni jedyny czystej krwi Polak, nieskalany, tak jak łono, które go powiło! Bardziej boski niż Papież, być może nawet i Jezus.

ikswohceicjow
2016-01-08 23:07:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rydzyk ma swoich zwolenników których łupie a Owsiak swoich, najgorzej ma jednak istota łupana przez rydzyka i owsiaka jednocześnie, ja jestem łupany jedynie przez polski rząd, od Owsiaka i Rydzyka są łupani na własne życzenie, a jak ja nie zapłacę ZUSowi daniny co miesiąc to zamiast 1100zł zapłacę 2200zł a jak nie zapłace 2200 zł to zabiorą mi samochód na licytacje

caleanka
2016-01-08 17:37:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pomyslec ile pieniedzy stracil KK i Watykan przez Owsiaka, teraz rozumiem nienawisc PiSu, zwolennika biskupow.

VC89
2016-01-08 17:05:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
Pan Gliński to taki sam "Profesor" jak Pawłowicz. Kompletny polityczny nieudacznik, człowiek zajadły, zawzięty, wiernie zapatrzony w Wodza, z coraz silniejszymi objawami choroby z nienawiści. Osobnik, który nie uznaje odmienności poglądów, coraz śmielej mówiący o potrzebie niemalże cenzurowania niektórych elementów kultury i sztuki (vide telewizja, czy spektakl). Jego wypowiedź, podobnie jak Pięty to kwintesencja zgniłej hipokryzji i tezy "równi i równiejsi" - ludziom wręcz z buta zabraniać wspierania WOŚP, ale na Dudusia ani mru mru złego słowa. Zepsuci kłamcy...

Lukasz_wa
2016-01-08 16:21:02
Ocena: 8(glosow:10)-+
Choćby pisiory pękły z zawiści to i tak będziemy wpłacać na Orkiestrę.

sowikZpl
2016-01-08 15:34:01
Ocena: -3(glosow:5)-+
maxi co ma piernik do wiatraka ?

lsdarkman
2016-01-08 15:06:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
saqigar, skoro tak to wszystko dostepne i kalowne dlaczego owsik nie dal rady przedstawic wszystkich faktur i rozliczyc sie przed sadem z jego kilku fundacji, dziwne co??? a moze ty wiesz wiecej niz sam jerzy

marcinek235
2016-01-08 22:47:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
A niby czemu ma to zrobić skoro proces był o zniesławienie.

koreperytor12
2016-01-08 14:25:58
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elmarine
2016-01-08 14:23:00
Ocena: -9(glosow:19)-+
Jeżeli Owsiak ma wykorzystać tą imprezę, żeby nagłośnić kwik świń odrywanych od koryta, to ja też podstawię mu nogę. Częściowo zgadzam się z Piętą ale nie przesądzam...

VC89
2016-01-08 17:02:19
Ocena: 6(glosow:12)-+
Najpiękniejszy kwik świń to był w latach 2007-2015, kiedy po każdych przegranych wyborach wasze zamazane z płaczu gęby ujadały w "prawicowych" portalach, albo całym sercem chłonęły, co mówił Wódz o fałszowanych wyborach. Teraz o dziwo fałszerstwa nie było, nawet przegrani nie pisnęli o tym ani słówka. Partia kłamców, obrzydliwych cyników, grających religią i kościołem. To właśnie dzięki PiS-owi dojdzie do ekspresowej laicyzacji państwa, rozwalenia kościoła i kultury chrześcijańskiej w Polsce.

caleanka
2016-01-08 17:58:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Teraz nowe swinie dorwaly sie do koryta i bronia koryta. Tak zawsze bylo w Polsce. Same swinie przy wladzy.

ann2422
2016-01-20 09:22:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co ty gadasz vc. Jak tydzień czasu trzeba czekać na ogloszenie wyników wyborów, system się tnie i o 1 godz nie można wysłać raportu. Ręcznie też nie można. W wielu okręgach było więcej kart wydanych niż głosujących. Podobno student ze szczecina włamał się do systemu i wstawił innych kandydatów. W innym okręgu kobieta nie dostała żadnych głosów a sama na siebie głosowała. Nie było o tym słychać w głównych mediach?

martin987
2016-01-08 14:22:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yinyang
2016-01-08 14:10:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
No po prostu debil.

Antytusk
2016-01-08 14:44:42
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anabarbara
2016-01-08 13:55:43
Ocena: 4(glosow:10)-+
Panie Glinski,wyraza sie pan ze jest pan po stronie dzialan spolecznych i obywatelskich.Nie wiem czy wogole wie pan o czym pan mowi bo czym ze jest dzialanie Owsiaka jak nie dzialaniem spolecznosciowym.Chyba byl pan na wagarach jak o tym uczyli a teraz opowiada pan bzdury,nieladnie panie Glinski,nie ladnie.

DkNG
2016-01-08 13:42:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
Hipokryzja cechą nr jeden PiSu

homo_sapiens
2016-01-08 12:50:50
Ocena: 6(glosow:16)-+
Wyjątkowo kuriozalna wypowiedź Glińskiego. Księża nie muszą być apolityczni, ale Owsiak musi. A czemu ma być apolityczny, skoro od lat jest mieszany z błotem przez "prawicę"? "Pan Owsiak nie jest dla (pana prezydenta) partnerem" - w sensie protokołu dyplomatycznego to oczywiste, w sensie wykonywania ustawowych obowiązków głowy państwa cóż to ma niby oznaczać? Że pan prezydent nie spotkałby się z Owsiakiem, bo jest zbyt ważny? Prezydent musi spotykać się nie tylko z głowami państw. W kampanii wyborczej to nawet ze zwykłym Kowalskim potrafi porozmawiać przed kamerami.

fati65
2016-01-08 20:44:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Duduś spotyka się tylko z tymi na których dostanie przyzwolenie od Jarusia .

Arthas1225
2016-01-08 12:41:09
Ocena: -5(glosow:11)-+
Dobrze powiedział

Abyss667
2016-01-08 12:39:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
wiocha to "tabletowy premier "

czort803
2016-01-08 12:13:00
Ocena: 4(glosow:16)-+
Pięknie, PAN Owsiak dał po stokroć więcej dla społeczeństwa Polski niż jakikolwiek polityk ,,pisu'' mało tego dał więcej niż jakikolwiek polityk w Polsce jakiejkolwiek partii politycznej

Harm
2016-01-08 10:36:30
Ocena: 1(glosow:11)-+
jeśli ktoś się opiera po jakieś stronie politycznej- nei jest osobą apolityczną za którą się uważa pan Owsiak i za jaką go mają jego akolici. Czytałem jego wypowiedzi np na temat tego jak Cenckiewicz z Gontarczykiem opublikowali FAKTY w postaci ksiązki o Lechu Wałęsie(TW "BOLEK") i wtedy pan Owsiak szalał czego to nie zrobi tym jeśli dalej będą tak mówić o "Bolku". Jest wiele organizacji/fundacji które pomagają np szlachetna paczka która zebrała produkty na wartość 54mln- bez pompy w mediach i innych ośrodkach mas przekazu i jakoś funkcjonują... jest to przykre że używa się

Vlad32
2016-01-08 11:22:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zdenerwowało go kłamstwa publikowane przez pislamistów i TW Balbinę syna zdrajcy żołnierzy AK i generała Fieldorfa (publikowane przez człowieka co okradł SKOKi)- i co z tego ?? Czy to świadczy o tym że nie jest się osoba apolityczną ?? To, że ktoś walczy z kłamstwem i obłudą, chce prawdy - to osoba która trzeba teraz gnoić ?? Rozliczcie najpierw swoich agentów w szeregach a później weźcie się za agentów w innych opcjach politycznych.

Harm
2016-01-08 11:34:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
@Vlad32.kończąc poprzednią wypowiedź bo nie dodało "jest to przykre że uzywa się szantażu moralnego". Odpowiadając- Cenckiewicz na poparcie swoich tez napisał 3 książki(1 z Gontarczykiem)? nie przeczytałem, nie znalazłem ŻADNEJ, podreślam ŻADNEJ publikacji ze strony jakiegokolwiek naukowca który podważył wszystko to co opisał Cenckiewicz. I gdy słyszę albo czytam... "zdenerowało go że ktoś kłamie"- to mnie ogarnia pusty śmiech, wiedząc np to z jakiej rodziny się pan Owsiak wywodzi. Trzeba być człowiekiem infantylnym by nie mieć kontrargumentów by podważyć wiarygodność cho

Harm
2016-01-08 11:41:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
chociażby Cenckiewicza. Odnosząc się do skoków- sam jestem ciekaw tej sytuacji ale przypominam takim ćwierćinteligentom jak Pan że już niejaka gazeta Wprost napisała nieprawdę na temat biereckiego i Skoków i musiała przepraszać. Proszę zrobić dogłębną i rzetelną analizę SKOKów jak to "piorą pieniądze" pod imieniem i nazwiskiem,a będę obserwował całą sprawę i jeśli się będę zgadzał z tezami to będę Pana wspierał i otwierał oczy innym. I na koniec "uderz w stół a nożyce się odezwą" czytam jak publicyści szaleją jak Macierewicz ma otworzyć zbiór "Z" z IPN- szaleństwo

Vlad32
2016-01-08 23:34:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Cenkckiewicz ... pomijam jego dziadka i ojca .... Rodziny się nie wybiera ale on należy do obozu Macierewicza i to już go dyskredytuje u mnie ... Gontarczyk tez zagorzały pislamista ... Dlatego nie są obiektywni. Po drugie jesteś sobie harm takim tajnym współpracownikiem msw PRL ... W 84 roku a jak byłeś głupi to w 88 roku zauważasz ze komuna pada ... Będzie rządzić opozycja ... Opozycja na która donosiłeś i osiągnąłeś jakieś stanowisko ... I co wtedy robisz ?? Bo ja bym dreptał, płacił i płakał im codzień aby moja teczkę spalili ... Proste chyba :) co robi taki szef sb czy ub ??

Vlad32
2016-01-08 23:39:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zawiera pakt ... Niszczę Twoje dokument, Ty załatwiasz mi etaty w przyszłości :) Proste i są dowody na palenie akt ... Na co mieli dużo czasu bo ten przewrót nie odbył się z dnia na dzień :) przyznasz mi chyba racje w logice tego rozumowania? Ale przecież nikt nie uwierzy ze nie mieliśmy w ogóle żadnych TW ... Wiec tworzą teczki tym co nie chcieli współpracowac na złość im i aby sobie humor poprawić :) bo to takie typowo polskie :) wiec kto według Ciebie jest bardziej podejrzany ... Ten co ma teczkę ze był TW ... Czy ten na którego nie znajdziesz nawet jednego świstka, ani lojalki która

Vlad32
2016-01-08 23:48:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
każdy z solidarności podpisał, ani żadnego kwita . Watpię by dało Ci to do myślenia dzisiaj, ale mam nadzieje ze ta myśl, której teraz nie potrafisz jeszcze określić kiedyś zakiełkuje i wyda owoc :) UBecy, SBecy to byli wredni i paskudni ludzie, czemu dla własnych korzyści np z szantażu nie mieliby chronić bolka a wydać świętego Balbinę?? Odpowiedz jest prosta oni ochronili Balbinę, wkopali Bolka. I teraz patrząc na skład pislamu maja swoje żniwa. Od UBekow aż gęsto mimo ze tak się tego wypierają ślicznie :) Tak wiec książka napisana przez pislamistów na zlecenie Kalksteina jest mało wiarygodn

Vlad32
2016-01-09 00:11:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do skoków .. To jak wiesz zapewne są to instytucje parabankowe ... I nie podlegały nadzorowi KNF tylko nadzorowi Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo – Kredytowej na czele z Biereckim przez tyle lat ... Po tym jak wszedł tam KNF opóźniany przez pislam, do poprawy wskazał 44 skoki ... Ale KNF to nie jest efektywny nadzór co widać po Wołominie :) a wcześniej co można było sprawdzić w sokach ?? Jedynie to na co zgodził się bierecki :) czyli skoki to takie amber gold ... Nic innego .... A o amber gold tez nikt złego słowa nie napisał dopóki było tam dobrze tzn klienci wpłacali

Daroeu
2016-01-08 04:05:34
Ocena: -3(glosow:23)-+
Owsik jest partnerem dla prokuratora

Jaham
2016-01-08 17:39:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Racja, pewnie nie jednego PIS-dzielca by usiekli.

klaus28
2016-01-07 23:38:45
Ocena: 0(glosow:14)-+
partnerem dla dudy jest jarek!miło spędzają czas przy świecach.chociaż ostatnio jarek woli wiktora!

szulcik
2016-01-08 10:55:18
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zroluj juz dywanik do szafy ,a pas shahida rozbrój.

olokaloryfer
2016-01-08 12:21:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
ponoc wiktor lepiej całuje

szulcik
2016-01-09 22:02:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak beda sie wasze łby toczyc po ulicy w kałuzy krwi ,ostatnimi słłowami bedzie alach akbara ,ale to juz bedzie za pózno lewackie pomioty.

inoxi
2016-01-07 21:34:40
Ocena: 3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

inoxi
2016-01-07 21:43:14
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

saqigar
2016-01-07 22:59:51
Ocena: 16(glosow:38)-+
1. Sprawozdania są dostępne na stronie WOŚP 2. Podatnicy ponoszą również koszty pracy służb porządkowych, itp. w przypadku miesięcznic smoleńskich i marszów pisu, nie wspominając o marszach w dniu Święta Niepodległości. 3. Tak, Owsiak i wszystkie osoby pracujące w fundacji najprawdopodobniej zarabiają w ramach tej pracy. Robią tak również inne fundacje, np. fundacja Elbanowskich.

ann2422
2016-01-08 10:35:56
Ocena: -5(glosow:9)-+
Zarobek swoją drogą, rozumiem, każdy musi z czegoś żyć, ale 15 tys miesięcznie? Musi mieć niezłe wykształcenie, albo raczej znajomości. I gdzie tu jest średnia krajowa? Nie mówiąc już że większość osob w Polsce zarabia po 2tys, albo i mniej, i to w państwowych urzędach.

ann2422
2016-01-08 10:37:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
A co z tym sprzętem, jest WOŚP czy Owsiaka?

marcinek235
2016-01-08 12:47:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
A dlaczego osoba pomówiona ma udowadniać swoją niewinność.

saqigar
2016-01-07 21:03:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
Bełkot.

michub
2016-01-07 19:23:19
Ocena: -3(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2016-01-07 17:02:52
Ocena: -6(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2016-01-07 17:41:27
Ocena: 8(glosow:16)-+
Tak cię pedofile na stare lata interesują , stary zbereźniku

feniker
2016-01-07 17:59:45
Ocena: 7(glosow:19)-+
bodanowi brakuje tego uczucia,którym był darzony przez pedofili i dlatego teraz wszędzie o nich wspomina.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Bolesna prawda
  •  Karma dla buca
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
Robi ci loda
główna
Dodano: 14.06.2018, 22:37:31   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 74Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0