Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zrobię wszystko mój dolarku $
PO_chwa  16-01-13, 22:18 Zgłoś
+ 76 -
Dodano: 2016-01-13, 22:18:46   przez: PO_chwa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 76  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
  •  Szybka karma za kradzież roweru
  •  Po wypadku z Kamazem.
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
inuyasha
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-03-08 07:27:03
No bycie z taką laską to jak jedzenie loda w kościele. Każdy patrzy z pogardą, ale każdy by chciał liznąć :P

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-09 20:45:04
Ty idioto moja kobieta ma podobne piersi i to jest duze D

kret79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-09 20:11:10
ruch..łbym

beduinos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-03-09 17:40:37
Fakt-fotka to fake. Ale I tak bym placil I of tylu I of przodu, placilbym az by wiory lecialy :)

pavo79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-08 20:24:27
Przecież to fake !!! Wystarczy dobrze popatrzeć jak kasa leży i układa się. A gimby łykają ....

Lisek85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-08 17:11:44
Plastik czy nie pogłaskał bym se

Elizabethe
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-03-08 13:58:39
Na jedną noc jak twierdzicie? A wiadomo ilu ją miało przed wami i jakie syfy przeniesie wam? Mówią mam coś choroby typu AIDS, HIV? Oczywiście jest ich znacznie więcej, ale te są najważniejsze i nieuleczalne. Faceci, nie psujcie sobie bardziej opinii dziwkarzy, to że ona jest szmatą i daje każdemu to tak samo jest z wami jak co noc inna. Do tego silikony i samoopalacz oraz oczywiście tapeta do nakładania szpachelką. Gratuluje gustu, przyszła partnerka życiowa będzie z was dumna :)

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-09 20:43:58
a ty jestes pewnie gruba pryszczata maciorą i twoim marzeniem jest zeby ktos cie wkoncu zruchał

Elizabethe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-09 21:10:09
Otóż Popmean zaskoczę Cię, otóż jestem szczupła, nie ma żadnej skazy na mej twarzy, jest blada i dumna. Dysponuję naturalnym biustem, płaski brzuch od ćwiczeń, duże biodra idealnie podkreślają wcięcie w tali. Do tego kobiece nogi, a nie te patyki co teraz modne. Mam cudownego faceta, czego by tu jeszcze potrzebować do szczęścia? PS Ktoś tu ma kompleksy

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 19:21:27
No widzsz tez mam ładną narzeczoną ale co was boli ze faceci patrza na takie jak na foto? Ciesz sie ze z Toba chce sie byc a nie ruchac. Sa takie od bycia i od ruchania.

inuyasha
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-03-08 07:27:03
No bycie z taką laską to jak jedzenie loda w kościele. Każdy patrzy z pogardą, ale każdy by chciał liznąć :P

romanWioska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-03-08 01:38:27
Hejty Hejty , choć na jedna noc..;) Zaprzecz..

Suzzi86
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-03-07 21:57:31
jaki to rozmiar implantów? 7XL?

ewenement_x
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-03-07 21:35:15
laska może i fajna ale nie rozumiesz przesłania, takie puste lale to wiocha co widzą wszystko tylko w dolarach, chciałbyś mieć taką córke ?

ewenement_x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-07 21:32:58
zdjęcie w zakładzie pracy

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-07 20:57:50
A ty gimbusie ktory to wstawil walisz konia smiejac sie z plastikow ii.. walisz konia i walisz konia i walisz konia.....

markla79
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-07 18:18:53
A wystawiający to peda.ł

apaolipsa316
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-03-07 18:10:06
Ale jakby przed tobą stanęła to spuściłbyś się w pory no chyba, że jesteś pedziem co bardziej prawdopodobne

pawels28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-14 00:02:36
to aktorka porno Melanie Jinxx

Guardian1486
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-14 08:31:03
Kolega powiedział nie ^^

ironik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-07 18:28:50
Raczej nie, chyba że mamy różne internety :)

amenhotep
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-01-13 23:11:23
Wszystko fajnie, ile za laskę?

nakos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-13 22:41:03
zastanów się nad tym

nakos
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-01-13 22:39:48
nie wiem o co chodzi autorowi, ale jak dla mnie, laska bardzo fajna... Skoro Ci się takie dziewczyny nie podobają to masz poważny problem albo jesteś gejem albo jesteś nieudacznikiem który nie ma szans zdobyć taką dziewczynę i tutaj próbuje wylewać swoje żale

Guardian1486
    Ocena: 4 (glosow:18)
2016-01-14 08:34:49
Albo nie interesują go sprzedajne ściery za kasę tylko normalne ładne kobiety, które nie znikną z twojego życia bo liczba zer na twoim koncie jest "za niska" i musisz mieć "poziom". To, że ich poziom to zwykle obtarte kolana i morda na wysokości penisa bo inaczej nikt by się taką nie zainteresował to o tym jakoś się owym panienkom zapomina.

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-03-07 20:59:45
Guardian myslisz jak typowy biedak. Jak masz kase to wiesz ze laski na to leca i ty wydajesz na nie one sie tym ciesza zdajac sobie sprawe ze to gra pozorow i szczescie bogatego. Co ty myslisz ze bogaty czlowiek mysli ze sie z laska ktorej kupuje majty za 1000zl ozeni? Po co bogatemu jedna laska jak moze kupic sobie 10? Bedziesz bogaty to zrozumiesz :)

Guardian1486
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-07 23:08:38
Jeśli moje bogactwo ma się wiązać z odganianiem każdego natrętnego kurwiszona, który będzie mnie chciał bo liczy na kasę to podziękuję. Wiesz jako facet też się szanuję i w byle co nie pcham bo po prostu mnie interesują KOBIETY (celowo dużymi) a nie puste szmaty, która nie mają do zaoferowania nic poza szpachlą na pysku i sztucznymi cyckami. Z pustej szmaty ani pożytku ani specjalnie dumy z tego, że akurat tobie udało się taką babkę wyrwać.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-08 07:31:06
guardian wieje od ciebie kompleksami

dommik78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-08 12:00:36
@Guardian1486 zasmucę Cie - każda kobieta poleci na kasę, tylko nie każda się do tego przyzna. Nie każda ma też argument w postaci urody by przyciągnąć dzianego faceta.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300