Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sewenap  16-01-16, 09:37 Zgłoś
+ 50 -
Dodano: 2016-01-16, 09:37:35   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 50  Zgłoś nadużycie
126
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
HybrydXXL
    Ocena: 106 (glosow:166)
2016-01-16 12:49:41
Lewacka gnido nie pisz takich bzdur!!! Przecież PO doprowadziło do upadku górnictwa, by je oddać niemcom, którzy juz zaczęli uruchamiać koncesje na wydobycie i wywóz węgla. Jesteśmy w Europie krajem o jednym z największych wydobyć węgla, a jako jedynie za rządów pO nie dostaliśmy dotacji unijnej na górnictwo. Teraz te mednydy kłamią u szwabów na Polske jak jest źle, bo w końcu ktoś się wziął za porządki. Mamy sytuację jak 60lat temu w afryce - obce kraje wyciągają z Polski ponad 70% kapitału, jest totalny upadek państwa do którego perfidnie i zdradziecko doprowadził rząd porzez ostatnich kila

gangnam10
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-25 15:34:56
Kopalni nie należy ratować. Jeżeli są nierentowne to likwidować albo restrukturyzować. Węgiel jest za mało opłacalny i zbyt duże są koszty jego wydobycia. Tylko nie piszcie, że w Niemczech się opłaca bo tam też powoli się je wygasza.

HenryKipper
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-21 16:39:46
STARCZY to jest uwiąd, bałwany. skonczcie najpierw gimnazjum, a potem brac sie za internety

fikanoteran11
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-19 09:46:07
Platfusy narobiły syfu przez 8 lat,a "siedemszmat" znaczy "sewenap" winą obarcza następców tej złodziejskiej organizacji przestępczej, to trzeba mieć tupet, albo być pełowskim lemingiem

waders2008
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-01-18 23:14:10
Kazdy kto mieszka na slasku wie o co chodzi, to tez wie ze problem gornictwa to nie sami gornicy i ich wyplaty. A przerost administracji kolesiostwo,przetragi,zlodziejstwo,marnowanie materialów,złe zarządzanie,związki,wysokie podatki i chore przepisy

waders2008
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-18 23:11:19
Głównie trudna sytuacja grórnictwa związna jest z bardzo niskimi cenami wegla, ponizej 60 dolarów za tone. A nie jak w 2010-2012 roku gdzie górnictwo wypracowywało po kilka mld zysku. Po drugie jak ktos mówi ze panstwo dopłaca do górnictwa to sie mysli, nie mówie ze nie dopłaca, ale górnictwo rocznie oddaje do budzetu prawie 7 mld zloty. Wiec z kalkulacji wynika ze sie bardzo oplaca. Jak ktos mieszka gdzies tam w srodku lasu i twierdzi ze kopalnie to nierentowne zakłady powinien przyjechac do miast miasteczek gorniczych na sląsk i zobaczyc jak takie duze zakłady wspierają gospodarke.

sinobrody
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-18 19:37:05
komentarz usunięty przez moderatora

kamisio85
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-01-18 15:55:37
Autor to dzieciuch, powtarzający tylko tweety Lisa... POwinien we własnym gównie zapi...ać do 67 roku życia jak jego partia wymyśliła..

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-18 14:26:39
Górnicy uważają się za coś lepszego??? A kto im każe grzebać pod ziemią jak krety??? Kiedyś może i byli wartościowi ale teraz??? To zwykły śmierdzący wrzód na dupie, który należy wyciąć...Nic tylko daj, daj i daj...

Kamilg7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-01-18 09:17:41
Nauczyciele zarabiaja po 6 tys i tez strakuja policja 6 tys zarabia i robi to samo

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-23 15:07:12
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-01-18 09:11:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Rick83
    Ocena: -7 (glosow:7)
2016-01-18 09:37:13
Ty głąbie. Deputatow juz nie ma 4 lata. Ta jasne dostają 15 i 16. Masz jakies dane z Prl-u.

kowalskyr2d2
    Ocena: 7 (glosow:9)
2016-01-18 09:52:43
Rick83: O jejku, juz 4 lata nie ma deputatów? To straszne. 95% społeczeństwa nie miało ich nigdy, a osoba ktora ukończyła jakąś śmieszną przyzakładową lub stworzoną dla niego szkołę, jak górnicy, mogla tylko pomarzyć o takich zarobkach. W czym górnik jest lepszy od choćby hutnika?

kowalskyr2d2
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-18 09:58:16
Pomijajac ze takie osoby aktualnie nigdzie nie moga znalezc pracy, brak im pozostałych profitów jak np. wcześniejsze emerytury (za co, ktos gornikowi kazał,byc górnikiem?) Górnicy jako grupa spoleczna sa trzymani przez wladze pod jakimś parasolem ochronnym i patrząc na ich postulaty chyba żyją w innym świecie. Szkoda ze kosztem reszty społeczeństwa.

doman800
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-18 12:10:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Rick83
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-18 13:02:14
Kto wam broni isc pracowac do kopalni, znajomosci nie trzeba miec. Jak jest tam tak super to droga wolna... 1/3 Polskiego PKB pochodzi ze śląska. Jeszcze jakies glupie pytania ?

doman800
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-18 13:11:08
komentarz usunięty przez użytkownika

marasbier
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-18 14:24:51
Deputatów faktycznie nie ma, jest rekompensata pieniężna za deputat- czyli na jedno wychodzi!

Rick83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-18 14:49:16
Marasbier ty chyba na tvn-ie to widziales. Nie ma ani deputatow wegla ani pienieznych. Przeciez w weglu bylo kopalni wygodniej.

Vlad32
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-01-18 15:10:47
Od 10-15 lat w węglu deputatów górnicy już nie odbierali .. bo polski węgiel był po 600 pln a ruski po 300 :) I nie pie...ol, że nie deputatów bo są. 13stki i 14stki tez są ... tak samo jak wcześniejsze emerytury itd.

yetick
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-18 23:28:15
komentarz usunięty przez moderatora

Vlad32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-19 08:36:40
yet a skąd wiesz w jakich warunkach my pracujemy ?? Są zawody cięższe od górnictwa - i nikt by im naprawdę tej kasy nie liczył gdyby nie sięgali po nasze :) Mamy podobno gospodarkę wolnorynkową :) 90% zakładów produkcyjnych i firm musi utrzymać się z tego co wypracuje - ale są zawody uprzywilejowane, które żyją z naszej kasy ... i to ludzi denerwuje. Bo jak mój zakład zbankrutuje (mimo że nie pobieramy żadnych pieniędzy państwowych) to nie dostaniemy nic od Państwa oprócz komornika z US i ZUSu którzy jak sępy zlecą się aby zabezpieczyć majątek na poczet możliwych długów wobec Państwa :) Kumasz

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-01-18 00:35:38
sewenap- po tym sie cofa.

sebkop
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-01-17 23:14:33
Do upadku górnictwa przyczynili się sami górnicy, za przyzwoleniem rządów panujących po 89r. Zobaczcie jaki procent górników pracuje pod ziemią, w warunkach szkodliwych(większy przelicznik lat pracy, co za tym idzie szybsza emerytura, większe zarobki), częste zjazdy na dół. Zjeżdżają wszyscy,pewnie nawet sekretarka szefa,, bywa na dole", a przynajmniej ma podbijaną kartę, chociaż ponad połowa z nich nawet nie wie jak jest na dole. Szkoda mi jest prawdziwych górników tych co ryzykują życie, ale nie tego bydła, które własną branże wykończyło robiąc przekręty gdzie się da.

yetick
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-18 00:24:05
komentarz usunięty przez moderatora

Rick83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-18 09:39:01
Wie masz zielonego pojęcia o górnictwie wiec sie nie wypowiadaj.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-01-18 21:06:36
Ta,może nie pracuje w górnictwie, ale mam takich w rodzinie, prawdziwych górników, nie takich co na górze robią i na górze piszą.

yetick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-19 01:41:58
komentarz usunięty przez moderatora

maciejos78
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-17 22:02:08
Goń się mendo! Zdaje się prominentne mendy rozgrzewające KOD jeszcze nie tak dawno kazały strzelać do protestujących górników i "wygaszać" kopalnie!

antylewak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-01-17 22:01:45
komentarz usunięty przez moderatora

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 22:00:38
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-17 21:52:01
Gó.wno prawda po pierwsze kopalni nie trzeba ratować to Kopacz wam to wmówiła jak PO narzuciło takie podatki to i kopalnia nie uciągnie , a PISiory na pewno kopalni nie zostawią to PO i Petru mówią tylko o prywatyzacji popatrzcie na to realnie a nie na to co mówią żołnierze zniewolenia w TV

mxii
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-17 21:40:50
Fakt jest że kopalnie są dotowane przez państwo, czyli nas, bo to prestiżowe projekty, jak kiedyś stocznie. W minionych 25 latach nikt a nikt nie zatroszczył się o modernizacje i polepszenie wydajności tych kopalni, które w innych krajach (UK, DE, itd.) i tak były masowo zamykane, bo cały transfer był nieopłacalny. Każdy kolejny rząd obiecuje górnikom, gruszki na wierzbie, kosztem reszty społeczeństwa. Jak długo?

rafal8
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-01-17 21:15:49
brawo gornicy! nie dajcie sie PISowcom..w kampani obiecali wam góry złote a po wyborach was olali

Crisstov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 21:12:13
komentarz usunięty przez moderatora

marcoo7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-17 20:25:32
Znowu ci? Kolejni niezadowoleni uprzywilejowani...

dj_stefan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-01-17 21:07:54
Żal Ci dupę ściska. Robię na dole i jakoś nie czuję się uprzywilejowany a pracę mam ciężką i wiem jak bardzo bo wcześniej ganiałem po budowach i tak jakoś mnie tak plecy nie bolały a świeże powietrze to teraz rarytas. Zjedź na 1000m w dół i poganiaj kilka km przekopami a potem tyraj kilka godzin w piekielnych warunkach odpowiedz sobie czy zasłużenie jest to najcięższy zawód przemysłowy w Polsce baranie...

marasbier
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-18 14:27:57
to wracaj do budowlanki, roboty jest masa, ale nie za taką kasiorę jak tam masz!

waniasor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-01-17 19:39:26
Otake Polskę walczyli to kto ma im dać podatnicy, mogą przyjechać do Warszawy ale nie wierzę że posłowie oddadzą im swoje wypłaty bo nie ma co sprzedać żeby im dołożyć , a podatnik ich nie będzie popisał i dawał pieniędzy jak jest wolny rynek niech sprzedają swój węgiel w markecie :-) :-) :-)

yetick
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-01-17 16:23:09
komentarz usunięty przez moderatora

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-01-17 16:22:25
Ale czternastki (!!!) zgarnęli. A co tam dac im osiemnastki albo i dwudziestki - społeczeństwo zapłaci!

dj_stefan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-04 22:34:43
Zazdrość.

Slowianin14
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-01-17 15:40:13
komentarz usunięty przez moderatora

gregormon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 15:24:53
komentarz usunięty przez moderatora

gregormon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 15:22:10
komentarz usunięty przez moderatora

robcioRR
    Ocena: 10 (glosow:28)
2016-01-17 14:44:50
wymagacie cudow? 8 lat PO niszczylo Polske teraz w kilka miesiecy ma BYC DOBROBYT? na szczescie ludzie nie dadza sie wciagnac w to guwno KOD-PO.

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-01-17 14:53:31
A nasz nowy minister finansów twierdzi , że gospodarka jest w świetnym stanie. To co ten zły Tusk zniszczył i jak.

zdzichu669
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-01-17 14:32:35
lewacki pomiocie, gornicy cie w dupsko wydymaja kilofami

manamanam
    Ocena: -4 (glosow:16)
2016-01-17 13:25:03
I dobrze robią! Przez pazerność ścierwojadów z naszego rządu tysiące ludzi może zostać bez pracy. Nie trzeba żadnych dofinansowań, wystarczy tylko, aby jeb*na Warszawka przestała ciągnąć tyle hajsu z węgla za pierdzenie w stołek, a sytuacja polskich kopalń sama się unormuje.

DkNG
    Ocena: -4 (glosow:22)
2016-01-17 14:02:15
Jakbyś wiedizal o czym mówisz to byś wiedział że ta "Warszawka" dokłada do nierentownych kopalń węgla jełopie... a nierentowne są dlatego że trzesie nimi NSZZ Solidarność, górnicy są przepłacani i leniwi bo wiedzą że i tak ich nikt z pracy nie wywali... panika na Śląsku bo jeden górnik utrzymuje całą rodzine a teraz łolaboga zony tych górników też bedą musiały pójść do pracy a mając w CV zaówd "żona" nic ciekawego nie znajdą ;) zaorać te kopalnie, przejść na atomówki i iść w przyszłość zamiast utrzymywać technologie z XIX wieku

manamanam
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-01-17 14:13:59
Warszawka dokłada, a zabiera do siebie dwa razy więcej. Banda złodziei, zamurować to gówno i zapełnić szambem to wszystko, a ludziom będzie się żyło, jak w raju. Nic dziwnego, że sytuacja w Polsce wygląda, jak wygląda, skoro takie gównomózgi, jak ty chodzą głosować.

marcinek235
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-01-17 14:31:31
To ile konkretnie zabierała i w jaki sposób, tylko proszę o konkrety.

robcioRR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-17 14:46:15
Nie unormuje sie,juz Niemcy nad tym czuwaja.

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-17 15:49:30
ty manamanam masz jakiś ciężki kompleks prowincjusza chyba... co ma stolica do kopalni w której dyma Twój przepłacany tatuś? "zamurować to gówno i zapełnić szambem a ludziom będzie sie zyło jak w raju"? lecz sie na nogi bo na głowe już za późno...

puszka666
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-17 13:21:23
piSS ma już metodę na dotowanie świętych górniczych krów. Chce zmusić państwowe spółki jak PKO i PZU do inwestowania w nierentowne spółki górnicze. Spółki będą miały straty ale górniki będą miały 13-tki i 15-tki i deputaty

r4ggz
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-01-17 13:16:17
witam, sewenap ile dostajesz od wstawki ?

bronkobill
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-01-17 12:55:20
Jak widzę na głównej kolejne wiochy sevenapa i maxicovera to już nie chce mi się dalej oglądać wiochy.Chyba przestanę tu zaglądać.

onet12
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-01-17 13:02:59
Mam tak samo, polityczna tuba po i nowoczesnej, żenada

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-01-17 15:51:40
to nie zaglądajcie tu obaj prosta sprawa :) jak przed wyborami był non stop pojazd po platformie i komorowskim to waliliście gruche z radości przed kompem a teraz już be i fu... nikt tu po was tęsknić nie bedzie :)

Arthas1225
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-01-17 12:26:56
Znowu NOWOCZESNY mem ,nie dadzą spokoju ludziom

Pablo93csw
    Ocena: 6 (glosow:22)
2016-01-17 12:23:28
tyle, że to Tusk zrujnował kopalnie chcąc oddać za darmo niemieckim spółkom cioci merkel, wtedy Polska byłaby w 100% gospodarczo sprzedana. Przed wyborami nagle kopacz próbowała "tymczasowo" utrzymać kopalnie żeby dociągnąć do wyborów,a póżniej oddać Niemcom razem z Lasami Państwowym. Peło służyło za stołki w EU, "żeby żyło się lepiej" gospodarce Niemieckiej. 7 lat Polske rujnowali i sprzedawali zasłaniając się "orlikami"

marcinek235
    Ocena: -5 (glosow:15)
2016-01-17 12:40:39
I dla tego za jego czasów górnictwo notowało największe zyski w swojej historii.

DkNG
    Ocena: -5 (glosow:7)
2016-01-17 15:54:07
marcinek daremny twoj trud tu nie licza sie fakty i kwoty tylko hasla o żydo-niemieckich złodziejach i socjalistyczne hasła pseudopatriotów o tym jak to sami sobie genialnie poradzimy pod warunkiem że przepłacany górnik dostanie za swoją nieefektywną prace jeszcze więcej kasy :)

pikar
    Ocena: 1 (glosow:15)
2016-01-17 12:15:00
sewenap tępy qtasie kto ci płaci peło czy swetru a sorry petru a przecież to jeden h_j. czy wy oszołomy uważacie że każdy jest głupi jak wy i w te brednie uwierzy? Szkoda pisać, gnij gnido.

zaldbag
    Ocena: -9 (glosow:29)
2016-01-17 12:08:25
PiSowi się należy wpi...ol od górników, bo im obiecywał nie wiadomo co. Politycy już dawno powinni im zacząć wyjaśniać, że węgiel jest ustępującym źródłem energii i jego wydobycie musi być zmniejszane (zwłaszcza, że jest coraz droższe). Możemy sobie zaklinać rzeczywistość, że Polska stała, stoi i będzie stała węglem, ale to nieprawda! Cały świat za 50 lat będzie używał już tylko energii jądrowej, odnawialnej i być może jakichś nowych źródeł, ale my nie... Polska to węgiel!

Pablo93csw
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-01-17 12:27:45
kolejny pijany nieuk w niedziele.., kopalnie, które tusk rujnował przez 7 lat i doprowadził do stanu upadku, żeby mieć pretekst do oddania we władanie cioci merkel, a teraz pis miałoby magicznie w 2 miesiące postawić kopalnie na nogi. Sprawdź sobie jakie pensje i premie dostawali pełowskie zarządy spółek węglowych.

marcinek235
    Ocena: -5 (glosow:19)
2016-01-17 12:33:14
I dla tego, za rządów tego Tuska, notowały gigantyczne zyski.

onet12
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-17 13:04:56
Marcinek podaj źródło, swoich rewelacji, bo jakos nie chce mi się wierzyć

onet12
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-17 13:16:17
Marcinek podaj źródło, swoich rewelacji, bo jakos nie chce mi się wierzyć

marcinek235
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-01-17 13:21:05
Wystarczy prześledzić komunikaty giełdowe takiej JSW sprzed kilku lat czy komunikaty KW.

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-17 13:44:21
W 2010 r kopalnie kontrolowane przez państwo wypracowały 1,4 mld zł, rok później to już 2,9 mld, a w 2012 r to kolejne 1,3 mld zł.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-17 14:00:11
Pablo, możesz mi naubliżać ile chcesz, ale to raczej nie spowoduje, że węgiel stanie się paliwem przyszłości. Naprawdę uważasz, że warto dokładać coraz więcej do węgla, który jest coraz droższy (wydobywany z coraz głębszych, kosztowniejszych pokładów) i coraz bardziej archaiczny. Chcesz, żeby Polska była za 30 lat skansenem węglowym? No, ale przynajmniej górnicy będą mieli ładne pensje i wysokie emerytury...

Pablo93csw
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-17 14:17:02
oczywiście, że się skończy, ropa też się kiedyś skończy. Tyle, że gdyby tusk oddał kopalnie to natychmiast byśmy stracili swój węgiel, który póki co jest u nas głównym paliwem używanym przez elektrownie i wielu gospodarstwach domowych do ogrzania. Spółki niemieckie jeszcze przez te kilkadziesiąt lat wyciągnęłyby z tego sporoo ojro w prezencie od her tuska.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-01-17 14:33:18
A co konkretnie wskazuje, że Tuska te kopalnie niszczył i chciał je oddać Niemcom, tylko proszę o konkrety.

sandslash
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-17 14:33:32
zaldbag skoro nikt nie chce tych kopalni bo jak to ujales wszyscy beda uzywali energii jadrowej to na jaki h*j w kolejce po nasze kopalnie ustawiali sie jako pierwsi szkopscy inwestorzy ? zrozum.. wszyscy sraja zarem bo ekologia ale gdyby niemcom wpadly w rece nasze koipalnie w calosci uwiez mi ze polityka eko w europie szybko by sie zmienila. zreszta pomysl.. albo raczej doczytaj.. 95% dwutlenku wegla na swiecie emituja do atmosfery... oceany i morza. jesli ktos nie wierzy, minusowac, fakty sa jasne a z du*y ograniczenia dla ludfzi na swiecie przez pseudo wladze to tylko kasa, zadne tam ratow

marcinek235
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-01-17 14:56:10
A ja tam widzę tylko jednego szkopskiego inwestora, ale skoro jest ich więcej to proszę ich wymienić.

klos74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-19 15:59:21
A mnie naszła taka refleksja, a propo inwestora. Czytałem artykuł o jednej kopalni, gdzie tamtejsze związki (z tej jednej konkretnej kopalni) przyciągnęły inwestora z Czech. Zgodzili się zrezygnować z części przywilei, obniżkę pensji. Wyszli z założenia, że lepiej za mniej, ale pracować, niż do końca walczyć o utrzymanie status quo i doprowadzić do likwidacji. Kopalnia odżyła, ludzie mają pracę. Tylko inne związki nie gadają w tymi ... Kopalnie mogą być rentowne (nie twierdzę że wszystkie), ale zarządzane z głową.

olokaloryfer
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-01-17 12:08:01
ci co bronia górnictwa to pewnie w rodzinie maja górników ze ich tak bronia nie liczac tego ze fryzjer,piekarz,kasjerka, kierowca, i wielu innych musza do nich dopłacac

lolRozsadek2008
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 11:32:43
komentarz usunięty przez moderatora

lolRozsadek2008
    Ocena: 8 (glosow:14)
2016-01-17 11:26:30
Admin skasował mój komentarz...w który był link co PIS zrobił już dla górnictwa...cóż pluralizm na tej stronie jest przeolbrzymi.

BOBY102
    Ocena: 4 (glosow:18)
2016-01-17 11:17:12
Wg Ibris dla Onetu, wzrost poparcia dla PiS, wasze srebrniki nie wystarcza by przekupic kogoś więcej niż...

wolk0
    Ocena: 8 (glosow:18)
2016-01-17 11:07:07
komentarz usunięty przez moderatora

nick-16
    Ocena: 9 (glosow:13)
2016-01-17 10:48:04
Bidoki zawsze pierwsze się pchają do protestowajia bo oni tacy biedni, trzynastki, czternastki,Barbórka przedwczesna emerytura. Wymieniać można długo...

HybrydXXL
    Ocena: 106 (glosow:166)
2016-01-16 12:49:41
Lewacka gnido nie pisz takich bzdur!!! Przecież PO doprowadziło do upadku górnictwa, by je oddać niemcom, którzy juz zaczęli uruchamiać koncesje na wydobycie i wywóz węgla. Jesteśmy w Europie krajem o jednym z największych wydobyć węgla, a jako jedynie za rządów pO nie dostaliśmy dotacji unijnej na górnictwo. Teraz te mednydy kłamią u szwabów na Polske jak jest źle, bo w końcu ktoś się wziął za porządki. Mamy sytuację jak 60lat temu w afryce - obce kraje wyciągają z Polski ponad 70% kapitału, jest totalny upadek państwa do którego perfidnie i zdradziecko doprowadził rząd porzez ostatnich kila

marcinek235
    Ocena: -16 (glosow:32)
2016-01-16 12:56:27
I dla tego za jego rządów notowała ta branża największe zyski w swojej historii.

ja1ja
    Ocena: 12 (glosow:18)
2016-01-16 13:00:41
Dokładnie, sklerotyki zapomnieli co mówiła kopaczowa w styczniu 2014r. i zapomnieli że PO rządziła przez ostatnie 8 lat.

irek285
    Ocena: 14 (glosow:26)
2016-01-17 00:34:22
sewenap to PO-wski trol.Nie ma co sie podniecać nim.Wszyscy wiemy jak jest.Że PO sprzedalo Polskę niemcom dlatego teraz tak psiocza na nas że my faszysci itp itd bo co roku wplywa 30mld euro do szwabskiej kieszeni dlatego tak płaczą.Teraz sie to zmienia i tak samo jak PO ŚWINIE KWICZĄ.

anemik123
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-01-17 11:37:45
Nie wiedziałem że ratowanie Polskiego górnictwa to jest sprowadzanie węgla od ruskich , brawo kolego wygrałeś termos z kawą marki turek i nagrodę pocieszenia krem do golenia.

roga82
    Ocena: 8 (glosow:10)
2016-01-17 11:38:43
HybrydXXL nie pisz nieprawdy. Górnictwo w latach 2010-2013 otrzymało 22 mld zł z dotacji budżetowych oraz programu unijnego "Infrastruktura i Środowisko" oraz "Innowacyjna Gospodarka". Problem górnictwa to nie tylko problem rządów poprzedniej ekipy. W tej sprawie nie zrobiło nic PIS w poprzednich latach, ani SLD, a wszystko zaczęło się od rządów AWS. Dostosowanie górnictwa do obecnych realiów jest bolesne i będzie bolesne. A na pewno pompowanie kasy nie jest rozwiązaniem. Pis ma przed sobą trudne zadanie, bo jest to partia "rozdawnicza". Rozdaje 20 mld na 500+ a s

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-01-17 11:49:09
hybrydaxxl pewnie ty jestes górnicza gnida co chce zeby inni do niej ze swojej ciezkiej pracy dopłacali

lolRozsadek2008
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-16 12:15:13
komentarz usunięty przez moderatora

muovo
    Ocena: 13 (glosow:21)
2016-01-16 12:09:16
A kiedy górnikom było dobrze? Kiedyś inni zapi@rdalali za śmieszne pieniądze i kombinowali aby dzieciom dać coś pod choinkę czy to czekolade czy pomarańcze a oni po pewexach się nosili. Ludzie kochani wiem bo teściu na górniczej emeryturze i ma więcej prawie 2 razy co mój śp. dziadek który brał udział w 2 wojnie światowej i był kombatantem. Więc o czym tu mowa?

Moonglow
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-01-17 11:06:13
zgadzam się.. mój były teść za kasę z kopalni wybudował samodzielnie wielki dom w górach! bo byla teściowa nigdy nie pracowała! a ich bękart jadal cielęcinki i króliki.. gdzie normalni ludzie w tamtych czasach 30 lat temu głodowali.. nigdy tym szwabskim pomiotom nie dogodzisz.. pazerne gnidy

anemik123
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-01-17 11:35:16
Zapomniałeś dodać że jeszcze były sklepy tylko dla górników , gdzie zwykły śmiertelnik nie wchodził bo po co . Tam dla nich było wszystko .Też mam w rodzinie byłego i obecnego górnika biedy nie mają .

BlackHare
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-01-17 11:42:00
Ach ta kochana polska zawiść :) Mnie jest źle, to tobie tez musi! Ma kasę, pewnie ukradł! itp. itd...

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-01-17 12:39:37
A niby dlaczego z moich podatków mają być utrzymywani. Większość osób nawet słowa by na nich nie powiedziało, gdyby ich pensje pokrywała firma, a nie podatnik.

kuzyn_cosiek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-01-17 14:21:46
@BlackHare pie.dolisz jak potłuczony. To wujek Gierek w latach swojego panowania w PRL, podzielił Polaków na lepszych i gorszych, wynosząc "fedrowników" na piedestał. Mieli własne osiedla, sklepy do których nikt poza nimi nie miał wstępu, wysokie zarobki, oraz przywileje i dodatki. A wiesz co miała reszta? Biedę i wieczne kombinowanie jak przeżyć.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-16 11:53:36
Górnictwo rozłożyła poprzednia ekipa...bieńkowska tak twierdzi.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-17 12:07:15
no tak bo cena węgla czy ropy na świecie nie ma z tym nic wspólnego, co nie?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 12:47:25
A ona nie przypadkiem powiedziała, że Piechociński nic nie robił, wiec jak mógł tym rozwalić górnictwo.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-18 15:58:03
Właśnie nic nie robieniem...

klemusek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2016-01-16 11:01:04
Od kiedy pamietam im zawsze bylo zle!!!!!

S221
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-01-16 10:57:43
Cena węgla jest powiązana z cena ropy i nic tu nie pomoże. Kopalnie nierentowne trzeba zamykać

JOANNA10061987
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-01-17 11:12:11
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-17 12:45:06
Tak mówił min. wicepremier Mateusz Morawiecki, wprawdzie on mówił o zamykaniu nierentownych szybów, ale jak kopalnia ma funkcjonować bez szybu.

X_J_R
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-01-16 10:55:16
Sewenap, napisz im wprost "taka demonstracja z kilofami" bo tęgie umysły co niektórych tego nie ogarniają i próbuję żenić Petru czy Kijowskiego z Barbórką.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:16)
2016-01-16 10:37:41
Ale ze sewa to meda, rok temu strzelał do górników , a teraz wzywa ich na pomoc w obronie swojego koryta. A jeszcze trzeba dodac słowa bienkowskiej na temat górnictwa. Swe. Trzeba byc miernym by cos takiego robic. Trzeba byc padalcem by strzelać a pozniej błagać o ratunek . :)

luczka01
    Ocena: 7 (glosow:19)
2016-01-16 10:23:44
Górnik z KODem ? Przecież to PO w zeszłym roku wysłało policje na Kopalnie gdzie znowu lano robotników a ty baranie myślisz że oni o tym zapomnieli?

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-01-17 12:06:14
no to chyba nie do końca było tak, do pokojowo nastawionych ludzi nie trzeba nikogo wysyłać bo pokojowo nastawieni ludzie nie rzucają kostką/kamieniami w budynki czy ludzi, nie niszczą budynków. Jeśli tak wygląda pokojowo nastawiony górnik to ja przyklasnę strzelającym.

luczka01
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-01-16 10:21:39
Jak PO nich na kopalnie szła POlicja i tłukła w zeszłym roku to juz zapomnieli ? Zaden z nich do KOD nie przystanie

bodan
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-01-16 10:20:59
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-16 11:50:08
czytając twoje teksty to się zastanawiam czy ty w ogóle skończyłeś 6 klas podstawówki,stary komunistyczny laczku.

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-01-16 10:20:00
Chce co przypomniec ze jak górnicy protestowali, To twoj KOD do nich strzelał. Zapomniałeś ze pierwszy raz od stanu wojennego strzelano do górników na polecenie PO i dziesiejszej nowoczesnej. Sew .... PO strzelało do górników.....

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:23)
2016-01-16 10:19:21
Księża górników udobruchają. Ważne ze kler dostał. A górnicy zawsze byli pobożni bo nawet mają swoją patronkę. Kler powie górnikom ze atak na PIS to jak atak na wiarę i wtedy przyjmą w ciszy i modlitwie zamykanie kopalń.

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:9)
2016-01-16 10:31:49
Vac. Ty juz pokazałeś swoja glupote, po co sie wychylasz?. Górników udobruchaly strzały i palowanie za czasow demokratyczej PO, ale dla takiego komunisty jak ty to sa zupełnie dobre metody, przeciez sam je kiedys stosowales.

BB55
    Ocena: -1 (glosow:13)
2016-01-16 10:03:42
Duda trzyma ryli mocną ręką za pyski. Więc PiSlam jest spokojny.

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-01-16 10:21:42
Pozyjemy zobaczymy, ale przypomne ci ze to PO strzelało do górników... Wiec moze zastanów sie kto i kiedy trzymał za ryj....

BB55
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-01-16 10:39:58
Słuchaj PiS-gajcy. Czym strzelano do górników ? kapiszonami ? Ci górnicy to grzeczne chłopaki byli i tak tylko spokojnie kamieniami i czym tylko się dało rzucali.

koreperytor12
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-01-16 10:41:02
kolego bb55 żaden z Dudów nie będzie w stanie powstrzymać górników jak i ten rząd też zrobi ich w ,,@uja" wywodzę się z tej braci i gwarantuję wszystkim że górnicy to potęga i potrafią walczyć o swoje.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-16 10:47:47
Bb nie jestemm z pisu tylko ja wole korwina , do górników strzelano , ogladalem w tv co sie działo, i nie pieprz, a jak juz o rzucaniu kamieniami to przypomne ci tylko jak minister Sienkiewicz kazał podpalić budę strażnika pod ambasada rosyjska by miec pretekst do strzelania , tak wiec gdzies sobie przemyślenia , PO i nowoczesna to lewackoliberalna dyktatura ktora została oderwana od koryta. Chamstwo i pycha

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-16 13:01:00
Bajek nie opowiadaj, ty nie za PIS-em, a za każdym razem bronisz ich jak fanatyk. A co do strzelania, to zobaczymy jak sobie poradzi nowy rząd, ceny węgla nadal niskie i nic nie wskazuje, by to się zmieniło a KW ledwo zipie i te 209 mln z MON nie starczy.

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-17 13:59:54
@korepetytor12 serio? Co zrobicie? A już wiem wyjdziesz z bandą oszołomów, by robić następne blokady dróg i zatruwać życie innym szarym ludziom w tym kraju. Co z tego że jadą do pracy (być może na umowie śmieciowej za śmieszne pieniądze, ale za coś trzeba żyć prawda?), albo do lekarza na wizytę na którą czekali w kolejce pół roku. Co tam górnikom jest źle, to muszą sprawić by innym było jeszcze gorzej prawda?

Guardian1486
    Ocena: 6 (glosow:14)
2016-01-16 10:00:45
Sewenapek a powiesz mi ile razy górnicy za czasów rządów PO byli w Warszawie? Bo ja mogę ci odpowiedzieć od razu. Średnio raz do roku. Wtedy nie wstawiałeś wstawek o biednych górnikach z kilofami? A może przypomnieć ci o strajkach policji, pielegniarek, lekarzy, straży pożarnej, nauczycieli czy straży granicznej, które odbyły się także kilkukrotnie? Gdzie wtedy byliście zasrani "demokraci" z KOD?

Selop
    Ocena: 2 (glosow:18)
2016-01-16 09:47:40
Lewactwo wynajęło takich sevenupów, żeby politykę uprawiali w necie. Boli złodzieji, że odcina się ich od źródełka.

Nightcrawler39 
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-01-16 10:35:38
Tak sobie myśl i tak sobie tłumacz
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Złodziejaszek.
  •  Kibice z Senegalu po wygranym meczu
  •  Tytan
  •  Wiśta wio...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400