Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sphinx125  16-01-21, 01:43 Zgłoś
+ 162 -
Dodano: 2016-01-21, 01:43:40   przez: sphinx125
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 162  Zgłoś nadużycie
1018
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobieta i telefon
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Szkolana łazienka
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vert0
    Ocena: 54 (glosow:82)
2016-02-01 11:24:13
Tyle tylko, że to właśnie Monika i Krzysztof ze swoich podatków będą sponsorować innych darmozjadów, którym nie opłaca się pójść do pracy, bo dostaną więcej z pomocy społecznej i teraz jeszcze dodatkowo od rządu. 500zł powinno być wyłącznie jako kwota wolna od podatku (czyli wyższa pensja jednego z małżonków o te 500zł). Skończyłyby się wtedy prace na czarno, notoryczne bezrobocie (po co pracować jak tyle samo dostanę za darmo) oraz patologia przekazywana z pokolenia na pokolenie, której główną pracą będzie robienie dzieci i pasożytnictwo na reszcie społeczeństwa.

Bojan007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-06 23:07:55
W Biedronce nie ma minimalnej płacy krajowej. Również w zadupiach wielkości 3.000 wieś. Dekady się komuś poje.bały.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-05 11:23:26
komentarz usunięty przez użytkownika

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-05 11:22:26
komentarz usunięty przez użytkownika

szatanoslaw
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-02-02 19:01:08
Zgadzam się w pełni - ten mem to kompletna wiocha! 1. W Biedronce nie zarabia się minimalnej krajowej, po 2. przy minimalnej z jednym dzieckiem nie przekroczy się kryterium dochodowego (liczy się zarobek netto) 3. Ci po prawej płacą wiele w podatkach i tworzą miejsca pracy!

Nokian098
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-02-02 17:57:15
Bo to nie jest zapomoga dla biednych rodzin, jak widać POowcy tempi jak zawsze, to dodatek dla rodzin żeby zwiększyć przyrost naturalny, niedługo zaczniecie biednych meneli tu wstawiać bo oni nie dostali 500zł

Ghostgirl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-02-02 13:59:49
Ja mam brutto 1750 zł. Po doliczeniu dodatków za system i nocki przekroczy mi 800 zł. W ciągu roku się to rozłoży, bo raz jest więcej, raz mniej. Jestem samotną matką i nie stać mnie na wynajem. Ja też się nie załapię na to, niestety... Znajoma niedawno 8. urodziła, więc ładnie będzie wyciągać...

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-02 15:33:51
Jak byś miała dwójkę to pewnie inaczej byś na to patrzyła, przytulając tysiączek co miesiąc.

marcinko83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-02-02 18:33:17
To sobie znajdz faceta jak jesteś samotna i nie płacz

MBTVS
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-03 00:55:26
Albo idź na ulice zarabiaj jako prostytutka, z dnia na dzień podniesiesz standard swojego życia.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-04 16:03:32
komentarz usunięty przez użytkownika

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-05 11:21:09
komentarz usunięty przez użytkownika

kaziuzlasu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-02-02 12:19:21
Abstrachując od tego, czy Anna dostanie 500 zł, czy nie, to trzeba zrozumieć, że nie jest to program pomocy społecznej. A to tej potrzebuje pani Anna. Rodzina 500+ to program mający na celu zwiększenie liczby dzieci - przyszłych podatników, którzy w przyszłości, między innymi, wesprą system emerytalny w Polsce.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-02 10:35:05
Program 500+ to faktycznie dobra zmiana i jego atakowanie przez inne partie jest totalną głupotą. PO przegrała m.in. przez to że Kowalskim nie obiecała tyle co pis. Pis nie będzie miało z kim przegrać jeżeli np. Nowoczesna lub PO powiedzą że musimy wycofać ten program. Kto ich poprze jak zabiorą im 6, 12 tysięcy rocznie lub więcej. Program ma swoje mankamenty. Przede wszystkim takie że osoby zarabijacę dużo lub bardzo dużo nie powinny być do niego uprawnione. Trzeba było to uczciwie przyznać. Skoro ktoś ma jedno dziecko a zarabia rocznie np. 150 tys. zł to 6 tys. na rok nie skłoni go do posiad

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 10:39:26
kolejnego dziecka. Przecież celem jest poprawa dzietności. Dochód ten powinien być wliczany do naszych dochodów aby niektórzy nie korzystali z pomocy społecznej bo zaczną żyć na koszt państwa. Pieniądze w ten sposób zaoszczędzone mogły by pójść np. na dzieci które wychowują się w domach dziecka lub rodzinach zastępczych, przy czym powinny wpływać na ich konto a korzystanie z nich mogłoby nastąpić po ukończeniu 18 roku życia, z zastrzeżeniem że muszą pójść na cele mieszkaniowe a nie na zakup samochodu i innych gadżetów. Kolejną sprawą jest to że na drugie dziecko powinno być 500 zł ale na trzec

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 10:41:47
i kolejne powinno należeć się na wszystkie, bez względu na dochody. Dla demografii najistotniejsze są rodziny z trójką i więcej dzieci bo one uzupełniają braki. Program trzeba udoskonalać ale bardzo dobry pomysł, nawet w oczach które nie są zwolennikami pisu.

asmodeusz_1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-02 12:22:42
Niestety kolego, ale w większości polskich miast żyje cała masa patoli, która już zdążyła sobie te 500zł przeliczyć na wódę. Robienie dzieci stanie się teraz dochodowym biznesem i wg. mnie pogłębi to skrajnie patologię i nieróbstwo, które już są plagą w naszym kraju. Ta zagrywka to zwykłe kupowanie głosów od tępych mas. No cóż, będzie przynajmniej materiału do kolejnych sezonów "Trudnych spraw" itp.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 15:32:04
Asmodeusz myślę, że się mylisz i to bardzo. W każdym systemie część pieniędzy trafia niezgodnie z przeznaczeniem. Gdyby tak myśleć to pomoc społeczną trzeba by dawno zamknąć bo tam ilość marnotrawionych pieniędzy jest gigantyczna. Te pieniądze trafią przede wszystkim do zwykłych Kowalskich którzy ich potrzebują. Nie jestem zwolennikiem pisu ale zaliczanie mnie, jako beneficjenta tego programu, do tępych mas, to zwyczajna głupota, żeby nie napisać dosadniej.

asmodeusz_1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-03 09:11:04
@damian.szefo - nie klasyfikuję cię do tępych mas, chociaż jeśli takie slogany jak 500+ cię przekonują to może warto się zastanowić. Pomoc społeczna a rozdawanie pieniędzy to dwie różne sprawy. Pomoc społeczna jest skierowana do potrzebujących, a 500+ do wyborców. Przeciętni "Kowalscy" nie potrzebują do szczęścia 500zł na dziecko. Dużo bardziej by skorzystali gdyby system wymógł np. znacznie niższe górne granice cen za takie rzeczy jak pieluszki, łóżeczka, wózki i inne artykuły potrzebne dla dziecka, które kosztują astronomiczne pieniądze, mimo że ich produkcja jest przezabawnie tani

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 09:16:18
...tania. Dawanie czegokolwiek za darmo jest złym posunięciem i udowodniają to obecne i te, szczęśliwie, już upadłe ustroje komunistyczne. Tego typu zagrania to typowe zagrywki manipulowania masami (ok, nie tylko tępymi... po prostu masami) i budowa wizji utopijnego państwa które rozdaje ludziom pieniądze, tak po prostu. Zobaczysz, że to przyniesie więcej złego niż dobrego. Podejrzewam, że już za rok, dwa, kiedy okaże się, że w budżecie państwa brakuje miliardów złotych na cokolwiek.

asmodeusz_1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-03 09:18:20
Dodam jeszcze, że mydlenie oczu tym, że zrekompensują budżet np. podatkami nałożonymi na banki i supermarkety to kolejny absurd, bo żaden bank ani sieć supermarketów nie pozwoli sobie na zmniejszenie zysków przez większe podatki. Mechanizm jest prosty - my musimy płacić więcej państwu, więc klienci będą więcej płacili za nasze usługi żeby to zrekompensować. Każde działanie tego rządu jest nieprzemyślane i uderzy w przeciętnego obywatela... ale zaczynam odbiegać od tematu :)

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 13:35:29
Asmodeusz to o czym piszesz zaprzecza inteligencji którą sobie wmawiasz. Pomyśl co jest tak naprawdę ważne dla rodziców. Pomoc społeczna to rozdawnictwo pieniędzy i jeśli myślisz że jest inaczej to gratuluje ci inteligencji. Znam parę osób pracujących w gopsach i mopsach. Beneficjentami tej pomocy jest w 80% patologia której się wszystko należy i która nie grzechy pracą. Jeżeli rodzice mają jedno lub dwoje dzieci i nawet zarabiają najniższe krajowe o pomocy społecznej mogą pomarzyć. Dla alkoholików jest renta socjalna a oprócz tego żywność, dopłaty do mieszkań, opał i rodzinne. Guzik wiesz

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 13:40:02
o pomocy społecznej. Nie chcą nawet brać jedzenia które im nie smakuje i nie da się odsprzedać. Przeciętni kowalscy właśnie że potrzebują tych pieniędzy a nie jakiś bajek w stylu ułatwień systemowych. Jak będziesz miał pieniądze problemy znikną. Pomyśl ile zyskasz jak obniżą ci Vat na art dziecięce w skali miesiąca. Jeżeli zmieniasz pieluchę dziecku 15 razy na dzień i ciągle kupujesz nowe ciuchy to będzie góra 100 zł. A tak masz 500 zł. Czy ty w ogóle masz dziecko, wiesz o czym piszesz. Jak mam troje więc twoje historie wzruszają mnie do łez. Rozwiązanie tego typu nie cechują systemy totalitar

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 13:46:13
ale dojrzałe demokracje, jak Niemcy Francja WB itp. Te pieniądze nie są za nic. Te pieniądze są wynagrodzeniem trudu i wyrzeczeń jakie ponoszą rodziny żeby wychować nowych obywateli i podatników. Kto będzie płacił na twoją emeryturę jeżeli nie twoje i moje dzieci. Jeżeli ktoś tu ulega manipulacji mas to jesteś ty. Nigdy nie głosowałem na pis i jest mi od nich daleko ale nie widzę powodu żeby nie chwalić dobrych rozwiązań. Ten projekt to 1% polskiego pkb, rozumiesz ile to 1%. 2% wydajemy na wojsko, 6,5 na ochronę zdrowia, 6 na edukację. Budżet się od tego nie zawali i nikt już tego nie wycofa.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 13:49:52
Może ta kwota nie będzie podnoszona, może zacznie i słusznie wliczać się do dochodu i nie będzie należała się najbogatszym, ale nikt tego nie zmieni. Jestem gotowy zapłacić za konto 5 zł więcej i w sklepie zostawić 20 zł więcej bo to żadne podwyżki. W tym kraju po prostu musi się zacząć opłacać posiadać dzieci a osoby ich nie posiadające powinny ponosić dodatkowe z tego tytułu koszty. Czyjeś dzieci będą musiały pracować na ich emerytury. Skoro są tacy wygodni, bo nie posiadanie dzieci poza względami medycznymi, to wygodnictwo. Mam mnóstwo takich znajomych

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 13:52:13
Powinno się wprowadzić bykowe. Niech płaci Kaczyński i Pawłowicz i inne wynalazki. Nie słuchaj propagandy z jednej i drugiej strony tylko pogadaj z kowalskimi którzy mają dzieci. Ja mam troje i oboje z żoną pracujemy.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-04 15:59:40
damian.szefo Nawet nie chce mi się już produkować :) Rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach. Poczytaj co to jest PKB i jak to się ma do budżetu państwa. Zainteresuj się jak świetnie mają się te "dojrzałe demokracje", o których piszesz i jak bardzo ich socjal działa jak magnes na nierobów ściągających tam masowo ze wschodu.

asmodeusz_1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-04 16:01:01
Słowem krótkiej pointy, ja mam cała mase znajomych i rodziny, którzy mają dzieci i uważają tak jak ja. Również są przeciwni temu, żeby KAŻDY dostawał coś za darmo. Tutaj jeszcze sprostuje, faktycznie źle to napisałem wcześniej, że "pomoc społeczna i rozdawanie pieniędzy to nie to samo". Miałem na myśli to, że pomoc społeczna trafia do ludzi potrzebujących - a 500+ do wszystkich.

asmodeusz_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-04 16:06:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Bukmacherka34
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-02 10:33:52
To pani Ania pójdzie na pół etatu i dostanie te 500 zl ktore straci z całego etatu...ale problem..i bedzie maiał wiecej czasu dla synka niz państwo z willi

iwonak199
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-02 09:58:51
Tak biedna pani Anna ktora płaci 500 zlotych podatku zrobi z koleżankami zrzutkę na bogatego przedsiębiorcę który placi raptem kilka-kilkanaście tysięcy podatku po to aby ten dostał 500 zł na drugie dziecko. Ot biedoty myślenie.Problem w tym że to pan przedsiębiorca opłaci tak naprawdę ze swoich podatków te 500+ dla kilku, kilkunastu osób a i tak nazwą go złodziejem bo i on dostanie (jakim prawem-przecież jest bogaty!!! powinien tylko płacić podatki i siedzieć cicho)

jasio0127
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-02 09:23:43
Wreszcie ktoś coś robi żeby podnieść liczbę rodzących się dzieci w Polsce może nie jest to najlepszy sposób ale od czegoś trzeba zacząć lepiej wydać na dzieci niż na naukę Tuska angielskiego

countachxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 09:16:51
to w biedronce zarabiaja juz 1600zl ???

cobra2525
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-02 09:16:13
Jeżeli Anna jest samotna matką i pracuje za najniżsszą krajową to otrzyma pieniądze bo dochód jest dzielony na dwoje. IMBECYLE

jasio0127
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-02 09:14:48
Sphinx żeś mądrość wymyślił, samotna matka dostanie kasę na pierwsze dziecko a druga rodzina tylko na drugie dziecko TAKA JEST PRAWDA!!!

galka123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-02-02 08:40:51
Anna nie przekroczy dochodu na osobę gdyż dochód z 1850 zl brutto wynosi 1355 netto wiec 1355/2 to 677,50 zl więc mniej niż 800 zł więc Anna i jej dziecko dostanie 500 zł od państwa !

alesprinter
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-02 11:03:17
To samo chciałem napisać, dzięki już nie muszę się wysilać.

Truth
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-02 01:49:49
Popierającym PiS i ten program sugeruje mocne pierdolnięcie się w głowe. Czekam na dzień kiedy zapanuje system w którym wszyscy socjaliści i inne niedojeby pozdychają z głodu.

Krzychu.78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 23:04:35
Jedna zasada...wszystkim nigdy się nie dogodzi..... nie dawali na dzieci nic było źle teraz będą dawać też źle....POlska mentalność....

Polska_Cebula
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 23:04:07
Jak wam ku.wa nie pasuje to mozecie oddac takie Annie!!

fati65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 22:04:33
Program z założenia dobry tylko baaardzo niedopracowany .

xmaniax
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-02-01 21:44:25
jak czytam wasze komentarze to się rzygać chce. Po pierwsze szczekają tu same szczeniaki które nie maja nic wspólnego z dorosłym życiem. Po drugie pewnie 90 procent z Was nie ma dzieci !!! Po trzecie jak się szczeniaki dorobicie dzieci to na 100% staniecie pierwsi po te 500 zł.!!! Nigdy w Polsce Polakom nie dogodzisz!!!!

kurnachatawiocha
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-02-01 22:45:47
Jak już dzieci doświadczonego psa pójdą do szkoły, to może nauczą tatusia podstaw ekonomii i matematyki.

sphinx125
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-02-01 20:29:17
Na całym świecie system socjalu się nie sprawdził.Patologia,wyzyskiwanie systemu za nie pracowanie.Pracujący są karani podatkami.Ci co nic nie robią oprócz picia i kolejnej generacji patologi po pijaku dostają w nagrodę kase za nic.Gdzie tu logika???

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 22:47:45
Mimo wszystko logika w tym istnieje. Im więcej ciemnego ludu, tym mniej trzeba wysiłku aby kupił ściemę.

DoMel81
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-02-01 19:14:36
ludzie ale was porąbało , skończcie z tą propagandą -od zawsze płacą podatnicy za zmiany w ustawach za budżet za wszystko-za przeloty polityków podróże , a teraz się ludzie nagle obudzili!!!!!!!!!!!!!! większość z tych co tutaj wypisują takie bzdury nawet nie było na wyborach!!!!!!!!!!!!! To już się robi chore i nudne.... vert0 - jeżeli chodzi i o to że powinni dostawać je tylko rodziny z których jedno przynajmniej pracuje to w 100% się z tobą zgadzam!!!!!

pipeniusz85
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-02-01 18:38:27
A wy co chcieli od pachołków żydowskich ? Pomocy ! A kantar na łeb i w pierdol nie dość.

mapa292
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-02-01 18:36:57
Idiota to napisał dla idiotów tzn kodowców, gimbazę i lemingów, gdyż najniższa krajowa nie przekracza 800 zł na osobę więc pomimo, iż ta wymaginowana pani ma jedno dziecko to w tym przypadku tez otrzyma 500 zł, gdyby dziecko było niepełnosprawne to próg wynosi wtedy 1200 zł na osobę więc i tym bardziej. Do nauki lemingi i niedorozwoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tomi2000
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-02-01 19:14:55
Wymaginowana??? I ty wyzywasz innych od idiotów i wysyłasz ich do nauki?? Świat się kończy! A 500+ jest na drugie i kolejne dziecko i z tego programu pani Anna nic nie dostanie

sphinx125
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-01 20:33:25
Idiotą sam jestes pisząc takie bzdury.Z jakiej qwa racji ja zapierd...po 16 godzin dziennie świątek piątek i uja mam oprócz podatków na takich co tylko robia dzieci i chleją od rana.Do qwa lekarza nie mam kiedy iśc chodzę prywatnie.Policja poluje,us poluje,każdy chce mojej ciężko zarobionej kasy.Co dostaję w zamian??Ówno,i 100 problemów bo urodziłem się w Polsce.Kocham ten karaj,ale qwa nie wiem ile jeszcze wytrzymam.Teraz dowalą żeby znależć nie 500 a 800zł bo trzeba będzie armię urzędników do wydawania kasy,budynki,samochody i prezes jak znam życie qwa z 100 000 wypłaty na mc.

magda713
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-02-01 18:10:02
Dają 500 a i tak barany krytykują, PO podwyższyło vat , wiek emerytalny i wiele innych i było dobrze ale tylko Wam komuniści i złodzieje

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-02-01 20:33:28
Radziu zjadł najtańsze ośmiorniczki z karty, a i tak barany krytykują. Chcą dać Rydzykowi 20 mln a i tak barany krytykują. No nie dogodzisz wszystkim.

alesprinter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-04 06:41:35
Tyle, że rząd nie ma swoich pieniędzy, żeby komuś coś dać to komuś musi zabrać.

quguar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-01 18:03:15
Hehe, a za parę dni okaże się że będzie pincet na dziecko, ale brutto i z vatem :-)

mapa292
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-02-01 18:38:10
Nie będzie niuuku gdyż jest to kwota nieopodatkowana lemingu z tvnu

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-01 19:16:08
Ale na razie nie ma żadnej kwoty i się nie zanosi

mopshtein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 17:45:28
komentarz usunięty przez moderatora

anubisgd
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-02-01 17:24:11
kolejny rząd kolejny bubel aby wiosna. To już się w Polsce nigdy nie zmieni póki ci sami debile w sejmie zmieniają tylko nazwy partii i nic więcej.

grzes527
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-02-01 17:13:12
Hej politruki i ekonomy, nie chceta, nie bierzta, ale proszę, nie pierdolta...

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-01 20:34:52
To mi nie zabierajta, nie będę pierdolta.

Papior
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-02-01 16:52:07
Ja mam tylko pytanie: które miejsce na liście najbogatszych Polaków zajmują Monika i Krzysztof? MIESIĘCZNY dochód pow. 600.000 zł to rocznie ponad 7,2 mln zł.

Krzysztofd55
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-02-01 17:34:11
Monika i Krzysztof należą do Nowoczesnej a kiedyś do PO i stąd te wysokie dochody. Majątek dostali po rodzicach, którzy pracowali w UB i brali udział w "prywatyzacji" państwa polskiego i stąd tyle kasy.

Jozy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-02-01 19:04:12
@ Krzysztofd55 To zupełnie tak jak Lech i Jarosław Kaczyńscy a teraz po nich Marcia...

boskiradek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-02-01 16:36:31
Mi zabrali rodzinny zasilek bo o 6 zl przekroczylem, lepiej robic na czarno. Co z tych skladek ? 600 zl emerytury ? i to po 65 latach.

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 20:35:01
Z najniższej to chyba 365zł jakoś wychodziło ???

Guru6969
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-02-01 16:07:50
Rzadko podobają mi się pomysły PiS ale akurat koncepcja nie dyskryminowania dzieci w normalnych rodzinach jest moim zdaniem w porządku. Dlaczego kasę mieliby dostawać tylko "Patole" zorientowani na rozpłód i chlanie? Czy dzieci inteligentów i biznesmenów są gorsze? Skoro w szkole są równe niech będą i dla prawa...

informatyk26
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-02-01 16:49:24
I tu się mylisz, "Patole" jako Polacy lepszego sortu dostaną już na pierwsze dziecko. Cała frajernia co płaci podatki dopiero na drugie.

Guru6969
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 16:52:46
Ehhh... obawiałem się że będzie jakiś haczyk :( Ale chociaż od drugiego dziecka w górę już nie ma barier. Chyba? Tak?

tomek101279
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-02-01 16:06:14
w biedronce nie płaca najniższej

Guru6969
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-01 16:50:06
To zależy od Biedronki... Siostra pracuje w Biedrze Świnoujście. 1700 netto bez nadgodzin ;)

mwruz
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-02-01 18:09:50
ten kto to pisał, chyba nie do końca czytał to co pojawiało się w necie. Kryterium dochodowe, aby otrzymać również na pierwsze dziecko to poniżej 800 zł na rękę na osobę w rodzinie. Czyli jeśli dostana najniższą 1850 zł, daje to 1360 na rekę, co daje 680 zl na osobę. więc jakby nie patrzył - Pani Annie też się należy..

criscoxxl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-02-01 16:04:55
Ignorantia iuris nocet, osoby samotnie wychowujace dziecko nie sa objete kryterium dochodowym.

Malyogi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-02-01 16:02:29
Trzeba naprawdę nie mieć rozumu żeby bojkotować tak oczekiwaną zmianę przez większość społeczeństwa. A jak komuś żal to niech se zrobi drugie dziecko. pozdrawiam

Zbowidowiec
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-02-01 17:03:33
Taaa... rozmnażajmy się jak króliki.... Oczekiwała tego głównie patologia społeczna.

drazu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 15:51:15
W biedronce nie zarabia się najniższej krajowej.

puszka666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-02-01 15:38:59
Zależy, czy kryterium to 800 zł BRUTTO czy NETTO. Jak znam Polskie przepisy dotyczy brutto, czyli obecna minimalna to ponad 1700 brutto, przy dwóch osobach (matka z dzieckiem) już przekroczy, jeżeli NETTO (w co wątpię) to otrzyma bo na rękę wychodzi około 1300

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-02-01 15:34:26
Miałbyś rację gdyby program "500 zł na KAŻDE dziecko" z kampanii wyborczej, który miał promować wielodzietność, nie został przeistoczony w program SOCJALNY. MIAŁO BYĆ 500 ZETA NA KAŻDE, BEZ ŻADNYCH KRYTERÓW, a że teraz nie wiedzą jak z tego syfu wyborczego wyjść to niech cierpią. Będę pierwszy, który złoży wniosek o tę kase. Swoją drogą, ten "bogaty" płaci największe podatki, żeby PISiory mogły rozdawać na prawo i lewo.

merfi9
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-02-01 13:46:44
600 tys miesiecznie??? muszą utrzymywać jakies konszakty z PO...

dorotaipapaj
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-02-01 13:25:13
jakbyście wiedzieli i uważali to na członka rodziny nie może przekraczać 800zl czyli jak jest podany przykład na zdięciu tomatka samotnie wychowująca dziecko dostanie 500zł tak samo jak rodziny wielodzietne czy z dwojgiem dzieci także debile nie wypowiadajcie sie niewiecie o tym że rodzice muszą cięzko pracować żeby wystarczyło na przyzwoite wyprawienie dzieci do szkoły.Ja też jestem ojcem rodziny wielodzietnej i na to nie miałem wpływu chciałem mieć dwoje dzieci a urodziły mi sie jako drugie dziecko blizniacy i co nie powiecie mi że planuje dzieciaki mają teraz 8 lat:)i co frajerzy

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 14:41:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Ave_K
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-01 13:25:11
Najniższa krajowa to 1850 zł, limit dochodowy na osobę to 800 zł, samotna matka na pełnym etacie nie dostanie ani grosza... Bardziej sensownie to zwrot podatkowy w wysokości 6000 zł na dziecko uwzględniający jak obecnie w 2016 wszelkie daniny nie tylko podatek dochodowy. Zamiast inwestować w żuli i nierobów zyskała by przysłowiowa "samotna matka".

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 14:45:00
Wyborcom płaci się tylko w gotówce inaczej pis by nie wygrało.

mwruz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 18:12:16
z tego co wiem, loimit 800 zł dotyczy dochodu na ręke w rodzinie, czyli po opodatkowaniu, a więc najniższa krajowa w takim przypadku wyniesie 1360 zł, a więc Pani ania też dostanie

seru1125
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-02-01 13:03:33
Prawo i SPRAWIEDLIWOŚĆ!

antylewak
    Ocena: -2 (glosow:20)
2016-02-01 12:56:52
komentarz usunięty przez moderatora

Rebus364
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-02-01 15:21:00
Jest tak jak piszesz.Zauważyłeś że ostatnio pojawia się masa wstawek krytykujących PIS i zupełny brak krytykujących PO i szczególnie Nowoczesną?Nie wiesz dlaczego?To poczytaj wyczerpującą odpowiedź jednego z internatów ,,Rebus364@ Jeśli jeszcze nie znasz prawdy, to zajrzyj na samym dole w zakładkę "reklama na stronie". Następnie nazwę agencji "goldbach audience" wygoogluj wspólnie ze słowem "nowoczesna". dowiesz się, że agencja ogłaszająca się na wiocha.pl jest zarazem agencją, która prowadzi socjal media dla partii .nowoczesna.''

Jack_Bauer85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-01 18:24:30
Rebus najwidoczniej jesteś ślepy lub widzisz tylko to co chczesz ale jest tak samo na głównej ilość wstawek przeciwko PO i NOWOCZESNA jak i przeciwko PiS

tec-pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 19:08:22
Jack_Bauer85: Tak? Ja widze 90-10 dla wstawek o PiS.

shoko_gora
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-02-01 12:39:49
Na pierwsze dziecko tez przysługuje kasa, jeśli dochód jest niski. Uwielbiam wypowiedzi debili, którzy nie znają polityki.

onet12
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-02-01 14:18:09
Taka jest niestety mentalność lewaka, im chodzi tylko żeby siać zamęt i rozłam w naszym narodzie. Fakty? Po co komu potrzebne, lewacka propaganda nie potrzebuje logiki tylko nienawiści.

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-01 14:47:13
Od kiedy prawica jest za socjalem?

rkshuwdu
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-02-01 12:09:12
to jest prawdziwa dyskryminacja! dyskryminowane jest pierwsze dziecko.

Vertigooo
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-02-01 12:08:27
500 zł do zaakceptowania byłoby tylko w formie dofinansowania posiłków, wyposażenia szkolnego, zajęć dodatkowych, sportowych, językowych, czy muzycznych. Ogólnie mówiąc na rozwój, a w gorszych przypadkach na pomoc dziecku. A nie, że jakaś tam rodzina z marginesu dostanie kilka stów więcej na wódę, bo nie umiała się zabezpieczyć i nawet dobrze nie pamięta imion swoich dzieci.

kircholm
    Ocena: 7 (glosow:11)
2016-02-01 11:54:58
Zajrzałem do regulaminu: "redakcja wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie, współpracuje z wszelkimi organami ścigania...w celu eliminowania dowcipnisiów...psujących...dobry klimat i miłą atmosferę zabawy..." Można dodać, redakcja wiochy skutecznie współpracuje z agencją goldbach, czyli agencją prowadząca socjal media .nowoczesnej. A przeciwnicy .nowoczesnej psują dobry klimat.

antylewak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-02-01 12:58:17
komentarz usunięty przez moderatora

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-01 15:22:54
Dokładnie tak.Psują ,,dobry klimat'' sponsorowi tego portalu.No cóż, jak by to stwierdził klasyk ,,Pecunia non olet''.

genia20
    Ocena: 7 (glosow:11)
2016-02-01 11:45:25
komentarz usunięty przez moderatora

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-02-01 12:10:12
Co Petru ma wspólnego z programem 500+ ?????

marcinl1986
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-02-01 13:10:12
dlugi1974 On nie ma nic z tym wspólnego bo kiedy miałby mieć czas jak trzeba zgłaszać przerwy i utrudniać prace rządu w naprawie naszego chorego kraju

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-02-01 13:15:06
No właśnie nie ma nic wspólnego, to dlaczego o Petru się pisze ?? wstawka jest o czym innym!!!!!

pajakpajonk
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-02-01 13:16:57
komentarz usunięty przez moderatora

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-02-01 13:35:30
Znaczy się według Was każdą wstawkę z finansami w tle komentować należy tekstem gdzie jest Petru ??

Zbowidowiec
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-02-01 11:38:41
Ten pomysł tak zrujnuje budżet państwa że szybko się z niego wycofają. Tak w ogóle to chory pomysł. Dlaczego państwo ma wspomagać patologie rozmnażającą się w tempie wykładniczym, albo wielodzietne ale zamożne rodziny? Albo to z lekami darmowymi dla osób 75+ Dlaczego cenzus wiekowy ma obowiązywać? Nieraz 60 latek jest bardziej obłożnie chory niż 20 lat starszy koleś. PiSdzielce naobiecywały niewiadomo czego żeby tylko się do władzy dorwać.

vert0
    Ocena: 54 (glosow:82)
2016-02-01 11:24:13
Tyle tylko, że to właśnie Monika i Krzysztof ze swoich podatków będą sponsorować innych darmozjadów, którym nie opłaca się pójść do pracy, bo dostaną więcej z pomocy społecznej i teraz jeszcze dodatkowo od rządu. 500zł powinno być wyłącznie jako kwota wolna od podatku (czyli wyższa pensja jednego z małżonków o te 500zł). Skończyłyby się wtedy prace na czarno, notoryczne bezrobocie (po co pracować jak tyle samo dostanę za darmo) oraz patologia przekazywana z pokolenia na pokolenie, której główną pracą będzie robienie dzieci i pasożytnictwo na reszcie społeczeństwa.

vert0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 11:31:22
komentarz usunięty przez użytkownika

vert0
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-02-01 11:35:10
...i przynajmniej jedno z rodziców musiałoby być na co dzień trzeźwe, by nie stracić roboty i tym samym dodatku na dziecko, któremu wyszłoby to tylko na dobre. Jak to się mówi, łatwo przyszło, to i łatwo pójdzie, niekoniecznie na dziecko. Na marginesie, czy Anna nie wie kto jest ojcem dziecka? Bo jeżeli wie, to chyba dostaje na niego alimenty?

doody
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-02-01 11:07:16
Żeby było sprawiedliwiej (bo sprawiedliwie nie będzie nigdy), Można by te pieniądze przeznaczyć na darmowe przedszkola, żłobki i darmową służbę zdrowia dla dzieci. Wtedy ani patologia wielodzietna ani bogaci wielodzietni nie dostawaliby kasy do ręki, a ludziom żyło by się łatwiej.

turkus85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-01 11:43:24
No ok ale ja mam dzieci w szkole, które chorują srednio raz w roku. Nie wiem w jaki sposób ulatwiłoby to takim rodzicom jak ja zycie. Niech w szkole dadzą, dodtakowe zajęcia np z tańca czy z języka obcego, czy wycieczki które słono kosztują.Wiadomoze kazde dziecko ma inne potrzeby, ale każde dziecko to wydatek. Dlatego ja wole dostać kasę do reki, kupie to co jest potrzebne a nie co ktoś mi narzuci. Powinien być górny próg dochdów - że by kase dostali tylko naparwdę potrzebujący. Jeże widzicie że rodzina pije to zglaszajcie do opieki spole niech dadza pomoc rzeczowa zamiast kasy albo bony

kurnachatawiocha
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-02-01 12:06:49
turkus, czyli ten program miał pomóc pisowi wygrać wybory, a nie zachęcić do posiadania dzieci?

doody
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-01 12:22:10
Można by finansować np. dodatkowe zajęcia dla dzieci (języki obce, kursy tańca)albo również wspomniane wycieczki klasowe. Sam mam trójkę dzieci.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 15:00:18
Albo obniżenie vatu na art. dziecięce, które podwyższyła platforma. Ale teraz jakoś pisowi to nie przeszkadza. Do tego granty dla pracodawców przyjmujących kobiety z powrotem do pracy, dotacje tworzące przyzakładowe przedszkola... pomysłów jest w chu... ale pis dał rybę, którą podatnik będzie musiał złowić.

nudnygosc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-01 11:04:54
@waflocki: trzeba coś robić, ale każda, ale to każda sprawa ma zwolenników i przeciwników. Nikomu idealnie nie przypasujesz. Tak samo jest z tą ustawą. Jedni są zachwyceni a inni niezadowoleni. Jeśli nic nie będziemy robić, to Kenia nam przegoni w każdym calu. Bo lepiej nic nie robić

anabarbara
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-02-01 10:59:12
Nie bylem i nie jestem zadnym zwolennikiem obojetnie jakiej partii a juz zwlaszcza rzadzacej czyli tych przy zlobie.Nigdy nie negowalem ustaw ktore mialy na celu polepszenie wyrunkow zycia zwyklych ludzi ale teraz mowie STOP i swiadomie oswiadczam ze to co sie teraz dzieje za przyzwoleniem ludzi wladzy naszego kraju to nic innego jak najzwyklejszy debilizm.Jak zwykle ci co maja beda mieli jeszcze wiecej a bidota niech dalej zdycha z glodu.Wstyd i hanba to malo powiedziane.

marcinl1986
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-02-01 13:12:07
Już się poskarżyłeś Merkelowej?

mxii
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-02-01 10:55:15
No w czym problem, pani "Anna" powinna sobie teraz znaleźć dawce na drugie i trzecie, i też będzie miała "+500". Oczywiste, że był to czysty populizm wyborczy. Teraz mamy amnezje po-wyborcza. Moim zdaniem i tak marnie to rozegrali. Ja bym obiecywał na każde dziecko "+1000" a po wyborach strzygł głupa "że poprzednicy wszystko już rozkradli".

waflocki
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-02-01 10:45:39
Dla mnie to są pieniądze wydane a nie zainwestowane. Człowiek powinien mieć szanse sam utrzymać siebie i rodzinę a nie brać jakie pitolone zapomogi. Powinno się tworzyć nowe miejsca pracy a wtedy automatycznie pensje pójdą w górę.

pajakpajonk
    Ocena: -7 (glosow:11)
2016-02-01 10:43:59
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-02-01 11:14:21
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek_12346
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-02-01 11:46:34
Mam nadzieję że jednak będą sięgali!!! Tylko po to żeby pokazać że to co mówili tzw "lemingi" przed wyborami do pisdzielców że ta obietnica to porażka dla budżetu i nie wniesie nic aby zwiększyć przyrost naturalny. Z tego co pamiętam to szydło i duda obiecywali że pieniądze na ten cel będą a niedowiarki niech nic nie mówią!!! Trzeba było myśleć przed wyborami i myśleć co się obiecuje a nie teraz płakać!!!

pajakpajonk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-02-01 12:25:06
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
    Ocena: -6 (glosow:10)
2016-02-01 10:42:17
komentarz usunięty przez moderatora

Darth.Mietek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-01 14:35:42
Nie. Dawała dupy. Nie zdobyła wykształcenia więc pracuje w biedronce. A tam z tego co wiem może kupić.

Corriere
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-02-01 10:36:54
Pani Annie i jej synowi opozycja zawsze moze podeslac troche szczawiu , nie ?

nudnygosc
    Ocena: -4 (glosow:12)
2016-02-01 10:25:05
Ręce opadają. Jakby nie zrobił, zawsze znajdzie się jakiś malkontent co mu coś nie odpowiada. Najlepiej widocznie robić jak za PO, czyli NIC. Wtedy nie ma ani zwolenników, ani przeciwników sprawy.

waflocki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-02-01 10:47:33
Czasami lepiej robić NIC, niż robić Źle.

marcinl1986
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-02-01 13:23:15
Tak zawsze było dadzą jest źle nie daliby też było by źle. Ostatnie 8lat kradli sprzedawali jedli ośmiorniczki za nasze podatki i jeszcze na koniec się z nas śmiali i to jednak dla większości pasowało.

Karolu69
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-01-21 14:51:54
Bzdura. Jeśli ma przekroczone dochody na osobę, to bardzo dobrze, a ci drudzy to przykład na to, że 500+ nie jest dla samych patoli. Zrobić sobie dwójkę to jest, mimo dochodu, pewne poświęcenie.

carmamir
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-01-21 14:22:14
Ale brednie, kolejnego "wyksztalconego" inaczej, na nieznanym uniwerku, ktory widac jak uczy...

bierut1
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-01-21 12:47:46
Ale ponoć 500zł na dziecko to "reprodukcja patologi"...to chyba dobrze że 500zł dostaną ludzie na poziomie. :)

Samsara
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-02-01 10:45:07
Czyli biedni zrobią zrzutkę na bogatych w imię sprawiedliwości? LOL, to nawet Po tak nie dymało obywateli. Stonoga miał jednak rację.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-02-01 11:21:42
Teraz poważnie...500+ jest po to aby dzietność poprawić i zażegnać kryzys demograficzny, nigdy ale to absolutnie nigdy nie będzie to w 100% sprawiedliwe i wszystkim się to podobało...zresztą jak większość rzeczy na ziemi.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 11:59:43
wiesz bierut ile kosztuje utrzymanie dziecka? Im starsze, tym więcej, a wątpię czy budżet to wytrzyma dłużej jak 2 lata. Oczywiście są ludzie, dla których liczy się tu i teraz.

Samsara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 14:48:19
Nie ma czegoś takiego jak "kryzys demograficzny". Pora zrozumieć że w społeczeństwach kapitalistycznych jest mniejszy przyrost niż w społeczeństwach socjalistycznych, bo praca też ma inny charakter. Poza tym dzietność zależy od możliwości realizacji zawodowych jednostki, a nie od datków, zapomóg i tym podobnych pierdół sztucznie kreujących pomoc państwa (tak przynajmniej powinno być w myślącym społeczeństwie). Niestety ostatnie wybory pokazały że wystarczy pomachać kwotą 500zł i wygrywa się wybory.

gurool
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-01-21 11:48:43
gdybym zarabiał 600 tyś miesięcznie nie chciałoby mi się stać w kolejce w MOPS-ie po wniosek o marne 500zł. Osoby samotnie wychowujące dziecko powinny z urzędu mieć te 500 zł.

cavefalcon
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-02-01 10:45:59
komentarz usunięty przez użytkownika

wo22
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-01-21 09:56:28
To jest czysta manipulacja. Po pierwsze ludzi, którzy zarabiają 300.000 miesięcznie nie ma nawet 1 promila w społeczeństwie. Nie ma się tym w ogóle co zajmować. Po drugie ludzie, którzy zarabiają powiedzmy 10.000 miesięcznie netto na fakturze płacą 18/32% podatku (ewentualnie 19% jeśli rozliczają się podatkiem liniowym). Wynika, z tego, że średnio 2000 zł 1 osoba odprowadza do budżetu. Współmałżonek odprowadza drugiego tyle. Czyli płacą do budżetu co miesiąc 4000 zł, a dostają 500zł (w przypadku, gdy mają 2 dzieci) ewentualnie 1000zł (w przypadku, gdy mają 3 dzieci). Czy to źle ?

Nimrod-PW
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-01-21 09:52:42
Ten program jest skierowany do rodzin wielodzietnych także w czym problem?

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-21 08:31:39
ale g. jeden mem a dwa założenia dochodowe (jest i jego brak), kupy się nie trzyma

Wieloryb55
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-01-21 07:05:38
Nie zrozumiałeś sensu "500+" Tu chodzi o to, żeby skłonić ludzi do posiadania więcej niż jedno dziecko. Mama nadzieję, że osoby samotnie wychowujące dzieci dostaną pomoc z innej inicjatywy ustawodawczej, ale tą wstawką pokazałeś, że można cię wkręcić w bzdurę.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-01 11:56:00
Na pewno te 500 zł zachęci do posiadania drugiego dziecka... 250 zł na dziecko... już wolę mieć pewność, że jak się to dziecko urodzi, to będzie gdzie wrócić do pracy i zostawić dzieci na 9 godzin aby zarabiać, płacić podatki i dokładać się do rozwoju tego kraju.

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:31)
2016-01-21 04:51:56
Ku...wa a co wy zrobiliście dla tej matki z biedronki przez te 8 lat,podniesliscie jej podatki,i puste obietnice , wyslaliscie rodzicow na zmywaki do niemiec , jestescie grupa żenujących pajacy. Wiecznie nieszczęśliwych bo oderwano was od żłoba, ile to razy w tv bylo pokazane jak zabieracie dzieci biednym rodzinom? 8 lat złodziejstwa oszustw afer, zadnej pomocy dla tej pani,ani dla innych .. a ile rodzin dostanie taka pomoc , ktorej wy nie daliscie dostanie , woliliscie żreć osmiorniczki u sowy , obłudna banda nieudaczników .

amblin
    Ocena: 2 (glosow:24)
2016-01-21 07:01:00
skończ juz pierdoolić pislamska wazelino bo chyba już te twoje utożsamianie przeciwników pisu ze zwolennikami po nie robi na na nikim wrażenia. Idż się czasami przewietrzyć bo chyba już ci na dekiel padło to całodobowe komentowanie głupot na tym portalu a argumentami w stylu a u was biją murzynów sprowadzasz siebie i swoje pierdzielenie do kategorii żenada roku

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:17)
2016-01-21 08:50:02
A coś gamoniu napisałem nieprawdziwe? Byliście złodziejami. .wasze podatki opłaty zrujnowaly wiele rodzin. Jesteście bandą która nie może pogodzić się z porażka.

gajcy
    Ocena: -6 (glosow:14)
2016-01-21 08:54:20
A jak już to wiedz że nie głosuje na PiS. Tylko że was nie lubię. Zniszczyliscie kraj z ludzi zrobiliście niewolników. Patrzcie tylko co by tu ukraść nie macie żadnych wartości. Byle k...wa ma więcej moralności niż wy.

olokaloryfer
    Ocena: 2 (glosow:12)
2016-01-21 09:23:17
ty gajcy to jestes normalnie wariat i to taki ostatniej kategorii.wszyscy wiemy ze po kradło i mialo wszystkich w dupie ale teraz rzadzi pis i ich oceniaj a nie szukaj wytłumaczenia dla pisdziorków ze oni nic nie robia bo po nic nie robiło, ze pis kradnie bo po kradło ze pis nie da bo po nie dało i tak w koło.

gajcy
    Ocena: -6 (glosow:14)
2016-01-21 09:53:42
Ale pis robi. Więc takie pieprzniczka jak tu jest głupie. PiS dał na drugie dziecko. Po zabrała wszystkim dzieciom więc co jest lepsze.danie czy okradanie?

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-01-21 12:34:37
PIs chce dać, a kiedy da i ile to jeszcze poczekamy, a przy okazji zabierze inne świadczenia, to tylko taki bonus.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-21 04:48:38
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-21 04:46:03
komentarz usunięty przez użytkownika

camovi
    Ocena: 9 (glosow:43)
2016-01-21 01:50:27
PiSdzielcom się teraz zagotowały mózgi i kombinują jak na to odpowiedzieć! :D :D :D

gajcy
    Ocena: -8 (glosow:22)
2016-01-21 04:55:43
Pisdzielcie mowia , jezeli taka pomoc dostanie choc jedno biedne dziecko . To jest i tak wiecej niz wy daliscie, przypomnij sobie jaka to bandycka partia podniosła podatki chocby na ubranka dziecięce..... Wy okradliscie biedne rodziny, ci sie starają pomoc... Za pieniadze ktore ukradliscie tej pani zarliscie osmiorniczki , wino ktore pił Sikorski kosztowało wiecej niz pensja tej pani.

olokaloryfer
    Ocena: 9 (glosow:11)
2016-01-21 09:28:37
@GAJCY zgadza sie ze podniesli ,vat,wiek emer,podatki, tylko teraz rzadzi pis i jak uwarza ze jest to nie potrzebne to powinien cofnac te ustawy i po sprawie,ale wszyscy nawet pis wie ze było to konieczne a teraz beda mówic ze po podnosiło podatki i okradało ludzi ale samo nic nie zrobi bo jest mu na reke, i tylko taki tepy gajcy nie potrafi tego zrozumiec ze z pustego salomon nie naleje

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-01-21 09:55:07
W dwa miesiące po objęciu rządu z przyjętym budżetem. Oczywiście. Można zrobić wszystko.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-01-21 13:08:50
A podobno wszytko było policzone i na wszystko miało starczyć, tak przynajmniej orzekli ci eksperci. Jakoś czas PIS-owi nie przeszkodził, by obsadzić swoimi stołki i powiększyć koryto.

Vlad32
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-01-21 14:19:21
Gajcy z jakim budżetem?? Przecież pislam zmienił budżet - wprowadzili swoje "autopoprawki" i to wystarczyło aby zniszczyć dobry budżet. Min podnieśli wydatki budżetowe (kasa dla urzędasów) kosztem wyższego zadłużenia :) Przy założeniu wpływów i wydatków przyjęli średni kurs euro 4,03 i dolara 3,66 .. co można już skorygować.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400