Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nietolerancja  16-01-29, 00:19 Zgłoś
+ 146 -
Dodano: 2016-01-29, 00:19:42   przez: Nietolerancja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 146  Zgłoś nadużycie
373
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Wiara
  •  Afront
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Guardian1486
    Ocena: 9 (glosow:11)
2016-01-29 08:04:20
Stać go na obie zatem jak bogaty więc nie ma problemu. A są panny, które dla kasy zeszmacą się totalnie byle była.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-02 22:16:10
Ja bym nie chciał laski, która leci na kasę:)

BigBerta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-02 22:25:09
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-02-02 22:47:31
Skąd wiesz czy Rafał nie ma?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 23:50:03
Małgosiu, mam tyle, ile powinienem mieć, by mówić, że mi wystarcza:)

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-02-02 22:07:23
komentarz usunięty przez moderatora

fulis
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-02-02 22:02:44
Samice homosapiens zawsze wolaly patrnerow przy ktorych bedzie im latwiej wychowac mlode.

BigBerta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 21:49:37
komentarz usunięty przez moderatora

tofallinhell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-03 00:13:23
komentarz usunięty przez moderatora

vvesem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-02-02 21:31:54
Crazy frog!

pyton79
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-29 09:27:51
Fake, żaden leżak by tego nie wytrzymał.

Kinomarek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-01-29 07:00:14
Pierwsza dobrze pcha się, a druga dobrze ciągnie, hehehe

Guardian1486
    Ocena: 9 (glosow:11)
2016-01-29 08:04:20
Stać go na obie zatem jak bogaty więc nie ma problemu. A są panny, które dla kasy zeszmacą się totalnie byle była.

magicznamagda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-02-02 19:59:48
niejeden facet równiez sie zeszmaci za kase choćby w agencji a ze mniejszy na to popyt to wciąż mniejszosc.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400