Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sewenap  16-03-09, 22:42 Zgłoś
+ 120 -
Dodano: 2016-03-09, 22:42:21   przez: sewenap
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 120  Zgłoś nadużycie
63
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Wykopki
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
diabelek71
    Ocena: 88 (glosow:132)
2016-03-10 08:48:24
Ja nie jestem spisu ale to co tu napisano to prawda!!! Zabrać esbekom i ubekom emerytury to zobaczycie jak się ujawnią ile tych pasożytów zeruje na nas!!!

kosuTSW
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-14 14:24:22
tylko ignoranci mogą popierać działanie trybunału. wystarczy przeczytać art. 197 konstytucji: "Organizację Trybunału Konstytucyjnego oraz tryb postępowania przed Trybunałem określa ustawa." Kto ustawy uchwala? I dlaczego TK jest sędzia w swojej sprawie?

Daroeu
    Ocena: 11 (glosow:15)
2016-03-12 15:46:34
Trybunał siedlisko gnid z po i PRL.

blukutakus
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-03-12 12:35:09
Jako politolog stwierdzam e sprawa trybunału to fenomen. Zwróćcie uwagę ze trybunał ma stać na straży konstytucji tylko pokażcie mi chociaż jednego człowieka który zgodzi się że konstytucja jest dobra. Niestety ale konstytucja to bubel prawny pełen sprzeczności ogólników i dająca ogromne pole do nadużyć i wielokrotnie łamana. Trybunał jest strażnikiem konstytucji który działa w sprzeczności z konstytucją bo mówi ona wyraźni że suwerenem jest naród a nie trybunał. Według mnie należało by zlikwidować trybunał i konstytucje bo jaki z niej pożytek jak i tak kierujemy się dokładniejszym prawem

zygabb
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-03-13 22:39:08
UWAGA DUREŃ...

Ingenue87
    Ocena: 13 (glosow:21)
2016-03-12 11:39:07
Jeżeli ktoś teraz protestuje w obronie demokracji, a przy bezczelnym, partyjnym wyborze sędziów przez PO siedział cicho, to sprawa jest jasna. Nie chodzi o demokrację, lecz o partyjne interesy, poczucie "skrzywdzenia" z powodu tego, że wyborów nie wygrała partia, z którą się sympatyzuje. Ci ludzie, którzy teraz wychodzą na ulicę za nic mają demokrację.

ommnom
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-03-12 12:57:11
komentarz usunięty przez moderatora

Vlad32
    Ocena: -12 (glosow:16)
2016-03-12 15:12:47
PiS zablokował trybunał durna ustawa .. Maliniak nie przyjął przysięgi od prawidłowo wybranych sędziów a Wy ciągle żyjecie przeszłością :) To nie ma nic wspólnego ze sobą.

ommnom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-12 16:15:51
komentarz usunięty przez moderatora

ommnom
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-03-12 16:40:35
komentarz usunięty przez moderatora

Ingenue87
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-03-12 16:50:03
Ma bardzo dużo wspólnego. Środowisko Platformy cały czas walczy o utrzymanie swoich wpływów w trybunale i tylko i wyłącznie o to chodzi. Trzeba pogonić to bezczelne towarzystwo, niestety jest to bardzo trudne i wymaga zdecydowanych kroków.

ommnom
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-12 17:09:43
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-03-12 09:20:50
magda713 idz do szkoły to ci wytłumacza co znaczy wiekszosc.i do tych złodzieji z po,psl,sld dopisz jeszcze złodzieji z pis jak chcesz byc obiektywna,

marcinko83
    Ocena: 11 (glosow:17)
2016-03-12 08:17:59
SB zmieniło nazwę na KOD

Vlad32
    Ocena: -8 (glosow:8)
2016-03-12 15:18:02
PiS to PRLowcy i SBeki ... Nie myl pojęć :)

Cosmicleaf
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-03-12 06:25:44
Trzeba odpartyjnić TK lub go zlikwidować w piz*dziec i znowu będzie przepięknie i znowu będzie cudownie ;)

olokaloryfer
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-03-12 09:05:28
a na skarge to gdzie pójdziesz jak go zlikwidujesz?

Ingenue87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-03-12 11:30:52
Nie może być tak, że o zgodności ustaw z konstytucją orzeka upartyjniony organ. Po prostu tak nie może być. Rzepliński kandydat PO we wszelkich możliwych wyborach jest teraz "bezstronnym" sędzią. Co za bzdura.

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-03-12 12:03:31
ingenue gdybys miała wiecej inteligencji to bys wiedziała ze nie da sie do konca odpolitycznic niczego a szczególnie trybunau, nawet gdybys wsadziła tam goscia zabranego z baru to on tez ma jakies tam poglady i zawsze jest za jakas partia a drugiej nie lubi i bedzie trzymał ich strone.ale pewnie powiesz ze nie mam racji

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-12 19:05:31
Wybacz olo, ale jesteś jeną z ostatnich osób na tym portalu, która powinna się wypowiadać na temat inteligencji. Nie raz zabłysnąłeś głupotą i ignorancją. Sam stwierdzasz, że sędziowie trybunału są upolitycznieni, chyba już nic nie trzeba dodawać. Skoro wszyscy są upolitycznieni to jaki jest sens istnienia takiego tworu?

olokaloryfer
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-03-12 20:46:05
ingenue moze i zabłysnołem ale Ciebie nie przebije,

plemiona1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-13 18:58:19
inge błysnąłeś jak szybko przelatujace g... w kanale

zonkumariano
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-03-12 01:31:35
Art. 4 Konstytucji głosi, że władza zwierzchnia należy do Narodu, oraz że Naród sprawuje ją poprzez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio. Nie ma w tym art. o władzy zwierzchniej Narodu żadnej wzmianki o Trybunale Konstytucyjnym i jakiejkolwiek władzy zwierzchniej przez niego sprawowanej. Przedstawicielami Narodu są natomiast parlamentarzyści i prezydent wybierani przez Naród, a nie sędziowie TK. TK nie tylko ma za nic partię polityczną jaką jest PIS oni śmieją się Polskiemu Narodowi w twarz !!

marcinko83
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-03-12 08:21:32
na pal z kurw,ami peowskimi i esbesckimi

olokaloryfer
    Ocena: -6 (glosow:8)
2016-03-12 09:13:39
twoim tokiem myslenia - Naród sprawuje ja bezposrednio lub przez swoich przedstawicieli,czyli sumujac wyniki wyborów kukiz15,psl,nowoczesna,po ,sld,razem,korwin ich % razem w wyborach jest wiekszy niz pisu czyli jak te partie sa za czyms jednomyslne to pisioki powinny byc w mniejszosci i posłuchac wiekszosci narodu.to twój tok myslenia

plemiona1234
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-03-12 11:47:15
marcin... ile ty masz lat?

zonkumariano
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-03-12 01:30:28
Art. 4 Konstytucji głosi, że władza zwierzchnia należy do Narodu, oraz że Naród sprawuje ją poprzez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio. Nie ma w tym art. o władzy zwierzchniej Narodu żadnej wzmianki o Trybunale Konstytucyjnym i jakiejkolwiek władzy zwierzchniej przez niego sprawowanej. Przedstawicielami Narodu są natomiast parlamentarzyści i prezydent wybierani przez Naród, a nie sędziowie TK. TK nie tylko ma za nic partię polityczną jaką jest PIS oni śmieją się Polskiemu Narodowi w twarz !!

Podlasiak1977
    Ocena: 15 (glosow:21)
2016-03-11 23:50:40
wstawki o KODzie,nowoczesnej czy PO admin usuwa a takie szity wchodza na glowna kazdego dnia po kilka sztuk:)kiedy was dupy przestana bolec?hahahaha

Pyroboszcz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-03-12 02:55:48
Oni będą to przeżywać do końca swego plugawego życia a wyobraź sobie co będzie jak PiS wygra drugą kadencje Haha!

Podlasiak1977
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-03-12 09:16:23
powiem ci jak ja to widze.pis zaczyna robic w tym kraju porzadki.nie kazdemu to sie podoba a juz najbardziej dawnemu ukladowi i co zaskakujace reszcie swiata.protesty,marsze propoaganda przez zaprzyjaznione(oplacone?)media.gdy PO lamalo prawo i konstytucje wszyscy dziwnym trafem milczeli.takze dobrze bedzie kiedy pis wygra druga kadencje.podobna sytuacja byla na Wegrzech i jakos na dobre im to wyszlo

maciejos78
    Ocena: 11 (glosow:17)
2016-03-11 23:46:46
Przykazania PO, .N i KOD: 1. Jam jest trybunał twój, nie będziesz mieć sędziów innych nade mną; 2. Nie będziesz podważał praw trybunału nadaremno; 3. Pamiętaj abyś prezesa twego święcił; 4. Czcij Rzepińskiego twego i przybocznych jego; 5. Nie protestuj; 6. Nie sprawdzaj; 7. Nie wątp; 8. Nie mów prawdziwego świadectwa przeciw prezesowi twemu; 9. Nie pożądaj zmian w TK; 10 Ani konstytucji mojej.

Ratto
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-11 23:54:38
komentarz usunięty przez użytkownika

magda713
    Ocena: 14 (glosow:24)
2016-03-11 22:35:08
Ja głosowałem na PIS tak jak większość Polaków i podoba mi się to co robią , pozamykać złodziei z PO , PSL ,SLD i kolesiów

KSUT
    Ocena: 8 (glosow:14)
2016-03-11 23:19:47
Wprowadzimy demokracje jak tutaj. Banowac i usuwać komentarze. Kodaki to lubią.

DarkDaro
    Ocena: 14 (glosow:22)
2016-03-11 22:14:30
Gdzie byliście jak poprzedni rząd mianował sędziów trybunału niezgodnie z konstytucją, kiedy podnoszono wiek emerytalny , kiedy ukradziono150 miliardów z OFE, kiedy usłyszeliście na taśmach prawdę o swoim państwie, kiedy ceny ropy na świecie spadły a władza wprowadziła nowy podatek paliwowy, gdzie byliście jak wybuhła afera hazardowa, Amber Gold, jak Sawicka brała łapówki i nie dostała kary? Gdzie wy ku..wa byliście?

plemiona1234
    Ocena: -8 (glosow:8)
2016-03-11 22:35:43
a ty gdzie byleś ??

TimSmooth
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-03-11 22:42:19
No jak gdzie, u koryta ;)

Ingenue87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-12 11:35:17
Plemiona, nic nie rozumiesz, nie po raz pierwszy. Nie chodzi o to, żeby teraz każdy wywlekał gdzie i kiedy był, ale o to, żeby pokazać jedną prostą rzecz, mianowicie INTENCJE. Otóż osoby obecnie rzekomo walczące o demokrację, za PO o tę demokrację nie walczyły, mimo, że były ku temu powody. A wiesz dlaczego? Dlatego, że oni w d... za przeproszeniem mają demokrację, a ich intencją jest usunięcie od władzy ludzi, na których sami nie głosowali. Oto demokracja w ich wydaniu- jak przy władzy są nasi, jest ok, jak inni- szukamy pretekstu do ich usunięcia. To jest zamach na demokrację.

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-14 09:50:24
inge nie ja zacząłem wywlekać jak się kto kiedy zachowywał to raz a dwa masz racje co do tego , że mówiąc , że zarówno politycy jak i ich wyborcy zachowują się w myśl zasady "teraz kurxa my" i niema znaczenia czy jest to po , pis psl czy sld ale z drugiej strony to , że ktoś inny łamał zasady prawo nie daje nikomu prawa do łamania zasad - ja tobie ktoś ukradnie auto to ty idziesz kraś na parking inne?

trzezwyinaczej
    Ocena: -9 (glosow:11)
2016-03-11 21:55:54
komentarz usunięty przez użytkownika

luczka01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 23:12:56
No to POleciałeś z Tuskiem :)

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-11 23:18:39
Marzysz sobie? Jak chcesz to zagadaj do autora wrzuty. Zawsze możecie się pocieszyć na wzajem.

ken299
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-03-11 21:50:40
Nie. To jest "prawda " wg.PO, najpierw obsadzili swoimi ludźmi TK, by POtem nie dopuścić innych,zrobimy aferę na całą europę,niech Polska cierpi,ale my może sPOwrotem dorwiemy się do koryta,za POmocą pseudo organizacji....za takie wcześniejsze rządy jeżeli nikt nie protestował,to świadcy o wielkiej PrOpagandzie

kubacliper123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-11 21:45:02
sendzia ana maria wesolowska ;d

ommnom
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-11 21:23:48
komentarz usunięty przez moderatora

TimSmooth
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-11 22:43:49
A to nie jeden i ten sam opłacany, marny grajek?

ommnom
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-11 23:40:37
komentarz usunięty przez moderatora

Kaczor13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-03-11 21:17:27
fiut gdzie te pytania w kosciele?sorry ksut torun?

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-11 20:02:29
i 37% nadal zwolenników PISu, mimo zapytanych przypadkowo 1000 osób.

VC89
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-03-11 22:40:11
Z czego 900 to czytelnicy Frondy, wpolityce, bądź słuchacze RM i widzowie TV TRWAM. Przedział wiekowy 60+.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-11 23:16:43
Wiem mieli pytać uczestników awantury pod budynkiem radyministrow? Mniejszości nie ma głosu to prawo demokracji. Nie wiesz tego? Możecie skomlec, byle nie zapraszać obcych wojsk bo pierwsze co czeka zdrajców to śmierć.

trepek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-11 19:16:12
Zapamiętajcie: 1. Wiocha to nie portal polityczny. 2. Politykę trzymajcie w domu.

DkNG
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-03-11 19:29:24
1. mylisz się. 2. nie mów mi jak mam żyć :P

doman800
    Ocena: 17 (glosow:25)
2016-03-11 19:03:27
komentarz usunięty przez użytkownika

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-11 22:37:33
jak wiesz świnie maja to do siebie , że wszystkie kwiczą przy korycie i te odpychane i te które się pchają

Buahahahah
    Ocena: -10 (glosow:22)
2016-03-11 19:01:50
PISiory do gazzzzzuuuuuuuuuuuuu xD

jacek.jacek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-03-11 20:11:12
choć berbelucha zagoń mnie

VC89
    Ocena: -10 (glosow:18)
2016-03-11 18:49:53
Jak czytam "mądrości" pisowskich szczekaczy, to aż się boję, czy Polska przetrwa...

Ingenue87
    Ocena: 12 (glosow:20)
2016-03-11 18:11:52
A jeżeli ktoś uważa Rzeplińskiego za bezstronnego sędziego niech sobie rzuci okiem na jego karierę polityczną.

Ingenue87
    Ocena: 8 (glosow:12)
2016-03-11 18:10:37
Art. 4 Konstytucji głosi, że władza zwierzchnia należy do Narodu, oraz że Naród sprawuje ją poprzez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio. Nie ma w tym art. o władzy zwierzchniej Narodu żadnej wzmianki o Trybunale Konstytucyjnym i jakiejkolwiek władzy zwierzchniej przez niego sprawowanej. Przedstawicielami Narodu są natomiast parlamentarzyści i prezydent wybierani przez Naród, a nie sędziowie TK.

marcik8
    Ocena: -7 (glosow:17)
2016-03-11 19:06:54
Art.8 Konstytucja jest najwyższym prawem RP. Art.10 Ustrój RP opiera się na podziale i równowadze władz ustawodawczej, wykonawczej i SĄDOWNICZEJ. I teraz aby to zmienić trzeba zmienić konstytucję. Pisiory musiałyby mieć w Sejmie 2/3 głosów czyli ponad 300, ale na szczęście te oszołomy tego nie mają. Jeśli już wspominasz o Narodzie, to właśnie Naród zagłosował za jej uchwaleniem w 1997 roku. Naród to nie jest 5 milionów wyborców PISu!!!

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-11 21:07:48
Ingenue Sąd najwyższy musi być chociażby po to byś mógł się odwołać do niego jeżeli byś czuł się pokrzywdzony przez jakąkolwiek instytucję państwową. Problem w tym, że sędziowie wybierani są politycznie i kto rządzi stara się Trybunał podporządkować pod siebie, a powinni być niezależni. Bo to sąd najwyższy.

ken299
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-03-11 21:57:21
do Marcik,czyli naród to ty,i KOD oraz zachodnie media które piorą mózgi,a myślisz że naród chciał Wałęsy i Tuska który nas sprzedał,dla zachodu,(dzięki nim jesteśmy biednym krajem,na łasce zachodu),teraz te kwiki walczą by nas uzależnić od nich,za swoje konta,ja sobie tych aferzystów nie życzę,są na pierwszych stronach,ci którzy nas okradali a teraz wmawiają nam że tylko oni są zbawieniem Polski

plemiona1234
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-03-11 22:39:34
jednak prawo jest trudne/niezrozumiałe (dla niektórych)

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-11 23:23:30
Komuniści pokazali jak się pisze konstytucję. Chyba czas najwyższy to zastosować. I tak bez względu na wszystko Niemcy są zaniepokojeni sytuacją ivdemokrzcja w Polsce.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-12 11:42:55
Plemiona, każdy twój komentarz coraz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że jesteś wyjątkowo tępy. I ty masz czelność wytykać komukolwiek niezrozumienie prawa? Trochę pokory człowieku.

ralf100
    Ocena: 10 (glosow:20)
2016-03-11 17:59:43
Rzepliński niech spier....cza do angli na zmywak. Każda świnia nie pozwala od koryta się odpędzić dopóki cokolwiek jeszcze w korycie jest

VC89
    Ocena: -1 (glosow:9)
2016-03-11 18:51:14
Nadszedł czas bydła, na przykład twojego pokroju.

Gregory2509
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-03-11 17:56:01
mylisz sie, maly sewenapie.....ja tez uwazam, ze to prawda, a popieram KORWINA(mozesz sprawdzic, bo nigdy tego nie krylem)

ralf100
    Ocena: 7 (glosow:17)
2016-03-11 17:51:34
Dokładnie tak jest Rzeplińskiego bronią jak mogą bo to ostatnia deska ratunku tych s..... KOD co to k... jest, małpa niepłacąca alimentów potomek prześladowcy AK i komunistów. Tusk, Geremek, Michnik, Bolek, Dorn, Pawlak- bohaterowie "Nocnej Zmiany". Wszyscy związani byli z UW łącznie z figurantem Petru. Polacy obudźcie się ta żydokomuna nigdy nie będzie bronić interesów Polski ani Polaków. Mało tego nie ukrywają nienawiści do Polskości....

Kbks89
    Ocena: 12 (glosow:16)
2016-03-11 17:37:43
Dużo w tym prawdy,dla przykładu:sąsiad były Ormowiec brał udział w akcji w Lubiniu w biciu pałą ludzi,szanowany obywatel(dwie twarze)emeryturka ponad 3 tysiące,dodatkowa praca jako ochroniarz w konwoju.I tak pieniędzy brakuje (dzieci lewaki,sztuczni jak manekiny)Strasznie się burzy "towarzysz" i klnie na obecną władzę.Ludzie uczciwi muszą tyrać aby "towarzysze" mieli przy "pysku"

grisley2
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-03-11 17:05:30
i ... PIS ma rację. Tak to widzę ...

DXPac
    Ocena: 14 (glosow:28)
2016-03-11 15:41:11
W końcu jest przy władzy PARTIA która likwiduje lewackich komunistów którzy maja emerytury po 10.000zł nie wspiera pederastów i innych zboczeństw. Chwali Polskę i wystawia na podesty prawdziwych Bohaterów. Przez lata Polska była wasalem zachodu i byliśmy jak ten żebrak w Unii (tfu) Europejskiej robiąc wszystko co ten zdemoralizowany zachód nam każe. Polska jest krajem suwerennym. Pieprz*** komisję wenecką i inne liberalne ścierwa . W końcu można na Prezydenta z godnością patrzeć który nie skacze po krzesłach jak małpa i nie czyta z kartki. W końcu Premier która jest za Polakami a nie jak kret.

GreenGo
    Ocena: -7 (glosow:13)
2016-03-11 16:58:34
Buli złodzieje i oszuści... są mniejsi złodzieje, dzielący polaków na lepszy i gorszy sort. Jestem ciekaw kiedy PiSiury się ogarną i zobaczą, że obie partie są siebie warte i zaczną patrzeć szerzej niż wieczne PO vs PiS

kenio
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-03-11 17:36:15
Towarzysz prokurator Piotrowicz, towarzysz sędzia Kryże, towarzysz Jasiński i Jerzy "TW Jaracz" Zelnik jako likwidatorzy pzprowców i starych komuchów. :D

DXPac
    Ocena: 11 (glosow:19)
2016-03-11 15:37:22
Przecież wszystko to prawda. Pani Koparko przestań mobilizować tych swoich hejterów za pieniądze bo myślicie że ludzie są tacy głupi. Opłacacie za pieniądze z zachodu tych co stoją pod kancelarią Pani Premier Szydło. Wy jesteście tylko inteligentni a naród chwyci wszystko. Robicie Majdan w Polsce bo nie umiecie żyć bez koryt z których żarliście i sprzedawaliście Polskę zachodowi. Takiego wała dla Komitetu Obrony Darmozjadów, pederastów i im podobnych. A Komisja Wenecka może nas w du*ę pocałować przecież jej cały skład to liberałowie i lewacy którzy mają za zadanie zatarcie wszelkiej narodowośc

Nyxgrim
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-03-11 15:37:19
Podobno wobec Polski mogą zostać zaprowadzone sankcje ekonomiczne. Sam nie wiem już ile w tym prawdy.

BOBY102
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-03-11 15:31:32
oj GŁÓWNA jak mnie to nie dziwi ;)

szemgir
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 15:31:31
cytując klasyka ... gówno prawda.

saviola1
    Ocena: 19 (glosow:23)
2016-03-11 15:28:21
nie jestem specjalnie za PIS'em - ale jedno trzeba im przyznać ze wywalili tych sędziów od TK dobrze zrobili bo to te świnie uznały ze "kradzież! (nazywajmy rzeczy po imieniu mało złodziejskiemu rządowi zawsze było i jest i niestety będzie) naszych pieniędzy z OFE jest zgodna z konstytucja" a co do KOD to racja je***e UBEKI i KOMUCHY nic innego podburzenie przez .NOWOCZESNA a czym jest .NOWOCZESNA jak nie szczurami uciekającymi z tonącego statku PO? wiec zanim tak się zacznie pieprzyc warto zapoznać się z tym co się wrzuca @sewenap

cichy154
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-03-11 15:25:05
widze ze wiocha to dopiero wiocha totalna porazka

Hugo_Mineta
    Ocena: 14 (glosow:16)
2016-03-11 15:06:42
Tu nie chodzi o żadną demokrację, to walka o utrzymanie przywilejów dla elit prawniczych i ich bezkarność. Ustawili się ponad prawem , prezydentem , sejmem i senatem i uważają że tak ma zostać.

jarasyates
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 14:41:49
komentarz usunięty przez użytkownika

jarasyates
    Ocena: 14 (glosow:20)
2016-03-11 14:40:36
Niech Admin się zainteresuje polityką, gospodarką, prawem i FAKTAMi. To co robiło PO i SLD to porażka. Lizali uni dupę aż do kości mając w głębokim poważaniu NASZ interes. Najgorsze, że ta banda cwaniaków miała i cały czas ma silne narzędzie propagandy jakim są media. Ludzie mają wyprane mózgi tak jak Admin tego portalu. Później ludzie bez zastanowienia dalej przekazują te kłamstwa bo z braku wiedzy faktycznie w nie wierzą. Szkoda

sagem3
    Ocena: 11 (glosow:13)
2016-03-11 15:00:35
Masz rację. Lisienko wyprał im mózgi i teraz wypisują brednie. Zapytaj się czy wiedzą ile Polska musi wpłacić do kasy unii, a ile z niej dostaje? Dlaczego w niemczech można zmienić prawo ale w Polsce już nie? Po_kryty papą bezmózg z po odpowie, że cyt"to wina Pisu"

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-03-11 15:21:53
To coś nasz nowy minister finansów ma jakieś złe dane, bo on twierdzi cos innego.

GreenGo
    Ocena: -6 (glosow:6)
2016-03-11 16:53:00
sagem3 - a Ty wiesz ? W latach 2007-2013 wpłaciliśmy 25mld euro a dostaliśmy 90mld euro Na lata 2014-2020 wynegocjowaliśmy 106 mld euro a wpłacimy 40 mld euro Widać różnicę ? ;)

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 20:40:11
Green go możesz podać źródło tych danych?

KSUT
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 23:27:22
W przeliczeniu na jednego obywatela dostaliśmy tyle samo co Czech, slowak... Jest nas więcej tylko i wy daliście się nabrać Tuskowi że niby coś więcej wynegocjowal.

Arthas1225
    Ocena: 11 (glosow:15)
2016-03-11 14:03:19
No i tu się z pisem zgodzę

amblin
    Ocena: -19 (glosow:31)
2016-03-11 13:54:01
dodałbym punkt 5 Ziemia jest płaska i Słońce krąży wokół niej. Pisiory i tak to kupią

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -11 (glosow:17)
2016-03-11 13:44:38
Wiecie czym to może się skończyć? Rząd w jedną,a Trybunał w drugą stronę? Wojną domową! IIIRP się rozpada i taka jest prawda.

Idiot-Hunter
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-03-11 15:15:55
A to ciekawa będzie ta wojna z jednej strony garstka oderwanych od koryta, kwiczących POwców i KODowców, a z drugiej prawie cały naród...

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-11 16:16:57
Połowa narodu to leja na każdego polityka i ma głęboko kto kontroluje TK.

GreenGo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-11 16:56:10
Z jednej strony POwcy z drugiej PiSiory a z trzeciej normalni ludzie będą wszystko obserwować z popcornem :)

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-11 18:28:58
Idiot hunter KOD jest opłacany przez niejakiego Pana Sorosa w celu wywołania tego samego co na Ukrainie. I bardzo mi przykro, ale Trybunał Konstytucyjny sprzeciwił się PiSowi, który ma większość w sejmie, a Państwo,w którym sa dwa różne porządki prawne nie może stanowić jedności jako Państwo. Historia pokazała już, że wojny domowe np. W Hiszpani, Anglii, czy w Rzeczpospolitej Obojga Narodów wywoływały podobne sytuacje gospodarcze i polityczne tychże Państw.

VC89
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-03-11 18:53:29
Hunter - pierwszy człon idealnie do Ciebie pasuje i do stanu twojego mózgu. Jeżeli ty +/- 30% nazywasz "prawie całym", to trudno cokolwiek skomentować. Widocznie należysz do tych, którzy uważają, że 0 może być liczbą ujemną i można przez nie dzielić :)

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 20:57:57
VC89 niestety tu na Wiocha jest wielu takich i to bardzo uodpornionych na prawdę, którym ciężko jest posłużyć się nie jednym,a kilkoma rzetelnymi źródłami informacji.( nie mam na myśli Faktów TVN, Panoramy na Dwójce, Informacji Polsatu czy Wiadomości TVP) Zapomniałeś tylko o jednym istotnym szczególe, że te 38% to było przy frekwencji 51% uprawnionych do głosowania.

zbigniewboniek
    Ocena: 15 (glosow:29)
2016-03-11 13:24:58
Trybunał Konstytucyjny może wydawać wyroki w niepełnym składzie? :) A to ciekawe pojęcie demokracji u KODowych :-)

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 22:42:13
konstytucjonalista z ciebie szkoda tylko , że niedouczony

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-11 23:31:06
Pala się tylko korporacja prawniczym. Czas przegonic szkodników jak w 68 mym. Widać ten front młodzieży kod i ich rodziców.

barbarela123
    Ocena: -10 (glosow:14)
2016-03-11 13:21:39
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
    Ocena: 16 (glosow:26)
2016-03-11 13:18:04
Od kiedy to sąd sądzi we własnej sprawie? To tak jakby poprosić złodzieja żeby sam sobie wydał wyrok :)

plemiona1234
    Ocena: -8 (glosow:14)
2016-03-11 14:00:07
poproś wybitnego prawnika panią b. kempe i piotrowicza oni wydadzą wyrok "niezwłocznie"

marcik8
    Ocena: -16 (glosow:20)
2016-03-11 14:07:07
Tępa pisowska dzido! Czy ty nie widzisz różnicy między sądem, a Trybunałem Konstytucyjnym? To właśnie rząd i jego większość sejmowa zachowuje się jak ten przywołany przez ciebie złodziej- "wiem, źle zrobiłem, ale wasz wyrok jest tylko opinią i go nie uznaję.A jak będziecie podskakiwać, to was zamknę w kiblu i zgaszę światło"

kircholm
    Ocena: 16 (glosow:20)
2016-03-11 14:15:12
marcik8 Piszesz o tym trybunale, którego prezes w czerwcu sam napisał ustawę i ją zatwierdził a później uznał za niezgodną z konstytucją? Wiesz ludzie mogą tego nie kojarzyć, bo w czerwcu żaden dziennikarz się o tym nie zająknął.

marcik8
    Ocena: -13 (glosow:13)
2016-03-11 14:38:07
Piszesz półsłówkami i niedopowiedzeniami jak prezes Zawsze Dziewica. Nic z twojego bełkotu nie rozumiem.Albo piszesz konkretnie, albo spadaj.

kircholm
    Ocena: 10 (glosow:12)
2016-03-11 14:46:30
Na wszelki wypadek przeczytałem ponownie swój i twój komentarz ;) Jeśli chodzi o bełkot, to zostawiłeś mnie daleko w tyle i wycofujesz się rakiem ;)

Hugo_Mineta
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-11 15:14:51
Spokojnie.Za 9 miesięcy PAD powoła nowego prezesa TK.Może Polska sie do tej pory nie rozwali.

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-03-11 15:23:27
I nagle TK będzie cacy, bo bedzie nasz i o to tylko chodzi.

Kbks89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-11 19:06:36
marcia8 strasznie się bulwersujesz...jesteś jak peło/pesel i jego "władcy" im bardziej im się do tyłka dobierają tym bardziej się gotują..Towarzyszą liczą na ciebie

hanamontana11
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-03-11 13:10:42
Kto plusuje prucz admina takie wstawki ciekawe

trzezwyinaczej
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-03-11 15:10:36
Ja , Ciebie PO okradło ze słownika

hanamontana11
    Ocena: 13 (glosow:19)
2016-03-11 13:06:13
Za pamiętajcie jedna prawdę PO nas okradalo i dalej chce nas okradac .

zaldbag
    Ocena: -11 (glosow:17)
2016-03-11 12:56:35
Najlepsze, że minister Zero wystąpił do Trybunału Konstytucyjnego o przełożenie tego nie-posiedzenia, a sędziowie wybrani przez PiS (jeszcze niedawno posłowie tej partii) zgłosili swoje zdania odrębne do tego nie-wyroku i się pod nim podpisali.

zbigniewboniek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-03-11 13:12:51
No dobra i co z tego? :D

marcik8
    Ocena: -13 (glosow:19)
2016-03-11 13:24:38
I co z tego? Ano to, że już trzęsą portkami i zabezpieczają się na przyszłość gdy przyjdzie odpowiadać za łamanie prawa przed Trybunałem Stanu. A kurdupel siedzi sobie na Żoliborzu i się uśmiecha -"możecie mi skoczyć!".

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-18 10:35:12
To z tego, że każdy kto nie jest cynicznym kłamcą albo kompletnym idiotą rozumie, że to jest normalny wyrok Trybunału Konstytucyjnego. Ale potem dostali stanowisko prezesa i nagle wszyscy stwierdzili, że to nie wyrok tylko opinia niektórych sędziów. Jaką ku**ą trzeba być, żeby tak zmieniać zdanie na życzenie?

kircholm
    Ocena: 12 (glosow:16)
2016-03-11 12:47:26
Admin nie spuszczaj oka z tego absurdu i pompuj co chwilę, bo patrząc na komentarze, to punkty spadną na ostry minus w ciągu 2 godzin.

plemiona1234
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-03-11 14:03:28
obsession/ fixation/

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 23:35:48
Kircholm mówiłeś coś ;-) czy znów jakiś pierd Kodu słychać?

lemingjager
    Ocena: 15 (glosow:25)
2016-03-11 12:35:44
komentarz usunięty przez moderatora

zbigniewboniek
    Ocena: 9 (glosow:11)
2016-03-11 13:23:06
Dodam że cały Polski eksport to 650 miliardów... łatwo sobie policzyć ile kasy idzie na emerytury dla zbrodniarzy, morderców, zdrajców i kapusiów.

analny_destruktor
    Ocena: 18 (glosow:26)
2016-03-11 12:34:30
1. Gdzie był trybunał kiedy rząd zabrał pieniądze z OFE, pomimo sprzeciwu obywateli. 2. Gdzie był trybunał kiedy władza fundowała nam wyższy wiek emerytalny - pomimo sprzeciwu obywateli 3. Gdzie był trybunał kiedy PO UKRADŁA Lasom Państwowym 1.6mld zł w ekspresowo przyjętej ustawie. 5. Gdzie był trybunał gdy PO uchwaliło ustawę 1066 - o umożliwieniu interwencji obcych wojsk na terenie Polski. GDZIE BYŁ WTEDY TRYBUNAŁ? - w Kieszeni PO. GDZIE BYŁ WTEDY KOD, KIJOWSKI, STUHR I CAŁA INNA RZESZA ZATROSKANYCH DZIŚ TAK OCHOCZO WYCIERAJĄCYCH SOBIE GĘBĘ TROSKĄ O POLSKĘ.

bierut1
    Ocena: 10 (glosow:16)
2016-03-11 12:27:02
Durnie z PO i KODu po co ta cała farsa, jak PIS będzie łamał prawo to w następnych wyborach WY wygracie i będziecie ich wieszać tak jak Oni chcą Was teraz...ot tajemnica demokracji. Proste nie?

antyislam.1111
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-03-11 12:15:57
...ludzie, wybraliscie demokratycznie pis, pis zmienil prawo odnosnie co do trybunalu(a, ze zrobil to pod siebie tak jak platforma) wiec to co zrobil trybunal bylo wbrew obowiazujacemu prawu i CH.J

marcik8
    Ocena: -10 (glosow:10)
2016-03-11 14:30:55
W ten sposób to pisiory mogłyby sobie przegłosować, że ziemia jest płaska, albo że wynik meczu Polska Niemcy to 3:0. PIS nie ma większości konstytucyjnej w Sejmie, żeby zmienić konstytucję, a tym samym zasady trójpodziału władzy w Polsce. Co byś powiedział gdyby PIS uchwalił taką ustawę, że np rekwiruje wszystkie środki na kontach indywidualnych, bo im na "pincet plus" brakuje?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-11 15:38:30
Tylko to już powoli wprowadza. Poczytaj co to Bail in.

kircholm
    Ocena: 7 (glosow:21)
2016-03-11 12:15:24
Na pis nigdy nie głosowałem, ale podpisuję się pod tym absurdem dwiema rękami. Pytanko do admina, gdzie tu wiocha, która z założenia ma śmieszyć, śmieszyć... Polaków? Kim ty koorwa jesteś pajacu?

lemingjager
    Ocena: 10 (glosow:18)
2016-03-11 12:37:46
komentarz usunięty przez moderatora

kircholm
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-03-11 12:54:06
"goldbach" brzmi jak żydowski kapitał, ale to pewnie przypadek ;)

zbigniewboniek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-03-11 13:14:53
Trybunał Konstytucyjny zapewnia że to tylko przypadek...

Ejkum-Kejkum
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-03-11 11:54:26
Zaczynam się w tej Polsce gubić...

kircholm
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-03-11 12:08:40
To nie ty się zgubiłeś, tylko twoje lub twoich ziomków korytko.

kopyto12
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-03-11 11:34:05
No, nareszcie jakaś prawda na wiosce.

Rewolucyjny
    Ocena: -1 (glosow:21)
2016-03-11 11:26:59
Chcieliscie wojny PO-PISu to macie. Trzeba bylo uzyc rozumu i glosowac na Kukiza. Kukiz'15 jako jedyni sa OK w tym calym sajgonie

pajakpajonk
    Ocena: 11 (glosow:21)
2016-03-11 11:07:36
komentarz usunięty przez moderatora

J0ANNA10061987
    Ocena: -6 (glosow:8)
2016-03-11 11:09:49
Doradzam maść na twój niemyty tyłek :) twoje zdanie mnie mocno goowno obchodzi, mam będę z takich ubogich w inteligencję frajerów którzy gonią za moimi komentarzami jak suczki za facetami :) Bawi mnie że wielu tępaków twojego pokroju dały już sobie spokój z osmieszaniem się bo wiedzą że mam rację w tym co piszę, tylko jeszcze taki oporny cymbał jak ty nie zmądrzał :) Ale może i ty w końcu zaczaisz że jesteś tylko durnym trolem co nic tu nie wskóra :)

merfi9
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-03-11 11:26:40
joanna konto od godziny, a juz ktos goni za jej komentarzami.... ma sie tą fantazje Rysia

Jaham
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 14:07:44
Teraz wszyscy będziecie wpie..ać salceson, hurrrra!

nixon45
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 15:12:02
Do J0ANNA10061987: - Wszystkich wyzywasz od cymbałów i tępaków, a największym, chyba jednak Ty jesteś, bo nawet pisać nie umiesz.

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 16:30:46
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 16:32:40
komentarz usunięty przez moderatora

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 18:11:26
komentarz usunięty przez użytkownika

titimo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 10:57:35
To jest kura panie prezesie.

Stara.Kocica
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-03-11 11:00:55
A gdzie : melduję posłusznie?

arturfala
    Ocena: 8 (glosow:24)
2016-03-11 10:43:23
Ten cały trybunał to jedyna ostoja PO maja tam swoich sedziow. W pratyce pis robi ustawe dobra dla polaow lub nie. po podaje ja do trybunalu ten ja odrzuca. Mamy paraliz panstwa. ewentualnie kupczenie my wam tego nie podamy do trybunału pod waruniem ze.... od cała obrona demokracji

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-11 12:26:09
Bodajże 8 sędziów zostało przyjętych głosami PiS-u. Faktycznie PO-wski trybunał.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 15:40:00
Taki jest trybunał np w USA i nikt nad tym nie płacze.

antylewak
    Ocena: 9 (glosow:21)
2016-03-11 10:41:44
komentarz usunięty przez moderatora

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 11:17:46
komentarz usunięty przez moderatora

Samuel_Laszcz
    Ocena: 13 (glosow:23)
2016-03-11 10:41:05
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 16:18:39
Widać nie ogarniasz jak działa TK.

galagodecodi
    Ocena: 16 (glosow:18)
2016-03-11 10:25:53
PIS i PO to jedno to samo. Czy kościół za czasów PO miał źle? A może PIS był przeciw zwiększeniom odszkodowań dla Żydów? A może jedni czy drudzy nie wywalali obcych i nie dekowali swoich wszędzie gdzie się da? A może w końcu zmniejszył ktoś armię urzędników? Proszę! Nie zaniżajcie swojego poziomu ! Nie dajcie się manipulować ani jednej ani drugiej STRONIE TEGO SAMEGO ZŁEGO SZELĄGA!!!

olokaloryfer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-11 11:20:40
i wreszcie jakis madry,obiektywny wpis ,ale fanatykom tego nie wytłumaczysz

jark0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 13:10:29
Głos rozsądku i obiektywizmu na wiocha.pl, na pewno można by jeszcze wiele dodać, nic ująć - sama prawda. Brawo!

bonifacq
    Ocena: -9 (glosow:27)
2016-03-11 10:23:28
Jak nam zabiorą kase z uni to się opamiętamy . Jarek malutki człowiek który nigdy nie ruchał i od mastrubacji mu odbija palemka

kawalrafala
    Ocena: 6 (glosow:16)
2016-03-11 10:36:36
Jak się ruchasz z kolegami to się nie liczy, to tak samo jakbyś z dziurą w płocie:) A tak na serio to skończyło się eldorado, więcej wpłacamy do Unii niż dostajemy, a trzeba doliczyć ile tracimy przez beznadziejne limity produkcji mleka czy upraw, przez które naszym rolnikom nic się nie opłaca, a za przekroczenie są kary. Wszystko po to, by drenować nasz kraj z czego się da i nie pozwolić na rozwój przemysłu, rolnictwa. I taka elita jak Ty się bawi kosztem nędzy i zdrowia biedoty.

antylewak
    Ocena: 5 (glosow:17)
2016-03-11 10:42:51
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-03-11 10:50:29
Antylewak, Miniwacq ma w dupie emeryturę ZUS-owską, bo to krezus. My będziemy w DPS na prozaku jak dobrze pójdzie, a on na Bahamach będzie popijał drinki.

bajbusADHD
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-03-11 10:56:56
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-03-11 11:02:48
Bajbus, pogadaj z Miniwacqiem. Poziom macie podobny, różni was jedynie to, że jeden z was udaje głupka, a drugi nie musi udawać.

olokaloryfer
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-03-11 11:29:22
TYLKO NAIWNIACY I NIEUKI WIERZA W EMERYTURE Z 2 FILARU OFE .POLICZCIE SOBIE GLÓWNIE TY ANTYLEWAK ILE ODPROWADZAŁ ZUS Z TWOJEGO MARNEGO ZAROBKU (OCZYWISCIE JAK PRACUJESZ BO MNIE SIE WYDAJE ZE JESTES NA GARNUSZKU MAMUSI) DO JAKIEGOS OFE I POLICZ ILE BY CI UROSŁO PRZEZ TE LATA ,ODLICZ ICH PROWIZJE ZAROBKI A ZOBACZYSZ ILE CI ZOSTANIE PO 20 LATACH PEWNIE BYS SZUKAŁ KAASY NIEWIADOMO GDZIE .ALE WTEDY ZNOWU BY BYŁO ZE WINA TUSKA

antylewak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-03-11 11:36:10
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-11 11:37:00
To po co było przeznaczać te pieniądze na OFE, skoro i tak z nich nic nie ma? Jak coś się nie opłaca, to się tego nie robi. ZUS jest bankrutem i powinien upaść, a za niegospodarność powinni majątkiem odpowiadać prezesi, zarząd i ich rodziny, bo pewnie większość przepisana na kogoś.

bonifacq
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-03-11 11:50:10
Rafalala po co się unosisz. Jak dla ciebie ktoś pokroju Jarka jest mentorem to ja nie mam pytań . Ten człowiek jest chory psychicznie wszędzi widzi brzozy . Ja nie Twíerdze że rudy był dobry ale ten to psychol a przy okazji cwaniak

okido
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 12:21:21
@olokaloryfer Ja sobie kiedyś porównawałem kwotę jaką otrzymałem z OFE z oprocentowaniem w banku. W banku moje pieniądze miałyby się lepiej tzn odsetki byłyby wyższe niż to co zarobił OFE porzez inwestowanie.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-11 13:33:21
Miniwacq, z Tobą to trzeba jak z dzieckiem specjalnej troski. Ciesz się, że cierpliwość jest jedną z moich lepiej rozwiniętych cech:) Po pierwsze, boję się zapytać skąd wiesz, kiedy Pan Kaczyński uprawiał seks i jak często się masturbuje. Po drugie, ciekawi mnie skąd wiesz, że od masturbacji może odbić? Pewnie z autopsji albo od kolegów. Po trzecie, jakbyś Ty stracił kogoś bliskiego, np. gdyby się utopił to czy chciałbyś czytać "żarciki" o "wysokiej fali" czy czymś takim? Po czwarte, teoria pancernej brzozy była lansowana przez oficjalne komisje, a nie przez komisję Maciere

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-11 13:38:27
Macierewicza. Po piąte, czy Kaczyński jest psycholem? Co w takim razie powiesz o ludziach, którzy promują homoseksualizm czy transseksualizm w życiu politycznym, oraz próbują na siłę przypiąć takim zjawiskom tabliczkę z napisem NORMALNOŚĆ? Po kolejne, nie chce mi się już liczyć, cwaniactwo Kaczyńskiego przy cwaniactwie Tuska, który sprzedał Polskę dla stanowiska unijnego jest naprawdę nikłe, i jeśli mimo to uważasz zdrajcę Tuska za mniejsze zło niż Kaczyński, to nie świadczy to dobrze o Twoim intelekcie.

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 15:12:25
No to mów że Kaczyński to po Prostu mniejsze zło niż rudy ch,,,j , myślałem że Jarek to twój guru którego wielbisz w moherowej czapeczce pod kościołem, Co to samolotu ten temat już mnie po prostu mierzi , wszystko już zostało wyjaśnione i wku,,,nie Putina nic dobrego nie przyniesie , chyba że jesteś gotowy na wojnę licząc ze Europa na pomoże tak jak pomogła Ukrainie :) Na miejscu Putina przetopił bym tego tupolewa w hucie i wysłał Jarusiowi kosteczkę ,

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 15:16:22
Co to jego życia seksualnego , nikt żadnej kobiety nie miał , ja mam tylko nadzieję że to była Renia Rączkowska a nie .... Alik niech ci ziemia lekką będzie :) .....

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-12 09:32:27
antylewak typowy z ciebie matoł,pisałem o ofe a jak brak ci argumentów to wyskakujesz z osmiorniczkami,wydaje mi sie ze to ty nie jestes zdolny do myslenia bo gdybys był to nie pisał bys talich głupot(i nie pisz mi ze kogos bronie bo osmoorniczki za moja kase mnie tez wkurwiaja)ale z ofe to racji nie masz

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-10 09:57:47
No cho Sewen, nie mogę z nartą w gaciach tak chodzić

Guardian1486
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-03-10 09:30:49
Bo zgodnie z Konstytucją to ten cały cyrk w ogóle nie powinien mieć miejsca co wyjaśnił ci w zrozumiałych nawet dla laika prawniczego słowach jeden z sędziów tegoż Trybunału (Sędzia Pszczółkowski). Ale jak zwykle jesteś zbyt tępym durniem, żeby czegoś wysłuchać ze zrozumieniem.

diabelek71
    Ocena: 88 (glosow:132)
2016-03-10 08:48:24
Ja nie jestem spisu ale to co tu napisano to prawda!!! Zabrać esbekom i ubekom emerytury to zobaczycie jak się ujawnią ile tych pasożytów zeruje na nas!!!

TimSmooth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-11 22:35:41
E tam zaraz żerują, jakieś marne 8 miliardów zł rocznie nas kosztują te ich emerytury, stać nas było do tej pory, mówili ciągle, że to bohaterowie Polski ;)

bodan
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-03-10 08:31:43
TO WSZYSTKO PRAWDA.THANKS.

NickAndros
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-10 07:16:01
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
    Ocena: 6 (glosow:20)
2016-03-10 01:28:10
Komunistyczne Obleśne Darmozjady w skrócie KOD !!

jark0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 13:13:18
Jedno z lepszych rozwinięć kodowskiego skrótu, gratuluję!

Vlad32
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-12 15:16:22
PiS - Prlowcy i Sbki ;) i co to zmienia?

camovi
    Ocena: -9 (glosow:35)
2016-03-10 01:27:57
Polacy to jednak idioci! Zero instynktu samozachowawczego! PiSdzielcy odbierają ludziom prawa, a 35% społeczeństwa to popiera! Dzisiaj to "tylko" trybunał. Jeśli jutro uchwalą ustawę, która będzie wam kazała oddać majątki, albo pracować za farmo, to NIKT WAS NIE OBRONI! Nie będzie trybunału, żeby można było się od tego odwołać! PiSdzielcy MOGĄ Z WAMI ZROBIĆ WSZYSTKO!!! A wy klaszczecie w łapki i się cieszycie jak idioci!

JOANNA10061987
    Ocena: 6 (glosow:30)
2016-03-10 01:39:24
komentarz usunięty przez moderatora

j2876222
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-03-10 10:00:07
lecz się lewaku

Qba_866
    Ocena: -1 (glosow:17)
2016-03-11 10:44:34
Joanno, to że nie rozumiesz otaczającego cię świata udowodniłaś niejednokrotnie. Nie porównuj OFE do delegalizacji praworządności. Trzeba być naprawdę tępym idiotą i nieudacznikiem życiowym aby działania PiSlamistów nazywać robieniem porządków. Gratuluję takiej krótkowzroczności. Ich retoryka i działania przypominają te z wczesnego PRL lub lat 30-tych w Niemczech.

bajbusADHD
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-03-11 10:46:54
komentarz usunięty przez użytkownika

jonny16
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-03-10 00:05:19
komentarz usunięty przez użytkownika

reb007
    Ocena: -3 (glosow:9)
2016-03-09 22:52:57
tak 100% racja

sqoczek
    Ocena: 5 (glosow:19)
2016-03-09 22:52:26
że też nie dostałeś nominacji na hejtera roku na gali oskarów, wygrana jak nic

JOANNA10061987
    Ocena: -5 (glosow:15)
2016-03-09 22:59:31
komentarz usunięty przez moderatora

sewenap
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-03-09 23:01:49
a tobie już po 8 latah skurcz pośladków puścił??:)

Andy1313
    Ocena: 2 (glosow:16)
2016-03-09 23:06:03
Joanna ma skurcz macicy. Tyle, że na skroniach.

JOANNA10061987
    Ocena: 2 (glosow:14)
2016-03-09 23:06:08
komentarz usunięty przez moderatora

sewenap
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-03-09 23:08:59
twoje pośladki pewnie na wiele są odporne heheheh

JOANNA10061987
    Ocena: -2 (glosow:20)
2016-03-09 23:22:51
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 14:06:10
jakaś fiksacja na punkcie pośladków/dupx?

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-11 23:40:53
Asiu masz Dublera... Zamiast O jest zero


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600