Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Który teraz tyle wytrzyma
Gall Anonim  16-03-13, 10:43 Zgłoś
+ 174 -
Dodano: 2016-03-13, 10:43:20   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 174  Zgłoś nadużycie
263
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
HybrydXXL
    Ocena: 25 (glosow:31)
2016-03-13 10:55:46
Upadek motoryzacji nastąpił, jak od produkcji odsunięto inżynierów (tych z pasją) a wsadzono księgowych. Obecna wizja każdej gałęzi brzmi "produkując trwałe rzeczy spowalnia się gospodarkę". Wystarczy spojrzeć na nasze obecne społeczeństwo - kupują pełno badziewia, porzucono naprawianie tylko popsute rzeczy zastepuje się nowym gów..em.

omgwtf1000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-19 01:07:22
na dotarciu dopiero

Smoczy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-19 17:54:46
w Legendach Motoryzacji Mikiciuk pokazał egzamplarz z przebiegiem rzędu 4,5 mln km

biliRCbob
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-16 17:45:41
A Polak kupuje auto 20 letnie z przebiegiem 215 tyś km i cieszy się, że na rarytas motoryzacyjny trafił :):):)

szymonowski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-15 20:41:49
Ciocia w bodajże 6 letniej Fabii ma 9 tys zrobione ... Auto kupione w salonie... xD

waho1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-15 09:51:18
Cytat z instrukcji: " producent nie podaje procedury naprawy mostu napędowego ponieważ nie przewiduje jego awarii..."

qadratt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-15 12:29:14
Mit powielany przez internautów... Nic takiego nie jest napisane w książce od W123, W124 czy innego Mercedesa z tamtych lat. Polecam sprawdzić.

Huntsman
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-03-14 20:46:39
Silnik jak silnik...Ale 80 KM na 3 litrach? :)

zajcew26
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-14 23:31:58
Bo to nie miało zapier dalać tylko być trwałe i wygodne w użytkowaniu. Teraz pakują turbiny do 1.2 bp i robią 150 KM. Myślisz, że ile to wytrzyma ?

RzonatyWonsz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-03-14 20:38:25
mi też się trafił raz egzemplarz.... opel vectra rok 1998 .... kupiłem go z przebiegiem 210 tys .... sprzedałem szwagrowi za w sumie cenę ubezpieczenia z licznikiem 498 tys .... szwagier jeździ tym nadal ... auto ma 650 tys przejechane .... oprócz maglownicy nic się nie posypało ... auto ma wstawiony gaz .... śmiga ino gwiżdże

iwonak199
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-03-14 20:34:48
tak gwoli ścisłości: spalanie 8 litrów, 20 sekund do 100, prędkośc maksymalna 148 km/h i kosztował pewnie tyle co willa (wtedy się używało takiego sformulowania na wolnostojący domek jednorodzinny).Gdyby dziś dać producentom takie wytyczne też stworzyliby auto na kilka milionów km przebiegu. Ale dziś chce się 170 km z 2 litrowego silnika który pali 6 litrów i ma 8-9 sekund do setki. Prędkość maksymalna to przynajmniej 200-210 km/h. No i najlepiej w dobrej cenie (powiedzmy 120-150 tyś. z salonu).Więc coś za coś...

VC89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-14 19:37:13
Turbosprężarka, zawory EGR, filtr DPF, dwumasowe koło zamachowe - to i tak początek części, które prowadzą do upadku niezawodności w motoryzacji...

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-14 17:15:22
Nie ma upadku motoryzacji. Samochodów jest po prostu dużo więcej , stały się one powszechnie dostępne, m.in. poprzez obniżenie kosztów produkcji ..ale!!! tylko aut w branży aut osobowych. Motoryzacja to rónież sektor poj. ciężarowych, autokarów oraz motocykli. Widział ktoś kiedyś osobowe auto stojące na poboczu drogi z powodu awarii? Pewnie nie raz. A widział ktoś autokar albo motocykl w podobnej sytuacji? Oczywiście nie mówimy o WSK'ach, ani o starych Jelczach. Za jakość trzeba zapłacić. Mercedes w124 w chwili nabycia kosztował tyle co cztery VW Derby lub cztery Ople Kadetty.

daro788
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-14 10:58:54
jedyny nie cofnięty na portalu...

blind0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-03-14 10:55:09
Owszem kiedys auta byly trwalsze ale to nie jest tak do konca, ze robia dzisiaj gorsze specjalnie. Wymagania ludzi poprostu sa wyzsze. Dla przykladu, hamulce. Chcesz hamowac szybko? Zakladasz ceramike i odpowiednie klocki do tego. Koszt wysoki, a oplacalnosc? Dla niektorych to tyle dla innch wydac na obia. To nie sa wieczne rzeczy. To samo tyczy sie silnikow. Zeby osiagac takie parametry trzeba sie naprawde postarac ze skrzynia i silnikiem. Nie ma czarow i cudow, te rzeczy sa narazone na takie sily, ze az dziwne, ze wytrzymuja tak dlugo. Porownanie starego mieta do nowego jest uwazam bez sen

robert225
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-14 10:46:28
Gdyby dziś robiono takie silniki, to ktoś z was kupiłby disla 3.0 80 KM? Nie sądze. Wytrzymałość jest owszem ale dlatego że znikoma moc z dużej pojemności.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-14 09:40:23
Z jednej strony auta teraz "produkują" księgowi i to fakt, a z drugiej każdy chciał by mieć auto które pali 3 litry mniej, zbiera się 3 razy lepiej...ale wtedy tylko turbo, jak turbo to większe czopy wałów, większe sworznie, grubsze korby, tłoki i większa masa i masa wirująca(choć w aucie to jedynie spalanie zwiększa) i duże opory wewnętrzne i mamy ten milion km...ale co na to normy emisji spalin. Sprawa wytrzymałości silników nie jest aż tak jednoznaczna.

blind0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-14 10:42:24
Niestety mylisz sie. Dla mnie spalanie nie odgrywa istotnej roli przy wyborze auta. Dla kazdego bedzie to co innego. Jedyne co nas wszystkich laczy to chec posiadania trwalego auta.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-03-14 12:51:59
Ale to ile chciałbyś trzymać auto np golfa...20 lat? Nie widzisz różnicy między dislem 3,0 z 81r a dislem 3,0 z 2015r, nie chodzi o awaryjność tylko o prace...taki kompromis był by pewnie na dopracowanych TD czy początkach TDI. Ps. Jaki masz silnik w aucie że na spalanie nie patrzysz?

Nokian098
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-03-14 09:34:52
Moje volvo v70 z silnikiem 2.5 tdi r5 ma 1 400 000 nigdy nie remontowany silnik i bóg jeden wie czy nie cofany

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-17 11:34:52
ciekawe co za cipa zminusowała, też mam volvo tylko s80 z tym silnikiem 920 000 mam przejechane i też bez żadnych remontów

bohun2006
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-14 08:02:58
Raz na kilka setek trzeba bylo uszczelke pod pompa paliwa wymienic,i to wszystko,moj B3 2E pasacik mial 1 102 370km SLOWNIE JEDEN MILION DWA TYSIACE TRZYSTA SIEDEMDZIESIAT gdy go zamienilem na 4RUNNERa,do konca niezawodny

Slytytus
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-03-14 00:23:52
Diesel, brak turbo, niski współczynnik mocy do pojemności oraz części robione z myślą o żywotności, a nie o degradacji.

pawel1710
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-03-14 00:20:36
komentarz usunięty przez moderatora

bohun2006
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-03-14 07:58:32
a kto pisal ze bez remontu?

Harley33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-13 23:22:35
Mój 1,7 TD Isuzu ma 833 000 i to Bardzo dużo... ;)

skowron308
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-03-14 01:43:17
kłamiesz pewnie ma z 200 tyś cofniete.

AleDom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-13 23:06:43
E tam, resztki Ikarusów, Autosanów czy DABów, które jeszcze jeżdżą mają pewnie podobne (albo większe) przebiegi. Ponad milion na jednym silniku to nawet Jelcze z Mielcem robiły. Poza tym nie wiadomo czy ten W123 przejechał całość na jednym silniku.

johny2626
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-13 23:00:02
a o ile licznik cofniety :D

xenotodon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-13 22:42:36
A ja jeżdżę mercem 190d 2.0 diesel, 70 koni z 92 roku. Spala 5-6 litrów. Kupiony w Polskim salonie,oryginalny przebieg 270 tys. km. Od 92r w rodzinie. I powiem tak: jest spore zainteresowanie tym autem. Kartki z nr. tel. kupię za szybą. Jedyna wada tego auta to przyspieszenie. Długo uczyłem się wyprzedzać. Reszta to sam miód i poezja. I te zazdrosne spojrzenia. Polecam.

Pablo93csw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-13 22:38:13
Taka prawda, że każdy kto ma samochód ściągany z zagranicy nie może być pewny jego przebiegu, pewnie większość kupowała naiwnie z przebiegiem 170-190 tys, gdzie w rzeczywistości mógł mieć już dawno ponad 300-400 tys przebiegu. Przeglądałem ostatnio duńskie, niemieckie i holenderskie strony z ogłoszeniami to w sumie nie znalazłem tam 170-200 tys, normą było 300tys.

Robert2622
    Ocena: -14 (glosow:14)
2016-03-13 21:58:55
komentarz usunięty przez użytkownika

JESTEMTROLL3M
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-13 22:48:11
komentarz usunięty przez użytkownika

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-03-13 21:55:02
Łykacie wszystko jak młody pelikan...a ktoś sprawdził w ogóle możliwość zrobienia takiego przebiegu?....przecież to wychodzi 5677km miesięcznie!! To jest 200km dziennie włącznie z dniami wolnymi....w bajki wierzycie???....Chyba że to auto polskiego polityka co na niego brał ekwiwalent za wyjazdy

Policov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-13 23:22:54
Wielu ludzi nawet w Polsce dojeżdża do pracy 100 km dziennie (z drogą powrotną masz 200km dziennie, dolicz wyjazd po zakupy, weekendowe wypady za miasto). W państwach gdzie są autostrady to tylko godzinka czasu. Musisz nie znać realiów życia skoro uważasz to za bajkę.

Humulus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-15 07:39:28
Zgadzam się z Policovem dlatego czasem trzeba uznać tez że są ludzie drugiego pokroju którzy jeżdżą dużo mniej. Do pracy blisko rowerem, jeden wypad morze, jeden góry, czasem jakiś dalszy wyjazd i wychodzi 5tys rocznie. Znam kilkanaście osób którzy tak "jeżdżą" więc jak słyszę "specjalistów" że auto nie może zrobić przez 10lat 90tyś. i ma przekręcony licznik to śmiech mnie ogarnia.

szymonowski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-15 20:39:56
Moja ciocia, o ile dobrze pamietam w 6 letniej Fabii ma 9 tys zrobione... Auto kupione w salonie... xD

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-25 19:31:44
120tys w rok fakt ze sluzbowo ale jednak:)

dziadekmietek666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-03-13 21:44:12
Miałem 190D 85rok. Niezniszczalne!!! Czołg poprostu. Kupiłem w 2007 z cieknącą uszczelką pod głowicą. Robiłem rocznie 30tys km. Po 7 latach go sprzedałem nie ruszając uszczelki!!!:) te auta są naprawde wdzięczne, wygodne. Sprzedałem bo mi się znudził i mi go poobijali-dostalem spore odszkodowanie. Teraz też mam starocia forda capri-można się w nim zakochać, też trwały chociaż blacha już słabsza. Plastiki fe.

rumar72
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-13 21:36:07
ja mam audi 2,3 tdi 92 r0k licznik idzie drugi raz ma 1130000 km i nawet oleju nie bierze w życiu nie kupię nowego złoma chociaż mnie stać zawsze będę jeździł audi 100 a i wyposażenie ma super a klimatronik to jest rewelacja naewet w nowym tak nie działa kiedyś się robiło auta do jeżdżenia a nie do serwisowania

rumar72
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-13 21:41:57
sory 2,5 tdi

wiesior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-21 00:12:14
Ale za C4 to plus musi być :D

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-13 20:48:54
oczywiście zapomniał napisać "stan idealny"

Buahahahah
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-03-13 20:47:11
No i co w związku z tym?

pawol333
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-03-13 20:45:46
Drodzy znawcy współczesnych technologii motoryzacyjnych. Trzy litrowy diesel 80KM? Fiat MultiJet 2.0l daje w dieslu 163KM to raz. Pasek / łańcuszek rozrządu wymienia się według zaleceń producenta to dwa. Ile trzydziestoletnich samochodów w dobrym stanie jeździ dziś po drogach i dlaczego je wszystkie zezłomowano? to trzy.

Kbks89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-03-13 21:18:03
Nigdy nie przekonasz mnie do tej "nowej" technologii.Jak patrze na nowoczesne diesle i mam wyjąć wtrysk,odczepiając jednorazową wtyczkę z lipną izolacją,gdzie wyjęcie owego wtrysku to cud.Po co dieslowi prąd? W końcu to silnik z zapłonem samoczynnym.Ale tak egr ,elektr.przepustnice,czujnik na czujniku.Im nowsze tym gorsze.Serwis z komputerkiem tylko.

dziadekmietek666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-13 21:59:27
I wygląda jak kupa. To tak jakbyś chciał porównać stary mechaniczny zegarek atlantic do jakiegoś dygitalnego szajsu z wyświetlatorem.

gordon.lameman
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-03-13 20:43:57
Wpiszcie w google "dwa miliony kilometrów VIVARO". 2.0 CDTI - nowoczesny diesel ze wszystkimi bajerami. I co z tego, że to był wytrzymały silnik? Aut nie produkuje się dla ludzi kupujących auta za 5 tys. zł, ale dla tych którzy płacą 50, 100 i 200 tys. Czemu mają więc robić dobrze Wam? Auta robi się dla klientów. A klienci chcą mieć auto w dobrej cenie, z bajerami, ekologiczne, mało palące. I dynamiczne. TO czy wytrzyma 5 czy 15 lat jest dla klienta bez znaczenia, bo on po 4 latach kupi nowe. Rak działa rynek.

iwonak199
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-13 20:29:40
sztefanhunter- skoda fabia 1.4 MPI 2000 rok, nadal jeździ i ma się nawet nieźle. oczywiście przebieg dużo niższy ale i blacha w miarę i mechanicznie też ok. ceny ewentualnych napraw nie zwalają z nóg chyba że robisz je w ASO.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-03-13 20:50:31
są ludzie którym zależy jedynie na przemieszczeniu z punktu A do punktu B, ale są też tacy którzy kochają motoryzację i są w niej indywidualistami, dlatego dzisiaj większym indywidualistą będzie posiadacz Poloneza niż Skody Fabii...

kamilkamil83
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-13 19:57:53
za duzo elektroniki i normy CO2 ...ot cala prawda. (ciekawostka :rekord nalezy do volvo P1800 z 1966 roku i wynosi okolo 4,8 mln km !!!!! )

sztefanhunter
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-03-13 19:15:57
To były czasy gdzie z 3 litrowy diesel miał 100KM, nie miał turbiny ani kompresora, a w zamian miał chłodnicę oleju. Takie konstrukcje zapewniały długowieczność. Obecnie nawet kolektory dolotowe robią z plastiku. Tak jak kolega słusznie stwierdził obecne auta robią księgowi a nie inżynierowie.

Lisek85
    Ocena: 7 (glosow:11)
2016-03-13 18:58:13
Auto ma ponad dwa miliony kilometrów jest szrotem? ten model ma łańcuszek rozrządu dopiero dwa razy miał go zmieniany, a wy już ile razy zmienialiście swoje? Myśląc o autach co dziś są produkowane to są złomy już po wyjeździe z fabryki. Blacha cięższa niż w lodówkach klatka auta nie wiem z czego ale koło prawdziwej stali to nawet nie leżało. Te auto ma trzydzieści pięć lat i mogę powiedzieć że żadne auto choćby z 2000 r. Nie dotrwa do tej cyfry. Zobaczcie jakie ono jest piękne.

daniel16126
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-13 18:57:18
Przynajmniej jeden szczery :D

Popmean
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-03-13 18:49:46
Wszyscy tak narzekacie na nowe samochody, a czemu nikt z was nie kupi takeigo mercedesa? Za stary? brak wygód? Jezdzilbys jednym autem 30 lat? Ja nie bo bym rzygal tym samochodem. Faktem jest ze nowe auta duzo szybciej sie psują ale wytrzymuja 15 lat... wiecej potrzeba? Chcial bys jezdzic autem 3 litrowym majacym 80 koni? Czasy sie zmienily...

sztefanhunter
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-03-13 19:23:10
15lat??? To nie wiem o której marce samochodów mówisz, ale ja celowałbym raczej w 5-6 lat, bo później naprawy osiągają absurdalne ceny. Nie mówiąc już o blacharce współczesnych samochodów, która swoją grubością przypomina tekturę i rdza potrafi wyjść po kilku latach od nowości.

dinxik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-03-13 20:17:31
miałem taką beczkę też 3 litry i mam zamiar taką kupić zrobić ją dla siebie i przejechać nią milion kilometrów a jadąc drogą patrzeć na pomoc drogową jak ściąga do serwisu te nowe szroty mówisz wygody nie było akurat w tej co miałem były elektryczne szyby z przodu tylko ale były. elektryczny szyberdach. wspomaganie kierownicy i tutaj zaskoczenie pewnie dla ciebie była klimatyzacja która działała a beczka była z 1981 roku i 80 koni wystarczało zużycie paliwa na 100km 8-9 litrów a satysfakcja z jazdy tego się nie zapomina mięciutki wygodny pojemny i co najważniejsze niezawodny w każdej sytuacji

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-15 17:49:46
sztefanhunter a jakie nie wytrzymnuja 15 lat? Od najnizszych do wyszych klas jezdza... Lanos, siena, golf, kia ceed, fabia, astra f/g/h, audi a3, a4, passat, corolla, z mlodszych grande punto(juz 10 lat) jezdza i beda jezdzic wiec gdzie masz 5-6 lat?

Popmean
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-03-13 18:46:57
I to jest wiocha tak? Czy poj**balem serwisy ?

ASY37
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-13 16:22:31
Świetne wykonanie,niezawodność i potężny przebieg. Stąd wziął się podziw dla marki Mercedes. Niestety, jak śpiewają w piosence "Ale to już było ..". Teraz badziewie i tylko badziewie, skomplikowane, zawodne i drogie w utrzymaniu. Bez względu na markę.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-03-13 15:01:57
Spokojnie, większość oferowanych dziś w polsce w sprzedaży W210 i W211 ma natłuczone ponad milion i silniki dalej są w dobrym stanie. sam byłem świadkiem jak ktoś skręcał z 900 tys na 350, a kupujący zachwycał się, jaki stan auta na te 350tys, ale nie kupi bo za duży przebieg, on poszuka takiego 12 latka z przebiegiem do 150. idiota. nie oszukujmy się polacy lubią kantowac i wierzyć w kłamstwa. na samochód z udokumentowanym przebiegiem pół milina nikt by nie spojrzał. a tak zobaczą 200 tys i uwierzą w każdego niemieckiego emeryta jeżdzącego do kościoła.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-14 20:53:57
210 i 211 to najgorsze gnioty merca no moze poza 163 i vito nie (pamietam oznaczenia) no i slynny trup merca w220.nie bez powodu za pol ceny dobrego w124 mozna kupic 5 w210 w dobrym stanie ,jak ktos nie wie w210 to nastepca w124

MAKACAKA
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-03-13 14:32:21
cofany:)

doody
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-03-13 11:35:06
Firmy motoryzacyjne zawiązały w okolicach 2004 roku niepisaną umowę, że "robimy psujące się badziewie to wzrośnie nam sprzedaż nowych"... Zauważcie jak auto po 2004 roku mało wytrzymują. Technologia tak poszła do przodu, że wykonanie w produkcji seryjnej silnika diesla, który przejechałby 1,5 mln kilometrów jest żadnym problemem...tylko poco? Teraz samochody robi się na maksymalnie na 5 lat i wymiana. Te starsze dojeżdżą w biedniejszych krajach do 1o-12 lat i złom. Takie metole "beczki" jeździły spokojnie 20 - 30lat...

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-03-25 19:33:59
w210 wczesniej robili i wiekszosc z poczatku produkcjinie dozylo 2004

predi888
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-03-13 11:04:28
3 litry pojemności i tylko 80KM?

dinxik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-03-13 11:19:32
Prosty silnik minimalna obsługa to w zupełności wystarczało 80-88 KM silnik był duży 5 cylindrów i miał dużą pojemność ale za to był wytrzymały milion kilometrów można było śmiało zrobić teraz silnik jest mały np 1.6 ma 130KM ale co z tego jak wytrzymuje nawet nie połowę tego co ten wyżej 300-400 tyś max

km190
    Ocena: 6 (glosow:6)
2016-03-13 11:22:30
I w tym sekret że te silniki pracują do dziś

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-03-13 19:03:46
Kiedyś silników się nie żyłowało po to by za trzy, cztery lata na śmietnik je oddać. Przykład podam nawet dziś masz vw Fox 1.1 L silnik i 110 KM

HybrydXXL
    Ocena: 25 (glosow:31)
2016-03-13 10:55:46
Upadek motoryzacji nastąpił, jak od produkcji odsunięto inżynierów (tych z pasją) a wsadzono księgowych. Obecna wizja każdej gałęzi brzmi "produkując trwałe rzeczy spowalnia się gospodarkę". Wystarczy spojrzeć na nasze obecne społeczeństwo - kupują pełno badziewia, porzucono naprawianie tylko popsute rzeczy zastepuje się nowym gów..em.

d_j_siwy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-03-13 22:12:39
a potem ojej tyle elektro śmieci itp trzeba środowisko odnowić itp szit szita szitem pogania :////
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wesele
  •  Matka wyrzucona ze sklepu
  •  Mistrzostwo januszostwa
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy, tacy jak Google Inc. czy Facebook Inc. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400