Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
POLSKĘ wszystko produkowane w PL. teraz wszystko MADE IN CHINA
RamzesSel  16-03-30, 14:50 Zgłoś
+ 117 -
Dodano: 2016-03-30, 14:50:35   przez: RamzesSel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117  Zgłoś nadużycie
116
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Na jesienne chłody
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Nie drażnij strażnika
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dudus54
    Ocena: 15 (glosow:21)
2016-03-30 17:30:50
no jakby nie patrzec Gierek zmotoryzowal ten kraj- no ze o budownictwie nie wspomne budowal cale miasta tego nie da sie obalić- gdyby nie Gierek jak ktos powiedzial dzis nie mieszkalibysci z rodzicami ale z dziatkami!

jk112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-26 16:40:43
super maszyna, śmigałem taką

Buahahahah
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-26 09:07:18
PRL był taką "potęgą", że produkowało się mnóstwo, a jednak i tak cały kraj padł hahahhaa Gimbusy nie wiedzą, że to wszystko było takiej jakości, że każdy marzył o czymś z zachodu - spodniach, samochodzie, odkurzaczu czy telewizorze. Pominę już zarobki rzędu 25 dolarów na miesiąc, gdzie dziś to ponad 450 dolarów. PRL został na Ukrainie, Białorusi, Wenezueli. Efekty widać - bankructwa tych krajów i masowa bieda hahhahahaha

twister35
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-05-25 23:43:14
Wszystkie polskie auta produkowane za czasów PRL to było przestarzałe awaryjne badziewie, z kiepskiej jakości materiałów i niedbale zmontowane. Auta produkowane wtedy w UK, RFN czy Francji to niebo a ziemi przy naszych tandetnych kaszlakach.

kaspar_lehepuu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 20:58:14
rozumiem ze kiedys w PL produkowano samochody ale teraz tez w Polsce robi sie np Solarisy autobusy, tramwaje i trolejbusy gdzie szczegolnie autobusy sa znane i cenione w calej Europie bo autobusy naszej marki spotkac mozna miedzy innymi w Izraelu, Niemczech, Czechach, S?owacji, Estonii, Rumunii, Bu?garii, na W?grzech czy Litwie. Do tego tworzymy pociagi i tramwaje marki Pesa ktore sa nie tylko w Polsce ale i kilku jeszcze krajach

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 21:20:23
Tak, masz rację, ale wiedz, że Solaris, tramwaje i trolejbusy to...polskie tylko karoserie, reszta podzespołów jest zagraniczna. Co do Pesy, nie przesadzałbym, "gigant" przetarg w Niemczech na szynobusy Link przepadł bo nie zdobyli certyfikatów, EZT Pesy, we Włoszech, to też problemy z jakością a dostawa niepewna! Pesa ma od początku problemy z jakością, EZT nie sprzedaje, tylko spalinowe szynobusy! I to na wózkach i silnikach spalinowych zagranicznych! Krótko mówiąc, nie ma się czym zachwycać i chwalić!

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-28 14:08:11
@NecrosDeus chyba zapomniałeś że Fiat to marka włoska nawet z dopiskiem Polski to karoserie silniki itd to wszystko było robione na licencji Włoskiej czyli robiliśmy to samo co dzisiaj jakbyś chciał wiedzieć to większość samochodów dzisiaj to składaki i bardzo byś się zdziwił jakbyś dowiedział jakiego producenta części są wsadzone do jakich samochodów. Większość autobusów to składaki jedynie kilka marek wytwarza od początku do końca swoje autobusy choć wiele części i tak biorą od dostawców

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-28 14:14:53
takie osie w autobusach niskopodłogowych robi tylko dwóch producentów na świecie, całe układy hamulcowe wytwarza głównie 3 producentów i kilku liczących się w innych dziedzinach producentów. Skrzynie biegów w autobusach miejskich to głównie automaty wytwarzane przez kilku producentów a także wiele innych podzespołów które wytwarzane są i dostarczane przez innych producentów niż marka pojazdu co nazywa się częściami do pierwszego montażu

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-28 14:22:23
a prawdziwa polska motoryzacja to Ursus, motorowery i motory wszelkiego rodzaju, wiele prototypowych samochodów które nigdy nie weszły do produkcji bo moskwa nie pozwoliła, Star do momentu wykupienia przez Mana, Jelcz, autobusy kilka marek, ewentualnie Polonez projekt włoski z silnikiem skrzynią biegów i tylnym mostem z dużego fiata ot cała Polska motoryzacja cała reszta to wyroby na czyjejś licencji po licznych "wspaniałych" Polskich poprawkach

krewky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 19:17:30
W wojskowych Honkerach wciąż montuje się klamki od malucha, kierunkowskazy od Żuka i kierownice od Poloneza. Taki skansen polskiej motoryzacji na kołach :)

NecrosDeus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 21:09:24
Zgadza się! Tu trzeba gawiedzi uzmysłowić, że te "super" auta koncepcyjne, nie prototypy, typu np. Beskid, też były złożone z części aut już produkowanych! Owszem, karoseria była nowatorska, jednobryłowa, ale reszta to...kompilacja podzespołów - Maluch, Fiat 125p i Polonez!!! Łącznie z silnikiem! Plus oczywiście kilka nowych inżynierskich rozwiązań! Honker to...Tarpan, patologia auta, składany i autentycznie klepany w manufakturze! Jakość gorsza niż Żuka!

NecrosDeus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 17:19:28
Maluch to patologia auta i nie ma się nad nią rozczulać! To projekt auta miejskiego do jeżdżenia "na zakupy". Jednak była była na miarę naszych możliwości finansowych. Przypominam, że rozmowy prowadzono w sprawie zakupu licencji normalnego auta, Fiata 127! Na sam koniec rozmów zdecydowano o zakupie tej patologii, z przyczyn ekonomicznych! Po prostu, Polski nie było stać na produkcję normalnego drugiego auta (po 125p), i nie miałby kto części do niego produkować!

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 21:29:58
Dodam. Produkcja auta to gigantyczne przedsięwzięcie produkcyjne, logistyczne, inżynierskie! W PRL, nie miał kto produkować zwykłych spinek do tapicerki, brakowało wszystkiego, nie tylko akumulatorów i opon, linie produkcyjne 125p stały bo nie było byle pierdółek produkowanych przez prywaciarzy! Przy 127 nawet nie chodziło o cenę licencji, a raczej o brak możliwości produkcyjnych części do złożenia! Maluch to prosty prymitywny produkt, więc jakoś można było podołać!

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-05-25 15:12:32
I co sie podniecacie idioci ? Dzieki FIATOWI wlasnie polska motoryzacja padła! Mielismy duzo prototypów typu WARS itp, ale Fiat dal proste ultimatum. Dajemy kasa , stawiamy fabryke, dostajecie do dyspozycji gotowe auta do modernizacji, ale zaprzestajecie rozwoju wlasnych projektow. A wy gimbusy sie podniecacie maluchem jak by to polskie bylo ;/

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-25 21:37:44
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-25 21:42:52
Dodam! Silnik do tego Warsa to był tylko prototyp! Cały projekt po prostu "złożyli" w biurze konstrukcyjnym, do inżynierskich testów testów to przepaść, do produkcji...szkoda gadać, kosmos? Po prostu, ładna makietka! Przypomnę ci historię silnika diesla z Andrychowa, konstruowany kilkanaście lat, nieukończony! Następca Żuka i Nysy? Lublin też "projektowany" lat kilkanaście, gdyby nie Daewoo które dokończyło projekt, to Lublin nigdy by nie ujrzał światła dziennego!

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-26 10:17:49
grzeczniej smieciu. Gowno to ty wiesz bo wiedze masz jedynie z ksiazek. Chcesz sie spotkac z 85letnim czlowiekiem pracujacym przy badaniu wytrzymalosci cieplnej podzespolow tracych w pracowni badania silnikow w Warszawie? Mielismy BARDZO DUZO BARDZO DOBRYCH projektow silników, ram, technologii tłoczenia itp itd. Tylko ten rzad jak i teraz blokowal wszystko bo chcial miec zagramaniczne !

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-26 10:20:43
Po za tym co Fiat dal Polsce? Modele aut ktore przestawali juz produkowac u siebie :D Gdyby nie Fiat to wkoncu musielibysmy rozwijac syrene i inne słabe na tamte czasy onstrukcje i teraz moze bysmy mieli jakas fabryke jak np Skoda u czechów.

nick-16
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-05-25 14:35:17
Dziwne jak to teraz wszyscy krzyczą komuno wróć. Juz chyba zapomnieli o pustych półkach w sklepie. A teraz idąc do sklepu robią raban jak nie ma ich ulubionej wody, bo ta za dużo gazowana.

bajbusADHD
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-05-25 15:33:13
tobie pusty łeb został

barbarela123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-05-25 16:01:32
komentarz usunięty przez moderatora

NecrosDeus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-05-25 16:59:35
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-05-25 17:10:53
Dodam. Pamiętam, jak w sobotę, ojciec szedł o 4 nad ranem w kolejkę, ja go zmieniałem o 9'tej, po czym matka przychodziła o 12'stej, a wędlinę sprzedawali koło 14'stej, a i czasem nic się nie kupiło bo przywieźli na 200-300 osób ze dwa transportery wędliny i mięsa!!! Pamiętam też, jak na początku lat 80'tych, w upalne lato, do picia w spożywczych był tylko...sok pomidorowy, nic innego nie było, a saturatory z ulic już znikały!!!

Asteroth
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-05-25 17:26:15
@Necros Nie wiem gdzie mieszkales ale u mnie saturator jeszcze w 88/89 na pewno stal. Jakos pozniej zniknal dopiero. Puste to tak znowu te sklepy nie byly - nawet mozna bylo baranine bez kartek zalatwic chociaz o kebabie nikt nie slyszal w owych czasach.

barbarela123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-05-25 17:44:12
komentarz usunięty przez moderatora

barbarela123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-05-25 14:08:04
komentarz usunięty przez moderatora

Papior
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-05-25 17:45:06
a dlaczego Koreą Północną i Kubą się nie podpierasz?

barbarela123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-05-25 17:56:53
komentarz usunięty przez moderatora

Papior
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 18:05:46
Jak miałem 5 lat, to tak odpowiadałem. Piaskownica

jarek_arek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 18:43:37
KRLD i Kubą się nie ma co podpierać ale socjalistyczną UE już można:) Ateiści, socjaliści i do tego potęga gospodarcza:)

bajbusADHD
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-25 13:14:19
Jedne buble zastąpli drugimi,a bijedakuw i tak nie stać :-D

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-05-25 12:46:18
komentarz usunięty przez użytkownika

oktawian2013
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-05-25 12:15:59
Nie ma czym się specjalnie zachwycać. 126p FL już wtedy był przedpotopowym konstrukcyjnie autem i tylko słaby dostęp lub zaporowe ceny do lepszych aut pozwalały Polakom życzliwe oczekiwać go na rynku. W całej historii polskich samochodów osobowych szkoda jedynie, że druga nasza fabryka FSO trafiła na pechowego inwestora z Korei Płd. a w konsekwencji mnóstwo pracowników i kooperantów straciło pracę.

tem101
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-25 10:27:13
Chińskie - tańsze. Jako obywatel chciałbym kupować droższe, polskie. Ale przy kasie staje się konsumentem i kupuje tańsze. Rady na to nie ma.

Mr.Spook
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-05-25 11:17:08
Pojedź do niemiec, posiedź tam co najmniej pół roku, powiedz to przeciętnemu niemcowi, to Cię wyśmieje, kupi najpierw niemieckie, chyba, że nie ma niemieckiego odpowiednika... Rządy nie powinny dawać ulg, zachodnim inwestorom i powinien wziąć się za skarbówkę,by tamtejsze patafiany nie interpretowały sobie dowolnie prawa podatkowego niszcząc na zlecenie przedsiębiorców.

informatyk26
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-05-25 11:20:53
To ciekawe dlaczego Niemcy nawet po fajki jeżdżą do Polski, pewnie nie mają niemieckiego odpowiednika.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 11:56:48
Mr. srook gimbusie zaglądnij do słownika czasami, pisze się Niemiec, Niemcowi.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 11:56:48
Mr. srook gimbusie zaglądnij do słownika czasami, pisze się Niemiec, Niemcowi.

Mr.Spook
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-05-25 12:35:42
niemcy i niemców, zawszę będę pisał z małej litery...

bajbusADHD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-05-25 15:23:24
polak polakowi polakiem, buauauauauaua łapcie zielonom flegme TFU

grzesiekjk
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-05-25 10:25:40
To dziadostwo było cala ta Polska motoryzacja w porównaniu z tym co na zachodzie robili w tym samym czasie

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-05-25 11:58:42
Nie dziadostwo, po prostu wyroby na miarę ówczesnych możliwości PRL. No napisz sam, gdyby nie PRL to czym by twój stary jeździł do starej w zaloty jak nie Komarem (bo WSK to go chyba nie stać było), no chyba, że Ukrainą przemykał chyżo... Nie ma porównania żadnego. Porównaj sobie twoją motoryzację "zachodnią" do tej w US na ówczesne czasy - przepaść! BDW, W filmie "Lśnienie" Stanley-a Kubrick-a w magazynku na półce stoją ciastka "Oreo", 1980 rok! A te chooye teraz w telewizji reklamują. Masz porównanie zapóźnienia o 30 lat (słownie TRZYDZIEŚCI)!

nick-16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 14:32:33
Prawda w tamtych czasach mercedesa produkowali juz z klimatyzacją, a fiat 126p owszem jeździc jeździł, ale non stop trzeba było w nim grzebać.

jarek_arek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 18:49:33
W tamtym czasie niektórzy latali też w kosmos. Mały fiat to było tanie i oszczędne rozwiązanie dla biednych ludzi. O pyerdolonego 30 letniego Simsona z NRD do dzisiaj się zabijają chociaż można kupić wypasione motocykle od BMW. Kupuj Beemki i nie pyerdol.

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 21:52:15
W sumie masz rację, ale taki był PRL! Tyczyło to nie tylko motoryzacji ale każdej technicznej dziedziny! Jeszcze w 1985 roku produkowano "kultowego" Radmora serii 5100 na podzespołach...z lat...60'tych! Następca, seria 5400, to lata...70'te! To samo tyczy się wszystkiego co produkowała w latach 80'tych Unitra! Pod koniec lat 80'tych, w Elwro opracowano edukacyjny mikrokomputer "Junior", na mikroprocesorze...Z80 z 1981 roku! Świat szedł w 16'bitowe procesory, a my...8 bitów! Taki był PRL! Motoryzacja? Dajmy sobie spokój!

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-05-25 10:11:41
A nową Warszawe czy syrenkę sport widzieliście...szkoda że ma małe szanse na produkcję seryjną.

dudus54
    Ocena: 15 (glosow:21)
2016-03-30 17:30:50
no jakby nie patrzec Gierek zmotoryzowal ten kraj- no ze o budownictwie nie wspomne budowal cale miasta tego nie da sie obalić- gdyby nie Gierek jak ktos powiedzial dzis nie mieszkalibysci z rodzicami ale z dziatkami!

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-05-25 10:25:54
To nie sam Gierek, to w ogóle komuna pchnęła do przodu przemysłowo wszystkie kraje Europy wschodniej. Paradoks jest taki że rewolucja przemysłowa w krajach Europy zachodniej miała miejsce w pierwszej połowie XXw. a na wschodzie dopiero w drugiej. Bo tutaj do czasów komuny istniał... feudalizm. Tak, ten średniowieczny ustrój. Można sobie nazywać okres międzywojenny kapitalizmem, ale gdy ilość analfabetów na ziemiach polskich zawierała się w przedziale 33-23% ogółu w latach 1921-31 to o jakim kapitalizmie tu mówić...

informatyk26
    Ocena: -8 (glosow:10)
2016-05-25 11:18:43
Zmotoryzował, a przy okazji narobił takich długów że Polska zbankrutowała. Gdyby nie komuna za te pieniądze można było zbudować 2 razy tyle.

rafirafi76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 11:21:54
Samsara masz u mnie flaszkę,bardzo mądrze i prawdziwie napisane.

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 7 (glosow:7)
2016-05-25 12:05:29
Informatyk26, brednie piszesz powtarzane milion razy. To AWS i jej klony Po oraz PiS (za każdym razem przy udziale PSL) zadłużyły ten kraj, tak, że długi Gierka przy tym to małe piwo. Nie ukradł a poszło w inwestycje. Niektóre bardziej lub mniej udane ale zawsze.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-05-25 13:08:57
Panie informatyk. Miec jeden miesieczny niezaplacony rachunek za prad za Gierka to nie to samo co miec dlug hipoteczny wiekszy niz wartosc mieszkania.Takie mniej wiecej jest porownanie. Druga czesc zdania ze Polska zbankrutowala ,ze mozna by zbudowac 2x tyle swiadczy o Twoim skrajnym debilizmie.

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-25 15:53:32
Kilka faktów. W 1980 zadłużenie zagraniczne 24,1 mld USD a wartość całego eksportu 8,5 mld USD. 20% kredytów Gierka poszła na inwestycje,65% na import surowców i materiałów, 15% na towary konsumpcyjne. W 1981 roku rząd gen. Jaruzelskiego poinformował o wstrzymaniu spłat zadłużenia z powodu niewypłacalności i kłopoty z wypłacalnością były pratycznie całe lata 80-te. Ostatnia częsć długu Gierka została spłacona w 2012 roku. M1CLAY19 i Ejkum-Kejkum, kredytów nabrano na samochód a kupiono hulajnogę, resztę przeżarto, nie wiem jakim debilem trzeba być żeby popierać taki model gospodarowania.

stoney
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-25 19:16:37
dziatkami... jak można mieszkać z dziećmi? ps. zmotoryzowali kraj to handlarze niemieckim szrotem, a nie Gierek - sprawdź statystyki

smok.wawelski
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-03-30 15:06:42
to trzeba było wspierać swój przemysł i jeździć maluchami zamiast wygodnych samochodów od niewiernych

RamzesSel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-03-30 15:45:19
Polacy to głupi naród, nikt nie mówi o jeździe do tej pory maluchami. Tylko nam jako narodowi od lat nic się nie opłaca !!!

doody
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-03-30 15:05:19
Fiat 126P jednak był samochodem włoskim montowanym u nas. Teraz też montuje się w Polsce jakiś tam Ople Astry, ale to nie czyni z nich polskich samochodów.

RamzesSel
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-03-30 15:44:06
A obejrzałeś film ??? Montowany ze stu procentowo polskich części.

doody
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-03-30 18:42:03
Karoseria i prasy do jej tworzenia, silnik i układ jezdny.. były włoskie...Tylko zderzaki, dmuchawa i deska rozdzielcza była polska... Zmiany rewolucyjne...

beeveer
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-03-30 19:46:54
Włoskim konstrukcyjnie. polska miała licencję, więc 126p to był samochód POLSKI. Fabryka należała do polski, o całej produkcji, sprzredazy i eksporcie decydowała polska. oprócz tego to polska dostarczała wiele części dla włochów. nie porównuj niemieckiej montowni do FSM bielsko biała. tak samo 125p i polonez na swoje czasy to były dobre samochody. wiele tego sprzedało się nawet w anglii. PRL potrafił coś zrobić, w przeciwieństwie do debili rządzących od 25 lat - oni tylko w rozpieprzaniu i sprzedawaniu tego co działa są dobrzy.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-25 11:55:34
KU*** patrioci zakichani po gimnazjum. Nauczcie się w końcu używać WIELKIEJ litery w nazwach krajów jak i ich mieszkańców gimbusy niedouczone, patrioci podwórkowi. Pisze się Polska, Polak, Włochy!

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 17:26:54
Każde licencyjne auto jest na początku montowane z obcych części. Fiat 126p również! Na początku były montowane nawet całe włoskie silniki 600 cm3! Później, zastępuje się obce części rodzimymi! Bardzo złe porównanie! Z całkowicie obcych podzespołów były montowane w Polsce Fiaty 127 i nawet 132!!! To o nich można było powiedzieć, że były tak montowane jak te Ople!

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-25 22:01:18
"~beeveer". W momencie kiedy w Polsce ruszyła produkcja 126p, to Włosi wygasili produkcję, więc nie dostarczaliśmy im części, raczej odwrotnie. Fiat 125p to tylko z Fiata 125 karoseria, reszta to archaiczny Fiat 1300/1500 z końca lat 60'tych! Mieliśmy kupić licencję Fiata 1500, karoserię 125 dostaliśmy...gratis od Włochów! Eksport Poloneza? Po wysłaniu ok. 1000 sztuk zrezygnowano! Jakość była nie do zaakceptowania dla zachodniego rynku, po tej kompromitacji w Anglii zrezygnowano z eksportu do krajów Beneluxu, zostały tylko ładne prospekty!

S221
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-03-30 14:53:05
A co autor miał na mysli ?

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-05-25 10:47:14
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-25 10:52:46
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-05-25 10:58:06
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-05-25 11:01:26
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400