Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przed 1999 rokiem obywało się bez TK i co wy na to?
BOBY102  16-04-07, 11:26 Zgłoś
+ 201 -
Dodano: 2016-04-07, 11:26:23   przez: BOBY102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
554
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
DkNG
    Ocena: 24 (glosow:38)
2016-04-08 11:02:15
konstytucja jest dla wszystkich obywateli a nie dla pisu czy kukiza

kiniolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-13 17:06:13
A Kukiz to nie obywatele, niech mówi w swoim imieniu.

etiopia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-04-10 16:20:22
Co za idiotyczny wpis. Co ten alkoholik - grajek wie o polityce???

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-04-09 17:59:18
Konstytucja nie jest tylko dla sędziów i PO+PSL.

kowala27 
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-04-09 14:09:47
Paweł napij się wódki i zjedz snikersa bo za bardzo gwiazdorzysz :-)

miichal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-04-09 00:36:25
Trybunał został utworzony w 1982 roku

miichal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-09 00:25:26
komentarz usunięty przez moderatora

lalecznik
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-04-08 21:42:19
I to pokazuje jakim Kukiz jest głupkiem. Nie rozumie elementarnych mechanizmów państwa.

jarek_arek
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-04-08 17:52:09
A ja to zdecydowanie pyerdolę. Ide sie nachlać wódy bo jest piątek. Kukis to nigdy nie będzie ani piosenkarz ani polityk. Jo na te ofiare losu nie glosowolem.

galka666
    Ocena: 7 (glosow:9)
2016-04-08 15:03:55
1999? albo nic nie ogarniasz i ch* wiesz w temacie, albo zwyczajnie łżesz.

maximtg
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-04-08 13:39:19
Tysiąc Kukizów - wódy by mogło braknąć

jrozan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-04-08 13:23:47
Tysiąc Kukizów to NIE to samo, co obywatele. 22 lipca 52' posłowie na sejm PRL uszczęśliwiłi Polskę konstytucją stanowiącą o przewodniej roli pewnej partii. Dopóki w społeczeństwie nie pojawi się ponad 50% Kukizów, porządek konstytucyjny jest ponad porządkiem demokratycznym.

lalecznik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-04-08 21:49:44
22 lipca reżim komunistyczny przyjął konstytucję aby tworzone państwo udawało demokrację. Obecna konstytucja została przyjęta w powszechnym referendum. Obecna sytuacja jest nawiązaniem do 22 lipca. Tylko partia przewodnia się zmieniła.

krymi1
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-04-08 12:15:43
W Polsce jest trójpodział władzy. Sejm (większość PIS), Senat ( tu nie bardzo wszyscy z PIS) i TK ( Marzenie by w całości było obsadzone przez PIS). Sejm + TK = władza absolutna. Zmieniamy Konstytucje pod siebie i robimy co nam się żywnie podoba. A jak coś to się senat zlikwiduje.

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-04-08 13:58:15
Człowiek co ty piszesz? Przeczytaj jaka większośc jest niezbędna do zmainy konstytucji, sejm w obecnej formie nie jest wstanie zmienić konstytucji chocby mieli całą obsadę TK. Bzdury pleciesz trójpodział władzy dotyczy podziału na ustawodawczą Sej i Senat, wykonawczą rada ministrów i prezydent oraz sądowniczą sądy i trybunały. Osobiście uważam, ze TK jest istotnym elementem demokracjo konstytucyjnej ale Rzeplińskiemu to się we łbie pie...oli okrutnie.

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-04-08 14:10:55
Liberte, dlaczego uwazasz, ze Rzeplinskiemu sie pie... we lbie? Wytlumacz mi, prosze.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-04-08 15:10:40
krzycho ja ci powiem bo ta gnida rzepliński nie zna lub nie respektuje prawa.

Antykamera
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-04-08 16:20:08
jacek jacek ,a jakiego to on prawa nie zna pisowskiego? jakiego ?

Liberte
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-04-08 19:17:04
@krzychoo33 - Według mnie naczelną zasadą Tk jest niezawisłość i niezaleznośc polityczna, dotyczy to szczególnie przewodniczącego Tk. Niestety nie mzna tegp powiedzieć o Rzeplińskim. Po pierwsze moje wątpliwości budzi selektywność prac TK pod kontrola tego jegomościa. Dwa paradoksalnie uznane za zamach niezgodne z konstytucją wybranie sędziów przez sejm PIS stało się symbolem podczas gdy niezgodna nominacja przez poprzedni parlament w przypadku innego wyniku wyborów przeszła by bez echa. Trzy Pan prezes zapomina bardzo często, że TK to nie on i jego poglądy ( ma prawo je mieć, nie maprawa się

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-04-08 19:23:48
... kierować nimi w pracy). Jako gwarant konstytucji TK powinien nie budzić żadnych negatywnych emocji, powienien prezentować pewien poziom i być godny nobilitacji jaka daje bycie śędzia TK a prezesem głównie. Wypowiedzi tego człowieka deprecjonują tę funkcję i range samego TK ja ilekroc go słysze mam wrażenie, że w d...pie na konstytucje i prawo jeśli nie jest po jego myśli. TK ma orzekać a nie rządzić. Marzy mi się taki Tk jak sąd najwyższy USA... gdzie postawa sędziego, jego niezawisłość i postawa nie oga budzić rzadnych kontrowersji.

acucell
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-04-08 20:07:21
Jarek żyje przeszłością. Z prezesem Rzeplińskim studiowali na jednym roku i nie lubili się,

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-11 10:25:58
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-11 10:32:58
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-11 10:41:19
komentarz usunięty przez użytkownika

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-04-11 10:42:46
komentarz usunięty przez użytkownika

binder69
    Ocena: 7 (glosow:11)
2016-04-08 11:45:26
Konstytucję uchwalono za zgodą ponad 50% społeczeństwa - przeciw była garstka a reszta nie poszła do referendum z lenistwa, lub zerowej odpowiedzialności. Panie Kukiz te swoje kilkanaście procent poparcia możesz sobie wsadzić w ...Chcesz zmienić Konstytucję??? to przekonaj do tego chociaż 50% polaków. A wy chejterzy od Jaruzelskich, Kwaśniewskich - uczta się bo robita wiochę

Antykamera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-04-08 16:21:55
kukiz to majtki może zmieniać,i płyty platynowe które za demokracji otrzymał

doman800
    Ocena: -8 (glosow:12)
2016-04-08 11:21:13
komentarz usunięty przez użytkownika

acucell
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-04-08 20:10:18
Trybunał Konstytucyjny, NSA oraz Rzecznik Praw Obywatelskich to organy powołane za późnej komuny w ramach ustępstw władzy wobec buntującego się społeczeństwa. Obecnie funkcjonują nadal zgodnie z konstytucją zatwierdzoną przez naród w referendum z 1997 r.

DkNG
    Ocena: 24 (glosow:38)
2016-04-08 11:02:15
konstytucja jest dla wszystkich obywateli a nie dla pisu czy kukiza

JetFire
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-04-08 21:14:29
Tak zgadzam się konstytucja jest dla wszystkich, bez wyjątków a zatem też dla PiSu i Kukiza, a także dla mnie, dla Ciebie i wszystkich obywateli. Chcesz wytykać PiSowi a sam dzielisz Polaków.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-04-08 21:32:51
dobrze wiesz o co mi chodziło więc po co ta wypocina? brak argumentów i łapanie za słówka? mizernie...

JetFire
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-04-08 21:45:25
To nie łapanie za słówka tylko prawda. ty jakoś też nie podajesz argumentów. A niby skąd mam wiedzieć o co ci chodzi? Napisałeś co napisałeś i wynika z tego, że konstytucja jest nie dla PiSu i Kukiza. A i trochę kultury proszę, bo zaczynam wyczuwać bezpodstawną agresję.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-04-08 21:50:21
wyciągasz wnioski takie jakie masz ochote wyciągnąć... żeby było jasne - konstytucja jest dla wszystkich a nie TYLKO dla pisu i kukiza i nie powinna być zmieniana TYLKO pod ich zachcianki... btw agresja nie jest bezpodstawna bo to Ty insynuujesz że ja dziele Polaków a ja tylko wyrażam opinię że mała grupka dość radykalnych polityków nie powinna brać za morde konstytucji i zmieniać jej pod swoje widzimisie

jersey_pan
    Ocena: -6 (glosow:30)
2016-04-07 14:31:13
Panie Pawle, problem polega na tym, że rzepliński i jemu podobni partyjniacy myślą, że cały kraj i naród są ich własnością i są właśnie dla nich.

Mariobros100
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-04-07 13:16:17
Ustawa o TK weszła w życie w 1985 roku, więc zanim coś napiszesz szanowny "Autorze" - sprawdź.

Jaham
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-04-08 11:57:54
Ale TK otrzymał swoje obecne prawa po uchwaleniu konstytucji. Oj nie chce się myśleć samodzielnie, co?

hanamontana11
    Ocena: -7 (glosow:23)
2016-04-07 12:57:10
W naszym kraju konstytucja jest zawlaszczona teraz do trzymanie ostatnich przyczółków zmowy , wziaść kija i rozpędzić te świnie PO-we . Zgadzam się z Kukiz

marcik8
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-04-08 16:27:32
Ciemny, pisowski ludu! WZIĄĆ, WZIĄĆ, WZIĄĆ.

net244
    Ocena: 2 (glosow:14)
2016-04-07 12:40:47
ludzie to że cookies nie używa rozumu to normalka, ale wy chyba rozumiecie po polsku? Konstytucję można zmieniać, ale taka jaka jest ustanowiona jest nienaruszalna i nie można postępować wbrew jej zapisom.

hanamontana11
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-04-07 12:54:29
No to można czy nie?

swiergu
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-04-07 12:59:22
Zwróć jedynie uwagę, że Kukiz nie chce łamać konstytucji a zmienić istniejącą / ustanowić nową konstytucję, aby służyła obywatelom a nie partyjniakom! Więc, jeżeli nie jesteś w temacie, to się nie wypowiadaj, ponieważ Twoja interpretacja tego tekstu jest żenująca.

sisu76
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-04-07 13:46:54
Obecna była przyjęta w referendum, więc nowa też musi. A tego Kukiz i prezesik nie zrobią przy poparciu 20% społeczeństwa. I na tym polega ich problem i dlatego też muszą łamać prawo i je łamią. Za co pójdą siedzieć.

net244
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-04-08 12:19:55
a sorki, faktycznie jednak nie tylko cookies

JetFire
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-04-08 21:19:24
Sisu a może powiesz jakie poparcie ma PO/Nowoczesna? Jeśli PiS i Kukiz mają 20% to PO/Nowoczesna ma najwyżej 14%. Chyba że używasz statystyki rodem z GW. Jak poparcie dla PiS to % z ogółu całego społeczeństwa, a jak dla PO/N to % z tych co poszli na wybory. Bądźmy obiektywni

Ave_K
    Ocena: 0 (glosow:16)
2016-04-07 12:36:32
Od pewnego czasu zastanawiam się czy koleś nie powinien znów zacząć pić i grać bo ch... robi !

spitulis
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-04-07 12:23:10
i trzeba układy zmieniać

dyps
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-04-07 12:08:22
Cały czas rządzą nami układy partyjniakow którzy mają w dupie konstytucję i obywateli


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300