Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oczekiwania a rzeczywistosć
megi985  16-05-02, 21:30 Zgłoś
+ 86 -
Dodano: 2016-05-02, 21:30:57   przez: megi985
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 86  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Kobieta i telefon
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
V-T-S-S
    Ocena: 42 (glosow:50)
2016-05-02 21:39:34
Jeszcze cycki trzeba mieć...

xnightcrawlerx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-05 00:32:13
kupiła podróbę, gdzie miseczki są do góry nogami. zagadka rozwiązana, o to chodzi w tym zdjęciu.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 20:02:55
komentarz usunięty przez moderatora

wilu181
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-05-04 11:31:50
Z pustego to i Salomon nie naleje :P

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-05-04 11:10:20
tyż fajna laseczka tylko miskę sobie chyba przedobrzyła...

Alis123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-05-04 09:44:45
Jak się nie ma cycków to się nie ma co dziwić.

KSUT
    Ocena: -2 (glosow:12)
2016-05-03 21:20:42
Takim zdjęciem Ryszard Pietru zrobił w kuku 12% widzów TVn.

Daroeu
    Ocena: 9 (glosow:9)
2016-05-03 20:27:37
Cyckow w zestawie nie było

mirga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-03 20:07:27
I kto wierzy w reklamy? Widzi ciuch czy bieliznę na modelce i łudzi się że tak samo będzie wyglądać? Serio?

okido
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-04 14:05:07
Nie chodzi o mniejsze cycki niż te z reklamy, ale o wykonanie biustonosza. Układ pasków między miseczkami jest inny, dodatkowo te pod miseczkami są za długie przez co tak falują. Autorce zdjęcia chodziło o bubla w sprzedaży niż o jej bąbelki ;)

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-05-03 19:39:26
To nie mDonalds, cycków w zestawie nie dają.

ata123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-05-03 19:29:55
Trzeba miec co tam wlozyc...,a nie z tylu plecy i z przodu plecy...

dosiasamosia
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-05-03 20:02:20
Taa... cycki...a ty masz czym "postraszyć" swoją damę? najlepiej oceniać, jej cycki jeszcze urosną np. jak zajdzie w ciążę a czy tobie równie urośnie,wątpię,,,nie lubię takich głupich tekstów.

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-03 20:51:35
Pan Bóg stworzył ją dla hecy

ata123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-05-03 22:31:44
Do dosisamosi-pierd.l sie.Jak bys byla troche b.inteligentna,to najpierw sprawdzilabys,czy piszesz do mezczyzny,czy kobiety,a potem bazgrala swoje wywody.Tobie nic nie musi rosnac,bo ty sobie sama robisz dobrze(odnosnie twojego nick-u).

adammaster
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-05-03 23:05:09
@dosiasamosia Nie p!erdol mi tu bajek. Wy baby niby chciały byście facetów z wielkimi k*tasami, a jak znajdzie się w końcu taki z wielką pałą, to jak was się yebie to płaczecie, że boli. Znałem murzyna, który chodził z Polką. Musieli się rozstać, bo mu kootas nie wchodził do jej plzdy. Taka wielka pała, jak u murzyna, to może zadowolić chyba tylko otyłą mamuśke z clpskiem rozwalonym od pięciu porodów... Na polskie zgrabne kobiety wystarczy 14 max 15cm. Wtedy cały wchodzi do buzi i nie płaczecie, że boli, jak was się ostro rżnie.

tomnbb
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-05-03 23:48:25
@dosiasamosia - ciążą jej nie pocieszaj - tam już chyba widać bliznę po cesarce.

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-05-04 08:49:49
No ba, ale się rozszczekali ;D i co z tego że nie ma cycków, to nie powód żeby z niej łacha drzeć ( do ata123 po co mam sprawdzać do kogo piszę, większość usrów podaje nieprawdziwe dane,w/g moich info, ja już dawno powinnam korzonki od spodu podgryzać ;p jak sądzisz mam już 102 lata, prawda czy fałsz?)

nowy_uzytkownik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-05-04 13:29:08
@dosiasamosia Żeby zajść w ciążę musiałby ktoś ją przelecieć, żeby ktoś ją chciał przelecieć to musiałaby miec cycki... I kolko sie zamyka... :P

dosiasamosia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-05-04 14:06:19
nowy...cycki podobno to nie wszystko,,,chyba że szukasz dziuni do dymania,są dziewczyny nie obdarzone wielkimi balonami, ale są fantastyczne w konwersacji, świetnymi "kumplami"z którymi można konie kraść,,,czy kumpela która nie ma cycków jest bllle...dzięki za -

ata123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-05-04 15:48:17
Dosiasamosia. Po twoich komentarzach, dochodze do wniosku, ze ty tez jestes plaska jak deska. "Uderzyc w stol,a nozyce sie odezwa".. A inna sprawa to -"Padawan" do czegos zobowiazuje...,a ty jestes beznadziejna: "jak sadzisz,mam juz 102 lata,prawda,czy falsz? " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MASAKRA...

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 21:05:49
ata, sama jesteś masakra,a gdzie solidarność kobiet, wypisując te bzdety tylko dajesz do zrozumienia że jesteś tępa, gdybyś była prawdziwą kobietą to byś zrozumiała że nie jedna laska ma na tym punkcie kompleksy, ale co ty możesz o tym wiedzieć, pewnikiem jesteś cycatą blondyną,bardzo "inteligentną" to można wywnioskować po twoich komciach.( a tak w nawiasie paru userów mnie zna, do płaskich to ja nie należę,zdziwiłabyś się,a teraz zejdź ze mnie bo jesteś nudna.

ata123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 22:07:21
Malo inteligentna to jestes ty.Wnioskuje to ze sposobu,w jaki piszesz.Zero duzych liter,kropek,brakujace przecinki.Jeden ciag bzdetow... Doucz sie najpierw,a potem dopiero pouczaj innych tepaku.

ata123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 22:08:48
komentarz usunięty przez użytkownika

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 23:06:13
Wyluzowałaś? to teraz idź spać. Nudna jesteś jak flaki w oleju, jeżeli masz faceta to mu współczuję i zejdź ze mnie.Gdybyś była inteligentna to obraziłabyś mnie tak elokwentnie żeby mi w "pięty" poszło,twój sposób wypowiedzi mówi sam za siebie hmmm milutka jesteś rycząca 40-stko :)))))

ata123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 23:27:28
Jak mozna obrazic idiotke??? Niemozliwe...I tak nie zrozumie... :-)

dosiasamosia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-05-05 00:22:56
Masz rację, pozdrawiam hehehe ulżyło???( nie obrażaj jak nie znasz, to tylko świadczy o Tobie, jesteś niezrównoważona emocjonalnie,,,nie będę z Tobą konwersowała)

ata123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-05 00:36:43
VICE VERSA...

ata123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-05 01:21:08
Jeszcze jedno... Przeczytaj,prosze,znaczenie slowa: konwersacja i wtedy dostosuj swoj belkot do tego poziomu... Musisz troche popracowac nad soba,a nie zaslaniac sie,w potocznej rozmowie, niezrozumialymi do konca dla ciebie slowami i ludzic sie,ze jestes przez to madrzejsza... :-)

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-05-03 18:57:33
A jeżeli ktoś oczekuje MIŁOŚCI, to też obrazkiem też mu to odbierzesz???

goher
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-03 18:44:09
Ten po prawej ma też ciut inny krój,inna miseczka i sznureczki pod biustem też nie tak sie układają jak powinny

tralalala2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-04 23:21:26
miseczka nie tyle inna co przyszyta odwrotnie, do gory nogami :)

barbarela123
    Ocena: -4 (glosow:10)
2016-05-03 18:41:33
komentarz usunięty przez moderatora

saderwa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-03 19:08:36
komentarz usunięty przez moderatora

ata123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-05-03 22:37:01
Na oko to facet zmarl w szpitalu.

Majster82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-03 18:19:42
To się biustonosz faktycznie zdziwił...

Markkopolo
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-05-03 06:38:15
Oczekiwała, że jak kupi, założy to urosną, a tu takie zdziwienie...

sile
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-05-03 01:09:02
cyców nie dali w zestawie? bezsensu

mariusz-1103
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-05-02 21:41:12
ta z lewej ma cycki i sprawa rozwiazana

V-T-S-S
    Ocena: 42 (glosow:50)
2016-05-02 21:39:34
Jeszcze cycki trzeba mieć...

fekaliator
    Ocena: -7 (glosow:15)
2016-05-03 19:12:06
Dla ciebie pewnie trzeba mieć otwartą kichę stolcową ...

michal.strogow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-05-06 19:15:58
A dla ciebie szambo smrodzie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300