Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dzióbka nie ma, ale są wąsiki
plastek  11-07-24, 21:55 Zgłoś
+ 584 -
Dodano: 2011-07-24, 21:55:53   przez: plastek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 584  Zgłoś nadużycie
5
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Bajki uczą.
  •  Daj odpisać
  •  Skarbówka
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
aniusia09
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-07-24 23:01:03
A jakie śliczne duże oczy i długie rzęsy ma ta dziewczyna......Trochę wyrywania i byłoby super;)

kill100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-11 19:15:01
Niech jej ktoś znający dobrze fotoszopa pomoże!!!!

leszek1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-25 16:45:54
i miodzio waski

maua89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-09 22:43:37
corka madonny tez takie miala. a jak pozniej je wyregulowala to taka laska sie zrobila... ta dziewczyna tez jest b. ladna

messsi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-09 19:39:36
Taki sam był w muppetach :D

Hydert
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-06 16:31:10
Ludzie jak macie kompleksy to nie wyśmiewajcie się z innych z tego powodu ;/ Żałosne...

hera666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 21:17:14
jak z rodzinki ADAMSÓW:)

paulinkie2411
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 14:30:20
Nie jest brzydka. Po prostu jest niezadbana. Wystarczyłoby pęsetą wyrwać kilka brwi i zgolić wąsik u kosmetyczki. Mogłaby to zrobić laserowo-mniej boli.

wig12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 13:19:27
jak mnie Boże stworszyłeś taka jestem... szkoda dziewczyny to fakt, ale jak widać na wlasne życzenie tak wygląda.

MaoMao
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-03 23:32:48
Pamiętasz, kiedy mamusia mówiła "nigdy nie gol twarzy maszynką"? Zapomnij! Zrób to! Nożem do masła, kosiarką... czymkolwiek >>

Ohy5
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-02 12:09:52
Tarzan wersja XXI w. ;D

tommowe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-01 23:44:37
ładne ma oczy ;P

Olanta673
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-01 21:17:40
Niczym Frida : )

raion86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-01 18:22:47
Gdyby zniwelowała te krzaczory mad oczami i wąsik to byłaby całkiem znośna.

Cecylka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-01 13:24:13
dziewczyną mająca problem z wąsikiem i brwiami, pewnie ktoś wrzucił bez jej zgody, szkoda mi jej, bo poprawić parę drobiazgów i byłaby ładna

SSlechiaSS
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-01 09:16:28
jak to bylo z 2 miesiace temu czy tam kiedy na wiocha.pl ;/

Agalina
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-01 05:31:15
Spokojnie by mogła faceta udawac

rainbowONA
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-31 19:58:16
Masakra jaka dziewczyna nie zadbana...

cichy2107
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-31 16:57:29
jaki kun ;d

Skrilexx666
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-31 16:50:53
poraz kolejny syndrom jednej brwi...haha

Masterbe
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-31 16:34:56
monobrew rulz

agrafon
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-31 16:20:42
Nie ma się z czego nabijać.

qwerty92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-31 15:10:57
jednobrew i dziewiczy wąsik O.o XD

ssssensimilla
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-31 12:24:39
oł jołciu !!!

Adam346
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-31 12:13:32
śliczny chłopak, tylko mógłby włosy obciąć.... a dzióbka nie widzę...

natashatg
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-31 11:02:34
Michał Żakowski

shavonda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-31 01:20:02
wygląda jak moja nauczycielka z liceum.Zawsze jak odpowiadaliśmy na jej absurdalne pytania "marszczyła" brwi....ehh to spojrzenie....

Samael666999666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-31 00:23:03
gdyby się pozbyła zbędnego owłosienia to byłaby całkiem ładną dziewczyną. -.-

Seboth
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-31 00:15:22
Potrzeba jeszcze tylko pasty do butów xd

kasiaak
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-31 00:10:17
aż mnie mdli jak na to patrze.

oooKurwa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-30 23:50:58
przecież nie jest brzydka,brwi zawsze można wyrwać...ktoś jej to tylko musi uświadomić

Wojtas81
    Ocena: -9 (glosow:9)
2011-07-30 23:49:18
wydepiluj się suko !!!

zochawiocha
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 23:03:00
a może to chłoptaś? a jeśli dziewczyna to myślę że za parę lat mogła by być z niej jeszcze fajna dziewczyna, usunąć wąsik, uregulować brwi, makijaż nie było by źle i nie jeden z Was by się zdziwił:)

just_y
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-02 14:04:02
fajnie to wygląda wisiennka :)

Wisiennka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-30 23:04:58
((oi56.tinypic.((com/1zn78e0.((jpg bez '(('

monster.haus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 22:57:12
Jej brew ciągnie się na czole jak pasek u tenisisty -.-

mietek201
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-30 22:52:12
to jest wzór kobiety idealnej >> hahahahahah

Lena16KRK
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-30 22:30:22
pod nosem tez juz jej cos wyrasta

nazwa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-30 22:22:49
Ale ma ładne oczy, i tu mówi serio. ;dd

Lajlaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-30 22:02:50
Jednobrewa :D

Kinga1204
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 21:45:38
Krzaki jak się patrzy.

Fobiaaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-30 21:18:10
Czy mi się wydaje, czy jej zaczynają rosnąć wąsy.? ; ooo

czekoladaxd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-30 20:53:52
monobrew!!

pokkerface
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-30 20:50:13
zgadzam się, jedna wielka brew - mono brewka ; > fuuuuj !

yukiarashi
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-30 20:01:25
Uważam, że tytuł "sweet brewki"- jednakowoż do tego obrazka nijak pasuje. Widzę tylko jedną monstrualną brew ^^

BeauIshii
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-30 19:09:29
Ona jest ładną dziewczyną... Tylko mogłaby się pozbyć niepotrzebnych włosków... Ale jak kto co lubi...

Sixtofilia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-30 19:03:34
Wyglada jak corka Madonny

Edytka19r6
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-30 19:00:54
Boshs:D co to jest?? Mogłsby sobie to troszke wydepilować:D

kinia85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-30 18:44:00
ale nie wiem czy słyszeliście że kobiety z wąsikiem są namietne w łużku;)

OnaJestSzalona8
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-07-30 18:43:04
Nie piszcie, że byłaby ładna, bo ona ma twarz jak facet

creed1984
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-30 20:09:31
Bo to jest facet!!!

ufolog
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-07-30 18:00:24
A mi przypomina córke madonny

niegrzeczna16
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-07-30 17:45:03
do kompletu brakuje jeszcze DZIUBKU:D

rudadiablica6
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-30 17:33:42
Nadajecie na plastiki na tipsy i slodkie minki? Macie wiec naturalna kobiete;] Podoba sie?

klapaucius1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-30 17:26:00
Frida :D

DanioAR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 17:22:27
Ale ma koper.

cupamo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-30 16:41:32
Przypomina Fridę Kahlo.

log1255
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-30 16:36:21
Ooo towarzysz Breżniew :P

Aldaron87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-30 16:34:44
Ale żydek hahahaha xD

olcia87pl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-30 16:06:40
wyglada jak Lourdes- córka Madonny :)

Martinos
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-30 15:52:18
brewka

rastomi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-30 15:29:21
Hirsutyzm to choroba. To tak jakbyście się naśmiewali z osoby chorej na zespół Downa. To jest dopiero wiocha. Od razu widać poziom osób komentujacych

corei5
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-30 15:28:15
Tzw. brewa mewa:)

agatos05
    Ocena: -19 (glosow:21)
2011-07-30 15:19:32
komentarz usunięty przez użytkownika

katarzynaszorc
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-30 22:45:42
odezwała się blondynka..

damian996
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 15:08:59
Ale to chłopak tak na serio jest?

blublu00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-30 15:05:44
Taka ładna a tak zaniedbana...........

Sephora26
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-30 14:40:28
Troszkę pomysłowości i byłaby fajna dziewczyna.Jak znam życie to ona sama tej fotki do sieci nie wrzuciła:-)

sautos38
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-30 14:40:28
jednobrewa

karolcixxx
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-30 14:39:22
Jak ten żółty z bajki Ed, Edd i Eddy :)

Fobiaaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-30 21:16:25
Hymm...strzelam że jeden z edów. :D Bo eddy chyba był różowy. xDDD

Lcaseidefensis
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-30 14:38:20
wąsy dla Adasia były! zapomniała zgolić i od razu problemy :)

ewcias
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-30 14:37:50
Wolicie się ślinić nad tymi pustakami co ich tu pełno? Dużo tapety, pozy jak z pornola itd. Ja tu powyżej widzę nturalność a nie wiochę, ktoś jej zrobił psikusa, jakaś wredna koleżanka :/

ewcias
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-07-30 14:35:15
Ludziska to przecież bardzo ładna dziewczyna, ma piękne rysy, duże oczy, ładne usta, tylko jest skromna widać, i faktycznie jakby trochę popracowała nad sobą to całkiem, całkiem...

Aicha
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-30 13:58:49
Jakby wyskubać brwi i pozbyć się wąsów to byłaby niezła laska.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-07-30 13:57:59
nawet jeśli zadbałaby o siebie, to i tak byłaby nieładna... już tak jej nie brońcie

MetallicA
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-07-30 13:39:33
Mi to wygląda na chłopaka, tylko te oczy mi nie pasują troche...

MannGegenMann
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-07-30 13:33:36
Gdyby potrafila odpowiednio zadbac o siebie to fajana bylyby dziewczyna..

MannGegenMann
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-30 19:58:35
Sorry: bylaby.

Ananasio
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-30 13:28:07
No właśnie ta dziewczyna podobna jest do córki Madonny :D

kociambeer997
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-07-30 13:25:28
czarna mewa z wąsem

rokusan
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-07-25 21:46:26
Jak by się wydepilowała tu i tam to byłaby ładna dziewczyna.

wiedxma
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-07-25 10:23:38
to fotka madonny ,kiedy byla mloda?

helmut13
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-25 00:01:12
cierpliwości, co nie co się wytnie i będzie git;)

suck17
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-07-24 23:03:43
to cóż to za płeć? :)

aniusia09
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-07-24 23:01:03
A jakie śliczne duże oczy i długie rzęsy ma ta dziewczyna......Trochę wyrywania i byłoby super;)

goshha8
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-07-24 22:53:17
jeeaaa monobrew ;d

kasia_09
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-07-24 22:50:55
To chłopak czy dziewczyna bo za bardzo nie moge rozróżnić ?? :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400