Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sphinx125  16-06-06, 17:24 Zgłoś
+ 332 -
Dodano: 2016-06-06, 17:24:48   przez: sphinx125
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 332  Zgłoś nadużycie
123
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Edukacja
  •  Magia uczuć.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
Ukryj komentarze(20)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marazzzz
    Ocena: 14 (glosow:18)
2016-06-09 19:11:09
Poprawnie pisze się "piłkarze", ale co tu wymagać od bezrobotnej emigrantki (poniekąd) żerującej na socjalu wraz ze swym gównolicym księciem z bajki.

MrPrawda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-10 23:02:35
Strona wiocha zeszła na dno. Takie bzdury już wstawiane są że szok. A idioci to łykają

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-10 17:55:46
a niech je.bie sie tam w chooj, oby żaden rodak nie ucierpiał, chociaż głupotą jest świadomie się tam pchać

hanauer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-06-10 10:32:41
komentarz usunięty przez użytkownika

latrell
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-06-10 08:36:07
jak ja sie cieszę, że piłka nożna juz dawno mi zbrzydła

flinto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-06-10 06:56:01
To tak, jakby wilk strzegł stada owieczek...

Salwatore
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-06-10 06:26:11
To widze że bedzie bombowa impreza.

kosma1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-09 22:58:12
za 3,5 zł na godzinę lub w ramach wolontariatu...

artisabang
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-06-09 21:29:54
raczej głupota level levica

alex1795
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-06-09 20:26:59
Przeciez araby tez musza miec jakies rozrywki! Wpadna na euro sie rozerwac troche na tej babowej imprezie

wariatos1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-06-09 20:21:19
...Ramadan, mówi Wam to coś ? Miejmy nadzieję, że pogoda dołoży swoje i osłabieni Niemcy nam nie fikną...

narwal101
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-06-09 20:19:48
Nie chce krakac ale coś czuję, że będzie to wyjątkowe Euro, które długo pozostanie w pamieci.

barbarela123
    Ocena: -13 (glosow:17)
2016-06-09 18:58:19
komentarz usunięty przez moderatora

marazzzz
    Ocena: 14 (glosow:18)
2016-06-09 19:11:09
Poprawnie pisze się "piłkarze", ale co tu wymagać od bezrobotnej emigrantki (poniekąd) żerującej na socjalu wraz ze swym gównolicym księciem z bajki.

drazu
    Ocena: 7 (glosow:13)
2016-06-09 22:40:14
olejcie tego niedorozwoja, barbarelke, to nawet nie jest trol. to tylko chory człowiek

krewky
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-06-09 18:05:06
Żeby się tylko nie okazało, że królem strzelców zostanie jakiś śniady ochroniarz, a nie najlepszy piłkarz :)

bary5706
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-06-09 17:49:14
fajnie niech im jeszcze dadza giwery i po 10 kilo trotylu

bary5706
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-09 17:47:06
fajnie niech im jeszcze dadza giwery i po 10 kilo trotylu

piotr7333
    Ocena: 4 (glosow:10)
2016-06-07 05:06:09
Pojechał bym na mistrzostwa... Gdyby nie to ze na 99% coś tam Pi...lnie.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-06-09 18:38:37
Ale może nie w Twoim sektorze. No nie bądź taki uprzedzony:)

muchaelc
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-06-06 22:05:04
Oj, będzie bombowa impreza :-D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300