Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Prawie zabił człowieka na motorze.
lowell  16-06-18, 15:22 Zgłoś
+ 97 -
Dodano: 2016-06-18, 15:22:44   przez: lowell
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 97  Zgłoś nadużycie
150
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Co to będzie
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kurnachatawiocha
    Ocena: 13 (glosow:17)
2016-06-18 19:19:07
Zachowanie kierowcy trochę chamskie (jeśli rzeczywiście widział tego motocyklistę) ale przyklejanie się do zderzaka na trasie, to proszenie się o wypadek.

zuzannas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 17:47:30
sam sie prosil.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-20 17:44:03
Dlaczego tłuką się tylko na "szlifierkach"? Leżą na jajkach czym odcinają dopływ krwi do mózgu!

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-06-20 09:16:08
Niestety jadąc motocyklem trzeba myśleć za innych i mieć zerowe zaufanie do manewrów i umiejętności innych.

informatyk26
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-06-20 12:47:29
a samochodem nie trzeba ?

nowy_uzytkownik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-06-20 13:54:07
@informatyk26 A siedziałeś kiedykolwiek na motocyklu? Błędy które popełnisz czy inny kierowca, są bardziej tragiczne w skutkach niż te jeżeli prowadzisz samochód.

pdzran
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-06-20 07:54:52
Święta krowa (motocyklista) powinna poczekać aż Fabia zakończy manewr zmiany pasa ruchu , co nie oznacza , że kierowca Fabii jest bez winy ... w skrócie ... jeden wart drugiego.

pawel1710
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-06-20 00:09:38
Człowiek na motorze nie zachował bezpiecznej odległości od pojazdu jadącego przed nim, więc jest to jego wina.

jk112
    Ocena: -5 (glosow:17)
2016-06-19 20:32:09
o sqrwysyn! SĄD dożywotnio powinien odebrać uprawnienie kierowcy skody

gizmo88
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-06-20 13:52:19
Chyba motocykliście, jak się Pani nie zna, to proszę nie zabierać głosu!

jk112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-20 18:33:08
tak się składa, ze się znam proszę Pana! a głos proszę zabierać po dokładnym przeanalizowaniu materiału filmowego! kierowca Skody wyraźnie i za wczasu sygnalizuje zmianę pasa ruchu, zaczyna manewr, a następnie gwałtownie odbija w lewo potrącając prawidłowo jadącego motocyklistę, który zaczął manewr wyprzedzania!

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 22:18:41
Miał do tego miejsce? Proszę przeczytać art.24 PRD i przestać gadać brednie!

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 22:28:24
Dyspozycję którego artykułu naruszył kierujący Skodą, proszę mi pokazać palcem bo ja chyba ślepy jestem, nie widzę.

jk112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-21 16:38:03
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-21 18:16:48
Zdrowy odruch, powinna Pani usunąć swoje komentarze i powrócić do dyskusji po zapoznaniu się z e l e m e n t a r n y m i zasadami RD.

jk112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-22 16:52:33
nie mam zamiaru dyskutować z kimś, kto wykuł na "BLACHĘ" ustawę o ruchu drogowym i nie potrafi interpretować jej zapisów, a w szczególności przytoczonego przez Pana art. 24 par.1 pkt. 3!kierowca motocykla miał dostatecznie dużo miejsca, żeby wykonać manewr wyprzedzania i wykonałby go bezpiecznie, gdyby nie został potrącony celowo przez kierowcę skody, który notabene, po spowodowaniu kolizji uciekł z miejsca zdarzenia proszę Pana!

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-23 22:11:53
Szanowna Pani, wykucie "na blachę" przepisów to mój fach, nic innego nie robię od 22.lat. Spierać się z Panią... Wiem jak orzekają sądy ... Szanowna Pani, zachowałaby się Pani tak jak on...? Mnie uczyli tak: "masz jechać tak jakby wszyscy chcieli cię zabić"

zordon85
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-06-19 15:20:13
A ten co nagrywa całą akcję to co jakiś pojazd uprzywilejowany czy VIP drogowy,że nagina cały czas lewym pasem?czy może zaraz będzie gdzieś skręcał w lewo i boi się żeby skrętu nie przejechał

zajcew26
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-06-20 00:33:14
Jeżeli nie blokuje nikogo z tyłu to co Ci przeszkadza ktoś kto leci lewym ?? Nie zwracając uwagi na przepisy oczywiście

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:17)
2016-06-19 13:35:14
To prawda, motocyklista przez nieznajomosc przepisow mogl spowodowac wypadek i zagrozic zyciu i zdrowiu innych ludzi. Ale moze teraz sie nauczy przestrzegac przepisow o zachowaniu dystansu, wyprzedzaniu i zachowaniu ostroznosci.

carmamir
    Ocena: -8 (glosow:10)
2016-06-19 13:32:15
1. Zachowanie ostroznosci. 2 Zachowanie odleglosci. Jakies pytania ? Polaczki biedaczki lubia sie pluc, ale jakos zasad nie lubia... (przeciez to przez zasady sa biedni, wedlug swojego wyobrazenia).

ciboq
    Ocena: 2 (glosow:16)
2016-06-19 13:01:37
ludzie o co wam chodzi to czy pacjent ze skody zrobił to specjalnie to jest sprawa dyskusyjna nawet zmieniając pas możemy wykonać manewr awaryjny może coś leżało na jezdni,może jak zmieniał pas motor dal po garach i kierowca się przestraszył, kierowca motocykla nie zachował odpowiedniej odległości, po drugie chciał wyprzedzić pojazd który nie opuścił jeszcze pasa wina jest ewidentnie motocyklisty strasznie mu się spieszyło co widać prędzej w filmiku gdzie wyprzedzał z lewej strony samochód który nagrywa, a co do uderzenia to ja nie widzę żeby uderzy raczej zblokował przednie kolo i poślizg

ciboq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-19 15:13:02
oczywiście miało być z prawej strony, motocyklista wyprzedzał samochód filmujący z prawej strony :)

ciboq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-19 12:59:21
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 5 (glosow:11)
2016-06-19 11:41:45
wina motocyklisty

krystian026
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-19 11:06:40
komentarz usunięty przez moderatora

krystian026
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-19 11:00:35
komentarz usunięty przez użytkownika

wlocho1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-19 10:47:07
Przyjedzcie zobaczyc do Italii jak jezdza na motorach. Potem marudzcie

erwin32
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-06-19 12:01:23
A co mnie Italia obchodzi, tu jest Polska.

Gargamel_80
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-06-19 10:30:03
Za ten wypadek może winić siebie tylko i wyłącznie motocyklista bo rozpoczął wykonywanie manewru jeszcze nim wyprzedzany zmienił pas ruchu. Co nie znaczy że ten w skodzie miał prawo wrócić, ale po to są przepisy mówiące o bezpiecznym odstępie aby takie sytuacje zapobiegać tego typu sytuacjom. Co do kierującego skodą to można mieć tylko zastrzeżenia do niezatrzymania się po zdarzeniu gdyż nie uwierzę że nie widział. Bo jeśli nie widział tzn że nie korzysta z lusterek przed w i po manewrze zmiany pasa ruchu, a to kwalifikuje się do odebrania prawka.

carmamir
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-06-19 13:34:07
Nie sprawdzenie lusterka nie kwalifikuje do odebrania prawka. Naucz sie kodeksu zanim zaczniesz bajdurzyc. Trudno zeby zatrzymal sie skoro zdarzenie nie bylo z jego winy i za nim. Zatrzymac sie powinien ten ktory jest za nim.

gazetny
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-06-19 14:05:42
Nie ważne czyja wina ale ważne że uczestniczył w zdarzeniu i powinien się zatrzymać.

arena177
    Ocena: -7 (glosow:15)
2016-06-19 09:43:05
dlamnie to jest usiłowanie zabujsctwa powinno sie odrazu złapac i osadzić wciupie

gizmo88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-06-19 18:12:57
"Zabujstwa" - buj siem Boga!

paczo11
    Ocena: 2 (glosow:10)
2016-06-19 08:32:54
Wina wieśniaka na pierdziawce z tesco

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 14:00:16
Tesco przejęło Skodę?

devey
    Ocena: 1 (glosow:15)
2016-06-19 00:26:16
Nawet się ku tas nie zatrzymał...

albin07
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-06-19 00:23:28
komentarz usunięty przez użytkownika

arturogw
    Ocena: -1 (glosow:15)
2016-06-18 23:33:52
po 5 miał kierunek wrzucony ale zobaczcie tam jest wyjazd pewnie się upewnił w lusterku czy ma wolne i dopiero pojechał nie wspominając że auto ma masę i miało też jako taką prędkość widać jak odkłada nagrywającego obstawiam około 150km/h i zróbcie ostry manewr w jakąś stronę. Motocyklista to IMBECYL UMYSŁOWY i nic więcej

mariusz83
    Ocena: -7 (glosow:9)
2016-06-18 23:26:15
2/2 i to już jest przestępstwo. Tyle w temacie

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-06-19 13:36:30
Dokladnie, wszyscy motocyklisci lamiacy powyzej 2 przepisow ( a debil na pierdziawce zlamal ich 3) powinni odpowiadac jak za przestepstwo. Moze durnota by sie nauczyla kodeksu.

arturogw
    Ocena: -1 (glosow:15)
2016-06-18 23:25:42
Wina tylko i wyłącznie motocyklisty, kierunek był okey ale nie zmienił pasu czyli Pan na motorze powinien zachować bezpieczną odległość lecz tego nie zrobił. Kolejna sprawa motocyklista Pan z wykopu uważa za normalne wyprzedzanie takie hmmm polecam kupić mu mózg na wagę. 3. facet w skodzie mógł nie odczuć uderzenia bo nie widać aby wykonał jakieś manewry bo tym wypadku/kolizji a ,,niby" przyśpieszenie wzięło się od hamowania wozu co nagrywał. Po 4 ten Pan zamiast dziękować ,że żyje bo gdyby nagrywający też nie miał bezpiecznej odległości byłby właśnie w chłodnicy a nie żalił się w interne

xDeOx
    Ocena: -4 (glosow:16)
2016-06-18 23:14:00
gardzę motocyklistami, ale po tym to bym temu bucowi ze skody ryj rozbił na miejscu tego gościa. Nigdzie się nie wciskał ani nic, nie wymuszał, chciał go wyminąć szybko jak ten zaczął skręcać, więc jeśli to co zrobił było celowe to należy się sążny wpierd.

mariusz83
    Ocena: 2 (glosow:14)
2016-06-18 23:10:52
1/2 Jak czytam komentarze, to stwierdzam, że w większości debile się wypowiadają. Od razu mówię, że motoru nie mam i jestem "anty motorowy". Ale jak czytam, że "trudny przypadek", "kierowca Skody jeszcze nie zmienił pasa" itp., to po pierwsze albo oglądamy inny filmik i po drugie inne przepisy znamy. Po pierwsze "skodziak" jest "szeryfem" i to jest już wykroczenie. Po drugie sygnalizuje zmianę pasa, zaczyna manewr i mając pustą drogę bez zasygnalizowania chęci powrotu na pas zajeżdża (na pewno specjalnie) drogę motocykliście (wykrocznie). Po tr

luke1104
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 23:33:32
komentarz usunięty przez użytkownika

bubatraker96
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-06-19 01:09:54
@mariusz83 kierunkowskaz nie zobowiązuje do skrętu można jechać z włączonym kierunkiem przez całe miasto i to każdy na podporządkowanej i za tym kierowcą ma uważać na tego z tym kierunkowskazem. Policja może w takim przypadku dać mandat od 20 do 500zł ale kiedy dojdzie do kolizji to winny jest ten który wjechał bo myślał że ten będzie skręcał bo miał kierunkowskaz włączony. Miałem podobną sytuację z tym że to ja jechałem za motocyklistą ciągnikiem siodłowym i ten przed zakrętem zjechał na prawy pas wciskając się pomiędzy dwa samochody jadące po prawym pasie więc ja trochę przyspieszyłem

bubatraker96
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-19 01:18:07
zrównując się z nim i tak przejechałem cały zakręt za zakrętem motocyklista wrócił na lewy pas tylko ja tam już byłem i dojechał do mojego boku. Biegły stwierdził że to on wjechał we mnie, ale to moja wina bo ja go nie powinienem wyprzedzać, bo motocyklista powiedział że nie zmienił pasa, a gdyby on nie zmienił pasa to ja bym go wcale nie wyprzedzał, ale biegły uwierzył w to co motocyklista mówił a nie ja a że pas w tym miejscu jest bardzo szeroki to stwierdził biegły że można tam wyprzedzać tylko miałem za mały odstęp od wyprzedzanego pojazdu. Tutaj skoda nie zmieniła jeszcze pasa i odstęp od

bubatraker96
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-19 01:24:21
wyprzedzanego pojazdu jest zbyt mała nawet jeśli skoda zrobiła to specjalnie to i tak zgodnie z przepisami motocyklista nie miał odpowiedniego odstępu a kierowca z przodu może zrobić różne manewry a poza tym najważniejsze podczas każdego manewru należy zachować SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ a tutaj jej nie było. Była identyczna sytuacja na uwaga pirat tylko że dwie osobówki i wina była kierowcy z tyłu

gizmo88
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-06-18 22:47:28
Potężny błąd skodziarza jeśli odjechał ale mam nadzieję, że wrócił i opanowując chęć strzelenie w papę tego jełopa zapisał jego dane i usunął szkodę w samochodzie z jego polisy!

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 22:52:47
O ile go dotknął wogóle.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 22:57:55
komentarz usunięty przez użytkownika

duck4uall
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-06-18 22:19:43
ahahaha ch*j motocyklista, wpycha siem to ma teraz, bym go rozjechal ch*ja yebanego

Piotrek266
    Ocena: 0 (glosow:20)
2016-06-18 21:02:47
Kierowca motocykla wjechał w dupę kierowcy samochodu. Oczywista wina motocyklisty. Teraz dobrze moderator?

luzer955
    Ocena: -4 (glosow:22)
2016-06-18 21:25:37
Kierowca Skody włączył kierunkowskaz czyli zasygnalizował zmianę pasa. Widać że koleś nielubi motocyklistów i życzę mu ponownego egzaminu na prawko po roku przerwy.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-20 14:01:23
Zasygnalizował z a m i a r , do niczego go to nie zobowiązuje!!!

Piotrek266
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 21:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

hunterofsoul
    Ocena: 7 (glosow:19)
2016-06-18 20:42:04
Jestem kierowcą samochodowym, nie posiadam motoru, wkurza mnie czasami jak próbują się wciskać gdzie nie ma miejsca! Ale tutaj tego pajaca ze skody powinni dogonić i mu naklepać, wieśniak zasrany. Włączył migacz, że zmienia pas, od groma wolnego miejsca, a jak zobaczył, że motocyklista przyśpiesza to specjalnie zajechał mu drogę i dopiero zmienił pas, zazdrość zeżarła, że motocyklista będzie szybszy od niego. Nie widzę tutaj, żadnych usprawiedliwień dla pseudo kierowcy skody. Patrze czy mogę zmienić pas, mam wolną przestrzeń, włączam migacz i zjeżdżam. Proste.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 14:05:04
"Migacz"- Boże, widzisz i nie grzmisz?

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 22:35:53
Może "mrugacz"?

jakubek278
    Ocena: -4 (glosow:20)
2016-06-18 20:03:01
długi 1974 baranie i matole. dlugi to ty masz chyba w banku za brak rozumu. Jakie wraca na lewy pas?? Czy ty widziałeś żeby nastąpiła zmiana pasa??? Matole wyprzedza się tylko w sytuacji gdy nie stwarzasz niebezpieczeństwa na drodze. Kierowca skodzianki nie przejechał przez oś jezdni i nie zmienił pasa to pojeb na motorze chciał lewą stroną wyprzedzać. Przyłączam się do wcześniejszego komentarza. Powinien skodą jeszcze cofnąć i poprawić debilowi który jeździć nie potrafi.

dlugi1974
    Ocena: -4 (glosow:16)
2016-06-18 20:20:54
nie spinaj się tak bo się zesrasz palancie. Pewnie fabią pomykasz i egzamin na A oblany co ?

jakubek278
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-06-18 20:37:10
Fabią to kasuje własnie takich idiotów dawców organów. A ty co pewnie tylko romet na pedały i uważasz się za kierowcę???

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-06-18 20:56:20
Do swojej śkody dostałeś instrukcję obsługi mein Kampf ????

jakubek278
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-06-18 21:25:09
A to w gimnazjum już uczą co to jest Mein Kampf?? Poziom gimbazy poważnie. Pewnie jezdzisz skodą i nie zdałeś egzaminu na A. Buhahaha. Takie przemyślenia to zostaw na wypracowanie dla nauczycielki tylko jeszcze napisz moim zdaniem bo 'pewnie' to słaby argument. Jak bym napisał ci czym jeżdżę to ty byś się zesrał palancie :P

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-06-18 21:41:09
jakubek sorry, źle ciebie oceniłem pewnie zasiadasz w śkodzie Yeti. NO SZACUN !!!! na marginesie komar na pedały to klasyk który JUZ jest sporo wart w Polsce, i ciągle jego wartość wzrasta ale takie pomioty o tym nie wiedzą ??!! no nie ??!! wejdź na aledrogo i sprawdź pajacu, bo to klasyk polskiego przemysłu pomiocie jest!!!

gizmo88
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-06-18 22:18:03
Długi1974 swoim dwukołowcem jeździ, zapewne, z podgiętą rejestracją wyczyniając takie szopki. Ciężko uwierzyć, że dorosły człowiek opowiada takie brednie.

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-20 21:00:20
gizmo ja swoim motocyklem pomykam z tablicą widoczną jak księga pisze bo nie mam się z czym ukrywać !

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-21 18:51:00
Długi, po co go bronisz jak sam wiesz, że dał doopy jak pompa wody. Bo jesteś motocyklistą? Daj spokój... Jechałbyś za sam. w takiej odległości? A jak wybiegnie pies, dziki, łoś, gość będzie cukrzykiem i będzie miał atak, będzie miał zawał albo będzie zwykłą koorwą i depnie w heble (miałem przypadek, że pociął się z żoną wyhamował na lewym pasie i poszedł w peezdu) co zrobisz wtedy? Piszesz, że nie macie poduszek i in. a kto ma o tym myśleć? Nie mógł poczekać 3 sek. aż skodziarz skończy manewr? A on go nawet nie zaczął, sygnalizował tylko z a m i a r wykonania go. Policjant nie nakłada grzywny

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-21 18:53:01
za chamstwo tylko likwiduje skutki zdarzenia drogowego w oparciu o PoRD.

ra260784
    Ocena: -2 (glosow:16)
2016-06-18 19:55:54
Wciskać się w każdą wolną dziurę, nie zachowywać odstępu etc typowe zachowanie motocyklistów!! Motory są wszędzie cmentarze też!! Kierowca był w trakcie zmiany pasu ruchu ale Ty masz motor zmieścisz się!! Moim zdaniem to była próba samobójcza!!

elkomaro
    Ocena: -3 (glosow:15)
2016-06-18 19:51:25
Zastanawia mnie, co by sie musiało wydarzyć, żeby przynajmniej połowa uznała winę przeciwną, niż motocyklisty :) Skąd to się bierze? Z zawiści i zazdrości, że jest szybszy, że przeleci szybciej korek. Przez szerzenie nienawiści do motocyklistów, powstają filmy jak powyższy. Nie wyglądało mi to na przypadek

ra260784
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-06-18 19:51:25
Wciskać się w każdą wolną dziurę, nie zachowywać odstępu etc typowe zachowanie motocyklistów!! Motory są wszędzie cmentarze też!! Kierowca był w trakcie zmiany pasu ruchu ale Ty masz motor zmieścisz się!! Moim zdaniem to była próba samobójcza!!

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 20:23:56
komentarz usunięty przez użytkownika

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 20:26:19
komentarz usunięty przez użytkownika

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 20:29:53
komentarz usunięty przez użytkownika

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 20:31:15
komentarz usunięty przez użytkownika

dlugi1974
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-06-18 20:34:07
Gości w puszkach po prostu żal dupę ściska!! jakaś część teraz przesiadła się na 125 i macha na drogach lewą łapką ale to dobrze bo przynajmniej ta część kataramaniarzy wie co to jazda na 2 kołach! elkomoro LWG.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-18 22:35:54
Z "zawiści, zazdrości"? Weź przeczytaj art. 19 i 24 PRD i przestań, bo jeszcze ktoś to zobaczy. Wstydziłbyś się:)

darioju99
    Ocena: 7 (glosow:41)
2016-06-18 19:20:03
Wqrwiają mnie motocykliści tą swoją bezmyślną jazdą, albo na zderzaku, albo między autami. I te debilne naklejki "patrz w lusterka motocykle są wszędzie", patrzę w lusterka, ale na styl jazdy niektórych motocyklistów to nie wystarczy. Uważam, że wsiadać na motocykl powinni tylko mega odpowiedzialni ludzie.

karolcia_mala06
    Ocena: 3 (glosow:15)
2016-06-18 19:19:40
Tak, przykleja się do samochodu, nie zachowuje odległości, jeździ brawurowo - a potem -'MAŁO ŻE MNIE NIE ZABIŁ'. Piszecie przepisy, przepisami, ale życie ludzkie ważniejsze - TO NIECH UWAŻA NA SWOJE ŻYCIE, bo ma tylko jedno!!!

kurnachatawiocha
    Ocena: 13 (glosow:17)
2016-06-18 19:19:07
Zachowanie kierowcy trochę chamskie (jeśli rzeczywiście widział tego motocyklistę) ale przyklejanie się do zderzaka na trasie, to proszenie się o wypadek.

romanWioska
    Ocena: 1 (glosow:13)
2016-06-18 19:18:59
Biłem brawo przez godzinę , falszkę dla Pana ze Skody !!JEŻDZIĆ TRZEBA UMIĆ , mam motór wszyscy sperdo...lojta z drogi..

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-06-18 22:19:43
byłem za głupi na A i nie umiem utrzymać się na rowerze to kupuje puszkę !!!!!

gizmo88
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-06-18 18:45:14
"Skodą prawie zabił człowieka". Wy ślepi jesteście? Dużo tu było głupich komentarzy ale wszystkie tym tutaj mogą krocze mydlić!

mateusz8712
    Ocena: 5 (glosow:17)
2016-06-18 18:37:13
zrobił to specjalnie tyle w temacie!!!!

ojciecdyrektorrr
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-06-18 19:41:42
Nie no serio. Myślałem że ma taki myk w kierwonicy jak kręci w prawo to ona czasami odbija spowrotem w lewo.

BeNeQpl
    Ocena: 2 (glosow:20)
2016-06-18 18:17:39
Może i rzeczywiście wg przepisów to motocyklista ponosi winę ale przepisy przepisami. Ludzkie życie jest bezcenne. Nie wiem co odwalił kierowca skody ale było to zachowanie stwarzające zagrożenie na drodze.

Piotrek266
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-06-18 21:07:42
Przepisy to przepisy. Jeżeli ludzkie życie jest takie bezcenne to dlaczego do wypadku wyjeżdżają 3 wozy bojowe z chmarą strażaków i jedna karetka z dwoma ratownikami?

enter69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 21:32:37
@piotrek266 miej w szacunku strażaków! Wyślą nawet 5 wozów bojowych jak utkniesz w szambie.

szukacz74
    Ocena: -3 (glosow:25)
2016-06-18 17:33:46
Skoro SKODZINKĄ wyprzedził wszystko i zasygnalizował zmianę pasa na prawy, to ewidentnie zajechał drogę motocykliście. Choć sam nie prowadzę motocykli wiem jakie mają przyśpieszenie i choć faktycznie prowadzący był blisko auta, to nie zmienia to faktu, że trafił na gnojka, który nawet się nie zatrzymał i nie udzielił pomocy poszkodowanemu, tylko spierdolił ewidentnie z miejsca zdarzenia! Karać, karać i jeszcze raz karać!

elkomaro
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-06-18 19:18:54
Dokładnie, skoro taki niewinny był, to dlaczego zbiegł z miejsca wypadku?? Motocyklista jakoś nie uciekał :) Niezależnie czyja to była wina, nieudzielenie pomocy, to jest przestępstwo, a nie wykroczenie

z_arki
    Ocena: -2 (glosow:14)
2016-06-18 19:30:01
Kierowca w Skodzie mógł nawet nie zauważyć całego zdarzenia, zwłaszcza jeśli motocyklista go nawet nie dotknął (bo wtedy nic nie poczuł). Wina motocyklisty i należała mu się kara za niebezpieczną jazdę!

elkomaro
    Ocena: 3 (glosow:7)
2016-06-18 19:54:56
To ile według Ciebie miałby za nim jechać, żeby w końcu go zauważył, silnika na pewno też nie słyszał, też na drodze szybkiego ruchu o takim jego natężeniu nie patrzysz w lusterka??

ra260784
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-06-18 20:07:31
Ewidentnie to kierowca skody nie opuścił pasa ruchu barany!! Omijanie korków w mieście to nie jazda 2 pojazdów na jednym pasie przy +100 na godzinę!! Debil z debilem się spotkał, jeśli go wogólę widział!?! On nie uciekł pewnie się na motor śpieszył!!

teka83
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-06-18 21:00:56
co ty "elkomaro" za przeproszeniem PIERD***SZ!!! na tym nagraniu wina jest ewidentna tylko ze kierowcy motoru, jazda na zderzaku to wykroczenie koles ze skody zmienial pas ruchu zgodnie z przepisami , nie wolno bylo kierowcy motoru zaczac manewru wyprzedzania jezeli skoda jeszcze nie zjechala na sasiedni pas!!!! proponuje zabrac uprawnienia kierowcy tego skutera poki kogos nie zabije, a po 2 nie masz obowiazku udzielania pomocy osobie z wypadku ktorego nie widzisz a nie masz obowiazku patrzenia w lusterka czy za toba przypadkiem nie ma jakiegos wypadku wiec nie moze tu byc mowy o u

elkomaro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-06-19 00:15:01
Co Wy pierdo.icie?? Taką akcję widzi się w lusterku mimowolnie, chyba że jest się nied.ojebem

Prawdaboli1234
    Ocena: 0 (glosow:24)
2016-06-18 15:46:13
Znaleźć gnoja! Widać, że zrobił to celowo!

ojciecdyrektorrr
    Ocena: -7 (glosow:11)
2016-06-18 19:47:32
Na miejscu skody najpierw bym cofnął przejeżdżając po motorze a potem bym odjechał. Przypominam że 60% motocyklistów nie posiada prawka...

stoney
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-18 23:03:02
dyrektorze, to z własnego doświadczenia wyliczenie czy z policyjnych statystyk?

marcin16407
    Ocena: 7 (glosow:43)
2016-06-18 15:44:29
wydaje mi sie ze to wina motocyklisty za nie zachowanie odstępu przepisy mówią o tym że pojazd pierwszy może raptownie zachamować a pojazd jadący za nim ma obowiązek być w takiej odległości aby bezpiecznie staną za nim a nie w niego walił

Ania80_80
    Ocena: 9 (glosow:31)
2016-06-18 16:32:10
Dokładnie, auto dopiero zamierzało zmienić pas ruchu i nie wiem co mu odwaliło ale nawet nie przekroczył przerywanej linii, a motocyklista już rura i hurr durr wyprzedzać. Wystarczyło zachować bezpieczny odstęp jak nagrywający i nie byłoby problemu. Zgadnijcie co by się stało jakby ten nagrywający też siedział na "zderzaku" motocykliście.

zwierzak250477
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-06-18 18:49:42
Dosyć trudny przypadek, ale chyba wina motocyklisty. Kierowca skody się zawahał i miał do tego prawo - może źle wyliczył odległość od tego czerwonego dostawczaka i jeszcze raz kalkulował :) ? Natomiast motocyklista nie zachował należytej odległości. Tak się kończy jazda na zderzaku. Pewnie nawet nie doszło do zetknięcia motocykla ze skodą, bo kierowca skody nawet niczego nie zauważył.

dlugi1974
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-06-18 19:24:59
Podczas oglądania tego nagrania powiedziałem sobie że jeśli ktoś będzie zwalał w tym wypadku winę na motocyklistę to coś napiszę. No to piszę do was kretyni jedni bo inaczej na was nie można pisać. Kierowca tego nędznego niemiecko czeskiego pomiotu daje prawy kierunek w tym czasie widząc go i zjeżdżający na prawo samochód, motocyklista dodaje gazu. Sekundę później kierowca sportowej czeskiej kosiarki raptownie bez kierunku wraca na lewy pas. Czy baranom jeszcze trzeba coś tłumaczyć matoły !!!!!!!

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:9)
2016-06-18 19:31:27
I mam tylko nadzieję że ten pseudo kierowca z pseudo samochodu został przykładnie ukarany. MY motocykliści nie mamy poduszek, pasów i blachy jak puszki i katamarany, nigdy celowo nie doprowadzamy do konfrontacji motocykla z puszką.

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-06-18 19:52:02
długi matole a bezpieczny odstęp na motorze nie obowiązuje. Jaką odległość miał za tym "niemiecko czeskim" samochodem, pół Metra ??? Jak też tak jeździsz to mam nadzieje że już niedługo.

dlugi1974
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-06-18 20:15:51
ojciecdyrektor skoro już personalnie jedziesz to posłuchaj a raczej przeczytaj ze zrozumieniem palancie! po tym co idioto napisałeś wnioskuję że cała rodzinka pomyka sobie 105 po czeskich jeziorkach z pieskiem i słuchacie metalu oczywiście czeskiego. A teraz skup się!!!!! wiem że dla ciebie to dość trudna sprawa bo ktoś kto ma skodę nigdy nie skupił się nawet nad zakupem! ale daj z siebie wszystko i skup się. Skoro gościu z puszki dał prawego kierunka i rozpoczął manewr zmiany pasa ruchu, motocyklista był pewien że palant ze skody wykona go do końca i miał prawo kontynuować jazdę na wprost.

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 20:17:18
I jeszcze ociec dyrektor ja w przeciwieństwie do ciebie życzę tobie zdrowia i długiego życia.

jakubek278
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-18 20:41:05
noooo długi to tak samo jak kobieta co minówkę zakłada ma zamiar się bzykać to można ją brać mimo że nie chce....

ojciecdyrektorrr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-18 20:55:52
jakubek278, super puenta. Mam nadzieje ze dlugi1974 nie jest pedziem i zalapie Twoj tekst.

dlugi1974
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-06-18 21:00:31
Jakubek skoro Twoja stara zakłada mini tylko wtedy kiedy chce się bzykać to gratuluję wyboru żony , ale czego się spodziewać po kimś kto kupił sobie skode ?!?!

jakubek278
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-06-18 21:07:14
Boże długi czytając ten koment do ojcadyrektora stwierdziłem że już zawsze będę używał prezerwatyw co żebym nie spłodził czegoś takiego jak ty. Czy gość ze skody zmienił pas czy nie??? zastanów się ty. jeśli zmienił to ok można go wyprzedzać. Tylko że on nawet linii nie przekroczył. I to ty się nie spinaj bo się zesrasz palancie ale takich jak ty trzeba tępić. Może i to specjalnie zrobił ale chyba też bym tak zrobił jak by mi taki kutas na zderzaku siedział. Dobrze ze ktoś z tyłu był rozsądny bo tak to by idiota na motorze już nigdy się nie zastanowił nad tym co zrobił.

jakubek278
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-06-18 21:09:47
dobra nie ma co długi jest pedziem z gimnazjum bo nie dość że nie załapał tekstu to jeszcze jedzie na starą czyli teksty na poziomie gimbazy. Romet i pedały mu zostają :P

dlugi1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-06-18 21:46:25
jakubek cioto bardzo dziękuję i jestem wdzięczny za odmłodzenie co do pedzia niestety nie wszyscy w twoim otoczeniu i twoi rozmówcy to pedzie, ale skoro tak sądzisz to ja żegnam tak "zacne" grono

dlugi1974
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-06-18 21:50:19
jakubek a teraz poważnie skoro twierdzisz że trzeba tępić motocyklistów to ja chętnie się spotkam i myślę że koledzy też chętnie Ciebie poznają , napisz tylko gdzie i kiedy możemy porozmawiać ????

jakubek278
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-06-18 22:12:01
Oczywiście zapraszam do siebie. Narvik, Havnegata 12. Jeżli nauczyli na geografii w gimnazjum gdzie to jest to zapraszam. I straszenie mnie kolegami jest po prostu buhahaha aż chyba opublikuję twoje posty na stronie głównej. Ja nie jestem za tępieniem motocyklistów. Ja jestem za tępieniem idiotów. Też jeżdżę motorem po całej europie i wiem jak się wyprzedza . Zaproś swoich niby- kolegów z gimbazy to wam pokażę :P. A i jak nie ogarnąłeś tekstu o dziewczynie w mini to lepiej się nie wypowiadaj bo obciach sobie robisz. Poważnie. Zapytaj może kolegów o co chodziło :P

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-06-18 22:26:25
Myślałem że wiocha.pl to portal dla Polaków ?!?! ale skoro ktoś nie ma odwagi mieszkać w Polsce to niech ..........

jakubek278
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-18 22:35:39
Jak byś myślał to byś tak nie pisał. Koniec tematu. Nie chce mi się pisać bo boję się że spadnę do twojego poziomu.

elkomaro
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-06-19 00:09:34
Jakubek, nie jestem z gimbazy , ale mnie naucz wyprzedzać mistrzu

marcin16407
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-06-19 21:39:37
długi widze że jesteś nie reformowalny obrażasz ludzi którzy przed wyjazdem byle czym czy kosiarką czy taczką włączaja nie tylko silnik ale też myślenie ty włączasz wyłącznie to pierwsze przez takich idiotów zdarzają sie wypadki bo myślą że im sie uda .Na szczeście motocyklista wyszedł cało z tego ale bedzie miał nauczkę gościu w skodzie może omijał dziure ma do tego prawo a ktoś kto jedzie za nim ma obowiązek zachowania bezpiecznej odległości nie ważne jakim pojazdem sie porusz może to być romet bmx taczka auto .


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400