Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Teraz są opodatkowane tak wysoko podobno dla naszego zdrowia
Chorzowski  16-07-26, 07:48 Zgłoś
+ 134 -
Dodano: 2016-07-26, 07:48:07   przez: Chorzowski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 134  Zgłoś nadużycie
250
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Nie wolno
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(78)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
adammaster
    Ocena: 20 (glosow:22)
2016-07-26 20:26:25
Tak, na pewno gimbusy pamiętają czasy, kiedy paczka szlugów kosztowała 2 złote... Toś doyebał tytuł do obrazka...

craft18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-28 16:34:47
To po co k.... palicie to gó....o

pawel1710
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-07-28 02:46:52
Tak, pamiętam jak papierosy były po 2 zł, ale wtedy zarabiało się przeciętnie około 400 zł miesięcznie.

kocurxtr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-07-27 11:49:02
palacze powinni mieć podniesione skłądki zdrowotne; podobnie jak spasione syfem tłuste krówska - za każdy kilogram nadwagi -5% stawki wiecej... społeczeństwo raz-dwa pozbyłoby się chorób wywoływanych paleniem i nadwagą... w końcu to oni stanowią większościową rzeszę leczonych na chorby które sami sobie świadomie wywołują...

dunkelblau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-28 00:25:02
Skoro palacze i grubasy powinni mieć podwyższone składki to osoby niepalące i szczupłe powinny być ze składek zwolnione? Jeśli tak to popieram.

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-07-27 11:05:58
Hehe, nie dość że ludzie paleniem sami siebie trują(i innych przy okazji też) to jeszcze dokładają swoje pieniądze do kasy państwa...głupota sięga zenitu.

Dziad00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-27 10:40:30
Szkoda, że nie kosztują po 100zł za paczkę. Głupotą wspieracie instytucje państwowe

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-27 09:38:51
jak dla mnie paczka mogła by być i za 2000 :)

Mehashefah
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-07-27 00:35:18
Niedługo bedzie kosztowac 7 shekel i co z tego?

dunkelblau
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-07-26 23:15:17
Ja pamiętam jak paczka klubowych kosztowała 50zł takich zielonych, ze Świerczewskim bodajże. Lata 80-te.

szatano999
    Ocena: 9 (glosow:13)
2016-07-26 22:55:52
palenie= wiocha

Damianospm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-07-26 22:46:34
Były jeszcze walety niebieskie i chyba szare ;)

LittleKru
    Ocena: 4 (glosow:8)
2016-07-26 22:46:12
w latach 90 byly "Groty" po 2.15zl. a swoja droga skoro ten wysoki podatek ma zniechecic do palenia, to podatek dochodowy powinien zniechecac do pracy?

dunkelblau
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-07-26 22:59:46
Tak jest! I zniechęca do pracy i wszelkiej pożytecznej działalności. Właśnie tego lewica zdaje się nie rozumieć.

wcinamkotlety
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-27 08:24:15
@dunekblau Dokładnie! Właśnie dlatego państwa, które posiadają najwyższe podatki w Europie to są akurat te, które mają również najwyższe wskaźniki HDI! A może jednak istnieje inna korelacja? Głupie lewaki, nie rozumieją...

dunkelblau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-28 00:14:34
Ten nieszczęsny wyjątek potwierdzający regułe jak Szwecja albo mały kraj siedzæcy na ropiee jak Norwegia (wielokrotny lider listy) Widać tu jak łatwo wyciągnac fałszywe wnioski sugerując się tylko jednym wskaźnikiem. To może coś z naszego podwórka: Jaki skutek miało obniżenie podatku na gorzałę? A tak w ogóle to o nie znoszę słowa lewak.

Kwinto
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-07-26 22:31:22
Byly ... w koncu lat 60-tych.

morusek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-26 23:20:26
W końcu lat 60-tych jeszcze nie było popularnych, a Sport 20 szt. po 3,50 i Sport 10 szt. po 1,75, albo na sztuki w kiosku Ruch po 20 groszy.

Kwinto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 22:29:54
Mozna bylo tez, kupowac papierosy luzem, po 5 szt. lub 10 szt.

QUTAPHONE
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-07-26 22:27:45
W życiu nie było papierosów po 2 zł

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 21:23:03
były też kapitany,radomskie,poznańskie,sporty , mój pierwszy to gent,klubowe zaś palili rodzice,więc coś też uszczknąłem

Janusheck
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-07-26 21:19:39
Od 1970 roku jak pamiętam najtańsze fajki to Sporty kosztowały 3,50 paczka. 2 złote to może przed 50 tym.

fati65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 22:14:30
Połowa kat 70tych - Sporty 3,20 Klubowe 3,50 podobnie Giewonty czy ekstra mocne. 2zł takich nie było . Przed 50tym kwota dwucyfrowa ,Belwedery ,Lotnik ,MdM ,Dukat ,Płaskie .... i kupa innych . Nawet te pakowane po 10szt. były droższe .

ks.marcin86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 20:59:20
Ktore to stoleczne?

rosen_crantz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-07-26 20:56:52
Papierosy po 2 zł każdy by chciał, tak jak leczenie raka płuc za darmo.

nick-16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 20:36:36
A są jeszcze jakieś polskie papierosy?? Bo nie kojarzę. Nawet polski tytoń produkowany w Lublinie czy gdzieś indziej jest sprzedawany pod zagraniczna marka. A przecież West czy Marlboro tez muszą coś zarobić.

NecrosDeus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-26 21:54:48
Wszystkie produkowane w Polsce papierosy zawierają miejscowy tytoń! Produkujemy go niewiele, więc dużo się importuje!

adammaster
    Ocena: 20 (glosow:22)
2016-07-26 20:26:25
Tak, na pewno gimbusy pamiętają czasy, kiedy paczka szlugów kosztowała 2 złote... Toś doyebał tytuł do obrazka...

astaii
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-07-26 20:19:27
Pamiętam gdy mój brat mówił że rzuci palenie wtedy gdy paczka fajek będzie kosztowała 10zł, no i....??? Pali nadal

anaya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 19:40:06
ja pamiętam tylko L&M za 3,80

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:18)
2016-07-26 19:30:06
Fajczenie to zajęcie dla patologii. Dla mnie mogą kosztować nie 15, a 1500 zł:) Wolałbym za to, żeby artykuły pierwszej potrzeby były bardziej adekwatne do zarobków.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-07-26 19:40:54
weź sie za siebie i dostosuj swoje zarobki do cen a nie jęczysz w internecie

kawalrafala
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-07-26 21:04:09
Popatrz na inne kraje - tam nawet pracując w McDonalds nie martwisz się, czy starczy do pierwszego, bo po prostu tego, kto chce tam pracować, nie spotka ubóstwo. Nie zgrywaj bogacza na wiosce.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-07-26 23:01:43
Na które inne kraje? Bo coś mi się zdaje że mówisz o tych kilku, może kilkunastu na świecie w których się żyje lepiej niz w Polsce. Ale nawet w Europie są kraje biedniejsze od nas, a zostaje jeszcze duża część Azji, Afryka, Ameryka Płd. Serio, mogliśmy trafić gorzej, chociaż pod koniec kadencji PiS pewnie zmienię zdanie

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-07-26 23:28:19
USA, Kanada, cały zachód a nawet południe Europy (nie mówię o problemach z ciapokami tylko o poziomie zarobków osób, które chcą pracować), Australia, Nowa Zelandia, myślę że w Ameryce Południowej też są ciekawsze zarobkowo regiony, i niektóre kraje Azji. Suma sumarum daje to 2 kontynenty w całości, plus 3 fragmentarycznie.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-07-26 23:32:04
Mam tutaj na myśli przeciętnego zjadacza chleba, który nie jest "byznesmenem" tylko po prostu chciałby się usamodzielnić i podejmuje jakąkolwiek pracę, za którą wynagrodzenie nie jest hańbiące. W UK sortując opakowania żyjesz bez obaw, że Ci nie starczy - pewnie nie odłożysz, zwłaszcza że wydajesz w tej samej walucie w której zarabiasz, ale wiesz, że możesz mieszkać i żyć samodzielnie. A u nas? Jak nie zapitalasz na dwie "fuchy" to zapomnij o wyprowadzeniu się od mamy.

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-07-27 06:37:06
pieprzysz jak kazdy nieudacznik

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-07-27 08:40:56
Ale to ciągle daje kilkanaście krajów. Na całym świecie jest ich ok 200. To, że na zachodzie Europy jest lepiej, temu nie zaprzeczam. Tylko dlaczego także Ty jesteś zadowolony, że zawróciliśmy właśnie marsz ku temu zachodowi, który powoli, z przeszkodami, ale konsekwentnie przez 25 lat nas do tego zachodu zbliżał?

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-27 16:13:16
Wyjdź z tego kokonu w którym siedzisz Tomi. Do zachodu zbliżał to tych, którzy mieli układy albo kombinatorów. A bieda jak była, tak jest dziedziczna. Bez zbudowania kapitału, drenując nasze finanse, wyżej sr@ć niż d.pę mieć - to jest ta droga do zachodu w wydaniu polskim. Zaqurwiam w kilku miejscach jednocześnie, od poniedziałku do soboty, żeby jakoś przyzwoicie na tym wyjść... Też bym chciał mieć 40 godzin pracy, w weekend odpalić konsolę PS i mieć w d.pie stres. To mi się nie podoba - jeśli niczym się nie wyróżniasz, to żyjesz normalnie. Jesteś wybitny - żyjesz na świetnym poziomie.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-07-27 16:15:11
Tylko u nas jest tak, że jak niczym się nie wyróżniasz, nie masz znajomości lub niebywałego szczęścia to klepiesz biedę na swoim (o ile cię stać na 'swoje") albo mieszkasz z mamą, bo nie ma szans na usamodzielnienie. Tak to wygląda moim okiem. A nieudacznika wsadź sobie w d.pę złamasie.

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-07-27 16:18:01
U nas na świetnym poziomie żyją również ci wcale niewybitni.

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-27 20:28:28
a jakie ty studia skonczyles kawalepedala? co takiego potrafisz czego ktos inny nie potrafi? nie znajomości, nie dziadek w sb czy inne wujki w senacie tylko wykształcenie i ambicja są drogą do dobrych zarobków i życia na poziomie... własne nieudacznictwo i lenistwo zwalasz na jakies wyimaginowane znajomości i szczęście... ża ło sne

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-07-28 00:37:36
Gowno cię obchodzi co kończyłem i co robię. Jedne branże są opłacalne, inne mniej. Widzę żeś jest "byznesmen" od siedmiu boleści:) możesz startować w wyborach na sołtysa, zaczniesz karierę polityczną. W sumie ze swoją butą nadajesz się tam idealnie, najlepiej z ramienia PO lub od Swetru.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-07-28 11:21:20
DkNG praca po znajomości nie jest wyimaginowanym przykładem. Każdy z nas może podać taki przykład, ja sama znam kilka. Osoby dostają stanowisko zastępcy kierownika w dużej firmie, choć nie skończyły kierunkowej szkoły i pracowały np. w solarium, osoba po podstawówce zaczyna pracować przy rozliczeniach kasowych i ratalnych. Ja bym nie miała takich szans, bo nie mam w rodzinie dyrektora ani wpływowej koleżanki.

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-28 14:12:56
malgo oczywiście że tak jest - wszędzie zawsze jest było i będzie... ale jest też rzesza takich co studiami, umiejętnościami i ciężką pracą dorobili sie stanowisk a nie jak ten jełop tu pisze - albo znajomości albo cieć parkingowy... 5 lat nauki z kwaterą w obsranym akademiku potem tyranie po 12 godzin za mizerną wypłate ale powoli, rok po roku pięli sie w góre i teraz mają po 30 pare lat i zarabiają śmiało ponad średnią krajową nie mając ani jednego awansu po znajomości...

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-28 16:48:28
A ty kiedy do roboty "byznesmenie"?

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-07-28 18:06:38
ja nie musze pracować żeby zarabiać - jestem synem esbeka i niemieckiej żydówki, przejąłem majątek zagrabiony twoim przodkom a teraz sprzedaje go moim obrzezanym braciom z izraela siedząc cały czas na rządowej synekurze i robiąc takich jak ty maluczkich w bambuko... byznesmen... skąd sie biorą takie tępe ćwoki jak ty? to że ty nie potrafiłeś sam sie w życiu ustawić to znaczy że każdy kto odniósł sukces musiał to robić konszachtami, znajomościami czy inną ściemą? prawie mi żal takiej zakały jak ty ale widać że toku myślenia nie zmienisz więc... powodzenia ci życze i samych sukcesów

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-28 20:55:45
Posłuchaj "byznesmenie", nie masz pojęcia co robię i ile zarabiam więc przestań kłapać pyskiem po próżnicy.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-29 14:56:11
brawo jak zwykle zero konkretów i same puste pyskówki - cały kawałpedała...

bombardzier1096
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-07-26 19:21:16
Gdyby dziś dajmy na to paczka polskich papierosów kosztowała około 6 zł to by był zysk dla Polski każdy by je kupował a nie jakieś zagraniczne śmierdziuchy.

dunkelblau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-28 09:36:57
Pewnie że tak! Przemyt przestałby się opłacać, ludzie kupowaliby fajki w sklepie, płaciliby podatek (niski, ale lepsze to niż nic) i wszyscy by na tym dobrze wyszli. Podobnie było z wódką swego czasu. Obniżenie podatku spowodowało zwiększenie dochodów skarbu państwa.

mariusz669
    Ocena: -3 (glosow:5)
2016-07-26 19:18:31
A pamięta ktoś Malborasy po 25000? :) Albo fajki na sztuki? W knajpach sprzedawali na pewno. W kioskach nie pamiętam.

zkxmysdh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-07-26 19:25:57
W niektórych sklepach też sprzedawali na sztuki - akt dobrej woli sprzedawcy :)

zkxmysdh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-07-26 19:14:27
Pamiętam też że były dużo lepsze jakościowo, to co teraz dostajesz w paczce marlboro to większy syf niż "fajranty" i inne tego typu ćmiki.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-07-26 23:02:54
Tia. Klubki śmierdziały gorzej niż goovno

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-07-26 19:02:57
No i każde inaczej "smakowały". Nie to co teraz ten syf !!!!!!!!!!!!! Brakuje OPAL-i i GENT-ów.

mariusz669
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-07-26 19:36:31
I Caro :)

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-07-26 20:15:06
o, ja paliłam Caro, 3,50 płaciłam za paczkę ;D

Bru_Net
    Ocena: 4 (glosow:12)
2016-07-26 18:46:54
Nie pamiętam. Ale pamiętam jak szlugi były za 4 zł. Gdyby było tak dziś to pewnie jarałbym to gówno nadal. Akurat absurd chybiony, bo fajki to wiocha...

barbarela123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-07-26 18:36:11
komentarz usunięty przez moderatora

michal.strogow
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-07-26 19:59:36
Światowa kobieta się odezwała, z koziej szopy.Świnią dałaś ?

QUTAPHONE
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-07-26 22:26:32
To nawet nie kobieta tylko cwel jakiś

dunkelblau
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-07-26 23:09:18
Pamiętam. Były takie półmetrowej długości. Tylko trzeba było mieć dojście bo to wychodziło z fabryki kanałem alternatywnym.😉

barbarela123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-07-26 23:19:34
komentarz usunięty przez moderatora

saderwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-27 21:10:21
komentarz usunięty przez moderatora

michal.strogow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-27 21:27:11
Barbarela to ty jestes na tym swiecie dzieki temu że twój ojciec zamiast gumy uzył donalda. S.KO

konnycky
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-07-26 16:56:55
jestem 1984. Panmietam jak na osiedlu w kiosku kupowalo sie dla ojca "don Perdros" za 70gr. PApierosy naszczescie porzucilem z innymi zabawkami.

karen12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-26 14:47:09
Jedno zdjecie, tyle paczek a ile wspomnien...

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 13:21:18
a te cap-stan to muzułmańskie?

analny_destruktor
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-07-26 09:30:17
Taki mały joke w temacie: Spotykają się dwaj producenci papierosów "Popularne" - jeden z Warszawy, drugi z Radomia. Słuchaj pyta się ten pierwszy- dlaczego papierosy produkowane u Ciebie sprzedają się lepiej niż te produkowane u mnie w Warszawie? A bo widzisz mamy specjalną recepturę - bierzemy bibułkę ładuje tam końskiego łajna ... i lekko dosłownie odrobinkę dodajemy tytoniu. Aaaaa!!!! to Wy tytoniu dodajecie!

luftwaffel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-26 09:29:10
W 1987 Popularne i zapałki 20 zł.

jurox
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-07-26 08:37:07
komentarz usunięty przez użytkownika

aragornik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-07-26 09:23:33
chleb nie kosztował 8 zł tylko 4 zł i był znacznie większy

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-07-26 08:24:49
Na you tube jest film sprawa dla reportera jak od lat 90 systematycznie byl wykanczany polski przemysl tytoniowy. To co widac na zdjeciu to byly prawdziwe papierosy z porzadnego tytoniu. To co nam wciskaja zachodnie koncerny to u Nas taki tyton to byly odpady poprodukcyjne.

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-07-26 11:51:59
takich bzdur dawno nie słyszałem. pewnie jesteś zbiegiem ze świecia...

NecrosDeus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-07-26 21:52:22
Bzdury wypisujesz! Papierosy to mix różnych tytoniów! Tytonie są różnych gatunków, mowa o gatunku biologicznym, nie jakościowym! Jeżeli dana marka używa tytoniów pewnych gatunków, to zawsze do produkcji bierze się tytoń miejscowy! Marlboro polskie jest inne niż niemieckie czy z USA! W Polsce używa się polskich tytoniów do produkcji wszystkich papierosów! Jeżeli jakiś gatunek nie rośnie, to się część importuje!

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-07-27 01:29:06
Necros jakich tytoniów? O czym Ty opowiadasz? Otwórz papierosa i zobacz co jest w środku. Najgorszy tytoń jest w marlboro!

Razor_Wwa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-07-26 08:08:06
komentarz usunięty przez moderatora

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-07-26 11:03:45
I dlatego Jiny z Kaliningradu idą jak świeże bułeczki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400