Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie posyłam dziecka na katechizację, informacji o Bogu powinni uczyć rodzice
nonamenoname  16-08-23, 12:22 Zgłoś
+ 61 -
Dodano: 2016-08-23, 12:22:59   przez: nonamenoname
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61  Zgłoś nadużycie
43
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Wymuszenie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
k20z4
    Ocena: 10 (glosow:24)
2016-08-24 20:34:23
Niestety wypowiadają się ludzie bezdzietni albo de..le. Jak widzicie taniec to polecam do psychiatry skoczyć. Uczą dzieci by chodziły grzecznie na cmentarzu, a nie jak dzisiejsza młodzież samojebki na każdym grobie.

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-08-26 08:59:27
Boga nie ma. Bóg to ściema. (A jeżeli jest to niech go diabli).

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-30 01:09:18
Kto tak myśli jak ty, musi bardzo nienawidzić samego siebie...

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 08:59:14
Ja tam widzę, naukę kulturalnego zachowania na cmentarzu ale wiadomo każdy sobie interpretuje jak mu wygodnie :).

barabarabarabum
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-08-25 15:16:34
Co mnie najbardziej śmieszy? Każdy GIMBUS rozkładający się na grobach do zdjęć, będzie bierzmowany. Taka mała prawda o katolikach, również tutaj komentujących. Moje dzieci nie miały ani jednej lekcji religii ryjącej beret, a co chwilę słyszę że są wychowane na bardzo grzeczne, mające szacunek do wartości, również religijnych i nie muszę się za nie wstydzić. Jakoś nie mam strachu wejść z nimi na cmentarz, bo do tego nie jest potrzebna żadna religia, ale zwykła rozmowa o szacunku dla zmarłych. mity sobie dalej opowiadajcie.

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-08-25 18:03:32
Bara nauka religii czyli o tym co po śmierci itp. to jedno, a nauka kultury zachowania, etyki to co innego. Nie zdziw się jak twoja kochana pociecha za kilkadziesiąt latek przyjedzie do ciebie ze strzykawką by przyspieszyć twój żywot i zrobi to bardzo grzecznie i kulturalnie tak jak wychowujesz :)

barabarabarabum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-25 22:16:20
Twardy, wiem żeś głupi więc trudno z tobą dyskutować, ale odpowiem. Pewnie przyszłaby z nożem albo innym atrybutem Prawdziwego Polaka Katolika , gdyby nasłuchała się bzdur i bredni religijnych. Osoby świecki mają o wiele bardziej oświecone umysły, dlatego kościół zwalczał i zwalcza wszelki postęp. gdyż ciemnotę łatwiej trzymać w garści. Wielu WIELKICH ludzi przepłaciło swoją mądrość życiem. Poza tym, w tym roku, a jest to druga klasa, w klasie mojej zóki już siedmioro dzieci nie idzie na religię. Widzą więc różnicę w wychowaniu. Wolą mądre niż tępe.

barabarabarabum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-08-25 22:20:29
I [powiem tobie jeszcze geniuszu, że jeżeli na łożu choroby, miałbym leżeć i cierpieć bez sensu, to ufam że moja córka nie nasłucha się kretynizmów i na moje życzenie podejdzie ze strzykawką. Okaże litość, zrozumienie dla mojego stanu zdrowia. Więc nie będę się dziwił. Będę dumny z tego że moje dzieci będą mi wdzięczne za miłość jaką je obdarzam a nie za wkłądanie im pierdół do głów o wniebowstąpieniach czy innych bajkach. Ty możesz uczyć czego tam chcesz. Wisi mi to.Rozbawił mnie ten twój przykład ze strzykawką, pokazał jakim jesteś pustakiem intelektualnym.

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 01:21:04
Tym jak mnie określasz sam pokazałeś swoją kulturę osobistą... Obyś te wspaniałe dzieciaki, któreś tak przechwalał nie wychowywał na podobnym stopniu. Puki jesteś zdrowy to pyskaty widzę jesteś. Spoko zobaczymy jak twój oświecony mózg poradzi sobie w momentach kryzysu. Jak trwoga to do Boga

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-08-26 01:27:14
Apropo tych nie przemyślanych wypocin pisanych z pianą na ustach wnioskuje że historii to ty nie miałeś w szkole. Chyba że Ty z tych kolaborantów, których dziadkowie mordowali Polaków. Jakbym do mojego dziadka pisał na temat wiary jak ty powyżej to ze łzami w oczach bym dostał plaskacz w pysk ;)

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 01:37:57
Jakie to uczucie siedzieć przed komputerem zasilanym prądem zmiennym wynalezionym i udostępnionym przez ... Ups ... Zacofanego katola z ciemnogrodu . Następnie włączasz radyjko... Ups ... Znów katol wynalazł. Co ma wiara do osobistego rozwoju ...??? Gdzie taką wiedzę zdobyłeś?? Na zlotach lóż masońskich??

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 09:31:42
Bara skoro uważasz się za takiego oświeconego radzę na początek, abyś poszukał sobie kto jest pomysłodawcą, ojcem publicznego systemu nauczania, które na początkach było perfekcyjne dopóki nie zaczęło interesować świeckie"oświecone" państwo. To oczywiste że dla państwa lepiej jeśli społeczeństwo jest głupie. Elita rządząca ma większe pole do działania.

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 10:00:26
Pisząc o strzykawce miałem na myśli eutanazję, czyli kolejny wymysł jaśnie oświeconych panów twojego pokroju. Skoro życie ludzkie trwa tylko tu i teraz to jaki sens ma opieka nad osobą starszą lub będąca w potrzebie. Lepiej iść na skróty, aby samemu mieć więcej czasu na samorealizację.

twardy87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-08-26 10:17:05
Ty jesteś dumny z dziecka któremu dałeś życie...miłość , a które później Cię uśmierca kiedy potrzebujesz pomocy ... jakie dno moralne ... Nie mam pytań

stoney
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-08-25 13:19:20
Na matematykę i fizykę też nie posyłasz? Sam wykładać będziesz?

Lyminton
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-08-25 10:35:18
To jest koorwa chore!!!!

olcia87pl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-08-25 09:41:28
Jako matka uważam, że to jest dobry pomysł. Nawet nie wiecie jak ciężko jest rozmawiać z 4-latką czy 8-takiem o śmierci, o tym co dzieje sie z ciałem po śmierci, że jest zakopywane głęboko pod ziemią, że się rozkłada. Dziecko jest ciekawe wszystkiego. Więc jeśli ktoś mnie w tym wyręczy lub chociaż naprowadzi dzieci na temat, oswoi z cmentarzem (jako dziecko bałam się cmentarzy) to byłabym bardzo wdzięczna.

barabarabarabum
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-08-25 15:18:23
A jak ksiądz zacznie wyręczać ciebie w klepaniu po tyłek, to zwalisz na dziecko? Rozmowa z dzieckiem nie jest nigdy problemem, o ile się dorosło do rodzicielstwa. Jakoś z siedmiolatką mogą porozmawiać i o śmierci. i wcale nie muszę jej przy tej okazji wykładać bzdur i chorych teologii.

olcia87pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-08-25 15:36:45
@barabarabarabum- równie dobrze mógłby klepnąć nauczyciel matematyki czy w-f. I co wtedy?

barabarabarabum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-25 22:23:05
Jakoś o wiele częściej klepią księżą. Widzę że biedne te twoje dziecko, skazane na kontakt z potencjalnym gwałcicielem. Jakoś jednak mniej jest przypadków molestowania przez nauczycieli. A jeżeli już, to taki dostaje wyrok długoletniego więzienia a nie grzywnę do zapłaty. A potem stękacie na forach jaki to z księdza zboczeniec.

moniczkolot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 22:24:29
Zamiast sie kompromitowac uzyj Google...dane statystyczne dotyczace zboczencow sa powszechnie dostepne.

moniczkolot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 22:28:15
Chyba,ze jestes ofiara i bazujesz na wlasnych doswiadczeniach.

olcia87pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-26 09:44:14
nie rozumiem w czym widzicie problem? religia nie jest obowiązkowa w szkole... jak wam śmierdzi ksiądz czy katechetka to wyślijcie na etyke. i po problemie. Ja wam nie zawracam doopy np. książkami o 'tęczowych" rodzinach, bo takich śmieci nie kupuje dzieciom i tyle. żegnam .

polkowski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-08-25 09:32:23
Chore to jest że ludzie nie są przy odchodzeniu bliskich . Jeszcze kilkadziesiąt lat temu był zwyczaj że cała wieś odwiedzała umierającego , wybaczano sobie winy , żegnano się , umierający nie czuł się samotny. To było ludzkie gdy po tylu latach znajomości ludzie pojednani towarzyszyli w tych trudnych chwilach. A dzisiaj lepiej oddać starą matkę do szpitala , niech samotna umiera za te lata matczynej miłości zamiast trzymać ja za rękę w ostatniej godzinie życia. Ale później wielu ludzi ma wyrzuty sumienia że się nie pożegnali czyli ta nowoczesność jest sprzeczna z naturą człowieka .

twardy87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-08-25 08:28:37
Jakim trzeba być bezczelnym typem, by wymyśleć taki "absurd". Nie dziwne, skoro autor ma piane na pysku na myśl o KK. Przed wojną rodzice/dziadkowie uczęszczali tylko do szkółek niedzielnych, sal katechetycznych i przetrwali zabory wojny, prześladowania na tle religijnym, patriotycznym....

twardy87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-08-25 09:25:48
Chciałbym noname zobaczyć jak dzieciaki po twojej formie wychowywania przetrwały by okres próby...

epimatheus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-25 03:59:55
komentarz usunięty przez moderatora

Townsville
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-08-25 00:09:46
zapomnialy postawic aniolka z kiwajaca glowka jak sie wrzuci pieniazka :P Zabawa w cementarz, nie lepiej pokazac dzieciom prawdziwy cmentarz i w tedy wytlumaczyc jak powinno sie zachowywac w takim miejscu ?? Z drugiej story co zrozmumie taki maluch ? sikac to sikac

DXPac
    Ocena: 5 (glosow:13)
2016-08-24 22:31:16
A Ch*j mnie obchodzi jak chowasz dzieci. Wali mnie to że wyrosną na lewackich śmieci pokroju typu kazia szczuka czy oszustów typu petru bez swetru.

barabarabarabum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-08-25 15:13:13
Jeżeli miałbym swoje dzieci wychować na takiego "porządnego" katolika twojego pokroju, to już wolę lewaka.

Mr.Spook
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-08-24 22:03:22
Wychowanie na katechezie jak się zachowywać na cmentarzu, popieram, każdy gimbus robiący sobie sweetfocie rozwalając się na cudzych grobach dostanie ode mnie kopa.

palkora79
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-08-24 21:35:26
Autor to idiota, moderator nie lepszy.

k20z4
    Ocena: 10 (glosow:24)
2016-08-24 20:34:23
Niestety wypowiadają się ludzie bezdzietni albo de..le. Jak widzicie taniec to polecam do psychiatry skoczyć. Uczą dzieci by chodziły grzecznie na cmentarzu, a nie jak dzisiejsza młodzież samojebki na każdym grobie.

barabarabarabum
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-08-25 15:21:12
Masz rację, ta katolicka młodzież nie ma za grosz szacunku. Dlatego słusznie trzymam swoje dzieci z daleka od kleru. Chcę aby pozostały takie jakie są, czyli współczujące, empatyczne, mające szacunek do świata i ludzi. A tej katolickiej młodzieży, co to rozwala się na grobach? Nie mam nic do powiedzenia.

FiStaszek1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-08-24 20:29:33
Nie oszukujmy się... nie posyłasz dziecka na katechizację bo ty nie masz dzieci. Wakacje się kończą, pora wracać do gimnazjum.

erozer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-08-24 19:23:29
ave Satan

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-08-24 20:05:01
sic luceat lux

moniczkolot
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-08-24 18:45:39
O czym lepiej uczyc przedszkolaki,o cmentarzu czy rownosci plci?

Jary80
    Ocena: 3 (glosow:13)
2016-08-24 18:42:13
Jaki taniec?! Może idą jeden za drugim. Może to pociąg, który mija lasy, góry, miasta i przy okazji cmentarz! Kuźwa jak łatwo wrzucić jakieś zdjęcie a potem się pastwić. A ile znamy przypadki dewastacji grobów? Albo mniej szkodliwe ale debilne zdjęcia w sieci na nagrobkach?

jash
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-08-24 19:55:22
Widzisz tu gdzieś lasy i góry? A cmentarz to pewnie sam 'wyrósł' przypadkiem?

moniczkolot
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-08-24 22:38:04
A jak sie bawiles z dziecmi w "stary niedzwiedz mocno spi" to mieliscie i niedzwiedzia i komplet poscieli?

sinobrody
    Ocena: 2 (glosow:18)
2016-08-24 04:25:50
Nie posyłasz to nie posyłaj,twoja sprawa,czemu jednak zaśmiecasz wiochę swoimi przemyśleniami?Myślisz;kogoś to obchodzi,że twoje dzieci nie chodzą na lekcje religii.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-08-24 20:07:05
wygląda na to że ciebie to obchodzi

lodazajeansy
    Ocena: 2 (glosow:18)
2016-08-23 13:13:35
Dlatego moje dziecko będzie chodzić do prywatnej szkoły gdzie takich bzdur jak religia nie uczą. Bedę robić po 300h w miesiącu ale do państwówki dziecka nie poślę. Nie wiem skąd wzieło się przeświadczenie że to szkoła ma wychowywać od tego są rodzice oddając tam dziecko to tak jakbym zrezygnował z części praw rodzicielskich.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:16)
2016-08-23 13:23:09
Szkoła ma pomagać w wychowaniu. Na załączonym obrazku właśnie to robi. Teraz jeszcze trzeba zadać sobie pytanie czy chcesz mieć dziecko któremu grób babci będzie się kojarzył z tańcem.

lodazajeansy
    Ocena: 5 (glosow:21)
2016-08-23 13:55:59
ja jestem innego zdania szkoła ma nauczyć matematyki, chemii, biologii. Resztą sam się zajmę nie potrzebuję urzędnika do wychowania dziecka.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2016-08-23 19:24:55
A ja ci powiem że na lekcji etyki mój syn się uczył i tego co mu w domu staram się przekazać. Zawsze to jednak jakaś pomoc. Dobrze jak ktoś profesjonalnie do tego przygotowany tłumaczy dziecku dlaczego starszemu ustąpić miejsca w autobusie czy jak reagować na widok człowieka chorego psychicznie.

zmudziak2
    Ocena: -2 (glosow:10)
2016-08-24 19:09:20
Robiąc 300h w miesiącu panie filozof nie będziesz miał czasu nawet się umyć a ty się jeszcze porywasz na własne wychowanie dziecka? skończ filozofować i zejdz na ziemię

Hatakeyama
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-08-24 20:06:24
@Jurek1102 - to są dzieci. Jak je niby ustawić w rządku, żeby posłuchały? To ,że dorośli tak tańczą na weselach nie znaczy, że to samo zachowanie odnosi się do dzieci. A dwa - dobrze, że pokazywane są dzieciom groby, ogólnie cmentarz, bo obecnie dorośli dają im średni przykład w tej kwestii i za kilka lat okaże się, że nawet świeczki nie będą mieli zapalonej.

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-26 21:09:20
Zmudziak ynteligencjio pisowska jest jeszcze matka. Rodzice wychowują dziecko WSPÓLNIE tak dla twojej informacji bo może sam byłeś wychowany tylko przez matke bo jak ojciec zobaczył jakiego durnia spłodził to natychmiast uciekł.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2016-08-23 12:27:38
To ja jestem złym rodzicem. Nie nauczyłem syna tańczyć na cmentarzu.

nonamenoname
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-08-23 12:38:47
Masz absolutną rację, niestety w wyniku przejęzyczenia szukanie Boga nazwałem "katechizacją", które to zjawisko ma więcej wspólnego z praniem umysłu i czarami - już poprawiłem :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-08-23 13:06:14
Nawet nie wyłapałem przejęzyczenia :) Tu na obrazku ja zwyczajnie widzę tańce przy nagrobkach. I w sumie tak iść z dzieckiem które uczestniczyło w takich zabawach... No kurde strach bo jeszcze zacznie na pogrzebie jakiejś ciotki tańcować :)

rwd7
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-08-23 16:45:35
pewnie synek wstydzi sie tatusia


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400