Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nietolerancja  16-09-11, 00:40 Zgłoś
+ 241 -
Dodano: 2016-09-11, 00:40:51   przez: Nietolerancja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 241  Zgłoś nadużycie
220
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Wiara
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
Ukryj komentarze(101)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mpeer
    Ocena: 38 (glosow:58)
2016-09-11 18:44:53
A jakby jakimś dziwnym trafem kurs franka spadł do 1,00 zł to frankowiczow oddaliby to co zaoszczędzili? Chcieli byc sprytniejsi, nie wyszło. Spłacać trzeba. Nie widzę podstawy, zeby ich kredyty spłacali inni ostrożniejsi kredytobiorcy

geddeon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-16 23:29:57
Widzisz gówno wiesz a chcesz być "mądry" Jakby spadła nawet do 20 gr. to i tak bank się zabezpieczył żeby płacić raty po kursie z zaciągnięcia umowy + różnica na kursie oficjalnym i bankowym Ale fajnie jest zabłysnąć sztuczną intligncją siedząc na mamusi na utrzymaniu - prawda ? Bo widzę ze pojęcia nie masz o kredytach walutowych i co to był za przekręt. Baw sie dobrze chłopcze i dowartościowuj swoją głupotę

egon785
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-15 07:46:25
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-15 07:56:43
komentarz usunięty przez użytkownika

kwisniew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-15 22:18:47
jak wziąłeś kredyt w obcej walucie i teraz płaczesz, bo kurs się zmienił, to ty jesteś durniem. daliście się wydymać na własne życzenie.

egon785
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-16 16:34:03
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-16 16:39:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Nokian098
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-18 18:13:19
- Kosztami każdego rozwiązania zostaną obciążeni inni klienci banków i podatnicy. Mam też problem z tym, że frankowicze przedstawiani są jako ofiary nieuczciwych praktyk sektora bankowego. To nie jest prawda, bo 90 proc. kredytobiorców deklarowała znajomość ryzyka walutowego. To nie zmienia faktu, że problem jest – podkreśla specjalista.

Nokian098
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-18 18:15:17
komentarz usunięty przez użytkownika

nowy_2016
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-14 15:20:28
@FredStandard. Umowy kredytowe czyta się przed podpisaniem !!! Masz do tego zasrane prawo. Jak trzeba to nawet i przez tydzień. Chyba że chce się dać decyzję o kredycie na kilkadziesiąt lat obcemu człowiekowi.

djbizon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-13 15:44:47
komentarz usunięty przez moderatora

yaiba83
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-12 20:09:19
Brać kredyt na 35lat i nie obejrzeć/przeczytać nawet z doradzą (za pieniądze) z 5 razy przed podpisanie to trzeba być naprawdę mega naiwnym. W końcu jedzmy kupę - miliardy much nie mogą się mylić... Pamiętajcie jedno - kredyty nigdy nie były dla biednych, one zawsze są dla bogatych co na nie stać. Stara prawda jak świat czy się komuś podoba czy nie... Ciekawe ilu szczekających w komentarzach w ogóle wie co to np. RRSO?

zarzeka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-09-12 16:56:55
Ja mam kredyt we frankach. Nie chcę jałmużny i tego, żeby ktoś spłacał za mnie kredyt. Wiem co to ryzyko kursowe i brałem to pod uwagę. Do dnia dzisiejszego żaden z frajerów tu piszących nie dopłacił do żadnego kredytu frankowego grosza. Natomiast wszyscy kredytobiorcy walutowi dokładają się rok w rok do: programu Mieszkania dla młodych (tzw. MDM), ulg odsetkowych od kredytów w zł., ulg budowlanych od kredytów w zł. itp. Zatem morda w kubeł kretyni.

nowy_2016
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-14 15:02:37
Ja też dopłacam do MDM, ulg, wypłat budżetówki, na emerytury, itd...., ale jakoś z tego powodu nie drę mordy. A gdybyś nie klepał tekstów od tobie podobnych inteligentów, to wiedziałbyś że ulgi odsetkowe, przyznawane są również dla kredytów w walutach obcych. To po pierwsze. Po drugie, ulga odsetkowa a ulga odsetkowa budowlana to jedno i to samo. A teraz odpowiedz sobie na pytanie, kto tu jest naprawdę kretynem.

BarbaeeIla125
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-12 11:47:07
komentarz usunięty przez użytkownika

bossnr1wpl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-12 21:25:53
TO Z ODSETKAMI WISI CI MILION EURO

BarbaeeIla125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 22:23:35
komentarz usunięty przez użytkownika

drazu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-13 08:27:15
a taka jedna barbarella była kundlem bez ojczyzny i dalej jest

insAnia666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-09-12 10:41:48
Najsłabsze Państwo to skłócone Państwo, a takim najlepiej manipulować. To robi rząd nagłaśniając ten temat, dzięki czemu ludzie się wyzywają od ch..w... i złodziei. Rząd kradnie a my się obrażamy nawzajem. Dlaczego nie krzyczycie na socjal i 500+? Przecież na to idą NASZE podatki, tylko u mnie w okolicy jest 4 takich nierobów pijaków co ciągle narzekają jak mało dostają socjalu, bo z dzieciakami mają "tylko" 1700zł - za siedzenie na kanapie. A zdrowi są i młodzi. Frankowiczom miałyby banki trochę oddać (ułamek tego co na nich zarobiły) a nie podatnicy, czyli my.

stoney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-13 21:03:04
A słyszeliście że BGK dostał od skarbu państwa hektary na Odolanach na Warszawskiej Woli? Mieszkanie + za NASZE grunty oddane bez NASZEJ zgody już ruszyło. Tylko czekać jak się załamie rynek mieszkań w Warszawie i jak ludzie pozwą Rząd+

copyright33
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-09-12 09:53:49
Przewalutowanie franków po kursie w którym brali by było niesprawiedliwe wobec osób które brali kredyt w walucie innej niż frank. Ja też wziełam kredyt w euro gdzie na dzień dzisiejszy kurs jest wyższy niż wtedy ale nie robię z tego problemu bo liczyłam się z tym że kurs może się zmienić na korzyść lub niekorzyś moją. Co do "zmuszania" ludzi do brania kredytu w walucie nie w zł to jest śmieszne owszem nie każdego było stać żeby wziął kredyt w zł bo w walucie miał większą zdolność ale to powinni wyciągnąć wnioski że osoby które wzięły w zł musieli płacić większe raty niż oni.

endi75
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-09-12 09:11:41
jesteście thebilami. Banki wrobiły ludzi w kredyt walutowy, na zasadzie; na złotówkowy Was nie stać, ale na walutowy jak najbardziej. Jakie straty poniosą banki? Żadne, przecież tylko zmniejszą się im zyski z tej lichwy. A może wiedza na 10005 jaki będzie kurs, że tak liczą możliwe straty? Co innego frankowicze. Przesadą jest obliczenie sobie spłaty na dzień kredytu, w końcu ryzyko było. Szkoda tylko , że kasa idzie do banków a nie na konsumpcję. Dlatego powinni nałożyć podatek od zysku z tytułu kredytów frankowych.

Popmean
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-09-12 09:20:45
Jak banki wrobily ty idioto? To ludzie sa głupi i nie umieja czytac widza tylko $$$$. Wszystko w umowach kredytowych jest opisane, a po za tym wiazac sie kredytem na 30 lat to chyba w naszej gestii lezy dowiedzenie sie czegos o nim nie? Ale nie poloczk debiloczek musi miec nowego opelka to idzie do banku bierze co popadnie a pozniej placze.

Asteroth
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-09-12 16:00:28
WIekszosc umow pseudo kredytowych na kredyty we frankach (ktore zwykle nie widzialy frankow nawet na oczy) bylo pelne klauzul niedozwolonych. Bankin faktycznie nabily ludzi w butelke i zrobily to z premedytacja. Mowi sie ze bankin poniosa straty - straty bankow to mniejsze zyski niz zakladali - bo bankin nigdzie nie pozyczaly frankow. Wreszcie - z frankowiczow robi sie graczy gieldowych - tyle, ze kazdy gracz moze powiedziec STOP - wiecej nie trace. A frankowiczom odmawia sie przewalutowania na jakichkolwiek zasadach. Polecam poczytac wiecej niz lykac papke medialna jak pelikany.

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-12 21:31:17
Skoro tak jak piszesz w umowach byly niedozwolone klauzule, to czemu nikt tego nie udowodnil? Pozwolilo by to zrzucic odpowiedzialnosc na banki,a tu sprawa ta zajmuja sie najwieksi mysliciele w PL, sztaby pranwików i jakos nikt tych klauzuli nie zauwazyl..

FredStandard
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-12 07:49:32
A po co mieli by wychodzić? Wychodzą bo zaciągnęli 200 a spłacają 900K i za chwilę jak rata wzrosła tak że nie można już jej spłacać, stracą dach nad głową. Dla tego wychodzą, chcą żyć.

Zbowidowiec
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-09-12 07:29:03
Ci frankowicze to zakała narodu. Postawić ich pod mur i rozstrzelać.

pioter620
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-09-12 06:16:50
trace na wymianie waluty w której zarabiam miesięcznie ok 1000 zł żądam od rządu dopłaty w/w kwoty gdyż to ich wina że waluta kiepsko stoi .idąc tym tokiem myślenia każdy może czegoś chcieć ... braliście we frankach oddawajcie franki albo ryje w kubeł i na 4 etaty !!!

insAnia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 03:56:43
... chciał lepiej zarobić i potem jeszcze skorzysta bo przeciez nie jeden ząb tylko 3 dodatkowe jeszcze).

insAnia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 03:55:32
.... i kłamie bo " inni i tak nie mają szans". Sporo ich wyborców to urzędnicy którzy są tworzeni do coraz to nowych pomysłów rządu. Ile ich powstało do programu 500+... No cóż, muszą chyba wymrzeć starzy. Co do franków to w tym było trochę jednak lipy, idąc do doradcy ufa się mu tak jak idąc do dentysty wierzysz że masz dziurę w zębie i wystarczy plomba ( i potem nie okaże się że poszło zakażenie i tracisz 3 sąsiednie zęby przez to że uwierzyłeś lekarzowi; bo on został tego przecież nauczony na studiach, dostał dyplom i jego zawód ma zaufanie społeczne; a lekarz naginał prawdę bo ch

insAnia666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-12 03:48:35
A tak w sumie to nie powinno być tak że trzeba brać kredyt na podstawowe potrzeby; już nie mówiąc o mieszkaniu, swoim własnym miejscu do życia które każdy powinien móc mieć, ale chociażby lodówka, kanapa, szafka czy wyprawka dla dziecka do szkoły. Podatki nas zżerają. Mówiono że 10-cina (czyli 10% pracy) w średniowieczu to był wyzysk chłopa, a teraz płacimy rządowi w sumie ok 50% tego co wypracujemy. Trzeba zmienić rząd, a nie większość głosuje na tych samych na zmianę od 20 lat. Najgorsze że większość z nas nie pójdzie na wybory, albą pójdą, zagłosują na to co od dawna siedzi i kradnie i kłam

Asteroth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 16:04:32
Dziesiecina byla wylacznie na kosciol. Dla "Pana" forma podatku byla panszczyzna - ktora dochodzila do 6 dni tygodniowo a jesli wierzyc niektorym historykom to nawet 10 i wiecej dni tygodniowo. (Praca kobiety i dziecka liczona byla jako pol dnia za dzien pracy a syn chlopa ktory mial odpowiedni wiek traktowany byl jako dorosly i jeden dzien jego pracy to jeden dzien panszczyzny zaliczony)

holo84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-09-12 02:24:10
A z czego innego mieliby otrzymać "pomoc"? Chcą żeby państwo splacalo ich kredyt, państwo = inni podatnicy, ci co mają kredyty w złotówkach lub wcale bo ich nie było stać na spłaty więc kredytu nie brali i wynajmują mieszkania. Więc za ich błędy mają płacić inni, to tak jakbys postawil 200 tys u buka że Polska wygra mistrzostwa europy, a po karnych z Portugalią poszedł okraść rodzinę, znajomych i sasiadow na te 200 tys, bo przecież za własną głupotę nie powinno być żadnych konsekwencji...

smok.krakow
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-09-11 23:57:13
Jeżelinie wiecieo co chodzito zamknijcie zwyczajnie ryje.Nikt nie chce żeby za niego spłacać to raz,dwa-wielu zięło taki kredyt bo tylko we frankach i tylko np.Polbank wyliczał jak w moim przypadku zdolność kredytową,więcmogłem wziąć lub mieszkać pod mostem,trzy-moje mieszkanie wciąż warte jest tyle co na dzień wzięcia kredytu-160 tys,rata dzięki liborowi jakoś bardzo nie wzrosła,tylko kredytu zrobiło się 350 tys.Nawet jak coś nie wyjdzie i zabiorą mi mieszkanie,zostanie pod mostem i z 200 tys długu bo open finance mnie wrobił w kredyt frankowy.Myślcie!To nie boli!

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-09-12 09:24:57
Wrobil cie ty biedny zuczku? Z twoich wypocin wynika ze wziales jedyny kredyt ktory ci dawali, wiec czemu nie interesoiwales sie ryzykiem? czemu nie skorzystales z porady analityka? Widziales kaske bo jestes nieudacnzikiem ktory mial do wyboru kredyt albo most.. coz.. mogles jak inni mieszkac w wynajmowanym lub starac sie o socjalne.. Nie pitol ze to bylo jedyne wyjscie bo nie bylo ! zadłuzyles sie na kupem kasy i placzesz ? To jest polska zlotowka a nie amerykanski dolar przez 30 lat moze sie wszystko pozmieniac. zeby brac kredyt w obcej walucie trzeba byc debilem

informatyk26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-12 12:45:46
Nie musiałeś kupować, jest coś takiego jak wynajem. Trzeba było myśleć.

tomassii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-11 23:46:47
Czy frankowicze otrzymaja pomoc z budzet panstwa?

grubson234
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-09-11 22:47:12
Mało tego pewnie wiekszosc politykow wzieło taki kredyt dla tego jest taki szum

grubson234
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-09-11 22:45:56
Zgadzam sie z łowca nikt frankowiczom nie kazał na siłe brac kredytow,wiec jezeli chcecie pomocy w spłacie to zakasać rekawy i zapierda.. do roboty i splacac jak to inni robia ciekawe co by bylo gdyby ci co w polskiej walucie maja kredyt domagali sie pomocy od panstwa przy splacie ogarnijcie sie i do roboty gamonie chcieli sie szybko wzbogacic a tu dup.a kazdy sie powinien liczyc z ryzykiem i wziac je na klate

de_vall
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-09-11 22:42:53
tzw. "frankowicze" to kręty jakich mało, spryciarze i cwaniacy - poczuli po prostu, że mogą coś ugrać kosztem społeczeństwa i rzucają się jak muchy na gówno

vacarius
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-09-11 21:02:43
Duda obiecał pomoc frankowiczom a zamiast pomocy to jeszcze poszczuł na Frankowiczów PISowskich trolii internetowych. Chcieliście frankowicze PISuaru to macie. Trza było zacisnąć pasa a nie głosować na PIS. Bo PIS-da. PIS dał wam kopa w d.pę haha.

Bru_Net
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-09-11 20:29:49
Widzę sami eksperci biznesu się odzywają. Wszystkiemu winni są doradcy w stylu expander, open finance itp. Złodzieje na usługach banków. Doradzali ludziom kredyty we frankach, a ludzie wierzyli, bo to przecież niezależny doradca. Mojemu znajomemu doradzili przewalutowanie na euro ( bo przecież niedługo będzie to nasza waluta). Gościowi nikt nie powiedział, że przewalutowanie jest tylko na 2 lata i kredyt zostanie po cichu ponownie przewalutowany na złotówki po kursie banku. Faktycznie tak było małymi literami w długiej umowie. Automatycznie kredyt zwiększył się o 40 tyś. Tak się robi biznes.

roman2272
    Ocena: 1 (glosow:9)
2016-09-11 20:37:22
Ale co mnie to obchodzi , jak nie doczytałem to płacę JA i TY .

Bru_Net
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-09-11 21:12:55
Oczywiście masz rację. Nie doczytał to prawda. Smutne jest tylko to, że na każdym kroku starają się ciebie wydymać i nie można wierzyć nikomu. Za takie "doradztwo" powinno siętracić pracę a nie dostawać premię.

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-11 21:26:34
banki są instytucjami zaufania publicznego (dlatego mają gwarancję BFG) i mówienie, że ktoś nie doczytał zapisów małym druczkiem umowy z bankiem nie rozumie lub nie chce zrozumieć, że w umowach z bankiem w każdym normalnym kraju zapisy "małym druczkiem" NIE ISTNIEJĄ.

Bru_Net
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-11 22:18:40
"Małym druczkiem" to przenośnia. Umowa ma kilka stron, pisana czcionką 9 na moje oko. Tu nie bank zawinił a doradca finansowy, który przemilczał fakt powtórnego przewalutowania po dwóch latach.

footprint
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-12 12:49:59
To prawda, sam się w OpenFinance dałem wkręcić w "oszczędzanie". Na szczęście umowa stała się nieważna kiedy w ciągu bodaj 14 dni nie wpłaciłem pieniędzy. Problem z doradcami jest taki że umowę podsuwają pod nos tuż przed podpisaniem. Jeśli chcesz sprawdzić czy ktoś kombinuje czy nie, poproś go o druk umowy aby się z nią wcześniej zapoznać - prawie na pewno jej nie dostaniesz. Czy tak robi ktoś kto nie ma nic do ukrycia?

bonifacq
    Ocena: -14 (glosow:28)
2016-09-11 20:02:12
Drodzy gamonie , tępaki ,,,krytycy frankowiczów ,mnie osobiście temat nie dotyczy ale wielu moich znajomych tak i nie pierdol....e głupot że nikt ich nie zmuszał i że chcieli być sprytniejsi !! Bank ich zmusił to kredytu we frankach twierdząc że z złotówkach nie dostaną bo nie mają zdolności kredytowej . Po drugie skoro Duduś marionetka im obiecał tak samo jak 500+ powinien spełnić obietnice

jamez
    Ocena: 3 (glosow:9)
2016-09-11 20:13:00
nie pie.dol

Nokian098
    Ocena: 8 (glosow:18)
2016-09-11 20:27:30
Ja straciłem na giełdzie papierów 12tyś i dlaczego mi tego nie zwrócą "tępaku"? widze po twojej pos..ranej wypowiedzi że wziąłeś sobie osobiście kredycik bo sie tak podniecasz, osobiście ch..a psiego bym ci oddał w złotym papierku, to było świadome ryzyko tak jak gra na giełdzie, więc nie p....dol że do kredytu cie ktoś zmusił, chyba że masz g...o na karku zamiast łba, jak byście zarobili na tym to byście się śmiali z tych co wzieli w złotówkach a tak

roman2272
    Ocena: 1 (glosow:7)
2016-09-11 20:39:12
Nikt nikogo nie zmusił

bonifacq
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-09-11 21:06:48
Nokian098 czytaj jełopie ze zrozumieniem nie mam żadnego kredytu ale moi znajomi którzy mają , spłacają już po 10 lat o okazuje sie że nic nie spłacili , miało im sie poprawić ale Duduś dał dupy bankom ich sprzedał

Marcin81632
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-11 22:04:53
komentarz usunięty przez moderatora

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-11 23:39:24
Jak Duduś obiecał, to niech Duduś płaci albo zrobi tak żeby bank zarabiał na ludziach nie okradając ich. Najgorsze że za obietnice polityków nie płacą banki tylko zwykli ludzie.

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-12 09:26:59
Biedactwo no.. chciales sobie wplacic 5tys na lokate a wzieli cie zwiazali i po tygodniu glodowki podpisales umowe kredytowa... naprawde troche mi cie szkoda.... DEBILU !

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 17:52:17
Nokian098 wychodzi na to że znasz sie na giełdzie jak Jaruś Kaczyński na kobietach :)))

Nokian098
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-12 19:38:45
bonifacq, lepiej niż ty na kredytach znam się widać na giełdzie, bo ja żyje z giełdy i to dobrze, a ty nawet kredytu nie potrafiłeś wsiąść i nie obrażaj ludzi swoimi wypowiedziami, bo nikt tobie ani twoim znajomym nie jest nic winny, mam nadzieje że wam w tym nic nie pomogą.

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-12 21:33:02
wsiasc? ludzie WZIĄĆ na koncu CI a nie wsiasc ani wziasc... sam tu bankowcy, analitycy, spece od kredytow a kur**a poprawnie wziać napisac nie umiecie...

Nokian098
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-09-13 08:50:26
Popmean a ty przeczytaj od początku do końca co napisałeś i zastanów się czy sam dobrze napisałeś, po co kogoś poprawiasz jak sam pisać nie potrafisz? bo znasz jeden wyraz?

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-13 22:01:09
No co napsialem tłuku? Literowke wynikajaca z szybkiego pisania? A ty debilu nie umiesz napisac wziac, pewnie piszesz tylni, chlopacy, poszłem.. prawda? a przy tylni sie zastanawiasz gdzie jest blad prawda?

Nokian098
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-14 16:14:42
popmean tłuk to cie urodził, to pisz k...wo po polsku i polskimi literami i nie wq...wiaj ludzi

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-14 16:18:54
Popmean pisz Polskimi literami i nie udawaj tu polonisty

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-14 21:41:42
moge pisac jak chce a ty dalej piszesz "wsiasc" poloczku z wioski :D

Nokian098
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-15 12:21:06
popmean pogadamy jak sam się pisać nauczysz i na szczęście nie jestem rodowitym polakiem bo spalił bym się ze wstydu byciem czereśniakiem jak ty

egon785
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-15 12:58:54
Nokian jak już się dorobiłaś na giełdzie to kilka złotych na słownik możesz odżałować :) weź się w garść chłopie! :)

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-18 18:04:10
egon785 tobie również proponuję wsiąść słownik, bo w twoich komentarzach błędy nie są nowością

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-09-18 18:05:14
rozpier...ala mnie ktoś kto komuś przygania a sam jest głąbem

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 18:40:20
protection2000 ,o kurfa "wsiąść ", pewnie miało być wziąść ale to też jet źle! !!:) i kto tu jest głąbem. Wpiertoliłeś się jak stringi w d upę i sam ze sobą pojechałeś.

ZielarzDominik
    Ocena: 3 (glosow:11)
2016-09-11 19:44:01
Kogo obchodzi ciemna masa co kredyty bierze?

mpeer
    Ocena: 38 (glosow:58)
2016-09-11 18:44:53
A jakby jakimś dziwnym trafem kurs franka spadł do 1,00 zł to frankowiczow oddaliby to co zaoszczędzili? Chcieli byc sprytniejsi, nie wyszło. Spłacać trzeba. Nie widzę podstawy, zeby ich kredyty spłacali inni ostrożniejsi kredytobiorcy

Oliolo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2016-09-11 21:19:22
nie spadłby gdyż to była zorganizowana i opłacana akcja brania na siłę kredytów frankowych. Trochę więcej faktów proszę a nie tylko bicie piany przeciwko frankowiczom

FredStandard
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-09-12 07:38:34
mpeer, tyle w Tobie racji, co serka za napletkiem. O jakim sprycie opowiadasz brachu? To że ktoś w końcu chciał mieć swój kawałek podłogi? To kredyty hipoteczne a nie jakieś pieniądze na obrót i lichwę. Wiesz jak się wypłaca takie kredyty? Nie wiesz to nie pisz bajabongów. Starać się oszczędzić ciężko zarobione pieniądze to cwaniactwo według pajaca. To, że są polityce wśród frankowiczów nie oznacza, że wszyscy są złodziejowaci. Podejżewam, że już pospłacali w odróżnieniu do reszty.

egon785
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-15 13:09:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Nokian098
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-18 18:08:42
egon785 bo jesteś zbyt tępy żeby pojąć że wszyscy zapłacą za pomoc dla Frankowiczów? gdzie sieją takich baranów?

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 18:57:24
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-19 19:03:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Krecik250
    Ocena: 13 (glosow:19)
2016-09-11 18:43:32
Ciekaw jestem ,czy kiedy frank był poniżej kursu w którym brali kredyt tez wychodzili na ulice

ack1
    Ocena: -13 (glosow:27)
2016-09-11 10:45:21
Zrozumcie ze to byl wielki przekret , banki nie dawali zwyklych kredytow tylko wciskali franki. Oszukali ludzi a wy zawistne "polaczki" wspieracie tych oszustow. Chanba!!!!!!!!!!!!!!!

lodazajeansy
    Ocena: 14 (glosow:24)
2016-09-11 10:52:43
Biedni frankowicze z pistoletem przy głowie kazali im podpisywać umowy

sylwusb
    Ocena: 15 (glosow:21)
2016-09-11 13:49:38
Co ty bredzisz? Mój kumpel wziął kredyt w złotówkach (bo bank nie chciał mu dać w CHF) a dzień po otrzymaniu kredytu przewalutował na franeczki bo chciał oszukać system...

Titik88
    Ocena: 12 (glosow:14)
2016-09-11 18:26:59
Każdy myślący człowiek wie, że operacje finansowe oparte na walutach wiążą się z ryzykiem.. I nagle wielkie zdziwienie, że kurs się zmienił? Z tego właśnie powodu ja mam kredyt w złotówkach... Nie było z nim problemu.

nick-16
    Ocena: 6 (glosow:12)
2016-09-11 18:43:11
Tak jest, bo qrwa biedaki brały na odkurzacz, meble, czy wyprawki dla dzieci we frankach! Cfaniaki brały, bo nie umieli się nahapac to teraz mają.

zwierzak250477
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-09-11 19:41:25
komentarz usunięty przez użytkownika

gekon80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-09-11 19:59:13
Akurat to się zgadza. 10 lat temu chciałem wziąć kredyt na zakup mieszkania w złotówkach bank stwierdził ze nie mam zdolności kredytowej ale jak się za chwilę okazało posiadam tą zdolność do kredytu w walucie CHF. Były zapewnienia ze strony banku że to stabilna waluta itd. Jako że bardzo mi zależało aby się usamodzielnić byłem zmuszony brać co dają bo nigdzie indziej też nie chcieli udzielić w złotówkach.Uważam że zostałem oszukany i wcale mi nie zależało na kredycie w CHF.

roman2272
    Ocena: 5 (glosow:9)
2016-09-11 20:44:47
Ty buraku nie Polaczki nie wiesz co podpisywałeś -to ja mam ci finansować twój kredyt jak ty jesteś idiota niedouczony .

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-09-11 22:11:53
gekon pomyśl tak - chcesz kupić mieszkanie za powiedzmy 300 tysi... bank ci mówi że cie nie stać w złotówkach ale cie stać we frankach - nie wali oszustwem od poczatku? nie miałeś tego wrazenia że kupujesz coś na co cie nie stać w walucie w której zarabiasz? czyli kupiłeś coś na co cie tak na prawde nie było stać ergo sam sie oszukałeś chłopaku

gekon80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 23:36:18
roman2272 Nie bądź taki do przodu, z twojej wypowiedzi wnioskuję że masz jakieś kompleksy odnośnie swojego wykształcenia skoro w tak chamski i prostacki sposób odnosisz się do osób o których niczego nie wiesz. Ty ani nikt inny mojego kredytu nie finansuje, nawet nie skorzystałem z liboru który usilnie chciał mi wcisnąć bank. Sam pracuję, płace podatki i spłacam kredyt po cenie aktualnej. Jeżeli chcesz kogoś nazwać burakiem i idiota niedouczonym sam najpierw zajrzyj do słownika i się zastanów nad treścią wypowiedzi.

amblin
    Ocena: -2 (glosow:8)
2016-09-11 07:43:01
... w złotówkach? z nimi nic się nie dzieje bo im Andrzej D. nie składał obietnic przed wyborami

Razor_Wwa
    Ocena: 7 (glosow:17)
2016-09-11 08:33:01
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-09-11 12:23:13
kredytobiorcom w ZŁOTÓWKACH składał obietnice? weź się jeebnij w ten pusty łeb pisowski kundlu może wtedy zaczniesz czytać ze zrozumieniem. Coraz częściej ujadasz bez składu i ładu ale tak to jest jak się szczeka 24 na 24 h . tak na marginesie chyba tylko pislamska ciemnota dała się nabrać na dobrego prezydenta z projektem blokowanym przez złych ludzi z sejmu buahahah doprawdy ... tylko pisowska ciemnota buahahah

Razor_Wwa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-09-11 13:55:58
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-11 13:57:31
bo razor to płatny troll pisu mu już z przepracowania wszystko się miesza jak stawia komentarze na kilkudziesięciu stronach dziennie

Razor_Wwa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-11 13:59:49
komentarz usunięty przez moderatora

radial79
    Ocena: 9 (glosow:17)
2016-09-11 07:34:16
Skoro ktoś wziął kredyt to niech go spłaca a nie wyłazi na ulicę i żąda aby reszta społeczeństwa mu na to dała.

FredStandard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-12 07:44:54
Jakież to proste, co? Ciekawe co byś zrobił gdybyś był okiwany przez cwaniaków z expanderów i tym podobnych a za chwilę groził by ci bruk? Państwo ma chyba bronić społeczeństwo przed oszustwami bo płacimy na te zasrane instytucje, które powinny pilnować tego.

Judek77
    Ocena: 7 (glosow:15)
2016-09-11 07:31:13
Każdy kredyt jest ryzykowny dzis jest tak a za rok srak skoro wtedy byli cwaniakami brali bo bedzie taniej to teraz k...a płacz i płać cwaniaku jeden z drugim SORRY taki mamy klimat

FredStandard
    Ocena: -9 (glosow:15)
2016-09-11 03:32:58
Umowy podpisane z użyciem podstępu nie mogą być ważne. Nie pamiętacie jak banki nagabywały na kredyty we frankach, że to się opłaci. Ludzie chcą gdzieś mieszkać a zazwyczaj kasą nie śmierdzą, zostali przez te korporacyjno bankowe wszy pooszukiwani. Ktoś im zazdrości? Facet wziął 120 000 pod zastaw mieszkania a teraz ma spłacić 800 000...mieszkanie zabrane, facet na ulicy.

Razor_Wwa
    Ocena: 8 (glosow:16)
2016-09-11 08:35:04
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: 8 (glosow:8)
2016-09-11 10:55:59
Trzeba być debilem żeby nie uwzględnić ryzyka walutowego. Przecież to jasne że dziś frank który jest po 2 zł podskoczy bo jak udzieli się wiecej kredytów we frankach w całej Europie to będzie to jak woda na młyn dla spekulantów. Zamiast brać kredyt we frankach trzeba było kupić franki jednak aby to zrobić trzeba troche zainteresować sie tematem i mieć ciutkę oleju w głowie

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-09-11 20:53:55
wystarczyło kilka sekund w necie, by tego kredytu nie brać. Tam jasno było widać, że frank jest w dołku i jego kurs się odbije.

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-09-11 22:51:08
Mało jest umów, które zostały podpisane bez użycia podstępu. Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przykładał. Może zacząć pomagać hazardzistom i graczom giełdowym. Przecież taki automat do gier też oszukuje, każdy o tym wie ale mimo to przegrywa wszystkie pieniądze. Podobnie giełda - płacz, że makler obiecywał czysty zysk, a tu duda. Jeśli się na tym nie znam, to nie inwestuję oszczędności życia.

abigeil60
    Ocena: -4 (glosow:16)
2016-09-11 00:45:51
obietnica wyborcza Dudy nie zobowiązuje


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400