Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To co w zamian.? Strata połowy majątku.?
Wysublimowany  16-09-29, 15:15 Zgłoś
+ 110 -
Dodano: 2016-09-29, 15:15:06   przez: Wysublimowany
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 110  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  PROSTO
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Pytania, odpowiedzi...
Ukryj komentarze(11)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sphinx125
    Ocena: 14 (glosow:14)
2016-09-29 20:32:25
3 frajerów wycyckała kolej na nowego,ale sie nie złapał na lep.Tak właśnie dżesiki i niezależne po 40 szukają męża co będzie robił na nia i jej dzieciaki każdy z innym,a cip...o do tulejowania bo mama rozrywkowa była.

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-30 23:00:56
Mogl jej chociaz pierwsze trzy klasy podstawowki zaplacic.

FredStandard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-30 21:00:56
komentarz usunięty przez użytkownika

enter69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-30 19:30:21
jelenia szuka ... rycząca czterdziestka..xD

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-09-30 18:13:32
Nie zawsze musi byc tak jak piszecie ponizej. Czasami rodzic pragnie ratowac dzieci i chwyta sie brzytwy.Sa piekne dni w zyciu ale kiedys nadchodzi dzien ,w ktorym wszystko sie wali. FrajerzynA sie zawija na kolejne cieple gniazdko a dzieciaki ,ktore do wczoraj mowily Tato/Mamo nie maja na sniadanie. Nie bronie tu "biednych mam" ale pragne uwidocznic problem.Baby sa gorsze od chvjow.Zaden facet nie potrafi zrobic tyle zla swej bylej rodzinie co swiezo wyemancypowana glupia svka. Wiem bo pracuje z takimi polrodzinami i wem do czego baba moze byc zdolna.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-09-30 18:23:27
Malo jest facetow tak zlych i zlosliwych jak baby-niby te matki od ciepla i domowego ogniska. Pracujac jako wolontariusz przy CSA widze ze ojcowie chca dobrze. Potrafi to zrozumiec Angielka czy Hinduska ale nigdy nie Polka.W polskiej kulturze jest facet zawsze winny i zawsze ten zly i jego wina.W ferworze walki o utrzymanie rodziny faceci nie dostrzegaja zla ,ktore glupie baby implantuja swoim dzieciom.Efek jest taki ze najczesciej pani z nielimitowanym czasem pracy zmienia popychacza a facet ma zmieniony zamek do dzrzwi domu.Nie zycze nikomu....ale przypadek dosc czesty.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-30 19:56:48
Sorrky za orty - ogarnac 2 slowniki nie jest problem. Poprostu mam na to wy,,, bo mam na to .........luzniejszy poglad...... a kto bedzie chcial bardziej przyjarzyc do tego doleci nawet z bledami

sphinx125
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-30 20:13:48
Ja widze po kumplu co się już od 1,5roku rozwodzi i nie chce mu dac rozwodu.W zamian robi mu jazdy.Svka na boki chodziła a teraz się mści bo ma jej dość.Podkłada mu dyktafony w samochodie i nagrywa,jakies ogłoszenia na portalach sex ze szuka i sponsoruje.już miał na psach ale się zlitował i wycofał.Troche spokoju i znowu to samo.Aż strach się żenić.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-09-30 21:11:35
toteż nie żeńcie się, jak ja. po co to komu? żeby trudniej było? żeby można było sobie odpuścić, bo trudno teraz się oderwać? najgłupsza mądrzeje, jak musi. szczerze odradzam obrączkowanie.

sphinx125
    Ocena: 14 (glosow:14)
2016-09-29 20:32:25
3 frajerów wycyckała kolej na nowego,ale sie nie złapał na lep.Tak właśnie dżesiki i niezależne po 40 szukają męża co będzie robił na nia i jej dzieciaki każdy z innym,a cip...o do tulejowania bo mama rozrywkowa była.

kocilka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-09-29 19:38:38
Znaczy jak robią? Dają dupy za kasę? Toż to od wieków opłacalny interes.

adammavic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-09-29 17:45:30
Tak teraz baby robią... znalazły sposób na szybką kasę. Słychać o tym coraz częściej..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400