Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Którzy pracują. A nie jakies 500+ dla meneli czy zasiłki dla imigrantów
AQQQ62  16-11-23, 21:22 Zgłoś
+ 204 -
Dodano: 2016-11-23, 21:22:23   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 204  Zgłoś nadużycie
198
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marazzzz
    Ocena: 27 (glosow:31)
2016-11-24 19:52:14
Niedługo w nagrodę za łeb do interesów i ciężką pracę na swoim, przypie.dolą takiemu różnymi podatkami dla "najbogatszych", skutecznie zniechęcając go do robienia biznesu. Potem Kaczyński nazwie takiego "inwestorem na usługach opozycji" - bo nie inwestuje, a na końcu hołota żerująca na socjalu nazwie takiego "złodziejem" - choć to jego się okrada w świetle prawa by dać im. Za darmo.

angelofrevenge
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-26 07:10:16
Ależ te tak zwane ,, menele'' stracili pieniądze właśnie przez kapitalizm a zarówno im jak i imigrantom należą się pieniądze żeby mogli zacząć je zarabiać na siebie i na państwo, w kapitaliźmie najpierw trzeba mieć pieniądze aby móc żeby móc je zdobyć w większej, i to nie takie w stylu 2000zl miesięcznie tylko co najmiej 5 razy tyle, inaczej zostajesz na tym samym poziomie, z tego powodu kapitalizm niewiele różni się od systemu kastowego i większości społeczeństwa nie daje szans na samodzielną poprawę warunków życia.

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-11-25 16:04:24
Kapitalizm jest najbardziej sprawiedliwym systemem, w ktorym kazdy kto ma pewne predyspozycje moze szybko sie wybic. Nie ma bardziej sprawiedliwego systemu bo kazdy dostaje place taka na ktora zasluguje, robol ktorych na rynku jest wiecej niz pracy dostanie mniej pieniazkow. Czlowiek ktory ma skonczony TOP10 uniwerek na swiecie z MBA w rece dostanie na dzien dobry 1000$ za dzien. Dzieki Bogu ludzie sa wolni i tylko do siebie moga miec pretensje za biede...

bydlondyn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-25 17:04:23
Ić sie lecz.

Grafit00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-26 08:53:35
Carmamir Niestety niektórzy żyją jeszcze komuną. Chcieli by by to państwo się nimi zaopiekowało, pokazało drogę, wzięło za rączkę i pokierowało przez życie ;p

Kresto92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-27 13:27:44
@bydlondyn: Ić xD Już poza pisownią, nikt nikomu nie broni skończyć studiów i założyć firmy. Są teraz dotacje bezzwrotne na działalność gospodarczą, tylko większość ludzi udaje ofiary losu i nic nie robi ze swoim życiem... Wywodzę się z biednej dzielnicy, z biednej rodziny, a mogłem pójść do szkoły, na studia, a potem do pracy by dalej się rozwijać. Pozdro. ;)

stoney
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-25 12:04:23
Jak by tak ludzi wynagradzać za umiejętności i doświadczenie, to ile powinien zarabiać politolog pełniący funkcję wiceministra sprawiedliwości, albo prawnik w randze podsekretarza stanu co to ma wydać na kolej 67 mld zł z unijnych funduszy?

kocurxtr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-25 10:48:40
pisoskie Misiewicze nigdy nie ogarną takiego sposobu myslenia, wszak to socjalistyczne towarzystwo ma za wzór komunę - czyli zabrać i według własnego uznania - rodzielić (wśród swoich)

DXPac
    Ocena: -4 (glosow:8)
2016-11-25 08:31:05
Lewacki szma**żu umiesz tylko narzekać ciekawe co (tfu) liberalne pO ci dało tylko kradło kradło afera afera afera . Proszę Cię zdejmij pończochy mamy które ubierasz jak nie widzi zgól wąsik ala hitler i odejdź od komputera bo takim lewackim debil*m powinno odcinać się internet. Idź do pracy i zobacz ilu naprawdę wspaniałym ludziom którzy ciężko pracują pomaga to 500+.

kolobolo1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-11-25 07:18:56
Synku, za 500+ to Ci mama kanapki do szkoły kupuje, więc nie narzekaj.

pawel1710
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-25 02:14:17
komentarz usunięty przez moderatora

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-11-25 15:49:52
Haha, na pewno wieksze niz ty. Kazdy czlowiek jest panem wlasnego losu. Moze dla wielu slogan, ale bardzo prawdziwy. Ale ze wiekszosc to patentowe lenie, ktorym nic sie nie chce robic i uczyc, to mysla ze za uniwerek ktory nie istnieje w zadnych miedzynarodowych rankingach, cos im sie nalezy. Czlowiek mowil o tym jak zdrowy kapitalizm dziala, kazdy czlowiek ma pewne umiejetnosci i czy to pracuje u kogos czy prowadzi wlasna firma, dostanie uczciwe wynagrodzenie (osoby wiecej warte dla firmy sa lepiej oplacane niz takie ktore politologie skonczyly). Kapitalizm to najbardziej sprawiedliwy system.

irek285
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-24 23:01:31
Jak by każdy kto dostaje 500+ odłożył to do skarpety, to okazało by się że pomysł nie zdał egzaminu i trzeba go wycofać.Ale że oni dobrze przewidzieli że wiekszość tych co dostaje 500+ od razu to przeje,albo co gorsza przepije i pieniądze wrucą do państwa to pomysł jest wyśmienity. Dwa większość postanowi kupić auto byle jakie ale kupić, to wpadli od razu na podwyżke podatków akcyzowych, ubespieczeń itp. Oni nic nie dają za darmo, nauczcie sie w końcu.Zapłacimy za to dwa razy tyle żeby oni zamiast dopracy dostawali za free kase.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-25 00:23:19
Cały zonk polega na tym że rząd nadal nie robi nic aby ta kasa zamiast w lidlu na niemieckie produkty byla wydawana na produkty rodzime - wtedy rzeczywiscie ta kasa zostałaby w kraju...

Ash1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2016-11-24 21:40:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Wistblade
    Ocena: -6 (glosow:12)
2016-11-24 21:06:58
Sprawiedliwe to by było gdyby właściciela zapytano skąd tak na prawdę miał kasę. Z całym szacunkiem do ludzi przedsiębiorczych ale na 100 takich osób 100% z nich kombinuje jak koń pod górę, kombinowanie nie jest złe ale jeśli schodzi się z tego to oszustw, matactwa i wyzysku na klasie pracującej to jest to już zwykłym buractwem. Jestem księgowym i widzę co robią pracodawcy. Czy uwierzysz że w dzisiejszych czasach ktoś dorabia się uczciwie wielkich pieniędzy ? przy takiej klitce jaką jest rynek ? aż tak jesteś naiwny ? rynkiem rządzą inni bogaci wyzyskiwacze, tak łatwo swojej kasy nie oddadzą.

Wistblade
    Ocena: -2 (glosow:4)
2016-11-24 21:10:04
a winą za ten stan rzeczy możecie obarczyć rząd ale i samych ludzi, którzy nie znają umiaru.

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-11-25 15:51:27
P**** tyle moge powiedziec. To ze jestes biedny to Twoja wina, nikogo innego. Pieniadze leza doslownie na ulicy. Zamiast siedziec na wiocha i produkowac durne obrazki wzialbys sie nauczyl czegos przydatnego jak C# to bys nie narzekal ze nie stac Cie na Ferrari, bo nawet jako w miare dobry programista C# ASP.NET MVC moze bez wiekszych problemow dostac 150-180tys w dosc dalekiej Polsce, wiec nie placz tylko bierz sie do roboty.

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-11-25 16:30:39
Lol jak już zejdzie ci opuchlizna z dupy to pogadamy poważnie OK ? Ja prdl co za cymbał z Ciebie, carmamir. Nie zrozumiałeś niczego co napisałem, czyż nie ? w sumie czego mogłem się spodziewać po części osobników tego "portalu"

bydlondyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-25 17:10:32
Wurstblady jesteś od dzisiaj moim idolem.

hunterofsoul
    Ocena: -11 (glosow:11)
2016-11-24 20:59:35
Wypraszam sobie tutaj tekst typu "500+ dla meneli" pajacu! Jeżeli moja pensja nie przekracza 800zł na osobę to dlaczego mam z tego nie skorzystać? Nie jestem żadnym menelem tylko uczciwym obywatelem pracującym i odprowadzającym podatki z których to 500+ dostaje. Więc albo autor jest debilem albo ma żal dupy, że nie ma z kim mieć dzieci.

Wistblade
    Ocena: -5 (glosow:5)
2016-11-24 23:03:10
@hunterofsoul, idiocie nie wytłumaczysz że nie ma racji.

suzigama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2016-11-25 10:15:13
Jak cię nie stać na dzieci to ich nie rób. Wkurza mnie to, że teraz wszyscy wokół rozmnażają się na potęgę jakby to był jedyny cel w ich życiu.

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-25 11:19:11
Suzi nie nasza wina że nikt nie chce Ciebie "puknąć" i mieć z tobą dzieci, dlaczego ubliżasz komuś że je posiada ? bo jest bardziej zaangażowany od Ciebie i zależy mu na zakładaniu rodziny. Tak, feminazistko, rozmnażanie jest rzeczą najważniejszą, wszystkie gatunki na tym bazują.

suzigama
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-26 20:13:47
Wistblade, nie jestem feminazistką i nie rozumiem skąd ten wniosek. Powiedziałam tylko, że reprodukcja bez posiadania środków na utrzymanie potomstwa jest bez sensu. A to że ktoś nie chce mnie "puknąć"? Puknąć to się można głową w ścianę, więc domyślam się że chodziło ci o współżycie. Otóż nie kręcą mnie takie zabawy, jak i także nie chcę posiadać dzieci. Dlaczego? Bo to jest po prostu nieekonomiczne i niezdrowe. Większe wydatki, zdrowie stracone na ciążach i wychowywaniu dzieci. I po co? Żeby cię kiedyś twoje kochane dziecko mogło oddać do domu starców bo będziesz już niepotrzebny?

mic123cim
    Ocena: -3 (glosow:11)
2016-11-24 20:52:22
gdyby właściciel tego ferrari płacił godnie pracownikom za ich umiejętności, to także wyżywiłby gromadę ludzi, ale przy produkcji 10 opli, do tego ci pracownicy za pensję kupiliby te 10 samochodów, a tak jeden jeździ ferrari a 100 autobusem....

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-11-25 15:53:04
Bzdura. Opowiadasz lewackie brednie i tyle. Pracodawca placi tyle ile sa warci. Wiadomo ze sprzataczka dostanie mniej niz np. czlowiek z MBA z Cambridge. Na Wasze miejsce mozna sprowadzic tone ukraincow. A to ze nie slyszeliscie ze rynek sie zmienia i dazy do specjalizacji w kazdej dziedzinie, no coz, mniej palenia zielska i wiecej myslenia. Sprawdz ile pracy dla roboli zniknie z rynku w ciagu nastepnych 10 lat...

marazzzz
    Ocena: 27 (glosow:31)
2016-11-24 19:52:14
Niedługo w nagrodę za łeb do interesów i ciężką pracę na swoim, przypie.dolą takiemu różnymi podatkami dla "najbogatszych", skutecznie zniechęcając go do robienia biznesu. Potem Kaczyński nazwie takiego "inwestorem na usługach opozycji" - bo nie inwestuje, a na końcu hołota żerująca na socjalu nazwie takiego "złodziejem" - choć to jego się okrada w świetle prawa by dać im. Za darmo.

Townsville
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-11-24 19:58:55
Swiete slowa

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-25 16:08:57
Polska to dobre miejsce co najwyzej dla R&D, ale rynek Polski jest tak mikroskopijny w tak wielu waznych wskaznikach ze nawet nie ma sensu myslec o interesach w Polsce, chyba ze firma juz jest naprawde miedzynarodowa i zdobywa rynki biedniejszych krajow (czesto pozyskanie udzialow w tego typu rynkach jest drakonsko drogie i malo ktora firma moze sobie pozwolic na taka strategie, poza korporacjami ktore na marketing i reklame maja dostepne miliardy rocznie $). Przyklad to ROI / EPL / CPL roznice w 3 wskaznikach miedzy US a PL sa tak drastyczne jak to chyba mozliwe.

stiller1
    Ocena: -8 (glosow:16)
2016-11-24 19:16:45
On nie zapracowal na ten samochod. Okradl swoich pracownikow.

carmamir
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-25 15:54:26
Aha, ciekawe, daje im prace, nikt nie zmusil ich do tej pracy i nagle to ON jest tym zlym ? HAHAHA To nastepnym razem wezme pracownikow i kaze im placic nawet jak firma jest na minusie :) chcecie komunizm ? To troche odpowiedzialnosci musielibyscie miec. Wasza mentalnosc jest chora. Biednys bos glupi / leniwy.

stiller1
    Ocena: -5 (glosow:9)
2016-11-24 19:15:03
Chora argumentacja

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-11-25 15:56:23
Dziecko drogie, dzieki kapitalizmowi Amerykanskiemu mamy swiat ktory wyglada jak wyglada. Jest to swiat sprawiedliwy gdzie ciezka praca, myslenie i nauka poplaca (co prawda nauka gdzies indziej niz w Polsce bo Polska nie ma dobrej edukacji wyzszej jesli mowa o biznesie (przepraszam, nie istnieje edukacja ekonomiczna i zarzadzania w PL z wiadomych wzgledow)). Jak placa zgodna z umiejetnosciami jest chora argumentacja ? Jest zapotrzebowanie na Twoje uslugi to dostajesz pieniadze za to, nie ma zapotrzebowania ? To nikt Ci pracy nie da.

Ash1
    Ocena: -12 (glosow:16)
2016-11-24 18:58:29
komentarz usunięty przez użytkownika

kurnachatawiocha
    Ocena: 6 (glosow:10)
2016-11-24 19:57:41
No bardzo mądry komentarz, taki na poziomie pasożyta, którego dotyczy wstawka.

Ash1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2016-11-24 20:35:32
komentarz usunięty przez użytkownika

kurnachatawiocha
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-11-24 22:34:41
Mowa o rozdawnictwie kasy dla pasożytów, a ty wyskakujesz z rentą albo tuskiem. Typowe zachowanie piewców dojnej zmiany. Jeśli nie znasz znaczenia słowa pasożyt, to z tych pięciu stów zamiast paru browarów kup sobie słownik języka polskiego.

Ash1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2016-11-24 23:55:57
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-11-25 00:28:53
W formie zwrotu podatku? Osiągnęłaś nowy poziom debilizmu pisdeczko

Ash1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2016-11-25 00:54:45
komentarz usunięty przez użytkownika

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-25 15:57:32
Z kapitalizmu Amerykanskiego. Prawo popytu i podazy. Tak dziala wolny rynek AKA kapitalizm.

Milek
    Ocena: 8 (glosow:10)
2016-11-24 18:42:55
Hau, hau, socjaluchy paskudne...

roman1982
    Ocena: -7 (glosow:17)
2016-11-24 18:26:30
Jestem ciekawy czy właściciel tego Ferrari otrzymuje sprawiedliwe pieniadze za realne umiejętności i wysiłek.Czy raczej za wyzysk,znajomości,koligacje...

heerind
    Ocena: 5 (glosow:17)
2016-11-24 18:33:23
Klasyczny przykład polaczka z bólem dupy, jak ktoś ma Ferrari albo po prostu jest dużo bogatszy od ciebie to na pewno coś musiał zachachmęcić albo nakraść.

roman1982
    Ocena: -5 (glosow:13)
2016-11-24 18:39:07
W odróznieniu od Ciebie wiem jak kapitalizm wygląda w teorii a jak w praktyce.Usuń polskie godło z avatara bo wstyd przynosisz

hatson
    Ocena: 11 (glosow:11)
2016-11-24 19:29:27
roman: Ja tez wiem troche na ten temat bo od zawsze jestem na swoim. Heerind ma troche racji. Znam ludzi, ktorzy dorobili sie szybko duzych pieniedzy i wcale nie przez uklady, czy bogatych rodzicow. Poprostu maja leb, troche szczescia i znalezli sie w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie. Pewnie w wiekszosci przypadkow, tak nie jest ale jednak nie mozna wszystkich brac do jednego gara.

heerind
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-11-25 06:58:28
Szczerze wątpię czy wiesz, właśnie prawdziwy kapitalizm, czyli na pewno nie taki jak jest w Polsce, może dlatego masz skrzywiony obraz kapitalizmu, działa w ten sposób że można coś osiągnąć bez układów i oszustw, to raczej ustrój socjalistyczny, albo krypto-socjalistyczny jak jest w Polsce działa tak że bez znajomości nic nie zdziałasz.Ps.I chyba nie wiesz jak działa internet, bo jakis obcy koleś mi karze usunąć mój avatar to NA PEWNO to zrobię natychmiast.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-25 16:00:10
romanku, slucham jak wyglada. Pochwal sie jaka to uczelnie w UK/US skonczyles (nie skonczyles tutaj ? To nie masz pojecia o tym czym jest kapitalizm amerykanski bo kto ma Was niby tego uczyc ? Jaka strategie prezentuje Apple, lecisz mi tutaj z chocby 2 szkolami). Odezwal sie typ po jakims badziewiu. Ty nie masz pojecia czym jest kapitalizm bo biznes to bardzo szeroka dziedzina naukowa.

romeck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-27 10:36:18
@carmanir nie pitol już z tym UK/US. naoglądałeś się filmów. W Polsce też są dobre uczelnie ekonomiczne i techniczne i by osiągnąć sukces wcale nie trzeba jechać na zachód. By wiedzieć co to jest kapitalizm i jak działa wystarczy troche poczytać o ekonomi, informatyce, technologii. Być na czasie i wówczas nie pierodii sie takich farmazonów jak roman1982. Sam pochodzę z biednej rodziny i dzięki nauce , ciężkiej pracy często po nocach i 16h dziennie bez żadnych znajomych z plecami osiągnąłem już naprawdę wiele.

roman1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-24 18:25:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Jokers746
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-11-24 18:23:30
Sprawiedliwe wynagrodzenie? Jest realne ale.... Ci co siedzą w Sejmie i Urzędach szybciej wyślą każdego z nas na wojnę tylko by nikt nie wspominał o sprawiedliwym wynagrodzeniu. Czyli takim gdzie państwo się nie wciska ze swoimi pomysłami. ZUS, opieka zdrowotna czy podatek dochodowy. Kto zdrowy przy zmysłach daje podatek dochodowy dla człowieka, który wnosi już i tak coś do państwa, a ten co nic nie robi dostaje socjal, 500+ a zaraz będzie wyskok na 4000+. W takim tempie szybciej dostaniemy wyższy procent na PIT-cie niż jego zmniejszenie lub nawet zniesienie.

seth11
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-11-24 06:40:53
Zgadzam się, z naciskiem na SPRAWIEDLIWE WYNAGRODZENIE. Zarówno w dolnych przedziałach jak i górnych.

Leszy
    Ocena: 9 (glosow:13)
2016-11-24 07:25:38
Należy pamiętać, że SPRAWIEDLIWE WYNAGRODZENIE to takie, które wynika z umowy między pracodawcą a pracownikiem. Bez udziału urzędnika. BEZ UDZIAŁU URZĘDNIKA!! B E Z U D Z I A Ł U U R Z Ę D N I K A ! ! !

heerind
    Ocena: 2 (glosow:4)
2016-11-24 18:35:34
No i to są mądre słowa, a w Polsce udział urzędnika jest na każdym poziomie życia społecznego, wszędzie nochala wsadzą, za wszystko chcą, każde pierdnięcie opodatkować zechcą.

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-25 16:02:47
POPYT / PODAZ. Masz kijowe umiejetnosci ? Moze zastapic Ciebie szybko napisany soft na lotnisku w oczekiwaniu na odprawe ? To sorry ale minimum to odpowiednie wynagrodzenie. Ja sam szukam pracownikow ktorym place do 180tys zl rocznie + bonusy i wielu chetnych nie ma... Ale powiedz mi dlaczgo pani ktora odbiera czasami telefon dla osob w biurze mialbym tyle placic skoro jej praca to jest w administracji i nie przynosi wymiernych zyskow firmie ? (to tylko oddzial R&D amerykanskiej firmy)

kubus676
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-26 10:24:51
Ja mogę powiedzieć tyle, że sprawiedliwe wynagrodzenie TAK ale w instytucjach państwowych, żeby nie ustawiali sobie cholera wie jakich pensji za nasze pieniądze, a od rynku to niech się odpiep... bo wolny rynek sam sobie poradzi. A Państwo powinno reagować na zmiany w ten sposób żeby nie produkować ludzi z niepotrzebnymi nikomu umiejętnościami powinny być odpowiednie kursy czy szkoły by odpowiadać na rynku zapotrzebowanie.

tornado098
    Ocena: -1 (glosow:1)
2016-11-23 21:45:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: -4 (glosow:6)
2016-11-23 21:26:03
Zgadzam się :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jest rower
  •  Bez komentarza
  •  Napaść na oczach policjanta to nie jest dobry pomysł
  •  Żeby kózka nie skakała


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600